Aerodrom Beograd je opet za vikend imao izuzetno mnogo kašnjenja i otkazivanja. Kašnjenja su krenula već tijekom noći, te su se nastavila tijekom jutra. Kasnije je kritično stanje produbilo veliko nevrijeme koje je pogodilo Beograd. Sad se već postavlja pitanje hoće li ovakva ogromna kašnjenja Beograd imati svaki vikend obzirom na kaotično prošlotjedno iskustov? A još smo u VI. mjesecu. Što će biti u VII. i VIII?
U subotu je bilo čak 5 kašnjenja Air Serbie preko četiri sata, te 11 kašnjenja preko dva sata. Otkazana su 4 leta. Ukupno je kašnjenja preko sat vremena i otkazanih letova bilo 33 od 59 letova ili 55,9% svih letova Air Serbie. U subotu su preko sat vremena kasnili letovi Air Serbie:
- 8:00 Bodrum
- 6:15 Antalya
- 4:50 Hurghada
- 4:00 Antalya
- 4:05 Bodrum
- 3:25 Milano
- 3:25 Beč
- 3:15 Antalya
- 3:15 Paris
- 3:05 Zadar
- 2:45 Tivat
- 2:45 Podgorica
- 2:40 Moskva
- 2:35 Podgorica
- 2:30 Zurich
- 2:30 Hurghada
- 1:55 Zurich
- 1:40 Niš
- 1:35 Stockholm
- 1:20 Bodrum
- 1:15 Solun
- 1:10 New York
- 1:10 Tirana
- 1:10 Sofija
- 1:10 Bukurešt
- 1:10 Skopje
- 1:05 Zurich
- 1:05 Sarajevo
- 1:00 Antalya
Air Serbia je otkazala letove za Frankfurt, London i dva leta za Tivat.
Kasnili letovi stranih kompanija:
- 3:05 Varšava LOT
- 3:00 Oslo Norwegian
- 2:45 Gothenburg WIzz Air
- 2:35 Stockholm Norwegian
- 2:25 Beč Austrian
- 2:00 Podgorica Air Montenegro
- 1:50 Istanbul Turkish
- 1:40 Zurich Swiss
- 1:35 Stuttgart Eurowings
- 1:30 Stockholm Skavsta Wizz Air
- 1:30 Nica Wizz Air
- 1:05 Dortumnd Wizz Air
- 1:05 Memmingen Wizz Air
- 1:05 Karlsruhe Wizz Air
Otkazani su letovi KLM-a za Amsterdam, Lufthanse za Minhen, Wizz Aira za Rim i Abu Dhabi. To znači da su strane kompanije imale 18 od 32 leta (6 preko 2 sata, ni jedan preko 4 sata) što je 56,3% letova. Ukupno je u Beogradu u subotu kasnio 51 od 91 leta ili 56,0% letova.
U nedjelju su se operacije stabilizirale no ipak kašnjenja su imali:
- 4:20 Abu Dhabi, Wizz Air
- 2:40 Tivat, Air Serbia
- 2:00 Sofija, Air Serbia
- 1:45 Frankfurt, Air Serbia
- 1:40 Krf, Air Serbia
- 1:40 Moskva, Air Serbia
- 1:25 Istanbul, Turkish
- 1:20 Zurich, Air Serbia
- 1:15 Varšava, LOT
- 1:15 Valencija, Air Serbia
- 1:10 Dubrovni, Air Serbia
- 1:05 Barcelona, Air Serbia
- 1:05 Podgorica, Air Serbia
- 1:05 Zurich, Air Serbia
- 1:05 Atena, Aegean
- 1:05 Tivat, Air Serbia
- 1:05 Sochi, Air Serbia
- 1:00 Ljubljana, Air Serbia
- 1:00 Frankfurt, Lufthansa
- 1:00 Hanover, Air Serbia
Air Serbia je otkazala let za Tiranu i London LHR, te Austrian za Beč. To znači da je Air Serbia imala 15 kašnjenja preko sat vremena (dva preko 2 sata) i dva otkazana leta od 58 letova, što je 29,3% svih letova Air Serbia. Ostale kompanije imale su 5 kašnjenja i jedan otkazani let.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia
Posslednji generalni direktor bio je ubijeni dipl. Ing saobacajni faks, avio odsek .Govorio, citao i pisao engleski i nemacki.Sirom avio sveta poznat i visoko cenjen.
Po ubistvu, JAT je preuzeeo u potpunost kvalifikovan njegov zamenik, ing. Misa Vojnovic. Ali posto nije bio clan SNS- on je najuren. Doveden je masinski inzinjer Milutinovic, koji o avio saobracaju nije imao pojma, a zatim je Vučić oterao JAT u propast , i doveo Air.Srbiju. Od tada nas avio saobracaj tone u totalnu propast.
Vi smatrate da je današnje stanje Air Serbije da tonu u propast?
Tako Vucic vodi cijelu drzavu u sunovrat zbog partiskih tzv strucnjaka
Vodi je u sunovrat? Pa zar se ne grade autoputi, željeznica, tvornice? Zar Air Serbia ne raste daleko više od svih ostalih u široj regiji? Zar ne rast BDP, standard, plaće?
Bolje ne moze kad kompaniju vodi taksista Branislav Malovic
Koju poziciju on ima? Sta je konkretno uradio lose?
Ima poziciju člana Borda (1 od 4), a konkretno je loše što nema poziciju ispred Dolazaka što je pošten posao koji bi Branislav sigurno radio bolje od ovoga za šta nema nijednu kvalifikaciju.
Aha, jasno i u isto vreme zalosno. Verovatno nije jedini. Ko zna koliko su tu po partijskoj liniji.
Nije jedini.
Da on je član borda.
izvršni direktor za odnose sa državnim organima i organizacijama
Ha… Malović je taksista?
Kompanija prži novac kao nikad dosad. Pouzdana informacija iz sredmjeg meneđmenta. Formiran je tim za zamajavanje financijskih podataka. Sve se skriva i od srednjeg meneđmenta.
Ако ,менеђмент’ тако каже онда нема шта.
Ovo je urnebesno!!!
Ne mogu prestati da se smejem…
Menadjment, menadjment… Ni Google translate vam nije pomogao 🤮
Hmmm
Пријеломна вијест
Ер Србија наставља да расте и да шири своја крила. Овог пута то чини од 12.07 на Истанбулу који се повећава са 7 на 10. Нови летови:
-2-4-6-
BEG-IST 00.40-03.20
IST-BEG 05.00-05.40
Сада преостаје да видимо шта ће ТК урадити. То значи да ће укупан број летова из Истанбула за Београд скочити на 35!
