Aerodrom Beograd je imao kvar na sustavu za rendgenski pregled prtljage. Prema neslužbenim informacijama kvar je nastao radi previsoke temperature u terminalu, a zato što je novi terminal pušten u rad bez instaliranog klima uređaja. Iskreno prije dva dana nisam imao osjećaj da na terminalu ne radi klima uređaj i da je puno prevruće. Kako god ovo je istinski neprimjereno i neprihvatljivo da na novom terminalu postoji tako velik sustavni kvar na novoj opremi je u najmanju ruku čudno.
Istim je ministar građevine, prometa i infrastrukture Goran Vesić pozvao predstavnike koncesionara Aerodroma Beograd kompanija Vinci kako bi od njih zatražio da odmah otklone nepravilnosti. Vesić je frustriran što Vinci nije poslušao predsjednika Srbije Aleksandra Vučića koji je zatražio da montiraju nove trake i zaposle više ljudi. Vesić je rekao da kompanija Vinci duguje odgovore na mnoga pitanja. Malo prekasna reakcija, tek nakon što je problem nastao, iako je niz osoba na svim nivoima upozoravao da bi se ovako nešto moglo dogoditi.
Vesić je ljut što aerodrom nema dovoljno zaposlenih, te što im ne radi oprema koju su sami birali i kupili. Vesić je Vinciu dao rok od 24 sata da pripreme plan kako da riješe problem u kojem su se našli. Srbija je sve svoje obveze prema koncesionaru ispunila, pa se isto očekuje i od koncesionara.
Istovremeno se pokvario i stari aviomost na gateu A9 koji je stvorio dodatne probleme i zablokirao jedan avion. Zbog svega toga Air Serbia je otkazala 10 letova jučer, 48 letova je imalo duga kašnjenja, a 20 letova je imalo kraća kašnjenja. Najveća kašnjenja su imali letovi Air Serbie za Split (7:15 sati), Skopje (5:50 sati) i Zagreb (4:25 sati). Ovo se desilo na ogromna otkazivanja letova i kašnjenja koja je od nedjelje imala Air Serbia. Kompanija je otkazala više desetaka letova, a imala je kašnjenja na ogromnoj većini svojih letova, dobar dio i više sati.
No, priča ide i dalje, pa su tri reprezentativna sindikata Aerodroma Beograd donijela odluku o mirnom prosvjedu zaposlenih zbog nezadovoljstva zaradama, uvjetima rada i odnosa managementa prema zaposlenima i sindikatima. Protest će se održati u petak 23.6. u 14:30 sati ispred modularnog objekta Aerodroma Beograd. Ovo je prvi puta da će radnici javno iskazati svoje nezadovoljstvo o kojem se priča već duže vrijeme.
autor; Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aerodrom Beograd
Kako je na drugim aerodromima kojima upravlj ova firma kad je kod nas ovako.Sramota kome je data zlatna koka za sicu.Samo od taksi je Srbija sama mogla da napravi pravo aerdro. Zašto pista nije pravljena na zemlji koju je aerodrom pre 35 god.kupio od Surčinaca, zašto nije napravljen vec isplanirani kargo hab, zašto se iznajmljuju krševi od traktora 10000 e.mesecno gde su sredstva aerodroma zar nema ko da održava.Vesicu smani bandu koja je nabia plate a ništa ne radi.
O to su i te kako legalna i legitimna pitanja.
VINCI pruža handling usluge na samo 5% svih aerodroma kojima upravlja, ali bez obzira dopustiti ovako nešto je za svaku osudu sve tri strane. Koncesionar je 100% upoznat, kolege koje su skretale pažnju i na druge propuste dobile su otkaz, direktorski SNS kadar u VINCI koji drži HR, Saobraćaj i Komercijalu zajedno sa AD Aerodromom Nikola Tesla je doveo aerodrom baš ovde gde smo sada i to nestručnošću, neznanjem i nesavesnim poslovanjem.
