zamaaero@gmail.com

+385(0)1/3465886

zamaaero@gmail.com | +385(0)1/3465886

Novosti iz regije

Beograd u kaosu radi malo snijega

Danas je na Aerodromu Beogradu iznenada palo 17 cm snijega. Provjerio sam nije bilo ni mećava, ni jakog vjetra, samo je gusto padao snijeg. Prema Hidrometeorološkom zavodu Srbije u Beogradu je padao umjereni snijeg. No, aerodrom je bio u kaosu i bilo je enormnih kašnjenja. Od ukupno 71 leta kasnilo je njih čak:

  • 2 leta više od tri sata, pri čemu je Kazan kasnio čak 5:25 sati
  • 13 letova 2 do 2:55 sati
  • 21 let 1 do 1:55 sati
  • 29 letova 15 do 55 minuta
  • 1 let je otkazan
  • samo 5 letova je bilo na vrijeme (kasnilo manje od 15 minuta)

I ovo je istinski nevjerojatno. Beograd bi 17 cm snijega morao ishendlati sa 50% svoje snage. U Sarajevu to je redovna pojava, a svake zime padne i više snijega, pa nema kašnjenja i otkazivanja letova. Iskreno Beograd se ovdje nije pokazao i sada se postavlja pitanje kako to Vinci operira aerodromom. U prošloj godini aerodrom je imao više puta enormnih kašnjenja i otkazivanja radi kiše i presječenih kablova. Ovakve probleme drugi aerodromi hendlaju bitno brže i kvalitetnije i nikako nemaju ovakvih kašnjenja. Zbog 17 cm snijega ne smije biti ni manjih poremećaja i ovo je istinska sramota za aerodrom.

autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aerodrom Beograd

222 Komentar/a
Najnoviji
Najstariji
Inline Feedbacks
Prikaži sve komentare

Da li imate problem sa sajtom. Ne mozemo da udjemo na njega. Obo je slucajnost, ako uopste prodje.

Ne slazem se sa vama i sa vasim komentarom
Prvo ko vam daje za pravo da sa tako pisete o BEG
Odakle vam takve informacije
BEG ni u jednom momentu nije bio zatvoren za poletanja i sletanja .Istina da je bilo kasnjenja to niko ne spori ,pa zar nema svuda kasnjenja zbog snega ?
Vi stvarno verujete RHMZS
Sneg koji je padao nije bio ni malo naivan
Kolicina snega je bila za kratko vreme nenormalna a da ne pricamo o tezini. 17 cm za vas je malo? Pa koliko treba da bude po vama da bi bilo kriticno?
Vi treba da znate mogo bolje od svih koliko je 17 cm snega na RWY
Zimska sluzba je profesionalno odradila posao sto je dokazano u godinama iza nih, doduse sa minimalnim brojem ljudi nego prethodnih godina.
A sto se tice kasnjenja pa nema ih samo Beogradski aerodrom
Vi uporedjujete Londom sa Beogradom
Pa to je smesno
Koje Sarajevo
Pa oni nemaju u nedelji letova koliko BEG ima za 24h
Samo malo realnije pisite i dajte na bar proverene informacije
Mislim da ste malo preterali sa vremenima oko kasnjena
Kao sto vi kazete neverovatno

Hm, maliciozmo prokomentarisano. U Beogradu nije bilo mecave, ali je vidljivost bila smanjena. Takodje, u rejonu od par stotina km oko Beograda je bilo ozbiljnih mećava. A kako avion samo ne sleti vertikalno sa neba u Beograd, vec slece umereno sa svih strana – sasvim je normalno da dodje do kasnjenja. Ne opravdavam aerodrom NT, nisi sam ljubitelj – samo je ton ovog teksta totalno nepotreban.

Zašto ste obrisali moj komentar XXXX

Ako ste već tako spremni da kritikujete bilo koga zašto niste kontaktirali nadležne službe na aerodromu da vam daju neku izjavu zašto se to sve dešavalo nego iznosite neke svoje paušalne zaključke i ni jedne riječi o mogućim realnim problemima? Vama to tako više odgovara zbog izazivanja reakcije komentatora?

Odlicna vam je ova fotografija uz clanak. Inace ta fasada vise ne postoj vec 3 godine.

A to je toliko bitno??Ili samo spinujete??

