Ruski ministar transporta je objavio da Rusija razmatra nacionalizaciju aviona koje Aeroflot ima u lizingu i koje bi trebao vratiti lezorima do 28.3. Rusija ne planira platiti kompenzacije vlasnicima aviona. Nije jasno kako Rusija misli sa tim avionima letjeti izvan Rusije, obzirom da bi isti bili odmah zaplijenjeni da slete na bilo koji aerodrom izvan Rusije. Također nije jasno kako Rusija misli nabavljati avione nakon rata u Ukrajini jer joj sigurno ni jedan lezor više neće isporučivati avione.
Sabre je objavio da prekida distribuciju svog sistema Aeroflotu, osim PSS-a.
Brazilski Embraer se pridružio Airbusu, ATR-u i Boeingu, te prekinuo opskrbu rezervnim dijelovima ruskim aviokompanijama, kao i zabranio dalju prodaju svojih aviona. Lufthansa je izjavila da bi preuzela Airbuse A350-900 koje je Airbus trebao prodati Aeroflotu, te Boeinge 777F za Volga-Dnepr, a koje proizvođači sada neće isporučiti ovim dvjema kompanijama.
ACMI i charter specijalist GetJet je prisiljen prekinuti sve operacije iz Rige i Vilnijusa za Hurghadu i Sharm el Skeikh, kao i ACMI business jer je vlasnik kompanije ruska kompanija KN-Holding LLC koja se povezuje sa najbogatijim ruskim oligarhom Alexejem Mordashovom.
DHL, FedEx i UPS više ne vrše isporuke za Rusiju i Bjelorusiju. Ovime su tri najveća cargo dostavljača na planeti isključila Rusiju iz globalnih mreža isporuka roba.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aeroflot
Aeroflot obustavlja sve međunarodne letove od 8.3.
Jadni!
Zanimljivo da Minsk ne smatraju međunarodnim letom. “Ruski svijet” u pokušaju nastanka.
Nije istina da ga ne smatraju. Jasno naglašavaju u svim press materijalima da će od međunarodnih letova letjeti samo za Minsk.
Sa ria.ru (sad se pojavio noviji članak koji spominje Minsk);
Aeroflot informed that it was suspending all flights abroad, and would also not allow passengers with return tickets to Russia departing after March 8 to international flights.
Ne razumijem, što želite reči Max, da neće ni Minsk operirati?
Ne nego da su još jučer ignorirali Minsk kao “međunarodnu destinaciju”, bar RIA. Noviji članci ga navode.
U svim objavama koje sam ja prošitao se govorilo da otkazuju sve međunarodne letove osim Minska.
Airbus, Boeing i ostali prave neviđenu dugoročnu grešku. Pa više niko ko ima razloga da sumnja da će jednog dana Zapadu stati na žulj neće više kupovati njihove proizvode i biti zavistan od njih.
Ali evo i Rusija pravi istu grešku, pošto im uskraćuje usluge svemirske tehnologije.
Jok nece kupovati
Zar to nije logično? To se zovu sankcije. No, ja sam uvjeren da će Rusi samo tako zamijeniti sve Airbuse i Boeinge sa SSJ-100 i MC-21, zar ne?
Na kratak rok neće puno uraditi, i biće puno šverca svega i svačega,, ali na dugi rok će se oslobađati zavisnosti.
Ma naravno. Sve gleda te superuspješne avione SSJ i MS-21 koji bi mogli zamijeniti Airbuse i Boeinge. Čudo jedno.
Osloboditi zavisnosti? Pa Rusiji se ekonomija urušava a kamoli da moze ulagati beskonacna sredstva u avione koje nikom nece moci prodati (ne samo zbog sankcija).
Ni MC21 ni Comac ne lete bez zapadnih komponenti. SSJ100 još od prvih sankcija nisu uspjeli proizvesti sa ruskim komponentama.
Prije ce Rusija (ponovno) bankrotirati nego sto se “oslobode zavisnosti”.
Bome da.
@JxckSweeney
Covek koji na TW prati privatne avione Ilona Maska, sada prati i privatne avione ruskih oligarha.
OK. I?
I ništa.
I to je OK.
Ovo su slike nekad najvećeg zrakoplova na svijetu.
https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=2344512&index_ref=naslovnica_vijesti_ostalo_m
Prestrašno i tragično. Istinski kulturocid. Jako sam tužan!
E ovo je glupost. Pa jbt što ga nisu makeli barem do Moldavije.
Apsolutno. Majko mila, koja šteta. Koja šteta.
nije imao u trenutku napada bar 2 motora koliko se vidi na slici
Pobogu, pa zašto nije imao?
Motori su išli na odrzavanje. Točnije bila je informacija da je jedan ali na slici nema dva motora?!
Pa pobogu, znali su da Rusi navaljuju, odvezeš avion van, pa tamo odšarafiš motore i pošalješ na servis.
Ukrajinci do zadnjeg trenutka nisu željeli vjerovati da će Putin napasti. Iskreno nisam ni ja, mislio sam da je blef. Lako je sada biti pametan…
Ja nisam mislio da je blef. Ne nakon što su avio kompaije otkazivale letove i lizing kuće zabranjivale slijetanje svojih aviona u Ukrajinu.
https://imgur.com/a/RzfKO0R
Hvala za link.
Tek treba da se utvrdi kako je uništen. Ovo će biti predmet ratne štete, bez dileme, mada Rusi tvrde da su Ukrajinci slučajno pogodili hangar. Ne verujem, ali istraga će sigurno biti sprovedena.
Mediji jasno govore da su Rusi uništili Mriyu.
Aeroflot za danas planira repatrijacijske letove iz Budimpešte i Larnake. Pretpostavljam u dogovoru sa EU.
Sigurno u dogovoru. Bez dogovora to ne bi bilo moguće.
Sa JU su došli sve sami njemci. Al što su došli to i shvatam, ali što i idu …
??? ne razumijem gdje su Njemci došli sa JU?
Iz Moskve za BGD pa za Štutgart i Frankfurt. Ali ih ima masa i onih koji idu za Moskvu
Da. Ovi u Beogradu u cudu. I to uopste nije cifra mala.
Aeroflot je dobio specijalnu dozvolu za letove do Minhena i Zeneve. Doduse u Zenevi im se vec nalazi zarobljen avion.
Uskoro se ocekuju po jedan za Pariz i Amsterdam.
Eto. I mic-po-mic lete oni po Europi.
OK
Beskonačna mržnja i otprilike tolika frustracija dobile su sada samo povod da izmaknu kontroli. To je današnja situacija prema Rusiji.
Jel Vi stvarno mislite da će zemlje NATO pakta uvesti sve mogućče sankcije, zamrzavanje sredstava a da će rusdija to smirom gledati i da neće reagovati na tako nešto reciprocitetnim mjerama.
Evo već od iduće sedmice velika britanija ima problem sa lansiranjem satelita u svemir.
Rudija je bila najveći uvoznik pšenice na svijetu. Ali je poslije sankcija 2014 postala najveći izvoznik. Vještačkog gnojiva nema bez plina, a plina nema bez ruije, a bez gnojiva nema žita…
Za rezervne dijelove sam vam već pisao, ali ste brisali komentar. biće ih. Lezori neće nešto mnogo zatezati oko vraćanja aviona jer… opet ste obrisali komentar…
Probajte malo da ne živite u medijskom mraku i da ne brišete komentare. vjerujte da će te imati daleko konstruktivniju raspravu.
Rusija nije Srbija da se neko na njoj može iživljavati.
PS. Bili ste na N1, probajte imati kanal sa svim svojim izjavama.
