Air Serbia otkazuje Budimpeštu gotovo svaki dan. Zašto pobogu? OK, ako kompanija ima problema sa avionima, onda je normalno da otkazuje po jedan let tjedno na različite destinacije. Tako ima manje utjecaja na putnike. Sa ovog otkazanog leta putnici se rerutiraju i onda su operacije u redu cijeli tjedan. No, ako otkazujete stalno letove na jednoj istoj liniji imate konstantan problem sa putnicima.
Znači li to da linija nema prođu, da je slaba popunjenost, pa se ukidanjem jednog leta bar donekle popunjavaju ostali letovi za Budimpeštu? Prisjetimo se da je Air Serbia uvela liniju Beograd-Budimpešta u ljeto 2014, a otkazala je letove već idućeg ljeta 2015. Kompanija je pokušala i sa linijom Niš-Budimpešta u ljeto 2019, no liniju je otkazala nakon samo tri mjeseca operacija radi slabe popunjenosti.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia
Godinama gospodin Alen iz Zagreba prati rad Air Srbije u dosta negativnom kontekstu Neka se malo pozabavi svojom nacionalnom konpanijom koja je u rasulu
Prvo moja malenkost je toliko puta nahvalila Air Serbiu da ju nitko ni izblizu toliko hvalio nije.
Drugo ovaj portal se daleko više bavi ekstremnim kritiziranjem Croatie Airlines nego Air Serbiom. U zadnjih 7 dana obavili smo 5 vrlo kritičkih članaka o Croatiji Airlines.
Izvinjavam se za OT, jel ima neko ovde iz ASL treba mi mala pomoć. Jedno vreme na sajtu ASL-a je stajao TRS. Pre 3 nedelje sam hteo da kupim kartu. Bio je promo, cena je bila oko 4500 rsd ow. Nisam je kupio jer sam imao druge neke troškove. Pre nedelju dana je bila oko 10.000 rsd ow. Reko sačekaću još malo, možda bude na popustu opet. I evo sad gledam. TRS ne postoji u sistemu. Let je bio jutarnji oko 7:00h. Sada su u ponudi codeshare letovi sa ITA preko Rima i sve cene su 22000 ow. Jel to TRS izbačen iz prodaje? O čemu je reč? Hvala
Verovatno je let rasprodat.
Nije
Trenutno ga nema u prodaji.
Da tako je.
Današnji let Air Serbia 490 za Lisabon kasni 4.05 min, za početak. Pitaće da li će i tada poleteti. Linija je uvedene tek pre dve sedmice, nikako nisu dobre za reputaciju kompanije ovakve greške. Iskreno, svaki put kada sam leteo Air Serbia, let je kasnio. Veoma poštujem nacionalnu aviokompaniju, ali ovo je sramotno! Tolike nove linije su uveli, a svaki dan kašnjenja i otkazivanja letova.
Da, to svakako nije dobro za reputaciju kompanije.
Air Serbia je juce kasnila za Lisabon zato sto je prethodno pao sistem u Madridu.
Juce je avion YU-APS na vreme sleteo u MAD. Sleteo je u 10:10 a iz Madrida poleteo tek u 13:50. Putnici su krivili kompaniju bez obzira sto su svojim ocima videli avion koji je sleteo na vreme iako kompanija nije imala nikakvu krivicu zbog pada sistema. Cak su im i na aerodromu rekli da je problem do njih i da se izvinjavaju. Nije se mogao poslati A319 za Lisabon jer bi to znacilo da bi nekih 30 putnika (60 na oba lega) moralo da rerutira.
Iz Madrida je sleteo u 16:30 a za Lisabon poleteo tek u 18:05 jer je slot tada dobijen od strane aerodroma.
Ono sto je za srpske putnike upecatljivo a verovatno i za ostale u vecini, sto se razumeju u avijaciju kao Marica. Niti oni znaju sta je slot, niti sta je pad sistema niti vremenske prilike i uvek ce avio kompanija biti kriva. Putnici se u vecini slucajeva ponasaju kao da je avion autobus GSP i da tu moze da se radi sta hoce, da su oni glavni, posada je tu sofer i konobarice, safety je nesto cime ih smaraju, ako zaborave nesto u avionu, oni hoce da se vrate kad im volja, da 150 putnika koji izlaze se povinuju njima, da stanu ili sednu gde zele bez obzira sto 150 putnika ceka na vratima jer pobogu, oni moraju da skinu jaknu i da izvade jastucic iz rucne torbe u 5 om redu… nama treba edukacija iz svega u zivotu pa tako i u prevozu avionom
Jeste malo prejako, ali u centar.
Baš ste neverovatno kivni na ceo svet.
Tako je em kasne imaju visak putnika koje jednostavno sikaniraju .to je kompanija ravna nuli
Izgleda da polako otkrivamo od kud profit Air Serbie. Čitatelj poše da ne plaćaju kompenzacije, loše plaćaju radnike, imaju popuste u Beogradu, jel plaćaju uopće gorivo?
Plaćaju gorivo sa velikim popustom što je isposlovala Srbija unutar deala sa NIS-om.
Hvala sto brinete o JU susjedi.
Air Serbia placa kompenzacije, samo morate da ih pritisnete, isto kao i svaku drugu kompaniju. Da ne placaju, odmah bi dobili zabranu letenja u EU.
Da Air Serbia placa lose radnike ne bi ih ni imala. Da je to istina radnici bi strajkovali, davali otkaze i sl. A eto JU je nedavno zaposlila 120 kabinaca, 40 pilota i 50 radnika za call centar u Nisu. No, i da placaju radnike lose oni nemaju pravo zalbe jer nisu spremni da strajkuju kao ostali zaposleni u Evropi.
Air Serbia ima popuste na BEG u skladu sa cenovnikom BEG. Iste popuste bi imala i bilo koja druga kompanija da ima 20 baziranih aviona i 2,8 miliona putnika godisnje.
Air Serbia placa gorivo po povlascenoj ceni. To je dugorocno dogovoreno izmedju Srbije i Rusije, tj. NIS-a i Gazprom-a. No, sta je lose u tome? Masa drugih kompanija u svetu isto ima velike popuste na gorivo.
Sve u svemu, hvala sto brinete o JU u Hrvatskoj, ali bolje brinite o OU. Imate vece probleme u svom dvoristu, dok mi imamo nacionalnu kompaniju koja je profitabilna 21,51 miliona EUR i kojom se ponosimo. Lep dan Vam zelim.