Ja čak ni ne razumem oko čega se svi vi raspravljate. Sneg nije neka vanredna meteorološka pojava. Nešto sasvim normalno za ovo podneblje. Prognostičarske najave snega upozoravale su bar 5 dana ranije da će se desiti. Da je brzo napadao i da je mokar i težak je istina i da je sporadično bilo jakih udara vetrova isto je tačno. BTV šta je radila aerodromska služba? Šta smo mogli da očekujemo da je tokom zime bilo više snežnih dana kao što je nekad umeo da bude snežni pokrivač po mesec-dva? Mogli bi da zatvore aerodrom samo. Šta je sa aerodromskim procedurama za “vanredne situacije”? Air Serbia ili da vrati pod svoje okrilje zemaljsko opsluživanje aviona i putnika ili da nađe novog sposobnog agenta, ovaj diletantizam Vinci-ja je sramota. Dakle, ništa spektakularno se nije desilo za ovolika kašnjenja, a čelnicima Er Srbije bih poručio: da li ste normalni sa ovolikim rastezanjem flote? Ako im dva/tri aviona ne polete na vreme ujutru, to se reflektuje na celu mrežu tokom dana. Ili smanjite doživljaj ili požurite isporuke aviona. Ovako se ne radi.
Rezime: Vinci se pokazao nesposobnim kao operator aerodroma u Beogradu.

London LHR je zbog 5 cm snijega imao dvodnevni kolaps oko 10.12. prosle godine. BA je otkazao masu letova. To ste okarakterizirali kao katastrofalmo vrijeme. 17 cm snijega nije malo ako je brzo napadalo.

Ne treba se upoređivati sa drugima po lošem radu. Upoređuje se sa onima koji dobro rade. To što je LHR ogroman aerodrom ne znači da ne mogu loše raditi. Beograd je u takvom podneblju gde je sneg vrlo verovatan događaj tokom zime i aerodrom stvarno ne bi trebalo da ima problema s tim. Možda su spakovali zimsku opremu. Nisu očekivali ovo u aprilu (kao ni mnogi drugi). Ovo će im biti škola za ubuduće. Ne pakuj ništa do maja.

Po meni previse dramatizirate. Imali su na par letova problem kad je napadalo 16 cm snijega.
Sto bi onda rekli za hrvatske ceste i autocestu koja 2 dana nije radila…

Itekako je usporedivo, i auto ceste su bile u rasulu jer nemaju dovoljno ralica i radne snage za cistiti, isto je i s aerodromima. Ako ste sedamdesetih i osamdesetih imali vise dana snijeg godisnje onda ste imali i opremu za ciscenje i ljudstvo za ocistiti brzo. Sasvim je ok postalo ako je nesto dogadjaj koji se dogodi jednom godisnje da se na to ne treba odgovoriti jednakom brzinom kao prije.
U ovom slucaju je ok imati kasnjenja pola dana dok se to ne sanira, a i kod autoceste da se na dva dana blokira. Cak je drugo po meni gore.
Za ocistiti snijeg u BEG za 20 min bi trebalo vjerojatno podici takse za imati te ljude na plaći dok čekaju taj jedan dan s dosta snijega.

Čovječe: da li ste ikada čuli za sniježne nanose zbog jakog vjetra? I upravo se to dogodilo u Lici i nanosi si bili i do 2 metra! I zato je i bio takav kaos. I cesta nije bila blokirana 2 dana…

Ma do juna, Seve je videla snijeg u maju.

Ja sam z BG-a i tačno, juče je baš padalo, bilo je i jačeg vetra ali daleko je to od mećave. Sećam se pre nekoliko godina sam putovao za Nepal. Bio je februar i temperatura je bila oko -20 (mislim da je bila i niža), užasna mećava, išli smo do aerodroma tipa 30km/h ali ne sećam se da je bilo otkaza ili kašnjenja (moj avion je poleteo na vreme) tako da ne razumem šta se juče desilo. Vrlo moguće da nije bilo samo do vremena.

Ok, vaše pravo da na svom portalu objavljujete ovakve naslove za klik.

Da, jer su dozvoljeni samo hvalospjevi i kovanje u zvijezde… Sve ostalo je provokacija, omalovažavanje, govor mržnje po svim mogućim osnovama, neosnovana kritika, ….

Da, da zneg je bio smešan, vetra i minusa nije bilo, sve je istina.

Alene podržavam vaše tekstove gdje kritikujete JU i aerodrom Beograd, njima sve bolje i bolje ide iz dana u dan. Samo tako nastavite.

