analitičar: Alen Šćuric (Zagreb), foto: Wizz Air
Nakon što je Wizz Air zatvorio bazu u Tuzli, uprava je imala puna usta najava novih kompanija sa kojima će pregovarati i koje će dovesti u Tuzlu. Uprava je prvi puta razočarano govorila kako ne treba sva jaja stavljati u istu košaru.
I što su doveli? Po jedan tjedni let Pegasusa i AJeta (oba za Istanbul), te jedan tjedni sezonski let za Antalyu Corendona (ista linija koju leti Freebird). Ništa! A gdje su realni letovi Eurowingsa za Njemačku ili Stockholm, Norwegiana (Skandinavija), Ryanaira, eventualno Transavie ili easyJeta? Ryanair je već letio tri linije i sedam tjednih letova za Tuzlu. Zašto nije vraćen? Prisjetimo se da Ryanair i Wizz Air istovremeno lete i za Sarajevo i za Banja Luku, na oba aerodroma imaju velik broj linija. Eurowings i Norwegian su i te kako realni. Pobogu, pa Eurowings je prošlog ljeta imao 93 tjedna leta na 40 linija, a Norwegian 130 tjednih letova na 34 linije. To je ukupno 223 leta na 74 linije. Obije kompanije lete za Sarajevo, a Eurowings ima čak i dvije linije za Mostar. Pa kako onda te dvije kompanije ne lete za Tuzlu? Ili, kamo sreće da je Tuzla privukla Austrian, Lufthansu, Swiss ili Turkish? Konačno Tuzla je mogla privući i neke leisure linije za Egipat, Grčku ili Tunis, a ne samo za Antalyu. Dovoljno je samo vidjeti količinu leisure linija iz Sarajeva i Banja Luke pa se i te kako može vidjeti kako je Tuzla tu daleko iza. Zašto? Iskreno se nadam da aerodrom nije mislio na Lumiwings kada je govorio o „drugim kompanijama“ i fijasko koji se desio sa ovim prijevoznikom.
Dakle, Tuzla nije napravila ništa od toga. Odnosno napravila je jako malo (tek dva tjedna leta za Istanbul). I ponovo sve stavlja na jednog prijevoznika. Ponovo sva jaja u istu košaru. I ponovo Wizz Air.
Pa što Tuzla nije ništa naučila? Ekipa, Wizz Air vam je već jednom pokazao srednji prst. I doveo vas u bezizlaznu situaciju. Radi njih ste investirali ogroman novac u infrastrukturu, što će vam sada treći gate? Čak i po povratku Wizz Aira treći gate vam ne treba. Radi njih su imali gomilu radnika koji su primali plaću a dvije godine su radili jako malo. Da, uprava Tuzle, Wizz Air će vam i ponovo pokazati srednji prst kada će to njima odgovarati. Kada će ponovo biti u nekom problemu ili će imati neki bolji deal pa će avione iz Tuzle prebaciti tamo.
Iskreno se nadam da je Tuzla naučila lekciju. Iskreno se nadam da se neće uljuljati sada u Wizz Airu, da neće sva energija biti usmjerena samo na buduće povećanje broj linija i frekvencija Wizz Aira, te eventualno dovođenje i trećeg aviona u bazu. Nego da će se potruditi dovesti druge prijevoznike u Tuzlu, te smanjiti utjecaj Wizz Aira. Da Tuzla uspije dovesti Ryanair, Norwegian i Eurowings to bi i te kako smanjilo utjecaj Wizz Aira, ali bi i napravilo „rat“ između tih prijevoznika koji bi bio i te kakav benefit za Tuzlu. Rat kakav vidimo u Sofiji, Bukureštu, Budimpešti, Beču, Veneciji, Milanu, Rimu i drugim aerodromima, a kakav u regiji vidimo u Nišu, Banja Luci, Podgorici, Sarajevu, Dubrovniku i Splitu.