Kažu ljudi da usprkos pritiskanja ne dobivaju novac više od godine dana.
Istina. Ako loše plaćaju ljudi bi otišli ili bi štrajakli. Tako da…
Da, ali masa drugih kompanija popuste ima zato što riskira sa cijenama, pa dogovara fiksne cijene za duži vremenski period. Ako cijene padnu takve kompanije će izgubiti novac. Air Serbia ima niže cijene radi intervencije države Srbije. Takvog primjera u Europi nema.
Ljudi ovde kazu svasta. Nista ne radi drugacije od drugih kompanija. Zavisi od slucaja do slucaja a putnik uvek misli da ima pravo.
Ima svakakvih primera nego ili ne znate ili ne zelite da pisete o tome. Ryanair je odlican primer sto se toga tice i sta radi.
Ne znam ja od JU nisam nikada tražio povrat novaca. Ali masa je čitatelja koji tvrde da je tako.
Vi meni tvrdite da Ryanaira koristi popuste koje su im osigurale države? Štogod. Ryanair dogovori popust na gorivo za godinu ili više unaprijed po jednoj cijeni. I time riskira jel plaća gorivo po toj cijeni ako cijena goriva padne. To radi masa kompanija. To veze nema sa dealom Air Serbie koji je dogovorila Srbija. Oni imaju jedank popust neovisno o tome kako oscilira cijana goriva.
Postovani, da li Vi znate slucajno uslove pod kojima su primili nove pilote? Koliko ih je te “odlicne” uslove odbilo i ostalo da ne pisem. Vreme ce pokazati. Cekamo Juli i Avgust. Sada ce to vrlo brzo.
Sportski pozdrav.
E, sitne duše. Bukvalno čekate da se nešto loše desi. Navijate zdušno. A nije da vas je malo…
Breaking news
YU-APA ima testni let danas .
Zašto je to breaking news?
Zato sto je YU-APA poslednji put letela pre vise od 4 meseca, tacnije 26.12.2022.
OK, i?
Zbog toga sto je vec 5 meseci u JAT tehnici, i sto je bio otpisan. U normalnim okolnostima ovo i nije vest ali ovako
OK duže je bio u JAT Tenici. To ne čini vijest breaking news.
Jaoo..konacno!! Bravo! Samo da je bio uspesan i da se vrati u servis. Hvala na ovoj informaciji.
Da, da. Pisali su ovde kako je vracen lizoru u septembru a avion do 26.12. leteo normalno.
Pa su pisali i da je otpisan i da se nece vise vratiti. Kad ono juce probni let i danas vec u redovnom.
Verovatno je to onaj isti sto je pisao da se jedan A319 farba u Holandiji.
Moj komentar nema veze sa Budimpestom. Ali me povrgla u šok karta za Moskvu. Pre dve nedelje karta za Moskvu direkan povratni let iznosila je 137.000. Juče sam ušla na sajt i ostala u blagom šoku cena karte 159.000 bez prtljaga. Ekonom lajt. Koji je razlog za takvu drasticnu razliku u ceni, da li neko zna?
Pa što je bliže let cijena se povećava…
EXKLUZIVNO:
Zvaničnici Azerbejdžana za RTS najavili direktnu avio liniju Beograd-Baku do kraja godine. ErSrbija kreće expanziju na Istok.
Kajgot. Autor rekao da ta linija nema smisla.
Pa ja neki smisao ne vidim. Ali, bože mili, i luđe stvari su se dešavale.
Политика. Биће исплатива.
Biti će isplativa? Ako vi tako kažete.
Idemo Baku!!!
Trenutni lider na tabeli je Tirana sa preko 4 sata kasnjenja! Do kraja dana cemo imati i pobednika – predlazem da se svaki dan proglase “najbolja” 3 leta! (Racunaju se samo oni od preko 2 sata kasnjenja).
Pobedio Wizz sa letom za FKB.
Umesto u 15:20 on tek u 20:30.
Koma
Ja radim u JU. Broj putnika:
ujutru za BUD 18 putnika, iz BUD 27 putnika
podne za BUD 39 putnika, iz BUD 28 putnika
veče za BUD 41 putnik, iz BUD 27 putnika
I kome sada vjerovati?
Radite moj (da ne kazem sta)… Mozda i radite, ali onda opako lazete za load.
Srecom imam mapu kabine za BEG-BUD u petak ujutru: https://i.postimg.cc/bJbQdNM2/IMG-0090.jpg
Jasno se vidi da ima 15 slobodnih mesta, a da je leteo ATR76 sa 70 mesta. To je, dakle, 55/70 = 78,6%.
Ovo postaje blentavo. Pet ljudi je napisalo pet potpuno različitih load faktora. Majko mila.
Imam fotke prilikom izlaska iz busa i ukrcavanja u avion za Budimpeštu 12.04 u 06:45, da li želite da vam ih pošaljem na email, može se videti koliko putnika ima?
Zašto? Zar vam netko ne vjeruje?
Da li vi uopće znate da je pregled karte kabine potpuno nerealan zbog blocked seats?? Popunjenost je daleko manja nego šta vi vidite na raspoloživosti sjedala jer se zbog balansiranja aviona ako nije pun sjedala blokiraju. To je standardna procedura
OT: TK povecava TIV sa 3pw na 5pw.
Air Serbia I Air Baltic prosiruju codeshare.
BT dodaje svoj kod na letovima Air Serbie ka BUD, TIV i VIE, dok ce JU dodati svoj kod na letovima Air Baltica ka BUD, DUS, TLL,TMP i VNO.
JU je dodala svoj kod i na samom letu BEG-RIX koji leti Air Baltic.
Ukoliko pokusate preko JU sajta da kupite kartu iz Beograda do Rige, moguce opcije su:
1. direktan let Air Baltica
2. JU do ZRH, BT do RIX
3. JU do VIE, BT do RIX
4. JU do BUD, BT do RIX
5. JU do PRG, BT do RIX
Super
Kako direktna tako i indirektna konektiranost Beograda ozbiljno raste!
Najkonektovaniji aerodrom u ex yu.
OT:
ETF B738, 9A-ABC idalje leti za ASL.
Koja je reg. novog DanAir A320 koji je stigao kao wet lease? Nigde ga nema u sistemu?
YR-JUL , jutros je bilo na Fr24 da ide za ZRH pa je promenjeno cini mi se na ARN a onda je i to otkazano i avion je ostao na BEG.
Ajoj.