Oho, divna vest. Jesam ocekivao ovo ali ne tako brzo.
Znaci po ovome moze da se desi da ce TK dobiti uskoro dozvolu za liniju AYT-BEG.
I nadam se da ce JU vrlo brzo dodati letove petkom i nedeljom za IST preko noci!
Не, колико сам ја чуо ТК је добио права да шаљем широкотрупни ваздухоплов два пута недељно. Верујем да ће бити унет ових дана у систем.
Hvala.
Ima smisla. TK stvarno ima ogroman broj sedista ka BEG u odnosu na JU.
Da.
Vidim da je JU povukla neke letove ka IST. Znaci rasprodati!
Logično. Pa top sezona je.
Летови су већ месецима распродати, број турских туриста расте из месеца у месец. Пегаз очајнички тражи додатне летове (са 4 на 7) али их ЈУ-ТК тандем увек блокира. Зато су сада углавном почели да шаљу А321нео за Београд.
Било би супер да ТК шаље В777.
E da.
Daj bože.
Izvrsna vijest.
Konstruktivna kritika je majka uspjeha. Samokritika je srž uspjeha. Dakle, što se tiče letova PG-BG mogu svjedočiti da je Air Montenegro daleko ažurniji i profesionalniji (ne postoji doza politike jer sam i sam Srbin iz Crne Gore, samo konstruktivno mišljenje jer se ovdje očigledno sve gleda kroz politiku). Išao sam 15ak puta za Beograd koristeći usluge AM, letovi nijesu kasnili, usluga na nivou. Samo jednom sam kupio kartu Air Serbia i bio sam šokiran. Prvo, karta je bila prodata za let koji nije ni postojao (radnici sa aerodroma šokirani), no prebacili su me za kasniji let koji je kasnio 15ak minuta… Sve u svemu tužno i sa malo profesionalizma.
Hvala na iskustvu.
U slucaju da se nesto nepresbidjeno desi ne postoji niti jedan jedini broj telefona na koji se Air Montenegro moze dobiti.
To smatram njihovom velikom manom za razliku od Air Serbije koja te kontakt telefone ima.
U pravu ste, to treba ispraviti. Mada se nikad ništa nije desilo. Odgovornost level pro.
Ako je to tako onda je to stvarno velika mana.
Sve se vrte isti komentari…
Odmah da se ogradim, ne opravdavam nijedno kasnjenje i ne podrzavam to. Nemam nikakve veze sa politikom, te molim da me niko ne napada po tim osnovama.
Stvar je generalno prosta. Vise ljudi je to napisalo u komentarima, ali evo opet. Vise puta se dogodilo da JU avion odleti na vreme, ali ga na destinaciji zadrze duze nego sto bi trebalo. Kako je red letenja JU nategnut tako da avioni provode minimalno vremena na zemlji, to jedno kasnjenje koje nije krivica JU ce se odraziti na apsolutno sve letove do kraja tog dana. Dalji problem su letovi koji polecu od 11 pa nadalje iz Beograda. To su letovi puni transfernih putnika i ti avioni moraju da sacekaju putnike sa drugih letova koji mogu da zakasne. To cesto izazove veliko kasnjenje, te npr let za Sochi poleti sa 3h zakasnjenja. I tu se ne moze reci da je u pitanju par putnika, pa da se samo prebace na sledeci let. Ti leovi su puni transfera i isplatljivije je sacekati te putnike. Tako rade i mnogo vece kompanije. Licno znam da je Swiss let za Beograd cekao jer je nas 7 kasnilo sa konekcije. Ovde je broj i dosta veci od 7.
Generalno se stanje oporavi do jutra jer su vecina krace regionalne linije koje mogu nadoknaditi izgubljeno vreme, sto nije slucaj sa Sochijem, Moskvom i sl.
Sto se tice subote i nevremena, onaj ko nije prisustvovao tom nevremenu ne treba ni da sudi. Dugo onakvo nevreme nije pogodilo Beograd, a pogotovo Novi Beograd i Zemun, kao i deo kao aerodromu. Tog dana nijedan avion nije poleteo izmedju 15h i 21h cini mi se. I naravno da je to kasnije izazvalo lancana kasnjenja.
Takodje, velika kritika za JU: YU-APL vec danima ne leti. Sta god da je razlog tome, redovan servis ili kvar, nije se smelo dogoditi sada.
Ne da nije smelo nego nije trebalo ali kvarovi se desavaju. Pa bolje i da ostane na zemlji, otkazu predvidjene letove sa APL nego da se dovede bezbednost putnika u pitanju.
P. S. Neki avioni su poleteli i pre 21:00 kako ste napisali ali su svakako kasnjenja bila velika zbog tog nevremena.
I ima jedna stvar koju Autor izgleda namerno nipodastava: to su transferi. Kad god napisemo da neka linija ili let imaju veliki broj transfera u vecini slucajeva se podsmeva i izvodi zakljucke tipa Ma ko to leti preko BEG i zasto bi… itd itd.
Pa sad sta je u pitanju ne znam, ali YU-APL ne leti vec dve nedelje. I to je ozbiljan udarac za JU. Apsolutno niko ne dovodi u pitanje bezbednost putnika, samo se pitam kakav je to kvar koji je prizemljio avion na dve nedelje. Ako je u pitanju redovan servis, pitanje je zasto nije odradjen pre sezone.
Vrlo moguce da su neki poleteli i pre 21h, ali cini mi se da je oko 21h krenuo da se normalizuje saobracaj, tj. najveci broj aviona je tada poleteo. Ne znam sa sigurnoscu, ali tacno vreme nije previse bitno.
Dva tjedna. Punoooo!
Autor to ne misli, upravo suprotno. Autor je nemalo put pisao o transfernim putnicima na BEG.
Nije točno da avioni nisu polijetali između 15 i 21.
Air Serbia je priznata da je i sama kriva za kašnjenja radi manjka aviona i “tehničkih problema”.
Joke About the Time = JAT =ASL
e da
a da e da i da o da u da
?
Što promeniste naslov?
Naslov nije promijenjen.
Meni iskreno nisu jasni ovi što dolaze iz Srbije i stalno brane vlast i Air Serbiu. Pa u RH većina građana su jako kritični prema vlasti i svim državnim kompanijama.
Koliko ja znam Srbija spada među 10 najsiromašnijih država Europe, 7 ili 9 mjesto. Pa i CG je bolja od Srbije. I opet nitko nije kritičan.
Mene to dovodi do zaključka da au mediji u Srbiji pod punom kontrolom države.
Niko ali doslovno niko ovde ne brani vlast u Srbiji.
Da, stoji da je ova sadasnja vlast u Srbiji zasluzna za Air Serbia jer Jat je vec bio osudjen na propast.