Uz rizik da se ponavljam, vracamo se na temu ophodjenja francuza prema aerodromu i handlingu. Totalna nezainteresovanost, kolonizatorsko ophodjenje prema ljudima, neulaganje u ljudstvo i opremu za handling, ponzavanje ljudi sa mizernim povecanjem plata od 50 eura i nazivanjem istog “najvecim povecanjem u istoriji”, progona ljudi koji se usude da kazu nesto protiv nacina vodjenja firme i mnoge druge stvari… Sve je povezano…

Jasno

Sve to stoji, ali valjda je ljudima jasno da je u svemu ovome najveci problem to sto Vlada Srbije njima dozvoljava ovako da se ponasaju. A jos veci ipak problem od toga, jeste sama Vlada Srbije

Apsolutno veliki problem je sto vlada dozvoljava da se tako ponasaju, pod uslovom da zna da se tako ponasaju. Zato treba sto vise i pricati o takvom ponasanju. Na kraju ipak ne znamo ugovor kakav je pa ne znamo jel vlada i ima mogucnosti da reaguje na ovakvo ponasanje francuza. Ne verujem bas da je u koncesionom ugovoru stavljena odredba da francuzi treba da se ponasaju fer, demokratski i da postuju osnovna ljudska prava i pravila pristojnosti i fer poslovanja. Iz razloga sto ne verujem da je ikom palo na pamet u vladi, a iskreno ni zaposlenima da ce francuzi tako lako prihvatiti nas sistem bezvlasca, nepotizma, osionosti i bahatosti koji je svojstven srpskim drzavnim preduzecima i drzavnoj sluzbi. Iskreno se verovalo da ce ustrojiti svoj sistem rada i ponasanja, ali avaj. To je izgleda lekcija za nauk da nije toliko ni stvar u mentalitetu ljudi, te da su svi ljudi bilo Srbi bilo Francuzi skloni da fusare, muljaju, kraduckaju, ponizavaju, maltretiraju i izrabljuju. Stvar je u sprovodjenju pravila i kaznene politike. Zbog stvari koje Francuzi rade na aeorodromu, ceo vrh bi na zapadu isao na dugogodisnje robije. Ovde je to business as usual.

Potpisujem i ja. Kao Francuska firma, mada registrovana ovde, misle da stvari tako prolaze. Neko ih namagarcio obecanjima, dok ne dodje info do njihobog tuzilastva ako postoje bilo kakve nepravilnosti u njihovom radu. Nisu oni paceri , kao ovi ovde.
Inace su potpisnici povelje UN o ljudskim pravima i sa Medjunarodnom organizacijom rada, i time se pokrivaju za ono sto rade. Njihov moto je da ih ne interesuju u kom sitemu rade, vec samo posao da dobiju i da grade. To mnogo govori o toj firmi, a inace je ovo izjava jednog od njih.

Само ми није јасно зашто се у Србији сви жале и кукају а нико се не буни и не штрајкује? Ено у самој Француској примера, како се бране своја права. Браво Французи.

Тако је, ономад, цела Србија протестовала због оне еколошке катастрофе у најави око рудника литијума, а локални гласачи из Горњих Недељица где треба да буде рудник (срам их било) су гласали за владајућу странку, која отворено гура да се тај рудник отвори. А стотине људи широм Србије су имали пријаве и након тога судске процесе, и разне проблеме. Па бар из поштовања према свим тим људима су морали да размисле како ће гласати. Овако не знам ко ће им следећи пут помоћи када Рио Тинто крене да ради а њима да буде лоше…
Што се мене тиче, док се неко не побуни, не желим да слушам приче како је неком лоше. Када се побуне са задовољством ће бити пуно људи који ће их подржати…

A ne, oni su ludi i propadaju, posebno Francuzi i Nemci, svakodnevno ovde u komentarima. A mi smo pametni, ćutimo i ako nas se za dan bezbednosti sete, sete.

Nikada nece biti strajka. Narod je velika ovca. U svim firmama je kao i u Air S. Na žalost. Rade mnogo, višak sati im se ne plaća naravno. Slobodnih dana nemaju kao i u A.Srb. Zaposleni ćute, gundjaju medjusobom, nezadovoljni su. Ali to ne iznose gde treba. I to poslodavci izuzetno koriste.
Bravo i nemcima za 27. Mart. Tako se to radi!

Kao sto je receno na prethodnoj temi sa čime ste upoznati.. NE SMEJU zakonski u štrajk zbog kolektivnog ugovora. Tako da ce onda ostati putnicima oštećeni koferi sto vi zamerate radnicima a ne rukovodstvu kompanije. Da hoćete da pišete o radu kompanije vi bi to vec uradili kao i svaki novinar al verovatno imate neke razloge sto tražite od radnika “da cute ako ne zele da strajkuju”, nemam drugog objasnjenja.

Kako da uklone kada su ucestvovali u njegovom donosenju i potpisivanju.Jedino ako nisu pod nekom prisilom ili nekim medjusonnim dogovorom to uradili, a ima indicija. I tako doveli i radnike i sebe , sindikate, u pat poziciju. Air Serbija koliko znam jos uvek nije potpisala KU. Ludilo.

