zamaaero@gmail.com

+385(0)1/3465886

zamaaero@zamaaero.com | +385(0)1/3465886

Novosti iz regije

OTKAZIVANJA: EasyJet dodatno reže Basel-Beograd

EasyJet dodatno reže liniju Basel-Beograd. Linija se operira sa dva tjedna polaska (petak i nedjelja) do 5.12. nakon čega su uvode letovi ponedjeljkom i srijedom, dakle četiri puta tjedno. No, od 9.1. easyJet ukida letove na ovoj liniji. Linija će se obnoviti tek 31.3. da bi je easyJet potpuno ukinuo već 8.5. iako prema trenutnoj objavi imat će samo jedan let 31.3. i više neće letjeti ovu liniju. Istim će easyJet operirati samo jednu liniju iz Beograda, onu za Genevu, pošto je liniju za Berlin ukinuo ove godine.

autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb); foto: easyJet

83 Komentar/a
Najnoviji
Najstariji
Inline Feedbacks
Prikaži sve komentare

Umesto da baš easy bude taj koji danas uvodi Malagu. Stvarno sam očekivao mnogo više od njih.

Zasto da bude easyJet? Air Serbia je mnogo bolja opcija.

Zato što je potrebno da imamo više prevoznika sa BEG, pre svega zbog konkurencije ali i rasta koji ne može zauvek da bude generisan JU ekspanzijom. Konkretno sam naveo easy jer imaju veliku bazu na AGP.

Air Serbia ima plan da dostigne 100 destinacija u vrlo kratkom vremenu. Sa tim planom krecu u realizaciju. Od 2 dosli smo do 5 destinacija sirom Spanije.
Sa druge strane Air Serbia je daleko pouzdanija u Beogradu nego konkretno easyJet.
Isti taj easyJet nije uspeo ni Milano, ni Berlin a izgleda da nece ni Bazel da zadrzi. Ostace samo klimava Zeneva.
U koga se onda vise uzdate?

Ako vec treba konkurencija u Beogradu onda je pre svega potrebna da ta ista konkurencija bude stabilna.
Odlican primer je Wizz koji je zbog svoje neozbiljnosti, alavosti i ogromnim brojem otkazivanja u poslednjem casu (a najgore od svega nezbrinjavanje putnika kad im otkazu let) doveo putnike do toga da plate i kartu kod JU za 150-200€ iako su bili redovni putnici W6.

Alene, nisam napisao da uporedjujem easyJet i Air Serbia vec ko je pouzdaniji u Beogradu.
Wizz Air je takodje ogromna kompanija koja ne moze da se poredi sa Air Serbia ali su tesko smece u Beogradu i da je i tu Air Serbia daleko pouzdanija od W6.
Otkazivala je i Air Serbia letove ali makar putnike nije ostavila na ulici da se sami snalaze.

I ja se slažem.

Jasno je da u Bazel let ubogi sljakeri I studenti koji obilaze Colmar I sl i kojima je svakih 40 chf koje ustede znacajno, nema tu mnogo pameti.

Uboga sirotinja. E i vi ste baš pretjerali

Vi ako mislite da se tamo moze ziveti dostojanstveno sa platom manjom od 5000 CHF ste u teskoj zabludi.

Najbolja moguca kombinacija je da zivite u Nemackoj na granici sa Svajcarskom a radite u Svajcarskoj.
Svako ko ovako zivi, zivi doslovno carski.

Blago Vama.

Yap. Pogledaj samo koliko ih se iselilo iz D u CH. Posebno pogledajte cene nekretnina na nekim jezerima koje dele sa susedima, 5:1 zavisno na cijoj ste obali.

Vecina koja putuje iz Bazela. Ne zive tesko ipak je to Svica nego ne zive komotno. Imam rodjake koji imaju zajedno 6000 CHF i nemaju u vlasnistvu svoj stan ni velike ustedjevine. A vec su dvadeset godina tamo. Kad sednes tamo u voz i uocis razliku u oblacenju putnika prve i druge klase sve ti je jasno.

Jasno.

EasyJet ima ozbiljan problem u Beogradu. Trziste postoji, ali oni ne mogu da zarade na njemu. Nisu mogli na Berlinu, ne mogu ni na Bazelu.