NEKAD SE PJEVALO CIJELA TUZLA JEDNU KOZU MUZLA A SAD POLITICARI I LOPOVI MUZU (GRADANE) BUDETSKA SREDSTVA
I sto sad? Uprava aerodroma se hvali nekim novim destinacijama a to je zapravo završila vlada TK. Subvencijama i pregovorima. Na duge staze ljudi koji su trenutno direktori je van pameti
Karte su Prodaji 🎉🎉🎉🙃
Da
Wizz pokrece i letove za Kipar (Larnaca) iz Tuzle pored najavljenih letova za bazu.
da
Pozdrav! Dali nama putnicima smrdi kada vam kažem da je ministar Zlatar Žilić iz Brčkog.
Taj Halilcevic i Vejzovic su jači od Wizzair-a.
?
Prijatelji. Opće je poznato da generalni direktor Halilcevic i “direktor” marketinga Vejzovic rade na tenderima i zbog toga su tu. Imaju iza osobu koja im pravi tendere kako bi zadovoljena bila firma sa kojim ti samoprozvani direktori imaju dogovor. Totalno nepismeni, seljački odgojeni. U Tuzli i Zivinicama se ljudi ismijavaju kako će aerodrom ici naprijed kada imaju ovakve na čelu. Sa lumiwingsom su imali dogovor podijelili novac, odabrali destinacije koje naravno neće raditi kako bi platili lumiwingsu gubitak. Parking – dogovoreno tender sa političarom koji ih postavlja. Tender Namještaj aerodromski – dogovoren a namjestaj privatnim kućama.
Dragi Alene, godinama pratim tvoj radi i ovo vam je 100% istina. Stdeacan pozdrav od Tuzle, Adnan. DRŽAVA TUZLA 075
Takoje. Od parkinga sa aerodroma i kući nose asvalt da imaju pred kućom. Svese zna i vidi nije niko budala .. pravese da vole aerodrom a pokrali su ga maksimalno. Ovoje sve tačno sto posto dok narod ne ustane protiv lopova.a radnici rade za kifle
Sto drugo očekivati od nesposobne uprave. Tamo su politcki bolesni ljudi, generalni direktor Halilcevic i ovaj nekakav direktor za marketing Vejzovic.. Pitanje je kako je uopće moguće da budu direktori a ne poznaju engleski jezik kako će pregovarati sa nekim.Infrastruktura milion puta čitam neki članak oko parkinga kao da je napravljeno ne znam sto. Za 5 godina skoro koliko su direktori sav saobracaj je uništen. Pogotovo ludjackom odlukom da Ryanair leti u vrijeme WizzAirs iz Tuzle na iste destinacije. To govori koliko su sposobni. Valjda je prvo terminal onaj da se riješi, cisti wc, gate veći sa vise sjedala. Uglavnom niko od uprave ništa ne radi očigledno niti znaju, a za neke stvari trčećim korakom idu u medije da objave kao nešto se desilo, onda demantiraju sami sebe i skoče sebi u stomak. Mišljenja sam da i ne znaju šta potpisuju niti šta piše u dokumentima. Jad i tuga ko je na poziciji direktora i još 4 direktora totalno nepotreban toliki broj.
Alene lijep pozdrav!
Znate li Alene mozda u koliko sati je sutra presica Wizza na MAT?
Ne
Pressica je pomjerena za utorak ili srijedu.
Utorak, 13:00
Kadcemo leteti za GETEBORG
Kad rezervisete let,udjete u avion i poletite pravac Geteborg.
Imaju letovi it Banjaluke I Sarajeva
Nemojte zaboraviti onu cuvenu, “moze bosnjo i gore podnijet”
Ispravka: videla zaba da konja potkivaju pa i ona digla nogu.
Naslov – besmislen, letovi nisu OD “Pegasus-a”, “Eurowings-a” itd. vec su letovi koje realizuju te kompanije. Odgovori na sva pitanja su ZATO STO NEMATE NIKAKAV ZNACAJ u tako maloj zemlji poput BiH u kojoj vec postoje dva (isto tako nevelika, ali u odnosu na Tuzlu – znacajno veca) aerodroma – u Sarajevu i u Banjaluci. Videla zaba da koja potkivaju pa i ona digla nogu.
Tuzla je prije odlaska Wizz Aira bila daleko veći aerodrom do Banja Luke. I po povratku Wizz Aira će ponovo biti. A svejedno Banja Luka ima bitno više prijevoznika i linija.
