zamaaero@gmail.com

zamaaero@gmail.com | +385(0)1/3465886

Novosti iz regije

Jako loše iskustvo sa Wizz Airom

Jedan čitatelj nam je poslao svoje ekstremno loše iskustvo sa Wizz Airom. Naime, kompanija mu je otkazala let na liniji Beograd-Basel samo šest sati prije polijetanja. Zbog toga je putniku propala uplata za hotel, propala mu je karta za Flixbus, te let nazad iz Stuttgarta sa Air Serbiom. Naravno, putnik je vrlo frustriran.

analitičar: Alen Šćuric (Zagreb), foto: Wizz Air

147 Komentar/a
Najnoviji
Najstariji
Inline Feedbacks
Prikaži sve komentare

Govna madjarska 300e plaćene karte let otkazan za vreme korone i nikada novac nisu vratili

To sto je odkazao let to se desi ne samo ovom avionu nego se ponekad desi da i drugi odlažu sigurno nisu znali pre i sigurno postoji razlog što ja letim sa njima i nebih n ikad sa drugom kompanijom ..sve
Pohvale gostoprimstvo ugodan let sletanje se neoseti

Ceo zivot putujem samo sa wizzairom, nikad nijedno neprijatno iskustvo

Do sada nikakvih problema.Skoro kasnio let iz Beograda za Rim,ali iz objektivnih razloga sa najavom.

Cula sam od prijateljice da je cekala na povratku iz Malte tri dana avion.O vanrednim troskovima…

Naplacuju flasicu vode 4eu,,,,er srbija daje vodu dzabe,,,sramota,,,,sendvic sa sirom ,,znaci prazna kifla,,,,4eu,,,bruka

Ljudi hoće da putuju za 2…3 hiljade dinara avionom a posle se žale……

Nemam lepe reci,,,kad su sve mere pandemije ukinute,,,ja sam imala peh vratilu su me iz nemacke,,,zlo

Pa, nije aviokompanija kriva što su Vas vratili iz Nemačke. I za vreme pandemije, a i posle, postojala su jasna pravila za ulazak u zemlju, a o tome vodi računa isključivo putnik. Ne može se sa takvim stavom u EU

Putovala sam Wizzom za Abu Dabi pre nekako,nije kasnio.Cerka mi putuje Wizzom uvek,nikada kasnjenje sto ne mogu reci za Er Srbiju.Prosli jun Rim kasnjenje.

Najgora kompanija, žalosno. U periodu pandemije mojoj porodici nisu dozvolili da se ukrcamo na let za Keln i nisu nas htjeli ni saslušati, pisao mailove, tražio bilo kakvo opciju da nam se priznaju karte za naredni period, refund, da bar nešto priznaju jer nisam ja kriv za novonastalu situaciju. Ništa, nisu se udostojili da odgovore niti na jedan mail, propale 4 avio karte 500e.

Da Vam pravo kažem ono ludilo u pandemiji, jednostavno sam se pomirio da je propalo, a danas bih ih sigurno tužio.

Putujem 9 gudina sa Wizzair inikad nisam imala lose iskustvo.
Jednom je let bio otkazan sa razlogom i kompanija je platila hotel,Taxi, puni Pension i drugo jutro su me odvezli na aerodrom.

Meni je Wizz Air otkazivao tri puta letove za tri dana,to je najgora aviokompanija koja postoji ,a nije ni cudo iz koje su zemlje.

Trebao se vratiti iz Tuzle za Nizozemsku, karte davno kupljene kod wizza. Probao se cekirati ali ne može dan prije leta. Odem na aerodrom a oni mi kažu da su sve karte prodane i nema više mjesta. Povuci potrgni, smjeste nas u hotel sve plaćeno i dobijemo 1800km(za dvije osobe) obeštećenje i druge karte prvim letom(za 4 dana).
Izuzetno korektni bili.