Zar nije poenta istrazivackog novinarstva i ekskluziva da se istrazi neka tema. Ako ocekujete da vam se sindikati sami obrate a ucestvovali su u tome, to je bogami teska prica. Radnici vam se ovako obracaju, naravno da ne mogu zvanicne dokumente da salju ili sta vec ocekujete, zato je to posao novinara. Kada medijski bude dovoljno jak pritisak sa pitanjima onda ce biti i odgovora. I ne nisu radnici pristali na to, nego sindikati. Zato je poverenje u sindikate na aerodromu nikakvo.

Naravno da istrazivacki novinar treba vuci ljude za rukav. To je opis posla. Juriti pricu a ne cekati u kancelariji da mu dodju ljudi da pricaju. Treba da juri izvore, proverava istinitost navoda, postavlja pitanja koja obican gradjanin ne moze da postavi, imate veze, poznanike, poslovne partnere. Proveriti u direktoratu, ministarstvima, objavljivati da se javljaju ljudi i sta pisu. Posle toga ce se javiti jos ljudi. Pa necu vas valjda ja uciti poslu. I da, sindikati u Srbiji su korumpirani, rade za svoje interese, da dobijaju provizije od prodaja polutki i sindikalnih prodaja i da su im bezbedna radna mesta i da dobijaju bonuse od poslovodstva. To samo deci moze da se prodaje prica da se sindikati bore za radnicka prava.

Skupštine sindikata? Alene, obzirom da ste dolazili na sastanke sindikata i upoznali ljude tamo i kako funkcioniše, ovaj vas komentar ne mogu da doživim nikako drugačije osim kao.. hmm.. provokaciju. Da ne znate pa da kazem da ste naivni i u zabludi…

Ali ste vi i salje u njima i tako im dajete legitimitet da vas i dalje uvaljuju. Izadjete iz tih sindikata , uzmete im tako pravo pregovaranja, i svaka odluka sa takvim sindikatom je nistavna. Poslodavac se onda necw pokrivati i mahati pred vama kako je sobio njihovu podrsku, kao sto rade.

Postovani Alene, nije bas tako kako pisete. Sindikati u RS, postoje nzm ni sam zasto. Znam da im 35 godina placam clanarinu. U mojoj firmi nema od njih nista. Ne znam kako je u HR.

Izvinite , a zasto placate? Zato sto morate , jer ste prisiljeni, ucenjeni ili zato sto zelite?

Драго ми је да је кренула ова дискусија. Стварно није за очекивати да новинар из Загреба, колико год био често у Србији, води оваква истраживања.
Него се ви лепо сами организујте. Данас ништа лакше него кренути са петоцијама, вибер групама и слично.
И лепо изаберите неки дан са најмање саобраћаја, па 3 сата на крају дана штрајк упозорења, али тако да путници не осете или да што мање осете, и да видите како ће вас Французи чути. Е да, и укините те синдикате. Овакви синдикати баш ничему не служе. Посао им је да дижу плате и услове, а не да се баве полуткама.

Koja je poenta štrajka na kraju dana da niko ne oseti? Sta skupila se grupica da popije kafu.

Elem, mozda niste upoznati ali ti sindikati su sa francuzima potpisali kolektivni ugovor po kome ne sme da se štrajkuje i ne moze jer minimum procesa rada određuje direktor a on je minimum stavio na 100 posto. Tako da pravno gledano, radnici kad bi stali na 3 sata bi automatski dobili otkaz.

Štrajk upozorenja služi da upozori i ništa više. Samo da se pokaže dobra volja i da nije cilj da se prave problemi. Posle toga ozbiljno.
Svi napustite taj sindikat, i taj ugovor više ne važi za vas, jer sindikat koji je to potpisao više nije reprezentativan.
Nadignete frku po medijima, obratite se poslanicima i vlasti i opozicije i strogo vodite računa da se to ne pretvori u politiku, i bićete uspešni.
Ljudi, nije normalno da se dopušta da vas gaze trećerazredni Francuzi, da bi neko dobio neku sitnicu.