U ponedjeljak na Tuzlanskom aerodromu konferencija za medije, u kojoj ce govoriti o uspostavi novih linija.
Za nadati se da ce konacno najaviti datume pokretanja novih linija.
Čim je presica budite sigurni da će objaviti.
JP “Međunarodni aerodrom Tuzla” i avio kompanija Wizz Air u ponedjeljak organizuju konferenciju za medije povodom uspostave nove saradnje u oblasti avio saobraćaja.
Da, eto i najave.
Ne mogu nikako shvatiti zašto Tuzla ovo radi. Puno bi im bolje “leglo” da se potrude dobiti 4x sedmično za Frankfurt sa Air Dolomiti (LH za Tuzlu nije baš realno, ali Air Dolomiti se “veže” na LH letove) i 3x sedmično za Beč sa Austrianom. Tuzli su potrebne takve veze.
Jesu. Ali to baš i nije jako realno.
Nije realno, zato što se niko ne trudi to da se to realizira. Kad bi se radilo fokusirano na uspostavi tih letova, itekako bi bilo realno. Da su ove subvencije, što će dati Wizz Airu, ponudili tim kompanijama, vrlo je vjerovatno da bi barem jedna od njih pokazala interesovanje.
Nije realno zato što ni Lufthansa ni Austrian NE ŽELE letjeti na tercijalne aerodrome regije.
Lufthansa ne želi, ali nisam ni mislio na LH nego na Air Dolomiti.
Air Dolomiti su Lufthansina kompanija koja nema nikakvu samostalnost u odlučivanju, za nju isključivo odlučuje Lufthansa. To je ista kompanija. Kada LH odluči negdje letjeti onda odlučuje koji brend će letjeti ovisno o potrožnji i potrebnoj veličini aviona.
A potrebna veličina aviona za letove Frankfurt-Tuzla je veličina aviona Air Dolomitija (E190 i E195).
Lufthansa sigurno neće letjeti tu liniju u dogledno vrijeme.
Zato sto nema potencijala.
Nema potencijala? Je baš.
Letovi prema Frankfurtu imaju potencijala za svaki aerodrom u svijetu, jer se preko Frankfurta može baš svuda. A Beč svakako ima smisla za svaki aerodrom u EX-YU, pogotovo kada ga leti Austrian, koji ima puno korisnih konekcija za putnike iz EX-YU.
Da
Uh baš će se wizz i Rynair potući na tako velikom i bogatom tržištu nema što. hahahahha
Je li tamo uopće može jedna linija biti koja nije gasto subvencionirana? Ovo je više retoričko pitanje ali eto da ipak pitam
Wizz Air i Ryanair se potuku na svakom tržištu. I to opako.
Aerodrom Tuzla je u najmnogoljudnijoj regiji u Bosni i Hercegovini, i sigurno da ima potencijal za mnoge linije.
Za mene je najupecatljivije da se trenutno realizuju 3 sedmicna charter leta na relaciji Tuzla – Antalija.
Zašto je to najupečatljivije? Ta linija bi trebala imati više tjednih letova, a uz to Tuzla bi trebala imati letove bar za Egipat i za grčke otoke.
Onaj lazov je rekao da ce biti letovi za Kipar.
To bi iskreno bilo dobro za MAT.
Tko je rekao da će biti letovi za Cipar?
Almir Zilic i vi ste pisali o tome.
Ma za njega znam. Ali on nije izvor kojem treba vjerovati. Mislio sam da je netko ozbiljan to rekao.
Rekao sam onaj lazov.
A s obzirom da je Centrotours otvorio poslovnicu u Tuzli mislim da ce biti sansi za neke nove cartere..
Da postoji potraznja za leasure destinacije i da bi bilo potraznje i za Egipat i neke druge.
U nekim od izjava Ministar je izjavio da ce se za narednu godinu pokrenuti i Cipar.
Aha. A njemu je za vjerovati?
Naravno da ne. Ali bi Cipar bio pravo osvjezenje na nivou citave BiH. Sigurno da bi privuklo putnike i iz Sarajeva i Banja Luke.