W6 ce na leto leteti 4pw za Bazel sa A321 sto je 920 sedista u jednom pravcu nedeljno. Nije iskljuceno i da ce dodatno povecati frekvencije na ovoj liniji.

Slazem se. To i ja sve vreme govorim.

Dosta U2 linija se ukida iz Bazela, nazalost je i Beograd jedna od njih. Oni jednostavno u poslednje vreme ne znaju gde udaraju a ocigledno im sa Beogradom nikad nije posebno dobro islo.

Sto se tice Wizza za sledece leto imaju bezobrazno skupe karte na liniji BSL-BEG sto govori da su vec puni, a ako su sad vec puni moze se oekivati i povecanje frekvencija.

lol svasta puni za sledece leto.

Ma nisu.

Letece prazni sa A321.

Pa neće letiti prazni ali sigurno nisu puni 10 mjeseci unaprijed.

A znate li vi kako se prodaju karte kod ULCC-a?

Da li se prvo prodaju skuplje pa jeftinije ili obrnuto i od cega to zavisi?

Ukida iz BSL Sharm el Sheik i ukida Veneciju od marta sledece godine.

Ukinuo je vec iz BSL Minhen, Varsavu, Brisel, Stokholm, Bec, Keflavik, zatvorio Frankfurt i Stutgart, ojadio Berlin.

Covece sta hocete vise?

Na listu otkazanih destinacija iz Bazela od marta sledece godine mozete dodati i Bari.

Insajderska informacija.

Kad su leteli SSH iz BSL??? Pa sad lete i tako ce biti sve do marta sledece godine.

Basel to Sharm El Sheikh
Flight number: EZS1209

Departure
12:20 Wed 15th Mar
Arrival
17:55

Sharm El Sheikh to Basel
Flight number EZS1210

Departure
18:45 Wed 22nd Mar
Arrival
22:40

Odakle mi informacija da ukidaju Veneciju?

Hajde probajte analiticaru da bukirate let BSL-VCE sa U2 za leto sledece godine pa mi javite do kog ste rezultata dosli.

Kako ne zatvara nista sledeceg leta kad nema od marta vise SSH, VCE i BRI u njihovom sistemu i to samo iz BSL?

Da li vama ego ne dozvoljava da vidite ocigledne cinjenice?

Tako je, sad vec govorite razumnije.

Jeste i Beograd je medju tim destinacijama s tim sto ga Wizz povecava sa tog istog BSL aerodroma na 4 nedeljno sa A321.

S obzirom da je U2 planirao sledeceg leta dva puta nedeljno sa A320 da leti za BEG znaci a je planirao ukupno 360 sedista nedeljno i da je toliko otkazano.

Istovremeno Wizz air je povecao frekvencije i ponudio 230 mesta vise na istoj destinaciji. Matematicki gledano Beograd je ovde izgubio nekih 130 mesta nedeljno sto nije niti jedan avion nedeljno a easyJet je izgubio najveci grad u ex Yu.

Vrlo je jasno ko je ovde na mnogo vecem gubitku.

Niko nije ni rekao da je to dobro za Beograd ali je daleko losije za easyJet.

Nista nije nebitno a pogotovo to nije najveci aerodrom u ex Yu – jedini uz PRN gde su iz BSL leteli celogodisnje. Ovo sve drugo je samo sezonski.

Da, vidim nevazne linije seku a vazne ostavljaju. U te “nevazne” sigurno spada i Venecija sa svojih 11,5 miliona putnika iz 2019. Ma nista bitno, beda i jad, dno evropskog turizma.

Beograd je tu izgubio samo 130 mesta nedeljno (a da ne pominejmo da U2 nije nudio transferne opcije iz BEG preko BSL), a easyJet aerodrom sa vise od 6 mil putnika iz 2019.

I onda je BEG vise izgubio. Ma vazi, slazem se ali u nekom drugom filmu 🤣

EasyJet je jedna od najvećih kompanija u Europi, konkretno peti su. I oni napuštaju Beograd. Prvo su ukinuli Berlin, sada Basel. Nije dobro. Ovo stvarno nije dobro.

