Ryanair je prošle godine letio iz Zadra za Bari 1 let tjedno, za Bolognu 2 leta tjedno i za Napulj 2 leta tjedno. Ove godine te linije više nisu u prodaji. Znači da je Ryanair uveo tri nove linije Rzezsow od 2.6, Munster od 3.6. i Milano Malpensa od 4.6. ali je i tri ukinuo pa je broj linija isti kao i prošle godine.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Ryanair
Mnogo putnika pita zašto nema letova tijekom zimskog perioda barem jedan put mjesečno iz Charleroi za Zadar zbog putnika koji idu poslovno
I ne samo na toj liniji. Pisali smo o tome, zar ne?
To nije dobro za Zadar, znači isto kao i prošle godine. Nakon tako velike ekspanzije. Stvarno čudno.
Da za sada nema ni natruha ekspanzije prošle dvije godine.
Nema letova Stockholm Zadar sve do 6 mj od strane Ryanaira al Zato za Tuzlu ima i Banja Luku žalosno
Zašto je to žalosno?
Sta je s linijom Zagreb- Stockholm. Sramota da su maknuli tu liniju
Da sramota. Ali to nema veze sa Ryanairom. Liniju je maknula Croatia.
Lansko leto avgusta, smo sli z Ryanairom iz Krka do Arlande Svedska
I ove ćete, samo gađajte špicu sezone… Predsezona njet….
Iz Banja Luke je avion krcat svaki put
OK. To je u redu
Zasto nema letova za Hamburg vec od Aprils ,kao sto je bilo prosli godina?
Jel je tako odlučila kompanija na temelju parametara koje ima.
Nije samo Hamburg, i Bremen i Berlin. A ima ih još. Gospodin analitičar je htio napraviti prognozu za peti mjesec u Zadru. Za sada ništa.
Kad sam ja radio takvu prognozu?
U raspravi da li Ryanair reže sam tvrdio da reže predsezonu u Zadru. U sklopu toga bila je riječ da ćete napraviti prognozu koliko putnika će Zadar imati u petom mj ove godine. Nebitno.
Iskreno ne sječam se.
Gase i letove DTM-ZAG.
Prastara vijesti. O tome smo već pisali.
Pa nije jer je sada DTM potvrdio isto. Do sada je bilo samo da nema letova u prodaji. Ranije ste govorili da to sto nema letova u prodaji ne znaci da je linija ukinuta.
Rekao sam da će se linija najvjerojatnije ukinuti.
Eto konacno Zagreb nije na nuli. Ne mozemo vise da pisemo 0 (nula). Sad je na -1 (minus 1).
Vi naravno znate da će Zagreb ove godine imati 10% više letova Ryanaira nego prošle godine?
Kakve veze ima broj linija sa frekvencijama? Zasto mesate babe i zabe? Da se to desilo Beogradu rekli biste da broj linija nema veze sa frekvencijama.
Naravno da ima. Kompanija je odlučila povećati broj polazaka i pretumbati linije. Pritom je jednu ukinula da bi mogla povećati broj frekvencija na drugima. Što je tu nejasno?
Isto je u Nisu jednu liniju ukinula, pretumbala broj polaska na druge dve i dosla na istu pa se nije digla kuka i motika.
Ko je kriv sto je Ryanair ukinuo DTM? Niko a?
Majko mila. Čovječe to smo već odavno objavili da DTM. Vijesti ne ponavljamo.
Vi sigurno znate da je on mislio na broj destinacija a ne na broj letova?
Ah kako je sve izgledalo bajno dolaskom FR koji akumulira, autor nam objašnjavao smisao 5 aviona FR u Zagrebu i akumulaciju i nove putnike i rapidno približavanje Beogradu…. a početkom 2023 godine vidimo samo ukidanje linija, eh taj FR.
Čovječe Zagreb će ovog ljeta imati 10% više letova Ryanaira. Koji dio vam tu nije jasan? Pobogu. Ryanaira stalno ukida i postavlja linije. Dobro je kad raste. A u Zagrebu konstantno raste.
Raste? Koje su nove linije? Šta je sa 4-im avionom koji ste najavili kao logičan a i 5-i za njim? Tek ćemo da vidimo i tih 10%, polako samo, nikada se ne zna sa FR, ne žurite kao prošle godine sa euforijom. Zagreb danas i sutra ima samo 64 dolaska, samo zamislite sa bazom FR i CA koliko je to slabo. Januar 2019 će izgleda biti nedostižan.