Mislim da bi naslov trebalo promjeniti u jako lose iskustvo s bilo kojom kompanijom jer se unazad zadnjih tjedan dana zracni promet u europi raspao. Kapaciteta nema, slotovi su na apsolutno svakome letu, nato leti vise nego ikada i zatvaraju se ogromni sektori zbog vojnih aktivnosti, vremenske neprilike su sve ucestalije i utjecu na sve skupa… novo normalno izgleda.

Živimo u 21 stoljeću, a avion je najnepouzdanije prijevozno sredstvo u smislu otkazivanja.
To je u tolikoj mjeri izraženo da mi je tlaka uopće organizirati put avionom kada moram stići negdje u točno određeno vrijeme.

Bilo kako bilo taj putnik mora biti obestecen ako bude znap da trazi !!!???
HOCE LI SE IKO VEC JEDNOM SJETITI DA UVEDE LINIJU IZ NIZOZEMSKE ZA SARAJEVO.
Ova ukleta trojka vise nikad glasa od tih nasih ljudi dobiti nece sigurno a pogotovu Forto i njegova stranka zajedno sa hadzi Dinom

smanji alkohol

Wizz je smanjio letove za podgoricu.
Taman kada sam htio da putujem njegovim letom,rekli su da su ga otkazali(to je bilo zimi)
Katastrofa

Evo jedno malo poredjenje sa azijskim LCC..
Air Asia, po meni najbolja los cost kompaniha na svetu ( bolja i od vecine Legacy avio kompanija) evo sta radi po ovakvim pitanjima..Prvo, za mojih skoro 100 letova sa tom kompanijom, od 2006. do sad, ne secam se da smo ikad zakasnili vise od sat, a mozda smo sveukupno zakasnili par puta…Ako ne stignu na vreme, onda stignu pre vremena…Elem, jednom sam u Hanoju zakasnio na let, na chek in, i to dobrano, jer je bio neki zastoj na mostu u Hanoju, a ja nisam krenuo na vreme…Istina je da su nas u hotelu upozorili da ce se to jutro nesto poluzatvarati most, ali mi u svakom slucaju nisamo toliko obratili paznju, ne ocekujuci da ce to trajati 2 sata..Po dolasku na aerodrom, odem u office Air Asia, slozim pricu da je most bio zatvoren, i da ja kao stranac i turista nisam imao pojma o tome, i oni nam priznaju razlog, i prebace nas na vecernji let za istu destinaciju, bez dodatnih troskova. i to ne mene samog, nego nas je bilo 6 u ekipi…
Druga crtica- stignem na Don Mueang ( DMK) u Bangkoku knap za chek in prtljaga, moja licna greska i nepaznja oko vremena, bukvalno sam predao prtljag 35 min. pre poletanja aviona, a ko je bio u Bangkoku na DMK, zna koliki je to aerodrom…Na salteru me gospodja lepo upozori da postoji velika sansa da moj prtljag nece stici sa mnom…Ok, pristanem…Odletim za Suratani, prtljaga naravno nema…Ostavim podatke na lost luggage, i potom na bus, trajekt, motro, mini van, samo jos nisam konja koristio, dovucem se do mog ostrva…Znaci put od aerodroma do mog smestaja traje oko 6 sati, pod uslovom da u sve prevoze ulazite direkt, ali naravno, kad se uracuna cekanje na trajekt npr. okvirno je oko 7-8 sati..Meni je prtljag sledece jutro stigao na kucnu adresu na ostrvu, znaci jos nisam stigao ni da doruckujem…Taj transport svim tim prevoznim sredstvima od aerodroma do moje kuce- sve to treba organizovati i platiti, i organizovati pratnju prtljaga..Sve je to odradila Air Asia u roku od nepunih pola dana, a kako mene turistu ne bi ostavila bez licnih stvari , na odmoru…o njihovom trosku, iako sam ja generalno bio kriv za sve to sto se desilo a ne oni..
E, tako se to radi…Zato ja imam 100 letova sa Air Asia, a sa Wizzair npr. ako sam slucajno primoran da letim, idem na let ko da idem u rat sa neprijateljem..