Nad Rusijom se ne može iživljavati, ali nad Ukrajinom (ili Srbijom) je OK? Kakav vam je to stav, zašto idete niz dlaku nasilniku? Jeste li se tako ponašali u školi kad neki bully maltretira slabijeg? To što nasilnik postoji nije razlog da se nasilniku dozvoljava sve. Izađite iz te luzerske pozicije, molim vas.
NE NE NE
Rusija je bespravno, protiv međunarodnog prava napala samostalnu i suverenu Ukrajinu. To je agresija. To se nije smjelo dogoditi.
Niko nema pravo da tlači bilo koga.
Citiraću:
Vuk na ovcu svoje pravo ima
kao tirjanin na slaba čovjeka;
ali tirjanstvu stati nogom za vrat,
dovesti ga k poznanju prava,
to je ljudska dužnost najsvetija!
Stvar je što sad svi napadaju Rusiju, što priželjkuju osvetu. Niko ne želi i ne trudi se da se postigne mir.
Stvar je i u ogromnom licemjeru koje ima “zapadni” svijet.
Hvala na pojašnjenju, nisam vas najbolje razumeo. Slažem se sa ovim što ste napisali, s tim da se ne slažem da se niko ne trudi da se postigne mir. Održavaju se mirovni pregovori već u prvoj nedelji rata, to nije uobičajeno. Makron čini mi se svakog dana priča sa Putinom. Evropi ovaj rat ne treba ni za šta i mislim da čine više nego u ranijim sukobima da se rat privede kraju. Sankcije su jedna prednost koju je Evropa morala sebi da da u tom procesu da bi imala veći pregovarački potencijal, iako se ne slažem sa merama koje targetiraju najšire stanovništvo Rusije.
Najmanje se trude da postignu mir oni koji brane agresora.
Apsolutno!
Da, svi se ozbiljno trude da se ovaj sukob prekine HITNO!
Mir se je mogao postići vrlo brzo, samo da se je htjelo….
Kada je Rusija napala, okrenuti pogled na drugu stranu, i za desetak dana eto “mira”….
Danas postići mir može se na dva načina,
1. pustiti Ukrajince niz vodu, i natjerati ih da pristanu na Putinove zahtjeve
2. podržati Ukrajince i suprotstaviti se Rusiji, na način na koji se to sada radi, znači, praktički sve osim Rata sa Rusijom, jer znamo kako bi to završilo.
Vi ste za?
Upravo tako EU građanin. To je to. Vrlo jednostavno.
Upravo tako Rusija je protiv međunarodnog prava napala Ukrajinu. To je agresija!
Svi se trude postići mir. Svi osim Rusije.
A čime je anon7 tvrdio da je Rusija u pravu? Zašto ste ga napali? On ovde govori samo o licemjerju i dvostrukim standardima. To je glavni svjetski problem, dvostruki standardi i pravo jačeg da se iživljava nad slabijim. Nekada to nije bilo tako, bully napadne Vijetnam pa se umješaju drugi a danas bully napada i niko se ne mješa nego ćute i trude se samo da gledaju svoje interese. Kada je to sve počelo i kako će završiti, to niko ne zna. Moje mišljenje je da je Rusija napravila grešku ali ni ujedinjeni Zapad ništa bolji od njih nije, čak su i gori ako se vratimo malo unazad i sagledamo šta se dešavalo po svijetu.
znaci ako netko je netko drugi bully, onda je to opravdanje za sve ostalo?
Lavrov je novjnarima baš tako opravdavao ubistva one curice – kao u redu je ubijati curice jer su i drugi to radili.
Ajmo svi u pljačku i ubijanje.
Notorni nonsens. Pustimo što je bilo prije. Ima nas nekih koji smo osudili sve što je bilo prije. Ali sada se dešava nalegalna okupacija Ukrajine! I to treba osuditi!
Ne znam da li smatra da je Rusija u pravu, ali vidim da smatra da zbog pšenice i svemira bullyju treba dozvoliti sve. Ne treba!
Slažem se, meni je nebitno da li se bully zove Rusija ili Nato, ali postoji hitno i bitno. Hitno je da se Putinova ludost zaustavi, a bitno je da definišemo kako moć koja je raspoređena nakon WW2 sme da se koristi danas. Ali prvo moramo da rešimo hitno da bismo uopšte bili u prilici da razgovaramo o bitnom.
Zakasnili smo, ranije se nisu smjeli dešavati ovakvi slučajevi i davati krila moćnim da rade ono što im padne na pamet. Pšenicu i ostalo je spomenuo u kontekstu da sankcije ništa napraviti neće jer će se Rusi prilagoditi njima kao što su se prilagodili sankcijama iz 2014 godine. Silom protiv nuklearne velesile bi bilo još pogubnije samo za nas sve zajedno, jedina varijanta je sveopšta svjetska mobilizacija u zahtjevanju MIROVNIH PREGOVORA, nikakva sila niti sankcije i glupo naoružavanje Ukrajine. Bajden, Makron, Šulc i ostali bi trebalo da vode razgovore a ne da prijete jer je to uzaludno. A ako se to ne desi samo čekajte kada će Kinezi na Tajvan da se iskrcaju. Oni sad mudro ćute, prate situaciju, kako će zapadni svijet da reaguje u odnosu na Rusiju, onda će da se za to spreme i počinje problem sa Tajvanom. Zašto se to sve dešava, pa zato što su neki već davno počeli da izigravaju nasilnike po svijetu a u međuvremenu ojačali i drugi nasilnici i sada idu njihovim stopama jer misle da im se može.
Samo sankcije i to jos ostrije.
Ako ce se Rusija prilagoditi i nauciti zivjeti sa sankcijama, njen izbor. Ali sigurno ce i Evropa naci nacin da zivi bez ruskog plina – Svedska je to vec uspjela, zasto i ostale evropske zemlje to ne bi mogle.
Švedska je blizu Norveške. Mogu i ostali naći alternative ali ne u kratkom roku. Zatezanje sa gasom znači najmanje 5-6 jako zaje*anih godina u Evropi. Treba ovo deeskalirati i posvetiti se sređivanju energetske situacije.
Ne ako nam Iran odjednom postane prijatelj.
Ma može da nam postane prijatelj večeras, opet su potrebne godine da se gasovod iz Irana dovuče do Evrope, sve da pretpostavimo da Erdogan neće da pravi neke svoje smicalice usput.
Ako je to strateški bitno, napravi se plinovod za čas.
Mislite da će Iran popustiti odmah da bi olakšao onima koji ih “terorišu” godinama.
Iste sekunde… Dolari+propagandni učinak za domaću javnost….
O da.
Sigurno da hoće. Kad je novac u pitanju svi postaju najbolji prijatelji.
I ove sankcije su već pogurale naftu na iznad 100 dolara i plin na 2000, skoro će sancije i nama o glavu da se razbiju ako to već priželjkuješ.
I što je alternativa? Pustiti Rusiju da okupira Ukrajinu?
Alternativa je da se insistitra na mirovnim pregovorima ane da se prijeti nuklearnoj velesili jer prijetnja neće donjeti ništa dobro.
Tako je, ali ne znam kako vam promiče pretnja nuklearnim oružjem koju je drugog dana agresije Putin stavio na sto? To ga je koštalo mnogo, u roku od nekoliko sati je Evropa shvatila razmeru ovog rata i tek onda je usledio ovaj drugi, gadni udar sankcija. Nijednu pretnju nismo čuli od genseka Natoa, Makrona, Šolca… Nijednu jedinu.
Da Rusiji nitko ne prijeti nuklearnim oružjem, čak ni napadom konvencionalnim oružjem im se ne prijeti.
A tko prijeti? Kako to netko prijeti?
Upravo tako. Slažem se.
Svi se trude postići mir što prije. Osim Rusije.
Apsolutno, potpuno se slažem.
