Qatar trenutno prometuje liniju za Zagreb tri puta tjedno (srijeda, subota i nedjelja). No, od 28.3. kompanija kreće letjeti pet letova tjedno (svaki dan osim srijede i četvrtka). Od 1.6. kompanija uvodi i letove srijedom i četvrtkom pa će liniju Doha-Zagreb operirati svakodnevno.
Za Beograd Qatar trenutno leti pet tjednih letova (svaki dan osim ponedjeljka i subote). No, od 28.3. kompanija smanjuju broj letova na četiri tjedno (ponedjeljak, srijeda, petak i nedjelja), tj. Zagreb će imati jedan let tjedno više. Od 2.6. uvodi se let četvrtkom, pa će Beograd imati 5 tjednih letova (svaki dan osim utorka i subote), tj. dva leta manje nego Zagreb. Podsjetimo da je prije Covida-19 Qatar imao duplo više letova za Zagreb (14 tjedno) nego za Beograd. Na svim letovima u regiji Qatar će letjeti sa Airbusom A320.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Qatar
Najavili su potpisivanje slobodne trgovine Srbije I Kine tako da ce se letovi konacno desiti. Odlicna prilika za Srbiju.
To je dobro.
Bravo za oba komentara. Potpisujem!
Bravo Nis!
01.2021 – 2.662
01.2022 – 14.149 (+432%)
Svaka cast, jos su dobili I cartere za HRG I AYT!!
To nije loša brojka. Nije ni za ubit se, ali loša nije. To je rezultat PSO Air Serbie.
Moja malenkost bi rekla JU i W6.
PSO kao termin ne postoji u Srbiji.
Barcino vec prodaje HRG iz INI 1x a AYT ide 2x
U prvom redu Air Serbie.
Što je to Barcino?
Turisticka agencija koja je lane pokrenula AYT iz INI. Sada su povecali na 2 I uveli HRG 1x.
Aranzmani su vec u prodaji
Hvala.
Samo ja sam vam najmanje 3x napisao da je Barcino turisticka agencija.
Ona je i prosle godine digla carter na svakih 10 dana iz Nisa za Antaliju.
Nisam vas ubrao.
Vjerojatno je izbrisao komentar prije nego ga je procitao zadnja 3x
?????
Zanimljivo je da još nema nikakvih informacija za najavljeni let INI-SSH koji su tražili Egipćani kada su prošle godine dolazili do Niša. Ovaj let do SSH već je sada u najavama iz nekoliko gradova iz ovog regiona. Bilo bi dobro da se objavi da li su dobili odobrenje od direktorata a ako nisu onda da se navedu razlozi za odbijanje.
Verovatno su trgovali, dobili CAI I SSH iz Beograda a JU iz INI.
Da, bas je za trgovanje. Oni redovne linije iz Beograda po ko zna koliko frekvencija a JU jednom nedeljno za HRG.
Ma kakvo trgovanje, pobogu? Trgovanje sa PSO???
Kakve veze sada imaju carteri iz Nisa za Hurgadu sa PSO???
Kao i uvodjenje jos dve linije Air Cairo za BEG?
Baš to i mene interesira.
Kako bi JU iz INI bila trgovina za CAI i SSH iz BEG? Kako bi to bilo logično?
Zato sto trziste nije liberalizovano vec regulisano.
Nema to veze.
A do sada su se navodili razlozi?
EKSKLUZIVNO:
Wizz pokrenuo letove iz Kukeša za:
1. Beč od 04.06. utorkom i subotom
2. Bazel od 03.06., ponedeljkom i petkom
3. Memingen od 04.06., utorkom i subotom
4. Baden-Baden od 01.06. sredom i nedeljom.
Hvala na ovoj informaciji. Stvarno to nisam znao, ne pratim Kukeš. Ali to je odlična vijest.
Jeste. Nije mnogo ali koliko toliko ce ove 4 linije uticati na smanjenje broja putnika Pristine i vrlo malo Skoplja i Tirane.
Stoji.
EKSKLUZIVNO
„Air Montenegro nastavlja sa uvođenjem novih avio-linija pa se od ove godine među destinacijama, osim već ranije najavljenih, nalaze Prag i Cirih.
Na avio-liniji Podgorica-Cirih, Air Montenegro će saobraćati tri puta nedeljno počev već od aprila, dok će Tivat i Prag od juna biti povezani direktnim letovima dva puta nedeljno.“
Da, da. Znamo. 🙂
Ne sumnjam 🙄
🙂
Ja stvarno ne razumijem ove komentatore. Napisana je vijesti o usporedbi dva aerodroma gdje začudo Zagreb ima više letova kod jedne aviokompanije, te je napisano da je Zagreb izgubio više letova i sada se netko “pali” na ovo?