Ma to su potpuno drugačije filozofije, odnos prema putnicima i zaposlenima. Pa čak je CEO AirAsie tokom covida radio dostavu hrane. Sve u svemu, zaista odlična kompanija.

Ja uplatio sad za avgust zakintos sa wizzom, otkazali let skroz i u zamjenu mi dali cipar, a u tom periodi cipar nas trojw sa povratnim 3000€ a ja platio zakintos 160€. Godinu unapres! Hvala wizzu

Imao sam isti problem sa Wizz Air ali cesto putujem nikada nisam imao problem najlosia avio compania je Wizz Air to vam odgovorno tvrdim

Norveski avio prevoznik mi otkazo let i nästa nisam dobio samo sam moro platiti kod SAS skuplju kartu

Nažalost, baš ih briga za putnike, a tako je sa LCC.

Ma apsolutno treba to još poticati. Treba povećati subvencije.

Ja sam putovao do SADa sa KLMom. Otkazan je bio let AMS-JFK. Kompanija nam je kompenzirala 600 eur po putniku jer smo dokazali štetu, propast hotelse rezervacije i jos nas smjestili u hotel blizu Schiphola, na njihov trosak. Avion je imao tehnicki kvar, to je bio razlog otkazivanja.

Tako da ima normalnih kompanija koje postuju zakone.

Putnik bi im se trebao obratitu za kompenzaciju i navesti sve troskove koje je imao. I ako razlog otkazivanja nije visa sila, moraju platiti.

Meni su kompenzovali unisten kofer i kasnjenje kofera

KLM mi ke sve, samo ne normalna kompanija. Na letu za Bogotu 2019. su nam ukrali po 100 evra po koferu jer su nam na aerodromu saopštili da imamo karte bez prtljaga. Ko bi kupio kartu za prekookeanski let bez prtljaga? Žalili se jer nisu to jasno naznačili. Žalba je odbačena jer je rezervaciju prtljaga radila partnerska firma iz Saudijske Arabije,pa oni ne odgovaraju. Teški prevaranti..

Jedini razlog da putnik bude frustriran je što nije kupio putno osiguranje koje bi ga zaštitilo od svega navedenog. Otkazivanja letova se dešavaju svakog dana na svim svetskim aerodromima.

Makar može da traži od Wizz-a nadoknadu od €250.

Pa evo putnici sa LH iz Beograda su danas kupili kartu i ocekivali da lete. LH je otkazala let i prebacila sve putnike na vecernji let a mnogi su izgubili konekcije. Ako je to ok za LH onda je i za Wizz

Upravo sam dobio Mail od mojih klijenata: trebali su sutra VIE-FRA sa OS i dalje na Discover za LAS. Let otkazan i prebaceni su na 02.07. VIE-FRA-DEN-LAS. I kasirati će 1800 euronovčića..

Samo najbitnije niste rekli, a to je da ćete možda zakasniti na zakazano.

@anon 17.17 Ne postoji putno osiguranje koje osigurava bilo kakve otkaze leta od strane aviokompanije..

Naravno da postoji!

Pre 2 godine (2.7.2022.) Ryanair let MXP – VIE kasnio je 5:15 minuta. Sa polisom putnog zdravstvenog osiguranja naplatio sam osigurani slučaj u iznosu od 250 EUR (u RSD protivrednosti). Ako vam trebaju detalji, slobodno me kontaktirajte.

Postoji stavka u odredbama polise osiguranja, za neopravdano otkazane i letove koji kasne, koja pokriva osigurani slučaj. U pitanju je polisa koja je vezana za bankovni račun. Znam da to nije slučaj sa svakom bankom, samo vam navodim primer da postoji polisa osiguranja sa kojom je moguće nadoknaditi troškove. Napomenuću da je odgovor osiguravajuće kuće na moj prvi mail bio da moja polisa ne pokriva takav osigurani slučaj. Nakon drugog mail-a, gde sam naznačio da u polisi osiguranja piše suprotno, dali su mi instrukcije za proceduru nadoknade osiguranog slučaja.