Nazalost ,nema ponistavanja . Potpisnici su 4 sindikata, dokle god stoji i jedan potpis, on je vazeci. Uzeti reprezentativnost sindikatu koji nema clanove , a pre toga mu je ustanoviljena, moze samo ako poslodavac ili drugi sindikat zatrazi preispitivaje te reprezentativnosti. To nece niko uraditi, jer su u dogovoru.
Izasao je jedan sindikat u medije, krenuo u strajk, i danas u toj kompaniji ne radi ni predsednik tog sindikata ni deo clanova.
Predsedni jednog drugog sindikata je pokusao da reaguje na prevare pocinjene od dela menadzmenta, namesten mu otkaz. Institucije pod pritiskom nevrade i nece da rade svoj posao. Kad sagledate takvu sliku , shvatite da onda radnik ne sme nista, jer moc i sila ne pitaju, nego porucuju cuti i trpi. Nisu tu samo trecerazedni Francuzi, tu su i trecerazredni Srbi, podobni za izazivanje takvog stanja.
Radnici se ponadali da ce dolaskom Francuza progledati, da ce doneti svoje standarde i kulturu, a umesto toga katastrofa. Kambodza cuda cini.

Mora da se zakaze, a oni zakazuju. Nije ni to poenta, poenta je da su misevi. Svi. Kad predsednik sindikata radi i istupa, istupa za vecinu koju zastupa, ne brani svoje interese, a kada predsednika otperjaju, nigde nema te vecine. Dokle god je svest suzena, a funkcionise po principu sto ja , nek neko drugi, ili nece mene ako se ne bunim, dotle ce biti tako, a ovaj da se ne brine , dolaze i po njega😄 neka se ne zavarava, jer tako sistem funkcionise.Tako da mislim da smo previse napisali i rekli. Gospodo na vama je. Niste maloletna lica, nego svesna , odrasla koja snose odgovornost za sebe. Tako se i ponasajte.

Pao je jak sneg u aprilu, što se u Beogradu nije desilo 150 godina, dakle otkako se prati vreme. Niko nije bio spreman za to, mnogi su vratili i letnje gume na kolima, ceo grad je bio u haosu. Očekivano i nebitno. Give it a break.

Pa upravo nije danima unapred najavljivano i bilo je iznenadjenje.

Mila

Kada se najave kiša ili sneg ,svako razuman očekuje kolaps u saobraćaju, to je iznenađenje samo za organizatore prevoza ( svih vrsta ) , a ako se tokom leta sruči kiša , imamo i poplave u nekim delovima grada.
Stoga , dragi turisti , ne obazirite se na prognoze i vremenske ” prilike – neprilike ” , pohitajte u Beograd !
Šta je višečasovno kašnjenje u odnosu na
” Zlatno doba ” , naš ” ekonomski tigar ” se povremeno mazno proteže i ne vodi računa o satnici.
A mi nikako nismo ” Ti Francuzi ” pa da štrajkujemo !
Kod nas se gledaju neki drugi programi !

Hahahaha tragi komedija..

Hahaha, da, tragi komedija na Sroski nacin.

Pardon, Srpski nacin.

Na Srpski nacin. Problem sa telefonom.

Kako ne shvatate. Vinci je miljenik vlasti kao i ASL. Ma šta oni uradili to je OK.
Svakog dana je kolaps oko puteva za pristup putničkoj zgradi što naravno prati špiceve poletanja. Mnogi su pisali o tome i naravno ništa. I dalje sporo sređuju prilazne puteve.
Druga “nametnuta” pista nikako da se pusti u promet već treći put se odlaže puštanje u rad, možete pogledati NOTAMe.
Dolazni deo novog terminala nekako deluje jeftino i nezavršeno a tek zamisao kada izađete iz zgrade imate stepenice, dva lifta ili serpentinu!! I već godinu dana izađete u haos gde nemate prostora da vučete bagaž.
Vrh svega je izjava direktora Vinci da postojeća pista nikada nije renovirana u poslednjih 60 godina što je notorna laž. I… ništa, čovek rekao i to je to. Izgleda da niko ništa nije radio dok on nije došao.

Izgleda da se Vinci naučio kako se radi kod nas. Preuzeo je od političara da može da kaže šta god mu padne na pamet, da ne mora da odgovara na pitanja koja mu se ne sviđaju i da ne odgovara ni za šta.

Bitno je da Zagreb sigurno neće biti u kaosu ni po snegu, ni bez snega-jer nema putnika…

Pa to je mizeran broj putnika.. ni 6 beogradskih miliona nije nešto, ali tek ti bedni zg brojevi nisu vredni pomena.

Zagreb nikada nije imao 3,8 miliona putnika. Pustite se prognoza, do sada nije bilo 3,8 nikada!

To cemo tek videti.

JU572, BEG-MAD, 5.4. u 14:20, let je rasprodat. Spanija je zaista postala zlatna koka za JU!

Vau!! Svaka cast. Ne cudi me. Srbija je vapila za vezom sa Spanijom a sada ima 5 gradova i brdo letova koji su svi puni.

