Wizz Air se povukao sa Aerodroma Sarajevo i zatvara svoju bazu. Wizz Air će nastaviti operirati samo dvije linije iz Sarajeva, one prema Londonu i prema Abu Dhabiu. Kompanija prekida sa letovima 1.11. i svim putnicima koji su kupili karter vraća novac u iznosu od 100% ili uz dodatak od 20% na uplaćenu cijenu u vidu kredita aviokompanije.
Kompanija je odlučila istovremeno pojačati bazu u Tuzli te će dodati novu liniju iz Tuzle za Eindhoven (2 tjedna leta), kao i pojačati frekvencije na letovima za Basel (sa 3 na 4 leta), Dortmund (sa 3 na 4 leta) i Memmingen (sa 3 na 4 leta). Istim će Tuzla dobiti 5 dodatnih letova i jednu novu liniju. Obzirom na jučer objavljena rezanja, aerodroma sada neće imati 10 nego 5 letova manje nego ovog ljeta. Ovo su i više nego dobre vijesti za Tuzlu koja će, nakon četiri godine stagnacije, ponovo vrtoglavo krenuti prema gore, jer ne samo da će dobiti više linija i frekvencija Wizz Aira, da je izgubila glavnu konkurenciju u Sarajevu, nego joj dolazi i Ryanair sa tri linije od početka XI. mjeseca.
Zvao sam vodeće ljude u Aerodromu Sarajevo koji su rekli da su informaciju dobili prije tek jedan sat. Oni naglašavaju da su znali da postoji realna šansa da Wizz Air zatvori bazu u Sarajevu, ali da nisu pretpostavljali da bi se to moglo desiti tako skoro. Razgovarao sam i sa Alenom Bajićem, direktorom Aerodroma Sarajevo koji mi je rekao da je svjestan koliko je putnika akumulirao Wizz Air, no da odlazak nije tragedija. Gospodin Bajić ističe da je uprava vrlo odgovorna, te da su znali za moguć scenarij i da već imaju pripremljen odgovor na odlazak Wizz Aira. Sarajevo pregovara sa Ryanairom i nizom drugih kompanija koje bi trebale popuniti gap odlaska Wizz Aira, te g. Bajić naglašava da će uskoro biti vrlo dobrih vijesti. U kontekstu svih dosadašnjih poteza aerodroma ne dvojimo da će biti tako. G.Bajić mi je naglasio da je Aerodrom Sarajevo upravo dostigao brojke iz 2019. i da sav promet u idućih tri mjeseca znači dodatan broj putnika ovog aerodroma na brojeve 2019, što je dokaz kvalitetnog rada ove uprave.
Aerodrom naglašava da financijska stabilnost odlaskom Wizz Aira nije dovedena u pitanje niti je ugrožena. Uprava je financijsku stabilnost osigurala, čak i u ovom scenariju. Odluka Wizz Aira neće utjecati na dalji razvoj prethodno planiranih infrastrukturalnih i razvojnih projekata, što ima za cilj dugoročno osigurati kontinuirani rast prometa na Aerodromu.
Wizz Air, nažalost, kao i Ryanair, u zadnje vrijeme zatvara niz baza. Kompanije je u posljednjih godinu dana zatvorila čak 7 baza (po jednu u Njemačkoj, Italiji, Latviji, te dvije u Velikoj Britaniji i Norveškoj). Najgore je što se zatvaranje baze objavi tek par dana prije samog čina, u slučaju Sarajeva samo 24 dana prije zatvaranja baze. Ovo nikako nije fer prema aerodromima i putnicima. To čini dodatne ogromne troškove i probleme kako putnicima, tako i aerodromima. Kompanija je pilotima i kabinskom osoblju ponudila da lete iz Tuzle ili iz baza u drugim državama šire regije. Prestrašno! Boli briga Wizz Air. Oni gledaju samo svoj džep, a aerodromi i putnici su nužno zlo i potrošna roba. Tu Aerodromu Sarajevo nitko od nas ne može baš ništa zamjeriti. Aerodrom će učiniti sve što je u njihovoj moći da tisućama putnika pomogne u ovoj situaciji.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aerodrom Sarajevo
Jel’ ovo breaking news ili analiza?
Breaking news. Analiza će se tek napisati.