Zašto zapadne kompanije ne žele letjeti za Beograd? Ni British, ni Iberia, ni TAP, ni Ryanair, eto ni easyJet?

Promenite posao, provociranje vam ne ide od ruke.

Easy jet ne napusta Beograd. Leti iz Zeneve.

Uzgred, zbog cega je easyjet napustio Zagreb?

Da, ocigledno imaju neki veliki problem u easyJetu. Mogu ce da je finansijske prirode.

Da baš je problem u easyJetu a ne Beogradu.

Da, jeste.

Beograd dobija nove linije a easyJet ukida i to iz svojih najvecih baza. U konkretnom slucaju Wizz povecava BSL na 4 nedeljno uz A321 sto dodatno dokazuje da nije problem u BEG vec u avio prevozniku.

Beograd nema problema sa finansijama, easyJet ima.

Rapidno raste i masovno obnavlja linije? Ovakva izjava da nije tragicna bila bi smesna.

Oni su u takvom problemu da jedino sto mogu povecavati je par frekvencija na vec postojecim linijama (nikako na novim!) i to u poredjenju sa nesrecnom i nerealnom 2021.

Beograd dobija nove linije i nove avio prevoznike a easyJet ukida i to na istim linijama gde konkurencija povecava.

Zaljucak je jasan svakome ko hoce da vidi. Ko nece ima problem druge vrste.

A odakle povecavaju broj linija i frekvencija i na kojim destinacijama?

Koju je novu liniju otvorio? Niti jednu.

I poredite frekvencije sa 2019 a ne sa proslom godinom pa da vidimo rezultate posto ste sami rekli mnogo puta da 2021 nije realna za poredjenje zbog pandemije.

Najmanje sto mozemo je da od vas ocekujemo da se drzite principa koje ste sami proklamovali.

Ma vi se pravite naivni…Koju je novu destinaciju otvorio u poredjenju sa 2019?

Dakle nista novo nisu otvorili u poredjenju sa 2019.

Hvala lepo.

Niste u pravu. Potpuno nove linije u regiji ove godine otvorili su (ili zakazali) mnogi, od Rajana i Wizza preko sve tri nacionalne kompanije do Aegeana, Turkisha, KLM-a, airBaltica, Austriana, Pegasusa itd. Easy ništa.

Čuj Ryan ne želi u Beograd, uleteo bi on u Beograd ko u svadbarsko kolo i krvi bi mu se napio, samo kad bi u BEG-u bili toliko nesposobni da vode aerodrom bez odnosa sa Ryanom, a sva sreća, itekako su sposobni

Svi ti aerodromi, izuzet Beča i Atine, nemaju jake i stabilne nacionalne prevoznike koji su u stanju da iskoriste sav potencijal aerodroma, kao što Air Serbia koristi, te je logično da Ryan popunjava tu rupu, koju BEG sasvim pristojno popunjava JU

Pa niste ni vi naveli izvor. Svi prepisujete. I šta sad?

Odakle sam ja prepisao?

Navedite, ako mozete, koji je medij to objavio pre mog posta. Necete uspeti.

Непотпун текст. На овој линији лети Визер који их је поразио и још повећао Базел-Ниш. Дакле тржиште је ту само Изиџет није знао да га заузме за себе.

Bravo,apsolutno ste u pravu,ali analitičar je to malo drugačije,video.

Po vama nema nikakve veze ni konkurentna linija Beograd-Bazel koju leti Wizz Air i koju je Wizz Air povecao i na kojoj leti sa A321 pa je povecao kapacitet pa tako i broj jeftinih karata.

Nis nema apsolutno nikakve veze sa bilo kojom kompanijom u BEG. To samo INI-fanboys sanjaju

Pretplatite se na

DNEVNI BILTEN

– bitno više novosti (svaki dan >15)
– bitno svježije novosti nego na zamaaero
– stiže na vaš e-mail svaki radni dan

Na Dnevni bilten su pretplaćene najveće institucije i zračne luke

Pročitajte više>

POŠALJITE NOVOST

Budite i vi novinar zamaaero!
Ako pošaljete 10 novosti koje objavimo možete postati honorarni suradnik
i pisati za novac!