Svako pozivanje na to što je bilo lani, u prošlom stoljeću, prije deset stoljeća je bijedan pokušaj skretanja s teme koja se zove ruska agresija na ukrajinski narod.
To što je bilo lani, prije 10 godina i u prošlom vijeku je porodilo agresiju Rusije na Ukrajinu a vi se samo i dalje pravite pametni pa ćemo vidjeti do čega će doći. Upravo zahvaljujući takvima kao vi je i došlo do ovoga, arogantn, kratkovidi i ne baš bistri, tako da nemojte vi o ovome jer ste duboko za ovo sve krivi podrškom agresora u prošlosti.
Greške drugih u prošlosti nemogu opravdati ovo što se danas dešava u Ukrajini. To nema opravdanja!
Ali Ukrajina nije podržala nikakvu agresiju!!! Ona je kriva iz drugog razloga. Uvek imate razlog zašto je neko kriv, osim onog ko je kriv. Zato što ste mnogo bistri?
Da, ispada da je Ukrajina kriva za agresiju na nju. Majko mila!!!!
Ukrajina je žrtva velikih sila koje se ponašaju nasilnički jer im to prolazilo uvijek za rukom. Neki drugi veliki su vidili da se neki ponašaju nasilnički pa su i oni počeli, sačekajte samo da se Kina razgoropadi, to je neminovno i vi svi koji ste šutili kada su SAD sa vazalima orgijali po svijetu a i učestvovali ćete snositi moralnu odgovornost za sve.
Zašto samo SAD sa vazalima? Vidim da prethodne intervencije isključivo pripisujete SAD-u. Šta ćemo sa ruskim orgijanjima u Gruziji, Siriji, da ne idemo dalje u sovjetske okupacije? To se ne računa jer vam se ne uklapa u lažni narativ da je do sada samo zapad koristio “intervencije”? Dakle i vi ste licemerni.
Vi izgleda da ne razumete da razgovarate sa Srbinom koji je to sve preživeo? Doduše, bio sam stariji od devojčice o kojoj pričate, ali svejedno i dalje u to vreme niži maloletnik. Ja ne podnosim Nato, ne krijem to. Ne podnosim ni Rusiju, jer se sećam i njih iz tog vremena.
Vi ste licemerni zato što niste osudili napad na Gruziju i Ukrajinu, apsolutno. Vama nije svejedno da li je agresor Amerikanac, Rus, Srbin ili Hrvat. Meni je to apsolutno isto. Prva asocijacija na ovaj rat vam nije nije žrtva nedužnog naroda nego licemerje zapada. Vi ste neempatični, iza svake osude vam stoji zarez ili Ali. A to je suvo licemerje.
Ja sam licemjeran što nisam osudio agresiju na Gruziju i Ukrajinu!? Osuđujem i jednu i drugu apsolutno i ne pravim se dušebrižnikom po izboru pa da kao neki žalim samo djecu u Ukrajini a briga me za djecu u Iraku, sva su ista a mnogi ovde glume dušebrižnike i sad im žao djece u Ukrajini, gdje su bili ranije? Bilo ih briga. Kakve veze ima vaša nacionalnost, briga me za nju, ovde riječ ide o ljudskom a ne nacionalnom pogledu na dešavanja. A gluposti o zarezima i ali i vašem zaključku je bolje ne komentarisati jer su besmislene.
Ja sam osudio sva gluparenja SAD-a diljem svijeta. I nikako pri tome nisam jedini. I zato imam svako pravo osuditi ovaj napad na Ukrajinu. Svako pravo!!!!
Ma naravno. Kakvo crno licemjerja zapada. Treba se solidarizirati sa Ukrajincima koji žestoko pate.
Ma jasno. Rusija je orgijala na sve strane. Kako god treba osuditi i SAD orgijanje i Rusko orgijanje.
Ali ovo sada, okupacija Ukrajine, pobogu! Na nema tu govora. Osuda i nikakvih izgovora!
Nije Ukrajina žrtva velikih sila, nego jedne sile, Rusije, koja evidentno više i nije tako velika kako je nekada bila. Nema tu plurala, nego samo jednina.
Ma to je istina. Rusija napada Ukrajinu. Nikakve koristi o pričama kako je SAD okupirala Afganistan prije 20 godina radi Twinsa. Ovo se dešava sada i nemoralno je. Krajnje nemoralno i neprihvatljivo!
Da Rusija je napravila veliku grešku. Grešku koja će ju koštati ozbiljan novac.
Svi agresori su izgubili, pa će tako i Rusija.
EU građanin 04.03.2022. 12:42
Mir se mogao postići i može se postići na hiljadu načina. Kamo sreće da do rata nije ni došlo.
A moglo je veoma lako. Samo je trebalo dati garantije da Ukrajina neće pristupiti NATO-u, da će se poštovati minimum ljudskih prava prema rusima i da će se ispuniti sporazum iz Minska.
I? Šta se je tu sad desilo? NATO je non-stop koketirao sa Ukrajinom, odvajajo je od Rusije. Sporazume koje je Ukrajina imala sa Rusijom nije ispinjavala, EU ih je
podsticala je da ih ne izvršava. U Ukrajini su se počeli razvijati neonacistički pokreti. Nemojte zaboraviti desetine mrtvih Rusa i djece od strane Azovskog odreda.
Rat i sad može stati ako se obaveze barem NATO da ukrajinu neće primiti u svoje članstvo najmanje 30 godina.
max 04.03.2022. 10:28
Gledajte, NATO je u Srbiji ubio djevojčicu Milicu Rakić na njenoj noši. I šta je bilo rekli su OK to je kolateralna šteta. Da li ste pratili medije i vaše i evropske o stradanju djece od strane azovskog bataljona/pukla koji je napravio masakt. I? Nikom ništa.
Anonymous 04.03.2022. 12:28
Ako ne budemoi gledali u prošlost i pokušali da shvatimo zašto se nešto desilo problem će se uvijek dešavati.
Anonymous 04.03.2022. 12:25
Rusija je imperija, rusija je velika rusija je svjetska sila. Rusija neće i ne može da izgubi. Veliki ne smiju i ne mogu imati luksuz da izgube.
zabrinuti građanin Srbije 04.03.2022. 11:25
Da neko hoće mirovne pregovore ne bi naoružavao jednu stranu. Da li je bilo ko svjestan šta znači naoružavati oprotivnika one snage koja ne smije izgubiti. Koja nema pravo da izgubi. To vodi samo u još veći rat.
@Anonymous7
“A moglo je veoma lako. Samo je trebalo dati garantije da Ukrajina neće pristupiti NATO-u, da će se poštovati minimum ljudskih prava prema rusima i da će se ispuniti sporazum iz Minska.”
Naravno, čim bi sve to bilo ispunjeno, ne samo da bi bio mir, nego bi Rusija i vratila Krim, ili bi po Vama on trebao ostati Rusiji?
Krim je Ukrajina kao i Kosovo Srbija.
Stoji.
Parole jedno i drugo…. Niti je Krim više ukrajina, niti će to biti, a isto je i sa Kosovom… da ne ulazim sadfa u razlike koje ipak postoje
Jasno.
Ma brus. Nije cilj Rusiji da NATO ne uđe u Ukrajinu, nego da u Kijev instalira marionetsku vladu koja će napraviti marionetu od Ukrajine.
Mislim da cilj Rusije momentalno nezna ni sam Putin
Ne bi me čudilo.
OK NATO je koketirao sa Ukrajinom. Točno. Ali na koncu su Ukrajinci sami odlučili da se približe Zapadu i NATO-u. Na takvu odluku imaju svo pravo. Rusija ih nema pravo radi toga okupirati!