Ок
A ja stvarno ne razumem da je to potrebno staviti u naslov, naravno kao što ne razumem ni reakcije na njega.
Naslov kao naslov. Nešto morate napisati. Reakcije? O da, to nikako ne razumijem.
Istinski za nepovjerovati. Istinski naporno. Mentalitet!
LH od marta povecava MUC-BEG na 12x
JU povecava LCA na 6 nedeljnih
Da, pisali smo o tome već prije nekih mjesec dana.
Za Larnaku nije bilo, to letovi su bukvalno uneti juce.
Bilo je. Analizirali smo sve letove za Larnacu do ljeta.
Link
Slobodno proguglajte. Ja ne stignem.
Gledao Sam I nema, samo ukupan broj putnika 2019.
Dakle povecanje na 6 je novost posebno jer povecavaju sa 2 koliko imaju ove zime 😉
Onda niste dobro gledali.
Da, pisali smo o tome. No, to je još uvijek manje nego je bilo prije zime.
Ne mogu vjerovati da se pojedinci mogu “napaliti” na zagrebačka/beogradska dva leta više ili manje. Kakve gluposti majke ti mile.
Apsolutno. Ovo je trebala biti jedna normalna usputna vijest. Već ima 60 komentara u samo par sati prijepodneva. Majko mila!
Da da
Apsolutno da.
Off
Air Serbia YU-APM A319 je narednih par dana u Kini. Let je bio preko Novosibirska.
Hvala na info. Interesantno. Zašto je otišao tamo?
Možda ima neke veze sa zimskom olimpijadom
Moguće.
Odvezao predsednika Srbije tamo.
To znate ili pretpostavljate. Zašto bi predsjednik Srbije išao avionom Air Serbie, ako može svojim bitno udobnijim privatnim avionom koji do tamo također može sa jednim stajanjem?
Zato sto ne ide sam vec vodi delegaciju.
Ma OK. Ali kolika je to delegacija da nisu stali u predsjednički avion? Što ide cijela vlada sa svim savjetnicima? Ono njih 100? Zašto pobogu?
Drzavni carter. Predsednik Srbije je u poseti Kini.
Ma da. Zašto, pobogu, nije išao svojim avionom?
Ovo nije prvi put. I ranije je uvek odlazio u Kinu sa A319.
Ma da. Hvala na info.
Nije mi to baš jasno zašto, ali OK. Što pokazivanje Kinezima da je veći nego što je? Ili malo davanja dodatnih ogromnih para Air Serbiji? Predsjednički avion je za tako što i više nego dovoljan. Ali OK… Ima se, može se.
A sta ako nije dovoljan zbog delegacije koju vodi sa sobom?
Pa to i govorim. Čemu tolika delegacija? Ali OK, ima se, može se.
Na avionu su i novinari
Odlično.
Pa kako bez novinara
Božr me sačuvaj bez novinara…
Da li im je palo na pamet da možda svi skupa odlete sa Qatarom via Doha ili FlyDubai via Dubai? Ovo je samo kod nas (u regiji) normalno da se ovako troše državna sredstva, a nije nam normalno i izlaze članci o tome kad neki dužnosnik u Z. Europi na posao dolazi biciklom/javnim prijevozom ili za vlastiti auto ima stari Volvo 240 ili VW Bubu…. Predsjedniče Vučiću ( a isto vrijedi i za našeg Milanovića jer nije ništa bolji, čak štoviše, čini mi se još gori snob!), odletite u Kinu redovnom linijom u ekon. klasi i pritom ne sazivajte tiskovnu konferenciju oko tog čina da ne ispadne da skupljate poene od tog ”strašnog tramaka” u ekon. klasi i tako sačuvajte lovicu državi u koju se kunete!
Jasno. OK, ne mora ekonomska klasa, neka business klasa…
Dolazi A319 a ne A330.
Drugo odakle vi znate kolio je velika deligacija? Previse optuzbi za nesto sto niste sigurni.
Ne znam kako je kod vas u EU, ali nije neobično da predsjednik koristi avion nacionalne kompanije.
Nije umjesno poređenje, ali i Sveti otac je letio Alitalijom, a ne „svojim” zrakoplovom.
Pa i nije da se to baš tako često koristi.
Ni Vatikan ni Sveti otac nemaju svoj zrakoplov.
Da nemaju
šta je ovdje ekskluzivno majke ti? Stoji tako u prodaji već 15 dana, a ja svašta!
Zar je to netko drugi već objavio? Nije. Onda je ekskluzivno.