Debelu cenu su gradjani platili da bi Air Serbia bila danas kakva jeste. Placaju i dalje i to ogromnu cenu.
Air Serbia ima mnogo mana, to niko ne porice. I ovog leta kao i svih prethodnih imaju problema sa flotom. Razlika je sada sto su konacno krenuli da je menjaju. Da ima mesta napraviti jos bolje stanje nego sada – ima.
Da ima u kompaniji sloj SNS koji zbog nestrucnosti preti da unisti i ovo dobrog sto kompanija radi – ima.
Air Serbia je izbacila prastare Boeing-e, zamenila preskupi liznig A330, zamenila neke vrlo lose ugovore za A320 (vracen), par A319 i jedan ATR.
Dodala novije A319. Na putu je da zameni prastare ATR. Otvorila brdo linija od 2019. do danas da mnoge kompanije veceg gabarita se nisu usudile.
Da reaguje na svaku promenu – reaguje. Otvara, zatvara, povecava, smanjuje – prati puls.
Da gresi – gresi. Nekad mnogo nekad malo manje.
Ali ne da se neko okomi na nju i da je krivi za sve zivo. I za strajkove sirom Evrope, za nedostatak personala gde ti doslovno kazu – ne salji avion jer nema ko da ga opsluzi. Ima cak i manjak posade jer ljudi ne zele vise da se vrati u aviobransi koja je neke vec jednom ili dva puta ispalila. Promenili su struku i nasli drugi posao. Dali su zvanicno obavestenje zasto su morali 2x da otkazu London. Uporno, ali uporno Autor zeli da napise da Air Serbia laze. Ono, 10 komentara sa pitanjem zasto bas Air Serbia? Lepo sam mu napisao da pozove call centar LHR posto kompaniji ne veruje i javno insinuira da lazu.
Eto ovo je dovoljno za pocetak.
Ma ni u jednom jednim momentu ja nisam rekao da nisu u pravu za London. Ali i te kako treba postaviti pitanje zašto baš Air Serbia ne može ostvariti London, zašto se nije izborila. A što je sa desecima drugih linija koje su otkazane ili su mnogo kasnile. Što je sa Tivtom npr. Jesu li i tamo prolemi sa opskrbom?
Ni u jednom momentu nisam rekao da Air Serbia laže i da nije u pravu za London. Da u pravu je. Samo je pitanje zašto je to tako.
Mediji u Srbiji jesu pod kontrolom države. Velika većina. Nešto manjih i neznatnih nije. Oni su zanemarivi.
Po portalima i blogovima dolaze tzv. botovi, ekipa koja je motivirana (privilegijama, napreovanjem) da brani Vučića i vlast. Za to dobivaju pozitivne bodove koji su im bitni za napredak u karijeri.
No, svejedno cijeli narod je spreman braniti stvari koje su totalno neobranjive. Svi drugi narodi bi kritizirali vlas i javna poduzeća. Da se u Zagrebu desio fijasko kao prošla dva vikenda u Beogradu mediji bi razapeli i Croatiu Airlines i MZL Zagreb. Razapeli! U Srbiji ih brane. Nevjerojatno! Na taj način i sa takvim mentalitetom Srbija nikada neće ići naprijed. Jednostavno vlast, javna poduzeća i državi bitna poduzeća (kao što je aerodrom) treba stalno kritizirati i napadati. Da budu bolji. Naravno, kada su to zaslužili.
Ne mogu vjerovati da netko brani prljave WC-e na Beogradu, da netko brani prokišnjavanje krova poglavito na novom terminalu, a netko brani toliku masu otkazanih i dugačih kašnjenja.
Evo u Jutarnjem tekst da Zagrebu toliki aerodrom nije potreban.
Da novinarka je samnom o tome razgovarala jako dugo.
Ti zanemarivi mediji se na 50% televizora u Srbiji nalaze na brojevima 1 i 2 na daljinskom,pa mi navedite jedan primer u svetu da 24/7 neko pljuje vlast na 50% TV na prvom i drugom kanalu?
Kako to možete znati da se oni nalaze na broju 1 i 2?
Verovatno komentator misli na N1.
N1 je kod nas koji imamo kablovskog operatera SBB na broju 1. Takodje Nova je na 0 (ili tako nesto).
Za one koji imaju te kablovske programe. A većina nema.
Bas naprotiv. Vecina ima.
Na koncu krajnje nebitno.
Tako što imam SBB kablovsku koja pokriva 50% teritorije. Na br.1 na daljinskom je N1 a na br.2 Niva S.
Vlast tvrdi da je njihova (kontrolirana) kablovska ima bitno više od 50%. Konačno to je nebitno.
Stoji.
Promeniće se taj redosled najsiromašnijih zemalja Evrope – uzgred, građani Hrvatske imaju 70% kupovne moći proseka EU, a Rumunije/Rumunjske 72%, toliki ste balkanski i mitteleuropski tigar tamo – a to neće biti zbog vlasti, nego zbog mnoštva sposobnih i preduzetljivih ljudi u Srbiji. Samo gledajte, i nemojte se čuditi.
Pitanje je dana kada će Srbija preskočiti Švicarsku. Slusamo to već 35 godina.
Ne znam tko 35 godina govori to za Švicarsku – možda Dino Merlin – ali Srbija bi mogla prestić Rumunjsku, a time i Mitteleuropsko-balkanskoga tigra, prvaka zimmer-frei turizma.
Srbija bi mogla preskočiti Rumunjsku i Hrvatsku. Jasno, mislim da će se to desiti za mjesec-dva. Za godinu dana preskočit će Češku, a onda je cilj Njemačka.
Srbija je na 9.mestu na listi najsiromasnijih u Evropi a Hrvatska na 11.
Koliko samo je to velika razlika!
Srbija je na 5 mjestu, a Hrvatska na 14. Prilična razlika.
Niste dobro gledali
9. Serbia
Serbia’s economy registered negative growth in 2009 because of the global financial crisis which led the country’s external debt to rise to 63.8% of its GDP. Serbia is prone to natural disasters like floods and earthquakes which impact the country’s economic progress.
11. Croatia
Croatia officially known as the Republic of Croatia ranks 11th place in the list of Europe’s poorest countries
Tješi se, bio sam poslom dosta puta u Srbiji, i stvarno ste siromašni. Kad čujem vaše plaće, stvarno tužan. Imate nešto ljudi koji imaju nešto veća primanja, ali velika većina je bijeda.
Ej, da neki premijer na zapadu ima onakve govore kao Vučić, laprdanje o mlijeku u prahu i ostalim stvarima koje se podrazumjevaju da funkcioniraju kroz institucije, pa bio bi premijer možda 10ak dana. Novinari bi ga zgazili.