Zašto je Ukrajina tako odlučila? Zašto se odmakla od Rusije koja joj je daleko logičniji saveznik, slavenski, pravoslavni saveznik?
Zašto bi NATO pristao na to da ne primi Ukrajinu u članstvo 30 godina?
Ja nisam našao ništa o masakrima Azovske bojne. Ta bojna je sastavni dio Ukrajinskih oružanih snaga. O čemu vi pričate?
Da netko hoće pregovore ne bi naoružavao drugu stranu? Ma što vi pričate? Nego što? Treba ostaviti da se Ukrajina okupira? Koja je alternativa naoružavanju Ukrajine. Da NATO ušeta u Ukrajinu i započne treći svjetski rat sa Rusijom?
Vi morate biti svjesni, mislim da ste i čitali da je praktino 2014 izvršen puč u Ukrajini te da je skinuta regularna Vlada. Sve poslije je posljedica puča. Nakonj toga odvoio se ovaj region DonBas, Krim gdje ima mnogo stanovnika, Rusa a koji više nikad nisu glasali.
Sad kad bih Vam govorio o ukrajini, istoprijskim faktima zamorno je i bojim se da na prvu ne bi “ubrali”. Ne zato što Vas podcjenjujem nego jednostavno… ni ja ne mogu da skontam nešto iz prava pa da mi po 150 puta ponove.
komplikovani su odnosi. Nacija je “vještački” nekako stvorena na rubu dva carstva…
Narod bez istorijske uloge, neprosvijećen, uvijek poražen jer je kolektivno bio nesposoban da ostvari sebe i svoju državnost kroz tradiciju velikih naroda koji su gradili i obilježili civilizaciju.
Nesrećan narod koji je stradao i od onih koji su branili i od onih koji su ih napadali.
Gledajte i Crna Gora je ušla u NATO ali bez refernduba, mislim i Bugarska… i još njih 🙂
Ukrajina da je bila pametna živjekla bi kao spoj dvije velesile a ne kao kamen spoticanja.
Zašto bi NATO pristao? Pa radi mira. Jel ima nešto veće. Ukrajina je meki trbuh Rusije.
Gledajte Norveška je u NATO-u, ali bez američkih vojnika. Zašto. Beće da trpaju prs u oko Rusima.
Naoružavanjem se samo povećava stradanje. Po meni bi jedini državnički potez bio da Makron, Džonson… ko već ima da odmah idu u Rusiju na razgovore. Stalnim zatezanjem se ništa neće postići. Podižete visoko ljestvicu.
Ulazimo u ludilo. Pa zabranjuju takmičenje ruskih pasa i mačaka.
Nešto ste pogrešno tražili. U HR novinama imate o azovskom bataljonu. Doduše u drugim imate kako se neki hvale da su bili u toj jedinici.
Napravite i kanal i Vlog, pretpostavljam da dosta opreme imate za mažoretkinje, a ako i nemate možete je nbaviti pa korisititi za njih.
ovo bi vam od prilike bila specifikacija
2 Go pro kamere 400/500e po komadu
naravno mogu i dva dlsrs aparata ili jedno aparat drugo kamera ali računam da go pro svima uvijek može zatrebati, a go pro i dsl je extra kompinacija
Dslr solidan ima za oko 350e
slušaalice ako hoćete da to bude malo fensi
oko 55 e po komadu
Mikrofon oko 120/140e po komadu
Tripod koliko i kamera od 20 do 80e po komadu
Solidan laptop
Neko da vam uradi špicu i odjavu i montažer
prijavljujem se odmah da vam uradim tri montaže free poslije ne bih htio nizakakve pare
toga mi je vrh glave a i šica se brzo osmisli.
Evo vam dole izvori za azovski bataljon
Opa, koliko besmislica i kvazi-historije u vasem komentaru.
I toliko omalovazavanja jednog naroda kako bi se opravdala opresija i agresija.
Vjerujem da slicno misljenje imate i o Bosnjacima.
Bosnjaci su se uspjeli odrzati usprkos agresiji Srbije a vjerujem da ce i Ukrajinci pobijediti Rusiju.
Ne omalovažavan narod. Ni slučajno. Ovo su fakti. Ukrajinci nisu nikad imali svoju državu. Ono što je prije bilo to je kijevska Rusija.
Ukrajinci su napaćeni narod. Ugnjetavan od svih.
Ima još takvih naroda. Jermeni npr, ali barem imaju svoju državu. Koliko Kurda ima pa nigdje nisu prispeli.
Maltežana ima par desetina hiljada i imaju svoju državu. Kurda ima na milione i ništa. Pa Rusi kao najbrojniji narod u SSSR nisu imali vlast nego je to bio gruzijac Staljin, a poslije i Ukrajinac… uštopa mi mozak ne mogu se setiti.
Govorim o tragediji naroda koji uzalud strada.
Da ova okupacija je istinski nepotrebna!
Dosta vi ovo paušalno ocenjujete narode, ali čak nije problem ni to, problem je što ovaj ugao iz kog vi posmatrate odnose i procese normalizuje odnos inferiornog i superiornog. Tome čak pristupate fatalistički, kao da je to njihov udes, nešto sa čim se rode i umru, na šta ne mogu nikako da utiču.
I u odnosu na to sagledavate i aktuelni rat – oni moraju da odigraju svoju istorijsku ulogu inferiornog da bi bili slobodni. Kakav paradoks. Vi ne dozvoljavate nikakvu šansu za postojanje volje naroda, znači ne verujete u demokratiju. Razmislite o tome. Volja naroda je volja boga.
Potpuno ste u pravu. I rekao bih da su tu premise elementarno pogrešne. Samim time i konkluzija ne može biti ispravna.
Vi ne biste trebali siriti dezinformacije i smatrati sebe expertom iz historije jer to ocigledno niste.
Kazete Kijevska Rusija? Ili je to mozda Kijevska Rus?
Baratanje poluinformacijama i oskudnim znanjem znaci da se ne treba njime razmetati.
E da.
Ne bi rekao da nemam obrazovanje iz istorije. I to veoma veoma dobro obrazovanje. Ali OK
Treba čitati knjige koje su daaaaavnoooooo napisane. Ne ovo sad kad svako sve zna.
OK
Ako u državama ne postanu filozofi kraljevi – rekoh – ili, ako sadašnji kraljevi i vlastodršci ne postanu pravi i dobri filozofi, i ako oboje: politička moć i filozofija (ljubav prema mudrosti) ne postanu jedno, i ako se silom ne isključe one mnogobrojne prirode koje teže samo za jednim, ili samo za drugim, onda, moj dragi Glaukone, neće prestati nesreće ne samo za države nego, kako mislim ni za ljudski rod, i državno uređenje koje smo sada rečima opisali neće postati moguće niti će ugledati svetlost sunca. I to je ono što mi već odavno naređuje da oklevam, jer znam kakve će se nečuvene stvari govoriti u vezi s ovim. Jer je teško uvideti da nema drugog puta ka sreći ni za pojedinca ni za celinu.
Platon, Država, str. 164.
Svaka vlast, opet, pravi zakone u svoju korist: demokratija demokratske, tiranin izdaje monarhističke zakone, a tako čine i ostale vlasti. Za ono što je njima korisno vele da je pravo podanika, kome se ovi imaju pokoravati, i ako ga ko prekorači, onda ga kažnjavaju kao čoveka koji je prestupio zakone i počinio krivicu. Tako ja mislim, najdraži moj, kad kažem da sve države podjednako sude o pojmu pravičnosti: da je pravičnost od koristi za državnu vlast. Jer ta državna vlast vlada u državi i tako će svako ko dobro razmisli, uvideti da je baš svuda pravično ono što ja velim: ono što koristi jačemu.
Platon, Država, str. 16-17.
E da.
Platon, moj omiljeni filozof.