Malaga, Barsa i Valencija. A cujem da Majorka ide fenomenalno. Sve te gradove u Spanini bi trebali da idu bar jednom dneveno.. I na kraju ce tako i da bude.

Iz tvojih usta u Božije usi

Rekli ste juče da ćete navesti letove koji su kasnili preko tri sata pa da pročitam današnji članak. Nisam video da ste ih naveli pa možete u komentaru.
Juče sam bio u Beogradu i lično učestvovao u saobraćajnom kolapsu koji je nastao zbog mećave. Možda vam je dopisnik sedeo u nekom kafiću pa nije dobro video šta se dešava u gradu.
Otkazan je jedan let sa ATR a putnici prebačeni na naredni sa A319.

Pa baš je taj saobraćajni kolaps na manje od 20cm snega problem, o tome je tekst. Doduše, u Beogradu i kiša napravi kolaps ali vama je to očigledno OK, vi navikli. I mećava je nešto potpuno drugo, ono juče je samo bio standardan sneg u ne baš standardno vreme i to je to.

A ja sam na RTS dnevniku cuo da je upkos “mecavi” sve i bilo u redu i da su svi odlasci po planu realizovani! 🙂 Pa kome sad covek da veruje???? 🙂

Ja verujem samo drzavnim vestima – cak ni svojim culima ne verujem! 🙂

RTS!? – vaše pravo da ne znate ništa 😁

Samo sto je Sarajevo palanacki aerodrom sa 10 letova dnevno, i to sto ste na njihovom platnom spisku vam ne daje za pravo da mesate babe i zabe. Niste dovoljno upotrebili termin “ogromna sramota” u vasim komentarima.

Koji glup komentar!

Sarajevo ovih dana ima prosjek od 15 letova dnevno…ali, nije broj letova presudan kada je ciscenje snijega u pitanju.

E bas ste Prepelica. Odgovara vam naziv za ovakve komentare. Kad nema covek sta pametno da kaze, on onda pribegava uvredama i ponizenjima drugih. Da, Prepelice, ogromna sramota, kao i mnogo sto sta, sto se dosada moglo videti. Ovo su sabo zabe padale, pa se nije moglo pomesati.

Neko nam se uvrijedio pa odmah vrijedja druge. Treba biti u stanju razumjeti sto je autor dobronamjerno pokusao istaci neke od problema, ovaj put na BEG. Niste vi Sarajevu ni do koljena, niti ista znate o njemu.

Niste u Beogradu a znate kako je juce bilo u Beogradu? Sta vise, znate kako juce bilo u Surcinu gde se nalazi aerodrom. Neverovatno.

Sad ne mora biti službeno priopćenje zračne luke ili njen djelatnik koji je spreman predstaviti se imenom i prezimenom? Dovoljni su prijatelji i kum?

Nisam ni ja bio juče bio u Ukrajini pa znam šta je bilo na frontu. Možda zvuči šokantno ali danas ne morate da budete negde da biste znali šta se dešava tamo. Da li su vam poznati koncepti medija ili interneta?

Odlicno pitanje za operatera AB.. A to je Vinci!

Od radova oko aerodromske zgrade, odnosno katastrofalnog prilaza putnika i vozila do čišćenja snega untar bezbednosne zone, odnsno pista, taxiwaya i apron zona. Znalo se dobro da ce biti ozbiljnih padavina, i nije Alene 17cm samo problem, nego sto je ovo bio mokar i težak sneg a pada vec drugi dan. Iskreno značajno slabijeg inteziteta.

BEG-ATH, 5.4. u 12:15, 124/142 = 87,3%

Da ne bi ste rekli kako izmisljam, izvolite mapu kabine:
https://i.postimg.cc/XvC9ryQB/7-F6-BAB36-2-BBE-4-D89-B9-CF-9466-BE1-F4-EA9.jpg

A na liniji BEG-ZAG prpšle godine preveženo 28847 putnika, što znači da je JU imao LF oko 75% a verovatno i više jer u prva 4 meseca nije imala 10 nedeljnih letova.

Upravo tako, LF je sigurno veći jer sam racunao 10 nedeljnih letova u proseku a bilo ih je mnogo manje. JU je odlično razvio ZAG rutu.

Nije Uskrs ni u Beogradu ni u Atini, though.

Nije sad Uskrs ni u BEG ni u ATH

Pa napisali ste da let BEG-ATH ima veze sa Uskrsom. Nema, eto možda ima 20 transfernih putnika koji sad imaju odmor pa baš lete preko Beograda za Atinu, inače ljudi sa ova dva tržišta imaju odmor tek za 10 dana.

Jako bitno da je biznis klasa puna.