Da u RH imamo gospdarski rast od 12%,novinari bi kritizirali jer nije 15% a ima potencijala. Ali to je novinarski posao da kritiziraju, opominju, prokazuju, budu korektiv društva a ne da primiču vlast.
Ipak ste vi država koja ima hibrdnu vlast,između demokracije i diktature
Da medijima je posao da kritiziraju! I narodu je posao da kritizira. No, eto, u Srbiji to očito nije tako.
Koliko god da si puta bio u Srbiji ocigledno nisi ili mogao ili znao da vidis pravu sliku jer si video sta si hteo da vidis. To nije nista novo.
Prvo navodis pogresne informacije o rangiranju siromastva a posle kad bivas demantovan onda pocinjes prazne price o Vucicu. Za mnogo gore stvari nikakvi predsednici ni premijeri kako na zapadu tako ni u Hrvatskoj nisu bili kritikovani vec sta vise stvari su volsebno zavrsile pod tepihom. Ni dan danas ne znate ko vas je gadjao onim projektilom sto zamalo pobi studente i koji je preleteo celu Madjarsku dok nije zavrsio kod vas. Jel neko podneo ostavku zbog toga? Imate li nakon svog ovog vremena informaciju ko vas je gadjao? Aha, demoNkracija, kad bi se zezali. Novinari dobili naredbu da cute i uredno je postuju.
Istragu rade NATO organi u Španjolskoj. Takve stvari se i ne rješavaju baš u dan-dva.
Pa prošlo je već skoro tri meseca od tada, a ne dan-dva!
Takve istrage traju više mjeseci, koji puta i godina.
Желимо вам све најбоље.
Слажем се да Србија мора боље и да свако прикривање мана нама највише штети. Са друге стране постоји огромна жеља да се нешто уради, па и озлојеђеност због пропуштених 10, 20, 30 година развоја.
Због тога неке коментаре на овом сајту не бих коментарисао јер је велики број више учествује у расправи него што су прави коментари.
Као што желим вама све најбоље, можда да и Ви нама пожелите све најбоље и да неке коментаре оставите за себе у духу добрих комшијских односа?
Stoji
Hrvatska ima skoro duplo veći BDP per capita od Srbije
Kao i cene.
Hrvatska nema duplo više cijene. Ni izblizu
Srbija 52,96 милијарди USD (2020.)
Hrvatska 55,97 милијарди USD (2020.)
Prošle godine su bili izjednačeni a ove ćemo vas prešišati.
Pri čemu je Srebija duplo veća od Hrvatske, dakle Hrvatska je duplo bogatija zemlja.
Nije Srbija ‘duplo veća’, ako nas bude na popisu 7 miliona, dobro je, a i prema paritetu kupovne moći taj odnos se mebja. Hrvatska je na 70% proseka kupovne moći EU, Srbija na 52%. Dakle, Hrvatska je 34,6% bogatija od Srbije. I ta razlika će se smanjivati, jer se uveliko i smanjuje.
Eto, jednostavna matematika.
Da, ali Hrvatska nakon popisa ima oko 3,7 milijuna.
Ta razlika će se smanjivati. Jako teško. Poglavito kada se ove sezone turizam vrati na brojke iz 2019. Lako je bilo stizati Hrvatsku 2020. i 2021. kada je turizam bio na koljenima.
Ta razlika se vec opako smanjuje.
A jel? Ajde neka je sa srećom. Kao što rekoh za 2-3 mjeseca Hrvatska će Srbiji gledati u pete.
Jeste. Pogledajte samo statistiku poslednjih 10 godina i videcete kolilo je ta razlika rapidno smanjena.
Malo je reč rapidno. Kažem još mjesec-dva i Srbija puca na Češku! Hrvatska i Rumunjska su praktički gotova stvar.
Znam da će sad ispasti da branim Air Serbia-u, ali za dobar deo kašnjenja poslednjih dana nisu krivi oni već situacija na aerodromima do kojih lete.
Ovog jutra je to bio Pariz gde je avion stigao na vreme, ali je poleteo nazad ka Beogradu sa sat i po zakašnjenja. Ista situacija se dešavala predhodnih nedelja u Amsterdamu.
Kada sam 29.5 leteo iz Bg za Frankfurt (let u 17:30h), avion je bio parkiran na poziciji (C2) u 16:35, međutim ukrcavanje smo počeli tek u 17:45, razlog je bio (po rečima pilota) taj što nismo dobili slot od Eurocontrola-a da uletimo u frankfurtski prostor u predviđeno vreme, pa se čitav let morao odložiti za sat vremena.
Sve ovo su primeri kašnjenja koje se onda lančano prenosi i na druge letove, te zato ima kašnjenja prema Bodrumu , Hurgadi ili Tivtu.
Situaciju na londonskim aerdoromima je postalo mučno komentarisati, mnogi letovi se otkazuju zato što nema šanse da budu opsluženi od strane zemaljskog osoblja -a najviše trpe ljudi koji tri godine čekaju da konačno bez korona terora otputuju na more.
Sve u svemu, Air Serbia jeste kriva za premalu flotu u odnosu na planirani saobraćaj,pa zbog jednog kvara aviona dolazi do opšte pometnje, ali veliki deo problema zaista leži u kritičnom manjku personala na vodećim evropskim čvorištima.
Pozdrav,
Milan
Dio su svakako krivi i aerodromi. Ali i iz Zagreba se leti na te problematične aerodrome, čak i više, pa nema tolikih kašnjenja. Kompanija je sama navela da su razlozi osim aerodroma i njihovi tehnički problemi, te kašnjenje dolazaka aviona sa servisa.
Danas je OU kasnila 1.20 iz AMS, a poletela je na vreme iz ZAG, a sinoć je KLM iz ZAG otkazan, pa zamislite da OU ima neku transfernu mrežu, kakav bi cirkus nastupio.
OU ima transfernu mrežu. Na taj Amsterdam vežu se Split, Dubrovnik, Zadar, Pula, Osijek, Sarajevo i Skopje.
Da avioni kasne i otkazuju se. Ali ni jedna druga zračna luka regije nema ni izblizu toliko kašnjenja i otkazivanja kao Beograd. Ni izblizu.
Jaka ta transferna mreža. Prejaka.
Prejaka nije, ali postoji i nije zanemariva. To je ipak dnevno 14 konektiranih letova.