9A-ABC leti jos danas, veceras ide za BGY.
Dan Air je YR-JUL, A320.
YR-JUL
Budimpešta će biti sasvim dobro popunjena u narednim mesecima, danas tri leta, drugi je kasnio. Danas iz BEG 107 poletanja, od toga JU 65. Poređenja radi sa BUD danas 136 poletanja.
Da tako je. 107 polijetanja.
U odlaznom letu iz Beograda za Budimpeštu 12.04 u 06:45 je bilo oko 40 putnika u ATR-72 i avion je tada poleteo na vreme, stigao čak i pre planiranog vremena u Budimpeštu. Pitao sam stjuardesu kakva je inače popunjenost, rekla mi je u rasponu od 30-60 putnika, što po meni i nije tako loše za liniju koja se operira tek mesec dana. Slaba popunjenost u prvih mesec-dva nije razlog da se otkazuju linije, jer se linija tek razrađuje, pa sa otkazima prave sami sebi problem da onda potencijalni putnici neće više ni rezervisti nove karte jer će se plašiti otkazivanja leta.
Ovo sve navodim jer su meni otkazali povratni let iz Budimpešte za Beograd 26.04 u 15:15h.
Pre 12.04 sam pratio kako se realizuju letovi za Budimpeštu i nijedan let do tog datuma nije niti otkazana niti da je kasnio. Šta se u međuvremenu dogodilo da sada otkazuju puno letova za Budimpeštu stvarno ne razumem.
Da, ali tada je broj letova za BUD bio ozbiljno smanjen od same kompanije. Sada nije, ali se letovi otkazuju.
Hvala sto i Vi potvrdjujete da je LF na liniji za BUD u proseku oko 65%. Autor ne veruje u taj podatak, no Vasa tvrdnja je samo potvrdjuje.
Ali eto imamo jednog čitatelja koji je objavio jako poražavajuće i bitno drugačije brojke. Sa brojnih letova. I kome sada vjerovati?
U proseku je manji od 65%, prema podacima koje sam dobio od stjuardese na moju molbu. Najveću broj putnika je 60, uglavnom vikendom, ostalim danima 30-40 putnika, a kaže da je bilo letova i ispod 30 putnika, što je ispod 50%. No, svejedno, nizak load faktor nije razlog za otkazivanje, pogotovo u prvih mesec-dva kada se linija uhodava i kada putnici takođe ispituju situaciju koliko će linija biti pouzdana. I sa 1 putnikom treba da lete. Tako se stiče poverenje. A kad se stekne poverenje u neku liniju, onda i poneki otkaz ne padne putniku teško, jer iskreno sve je moguće kada putujete, ali ne da vam otkazuju svaki drugi – treći let! Pa ko ce sad da im kupi novu kartu za BEG – BUD – BEG, kada se zna da tu liniju skoro svakodnevno otkazuju! Sa ovakvim trendom najbolje da ODMAH ukinu ovu liniju sa se ne brukaju više i da ne obmanjuju putnike. To im je moj iskren savet kao FF putniku Air Serbie.
OK stjuardesa sigurno nije izvor informacija, ali slažemo se da liniju ne treba otkazivati u fazi uhodavanja.
I da nije dobro da se otkazuje toliko letova. To nikako nije dobro za liniju.
Niste dobro pratili.
JU150 je otkaazan
17.04.
13.04.
10.04.
JU152 je otkazan
26.04.
24.04.
23.04.
21.04.
19.04.
Pratio sam do 12.04., a posle toga nisam pratio jer sam bio na putu pa nisam imao vremena da se time zanimam. Upravo sam i ja to rekao da do 12.04. nije bilo otkazivanja, eto vi ste rekli da je 10.04. otkazan, možda mi je to promaklo, ali je to samo 1 otkazan let do 12.04., a onda kreću česta otkazivanja svaki ili svaki drugi dan. Zašto odjednom kreću brojna otkazivanja, to je moje pitanje bilo?
Još jednom. Prvo je JU smanjila broj letova, a onda išla u punom broju, ali krenula sa otkazivanjima.
Evo razloga za jutrošnje kašnjenje letova. Moalo slavlje…. 🙂 Na na na naaaa….
https://www.youtube.com/watch?v=zw1VgarUywY&ab_channel=BCPartizanTV
To sigurno nije razlog kašnjenja.
BEG-BUD danas u 17:05 ide sa 48 pax. LF 48/72 = 66,7%.
OK, tom podatku se može ili ne vjerovati.
Podatak je istinit.
A kako to možemo provjeriti?
A jel verujete Mereku da je LF za Q1 71,75%? JU ide krupnim koracima napred.
Zašto mu ne bih vjerovao?
Pitajte Vase izvore na BEG da Vam isto potvrde.
Vi stvarno misltie da se ljude može kontaktirati svaki dan i tražiti informacije zbog nekih anonimaca i njihovih pisanja?
Jel vam lakse kada teseci se lazete sami sebe??
Ako imate taj podatak, zašto ne kažete i podatak za povratni let? Ili vam to ne paše jer je katastrofalan?
JU154 BEG – BUD
48/72
JU155 BUD – BEG
3/72
Dakle zasad su check in / seat selection napravila samo tri putnika. Load faktor će biti oko 6%.
Isto danas
JU150 BEG – BUD
34/70
JU151 BUD – BEG
37/70
Nije ni čudo da se linija stalno otkazuje.
Eto ga sad vraže. I onda se stvaraju zaključci iz selektivno objavljenih relativno dobrih brojki.
Prekinite da spinujete. Nema online check-in na BUD, svi putnici idu na salter. Check-in mapa nije pouzdana, a pogotovo ne za letove koji nemaju online check-in.
Ja spinam? Ja sam tako nešto napisao? Se vama pogoršalo?
Sorry, nije trebalo Vama odgovor nego botu iznad.
OK
Dokazao sam Vam da brojke koje je ovaj citatelj objavio nisu tacne, no komentar niste objavili. Zbog cega?
Niti znam da ste nešto dokazali, niti pojma imam je li vaš komentar obljavljen ili ne. Ali ove različite brojke su notorni nonsensi. I trebaju prestati jel nitko od vas nema službene brojke.
Postovani Anon, ne mozete gledati check-in mape za BUD-BEG jer nije moguce uraditi online check-in za letove iz BUD. Tamo se svi cekiraju na salteru.
Ja svoje podatke ne uzimam sa check-in mapa, vec od prijatelja koji radi u operativi BEG. Oni dobijaju podatke 3-4h pre leta i tada saznam.