Potpuno ste u pravu. Ne bi me izbenadilo da je sve ovo bio put ka tome kako se na najlakse nacin osloboditi handlinga , a da ih niko ne provali da su se dogovorili. Nije bez razloga potpisana zastita od dve godine za radnike. Sve ovo bi se i ranije desilo, ali se tu Korona umesala, i prolongirala ovaj scenario. Oslobodili se ili pustili najstrucniji kadar u ZO da ode iz firme , tacno na zavrsetku te dve godine, postavili nesposobne kadrove da ga vodi i rezultat je morao da bude ovakav. Sve je to lepo isplanirano, a ova ekipa je sprovela plan u delo. Zato su tako ,sve ovo vreme, i bili zasticeni, a ujedno potkupljivali sindikate da razvodnjavaju situaciju. One koje nisu uspeli, sada ne rade u kompaniji.
Pametnom dosta.
Pemetnom dosta
LAŽE VESIĆ..
Što laže?
Idemo i dalje…
https://n1info.rs/vesti/velike-guzve-na-beogradskom-aerodromu-najvece-na-prijemu-prtljaga-video/
Hvala za link. Prestrašno.
Kod vas je sve savršeno ako nećeš idi autobusom
?
Tekst je realan i vrlo korektan, nemojte se uplitati primitivnim tonom
Ne znam kako je na odlascima u novom terminalu, al na pasoškoj kontroli u dolascima za BG na aerodromu je kao u rerni, jedva se diše, aj mi putnici prođemo, uzmemo kofere i ćao, al radnicima koji su tu mogu misliti kako im je.
Koliko vidim iza kontrolnih kućica stoje ako sam dobro video neke neraspakovane klime i jedna raspakovana, koja više podseća na šporet smederevac nego na neki ozbiljan klima uređaj. Prosto mi je neverovatno da klime nisu ugradili pre leta. Kao da ih je iznenadila vrućina usred leta, isto kao što putare iznenadi sneg usred zime.
Ko je podbacio u celoj ovoj priči, Franzuzi, država ili svi zajedno. Pa jel kod nas uvek mora sa svime sa se fušeri?! Zašto i dokle tako. Ima i na zapadu svega i svačega, nije ni tamo sjajno kao što naš narod misli al ovo su već posebne ludosti koje se dešavaju na beogradskom aerodromu.
Majko mila. Za ne povjerovati.
Ove godine snijeg je iznenadio i Aerodrom Beograd.
Mali OT, ali moram 🙂
2 stvari gde moram da samog sebe demantujem:
1) Leteo sam prošle subote Wizzom ponovo (4. put ove godine) i zaista mi se desilo da nisam mogao da se čekiram online, tj. da sam morao da se javim na check-in šalter.
Interesantno je da je još 3 letelo sa mnom, svi sa srpskim pasošima, i oni su najnormalnije dobili boarding karte sa kojima su samo otišli na gate. Jedini ja, koji sam nas čekirao, sam morao da se javim dodatno 🙂
Pitao sam na šalteru u čemu je stvar, nisu znali da mi objasne. Tj. rekli su mi da kompanija želi da se uveri da imam pravo da uđem u FR 😵💫
Imam utisak da je ovo neki algoritam/nasumični odabir jer ne vidim drugo objašnjenje.
2) Sa Alenom se ne slažem u, rekao bih, 95% stvari koje napiše, ali ovde moram da priznam da je 100% bio u pravu još zimus kada je predvideo da će JU imati velikih problema sa operacijama.
Meni je tad delovalo kao još jedna negativnost prema JU, ali se ispostavilo da je potpuno tačno predvideo ove probleme.
Svaka čast, nažalost Alene, bili ste potpuno u pravu.
Nažalost jesam.
Sve firme imaju algoritam kako proveravaju sigurnost putnika. Zivim u Kanadi i u jedno doba karijere sam putovao dosta, npr da mi se desavalo da u nedelju odem u Vancouver iz Toronta vradim se u utorak navece i da u cetvrtak idem za Edmonton. I nisam ja bio jedini nego je bilo i jos par kolega sa posla, a karte su uzimane preko Concur/Amex Travel sistema.Jedan deo tih karata je kupljen jako kasno, do faze da su me “randomly” cekirali non stop. Resenje za Kanadu postoji kroz Nexus program gde vas dodano provere, platite nekih 50 dolara za 50 godina i dobijete karticu koja ima zaseban low risk security check, u americi dobijete TSA itd.