Svašta, doslovno svako ozbiljno putno osiguranje uključuje i otkazan let ili propuštenu konekciju ako krivica nije na strani putnika, kao i kašnjenje prtljaga na destinaciji itd.

Za Foglera je to preskupa opcija i lakse mu je zamisljati da to i ne postoji.

@anon 18.44: dajte ne lupetajte gluposti.. Postoje police koje daju jednu vrlo malu kompenzaciju za zakašnjenje ali me i za otkaze letova od strane kompanija..

brate…

Medical assistance
Alternative Travel
Purchase protection

Užasno, ali kao što vam je momak postavio članak sa FR sa Sardinije za Budimpeštu, to se dešava svima. O Er Srbiji da ne pričamo, tako da to mu je što mu je.

Sta o Er Srbiji i da ne pricamo? O cemu tacno da pisemo kada JU ove godine skoro i da nema otkazanih letova, dakle… ne pisite gluposti

Ima ali će vas staviti na sledeći mogući let, wizz neće.

Ne znam za ostale wizz linije iz Bg al za Barselonu zadnjih 10ak dana kasni po par sati svaki dan, čak je jedanput i otkazan!
Kakav stres za putnike
I to u sezoni, sa neverovatnim cenama karti za Barselonu

Zato sto je to uvek poslednja rotacija tog dana, nakupi se kasnjenje posebno ako avion pre toga ide za Nemacku

Pa ako krene na vreme prve dve rotacije, zašto bi treću kasnio?

Zato sto se ne vrati u BEG na vreme

Kazete u poslednjih 10-ak dana? Hehe da ste vi meni zdravo, taj let kasni tako u poslednjih nekoliko godina, otkad je otvorena ta vecernja linija..To je poslednji let, u BG bi trebalo da se vrati oko 1 nocu…Na moju nesrecu morao sam koristiti tu vezu dobrih godinu i po dana, sve do februara ove godine, i to vise puta mesecno..Pogotovu petkom vece iz Barse, jer na onaj let Air Serbia u 20:40 skoro nikad nisam stizao…Ne secam se da sam na toj liniji Wizzair-a ikad stigao na vreme, uglavnom je kasnjenje bilo oko sat i po- dva…U Beograd bi ujutru obicno dolazili oko 3, pola 4, neretko i 4…pa taman na prvi jutranji bus sa aerodroma haha..
Srecan sam sto sam se te bede ratosiljao..

27.06. sa HAM za BEG nisu ni poleteli. Ljudi su 4 sata sedeli u avionu, onda su ih izbacili napolje i niko im se nije obratio. Tek je posle 3 sata stigao SMS da je let otkazan.
Na aerodromu nikog, ni na jedan kontakt telefon se ne javlja niko, čak ni ne počne da zvoni. A, piše da su dostupni 24/7…
Taj avion posle ide za Barselonu…

Sekiraciju I pokvaren odmor ili putovanje vam niko ne moze vratiti.

Za putovanja je bitno imati kreditnu karticu koja vam pokriva i takve situacije. Kartice tog tipa imaju godišnju premiju koja se placa ali zato ne morate kupovati dodatno osiguranje za prekid putovanja, zdravstvo ili za Rent a Car dodatne premije.
Naravno sve segmente vašeg puta morate ili rezervisati unapred ili platiti istom.
U slučaju ovog putnika svi troškovi bi bili vraćeni, u slucaju da vam prevoznici odbiju povratak novaca.

Nema razloga da mu Flixbus i JU vrate novac. Nije njihov problem što putnik nije došao u BSL..

Flix uvek vrati neki deo ovisi kad je otkazano

Flix ne vraća novac, već imate pravo da iskoristite crnu karte koju ste platili, i to u narednih godinu dana (365 dana). Npr, ako je kupio kartu basel -stutgart po ceni od 1800 din (15€), ako otkaže (mora mejlom da otkaže putovanje), onda u narednih godinu dana ima prava da putuje na flixu bilo koja destinacija i odakle god po ceni od 1800 rsd (15€), dakle ne mora striktno basel -stutgart. Vrlo dobra politika flixa.