Covek je lepo naveo a i ja sam to vise puta video da je avion spreman za poletanje a ATC ga drzi bar jos sat vremena na gejtu. Sama ta cinjenica uz nedostatak osoblja na drugim aerodromima uzrokuje lancanu reakciju i dolazi do kasnjenja letova koji inace ne bi kasnili pa dobijanja novih ATC slotova i tako u beskraj. I zato je brojanje kasnjenja nepotrebna i ulazudna aktivnost.
Zasto se to u toj mere ne dogadja na drugim aerodromima morate pitati ATC a ne samo ponavljati jednu te isu mantru o avionima na servisu koji su se btw vec vratili u flotu.
A zašto su otkazana dva Tivta? Nije uzaludna aktivnost brojanje kašnjenja, ovakvo stanje je neodrživo, pa ko je lud da leti u ovakvim okolnostima? Mora da se izvrši pritisak, ako nije moguće da se poveća broj zaposlenih, onda mora da se smanji broj letova, nije normalno da ljudi saznaju da im je let otkazan nakon što je trebao da poleti. Pohvalno je što su za LHR bar saopštili koliko-toliko na vreme.
Kog dana su otkazani ti letovi?
Za Tivat u subotu.
Pogedajte vremensku prognozu, kažu imaju neki odgovori tamo.
Napredak, mislio sam da ćete me uputiti na crkveni kalendar.
Subota.
Upravo tako. I ne mogu vjerovati da ima ljudi koji to pokušavaju obraniti i opravdati.
Kompanije ne čekaju avione sa konekcijama. To bi bilo glupo i krajnje nelogično. Ako avion puno kasni konektirani avioni odlaze, a putnici se rerutiraju na druge letove.
I da se razumijemo kada imate 60% velikih kašnjenja i otkazivanja to je zbog jako puno problema, ne zbog jednog-dva-tri aviona. I sama Air Serbia je rekla da su problemi njihove tehničke prirode i kašnjenja aviona iz servisa.
Evo danas su cekali CDG. Skoro 2h je proveo na CDG zbog sporog opsluzivanja lokalne zemaljske posade.
Od 140 putnika skoro 90 njih za Tivat, Tiranu, Podgoricu i Istanbul (da, Istanbul, to ono sto tvrdite da nema logike da neko leti preko BEG za IST). I jos par njih za Skoplje. Naravno da je podnevni talas kasnio.
No, to nikako nije normalno i tako to ne rade druge kompanije.
Kada će te pobogu shvatiti da JU generiše veliki broj transfernih putnika i da je dovoljno da jedan let zakasni pa da nastanu problemi. Evo danas let JU310 za Pariz otišao na vreme a dolazak kasni,još uvek nije krenuo iz Pariza. Znajući da je na liniji iz Pariza veliki broj tranfernih putnika verovatno će popodnevni letovi kasniti a da ErSrbija za to nije kriva.Prestanite više da blatite JU već ako hoćete da budete objektivni svaki let koji kasni komentarišite posebno sa potkrepljenim činjenicama. Evo i Wiz erov let iz Londona za Beograd danas otkazan pa nikom ništa.
Stoji.
Koji je razlog da letovi iz Beograda kasne u polasku?
Razlozi su razni. Kompanija je izjavila da su razlozi kašnjenja dolaska aviona sa servisa, njihovi tehnički problemi, te problemi zračnih luka sa manjkom zaposlenika.
ATC
Zar tako nije i u Zagrebu?
Ni jedna kompanija neće zbog par putnika čekati satima na transfer, nego će poslati avion, a putnike rerutirati na let kasnije ili idući dan.
Čovječe Air Serbia je prošli vikend imala 62%, ovaj vikend 55% letova koji su kasnili preko sat vremena. Niz letova kasni preko 4 sata, neki i 6 i 8 sati, pa i više. Velik je broj otkazanih letova. To ne može biti niti normalno, niti prihvatljivo. Pobogu. Ne mogu vjerovati da vi branite kompaniju. Apsolutno sve ostale države u regiji opako bi napale svoju nacionalnu kompaniju da se tako ponaša.
Nema potrebe bilo ko da se napada nego da se sagleda realno. Realno, BEG ima probleme ko da je LHR, a svi vrlo dobro znamo da nije. Specifičnost koju nemaju drugi aerodromi u regiji je da su u toku zahtevni radovi na aerodromu.
Realno je i da JU ima probleme sa flotom, to je vidljivo iz aviona i to je takođe nešto što nemaju drugi u regionu, bar ne u ovolikoj meri (svakako je delom kriva JU zbog kasne i još uvek nezavršene popune flote). Dakle, na hroničan i panevropski problem nedostatka radne snage, ovde postoji specifičan problem prenapregnute flote JU i to sve kad se sabere pravi ludnicu. Ima li brzog rešenja? Ima – JU mora da napravi bolji raspored operacija – to znači smanjenje broja nekih frekvencija ali bolje i deset hiljada manje putnika nego 500.000 nezadovoljnih putnika.
Upravo tako. Potpisujem. Ovo je realno sagledavanje problema, a ne opravdavanje onog što se mora izuzetno kritizirati.
62% u polasku ili dolasku?
Ja uvijek pišem u odlasku. Jer dok pišem članak još nisu stigli svi avioni u Beograd.
Irelevatno. Sva zvanicna racunanja kasnjenja su u dolasku. Ako racunate u odlasku, onda je to spin, zarad vasih nekih ciljeva.
Rekao sam zašto mi gledamo odlaske i racionalno to objasnio. Da dolasci bi morali biti još gora situacija.
Zašto kašnjenja u odlascima nisu “zvanična”. Majko mila?!?!?!
Probajte naplatiti penal za kasnjenje u polasku. Majko mila ?!?!?!?!
???? Kakve to veze ima?
Nije istina, vrlo cesto bi situacija bila bolja da se gledaju dolasci.
Slazem se da nema niti jedne logike da se gleda kasnjenje u odlascima. To je bas ono nonsens.
Napisao sam da sam gledao odlaske zato što se članak piše dok još svi dolasci nisu stigli u Beograd. Nije istina da bi dolasci bili bolji jer dobar dio letova je daleko više kasnio nakon što su stajali u zračnim lukama koje imaju problema.
Pomoz Bog brate bote! Jesi zveknuo sendvic?
Bravo
Cak 12 navedenih letova su ovde pobrojani a kasne izmedju 60 i 65 min.
O čemu pričate?
Ajde napišite neka otkazivanja za OU samo da ovi srbi ne kmeče konstantno.
Jesam prije neki dan.
Srbi se pise velikim slovom.
Очигледно је општи хаос свуда
А код нас је увезен из иностранства, да ли због хаоса на другим аеродромима, или зато што се концесионар аеродрома Београд не сналази.
Дакле овог лета само по нашем лепом региону колима.