Sta je poenta price, negde imate triger u nacinu kupovine karata ili u nacinu putovanja koji im daje triger u sistemu i na zalost nikada necete saznati, nego ubuduce znate sta vas ocekuje i budite spremini na to.
Da li da dostavimo Vladi Srbije otkaze, koje smo dobili posle više od 15 godina rada na aerodromu? Otpustio nas je taj isti SNS kadar da bi zaposlio partijsku bratiju koja ne zna da radi. Zaposlio ali ne u operativi već po kancelarijama da prima velike plate a da saobraćaj vuku bivše kolege na ivici egziszencije. Sve dok vam Senka vodi HR dragi moji francuzi nema tu ozbiljne kadrovske politike od koje sve dalje zavisi. Oterala je svakoga ko je znao posao …. a da nije oterala nego sporazumno su raskinuli radni odnos …. pardon na francuskom!
👏👏👏
Daj bilo vas je koliko hoćeš
Pa sto vas sada nema?
Nije Senka oterala ljude, nego socijalisticka logika, strucni performans diskutabilan, pristup poslu i svest nula, a ocekivanja od poslodavca odnosno drzave ogromna..to je sve realnost
Ma nije nego. Kad gledate te partijske udome, shvatis kako se ta socijalisticka logika razvija i dobija na punoci , koji onda i pristup poslu tako shvate , a svest na najnizem nivou, a poslodavac glavni promoter, jer mu upravo takvi odlucuju, koje podoban, a ko ne. Zna ona odlicno sta je uradila i sta je sprovodila. Ali to je na njenoj savesti, ako je ima. Kad nemate sta pametno, onda samo izbacite socijalizam. Vi ste ga usavrsili i doveli na nivo ne vidjenih razmera. Jedino je to uspesno. Slazem se sa vama.
https://n1info.rs/vesti/er-srbija-avio-saobracaj-sa-beogradskog-aerodroma-i-dalje-otezan/
Idemo dalje.. saga se nastavlja. Upozoravano, najavljivano al niko nije reagovao. Jednostavno povecanje plata radnicima od minimum 30 hiljada dinara osnovice resava sve probleme. Nadam se da ovo cita i Senka Jelenkovic i Jelena Lukic i Bruno Desvaux i Francois Berisot
Najveća nelogičnost – kako mogu jutarnji letovi da kasne. Radnici imaju celu noć da pripreme avion. Što bi se reklo na tenane.
Situacija je KARASROFALNA. Nadam se da ce se situacija promeniti posle protesta.
Slažem se.
U trenutku 11:50 kad ovo pisem, po FR24, Beograd je aerodrom sa najgorim kasnjenjnjem na svetu.
Index kasnjenja za poletanja 2.8/5, dolasci 3.3/5
A bože mili…
A tek počinje nevreme…
Da, i to prije nevremena.
Ja kao amateur i ljubitelj aviona,mogu samo da kazem hvala Alene na tvojim iskrenim i strucnim i objaktivnim analizama…
Da to sto se desava na aerodromu je ne prihvatljivo,znam prosle godine da je LH u Frankfurtu imala ozbuljnkh problema u sezoni zbog nedostataka radnika,jel je Fraport ogromnu kolicinu otpustio za vreme korone, i da je haos bio,ove god ne znam situaciju kako ce biti… a za Beogradski aerodrom stvarno sramota…
Hvala na pohvalama.
Da ovo što se dešava je istinski neprihvatljivo.
YU 9780 napokon odleteo u 23 h i 24 min. Kasnjenje 16 sati i 24 min.
Baš koma.
Koji je to YU let?
Hurghada
Situacija je čisti kaos. Čak i na Ex-Yu se počelo pisati o tome i u komentarima. Svatko tko leti Air Srbijom ovih dana igra lutriju, pogotovo ako je transferni putnik.
Na žalost to je istina. Na žalost.
Beograd i Air Serbia katastrofa danas, ovo postaje sve gore i gore. Trenutno stanje za 23.6. – 76% polazaka kasnilo danas, 121 da budemo precizni.