Ne vrati sve (tj ostavi za kupovinu sledece karte) vec neki odredjeni procenat umanjeno. Ne mora meilom, ima u aplikaciji opcija za otkazivanje, bukvalno 20 sekundi posla…

Meni su vratili novac. Njihovom greškom u sistemu prodali su mi kartu za nepostojeći polazak! U sred noći ostali smo na stanici i refundacija karte ni blizu ne nadoknađuje to što su nam priredili. Očajna kompanija, bez šaltera i poslovnica, dežurne službe. Fudeksu ni do kolena

Slažem se. Užas.

Poštovani, Alene uputite putnika da se obrati Udruženju potrošača Efektiva. Oni se aktivno bave ovom tematikom vezano za Wizz Air i Er Srbiju.
Imaju svog pravnika pa će mu pomoći.

Ukoliko je stranac može se obratiti Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo.

Prošle godine u maju moja tetka bila na Malti sa dvoje male dece,kad su već bili na aerodromu da se vrate u Beograd, Wizz im otkaze let. Bilo je nevreme u Beogradu, ali Wizz je ipak doleteo na Maltu,pa se vratio prazan za Beograd(posadi je isteklo radno vreme)!? Bila je mogućnost da prebukira let,ali tek za 5 dana. Kupili smo im karte na prvom letu Airserbia za Beg, cena oko 500e. Skyrefund i ostali online servisi su je odbili( loši vremenski uslovi!). Tužila ih je preko Efektivinog advokata i ove godine u Maju dobila kompenzaciju,plus su joj platili i karte na AirSerbia i taksi sa aerodroma i troškove advokata.Oko 1500e. Wizz je pokušao da pregovara,pošto su bili krivi na kraju su isplatili sve,dan pred početak suđenja.
Treba malo strpljenja, ali se dočeka. Godišnja članarina u Efektivi je 1000rsd(8e),ali imaju dobar pravni tim. Nažalost, mnogo putnika odustane od tužbe ili ne znaju svoja prava.

Dragi Alene,
Moram reći da očekujem malo više od ovog portala i Vas kao stručnjaka za avijaciju od jeftinog blaćenja na temelju “rekla-kazala” jednog putnika.
Barem bi Vi trebali znati koliko logističkih i sigurnosnih faktora ulazi u odluku o nastavku ili otkazivanju leta. Nije to odluka iz hira ili pakosti kompanije prema putnicima.
Srdačan pozdrav

@anon 14.55 : potpuno ste u pravu ako govorimo o kompanijama tipa LH, OS, BA, AF, OU, JU, … Ali ne kada govorimo o W6 ili FR..

Nije reč o individualnim odlukama kompanija pa da ih nabrajate. Svaka aviokompanija mora poštovati direktive EU i po njima odgovarati. Prema tome, možda LH, OS ili JU plate odštetu, ali na kraju je plate i w6 i fr. Molim vas

Meni su propale 2 karte banja luka malmö plus za taxi 150 maraka to je bilo prije dvije godine zvali smo bez rezultata niko se nejavlja

Naj gora Avio kompanija koja postoji fuj su ja sam imao puno losih iskustava sa njima pocev od otkazivanja leta zatvaranje Gatea prije na 15 minuta i jos mnogo toga par otkazanih letova za koje nikada nisam dobio povrat novca i tako dalje i tome slicno

Hoces jeftino, onda se suoci sa posledicama. Zasto nije uzeo direktan let za Stuttgart ili sa presedanjem?

Nista advokata i nek snesu troskove

Imaju sajtovi koji nadoknadu izganjaju,uz proviziju naravno. Ali Wizzu i ostalim sl treba uzeti sve,realno.

Vec sam imao otkazan let iz Bg i vrate poslije 2-3 mjeseca.

Mogu napisati i koji(uz dozvolu administratora
Pozdrav)

Hoces u avion za 15 evra hq ha,pa ne moze kako ti zelis

Može kako želi, jer mu tu mogućnost nudi kompanija koja plaća porez i posluje unutar EU.

Pa sta ocrkujes za te pare

Glupo kvazielitisticko razmisljanje.