Svagdje je kaos, tu se slažemo. Ali u regiji Beograd ima daleko najviše velikih kašnjenja i otkazivanja. Više od svih velikih aerodroma regije zajedno.
Normalno kad je najveci. Normalno kad ima najvecu nacionalnu kompaniju. Normalno kad jedan talas probiju da se odrazava na sve ostale.
Lako je vama u Zagrebu kad imate šaku jada transfera i to preko diletantske nacionalne kompanije koja i da nema sistem talasa.
Zagreb ima više linija i frekvencija u regiji za konekcije nego Beograd.
Beograd ima 1,5 puta više letova nego Zagreb, no ima nekoliko puta više otkazivanja i velikih kašnjenja.
Otkada to ima Zagreb vise transfernih linija? Pa samo iz Tivta i Podgorice koliko dnevno ima JU? Pa gde je Tirana, Skoplje, Bukurest, Sofija, Larnaka, Sarajevo, Atina, Solun, Zagreb, primorski gradovi u Hrvatskoj, Ljubljana… na kraju ne manje bitni ni Moskva, Istanbul, Sankt Peterburg i Soci.
Nego ne znate viste sta da pisete pa onda samp regiju za transfere spominjete.
Cak i tada JU ima vise transfernih letova nego OU.
Do V. mjeseca Zagreb je imao bitno više letova. Sada kada Beograd ima za Tivat 50+ letova Zagreb više nema. Ali svakako razlika nije toliko bitna da bi netko govorio kako je Beograd čudo, a Zagreb ništa.
Onda tako i napišite, imao je! To što je bilo do 5 mjeseca je bilo prije 2 mjeseca i tada kašnjenja nije bilo.
Pa mi ovdje u načelu pišemo analize koje su objavljene, tj. do 5. mjeseca. VI. mjesec ćemo analizirati za koji dan.
Ma dajte, ko poredi pre dva meseca i sada?
Pre dva meseca niti jedna kompanija nije imala problem sa posadama, zemaljskom posadom itd.
A drugo i sami znate da Croatia nema ni izblizu sistem talasa kao Air Serbia i da njoj cak i po redu letenja se mimoilaze evropske linije sa unutrasnjim.
Naravno da je OU daleko lakse da „ispegla“ kasnjenja.
Da Croatijini valovi su čista stihija. Ali da mogu lakše popeglati bogami ne mogu. Jer i oni imaju nategnut red letenja. I nemaju praznog hoda. Kako god, Crotia ima neusporedivo manje kašnjenja i otkazivanja od Air Serbie.
Logicno.
Em je manja, em nema razradjen sistem talasa.
Stoji, ali svejedno neke konekcije ima i svejedno ima prenapregnutu mrežu. Ali nema ni izblizu kašnjenja i otkazivanja kao Air Serbia.
Мој је утисак да у Београду није било смањивања особља због короне и концесионара. Није било ни у ЈУ.
Дакле имају услове да раде како треба.
Међутим, ако је ЈУ максимално искористила своје авионе, а ми то од њих хоћемо, заиста је разумљиво да кашњење увезено из ЕУ произведе даљи хаос током дана.
Сигурно нису намерно правили кашњења. Што би то радили?
Sami su rekli da su kašnjenja i zbog nedostatka aviona (kasne sa servisa) i drugih tehničkih razloga.
Aman covece postajete papagaj.
Ta vasa prica je bila aktuelna pre nekoliko nedelja sada su svi avioni sem jednog sa kvarom operativni.
Ne mozete jednu te istu pricu ponavljati unedogled samo zato jer se vama to tako svidja.
Pa ako jedan avion nije operativan u top sezoni to je 5% kapaciteta i to je ogromna stvar. Sve kompanije nastoje imati sve operativne avione u top sezoni, servisiraju ih tijekom zime, kvarove rješavaju promptno. Moja informacija je da su dva aviona ovaj vikend bila izvan pogona.
Za koncesionara ne znam ali JU jeste otpustila mnoge koji nisu imali ugovor za stalno kad je pocela korona. Drzava je nenormalno pritiskala kompaniju da smanji troskove (jer eto to rade i druge). Mnogi su sami otisli jer su leteli tek po 1-2-3x mesecno i imali samo umanjenu osnovnu platu. Sada kad je krenuo boom opet su neki otisli (i to iskusniji) jer su im druge kompanije dale mnogo veci novac.
Nažalost. Ove godine je već kaos, a zamislite što će biti iduće. Male kompanije poput Crotie i Air Serbie će se teško othrvati ponudama većih i daleko bogatijih kompanija.
Jesu prebrojali putnike u Dubrovníku? Ide li tekst o tome?
Navodno ih jos broje.
????
Prebrojali putnike u Dubrovniku???? Kako to mislite?
Mislim na let iz Dubrovnika za Zagreb kompanije OU. Imali su putnika viška pa četiri puta brojali putnike, izveli ih iz aviona pa brojali ponovo. Let je kasnio “samo” tri sata.
Nisam znao da se to desilo. Koma
https://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/dubrovnik/zupanija/dubrovnik/avion-iz-dubrovnika-za-zagreb-kasnio-je-vise-od-tri-sata-zbog-bizarnog-razloga-putnici-su-morali-napustiti-zrakoplov-jednoj-putnici-pozlilo-1203469
Thanks.
Zanimljivije je pljuvati po Beogradu.
Jel neka laž napisana u ovom postu? Jel nije bilo toliko otkazivanja i kašnjenja?
Jel neki aeorodrom regije ima i blizu tom broju kašnjenja i otkazivanja?
Pa ako nije laž i ako su to činjenice, kako je to ona pljuvanje? Zar nad tako čime treba žmiriti i ne objaviti tako što? Jel bi to pomoglo Beogradu? Ne treba kritizirati takve devijacije? O da i te kako treba.
O ovom slučaju bi se trebao napisati ozbiljan članak kako je to moglo da se dogodi da imam višak putnika u avionu. Krajnje neodgovorna i nemarna posada Croatia airlines koja ne radi svoj posao pa onda maltretira sve putnike satima da bi ispravili sopstvenu grešku posade
Ne vidim zasto se pitate sta ce biti u julu i avgustu kad ste vi rekli da je ovo vec top sezona u Beogradu.
Ma je, ali će se u VII. i VIII. mjesecu broj letova još značajno povećati.
To sam i ja vama govorio a vi tvrdili neku drugu pricu.
Evo Lufthansa smanjuje Minhen u julu. Mislim da će većina kompanija morati da reže operacije (posebno sa najvećih aerodroma) tokom leta pošto je jasno da povećanja ljudstva u ovako kratkom roku nema.
No, pa to smo već konstatirali prije mjesec dana. Smanjuje Amsterdam, London, Manchester, Minhen i Frankfurt. Za sada.