Ma dajte ljudi uozbiljite se sa tim informacijama od prijatelje i sl. Krajnje neozbiljno.
Nije neozbiljno jer meni prijatelj posalje screenshot mape kabine. To je neoboriv dokaz. Nebrojeno puta sam taj screenshot ovde i objavio.
Ma nije to nikakav neoboriv dokaz. Prekinite više sa ovim nonsensima i prepucavanjima.
Pa prekinucemo kada i Vi prekinete da tvrdite da je linija lose popunjena. Nemate sluzbene informacije.
Ja ne tvrdim da je linija loše popunjena, ja samo kažem da nema službenih informacija. Ali da se letovi otkazuju je činjenica. I to jest jedino indikativno.
Dal neko zna dal će do Atine biti više letova karta50000 za kraj juna kao za Čikago
A vi imate?!
Evo sad kad je let sletio se zna da je putnika bilo 37.
Nije lepo lagati. BUD danas:
1. Ujutru 38/39
2. Podne 48/35
3. Uvece 51/39
Online cekiranja iz Budimpešte za Beograd nije realno, zato što je većina putnika u tranzitu sa drugih destinacija prema Budimpešti i niko se neće cekirati online na let za Beograd sve dok ne sleti na aerodrom u Budimpešti a onda je uglavnom svejedno jer su već otvoreni šalteri za cekiranje. Retki su to putnici koji idu samo do Budimpešte i nazad. Eto, to znam iz razgovora sa nekim drugim putnicima iz leta za Budimpeštu, ponajviše dok smo čekali na ulaznoj pasoškoj kontroli u Budimpešti koja je trajala jako dugo oko sat vremena jer je samo 1 šalter radio za non-šengen putnike i jedan šalter za putnike sa EU pasoše, što je jedna velika bruka za aerodrom u Budimpešti sa tolikim brojem sletanja dnevno,gde je bilo putnika iz više aviona odjednom . Govorim o vremenu u 8:00 ujutru kad je sletio avion iz Beograda, prošli smo pasošku kontrolu oko 9:00.
Zasto selektivno i ono sto vam odgovara,ne lazete vi nas,vec sebe.Covek vas zakova sa podacima.Spinujte vi i lazite sebe do mile volje.
AVION!!!
???
Brze je stici,do BUD vozom ili autom,nego avionom…
Da, o tome smo pisali već. Tvrde čitatelji da autom nije jer se na granici čeka satima.
Zimi i kad nije vikend ili praznici čekanje je manje od 15 min do 1 sat vremena. Čim krene sezona godišnjih odmora na graničnim prelazima sa Madjarskom se čeka izmedju 3-8 sati. Postoje i neki manji granični prelazi gde je čekanje puno manje 1-2 sata u sezoni, ali je velika mana tih prelaza što se nalaze na sporednim putevima pa se izgubi i do sat vremena dok se taj prelaz nadje i dok se poske dograbite nekog glavnog puta, i što rade samo preko dana od 07-19h što je veliki ograničavajući faktor.
Voz ne postoji.
BRAVO UKINULI STE LET GÖTEBORG NIS MOGLI STE DA LETITE JEDNOM NEDELJNO I BILI BI PUN AVIJON.
Tko je ukinuo taj let?
Avion gospodjo 😁
Ponavljate ovo redovno ovde. I, molim Vas, poradite malo na svojoj pismenosti. Ne kaze se AVIJON.
Imacete za dve nedelje let GOT-BEG, pa mozete da nastavite i za Nis. A imate trenutno i let GOT-BEG sa W6. Izbora koliko pozelite.
Jel bas aviJon?
Letu Štuke,letu aviJJJoniiiii !!! E,blago nama.
AVION(SE KAZE)!!!
Zasto se derete,svakako vas nece citi🤣😂
Teta Ljiljo, zašto vičete? I kaže se avion.
Da i ja sam se pitao zašto viče.
Bravoo!!
Danas prvi dan bez divljih taksista
Ne, tek je napravljen plan djelovanja. Vidjet ćemo hoće li uspjeti to i provesti duži vremenski period.
Pa ja samo prenosim sta je izjavio resorni ministar, icicu na aerdorom za koji dan pa cu da proverim da li je to istina
A je, taj ministar je stvarno čovijek od riječi i nekom kome treba vjerovati.
Nijednom politicaru ne treba verovati.
Slažem se potpuno, ali ovaj je poseban lik. Dvije klase ispod ostalih političara koji su dno.
Njemu verovati? E moj Alene.
Bio sam sarkastičan
I sad ce biti sve FANTASTICNO!!!
Evo i jedne lepe vesti: Oterani divlji taksisti s beogradskog aerodroma – za danas!
https://n1info.rs/vesti/oterani-divlji-taksisti-s-beogradskog-aerodroma-za-danas/
E sad da se to i provede.
Ma dosta je jedan dan! Malo da se kaze da se nesto radi! Od sutra – isto kao i juce!
Ma moguće je i to što kažete.
A TO NAM JE JEDINI PROBLEM U BEOGRADU ,SRBIJI I ZIVOTU!!!
DA SE UKINU DIVLJI TAKSISTI!!!
INACE JE SVE POD KONAC I FANTASTICNO!!!!
To je velik problem koji se može vrlo lako srediti. Hvala bogu više da su se toga primili.
Što se tiče problema u gradu Beogradu, Srbiji, životu…rešavajte i žalite se na drugom mestu, ovde nas to ne interesuje.
Hvala na razumevanju.
Ma dajte,smiriti se vise.Pa skocice vam pritisak .
BREAKING:
Avioni Air Srbije stizu i pre vremena!! VAU!!!! Kako su doveli u red.
Što pričate vi. Danas, jučer, prekjučer je bilo jako puno kašnjenja, prilično i dugotrajnih kašnjenja, bilo je i otkazivanja. Štagod! Upravo suprotno. Kašnjenja su velika i značajna i dalje.
Pa kako ne vidite da sve ide na vreme i dolazi na vreme? I pre vremena. Boze!
Majko mila. Pa nabrojio sam vam tonu letova koji nisu bili na vrijeme. Pa da vam ponovim post od 11:40 sati:
Evo danas Kazan, Tirana, Istanbul, Atena, Ljubljana, Moskva, Lyon, Barcelona, Paris, Zurich, Tivat, Zagreb, Nuremberg, Venecija, Milano, Podgorica, Banja Luka, Tivat, London, Catania, Malta. To je 21 let koji kasni preko 15 minuta.