Nema opravdanja za agresiju! Rusiju treba na sve načine izolirati i sankcionirati!
Ma koji crni državni udar? Što pričate vi? Ljudi su izašli na demonstracije, prisilili tiranina da vrati dio vlasti parlamentu i da raspiše izbore. Raspisao je izbore i na njima izgubio.
“Nacija je “vještački” nekako stvorena na rubu dva carstva…
Narod bez istorijske uloge, neprosvijećen, uvijek poražen jer je kolektivno bio nesposoban da ostvari sebe i svoju državnost kroz tradiciju velikih naroda koji su gradili i obilježili civilizaciju.
Nesrećan narod koji je stradao i od onih koji su branili i od onih koji su ih napadal”
Ovako slično je i Šešelj i ekipa govorili za Hrvatsku.
Poštovani gospodine Sćuriću, ne zalažem se za cenzuru, dapače, ali bih Vas molio, na ovakve teze, da dopustite i adekvatan odgovor.
Ovo je dno dna,
Da, ovo je istinski dno dna.
Jasno sam riječ VJEŠTAČKI stavio pod navodnike.
Ovo sa Hrvatima nema apolutno nikakve veze. Ali nikakve. Mada su i Hrvati kao i Srbi imali problema u svom razvitku jer su bili jako jako dugo (glavnina naroda) pod okupacijom jedni austrije i kratko vrijeme turske, a drugi turske.
Ništa ružno nisam ni pomislio.
Slična je sudbina i moldavskog naroda.
Hrvatska nij nikada bila pod turskom vlašću.
Jasno je da zapad ne želi mirovne razgovore, tj SAD ih ne želi.
Ali mirovni razgovori se vode, o čemu pričate
To što se vode tehnički pregovori na vrlo niskom nivou. Ja ovde govorim o pregovorima na visokom nivou gdje će biti i strane zapda koje su sve ovo i zakuhale a sad se kukavički povukli. Da mi ne bi govorili kako zapad sa tim bema veze samo ću vam reći da već duže vrijeme naoružavaju Ukrajinu i bodre je a sad su je ostavili da se sama bori, kukavice.
Pa vi onda pošaljite pismo Putinu i Zelenskom i recite im kako treba da vode pregovore pošto očigledno znate bolje i od Ukrajinaca i od Rusa ko treba da bude na pregovorima.
🙂
Ma kako je zapad ovo zakuhao dovraga?
I što znači kukavički se povukao. Zapad naoružava Ukrajinu, zapad sankcionira Rusiju. Što bi po vama bilo hrabro i ne kukavički. Da NATO uđe u Ukrajinu i kreneu u rat sa Rusijom?
Da, vode se.
Kako je to pobogu jasno? Pa SAD i Europa se svim silama trude da dođe do prekida vatre i mirovnih pregovara. Rusija je ta koja nastavlja sa okupacijom i ne želi mir. Ona je ta i koja je napala, pa nije Ukrajina napala Rusiju, pobogu.
Nisu svi.
Upravo tako. Rusija je nasilnik. Takav nasilnik je pobio tisuće ljudi u Ukrajini, razrušio zemlju, potrošio brdo ukrajinskih novaca, vratio državu 20 godina nazad.
Za to nema opravdanja. To treba osuditi. Najžešće moguće!
Rusija si je apsolutno sama kriva što je nepotrebno i nerazumno napala Ukrajinu. Iskreno, ovako brza i žestoka reakcija međunarodne zajednice se nikada do sada nije desila. Mislim da je i Rusija tu iznenađena.
Sigurno da će Rusija odgovarati. To je i logično. No, Rusija je istinski gospodarski patuljak u usporedbi sa Europom i SAD-om. I tu na duge vode Rusija ne može pobijediti. Svi će izgubiti ovim ratom i sankcijama, no Europa i SAD će taj gubitak relativno lako preživjeti, Rusija neće.
Plina ima i previše u Iranu i nekim drugim zemljama. Nije Europi Rusija nužna. Postoje alternative.
Nije ovo loše za Kanal. Hvala na prijedlogu.
Iz sve ove zbrke oko rata Ukrajine (čitaj: Amerike, Zapada) i Rusije samo je jedna stvar vrlo čista a to je ko je na čijem platnom spisku.
Ona šačica bijede koja jede svoj hljeb (ne američki ne ruski) uvijek će jasno dati svoj sud:
– osuditi napad Rusije na suverenu državu, osuditi stradanje svake žrtve, osuditi nepronalaženje boljeg rješenja od rata
– osuditi licimjerni Zapad za lažne vijesti, propagandu, histeriju dok istovremeno godinama (a i trenutno) rade drugim državama aspolutno isto što trenutno Rusija radi Ukrajini
Stoji.
Ma stoji vraga, parole i floskule, kao ono kada misica kaže, ja sam za mir u svijetu.
Ok, osudimo Ruse, osudimo zapad, i ?
Što dalje sa Ukrajinom?
Kako ne vidite tu nit koja se konstantno provlači kroz njegove komentare.
Vidim nit koja se provlači i te kako. Ali ovo što je napisao istinski stoji.
Upravo tako, govore o demokratiji a vrše cenzuru i služe se lažima! Zar to nije licemjerje!?
To nije licemerje. Demokratija nije sve oko nas. Demokratija je samo jedna opcija. Kao i druge opcije, i ova ima svoje odbrambene mehanizme. Osnovni mehanizam demokratije je da mora da odbaci ono što ne funkcioniše po demokratskim pravilima, u suprotnom demokratija gubi.
Demokratija nema nikakvu šansu ako se protiv ne-demokratije bori u rukavicama, to mora da vam bude jasno. Demokratija se nije odrekla zabranjivanja nikoga i ničega. Demokratija nije da možete da čujete i govor zlikovca pa da donesete odluku. U demokratiji zlikovac nema javni prostor nego sudnicu i ćeliju. Neko vas je slagao da je demokratija tolerisanje zla. Nije.
A na demokratiju se obavezao zapadni svet, ne Kina ili SSSR. Ako Kina ili Rusije žele u demokratski svet (a niko ih ne tera), onda moraju da prihvate pravila demokratije.
Ne, ovo što sam vam napisao nema veze sa Amerikom, nego sa demokratijom. Amerika ne stoji sjajno sa demokratijom, to je potpuno jasno, to govori Freedom House, Amnesty International…
Što se mene tiče, nije sporno da SAD nije primer demokratije. Ako pričamo o nečemu što bi bilo najbliže idealu demokratije onda svakako pričamo o skandinavskim zemljama, Nemačkoj, Irskoj, zemljama Beneluxa…
A što je SAD ako nije demokracija?
” Demokratija nije da možete da čujete i govor zlikovca pa da donesete odluku.”
A ko je taj koji će za mene da rješava koga ja hoću da čujem, ja imam svoju glavu i ja hoću sve strane da čujem, ko ste vi bogom dani da za mene rješavate koga ću ja da čujem, to je apsolutno moj slobodni izbor a ovo vaše je čista tiranija. Šta je sljedeće što bi vi da rješavate za mene? I gdje je kraj vašim odlukama šta je za mene najbolje?
Zar netko u demokraciji brani da nešto pročitate?
Naravno, da li vi možete da pratite RT?
Pa rekao sam vam, ne možete u demokratiji da dopustite zlikovce, agresore i agitatore koji ne poštuju osnove demokratije, a vi mi ne verujete.
Baš to je demokratija – da medij koji je finansiran neposredno od strane vlade Rusije koja je trenutno u agresiji na susednu zemlju ne može da širi propagandu koristeći demokratska sredstva kao što su radiodifuzna mreže Evrope ili društvene mreže ili internet – to je sve naše, demokratsko. Internet nije smislila autokratija. I ceo svet se slaže oko toga da je to demokratija, kao što možete da vidite. Vi slobodno ne morate da budete za to, ali onda smislite za šta ste, za demokratiju niste.