Vjerujte nije nimalo lako pratiti stotine kompanija konstantno i ustanoviti da su nešto promijenili. Onda srfati iz dana u dan, više tjedana da se pronađu sve promjene. Ta takav članak potrošite i do sat vremena, a za konstatno pračenje kompanija i preko 30 sati tjedno. To treba cijeniti i respektirati!
pa zar se ne služite vi modernim sustavima i alatima za praćenje rasporeda prijevoznika? Zar nemate kontakte u kompanijama? Nije valjda da je to toliko amaterski da 30 sati tjedno sjedite za kompjuterom klikajući po internetu što je bookable a što nije pa na temelju toga pišete “stručne analize”?
Vi evidentno ne znate kako funkcioniraju stvari u zračnom prometu. Da, imamo kontakte sa avio-kompanijama. Ali od toga nema puno pomoći. Komapnija su vrlo šture u priopćenjima i doslovce zadnje izbace press materijale van. Informacija mora bitno prije od toga van. Ne postoje alati koji će vam izbacivati nove linije i frekvencije.
Lijepo je pokušati kritizirati, ali nonsens je ako o ovom poslu ne znate ništa a lupetate!
A vi znate kako funkcionisu na osnovu kog radnog isku$tva? Niste ni dan radili u industriji
Glupost i totalna neistina.
Kako mislite neistina? Pa koliko dana radnog staža imate u zračnom prometu?
Ja osobno 23 godine. Već sam više puta napisao na ovom portalu i drugdje za koje sam sve institucije radio. I više mi se to po 500. puta stvarno ne ponavlja.
QR je objavio
Što je QR objavio?
Stvarno mi već na jetra idu srpski kompleksaši (pojedinci) sa tim stalnim omalovažavanjem Zagreba, po stoti put da je Zagreb jedini aerodrom u HR ko Beograd u SRB imao bi više putnika od Beograda i to se vidi po brojkama..Alene tebi svaka čast na znanju i objektivnosti i što imaš živaca za ovo sve..
Ukljuci mozak i zapitaj se ko prvi ovo sve zakuva a posle izigrava objektivnost.
Mislis da stvarno nekog briga da li Qatar u Zagrebu ima 2 leta nedeljno vise od Beograda ili obrnuto? Vidjas li ovakve komentare na drugim portalima? Ne. Svaka akcija ima reakciju.
I da, da je Hrtvaska samo kontinentalna zemlja imala bi putnike na nivou jedne BIH.
Da, briga je. Vas pogotovo koji ste veliki obožavatelji ove komparacije. Stvarno ne razumijem zašto vam ovo smeta, a kada netko spomene da Zagreb ima 0, a Beograd +14 letova Swissa ne.
Da je Srbija na razini Bosne imala bi putnike kao Bosna.
Nikoga ovdje ne smeta što Beograd ima letove Swissa a Zagreb nema. Nemalo puta se o tome pisalo. I pritom nije bilo negativnih komentara iz Hrvatske, ni jednog jedinog.
Hvala puno Diddy. Bogami vjerujte treba imati čelične živce za ovo. Još da vidite komentare genijalaca koji su pod banom i koji se ne objavljuju nego čekaju odobrenje pa ih brišem (to vi ne možete vidjeti). Ljudi su nevjerojatni.
I fascinantno je da ne dobivamo obakve reakcije čitatelja iz Slovenije, Hrvatske, BiH, Crne Gore, Makedonije, Kosova, samo iz Srbije. Ali samo iz Srbije. Ono, iskreno postaje naporno. Baš jako naporno. Mentalitet je grozna stvar.
Vaši komentari ništa bolji nisu od tih genijalaca, jedina razlika je što se oni vide.
Ma baš kajgot.
Ja ovde vidim gomilu sramotnih komentara iz Hrvatske a što se tiče ostalih pomenutih, nisam siguran koliko pratilaca imate ovde sa Kosova, Makedonije i iz Slovenije pa samim tim i njihovih komentara. Ovim komentarom ste uvredili ogroman broj pratilaca a moj mentalitet mi ne da da vas ne zamolim da naučite šta je pleonazam (ako se već bavite ovim poslom).
Kada je to itko iz Hrvatske počeo se žaliti na vijest ili analizu kada Beograd ima više letova od Zagreba. Molim Vas navedite kada.
Baš i apsolutno nikada!
Kada se piše o daleko boljim rezultatima Beograda nema ni jednog jedinog negativnog komentara iz Hrvatske. Kada je obratno kreće salva negativnosti.