Ja tvrdio drugu priču. A svašta.
Da, govorili ste da ova putovanja vec spadaju u top sezonu “jer su povratni letovi 2.7”.
Treba li vam dokaz?
?
Pričam juče sa prijateljem koji otišao i Nizozemsku na obuku za podešavanje i servis medicinskih aparata, trebao je danas da poleti, ali nema letova… Pa je njegov kolega zvao sina (koji ke tek položio) da dođe autom iz Zagreba po njih… Raspad sistema… A nije Beograd…
Iz Zagreba jutarnji KLM za Amsterdam je otkazan, popodnevni leti. Croatijin Amsterdam je poletio na vrijeme. Dakle dva od tri aviona su odletjela.
Iz Beogada Air Serbia planira let za Amsterdam, jutarnji KLM je odrađen, popodnevni za sada planira letjeti.
Ne znam što ste se zakačili za Beograd, slične probleme ima na desetine aerodroma u Evropi. jednostavno ovog ljeta se neće putovati kao nekada, bar ne za veliki broj putnika.
Pa kako pise: Drugi nemaju toliko kasnjenja kao Beograd ili Air Serbia.
Pa normalno, na primer Beograd ima dnevno broj letova kao neki aerodromcici za dva-tri dana a neki ni za celu nedelju ne mogu to da sakupe.
Ili mantra u Beogradu otkazana 4 polaska a u Zagrebu 2. U odnosu na broj polaska tih 2 su tragicnija u Zagrebu nego 4 u Beogradu.
Al sta ces, stvar mentaliteta.
Sjajno napisano i pogodjeno u centar!
Normalno da ce Bg imat vise putnika kad je to maltene jedini aerodrom u Srb,svi putuju preko tog aerodroma i bilo bi zabrinjavajuce da bude losiji od Zg-a.
Da istina.
Što vi ne možete malo prestati s tim kompleksima prema Zagrebu?
Kako je moguće imati kompleks prema slabijem? Mislim da je to prije sažaljenje nad nesposobnim rukovodstvom aerodroma i sućut prema srušenim autorskim bajkama.
Nažalost to je nemoguće.
Istina, ali ako Beograd ima duplo više letova od Zagreba (a nema ni izblizu), ili duplo više od Prištine, Splita, Skopja, Dubrovnika… zašto ima nekoliko puta više otkazivanja i velikih kašnjenja. Zašto Beograd ima više kašnjenja nego Zagreb, Priština, Split, Dubrovnik i Skopje zajedno?
Ako Zagreb ima 61 let, a Beograd 92, kako je onda 2 otkazana leta u Zagrebu gore od Beogradskih 8?
Mentaliteta? Da mentalitet je istinski grozna stvar, samo bojim se da ste jako fulali stranu.
Po flightradaru za sljedećih 7 dana Zagreb ima 368 letova, a Beograd 652. Skoro pa duplo više….. Zagreb je, nažalost, u klasi sa Brindisijem, Gdanjskom, Tallinom, Nimbergom……
Što je tu čudno da aerodrom koji ima bitno više putnika ima i više letova?
Pa napisali ste gore da Beograd niti izblizu nema duplo više letova….. Zato sam reagirao.
Pa nema. Ako gledamo redovne letove i chartere nema.
Gledaju se svi letovi kao sto ih vi gledate kad navodite kasnjenja.
Ne nije istina. Ja gledam samo redovne letove i chartere. Ne gledam druge letove.
Za razliku od “drugih aerordroma” Beograd je u regiji.
Upravo tako, Beograd je u regiji i naša je zona interesa.
Beograd je u regiji i naša je zona interesa, Frankfurt ili London nije. Beograd ima daleko više kašnjenja i otkazivanja nego i jedan drugi aerodrom u regiji. I to nije dobro.
Da, ali u naslovu vam je JU, a ne BEG. A u tekstu piše da su u subotu strani prevoznici imali i više kašnjenja od JU.
Zanemarivo više, no u nedjelju je daleko više kašnjenja bilo Air Serbie, kako je članak o vikendu, evidentno je Air Serbia imala više kašnjenja nego stranci u postocima.
Pa ne piše u naslovu da je imala više niti da su stranci uopšte imali kašnjenje, čime ste odgovornost u celosti sa aerodroma prebacili na samo jednu kompaniju. Nije fer.
Realno Alene vidi se da vam se sviđa ova tema i vidinse da uživate u komentarisanju. Isto tako realno je da je to vaše dvorište i da se drugi ne ljude…
ništa mi se više niti manje ne sviđa neko bilo koja druga tema
Air Serbia je svakako zona interesa. Strane kompanije su odrađene samo usput,
I u SJJ ima otkazani letova ovih dana od Wizz air …
Na svim aerodromima ima kasnjenja letova, cak se spominje opet COVID-19 …
Sta nas ceka u nastavku ,jos niko ne zna …
Covid se sada masovno koristi kao izgovor jer on spada u tzv. “act od god” te se time kompanije vade od plaćanja kompenzacije. Zanima me kada krenu prvi procesi od strane udruga za zaštitu potrošača. Puno se previše pisalo i diskutiralo o manjku posada i osoblja na aerodromima da bi se sada covid mogao uzeti kao izgovor…
Ma koji crni Covid-19 više! Majke ti mile…
Da ima kašnjenja. Ali nigdje ni izblizu kao u Beogradu. Svi ostali veliki gradovi regije nemaju zajedno kašnjenja kao Beograd.
Zasto ne izbrojite otkazane letove tokom vikenda kod vas?
„Susjedni“ portal pobrojao 20 u dva dana.
Plus kasnjenja.
20 letova u 2 dana iz svih aerodroma Hrvatske. U Zagrebu je u dva dana bilo 3 otkazivanja.
U Srbiji 11 sa svih aerodroma za dva dana.
Ok, pri čemu Hrvatska ima daleko više linija, letova i putnika. Više od duplo.
Pa taman – duplo letova, duplo otkazano. A ovo nije vest, a ono jeste vest. He he he
Nije duplo nego više.
20 letova? To je ogroman broj!
Kako za koga…
Pa i nije. Split je imao nešto više nekih 5-6 otkazanih letova, ostali su imali po 2-3.
To je taman na nivou Beograda a ovde na Beograd bacate drvlje i kamenje…
apsolutno nije. konačno to nisu otkazivanja Croatie Airlinesa (tek pokoji izuzetak), dok su u Beogradu ponajviše otkazivanja Air Serbie.
Ma koje sve razloge nece navesti sta je sve relevantno za vas a sta ne 😂
Sve one za koje veruje da “drze vodu” a nije svestan koliko sam sebi skace u stomak.