Zurich kasni preko 4 sata, niz letova preko sat vremena. A još nije ni podne.
Je li vam lakse kada lazete,a pri tom jos pokusavate ubeiti ljude da je to istina.Opet sendvici rade
Jel dobar sendvič?
Kakav sendvic gospodine? O cemu vi pricate.
Kakav sendvic Alene br.2? O cemu pricate?
Alene br.1? Jel vi razumete ovog drugog?
Upravo to prokomentarisah🤣😂🤣😂,kako se lako prepoznaju sendvicari,svi na isti kalup.
U toku ovog dana, do 15h što se tiče sletanja na BEG, Er Srbija kasnila je sa sletanjima na 10 letova:
LED
SVO
HRG
KZN
TIV
JFK
MXP
CDG
TIV
SVO
Sletanja ranije od predviđenog vremena ima na 5 letova:
LCA
LJU
BUD
NUE
TGD
Nije istina da su to svi letovi gdje se kasnilo.
Pošto je komentator pominjao sletanja u BEG Er Srbije, ovo sam izlistao kao današnja kašnjenja do 15h, i to samo kašnjenja duža od 20 minuta.
😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Za sve koji u komentarima stalno govore da su kašnjenja prestala, stanje danas:
JU668 za KZN kasnio preko sat vremena.
JU216 za TIA kasnio skoro sat vremena.
JU650 za SVO kasnio sat vremena i 15 minuta.
JU370 za ZRH još nije ni poletio, dakle već kasniskoro 4 sata.
JU540 za MXP kasnio preko sat vremena.
A nije još ni podne.
Da danas ponovo puno kašnjenja.
ZRH leti Dan Air sa svojim novim A320. Oni su odgovorni za kasnjenje, oni isplacuju naknade putnicima.
Ne nužno. Ovisno o ugovoru. Sjetite se kada je Trade Air otkazao letove za Air Montenegro tri dana radi kvara, a nisu imali obvezu isplatiti ni jednu jedinu kompenzaciju.
Pouzdano znam da se JU stiti od toga. Evo danas je Dan Air odradio ferry iz Krajove na vreme i mogao da poleti za ZRH na vreme. Ipak, poleteli su 4h kasnije. Apsolutno su sami krivi. JU nece dinar dati za kompenzacije tu.
A ne. To ovisi o ugovoru. Nije ovo baš točno. Obično ACMI kompanija nije odgovorna za kašnjenja, čak ni za tehničke probleme.
JU ionako nikada ne daje ni dinar za kompenzacije pa im je svejedno. EU261 jednostavno ne isplaćuju.
Kako je to moguće?
Pa nije JU MNE.
Nije, ali to je uobičajan ugovor za ACMI.
Naknade isplaćuje JU jer je njihov let. Putnika se ne tiče tko je operating Carrier…
Vrlo vjerojatno.
To uopće nije istina. To vam je kao da Lufthansa plaća za kašnjenja Croatijine letove na kojima ima codeshare.
@anon 15.35: jedno su codeshare letovi a drugo je kada jedna kompanija uzme avion u wetlease. U vašem primjeru: ako LH uzme u wetlease OU avion koji onda na LH letu ima kašnjenje, kompenzaciju plaća LH.
Ma sns sendvicari,sto se upustate u raspravu sa takvim likovima??
A joojjj,hahhahahah🤣😂🤣😂🤣😂🤣
OT: daj molim te nemoj više objavljivati ovu groznu fotku sa maskama i plastičnim rukavicama… Osim toga Izgleda kao da će se ATR “prevrnuti” na rep… Ima JU daleko bolje fotke!
Ima, ali ih i jako puno koristimo jer su svaki dan neke vijesti. Fotka mi je baš OK.
Sta fali slici sa maskom?
Ma ništa.
Pitam se kako ovakve vesti nikad ne cekaju na lageru…
Kod pisanja članaka stvari su vam ovakve:
1. Vijesti koje su na lageru, neke čekaju i po 14 dana
2. Vijesti koje su aktulane i neće biti aktualne za 2-3 dana, one idu preko reda – ova vijest je takva
3. Vijesti koje su ekskluzivne ili superkatulane one idu odmah preko reda, isti dan.
Trenutno je sezona kiselih krastavaca, dakle nema vijesti, na lageru imamo tek 3-4 vijesti (za jedan dan), iako smo prije mjesec dana imali 20-25 vijesti na lageru.
BEG aerodrom ekskluzive i sveže vesti možete svaki dan da imate, tamo dešavanja za verovali ili ne skoro svaki dan samo da hoćete da pišete. Evo najnovije.. izigrano 1500 radnika… obećano im u februaru povecanje plata i isplata retroaktivnog povećanja do kraja aprila. Ljudi računali na taj iznos planirali rate kredita, pozajmljivali se i sve jer plata od 600 eur nije dovoljna za zivot ali su dobili informaciju od firme.. e znate sta dobićete al sledećeg meseca. Strpite se malo imamo admin problema. A info o povećanju plata… povecanje 50 eur. Woow… I to reklamiraju kao najveći uspeh firme. Pa posle sto su radnici nezadovoljni i sto je lose stanje na aerodromu
Auuuu. Ovo nije dobro. Ovo nikako nije dobro!!!!! To se nije smjelo desiti. Em su ljudi čekali povećanje ko ozebli sunce, em je povećanje daleko manje nego su očekivali i nego je potrebno, em se još i nije isplatilo. Ajoj!
Ali ste nama obecali par vesti i vec 7 dana ih ne objavljujete.
Koje to konkretno?
1. Finansijski izvestaj Air Serbie
2. Izvestaj Eurostata za broj putnika na linijama iz ZAG
3. Profit i LF Air Serbie u Q1
1. i 2. treba jako puno vremena za proučavanje. I da, to je u planu. Desit će se kada ulovim vremena. Vjerojatno ovaj vikend.
3. Nije vijest jer se nigdje ne navodi koliko je to i ne navode se službeni izvori. To je tek usputna poluinformacija.
Ja proucih oba za sat vremena. Za Eurostatov izvestaj Vam treba 15min da skinete brojeve, a za finansijski izvestaj ne vise od pola sata.
U redu, cekamo ta dva clanka.
Zvanicna info od Mareka je za LF.
Ne to nije istina. Toliko vam možda treba da pročitate. Za ozbiljnu analizu treba daleko više.