Hocete da kazete da Zagreb sa dve bazirane kompanije plus druge legacy koje Beograd nema ima samo 64 dolaska u dva dana? Wtf?
Ma to nije istina. Danas ima 39 letova, sutra 40, to je 79 letova.
Nije istina, danas Zagreb ima 39 dolazaka a sutra 35.
Nije tocno
Zamislite koja tuga, nema taj grad potencijala očigledno, ni FR ništa ne uspjeva da promijeni.
FR nije ništa promijenio? A Zagreb se vratio na 2. mjesto u regiji, dostigao 107% iz 2019. Baš nije ništa postigao.
Jedva na jedvite jade. Jedva na tom 2. mestu. Od 12 meseci samo 1 bio odlucujuci.
Jedva. 135.000 od Prištine i 220.000 od Splita više je jedva?
Nije istina da 12 mjeseci. Zagreb je preskočio Split u XI. mjesecu, a Prištinu u X. mjesecu.
Sta je to 135.000 i to u odnosu na grad koji ima gotovo iskljucivo gasto rute i vrlo lose konektiran. U proseku oko 11.000 mesecno.
A Zagreb sa najjacim LCC pa OU, pa LH i cerke pa Iberia, Finnair, TAP…
Bedastoca…
Zagreb je dvije godine bio iza tog grada koji ima uskljčivo gasto rute, upravo zato što ima isključivo gasto rute i bio je Covid. Kada je Covid napokon stao od polovice godine, Zagreb je došao na svoje mjesto.
I eto, po vama 135.000 nije mnogo. Ajde živjeli vi meni sto godina. Nije mnogo ni to što je razlika između Zagreba i Splita veća nego 2019?
When you mention 107%, you’re referring to 1 month only, amirite?
Ofkors 😂
OK i mjesec prije toga 102%. Malo li je?
Zagreb je u 2019 godini jedva 90% prebacio i bio gori čak i od Niša
A Beograd?
Beograd bio bolji od Zagreba
Pitam od Niša.
Nisam najavio ja nego O’Leray. Ako vi mislite da će svakih godinu dana dolaziti po jedan avion jako ste u zabludi.
Da raste. Ako je Zagreb imao:
– 15 tjednih polazaka u VII/2021
– 55 tjednih polazaka u IX/2021
– 70 tjednih polazaka u XII/2021
– 78 tjednih polazaka u VIII/2022
– 86 tjednih polazaka u IV/2023
ona je to rast. I to ne mali rast.
Nema euforije. To su najavili. Hoće li rezati to nitko ne zna. Ryanair je to, sve je moguće.
Zagreb ima 64 dolazaka. OK. Beograd pritom ima 85. To je ono kao puno više?
Vi ste rekli da je logičan 4 a i 5 avion.
Beograd ima 130 dolazaka za vašu informaciju, 85 ste vidjeli u pasulju ili čaši kafe?
Naravno da je logično.
Mislio sam da govorimo o jednom danu u Beogradu.
Kako u Beogradu racunate jedan dan a u Zagrebu zbir dva dana? Sta vam to govori?
Mislio sam da se kod oba aerodroma radi o jednom danu
Pa gdje su onda ako su logični?
Muslite da nece doci?
Au čoveče, ZAG samo 64 leta u dva dana?
To je baš tragično 🙁 Na nivou provincijskog aerodroma u Poljskoj.
Nije istina da Zagreb ima tek 64 leta u dva dana.
13 PSO letova i 8 iz FRA, pa to je onda još gore nego što sam mislio!
Ma jel da? Sad Ryanair svuda ukida i postavlja a nije vam bilo tesko da od toga u Nisu napravite papazjaniju?
A sad plakyy u Zagrebu: pa ono „pobogu“…
Čovječe o tome smo već pisali. Nije to nikakva nova informacija. To je odavno prežvakano.
A Niš plus k tome svemu 2022 završio bolje nego Zagreb.
Po toj logici je završio i bolje nego Beograd. I?
U pravu ste, i Beograd i Niš su bolje završili godinu od Zagreba.
Da Beograd ta cijelih 0,1.
Ово ће изгледа бити катастрофална година за Заграб
Katastrofalna? Sigurno da neće. Sa toliko više letova koji su najavljeni biti će sigurno bolja nego 2019.
Једва, видећемо какав ће бити јануар. Нема нових линија, мала повећања ту и тамо, ОУ се пребацује на обалу. Овде нешто опако смрди…баш као Загреб за време штрајка ђубретара.
Za siječnja i veljaču se ne brinem. Tu je prošle godine Ryanair rezao i ove godine će svakako biti bolji.