To stoji.
Šteta da najjači i najbogatiji kanton nema svoju aviokompaniju
Cijela BiH nema smisla imati avio kompaniju, a kamoli Tuzla.
Tuzla nije ni najveći ni najbogatiji kanton. Sarajevo ima više stanovnika odnedavno, ono je bogatije od Tuzle kao i Zapadnohercegovački i Hercegovačko-neretvanski kanton. Vi se vodite potencijalom iz 2000. godine
Bravo Alene.
Hvala.
Slažem se. Prvo da vidimo da Wizz dođe. Ostaće dok bude subvencija i onda opet ćao. Nema Tuzla taj kapacitet kao prije. Svi okolni aerodromi imaju lcc. Tuzla može opstati sa subvencijama samo i uvoditi linije kojih nema u okruženju.
Pa evidentno dolazi.
Zn li se kad
Da, imate članak na zamaaero:
https://zamaaero.com/12/08/2025/novosti-iz-regije/ekskluzivno-wizz-air-dolazi-u-tuzlu-u-xi-i-xii-mjesecu/
Na žalost subvencije ce sada biti konstantne
A prije nisu bile?
Postovane gospode citam Vase komentare ovo je zalosno sta mi ysvi zbog njih Halid pisemo ovo je do ministra i direktora erodroma treba sve istjerati dovesti ljude koji hoce i znaju da rade oni ce zatvoriti sve kapije i onda je kriv narod s oni sve znaju zalosno je
???
Bila bi lijepa linija Tuzla – Melbourne. Qantasov A 380
Hahahahahahaha… uljepšali ste mi dan.
Jeste. Nekako bi dobra bila linija Tuzla Hong Kong i Tuzla Loš Angeles
Hahahahahahahahahahahaha.
Tuzla -Brcko i to Piper 28
🙂
Pitanje za ” PAMETNJAKOVICE” aerodromskih uprava Tuzle i Sarajeva a posebno Sarajeva zasto nema direktne linije za Holandijuako je vec poznati da i WIZZZ i Raynair koriste tamo njihove aerodrome
Imam pitanje.Do koga je to stalo? Tko je taj odgovorni, koji će dovesti i druge aviokompanije u Tuzlu? Dajte recite njegovo ime, mislim, da bi se svi tuzlaci digli na noge. To treba objaviti u javnost da svi znaju tko je krivac.Dosta nam je više priča,da će dovesti neku aviokompaniju, a od tih priča, mi građani, nemamo ništa. Neka se ugledaju na Banja Luku, Mostar, Sarajevo,koji nisu ništa bolji od Tuzle, ako nisu čak i gori, možda ne od Sarajeva, ali od ova dva prva,sigurno je Tuzla bolja.
Nitko nije odgovarao ni za potrošene pare, na aviokompaniju,za koju nitko nije ni znao,a koju su naši odgovorni doveli u Tuzlu, potrošili pare i “digli sidro”.Sramota.Onaj tko je sklapao ugovor sa tom aviokompanijom, trebao je iz svog džepa, vratiti te pare.
Ja sam penzioner i vjerujte,spremna sam od svoje penzije izdvajati određeni dio, da poboljšamo stanje na našem aerodroma u Tuzli, i vjerujte nisam sama u tome, jer ih ima dosta u mom okruženju, koji misle kao ja.Vrijeme je,da se nešto učini po ovom pitanju, dosta nam je praznih priča.
Odgovorna osoba je direktor Aerodroma Tuzla, on je i davao izjave da će dovesti druge kompanije. Novac sa Lumiwingsom je i opet napravio sadašnji direktor.
Ima li ta Direktor ime
Dževad Halilčević, no pa to je bar poznata informacija.
Poštovani gosp. Šćuric, Direktor Aerodroma i njegova uprava nisu kompetentni ni za upravljanje kokosinjcem, a kamoli Aerodromom.
😤
Ne treba pretjerivati.
Gora BNX od Tuzle?
Ni feninga nemamo za subvencije, pa sa sposobnom direktoricom popravljaju se stvari i obaraju rekordi…zamislite sta bi bilo da imamo bar pola para koje se daju Tuzli a oni sa parama opet nikog ne mogu dovesti ili dovedu najvece propalice koje uzmu pare i ukinu letove… pametnom dosta
A da.