Jel znate da je Putin ukinuo facebook i instagram u Rusiji kad je krenuo u okupaciju.
Ne, ja čitam od Rusa Novaya gazeta
Aha…
Što je RT?
russia today
Aha. Ludilo od medija.
“A ko je taj koji će za mene da rješava koga ja hoću da čujem”
Vučić 🙂
Hehehehehe. Care!
veliki sam obožavatelj kaubojskih romana, stripova, filmova…
i u jednom od njih sam pročitao nešto što sam upamtio kao da je njegoševa misao
potrebna je tvoja sloboda bi i ja imao svoju slobodu, a moja sloboda ne smije da ugrožava tuđu slobodu.
Da, ali kakve to veze ima sa problemima ukrajinskog i ruskog zrakoplovstva?
Ima i ova, nadam se da će te ju shvatiti, makar….
“Ako želiš znati tko tobom vlada, samo pogledaj koga ne smiješ kritizirati.”
– Voltaire, povjesničar i filozof
Respect!
Izborio sam se da se mogu kritikovati. Osim žene. Samo je ona uvijek u pravu
Da, da… žena je uvjijek u pravu. Eto u tome se sigurno svi slažemo. Bar u nečem.
a ova, savršeno opisuje, hm, onog tko se nađe u njoj:
“Možda se ne slažem s tobom, ali ću braniti do smrti tvoje pravo da napraviš budalu od sebe.”
– Oscar Wilde, pisac
Jedna od mojih najdražih…
Upravo tako. Potpisujem.
Tko vrši cenzuru i služi se lažima?
Svi koji su zabranili ruske kanale, RT i ostale, to se zove cenzura, a što se tiče laži tu prednjače Ukrajina a za njima svi ostali koji je podržavaju, pa onda imamo informacije o poginulim vojnicima na zmijskom ostrvu a oni svi živi, pa imamo informaciju da je granatirana nuklearna centrala a nije, pa onda imamo informaciju kako ukrajinski pilot obara ruski avion a ono simulacija video igre, pa snimak kako tenk gazi civilno auto i krive Ruse zločince a ispostavi se da je to ukrajinski tenk itd itd, tek ćete na kraju svega ovoga da vidite koliko je laži bilo. Vi recimo sigurno ne znate da sva vlast u gradovima koje su Rusi zauzeli nije promjenjena, svi gradonačelnici su ostali na svojim mjestima, interesantno zar ne.
Sad ste ono obojani ali do kraja obojani. Sigurno da ima propagandnih bisera, sigurno da ima laži, a u kojem ratu ih nema? A što je sa ruskim lažima?
Sve su laži iste, zato i treba da se čuju 2 strane a ne jedna, kad se čuje samo jedna onda svaka laž zvuči istinito a ovako kontra strana može da ponudi svoje argumente i vi procjenite šta je istina, imate glavu na ramenima.
U ovome, nema nevinih, nema viteza na bijelom konju… budala to može očekivati.
Ali, bez ljutnje, neki su zadojeni, a neki…
ok, Putin… Majčica Rusija… sve super braća onakva, onakva… zbilja bi željeli živjeti u takvom sistemu?
Sutra bi potpisali da Vam Vučić bude na vlasti još 101 mandat?
Potpisali bi za Srpske oligarhe?
Bi vraga.
Želite istinu?
Istine kao relativnog pojma nema, Istina ne postoji dijete moje u ovakvim stvarima…
Nema nevinih, svima su ruke krvave, ali ima naivaca koji puše, mi smo anđeli…..
Vaša agedna ovdje svodi se na najgori oblik ispranog nacionalističkog mozga, kojeg pokušavate prikriti sa izjednačavanjem krivnje…
Koga?
Za ukrajince kao naciju kažete:
““Nacija je “vještački” nekako stvorena na rubu dva carstva…
Narod bez istorijske uloge, neprosvijećen, uvijek poražen jer je kolektivno bio nesposoban da ostvari sebe i svoju državnost kroz tradiciju velikih naroda koji su gradili i obilježili civilizaciju.”
Halo čovječe, jeste svjesni što ste napisali?
Negirate postojanje jednog naroda kao nacije… od kuda mi je to poznato…. pozivate sada na pregovore, naravno, oni “nepostojeći”, trebali bi caru Putinu ljubiti noge i pristati na sve.
Sutra, nakon Ukrajinaca, neće postojati ni Crnogorci, ni Bošnjaci, a bogami i mi Hrvati smo navodno Srbi…
Ponoviti ću Vam.
Dao bog, da Vam Vučić vlada kao Putin, 101 godinu, da Vam ove sada male ajkule prerastu u velike, kakve ima Putin.
I to ne jer ja to zbilja želim, nego da uživate u režimu kakav ima Rusija.
Polupali ste lončiće, ja nacije ne negiram.
OK
Auuu, opako. Opako!
Ovo je meni 🙂
Ne, ne negira naciju. Samo sam opisao tragediju jednog naroda. Kojem je potreban mir i prosperitet.
Vučić… uh ako je iko njegov protivnik… ali daleko od toga da nema i dobre strane. Na žalost mnogo više loših.
Ma dajte pustite Vučića, nemojte da još tamo idemo.
Apsolutno, nema drugačijeg načina.
Treba li Rusiju osuditi za lazne vijesti?
Onu predstavu o toboynjim vjezbama Rusije i Bjelorusije na granici sa Ukrajinom? Lazni razlog napada na Ukrajinu – denacifikacija i demilitarizacija Ukrajine?
….
A što vas to čudi?
Sta ce biiti sa Wizz-om i njegovim operacijama? Posto ima baze po citavoj Istocnoj Europi
Rekli su da će avione iz Ukrajine prebaciti na druga držišta.
Kina je isto nanjušila krv, dižu Rusima cijene:
>Partners from China have already begun to raise prices, realizing that Russia has no alternatives. At the same time, it is impossible to deliver goods due to the fact that all logistics are tied to European companies.
Ma jasno. Pa rekli smo da će se to desiti.
Može li neki link za ovu vijest?
Nemam članak, ovo je dio internog razgovora zašto toliko rastu dolarske nabavne cijene robe iz Kine u Rusiji. No nije to nešto neočekivano. Kina je predator i spremna je svakog zgaziti za svoju korist. Jao svima nama kada oni dođu do svjetske dominacije i počnu drugima krojiti pravdu.
A ovo im sve odgovara. Niko neće profitirati kao Kina iz ovog haosa.
Kina i USA. Ameri guraju druge u sankcije a oni pažljivo donose samo kozmetičke sankcije koje ne utječu na njih previše, dok s druge strane rastu cijene nafte koju proizvode i preprodaju. UK isto pokušava profitirati ali su na krivom mjestu, muči ih šta ne mogu pomaknuti otok bliže americi 🙂
Da, vidim da USA gura sankcije za naftu i gas, Evropa to sada mora da iskulira.
Eto…
🙂 dobro ste ovo primetili za UK. Mogu da postanu najnovija američka savezna država.
Da, istina.
SAD je uvela sankcije protiv Rusije. Još prekjučer. Da Britanci su frustrirani što ne mogu postati 53. američka država. Ali činjenica je da su prvi uveli sankcije protiv Rusije.
O da. Kina će opako profitirati na ovome! Jedina!
A kao pod SAD je bilo ok, Vijetnamci, Iračani, Libijci, Sirijci, Avganistanci i mnogi drugi se ne slažu a sad imamo prvi put da se ozbiljno ne slažu i neki ogromni svjetski igrači! Čija li je to krivica? Kako su sadili tako i ubiru, jednostavno je sve. A to za interne razgovore bez potvrde nemojte molim vas, izgleda neozbiljno.