Ја не знам шта су слечањ и велаћа. Сори нисам при Гугл транслејту.
Kako su im najavljivali 5 miliona 2022 godine i 7 miliona do 2024 može se reći da su rezultati katastrofa i da čak ni FR nije nešto tako loše očekivao.
Tko je najavljivao 5 milijuna u 2022?
O’Leary.
A jel? Za 2022?
Koliko je tacno letova vise najavljeno? Neto broj linija je -1, broj frekvencija je veci, ali ne znacajno veci. Tek par dnevnih letova vise. BEG primera radi ima samo od novih linija 14 dnevnih letova vise! A gde su jos postojece koje su povecane i koje ce biti povecane, brojka ce preci i 20 dnevnih letova vise! A Vi ovde pisete o tome sto je ZAG dobio 3-4 dnevna leta vise kao nesto neverovatno.
Gdje ste vi procitali da je netko rekao da je to besto veliko ili nevjerojatno?
Pa Vi to, svojim nacinom pisanja, predstavljate kao nesto Bog zna sta. U sustini je to jako skromno povecanje, svidelo se to Vama ili ne. I to sto je FR povecao broj letova na postojecim linijama za 8 je apsolutno nebitno. Eto W6 je u BEG na postojecim rutama povecao broj letova za 15, dakle skoro duplo vise nego FR. Plus W6 uvodi 5 novih linija, a FR nijednu novu. Stoga to FR povecanje od ogromnih 8 letova mozete da ocakite macku o rep, to je apsolutno nista!
Prvo niti sam ja rekoa da je to nešto ogromno. Drugo jeko je blentavo izjaviti da je 8 letova ništa. Da, Wizz je povećao više. Kao što je prije godinu dana Ryanair u Zagrebu povećao bitno više. I? Kada će Ryanair u Zagrebu bazirati 4. avion i on će povećati bitno više.
Ryanair i zvanicno ukinuo Dortmund iz Zagreba.
Što smo i rekli da će se desiti.
Ako je Ryanair otkazao BLQ kako će onda Aeroitalia proći s letovi Forli – Zadar? Vjerojatno ih neće ni pokrenuti najavama unatoč.
Od prve sekunde razmišljam kako se te linije Aeroitalije neće desiti.
Hahaha. Smece Rajan
Ali je najveća Europska kompanija.
Kakve veze sa clankom a i sa komentarom ima to sto je najveci ??
Pa zato što je teško smeče ako je najveća kompanija Europe.
Smece su. Prema zaposlenicima, prema putnicima, prema aerodromima, prema svima. To sto su veliki ih ne sprijecava da budu i veliko smece.
OK, smeče su. Zašto onda ljudi putuju sa smečem? Zašto ljudi rade u smeču? Zašto aerodromi rade sa smečem?
Zasto je Rusija smece iako je ogromna i mocna drzava? Da bi bio veliko smece morate biti veliki.
Tako je i sa Ryanairom.
Alene,
pritisak iz Zagreba ???
🙂
Kako to mislite pritisak iz Zagreba? Prema kome? Prema Ryanairu? Zašto? Što bi Zagreb time dobio?
Pa dobio bi isto što i Beograd pritiskom na Niš, više putnika.
Hahaha, to je nemoguće i neusporedivo sa Srbijom. Na obalne aerodrome u Hr. ne može Zagreb vršiti nikakav pritisak, a pogotovo ne na ove veće (Zadar, Split, Dubrovnik). Prvo same kompanije nebi pristale na tu igru kad im je na tim aerodromima zarada velika po ljeti….. To da Osijek ojača do te mjere pa počme kraduckati Zagrebu putnike, možda bi se i dalo raspravljati, ali pritisak od strane Zagreba na obalu zaboravite….
Upravo tako. Potpisujem.
Nebi. Ti putnici ne bi potovali iz Zagreba. Jednostavno ih ne bi bilo jer su turisti koji bi onda išli negdje drugdje. I to je u Hrvatskoj apsolutno nemoguće.
Ryanair kreno opasno sa ovim otkazivanjem letova i destinacija, ništa više nije sigurno …
Istina. Ali su još uvijek daleko od Wizz Aira. U Zadru su trenutno na nuli. Tri otkazali, tri nova zakazali.
Stalno se mjenja,novi datumi i izmjene…
Tek je godina krenula i prvi mjesec, do ljeta će opet mjenjat sigurno.
Moguće
Zagreb će isto sigurno nesto obustavit…
A jel? Ako vi tako kažete…
A naročito Italiju otkazuje…
A da