Sve sto vam nije jasno,pravac aerodrom,najlakse je mlatit slova i rijeci “anonimno”..
Ko ce se dignuti na noge radi piste i aviona,ovdje se svijet ne dize za bitnije stvari,a kamoli za aerodrom,ne bi ja prvi..
Posto ste napisali da ste penzionerka da bi izdvojila od penzije jedan dio sredstava za aerodrom,kao i nekolicina vasih sljedbenika,bolje vam je te pare dati kome su potrebne,a ne za aerodrom,ciji je menadzment vec sebe obezbjedio za zivota sa Lumiwingsom..
Nisu dzaba vicevi o Muji i Hasi,ona bi protest radi aviona i odvajalo od mizerne penzije sa svojim drugarima za aerodrom.. hahahaha
Ma siguan sam da bi penzioneri odvajali od penzije… 🙂
Nije to bas uvijek do aerodroma i menadžmenta. Znate ima mnogo i do kompanija. Šta vrijedi bilo kojem direktoru da sto puta da sastanci i moli neku aviokompaniju da dodje ako ne žele da dodju. Eto Mostara koji je pregovarao i s Ryanom i Wizzom i nece ljudi da dodju ili traže abnormalne uslove. I šta sad? Popljuvati direktora. Kao da je on čovjek kriv sto su oko Mostara brda.
Ljudi moraju da shvate da je BiH mala u evropskim okvirima, siromašna zemlja i teško je privući nekog da leti a da to nije Sarajevo koje je glavni i najveći i najmnogoljudniji grad u BiH. Plus kao administrativni centar logikom mora generisati kretanje populacije kakva god. Prije će Transavia uvesti dodatna dva leta iz Amsterdama ili Eindhivena za Barcelonu nego sto će sa ta dva leta otvoriti liniju za TUzlu koliko god diroktor Tuzlanskog aerodroma molio i pregovarao. 2,5 miliona stanovnika siromašnih razudjenih na velikom prostoru. Umišljeni smo da smo neko i nešto a u stvari koliko nas ima je reda veličine osrednjeg grada u EU. To je sto je i 10-20% gore ili dole putnika je realno. Ne ulaze se u marketing ni u turizam a pričamo o nekim slapovima i rijekama i planinama. Kao da nema planina i Rijeka po EU i jezera. Ok nama su naša najljepša ali realno ne moze se Jahorina ni Bjelašnica ni Igman porediti sa Alpama i tacka. Nijemaca ima 80 miliona, Francuza 70, Turaka 88 miliona, Italijana 60-70. A BiH 2,5 a pričamo o turizmu aviokompanijama i linijama. Bivša Jugoslavija imala je 21 milion. Ljudi imaju nekakva nerealna očekivanja kao da smo nebeski narodi i najveći i najpametniji
Neosporno. Ali evidentno je da i Banja Luka i Mostar, a pogovoto Sarajevo imaju bitno više linija i prijevoznika. Kako to i zašto?
Niko vam ne brani da uplatite mjesečno koliko želite na račun aerodroma. Kako će se to iskoristiti, drugo je pitanje. Treba da prihvatite realnost da će Tuzla teško imati linije i broj putnika kao prije. Okolni aerodromi imaju lcc i sada putnici koriste te aerodrome a ne Tuzlu kao prije. Dok bude subvencija biće i letova.
Imali su i prije LCC pa je bilo linija Wizz Aira.