Možda je vama sezona kiselih krastavaca ali naravno da ima vijesti kao npr da je izašao izvještaj gdje se vidi da je AS profitabilna u 2022 pa da je AS profitabilna u prvom kvartalu 2023 godine, pa da AS ima najveći ikada LF u prvom kvartalu 2023! Ali naravno da se to ne uklapa u vašu hejt sagu koju rastežete na 50 članaka.
CEO nije naveo koliko je JU profitabilna u prvom kvartalu. To nije vijest.
O financijskom izvještaju ću vijest napraviti kada ga detaljno proučim. Za to mi treba bar 5-6 sati. I to ću učiniti vjerojatno ovog vikenda.
Moja Hate saga? Ako je itko hiperhvalio Air Serbiu, kada ih se treba pohvaliti, onda je to ovaj portal. No, kada ih se treba kritizirati kritizira ih se. Nažalost, u zadnje vrijeme ima materijala za kritiku više nego je bilo prije.
OK, CEO nije rekao koliki je profit, ali znamo da ga ima. Sa druge strane, rekao je koliki je LF i eto mozete napisati clanak.
Cekamo da vidimo Vase tumacenje finansijskog izvestaja, te kako cete opravdati Vase sumnje da subvencija nije bilo.
Hocemo li docekati clanak o Eurostatovom izvestaju ili cete njega preskociti jer se ne uklapa u Vase tvrdnje?
Na ovom portalu niste pročitali sumnje o financijskom rezultatu Air Serbie. Od mene nije ni jedne jedine riječi takve bilo. Ne lažite.
Neeee,ne uklapa se u vase lazi.
Сад када се не може више писати о општим отказивањима, великим кашњењима идемо на Будимпшту. Барем то значи да је ЈУ на правом путу.
Ето промакло вам је да је јуче стигао први wet lease и да данас цепа за Цирих. Значи ЈУ од данас има 3 А320.
Честитајмо им Аки.
Nema više kašnjenja? Ste vi prespavali moje komentare svaki dan. Još uvijek nema ni jednog jedinog dana kada nema ogromnih kašnjenja JU iz BEG. Ogromnih. Kasni velika većina letova, niz kasni dugo, a prilično letova i po više sati. Neki i preko 5 sati.
Ko je Aki?
A tako su me počeli zvati na ovom portalu. Inače me nitko tako ne zove.
Jučer opet kašnjenja. BRI kanio četiri i pol sata jer nije bilo ATRa. BUD kasnila tri sata. Jutros je i trećina noćnog vala kasnila.
Da pisali smo o tome u komentarima jučer.
BEG-BUD danas u 6:15 ima 55 putnika. LF je dakle 55/70 = 78,6%.
78,6% LF na ATR-u je vrlo dobar LF! Linija nije slaba.
A to što je imala toliko puno otkazivanja. 23% letova je otkazano u 7 dana. Na 5 dana je otkazano 4 leta.
Sta da se radi. Sada su se stabilizovali, pa vise nece biti otkazivanja. Najgore je proslo.
Mislite da je?
Vidim da jeste. Prethodna dva dana se dogadjalo da fali jedan avion u floti, pa da odredjene linije imaju visesatna kasnjenja. No, to je bilo nekoliko letova dnevno.
Trenutno su van flote YU-ALY, YU-APH, YU-APN. Uz dva A320 koja su usla u saobracaj u proteklih par dana situacija je mnogo bolja. Vise nema raspada reda letenja.
Kašnjenja su i dalje brojna, prilično njih i jako duga.
Ima ih jos, ali ako malo bolje pogledate videcete da je za njih odgovoran jedan avion. Tacnije, fali avion da odradi rotaciju, pa se ceka da zavrsi prethodnu, a zatim i njegova naredna rotacija lancano kasni.
Ne radi se ovdje o jednom avionu. Da je tako ne bi bilo kašnjenje na 75 i više posto, neke dane i 100%.
Koliko taj avion radi rotacija dnevno?10,15 ili koliko vec?
Prethodnih dana se ponovo dogadjalo da avion poleti iz BEG na vreme, sleti na CDG 20min pre planiranog, no ostane na CDG 2h duze nego sto bi trebalo. Automatski kasni na BEG oko sat ipo, pa kasne i svi letovi do kraja dana na tom avionu. Konkretno, to se dogodilo prekjuce.
YU-APK poleteo za CDG u 07:06, sleteo na CDG u 09:23. Poleteo sa CDG tek u 11:51 umesto u 09:55, dakle dva sata kasnjenja. Sleteo na BEG u 13:44 umesto u 12:15, tj. sat ipo kasnije. Posledicno je kasnio let za SKG 1:43 jer je leteo ovaj avion, a kasnila je i TIA preko 1h jer su se cekali transferi sa CDG.
Nop. Velika većina letova kasni iz Beograda. Od prvog leta ujutro.
Nije istina. Navedite koji kasne ujutru iz Beograda vise od 15 minuta.
Naveo sam Vam sta se dogodilo sa CDG pre dva dana.
Evo danas Kazan, Tirana, Istanbul, Atena, Ljubljana, Moskva, Lyon, Barcelona, Paris, Zurich, Tivat, Zagreb, Nuremberg, Venecija, Milano, Podgorica, Banja Luka, Tivat, London, Catania, Malta. To je 21 let koji kasni preko 15 minuta.
Zurich kasni preko 4 sata, niz letova preko sat vremena. A još nije ni podne.
Кашњења нису бројна, немојте измишљати. Она су се махом стабилизовала од када су ушла 2 А320 а јуче је стигао Dan Air A320.
To apsolutno nije istina. Apsolutno nije točno. Pročitajte moje komentare. I dalje su kašnjenja ogromna. Ona nisu kao početkom tjedna i prošli tjedan kada je doslovce bio kaos, ali i dalje su kašnjenja vrlo značajna. Pa objavljujemo vam podatke o tome svaki dan.
YU-APD је јуче ушао у саобраћај после неколико дана одсуства.
Super. Ali i dalje se kasni. Kako to?
Што толико ван флоте?
Da to se svi pitamo.
Servisi. APH trebalo vec da bude nazad, ali pronadjena korozija i ceka se stajni trap. Ostala dva su na redovnim servisima, planirani da se vrate do 10.5.
Da je tu APH, JU ne bi imala problema.
Imala bi. Kašnjenja i otkazivanja su daleko veća nego što je jedan avion.
Одлично, свака част на феноменалној попуњености. Сви смо веровали у потенцијал ове линије.