Sve to stoji. Ali sada Rusi napadaju Ukrajinu. U srcu Europe.
I još jednom ponavljam, EU će biti najveći gubitnik u ovome svemu i nikako mi nije jasno kako to sljepci u vidu vođa EU ne vide, uništila ih ogromna birokratska mašina i nesposobnost. Folksvagen zatvorio fabriku u Rusiji i prekinuo isporuku automobila, ko je tu gubitnik? SAD nije, oni sa Rusima trguju jako malo a od njihove nafte se ne odriču, zar to nije jasno vidljivo?
Najveći gubitnici u ovome su Ukrajina i Rusija. EU će definitivno imati najveće troškove. S time da sam gubitak ruskog tržišta nije tako bitna stavka (to je malo i siromašno tržište). Puno veći problem je što ameri namjeravaju tjerati cijenu energenata u nebo jer su oni proizvođač i prodavač/preprodavač, a EU je kupac.
Kine neće imati te probleme, oni će kao jedina slamka spasa Rusije diktirati iznose i kupovati energente za neusporedivo manje iznose nego ih je EU ikada plaćala.
“S time da sam gubitak ruskog tržišta nije tako bitna stavka (to je malo i siromašno tržište).”
Ne pišite koješta.
Istina je da su drugi gubici veći od tog.
To je istina. Rusija je velika zemlja sa puno stanovnika. Ali siromašnih stanovnika. Pa Rusija ima bitno manji BDP i od Hrvatske.
Molim vas, pa Rusija ima 1.4 triliona a Hrvatska 55 milijardi, kako je to veći BDP?
Per capita.
Dugorocno, Rusija najvise gubi.
Godine izolacije bi mogle uzrokovati raspad ove federacije.
Nažalost da.
Upravo tako a da se jadna EU ne vodi sljepo interesima SAD sve su mogli da spriječe ali neeeeee, treba prodavati plin 3 puta skuplji EU nego što košta ruski i to je suština ovog sukoba. Samo ne mogu da vjerujem da je EU toliko sljepa i da ne vidi šta se dešava. Revolucija u Ukrajini je upravo zbog toga počela, da se zagospodari plinovodom koji je tada bio osnovni, gle čuda, odmah poslje revolucije u Ukrajini direktor firme za transport plina u Ukrajini je postao Bajdenov sin!? Da li ste vi to znali? Kakva demokratija i ostale gluposti, baš briga SAD za stanje društva i njegovih ljudskih prava, odličan primjer za to je Saudijska Arabija, da li su tamo ljudska prava u skladu sa slobodarskim svijetom za koji se navodno zalaže SAD? Usput rečeno, jedna od vodećih ljudi u američkoj spoljnoj politici Viktorija NUland je tada jednom rečenicom izjavila šta misli o EU, kada joj je njen pomoćnik rekao da evropksa komisija ima sumnje za dešavanja na Majdanu i zločinima koje čine revolucionari, ona je odgovorila kratkom rečenicom, “FUCK THE EU”, eto kakvo mišljenje oni imaju o EU. Onda su Rusi napravili Sjeverni tok i tada je sve počelo rapidno da ide k ovome što se danas dešava.
Da. SAD je smeče i to svi znamo. Ali ovdje se radi o okupaciji jedne zemlje u srcu Europe. Tu Europa mora reagirati. Naravno i apsolutno!
Upravo tako.
@zabrinuti građanin Srbije 11:33
“Folksvagen zatvorio fabriku u Rusiji i prekinuo isporuku automobila, ko je tu gubitnik?”
Vi očito kao i Bora Čorba “Za ideale ginu budale”
Evropa je prošla jedno iskustvo, možda je to najbolje opisao Martin Niemöller, ovo je i danas aktualno, samo zamijenite komuniste i ostale nabrojane u pjesmi sa Ukrajina, Finska, i dalje nastavite niz kako Vam paše:
Prvo su došli po komuniste,
a ja se nisam pobunio
jer nisam bio komunist.
Zatim su došli po Židove,
a ja se nisam pobunio
jer nisam bio Židov.
Zatim su došli po sindikaliste,
a ja se nisam pobunio
jer nisam bio sindikalist.
Zatim su došli po katolike,
a ja se nisam pobunio
jer sam bio protestant.
Zatim su došli po mene,
a do tada više nije bilo nikoga
da se pobuni.
E da, da!!!!!
Prvo su došli po Vijetnamce
a ja se nisam bunio jer nisam Vijetnamac
Onda su došli po Iračane
a ja se nisam bunio jer nisam Iračanin
Onda su došli po Panamce
a ja se nisam bunio jer nisam Panamac
Onda su došli po Sirijce
a ja se nisam bunio jer nisam Sirijac
Onda su došli po Libijce
a ja se nisam bunio jer nisam Libijac
Onda su došli neki drugi po Ukrajince
i ja se bunim jer sam Ukrajinac!?
Vi ovde ne vidite ništa čudno? Zar se ne osjećate krivim donekle za sve ovo jer ništa do sada niste radili i sad odjednom ste progledali i morališete nekima koji recimo neće sankcije da uvedu!? Nije li to licemjerno? A ja ću prvi osuditi i Rusiju i bilo kojeg agresora a ne kao vi, tj. vaša vlada, raditi to po volji vladara i moćnijeg! E o tome vam pričam, nemojte se sad praviti mirotvorci kad to niste nego vam sada to samo odgovara, nije vama žao Ukrajine, boli vas briga i z nju i njen narod.
Svakog ste danas optužili da je licemer, svaka vam čast.
Ma nema tu nikakvog licemjerstva.
Sve je vrlo jednostavno: Rusija je brutalno napala Ukrajinu.
Zapad se prvi puta ujedinio i tako ujedinjen žestoko sankcionirao Rusiju. Na svim poljima. Žestoko!
@zabrinuti građanin Srbije
Irak -Saddam Hussein, poznati mirotvorac, i za svoj narod i za susjede
Panama- Manuel Noriega -vojni diktator
Sirija – po ustavu republika, u stvarnosti monarhija vlada dinastija Asad , o njihovovj vladavini pitajte Kurde što misle
Libija – nadasve simpatičan lik, međutim došao na vlast državnim udarom, ima fetiš postavljanja bombi u civilne avione, to vjerojatno znate?
Kako se u ovu priču uklapa Ukrajina i Zelenskiji?
Ah, da on je Židov – Nacista, rekao je Putin 🙂
P.S.Postoji nešto što se zove Arapsko proljeće, pročitajte malo o tome.
P.S.S.
Siguran sam da bi bili oduševljeni da je u Srbiji na vlasti režim jedne od ovih gore navedenih država.
P.S.S.S.
Niste baš kreativni sa ovim kopiranjem.
Kako je to ukrajinski jevrej dopustio da se ulice u gradovima širom Ukrajine nazivaju po nacističkim zločincima? Kako je dopustio da u Ukrajini postoji nekoliko bataljona koji su čak od strane kongresa SAD proglašeni neonacističkim, bataljon Azov na primjer. Toliko o pripadnosti Zelenskog koja veze nema sa dešavanjima u Ukrajini a mnogo govori da on ima malo kontrole u svojoj državi. A što se tiče diktatora najočitiji primjer je kako danas žive Irak i Libija pa ispada da su gori ovi danas nego Amerikom proglašeni diktatori? Kad god neko ne godi SAD on preko noći postaje diktator, čudi me baš kako to Saudijski kralj nije završio kao Gadafi? Šta vi mislite?
“Kako je to ukrajinski jevrej dopustio da se ulice u gradovima širom Ukrajine nazivaju po nacističkim zločincima?