Ryan nece doci iz ranije poznatih razloga. Na tako mali aerodrom pored mnogobrojnih u Evropi oni nece dva put uvoditi linije. Norvegian je kilav za pregovore čak i kad im se prostru novci i parametri. Sjećamo se da na dva ili tri javna poziva u Sarajevu nisu bili u stanju ni dokumentaciju skupit i poslat. Transavia je pudlica KLMa i sluša njihove direktive i lete na sigurne destinacije tipa hrvatskih obalnih aerodroma. Eurowings isto tako bez Lufthanse ne odlučuje sam. Niko osim Wizza i Ryana nema svoje vjerne pratioce i vikend putnike koji čim se otvori neka destinacija kupuje karte i prvi mogući vikend leti negdje na eskurziju. Transavia, Norvegian i Eurowings nece zbog dijaspore uvoditi linije jer oni ne vjeruju u taj projekat. Postoje izuzetci ali eto Tuzla ne vjerujem da je kapacitet za taj izuzetak. Ryan bi bilo super da se vrati ali poučeni primjerom iz Osijeka i koliko se Kos i ekipa izmucise da popeglaju sve nesporazume i da uvedu jednu liniju, tek cisto sumnjam da će potrčati da otvore nešto u Tuzli. Jako veliki kiks Tuzle je sto nisu na ovaj ili onaj način zadržali Ryan. Jako, jako su sujetni i propuštena prilika kod njih se kasnije jako skupo plaća ako i bude druge prilike.
Ovo bi bilo treći put, ne drugi. Tako je bilo i prošli put. Kad sam pitao O’Lerya jer je sad ljut na Tulu i da radi toga neće pokrenuti linije, rekao je da u businessu nema “ljut sam”, nego ima novaca ili nema.
Da Eurowings i Transavia su alati. Neosporno. No, ako Eurowings može letjeti za Sarajevo i Mostar, kako ne može letjeti za Tuzlu?
A ko kaže da Vam je O Leary bio iskren. Znaju oni da nema novca ali su i sujetni.
Moze Eurowings da leti za TUzlu ali nece i šta sad.
Ah da, Michael O Leary nema pojma da lete za BiH. Kad je završio presicu on je sjeo u avion i odletio i zaboravio. Blage veze oni nemaju ni gdje je BiH ni Tuzla ni Banja Luka. Sarajevo im je samo bilo interesantno i to je to
Pa evidentno su nakon tog intervjua pokrenuli letove iako ih je Tuzla prvi put otkantala.
O’Leary je i te kako znao za sve aerodrome, tko na njih leti, kakvi su potencijali…
Gospodine dragi, O’Leary zna apsolutno sve o svojoj kompaniji i o svakom aerodromu u Europi. Čovjek zna apsolutno sve. Pa Alenu je točno znao reći o linijama za Pulu i za Zadar bez pripreme.
O da.
Niko nije ni pitao eurowings da li bi letjeli, mozda bi i letjeli
Ako je to istina onda je to stvarno tregedija i dno diletantizma. Jednostavno ne vjerujem da je to moguće.
Kad ste imali sansu da pricate sa O” Learyom?
Imali smo jednosatni intevju koji je objavljen na zamaaer:
https://zamaaero.com/25/09/2021/analize/intervju-michael-oleary-ceo-ryanair-holdinga/
Mostar im Eurowings pa bi mogla i Tuzla
Da to kaže i članak.
Ipak naj veći krivac je politika i neki ljudi koji prvenstveno gledaju svoj lični interes a ne interes cijele zajednice.
A da
Svi se nesto vade na politiku, a sposobnost direktora i menadzmenta je kao manje vazno. Tuzla nema skolovan i iskusan menadzment, ima ekipu naviklu na grantove iz TK….
Zašto tako znači WizzAir svima pokazao srednji prst jer su dosta Aerdroma ukinuli Baze čak sve letove ukinuli naprimjer Köln evo vraćaju se u Köln.
Opet radi Tuzlanski bolje od Mostarskog
Mostar da nije uveo Eurowings ništa ne bih činili sa SkyAlpsom.
Ali je uveo i na tome im treba čestitati.
A kako je eurowings dosao u Mostar,jel se sjecate
???
Tuzla nema strategiju za razvoj ičega a ponajviše za infrastrukturu . Da imamo i jedan normalan put brzu cestu ili autoput koji vodi do Tuzle onda bi lako svi avioprevoznici rado došli i nama jer znaju da će lako i onaj iz Krajine i onaj iz Osijeka doći na tuzlanski aerodrom ako mu je jeftinija karta i brz dolazak do aerodroma . Ovaj kraj je namjerno ili slučajno izostavljen iz svih projekata izgradnje puteva i to je uz prljavi zrak i maglu u zimskim mjesecima i nesposobno rukovodstvo svuda i svega smrt za aerodrom ,a putnika bi bilo i bit će uvijek jer smo zemlja sa velikom dijasporom ,prirodnim potencijalom za turizam i najmnogoljudniji kanton . Do nekog novog razocarenja letimo iz Sarajeva , Banjaluke ili Beograda .