Popunjenost na ovoj liniji nije dobra. Za sada. Ne stvarajte zaključke iz jednog leta. Uz to linija ima 23,5% otkazanih letova. Što mislite zašto?
Ne stvarajte zakljucak samo na osnovu jedne sedmice.
Sigurno da zaključke ne treba stvarati na temelju jednog tjedna. Ali od kada je linija pokrenuta prije skoro dva mjeseca imali smo prvo smanjenje frekvencija i to za ozbiljan broj, a potom ukidanje letova. Što vam to govori?
Bukvalno…na osnovu jedne nedelje.. 🤣
Nitko ne stvara zaključke na temelju jednog tjedna.
Tesite se vi,jel vam lakse kada lazete sebe?
Doslovno Vam svakih bar dana objavljujemo LF na ovoj liniji. Popunjenost je dobra, u proseku je oko 65%. To je dobro.
Ne nije istina da se objavljuje svaki dan popunjenost. Ne nije istina da je LF 65%. 23,5% letova je otkazano a tu je LF 0%.
Evo za par sati cu dobiti info o LF na popodnevnom letu za BUD. Objavicu ga ovde.
Super.
Da, vidis nisam ni ja bio siguran da ce popunjenost biti tako dobra..svaka cast!! Mislim da ce biti jos bolja, samo treba biti strpljiv i pozitivan.
Popunjenost nije dobra. Kompanija je smanjila pa otkazuje letove.
Linija je trenutno najslabija jer ima više otkazanih letova, dakle sa 0% LF.
Da tako je. 23,5% otkazanih letova je jako puno.
Nije istina da otkazuju gotovo svakodnevno. U proslih 7 dana je otkazano 4 leta za BUD, dok je ostalih 13 obavljeno po planu.
Uvek je otkazivan let JU152, tj. let u 13:30.
Imate na ovom portalu sve letove koji su otkazani za Budimpeštu.
Da otkazana su 4 leta u 5 dana. Zar to nije skoro svaki dan?
Zar je 4 leta od 17 malo? Pa to je 23,5% letova.
Pre svega, gleda se na nedeljnoj bazi. Dakle, 4 leta u 7 dana. To nije skoro svaki dan, nego svaki drugi.
4 leta od 17 nije malo, slazem se. No, takva je bila situacija. Eto danas idu 3 leta za BUD.
Nije, to je više od svaki drugi dan. Zašto se mora gledati na 7 dana?
Da 4 od 17 letova je ogromniih 23,5%.
Pa na primer jer brojimo letove na bazi od 7 dana, pa je logiczno da brojimo i otkazane isto na 7 dana.
No, to nije opravdanje i idalje je bilo previse otkazanih letova. Ali evo vec dva dana nema otkazivanja. Hvala Bogu, konacno su se stabilizovali.
Jesu li? Vidjet ćemo ovih dana.
Jučer isto jako puno kašnjenja, dobar dio preko sat vremena i dva sata. Najgore Hurgada 5:30 sati, Bari 4:50 sati, Budimpešta 3:05 sati. To nikakao nije dobar dan.
Hurgada je kasnila jer nije bilo aviona za tu rotaciju. To je ono o cemu Vam pricam – fale jedan A320 i jedan A319. Da su tu, ne bi Hurgada kasnila.
Budimpestu I Bari je leteo isti avion. Fali jedan ATR i zbog toga nije bilo aviona za rotaciju za BRI. Da je tu ALY, ne bi kasnili ni Bari ni Budimpesta.
Svi ostali letovi i avioni su isli na vreme.
OK, zašto fale tri aviona? Kako se tako nešto može desiti? To je neprihvatljivo.
Nisu svi otali letovi išli na vrijeme. To sam vam i napisao.
Da, ta ista Budimpešta je juče umesto u 13.30 otišla u 16.30. O čemu pričaju ovi komentatori, ponašaju se kao da podaci o obavljenim letovima nisu javno dostupni. Svako jutro, pa i ovo, započinju kašnjenjima od najmanje 15min na prvim letovima koje posle samo uvećavaju umesto da nadoknađuju, potpuno neprihvatljivo. Barselona jutros kasni više od pola sata, zašto, avion je stigao na vreme iz Istanbula?
Sa druge strane imate Lufthanzu koja je za Minhen umesto u 17.20 krenula u 17.18, svaka čast. Bilo je mnogo hejta kad su otkazali hiljade letova za ovo leto, ali ljudi neće da prodaju nešto za šta nisu sigurni da mogu da isporuče. Ne bi trebalo ni Air Serbia.
Tako je. Ne bi trebala…
Letovi koji kasne do pola sata se nadohnade u letu i obično stižu na vreme (kasne do 15 min.). Letovi koji kasne do sat vremena stižu sa zakašnjenjem sa oko 20-ak min. tako da putnici to gotovo i da ne primete. Lisabon je u utorak u povratku poleteo sa sat vremena zakašnjenja a stigao je na vreme u BEG, što je let duži lakše je nadoknaditi kašnjenje. Putnici kojima letovi ekstremno kasne su statistička greška od ukupnog broja putnika koje će JU prevesti ove godine takod da molim, samo bez zlonamerne drame.
Niste u pravu. Mi u zadnje vrijeme pišemo vremena dolazaka, ne odlazaka. Upravo zbog ovog razloga. I ne, to nije statistička greška. Neki dan JU je imala 100%, slušajte me 100% kašnjenja u dolasku. Dakle svi do zadnjeg leta su kasnili, niz i više sati. Ovo sada je vrlo zabrinjavajuće.
Kasnjenje do 15 min se tretira da je avion sleteo na vreme tako da nije bilo 100%.
I ne dramite.
Da kašnjenje do 15 minuta se smatra slijetanje na vrijeme. I ovaj portal jasno to naglašava, te piše kašnjenje od 15 do 59 minuta, pa od sat do dva, pa od dva do tri sata i više od tri sata. To je praksa portala. Portal nikada nije računao kašnjenja do 15 minuta.
Ma kog putnika briga za vašu statistiku. Njemu je bitno da bezbedno i bez problema stigne na željenu destinaciju. A na kašnjenja od 15-20 mi. ili pola sata i ne obraća pažnju. E sad, transfernom putniku to može da bude problem ali se kašnjenja u JU naj češće zato i dešavaju da bi se sačekali transferni putnici. I njima to kašnjemjke neće predstavljati problem već će pohvaliti JU zato što ih je let sačekao. A kao što rekoh oni nezadovoljni kojih svakako ima su statistička greška.