To što je direktor rekao da aerodrom ima spreman odgovor na odlazak Wizz Aira je sigurno točno, ali situacija se sada promjenila i koji god to “odgovor” bio sigurno više neće biti ista priča. Ryanair ne dolazi samo tako. easyJet, Volotea itd. sigurno neće doći. FlyBosnia je prošlost. Koje mogućnosti sad ima Sarajevo? Na ljeto 2023. možda još i nešto, ali ove zime sigurno nema nikakve šanse. Žalosna situacija.
Ove zime sigurno da nema!
Šta im bi
Ha, Wizz Air. The end!
Uspio sam iz druge ruke saznati neke od razloga zatvaranja baze u Sarajevu. I razlozi su više nego opravdani.
1. Wizz je želio pretvoriti Sarajevo u parking za avione koji ne lete, a Sarajevo nema kapacitete, pa je dolazilo do pritiska.
2. Wizz je komercijalne letove prijavljivao kao privatne i tu je došlo do problema oko uplate taksi.
3. Wizz je cargo prijavljivao kao poštu, te je i tu došlo do problema oko uplate taksi.
Ovo je što znam, ali sigurno ima više toga. Management u Sarajevu nije više želio trpjeti pritiske WizzAira, te su odlučili da završe suradnju i jedni i drugi.
S jedne strane mi je drago da uprava nije podlegla pritiscima. Neka pravila ipak bi trebalo da se znaju. Zašto bi Wizz svoje letove prijavljivao kao privatne, a koristio aerodrom kao da se radi o redovnim komercijalnim letovima. S druge strane, žao mi je aerodroma. Ove godine imao je istinski dobre brojke, ako ne bude drugih povećanja, sledeće godine će se sigurno osetiti pad u broju putnika.
Ma pokrit će to konkurencija uskoro, zna se tko dolazi. On neće praviti ove gluposti.
Tko?
Evo današnja informacija da Air Serbia pojačava Sarajevo za povezivanje preko Beograda.
To se još ne vidi u njihovom sustavu.
Tih par letova tjedno na ATRu sigurno neće zamjeniti DEVETNAEST linija.
Jasno da neće. Ali će svejedno Air Serbiji donijeti priličan novac, poglavito ako zamijene letove sa ATR na A319 što će se vrlo vjerojatno destiti.
Ma ne drži to vodu.Nikako.
Wizz nema cargo. Informacije vam nisu točne.
Sav check in luggage ide u cargo compartment aviona (ne znam naš izraz). Sve kompanije imaju check in luggage i on se računa kao cargo.
Wizz ne vozi cargo!
Da Wizz nema cargo. Ma te informacije ne drže vodu.
Zar je Wizz imao cargo.
Ne!
Nije to istina. Nije do managementa Sarajeva. Oni nisu htjeli prekinuti suradnju.
Pa zašto su onda ostavili letove za London..?
Iskreno kod Wizz Aira više nema pretjerane logike i teško je reči zašto su nešto napravili.
Jer se LTN i AUH lete iz britanske i arapske baze. I to ne leti WIzz pod madjarskim AOC, vec pod UK AOC I UAE AOC, a to su defacto druge kompanije podruznice Wizza.
Da letjet će se iz arapske i britanske baze.
Očekujem da Er Srbija objavi povećanje kapaciteta i dodatnih letova ka Sarajevu
Ako bi uspeli da iz ovoga srednjeročno izvuku bar 10pw za SJJ, bili bi apsolutni šampioni. U Sarajevu i Skoplju moraju da iskoriste svaku priliku, ima tu više putnika od onoga što JU trenutno hendluje.
Stoji.
Divna lekcija za maxa, Nisliju i ostale ljubitelje LCC modela. Uzivajte…
Bogami da.
𝗞𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗽𝗼 𝗽𝗼𝘀𝗲𝗯𝗻𝗶𝗺 𝗰𝗲𝗻𝗮𝗺𝗮 𝘇𝗮 𝗹𝗲𝘁𝗼𝘃𝗲 𝗶𝘇𝗺𝗲đ𝘂 𝗦𝗮𝗿𝗮𝗷𝗲𝘃𝗮 𝗶 𝗲𝘃𝗿𝗼𝗽𝘀𝗸𝗶𝗵 𝗴𝗿𝗮𝗱𝗼𝘃𝗮 ✈
✈️Imajući u vidu najave u medijima da će od 1. novembra 2022. godine biti ukinuti letovi između Sarajeva i većeg broja evropskih gradova, Er Srbija je odlučila da obezbedi odgovarajuće kapacitete i posebne cene da bi se svi putnici čiji su planovi za putovanje sada delimično ili potpuno ugroženi brzo i udobno prevezli do svojih krajnjih destinacija, preko Beograda.