Nekima ovdje, tesko pada svaka kritika. Beskrajna i nerealna teznja za savrsenstvom.
Cinjenica je da postoje aerodromi koji i sa pola metra snijega, izlaze na kraj i nemaju zbog tog faktora, kasnjenja.

Teznja za savsenstvom samo u teoriji. A posebno kad su u pitanju komentari od dragih nam susjeda koji apsolutno ne smeju da budu negativni, pa makar i objektivno, jer onda prosto mora da bude u pitanju cista kroasanska ljubomora.

Isti mentalitet kao u onoj seriji o Černobilju, kad direktor odgovara na trenutnu radiaciju od 3.6 Rengena sa “Not great, not terrible”, i javlja u Moskvu da je sve kako treba da bude. Pa onda jos kad shvate koliki je problem, kriju od zapada dok ovi sami ne shvate

Ljudi koji teže ka savršenstvu ne lažu sebe ni druge. U pitanju je potreba za sopstvenom realizacijom kroz neke grupne/društvene stvari: kroz Noleta koji je sami bog, kroz aerodrom koji je najbolji i najveći i tome slično. Ti ljudi misle da su oni lično bolji ako je aerodrom bolji i obrnuto. A tamo sede neki Francuzi, boli ih uvo da se cimaju za bilo šta.

Pitanje je, koliko je sami snijeg uopće uzrokovao kašnjenja. A koliko otvaranje novog dijela terminala i općenito nered u AirSerbiji gdje su kašnjenja na dnevnoj bazi i kad je sunčano.

Dajte malo se informišite. Juče je pukla traka u sortirnici, prtljag je bio problem i čekao se dugo prva dva sata, posle toga su išla uzročno posledična kašnjenja. Deicing je radio normalno, otvoren je novi terminal…

A sada ste zvali aerodrom i odgovorili su vam!? Par komentara iznad ste rekli da ne odgovaraju!

Pa što onda niste neslužbeno pitali zašto su se desila kašnjenja juče? Nego ovako samo neki paušalni zaključci i bezvezna poređenja sa besciljnim tekstom.

Ne mogu verovati, opet puca traka u sortirnici? Pa zar nije zamenjeno novim? Ona puca zadnjih deset godina, alo. Ovo je zaista neverovatno, ako je istinito.

Pa nije, ali jučer je otvoren terminal. Tako da je pitanje je li samo zbog snijega.

Opet brkate babe i žabe, poredite terminale do 5ml i 15ml putnika.

Колико је било летова, колико путника и какво је било време?

Када је био отваран нови терминал МВ/ЗЛ Загреб.

Међународна ваздушна/зрачна лука Загреб…

Они који користе реч ваздушна уместо зрачна.

Neverovatna želja da se sve kritikuje bez sagledavanja realnih činjenica.

Pa ni jedan drugi aerodrom u regiji nema toliko letova.
Uporedjujete Sarajevo koje preko zime ima 3 leta ujutru 😂 koma

Alene, sneg je najvećim intezitetom pao po centralnoj Srbiji i oko Beograda. Pogledate unazad 24h vremeneske karte i radarsku sliku, pa ce Vam biti sve jasno. Ciklon je krenuo sa juga iz Grcke i nanosio obilne padavine po Balkanu, ali pritom najjače padavine su upravo bili iznad Srbije. Nije nikakva teorija zavere. Juzna Rumunija je dosta imala kišnih padavina, tek severna i istočna polovina Rumunije je imala jak sneg. Takodje i BiH je imala snega ali slabijeg inteziteta jer je taj ciklon vec oslabio dok je presao preko Srbije. A padavine se nisu prosirile dalje od poteza Osijek
-Subotica- Segedin. Tako da ovo je ipak bio jak udarac za Srbiju ali opet ponavljam, sve se ovo moglo izbeci na aerodromu Beograd da je OPERATER bio spremniji jer se znalo par dana ranije za sve ovo!

Tu im ne opraštam jer su pali na ispitu kao i prošle zime kada je bio onaj jedan dan kolaps totalni… a za ovo da je bilo malo snega na Vašu žalost i losu informisanost niste u pravu.

Izgleda da samo vi tamo vidite neki haos ili ga mozda priželjkujete. Desetine komentatora vas demantuju ali vi i dalje pišete jedno te isto.

Otkazan je samo jedan let sa ATR koji ne može da leti u onakvim uslovima i putnici su prebačeni na naredni sa A319. Letovi za Rusiju redovno kasne iz mnogo razloga i to je opšte poznato. Let za Cirih nije kasnio preko tri sata, lako se da proveriti.
Dakle nikakvog haosa nije bilo niti ima potrebe za ovakvim preterivanjem.