Da kašnjenja od 15 minuta ili pola sata nisu problem. To smo jasno više puta naglasili. Ali kašnjenja od preko sat vremena, ili više od 2, 3, 4, 5 sati su i te kako problem. A njih nažalost i te kako ima.
Nije istina da su kašnjenja najčešće radi čekanja konektiranih letova. Kašnjenja su radi nedostatka aviona. Pa neki letovi čekaju dolazak aviona iz prethodnih letova.
Statistička greška? Ne gospodine oni su nezadovoljni putnici. A svjedočenja na ovom portalu smo i te kako imali u zadnjih mjesec dana. I nema ih malo, nažalost ima ih jako puno.
O da, vecina letova kasni jer se cekaju transferi. I ti transferi posle pohvale JU jer ih je sacekala. Licno sam prisustvovao toj situaciji pre nekoliko dana.
Let MXP-BEG uveve, kasnimo sat vremena. Avion pun Rusa, ruskinja pored mene. Dolazimo na gejt C4, na C3 je avion za SVO koji je vec trebalo da poleti, ceka transfere iz Milana. Posada objavljuje po sletanju da putnici koji idu za Moskvu direktno idu na C3 jer ih avion ceka i nece poleteti bez njih. Ruskinja do mene se zahvaljuje stjuardesi sto ih avion ceka.
Ne to nije istina. Kasni se jel fali aviona. Pa neki let čeka da dođe prethodni par sati i onda se ostvari, ali zato kasni idući koji je trebao ići nakon 1. leta.
Zasto bih verovao vise Vama nego sopstvenim ocima i usima? Pobogu, bio sam na letu kada se dogodila navedena situacija!
Da moguće je i da se tako što dešava. No, u posljednjim danima Air Serbia ima probleme manjka aviona i to je razlog ogromnih kašnjenja.
😂😂😂😂😂
Juče je od 18000 raspoloživih sedišta 1186 kasnilo duže od sat vremena što je 6,7!%. Tu je uračunat i TSN koji je kasnio 1h15m a koji je stigao na vreme. I pritom većina ovih letova je bila nešto malo više preko sat vremena a stigli su na odredište sa nekih 30-ak min. zakašnjenja. Dakle apsolutno ništa dramatično kako se ovde predtavlja.
A nije baš tako. Kašnjenja su bila vrlo ozbiljna, bilo i mnogo dugih kašnjenja. Napisali smo koja.
Juce je 15 letova kasnilo u dolasku izmedju 15′ i 45′. Njih 7 je kasnilo preko 45′.
Ovi sto kasne izmedju 15′ i 45′ su nebitni za putnike, ne obaziru se putnici previse na to.
Ovih 7 sto su kasnili preko 45′ jesu problem. Neki od njih su zbog nedostatka aviona (BRI, LCA, BUD, SVO, VIE), dok su neki zbog zadrzavanja na stranim aerodromima (OTP, CDG).
Nije istina. Bitno više letova je kansilo. Imate brojke koje sam ja objavio.
Statistika je čudo, al nauka nije! Jedno jedu samo meso drugi samo prazan krompir i u proseku jedemo musaku, tako ispada. Molim vas nemojte sabirati babe i žabe, ako je nekom putniku otkazan let, za njega je to 100% otkazan let. Šta će taj putnik da radi sa tih 6,7% kako vi napisaste? Sa 6,7% će da sedi na otkazanom aerodromu, a sa 93,3% će da leti na letećem ćilimu? Uozbiljite se malo! Svaki otkazani let je katastrofa za putnike i debelo će da razmisli da li će ponovo preko iste avio kompanije da kupi neku kartu! O tome treba da razmišljaju aviokompanije. Ako žele verne putnike onda mora da voze liniju i makar sa 1 putnikom. Tako se stiče poverenje. A sa otkazima se gubi poverenje!
Apsoltno ste u pravu.
Svaka cast,svaka na mestu.
Vi ste statisticka greska sa svojim nebulozama.
Prestanite da lazete i izmisljate.I ubedjujete ljude u istinitost vasih lazi.Sta lupetate???Let iz Lisabona do Beograda,anulirao kasnjenje od sat vremena.Jel te da nije leteo konkord mozda😂🤣😂🤣
Jedna mala digresija,ne pisu to ljudi,vec sendvic botovi koji spinuju i lazu i sebe i druge.Te se tako tese.
E pa da vas sendvič bot nešto nauči. Danas se leti mnogo sporije i duže zbog uštede goriva. Samim tim avion može da nadoknadi određeno vreme tokom leta.
Ne znam zašto ne suspenduju taj polazak ako znaju da nemaju avion za realizaciju tog leta i konstantno ga otkazuju. Em je njima dodatni posao da zbrinu putnike, em putnicima stres, em stvara nepoverenje kod putnika.
@AirSerbia Zaustavite prodaju do stabilizacije flote POBOGU
Upravo tako
Tako je
pa nije stvar u zaustavljanju prodaje – cak i da to urade, karata se vec prodalo – treba samo na vrijeme javiti da ljudi znaju sta da rade.
Nije opcija “javiti na vrijeme”. Kompanija mora uzeti u obzir realnosti i probleme, racionalnije koristiti flotu, zaustaviti prodaju na nekim linijama koje se ne mogu ispeglati, na vrijeme napraviti alternaciju za one putnike koji su već kupili karte i u budućnosti biti daleko racionalniji, a ne imati toliko nategnutu flotu.
Ne nego je rešenje da se ponašaju kao da je sve normalno. Odgovorna osoba u AS zna da nema avion za taj let, zna da neće biti realizovan, i tako već podosta puta od kad je uspostavljena linija u martu.
Šta čine? Ništa 🤷
Halo majstore, nemaš avion narednih 15 dana, mesec dana…rerutiraj putnike, ne prodaj karte za te polaske, i kad sve bude kako treba vrati prodaju. A ne svaki dan žao nam je vaš let je otkazan.
Ma nemoj! I baš skoro svaki dan vam je žao i baš svaki dan hvatanje za glavu “jao šta ćemo sad”
Nije sramota otkazati letove nit je sramota reći u problemu smo hendlujemo i rešavamo sve u hodu najbolje što umemo.
Sramota je praviti se da zabijanjem glave u pesak problem nestaje. Ne drugari, stvaraju se novi i veći problemi 😘
Potpisujem.
Bravo!
Bravo.