Slično je bilo kad sam za roditelje kupio Banja Luka Dortmund. Uplatio kartu, rezervisao sjedala u sredini aviona uz posebnu nadoplatu od skoro 100 eura za oba smjera 3mjeseca unaprijed ali nisam mogao Check in uraditi do mjesec dana prije leta.
Da bi par dana prije Check in vidio na app da su im promijenili sjedala navodno zbog promjene vrste aviona i oni ih postavili skroz na zadnja sjedala. Naravno bila je mogućnost i da promijenim sjedala uz doplatu. Kad sam pogledao raspored, prethodna mjesta su bila slobodna i naravno dao sam još 30eura, tako da su sjedala izašla na kraju 130eura.
Jeste niskobudžetna kompanija ali gledaju na sve načine od putnika novac da izvuku.
Dok recimo sa Ryanairom nikad takvih dešavanja i sve super

Isto je i meni bilo sa Wizzom. Leteo sam iz Kelna za Tuzlu, uzeo rent a car u Tuzli isao za Bg poslovno. U ponedeljak je trebao biti let nazad za Keln. Obavestavaju me da je let otkazan. Bukiram iz Nisa u ponedeljak. Vracam auto u Tuzlu, idem u Nis da bi tek na aerodromu video da je let otkazan. Za Beograd i u utorak letim AirSerbiom.. Njihovo obrazlozenje je da je bio strajk i da nisu duzni nadoknadu da plate.. da ne govorim o stresu, izgubljenom vremenu… Neverovatno!

Meni je propala karta Tuzla Anjthoven Tuzla kad su trebali vratiti novac namjerno je neko pogrijesi u pisanju imena ili prezimena i nikad nisam dobila taj nova letovi su odgodeni radi korone to su bile njihove greske let je bio zakazan 28 03 2020 godina u14 sati i 50 minuta i sad imam kartu

Alene vi ste dobar prijatelj sa Marekom, ajde ga pitajte Kako se prodaje CAN jer cene rastu, prvi let skocio sa 42.000 na 70.000.

Namjerno to rade samo da nam napakoste!

Nisi zaradio ni za casu vode…a kamoli sendvic ovako pakosnim i glupavim komentarom. Sedi, jedan.

@anon 09.05: da napakoste kome točno?? Molim objašnjenje..

Ako je bio jedini putnik na tome letu, trebali su ga izvijestit unaprijed. Ako nije jedini, kolektivna tužba.

To je low cost, kakva tužba? Kada platiš jeftino kartu, ustvari u slučaju wizz air-a “jeftino”, prihvatiš i da mogu da ti otkažu pred sam let. Dobro je prošao. Znam neke kojima je pre par godina otkazan let iz Londona. Dakle otišli u London sa Wizz-om, a povratni let par sati pred poletanje otkazan. Vratili im pare, npr. 20eur 🙂
Pa ti kupi kartu za povratak iz Londona, ili plati smestaj… Ne podnosim ih, Rayan air je mnogo bolji, baš mi je žao što ne leti iz Beograda.

Mala ispravka, nema Wizz air uvek jeftine avio karte pogotovo u sezoni…

Алене, јели ово Маја Мркус (новинарка) писала?

Kad je Saarbrücken otkazao letove zbog nenormalne poledice meni je propala povratna karta
A za odlaznu do dan danas jos nisu uplatili 1 centa

Moze traziti pare od Wizza

Daju refund 120% od cene. Posto je karta bila 11e, refund je 13e

Znam koliko sam je platio.

Ovo je samo djelomično točno: ako prihvatite njihov voucher, daju vam 120%, ako tražite povrat novca, dobivate oni što ste platili .

Pretplatite se na

DNEVNI BILTEN

– bitno više novosti (svaki dan >15)
– bitno svježije novosti nego na zamaaero
– stiže na vaš e-mail svaki radni dan

Na Dnevni bilten su pretplaćene najveće institucije i zračne luke

Pročitajte više>

POŠALJITE NOVOST

Budite i vi novinar zamaaero!