Bilo bi dobro nešto demantirati umjesto da se ovako općenito piše. Smješno je.
Ako mislite na razloge koje je objavila Air Serbia oni su i te kako relevantni. Pa objavila ih je kompanija.
Bilo je dosta otkazivanja OU. Samo su Sarajevo nekoliko puta otkazivali a gde je Bec, Dubrovnik….
Ma nije. Crotia je imala stvarno malo otkazivanja, što je fascinantno poglavito što je avion u Sarajevu bio out.
Niti jedna jedina rec o jakom nevremenu koje je Beograd pogodilo u subotu!
Niti jedna jedina rec je da i u subotu i u nedelju Air Serbia morala da otkaze popodnevne letove za LHR jer joj je uprava aerodroma javila da nema ko da opsluzi te letove zbog nedostatka radnika.
B92:
„Zbog smanjenog kapaciteta zemaljskog opsluživanja na aerodromu “Hitrou” u Londonu usled nedostatka ljudstva, Er Srbija je bila prinuđena da otkaže današnji drugi let između Beograda i Londona JU 386, a posledično i povratni let JU 387, saopštila je nacionalna avio kompanija. To je drugi let iz Londona koji je Er Srbija morala da otkaže u poslednja dva dana nakon dobijanja informacije sa aerodroma Hitrou da nije moguća opsluga popodnevnog leta.“
Zašto iz Beograda? Zašto ne i iz nekih drugih gradova?
Pozovite call centar LHR pa ih pitajte.
Mozda Vam se neko javi.
A je je. Call centar LHR radi ko vurica. 🙂
Pa zasto onda postavljate tako besmislena pitanja.
Pitanje je hipotetičko i te kako ima smisla.
A pa ako vi mislite da je to jedini otkazani let na LHR za vikend onda o čemu da pričamo
Nije jedini, naravno, ali zašto baš Beograd? I to dva dana za redom. Jako čudno.
Pa otkazan je neki dan i let naše Croatie u i iz LHR…
OK, i?
Dokaz da nije samo BEG.
Prvo pitate zasto samo Beograd pa dobijete odgovor da nije samo Beograd na koji reagujete aa “da,i?”
Smehotres. Ili ne znate sta ste pitali ili ne necete da razumete sta vam je odgovoreno.
Nema trece.
Govorim o regiji. A vi? Jedan rendom otkazan let negdje drugdje svakako nije nikakav dokaz. Zato sam napisao da i!
P. S. Upravo je dodata recenica o nevremenu.
Ne nije!!!! Rečenica o nevremenu je u originalnom članku napisanom još jučer (u tom dijelu) i nije naknadno dodavana. Lažete!
Kako, do vraga, ni jedna jedina riječ o nevremeno ako piše, citiram: “Kasnije je kritično stanje produbilo veliko nevrijeme koje je pogodilo Beograd.”. Uz to je jučer išao cijeli članak o tom nevremenu. Dajte prestanite više sa tim pretjerivanjima, pobogu!
Već sam pitao kako to da se LHR otkazuje baš iz Beograda, ali ne i iz drugih gradova? Što tu nevalja!
Ne znam da li je dozvoljeno da se ostavljaju linkovi ka drugim portalima ali dovoljno je da ukucate “chaos at heathrow” u guglu i ogranicite potragu na 24h. Slike su u najmanju ruku postapokalipticne.
Families have been sleeping on the floor at Heathrow today as the airport goes into complete meltdown and flyers claim a woman fainted in a huge queue.
Britain’s biggest airport has descended into mayhem this weekend as baggage handlers branded the crisis gripping the aviation sector ‘the worst disruption ever seen’.
Angry passengers have complained about flight delays on Twitter, with one flyer claiming that he saw a woman faint in one massive queue as staffing shortages caused by pandemic-era mass layoffs plunge the beleaguered industry into bedlam.
It appeared to be no better at Manchester this morning, with pictures showing huge queues at Terminal 2 and the airport’s underground car park.
Staff have described ‘Olympic-level strain’ which has reduced even experienced experienced colleagues to ’emotional wrecks’. Baggage handlers have warned that even pilots and cleaners are now loading suitcases onto planes in a bid to get them off the tarmac.
One handler, who works at one of the UK’s biggest airports, told the Sunday Times: ‘Passengers are waiting up to six hours for their bags. The other day I saw a cleaner driving the luggage trolley on the tarmac, unescorted, because there were not enough baggage handlers to do it. And if people think the delays are bad now, it is nothing compared to what is going to happen when children break up from school at the end of July and beginning of August.’
A further customer said: ‘Heathrow Airport is a complete disorganized mess. Over an hour (and counting) waiting for a terminal bus transfer and the only solace is the fact that British Airways flights are seemingly always delayed.’
A TUI rep was seen today telling passengers that their flight to Palma has been delayed for 12 hours. Customers were then pictured sitting on floors at Manchester to wait out the delay while more passengers waited to check in and drop off their bags at other airlines including Pegasus and TUI.
Yesterday passengers also had to endure long queues at Bristol, Birmingham, Edinburgh, and Glasgow Airports.
Poslati avion na aerodrom gde znate da je haos i da je pitanje koliko ce vam avion biti zarobljen mozda i nije najpametnija stvar. Btw. ni na koji nacin ne opravdavam kasnjenja Air Serbie. Nama je prosle nedelje u 7 ujutru kasnio avion za Rodos skoro sat vremena. Sa petoro male dece nimalo prijatno iskustvo.
Vidis da covek HOCE da vidi samo Beograd.
Apsolutno ne. Neki dan sam pisao i o Zagrebu, samo omjer velikih kašnjenja u Zagrebu i Beogardu je 1:4 u korist Beograda, a omjer letova je 1:1,5
London, Frankfurt, Dublin, Stockholm, Varšava i Mancester su istinski kaos. No, kompanija ipak lete tamo, zar ne? Zašto Air Serbia otkazuje, kakvog to ima hendlera koji ju ne može opskrbiti dva leta za redom…
Alene, iz svih tih gradova (i za sve te gradove) koje ste naveli kompanije otkazuju letove. To je realnost u ovom trenutku.
A ljeto je tek počelo 😄
Da otkazuju, ali Beograd ima nekoliko puta više letova nego ostali aerodromi u regiji.
Ne valja gramatika.
?
To nam dokazuje da autor voli Air Srbiju i neće da loše stvari piše.
Autor voli Air Serbiu i to je masu puta pokazao.
Koje vas, pa niste vi Er Srbija 😀
A kako vi to znate? 😂
Tako što se Er Srbija ne bavi komentarisanjem na blogovima. Bar se nadam.