Cene karata za pomenute letove niže su od prosečnih za ovaj period godine i, u zavisnosti od destinacije, kreću se počev od 69 evra za putovanja u jednom smeru preko Beograda.
Karte će biti u prodaji od danas posle podne do 16. oktobra za putovanja od 1. novembra.
Odlično. Ovo inače radi Ryanair, ali svaka čast!
Nije isto. Ryanair radi na vrlo sarkastican da ne kazem drzak nacin gde spominje kompaniju zbog koje ima “rescue” cene.
To je uobičajeno (i dozvoljeno) na nekim tržištima poput UK ili US, često ćete videti u reklamama direktno upoređivanje sa konkurentom, a Ryan je iz tog sveta. U većem delu Evrope, kao i kod nas, vrlo je ograničena mogućnost upoređivanja tj. pljuvanja konkurenata.
Kako god, treba iskoristiti priliku, zar ne?
A razlika je? U tome što se nije spomenulo ime?
Napisao sam. I sto se ime nije spomenulo i sto se nije na sarkastican i drzak nacin nisu obratili putnicima u stilu Ryanair-a i time ponizili konkurenciju. Ovo je i vise nego vrlo diplomatski napisano.
Ne vidim ja neke razlike.
A zasto je popunjenost bila losa u Sarajevu, a dobra je popunjenost u Tuzli? To mi bas nema smisla, Sarajevo je dosta veci grad
I zasto je Wizz stagnirao 3 4 godine u Tuzli a otvorio bazu sa 2 aviona u roku kd 6 mjeseci u Sarajevu i nije ni gledao na Tuzlu
I odjednom zatvara Sarajevo i gleda Tuzlu kao ponovnu jedinu bazu zasto je Tuzla odjednom tako odskocila kod Wizza?
Iskreno to je pitanje svih pitanja. Ili su dobili krajnje nemoralnu ponudu u Tuzli (nije nevjerojatno) ili se nešto jako promijenilo u njihvoim glavama.
Nemojte se mnogo hvaliti da ne bi i Tuzlu zatvorili
Bome…
I ima neusporedivo veću konkurenciju. 23 kompanije lete za Sarajevo. Za Tuzlu ni jedna.
Tuzla je blizu Semberije koja je gusto naseljena, blizu Srbije, Hrvatske. Šta to ima oko Sarajeva
Ima Sarajevo. To je dovoljno.
Er Srbija dupla kapacitete prema Sarajevu. Organizuje i niz promotivnih i akcijskoj paketa.
JBT kao da znaju da će neko “čučnuti”
heheh mozda i znaju
Bude članak danas o tome.
Air Serbia ne zna nego momentalno reaguje na promenu. To je nesto sto druge kompanije mogu da sanjaju.
Evo da vidimo kako ce Croatia odreagovati.
Čemu srdžba?
Upravo tako. Respect do poda.
Kažete da JU povećava, a ja NE VIDIM NIKAKVO POVEĆANJE. I dalje lete 7 tjednih letova sa ATR 72.
https://www.airserbia.com/specijalne-ponude/super-cene-za-letove-izmedju-sarajeva-i-evrope
Kaže na tom linku: PONUDA NIJE DOSTUPNA?!?!
Kod mene radi, možda je stranica ograničena na BIH/SRB teritoriju, često to rade.
A da. Može copy-paste na tekst ponude, please.