Dijaspora je okosnica letova iz Tuzle.
Tuzla ima jednu od najjacih dijaspora regije.
Stvarno ne znam jel to istina ili ne. Takve statistike ne postoje.
Politika gradi puteve pa tamo treba tražiti odgovore. Činjenica jeste da su se ljudi gubili sa navigacijom do tuzlanskog aerodroma i da je cesta loša.
Ja sam se prvi izgubio.
Ovo je potpuno neizvedivo za Tuzlu, imaju biti presretni da Wizz uopće želi doći. A to da će uz njih dovesti Ryan ili nekog trećeg pa će se oni boriti za jednu Tuzlu je utopija. Baš suprotno – istog trenutka kad im Tuzla prestane biti lukrativna ili zatrebaju avione drugdje će se ponovno spakirati i otići.
Tuzla je Wizzu zadnja rupa na svirali koju su spremni ukinuti isti dan.
Da Tuzla je Wizzu zadnja rupa na svitali, i da opet će otići ako će im to biti isplativije ili nužno. To piše u članku.
Ali zašto na Tuzli koja je drugi najveći aerodrom u BiH ne bi letjeli uz Wizz i drugi, ako i u Sarajevu, i u Banja Luci i u Mostaru imamo 3 i više kompanija koje lete i bore se?
Zato jer se u Sarajevu bore za koliko-toliko lukrativno tržište. A za šta će se boriti u Tuzli, tko će ponuditi karte ispod 20eur? Plus tržište Tuzle se smanjuje svakom novom linijom Sarajeva.
Tako je bilo i prije, pa je Wizz Air imao velik broj linija i frekvencija.
I iz Banjaluke da dodam
I obratno.
Dolaze zbog subvencija i kad odu pare odoše i oni
Da
Zar to g. Alene nije vidljivo iz aviona.Pa ovo je balkanski sindrom.Izgleda da je neko od menađmenta aerodroma, ministarstva ili Turističke zajednice dobro ušićario.To što su oni uradili to ni budala ne bi uradila, izuzev ako nema šićara.Eto to je odgovor, da se ne lažemo.
Ha… Balkane Balkane Balkane moj.
Problem Tuzle su prilazni putevi koji su očajni. Nema auto puta niti bar dobrog prilaza Tuzli.. Dok Sarajevo i Banja Luka to imaju.. Mislim da je Tuzla namjerno politički izolirana od strane Sarajeva.. Dođete autom od B. GRADIŠKE do DOBOJA ZA sat i onda Vam treba 2sata za tih 80 ili 90km do aerodroma kroz naselja, loš asfalt, policijski radari svakih 1km..itd.itd.. ŽALOSNO JE DA NAŠA TUZLA PROPADA.. hvala
Da ceste su istinski tragične.
Naravno , SDA floskula koju vrti smeće od kliksa – za svaki neuspjeh Tuzle je krivo “političko” Sarajevo 😀
Ovaj tekst je na nivou Alan Forda. Ne treba biti siromašan, bolje je biti bogat. Pa Tuzla nema ništa, i nekako vrate Wizz i onda odmah članak ne treba sva jaja u istu košaru. Kao ne znaju oni to. Treba velika mudrost pa da se zna da treba imati više kompanija. Baš članak ni o čemu.
Ako želite biti bogati, ne smijete biti siromašni.
Pobogu. O tome trube već godinama, intenzivno dvije godine. Tvrdili su da će dovesti niz drugih kompanija. Nisu. Istovremeno Sarajevo, Banja Luka i Mostar ih imaju. Zašto Tuzla jedina nema? I da, treba im to nabiti na nos. Iz tri razloga. 1. Drugi mogu, a vi ne. 2. Niste ispunili ono što ste obečali. 3. Vraćate se na staro.