Koji letovi su otkazani? Ja sam naveo činjenično stanje a vi i dalje pišete o nekom imaginarnom haosu.

Kako mogu da okacim pdf fajl kroz komentar?

Heathrow se zatvori na 5cm snega.

Frankfurt se zatvori na 10cm snega.

Ali to je u redu. BEG se NE ZATVORI na 17cm snega, ali BEG je katastrofa.

Zato što sramotu LHR i FRA registrirate tek kada ga netko drugi navede kao protuargument vašim tvrdnjama o sveopćem kaosu i stoljetnoj sramoti za BEG. Ako netko drugi ne spomene LHR i FRA, vi ih ignorirate što zapravo i ima smisla jer ih 90% javnosti isto tako ignorira. Pao snijeg, imali poremećaje, putnici otrpjeli, big deal. Nikomu život nije izgubio smisao zbog toga. No u Beogradu to mora biti KAOS. Mora biti TOP SRAMOTA u regiji. Mora biti sramota od koje nema pranja pred Europom, i to se mora ponoviti milijun puta, staviti u naslov, napraviti poseban članak, inzistirati na tome kao najvećoj mogućoj temi.

Mogu da potvrdim da bi u Aprilu 3cm snega izazvalo haos u Frankfurtu, jer nema kadra za odledjivanje aviona. Za taj posao se uzimaju posebni sezonci koji rade samo zimi!

Radim u avijaciji u Frankfurtu 35 godina i znam šta pišem!

@anonimac 09.34: i opet izvaljujete gluposti u nadi da će proći. FRA ima službu koja je za te poslove na raspolaganju cijele godine. Ti ljudi koji rade na odleđivanje nisu sezoni nego su od 01.04. do 31.10. raspoređeni na druge poslove. Što ali ne znači da nisu prema potrebi raditi. O kamen znam niti jedan dan da je FRA u travnju bio zbog snijega i leda zatvoren ili je vladao kaos…

FRA se zatvara sa 10 cm snijega??? E baš me nasmijaste…

O, da.
Potvrdjujem.
Oni su u tihom strajku i kad je sve u redu a kamoli kad padne sneg.

Mislim da su se u Vinciju fokusirali na ono što je bitno za jedan aerodrom – rast putnika.

Očigledno da to nema utjecaja na ogroman rast broja putnika.

Tako su mnogi tvrdili da će ugled JU da padne zbog letova prema Rusiji uprkos sankcijama pa vidimo da je rezultat kontra od želja mnogih.

Po broju putnika i destinacija koji rapidno rastu očigledno nije. Ugled kompanije direktno utiče na izbor putnika i samim tim brojevi stagniraju ili padaju, sa JU to nije slučaj. Možda vi znate da je pao?

Molim vas , da nam objasnite kako se to oni fokusiraju ? Nije mi jasno sta oni to rade pa imaju rast putnika?
Oni samo svojim ponasanjem stete radu kompanija koje im donose rast putnika. Posto su , u ovom slucaju, monopolisti , moze im se da se ponasaju kako oni zele. Tako da je to opasnost po rast i razvoj kako Aerodroma tako i avio kompanija , posebno Air Serbia.

Два пута сам летео до Северне Америке у последњих 10 месеци, преко Цириха и Франкфурта повратак, каснио ми је у оба случаја пртљаг преко недељу дана (и не само мени), и у оба случаја нисам могао да променим класу јер је купљена преко једног превозника, а летео сам другим… ИТ систем из 1988.-ме…

Очигледно је стандард за авио-превоз изузетно опао (и изгледа да ће још) и свако искакања које не може да се оправда доноси губитке.

П.с.
Ово је за Вас пошто мењате објаве, а Ви размислите шта ја мислим о Вама када допуштате „глупак” и остале врсте вређања од стране имењака, а мој пост нисте објавили. И какав квалитет постова желите.

Ваш извор.

Za jedan aerodrom nije bitan rast putnika nego njegovo funkcionisanje. Aerodrom je strateška infrastruktura, ne obično preduzeće. Rast je poželjan, ali nije ni potreban ni dovoljan da bi jedan aerodrom funkcionisao.

Upravu ste.

Pretplatite se na

DNEVNI BILTEN

– bitno više novosti (svaki dan >15)
– bitno svježije novosti nego na zamaaero
– stiže na vaš e-mail svaki radni dan

Na Dnevni bilten su pretplaćene najveće institucije i zračne luke

Pročitajte više>

POŠALJITE NOVOST

Budite i vi novinar zamaaero!
Ako pošaljete 10 novosti koje objavimo možete postati honorarni suradnik
i pisati za novac!