Jedan smer
Sarajevo
Kopenhagen
Ekonomska
Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023.
od BAM 135
Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo
Cirih
Ekonomska
Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023.
od BAM 135
Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo
Diseldorf
Ekonomska
Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023.
od BAM 135
Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo
Nirnberg
Ekonomska
Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023.
od BAM 135
Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo
Salcburg
Ekonomska
Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023.
od BAM 135
Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo
Venecija
Ekonomska
Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023.
od BAM 135
Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo
Amsterdam
Ekonomska
Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023.
od BAM 135
Rezerviši
Super cene za letove između Sarajeva i Evrope
Jedan smer
Sarajevo Cirih Ekonomska Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023. od RSD 8.109 Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo Diseldorf Ekonomska Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023. od RSD 8.109 Rezerviši
Jedan smer
Sarajevo Nirnberg Ekonomska Period putovanja: 1-nov-2022. – 30-avg-2023. od RSD 8.109 Rezerviši
I isto tako za Salcburg, Veneciju i AMS.
Iz sarajeva do ciriha 135KM
Iz banja Luke do Ciriha 221 KM
Iz Beograda do Ciriha 157KM
Datumi isti.
U Bosni sam i otvara mi normalno. Sad… moguće je da je nešto privremeno stalo, a možda i ne može da se otvara van BiH, ali ne znam zašto bi to radili.
“Mi intenzivno radimo na tome i da kapacitete prilagodimo u skladu sa očekivanom povećanom tražnjom. To se odnosi na letove između Beograda i Kopenhagena, Ciriha, Diseldorfa, Nirnberga, Salcburga, Venecije i Amsterdama, ali i na letove između Sarajeva i Beograda. Kada je o tim letovima reč, razmišlja se o promeni tipa aviona i uključivanju u saobraćaj letelica sa većim kapacitetom, umesto onih koje su inicijalno planirane. Takođe razmišljamo i o eventualnom uvođenju dodatnih letova i s tim u vezi smo u stalnoj komunikaciji sa sarajevskim aerodromom”
Ali trenutno nema još ništa. Leti se 7pw sa ATR 72
Tako je. Pa period je mrtvi novembar tako da će im ovo dobro doći da dignu LF, ubaciće A319 u top dane, a na kraju će uvesti nove frekvencije samo ako ovi trenutni bukinzi budu jaki. Logično.
Logično. I uvjeren sam da će to napraviti. Samo za sada još nema ništa.
Naravno da znaju. I uvijek su reagirali u par dana. No, ovo je i za njih rekord.
Ovo je najtužnija vijest u regiji ove godine. Wizz je doslovce ostavio Sarajevo. Da je bar ovo najavio par mjeseci unaprijed.
Ne vjerujem da će se London Luton nastaviti još dugo. Abu Dhabi će vjerojatno ostati. Kad krenu linije za Mostar i kad još pojačaju Tuzlu sljedeće ljeto, Sarajevo nema nikakve šanse da se Wizz vrati.
Ne vjerujem da će Ryanair doći u Sarajevo. Direktor blefira.
Da ovo je jako tužna vijest.
Zašto mislite da direktor blefira? Zar se do sada nije pokazao kao najuspješniji direktor u regiji?
Pa Ryanair tek sad ima priliku do ucjenjuje. Sarajevo je sad očajan.
Stoji, niste u krivu. Svi znamo kako Ryanair funkcionira i sigurno da neće biti sjajno to što će tražiti od Sarajeva.
Kako moze biti najuspesniji direktor kad mu jedina bazirana kompanija ode za par meseci?
Ko god da mu je tu titulu dao sada treba momentalno da mu se oduzme.
Pobogu, pa čovijek kad je došao Tuzla je imala više putnika od Sarajeva. Doveo je tonu kompanija, doslovce tonu, sredio sve papire i organizacijske prcedure na SJJ, gradi novi terminal i apron, napravio je tonu drugih stvari. Ogroman respect.
Par mjeseci? Što pričate vi? Wizz Air je na SJJ bio točno godinu i pola. Nije puno, ali nije par mjeseci.
I najuspešniji može da blefira, zar ne
Može. Ali zašto bi? Koji bi bio razlog tome?
London će ukinuti
Ja isto mislim. Nakon Nove godine.
Hoće li?
Vjerujem da će linije biti vraćene od proljeća 2023. samo Wizz neće imati bazu u Sarajevu.
Kako će biti vraćene kad te destinacije nisu Wizz baze? W-pattern za 17 linija??
17 linija se sigurno neće operirati!
Mislite?
Neće biti vraćene
Mislim da neće.
ASL ce sada imati 5 talasa prema SJJ !
?
Ma malo je reči 5, bar 10.