Tuzla je čista dijasporska destinacija koja je dosta sezonska. Ljudi lete ljeti i oko praznika i to hoće za 20 €. A prtljag šalju busevima.
Da to je dijasporska destinacija.
I još k tome siromašna.
Dijaspora nije siromašna.
U pravu si. Nesposobnost menadzmenta aerodroma i vlade TK je ogromna i kosta nas svakodnevno. Koliko nesposoban moras biti da u danasnjim trzisnim uslovima ne mozes naci zamjenu za jednoga avioprevoznika koji te ucjenjuje a imas sve resurse? Ustvari, nasli su Lumiwings koji je tragikomican. Bacene pare. Ostao je isti direktor, dosao ministar koji veze nema sa saobracajem, covjek je ekonomista tako da mozemo ocekivati i u buducnosti da Wizz air radi s aerodromom sta hoce jer ovdje Niko ne snosi odgovornost ni za sta. Na zadnji javni poziv samo se Wizz air prijavio, kao da su sami sebi pisali poziv. Neka i rade kako zele s Tuzlom sa takvim beskicmenjacima i nesposobnjakovicima
Apsolutno tocno.
Treba im 3 gejt petkom sada
jer imaju
9:55 Memmingen
10:00 Antalya
10:10 Istanbul
Pa svejedno hendlaju sa 2 gatea.
Ako ne mogu tri leta na dva gejta da odrade, onda nek i ne rade. Organizacija je bitna
Jasno.
Pa zasto neuspiju za Köln jer okolina kölna je poveca ,tu bi bio veci promet.Ovdje neigraju prometi nikakvu ulogu nego Wizzir.jer zele samo pokupiti i otici osiromasiti.Moje misljenje.
Kažu da će biti linija za Koln.
Problem je sto te kompanije poput Eurowingsa,Norwegiana,Transavie ne zele letiti u Tuzlu jer nemaju interes.
A Ryanair posle onakog uspjeha u Sarajevu daj Boze da se vrati u Tuzlu.
Da, ali interes se stvori. Nije ni Ryanair do jucer imao interes u Sarajevu, a pogledajte danas.
Uz tolike subvencije, niko osim wizza nece da dodje… dobro da se zapitaju o cemu se radi…
Vjerujem da su svjesni da ne bi trebalo ovako da rade, ali ocigledno im je jedina opcija…
Subvencije nisu male, ali nisu ni ogromne.
Gosp.Alene zasto menadzment aerodroma nije slusao vase upute i savjete kojih je pretpostavljam bilo u zadnjih 2 godine? Koji jje razlog tvrdoglavog razmisljanja i stavljanja svih jaja u istu kosaru?
LP
To ipak morate pitati upravu. Ja sam je više puta pitao. I samo sliježu ramenima, nikada ni jedan ozbiljan odgovor nisam dobio osim konstatacije da i sami znaju da ne treba stavljati sva jaja u istu košaru.
Tako je kada se zapišljava po babi i stričevima i naravno po stranačkoj knjižici! Što je bilo sposobnih, otjerali su i sada ljudi rade privatno na ugovor o djelu za aerodrome u Beogradu itd. Lično znam jednog čovjeka koji je iznad svih u svom poslu. Ali nije valjao stranackim uhljebima!
Koga znas, niko sposoban nije otisao!
Nije iznad Alena Scurica!
????
Vama, Alene, svaka čast.Samo tako nastavite,možda ovi naši u Tuzli, dodju pameti i nešto poduzmu, po tom pitanju i poslušaju vaše savjete.
Pozdrav
Pozdrav i vama.
Samo oni, u upravi, znaju zašto tako rade. Ima tu nešto, ali mi obični građani, ne znamo, koju igru, igraju. Sve je to politika i samo njima,znana. Trebamo se mi građani dići protiv te uprave, neka odstupe sa svojih radnih mjesta i neka prepuste posao, drugima,sposobnim, koji će svoj posao obavljati u službi građana i za građane.Ne znam, kako ih nije sramato da primaju platu za nerad, tapkajuci i jedom mjestu i ne čineći ništa, da se stanje na aerodromu popravi.
Igraju neku igru?