Kako je dopustio da u Ukrajini postoji nekoliko bataljona koji su čak od strane kongresa SAD proglašeni neonacističkim, bataljon Azov na primjer.”
Na ovo bih Vam mogao odgovoriti kako se u Srbiji puno toga naziva po osuđenim ratnim zločincima, ali to sada nije tema.
Kao prvo, neznam koliko imate godina, ja sam časnik HV-a u mirovini, 52 godine, prošao 5 godina rata, Hrvatsku, Bosnu, ranjen, vjerujem da ipak u nekim stvarima imam nešto malo iskustva.
Da bih mogao razumjeti, stajališta koja Vi zastupate, morao bih znati barem koliko godina imate, jer po jednoj grani psihologije, iskustvo je ono što nas određuje.
Morao sam napisati ovo kao uvod, da shvatite neke stvari.
Rat u Ukrajini ne traje od danas, nego od 2014.
U ratu, morate zažmiriti na neke stvari.
Bitni su dobri borci, bitno je ono što diže moral vojnika, a plaši neprijatelja.
Recimo, meni je najnormalnije bilo zapjevati Čavoglave u periodu 91-95, danas kada čujem da ih netko pjeva, meni se ********.
Normalno mi je bilo i to da druga strana pjeva o popu Đujiću.
Tada, ali ne i sada.
Pozdrav, neću ga pisati, mislim da znate na koji mislim, iskreno, 91. mi se živo hebalo da li ga netko viče, danas ako ga čujem, sram me je što ga je izrekao pripadnik mojeg naroda.
Trebate razdvojiti vrijeme rata i vrijeme mira…..
Uostalom, postavljate pitanje o Azovu?
Ja bih Vas mogao pitati a zašto je Azov uopće nastao?
Pusti hir Ukrajinaca, ili potreba?
Prvo pitanje je koje su državne ili gradske institucije ili bilo koja infrastrukturna jedinica u Srbiji nazvani po osuđenim ratnim zločincima?
odlično, rat u Ukrajini traje od 2014, istina pa sad mala retrospektiva. Majdan i revolucijja kojom rukovodi lično Viktorija Nuland, puna nacista i zločina kojoj svjedoče svi ali Nuland na to arogantno odgovara sa FUCK THE EU, potom nezakonito svrgavanje legalne vlasti, onda spaljivanje mirnih demonstranat u Odesi za koje nikada niko nije odgovarao, onda okupacija Krima i pripajanje RF putem referenduma, onda granatiranje i avio udari na Donjeck i Lugansk uz svestranu pomoć nacističkih bataljona Azov, desni sektor, i još nekoliko ne mogu naziva da se sjetim i onda konstantno provociranje i granatiranje zadnjih 8 godina. Ovo nije ruska propaganda, imate francusku novinarku koja je potvrdila da zadnjih 8 godina Ukrajinska strana drži pod odstrelom Donjeck i Lugansk. I ne, ja nikako ne podržavam agresiju Rusije na Ukrajini ali istina se mora znati.
Prvo pitanje je koje su državne ili gradske institucije ili bilo koja infrastrukturna jedinica u Srbiji nazvani po osuđenim ratnim zločincima?
Ma nemojte me ****** … kratko i jasno, Mladić Vam visi po fasadama gradova, vlast ga ne može maknuti, odnosno, ne želi maknuti sasvim dovoljno….
Gledajte, ponavljam, ako nije problem, koliko imate godina, iskreno?
Neki jednostavno ne vide pored vlastitih očiju.
Po 5. put, koliko imate godina?
po 6 put, koje ustanove imaju naziv po osuđenim ratnim zločincima?
Bome to i mene interesira.
Ovo nije ruska propaganda? Hmmm… zašto meni izgleda drugačije?
Jasno.
52 godine u mirovini. Evo klasići smo i ja imam 52 godine. Samo od mirovine sam još 15 godina 🙂
Vjerujte da bih danas i ja rađe da imam do mirovine toliko.
Nisu svi branitelji “kupili” mirovine, neki od nas su i zaslužili, makar, civilu je to teško shvatiti.
Vi znate koliko ja radim sa vojskom, zar ne? Imam jako puno prijatelja koji su relativno rano otišli u mirovinu i to zasluženo.
Da to je istina niz predsjendika je preko noći proglašeno diktatorima i od “prijatelja” zapada postali su neprijatelji. Gadafi je jedan dan dobivao VIP Mercedes na poklon od Francuza, drugi dan je bio državni neprijatelj.
Židov nacista. Hahahahahahaha… glupost stoljeća. Židov nacista!
Odgovorio sam Vam, čisto da ne bi bilo da se zna, da ne bi bilo da nemam argumente za ovo Vaše nemam ali vidim da nema mog kometara…
Vjerojatno je i bolje da je gosp. Šćuric maknuo, predaleko smo otišli.
Ako vi tako kažete.
Nisam ja maknuo. Možda je WP. Ja nisam obrisao ni jedan jedini vaš komentar.
sve ok
A sorry, hebiga.
Pričate istinski gluposti. Svako normalan žali Ukrajince i te kako nas je briga za njih!
Nikada nisam vidio osudu vlade Hrvatske za orgijanja SAD po svijetu, vi ste sami neki dan rekli da ne možete osuditi svoje saveznike, znači briga vas za tom djecom, sve je to lažno predstavljanje samo jer je to vaš interes. Svjedoci smo kako vam je bilo žao izbjeglica iz Sirije, niste htjeli ni da ih puštate preko vaše teritorije a sad odjednom vam nekoga žao. Dajte molim vas.
Ovo je genijalno, vjerujte da je jedan od boljih 🙂
“niste htjeli ni da ih puštate preko vaše teritorije a sad odjednom vam nekoga žao”
Hrvatska država je u nekim stvarima, pa ajmo to tako reći, u problema….
međutim, ako išta zna, to je čuvati svoje granice, mislim da smo to i dokazali 🙂
I sada, VI, kažete:
“niste htjeli ni da ih puštate preko vaše teritorije”
Pa da ste znali zaštiti svoju teritoriju, ne bi ni došli do nas.
Vi ne bi imali one milicije, narodne, ili kakve već, koje su Vam se pojavile po nekim gradovima, koje usput rečeno, nisu nimalo drugačije od Azova.
Hbt, pa brate, jesi država, jesi, ako jesi čuvaj svoju granicu, to je osnova….
Diskusija sa Vama je…. evo žena mi čita i ljubomorna je, kaže, nemaš toliko živaca za mene 🙂
Lijep pozdrav, i bilježim se sa štovanjem.
EU svaka čast, baš imate živaca. Ima vam žena pravo!
Vi i ja smo se tipkali prije oko covida, nismo se baš našli, možda se sjećate, žena mi radi u KBC Dubravi… a žena, med. sestra, naučena na pacijente, haha, imam sreće
A da, sječam se. Blago vama sa takvom ženom! 🙂
Da mi obečate nešto, EU? Da uzmete ženu i dođete kod nas u Vrapče na kavu i večericu. Može?
Hvala na pozivu, ali bojim se da žena ne iskoristi priliku kad smo već u Vrapču, da me ne iskrca na jednoj drugoj adresi.
Ma nebi ona to nikad. A i mi smo od institucije dobrih 300 metara daleko. 🙂
Zapostavili ste ženu, šteta, nije baš da dobro grnice branite čim ste to dopustili.
????
Ma nikako ne. EU neće izgubiti ni mali dio onoga što će izgubiti Rusija. Siromašna Rusija. Gospodarski patuljak u odmosu na Europsku Uniju.
O da, jao nama. Predator kao i svaki drugi. Ništa bolja ili gora od SAD-a, Njemačke, Francuske, Velik Britanije, Rusije…