Kompanija zatvara bazu posto nema dovoljno putnika za angazovanu operativu.
Ne isplati se. Troskovi veliki, prihodi nedovoljni. Dovidjenja!
I, šta tu nije jasno?
Pogledajte LF i prihode. Pogledajte troskove. Stavite KONKRETNE brojke na sto i bice vam jasnije. Nemojmo na osnovu pretpostavki i bez ijedne konkretne brojke da “analiziramo”. Neozbiljno je.
Pa ja ne znam jesi se vozio nekim letom. Za Njemaču, Dansku, Eindhoven krcato bilo… Nisu našli zajednicki jezik i to je to. Da hoće nastaviti letiti neke linije bez baze to bi već bilo super.
Neki letovi su bili krcati, neosporno. No, imali smo svjedočanstva kako su neki letovi bili prilično prazni.
Load factor je bio dobar. Ali cijene su bile niske.
Nisma siguran ni za LF, poglavito zimi.
Vi te brojke znate? Ako znate podijelite ih sa nama.
Alene, vi ste napisali clanak.
Ja ocekujem vi da iznesete brojke – na osnovu kojih se vidi koliko je Wizzu bilo profitablino ili nije pa je zato zatvorio bazu.
Vrlo rado kad bih te brojke imao. Takve brojke neće vam dati nitko, niti kompanija, niti aerodrom.
Zar se analitika be radi tako sto se krene od postojecih brojki?
???
Da. Te podatke profesionalci ne sheruju sa laicima. To košta
Ne pričajte svašta. Te podateke apsolutno nitko ne dijeli sa javnosti.
Ogromna šteta za Sarajevo, ali i Wizzov modus operandi. Sumnjam da će se Sarajevo izvući sa nekim drugim prijevoznikom.
Da je ovo članak o Ryanairovom odlasku iz Zagreba, već bi bilo 350 komentara na ovom portalu. Gdje su sad dežurni anonymousi?
Polako I to ce biti.
Da istinska i ogromna šteta za Sarajevo. Nekako ni ja nisam prviše optimističan za Ryanair.
Kakve veze ima W6 u SJJ sa FR u ZAG?
Ljudi samo komentiraju i uspoređuju. Dva LCC aerodroma koja su dobili bazu skoro u isto vrijeme.
Baš me je ovo iznenadilo. Šteta baš
Sve nas je ovo iznenadilo. I Aerodrom Sarajevo.
Nadam se da će Wizzair uspostaviti dosta linija iz Mostara
Za nadati se.
Pa stvar je jednostavna,
Potpisali ugovor sa mostarom,i za ocekivati je da ce upravo većinu linija i sarajeva na ljeto prebacit na mostar a mozda i baza bude tamo
Eventualna mostarska baza ne može imati veze sa Sarajevskom. Wizz Air ima baze u gradovima koji su blizu pogledajte Tuzlu i Sarajevo. No, ako imaju problema sa kapacietima i popunjenost u Sarajevu je bila loša, a Mostar i Tuzla su davali više novaca onda je opcija Tuzla-Mostar logičnija nego Tuzla-Sarajevo-Mostar.
Lepa prilika za Ryanair, tržište na tacni. Wizz posrće i to nije dobra vest za region, moraju da se aktivno traže alternative.
Upravo tako. Wizz Air je istinski u banani. Odlična prilika za Ryanair.
Slabo je to tržište, jer da je imalo valjalo nebi se wizz povukao. Uostalom sve osim par gasto ruta nema šanse da uspije.
Pa ima i tu nešto.
Niste u pravu. SJJ ima više nego pristojan broj putnika i ti ljudi imaju potrebu da lete. Ili će ići za Tuzlu pa dalje ili će im neko doći u SJJ na noge. Ali svakako ne stoji da putnika iz Sarajeva nema, a iz Tuzle ima. To je nonsens.
Jasno da ima putnika, pa to nije sporno. Pitanje je samo koliko ih ima i zašto to nije isplativo Wizz Airu.
Koliko treba kolima/basom od Sarajeva do Tuzle?
Otprilike 2 sata do Tuzle kao grada , do aerodroma 1:30h do 1:45h .
Hvala, mislio sam da se brze stigne
Nažalost ne.
120 km, 2:30 sati, ali moguće je doći i ispod 2 sata (ja došao za 1:45 ali usred noći).