Citaoci iz HR ne prate ovaj blog, ima drugih ozbiljnijih sajtova
Čitaoci iz HR ne prate obaj blog. Imate pravo. Ima ih samo 162.211. Kao da je to neka brojka!
Koje sramotne komentare vidite iz Hrvatske? Ja vidim samo još jedan nepotreban i krajnje prizeman napad na Zagreb i minoriziranje rezanja Beograda. Tako tipično!
Nedavno sam napisao koliko imamo posjeta iz koje države. I po tome možete vidjeti da imamo tisuće komentatora iz Makedonije, Slovenije i Kosova. Iz BiH imamo 120.868 posjeta, iz Crne Gore njih 37.303, iz Slovenije 23.010…
I Hrvati i Hrvati poput onog „Zagreba“. Sve ste vi fini, ugladjeni itd… tu spada i Foglar.
Možda i nisu, ali bar se znaju kontrolirati i ne izbacivati nekulturne, nemoralne i neprimjerene komentare najnižeg nivoa.
Opet Vi s Vašim diskriminatorskim uopćavanjem.
Da, karakter je nepopravljiv, točno.
Nema to nikakve veze sa disktriminacijom i svatko tko me zna i te kako dobro zna da u meni nema nimalo disktriminacije, rasizma i šovinizma. To će vam potvrditi gomila mojih prijatelja u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i BiH.
Iskreno više je nego frustrirajuće što i jedna vijest u kojoj Beograd ima neko smanjenje ili Zagreb povećanje znači desetke komentara iz Srbije koji omalovažavaju Zagreb ili nepotrebno uzdižu Beograd. To je postalo istinski naporno. Puno prenaporno.
Pogotovo ako je jos nepotpuna jer to sto ste naveli ne stoji samo 2 meseca kasnije.
?????
Sta ne razumete??? Moze li moja izjava biti jasnija?
Apsolutno ne znam na što se vaš komentar odnosi.
Verovatno na to da vest koju ste napisali nije tačna. Demantovali su vas jer u avgustu postoje letovi u sistemu i utorkom i subotom.
Moguće je da kasnije povećavaju, ali u VI. mjesecu imaju 5 letova. To nije netočno.
Beograd za bliski istok dobija jos 2 leta!
Air Cairo uvodi linije za Beograd iz Kaira i Sharm el Sheika!
Da, piše se naveliko o tome, no još to nemaju u sustavu, pa nismo o tome pisali dok kompanija to službeno ne stavi.
XXXXX je već objavio…
Nije. To je neistina što ste napisali.
“Od 2.6. uvodi se let četvrtkom, pa će Beograd imati 5 tjednih letova (svaki dan osim utorka i subote)”
Sa stranice Qatar Airwaysa – datumi uzeti bas utorak i subota, direktni letovi
Doha to Belgrade Tue, 09 Aug 2022
Departure: Tue, 09 Aug 2022 – 07:25 DOH
Doha, Hamad International Airport Qatar
Arrival
Tue, 09 Aug 2022 – 11:40 BEG Belgrade, Belgrade Nikola Tesla Airport
Belgrade to Doha, Sat, 20 Aug 2022
Departure : Sat, 20 Aug 2022 – 15:40 BEG
Belgrade, Belgrade Nikola Tesla Airport Serbia
Arrival
Sat, 20 Aug 2022 – 21:40 DOH Doha, Hamad International Airport Qatar
Nisam gledao dalje od 6. mjeseca. Jednostavno puno predaleko.
Na osnovu vaseg komentara “od 2.6” se moze zakljuciti da ste pogresili, jer se podrazumeva da to vazi za sve dane nakon 2.6.
Dakle, leto je glavno godisnje doba za letenje i ne razumem da niste pogledali raspored tokom najjacih letnjih meseci.
Ovako biste trebali izmeniti tekst ili se bar vremenski ograditi jer navodi ovako dati su neistiniti.
Kao što rekoh gledali smo do početka 6. mjeseca. Za koji mjesec će biti novi članak.
Onda ste to trebali napisati u clanku.
Koji dio nije bio jasan? Gledao sam letove do sredine VI. mjeseca.
Dakle Beograd će imati nedeljno 2 leta manje nego pre pandemije, a Zagreb 7 letova manje nego pre pandemije?
Ovaj clanak najbolje dokazuje koliko je zapravo i dalje losa situacija u Zagrebu. QR bi mora da ima barem 10, 11 nedeljnih letova jer ZAG nema toliko letova prema IST, SAW, ATH, DXB, ESB pa cak i ka IKA koji su nedavno krenuli iz Beograda. Dakle ceo bliski istok, Azija, Australija i Afrika stane u 7 nedeljnih sa A320. Jako puno slabo.
Zagreb je akumulirao turiste sa Dalekog Istoka koji se ne vraćaju još ove godine. I stoga je logično da nema toliko letova. No, ipak ovo je dobar trend. Nakon dvije godine dominacije Beograda, Zagreb sada ima više letova. Bravo Zagreb!
Znate kako bi glasio članak da je obrnuta situacija, “Beograd izgubio više letova Qatar od Zagreba”.
Apsolutno ne bi. Ne pričajte gluposti.
Hahaha, pa kako vam je autor neki dan nahvalio Air Serbiu zbog uvođenja toliko novih linija u 2022.g i usput popljuvao našu Croatiu u istom članku (opravdano jedno i drugo), treba da sad barem 6.mj ne gledate ovako na svaku sitnicu i predbacujete mu objektivnost…..
Jasno. No, ne ja sam neobjektivan ustaša koji je, pazi sad, ustanovio da Zagreb ima više letova Qatara od Beograda. Govno ustaško.
Da, tako je. To nije ni čudno. Ove godine se sigurno neće vraćati turisti sa Delkog Istoka i Indijskog subkontinenta u Zagreb. No, Beograd je tijekom cijele pandemije imao više letova Qatara od Zagreba, ali sada će po prvi puta Zagreb imati više letova.
Sve se polako vraća na staro.
U slučaju Zagreba puno polako
Pa i nije. Zagreb ima istinski dobre najave za proljeće.
OU otkazala oba ZRH danas.
Ma da. Zašto?
Red letenja za Beograd za leto nije konacan i nisu ubaceni svi letovi. Informacija od Qatarove kancelarije na BEG od pre neki dan.
Nisu ubačeni ni svi za ZAG
Nisu. Tek ce biti izbaceni za ZAG. 😂
Eto i opet zloba i nepotrebno omalovažavanje i pljuvanje po Zagrebu? Pa zar vam nije ni malo neugodno? Sramota!
Namjerno, ili možda i podsvjesno, podstičete nadgornjavanje, a posle se uživljavate u ulogu lažnog pomiritelja.
Naravno, ajmo pobrisati komentar.
Što ćete reči da će ih biti više od 7? Teško.
Beograd ce verovatno ici svaki dan I pored 21x TK I 14x FZ plus Pegasus 321 I JU daily za IST sa TK kodserom.
Huge za Beograd!!! Znaci bice 28 letova TK i JU za IST plus Pegasus 😍
Ne smije se ništa kompromitirajuće pisati o BEG, samo pozitivne vijesti i širenje dobrih vibracija. Nemojte ljudi molim vas da se zezate.
A da.
Da, pisali smo o tome, imate članak prije nekih mjesec dana.
Kako se fanboysi napale za sekundu u obrani interkontinentalnog balkanskog huba smrdljivih wcova, čudo jedno 🙂
Da, nevjerojatno. Kada Zagreb smanji onda je to početak kraja i smak svijeta. Kada Beograd smanji onda je to u redu i nije ništa bitno. Smješno!
I ja bih rekao da je neverovatno da jedan ovako prostacki post ostavljate.
Prostački post? Što je prosto u ovom postu? Jel prosto što u nećem Beograd ima manje letova od Zagreba? O moj bože?????
“balkanski hub smrdljivih wc” čovjek vam o tome govori.
Tome ovdje nije bilo mjesta, iako nije laž, nažalost. Pisali smo o tome, zar ne? No, nije mi jasno zašto je to sad trebalo staviti u kontekst priče o Qataru. Kako god, nepotrebno i neprimjereno. No, komentar se nije reflektirao na to.
Nadam se da je u pitanju samo Vaša nesposobnost da uočite poantu. Ako nije, niste uopće vickasti.
Lijep vikend Vam želim.
Moja nesposobnost da uočim poantu? Ajde nazdravlje. Već 32 godine u businesssu sam baš poznat po toj “nesposobnosti”. A bože moj.
U palanačkoj zračnoj luci nije teško održavati wcove čistim. Tamo gdje je promet značajno veći, to nije uvijek lako. Pogledajte Frankfurt. I, molim vas, bez uvredljedljivih komentara.
I Beograd i Zagreb bili su do 1991 metropole, svaka na svoj nacin. Danas su oba palanke. Oni koji su do toga doveli, doveli su i do mentalnog stanja koje proizvodi ovakve komentare. Toliko.
Nikako se ne slažem da su i Beograd i Zagreb palanke. Ono nema veza sa pameću to što ste napisali.
Red letenja tako ne govori.
Moguće, iako čudno bi bilo da za Zagreb jesu, a da za Beograd nisu.