To nije bio Alen Scurić već Alen Prost?
Pa i ne. Bilo je to oko 1 u noći, pasa na cesti bilo nije. To znači da sam prosječno vozio nekih 75 km/h. I nije nešto, zar ne? Na otvorenoj cesti (što je velika većina puta možete voziti 90 km/h).
Iz Tuzle Stockholm tokom zime 6x sedmicno
Wizz leti 4x i Ryanair 2x koja konkurencija
Da, konkurencija je.
Sa BNX su letjeli 4 puta, dva leta Wizz za Skavstu i dva Ryanair za Arlandu
Da, tako je.
Po mojoj procjeni, Ryanair će otvoriti u prvom valu (na listi gradovi u kojima ima baze):
Cologne/Bonn – 3x sedmično
Memmingen – 3x sedmično
Hamburg – 2x sedmično
Billund – 2x sedmično
Göteborg – 2x sedmično
Stockholm-Arlanda – 2x sedmično
Znači, preuzimanje najvažnijih ruta od WizzAira. Možda bude linija više ili manje ili neka druga, ali mislim da su ovo primarne. Neće odmah otvarati bazu ili 15 linija.
Tako je, Wizz je otisao jer je imao previše putnika,a uz to je Sarajevo jednostavan aerodrom za operirati:)).
Sarajevo ce se jako usreciti sa pouzdanim partnerom Rayanom:)). Zagreb je svjetli primjer jedne takve divne suradnje.
Naravno da Ryanair nije dobar primjer. Ali je u usporedbi sa današnjim Wizz Airom mila majka. Mila majka!
Ryanair u Zagrebu je tisuću puta bolji partner nego Wizz u Sarajevu. Za početak, još uvijek je baziran tamo.
U zadnjih 2 godine Ryanair je neusporedivo bolji partner nego Wizz Air.
Moguće je i da otvore bazu i da imaju samo neke linije.
Zašto je danas wizz imao let iz Tuzle za Napoli a nema je u redu letenja
To Wizz neke budalastine pravi
Ali najbolje bi bilo da Alen malo ispita MAT
Svakako budem.
Taksiraju posade sa A320 (koji idiotluk od kompanije)
05 Oct 2022 Naples (NAP) Rome (FCO) (WZZ9007) 0:31
05 Oct 2022 Tuzla (TZL) Naples (NAP) (WZZ9006) 0:54
05 Oct 2022 Belgrade (BEG) Tuzla (TZL) (WZZ9005) 0:28
05 Oct 2022 Tirana (TIA) Belgrade (BEG) (WZZ9004) 0:44
04 Oct 2022 Skopje (SKP) Tirana (TIA) (WZZ9003) 0:30
04 Oct 2022 Larnaca (LCA) Skopje (SKP) (WZZ9002) 1:57
meni vise izgleda kao da menadzment pravi ponovo Balkan turu (i malo sire)
A čujte… moguće, moguće…
Nevjerojatno.
Budu pozicijski letovi, charteri…
Ako neće WizzAir , ima ko hoće . Oni će biti na gubitku , ucjenivali su Sarajevo , ali Sarajevo nije Tuzla da zavisi od WizzAir-a . Jedina pozitivna stvar jeste što se Tuzla povećava 👼
Slazem se sa vama, upravo tako! Ne sumnjam da ce Ryanair tu uskociti
Moguće.
Da, kompanije čekaju u redu, do sada nisu mogli letjeti jer im je Wizz branio;)))).
Ne čekaju u redu, ali g.Bajić tvrdi da već imaju altetnativu.
To tvrdi iz očaja. Osim ako ne spuste takse na par eura.
Ne znam, moguće je tako. Ali za sada mu nije za ne vjerovati. Čovjek je istinski pokazao da zna što radi.
Slažem se.
Ako im dođe da se povuku sa Tuzle propast. Šta onda
Pa kad bi se povukli sa Tuzle to bi bio smak svijeta za aerodrom. Istinski. Toliki terminal, toliko zaposlenih. OK, sad se vratio Ryanair, možda bi oni i pokrenuli koji let više, ali takav gap ne bi bilo lako zatvoriti.
Šta bi bilo da Wizz prekine saradnju sa tuzlom i zatvori bazu
Tragedija i katastrofa.
Znaci Tuzla ce sledece godine oborit rekord iz 2019
Vrlo moguće
Vrlo vjerojtano.
More bit bidne
Pretpostavljam da krasna uprava ZL ovdje nije kriva 🙂
U slučaju Wizz Aira i Ryanaira uprave zračnih luka istinski nisu krive.
– S dubokim žaljenjem smo morali donijeti tešku, ali odgovornu odluku da 1. novembra 2022. godine zatvorimo svoju bazu u Sarajevu. Putnici s rezervacijama na koje utječe ova odluka danas će biti kontaktirani putem e-maila sa savjetima o svim njihovim opcijama, koje uključuju: ponovnu rezervaciju, puni povrat novca ili 120 posto originalne cijene u vidu kredita aviokompanije – saopštili su iz WizzAira.
Iz kompanije ističu kako je ova odluka rezultat trenutno izazovnog makroekonomskog okruženja, kao i kontinuiranih izazova u lancu snabdijevanja.
– Nakon pregleda trenutnih performansi, važno nam je da svoju mrežu brzo prilagodimo promjenama na tržištu i potrebama naših kupaca, kako bismo ostali otporni i konkurentni na tržištu. U skladu s tim, za sada se fokusiramo na povećanje prisutnosti naše bh. baze u Tuzli, te ćemo stoga 1. novembra zatvoriti našu bazu u Sarajevu – najavili su iz aviokompanije.
Naglašavaju kako je prioritet kompanije minimizirati sveukupni poremećaj za bosanskohercegovačke putnike i zaštiti proces zapošljavanja ekipe.
– Iz Sarajeva ćemo nastaviti letjeti do Abu Dhabija i Londona (aerodrom Luton). Pored toga, konsolidovat ćemo naše prisustvo u bazi u Tuzli i tamo ojačati našu poziciju. Dodavat ćemo nove letove sa Međunarodnog aerodroma Tuzla do Eindhovena, kao i pojačati frekvencije na našim rutama iz Tuzle do Basel Mulhousea, Freiburga, Dortmunda i Memmingena – obavještavaju.
Posada, piloti i kabinsko osoblje WizzAira sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo danas su obaviješteni o ovoj odluci, te im je ponuđena mogućnost da lete iz druge baze u BiH ili iz susjedstva.
Da, to je priopčenje Wizz Aira. Brdo gluparija. Zatvorili su bazu samo 24 dana prije. Koma!!!!! I napravili totalni čumez putnicima, aerodromu, posadama!
Pa cijelo ljeto su mucili aerodrom sa svojim kasnjenjima zbog svoje nesposobnosti, aerodrom radi do 23:30 a njihovi letovi skoro pa uvijek su slijetali iza ponoci! Otkazivanja skoro svaki dan, itd…. stvarno su bili ko flyBosnia
To je u današnje vrijeme tako specifično za Wizz Air.
Sve ovdje smrdi
Malo da.
Ovo stvarno nisam očekivao. Bilo bi dobro vidjeti neku analizu svega toga i zašto je došlo do zatvaranja baze.
Ići će analiza!
LCC u svom punom sijaju. Zato drzava mora imati svog prevoznika!
O da!
BiH financijama samo fali jedna Croatia da napravi gubitke od 1mil kn dnevno i sa tim parama postiže rekorde LF 30-40%….
Ne fali. Ali zašto to mora biti tako. Zašto u Sarejevu, Beogradu, Zagrebu, Ljubljani, Skopju, Podgorici… ne bi bio jedan manji airBaltic, Aegean ili LOT?
Propalo je sve, jel se ne sjećate
Istina. Air Bosna je dva puta propala, propala su tri privatna prijevoznika (posljednji FlyBosnia). Tako da…
Nema tu kruha za nacionalnu kompaniju. Letjela bi samo za bliski i srednji istok
Ima kruha.
Ne mozw Bosna da ima svog prevoznika. Ne bi mogli da se dogovore oko imena.
No, to je ipak najmanji problem.
To je krucijalni problem
Je baš.
Upravo tako. BHS airlines, Bosnian Hercegovinian Serbian Airlines
Zašto pobogu Serbian?
Pa da i ovi iz republike srpske budu zadovoljni 😅
Bože me pomozi.