Ponocni talas pomeren veceras za sat vrrmena, polasci oko pola 2 ujutru, sto znaci da ce se to verovatno nadovezati i na jutarnji talas.
Slag na torti, sprema nam se nevreme u Beogradu. Ako sad ponovo bude zabrana sletenja i kruzenje u vazduhuovi nece do 2 ujutru sleteti, ako uopste slete u Beograd
Više ni ne pišem o kašnjenjima i otkazvianjima. Istinski tragično.
Molim vas nastavite pisati. Ne dajte da vas komentari obeshrabre. Istina je važna.
Ne brinite, neće me obeshrabriti.
Trenutno stanje u 23h, preko 10 letova idalje leti ka Beogradu, predvidjeno vreme dolaska izmedju 22-22:45h, svima predvidjeno vreme dolaska oko ponoci, plus minus.
Jako loše.
https://n1info.rs/vesti/rasulo-na-beogradskom-aerodromu-letovi-kasne-putnici-besni-radnici-protestuju/
Hvala puno za link.
Mali “pičvajz” u ZAG trenutno.
Nije valjda malo kise neki problem?
Jučer je bilo prilično nevrijeme u Zagrebu i Slavoniji. Čak je i ovdje kod nas na Jadranu bilo jako jako loše vrijeme, jaka kiša, vrlo jak vjetar. Još uvijek prilično puše.
Izgleda da je samo u Zagrebu uvek oluja.
Je baš. Beograd je u zadnjih godinu dana 6 dana imao operativnih problema zbog grmljavine, dva puta zbog ogromne kiše i dva puta radi snijega. Zagreb ni jedan jedini. Ovo je prvi puta ove godine da je bilo zastoja radi vjetra.
Nije bio samo vetar u Zagrebu, vec ozbiljna oluja pracena gradom.
Ma da, logično. Rijetko kada je samo vjetar.
Pa konacno da vidie kako je to. Beogradu ste se podsmevali, sad je doslo i kod vas.
Ništa bitno. Bilo je par kašnjenja, svi odradili letove. Not a big deal. Daleko manje nego u danima kada Beograd nema ni daška vjetra. I to je u Zagrebu prvi puta u godinu dana. A koliko je bilo problema u Beogradu radi grmljavine, kiše, vjetra, snijega, prekinute struje?
Dobro je da i kod vas nešto neradi kako treba
Čovječe bila je istinska oluja. Kako je to “neradi kako treba”.
Ma jel moguće da avioni kruže iznad Zagreba i ne mogu da slete? Turkiš čak preusmeren na Beograd. Pa ja sam ovde stekao utisak da se to Zagrebu ne može desiti.
Katastrofalno loše vrijeme i jak vjetar. Pa ne može aerodrom na to utjecati, pobogu.
Следећи пут кажите то и за Београд.
Rekao sam.
Let YU 9780 koji je jutros u 7 trebao da poleti za Hurgadu, nakon odlaganja u 18, odlozen za 22, pa sad već odložen za 23 sata. NEČUVENO….. Da li će Vesić sada da postrojava Mareka ???
Možete si misliti.
Nema te vijestin na exyuaviation. Onda nije tocno- da je to u ZAG odmah bi bilo na front page..
A što da vam kažem. Nevjerojatno je da bilo koji ozbiljan portal u regiji nije objavio ovo što se desilo u Beogradu.
Šta konkretno?
Da je crko rendgen što je rezultiralo ogromnim kašnjenjima i otkazivanjima.
Sutra u BGD kisa.. grmljavine ( nema tankovanja letelica?) … nevreme , a dodatmo uz to..SUBOTA! Bice “zanimljivo” pratiti red letenja!
.
Subota je lagan dan. Nakon utoraka najslabiji.
JU danas rastura. Apsolutni rekorderi su:
DLM 06.00/11.47
KRK 07.00/13.23
HER 11.55/17.51
HAJ 17.40/ETD 22.45
Sve ostalo od 45 minuta pa na dalje… Nije tu stvar samo do jednog ili dva ili tri aviona… Tu su probemi daleko dublji.
U zadnje vrijeme i ja sam došao do istog zaključka.
Kvar je u sistemu, ali ne aeodromskom nego rukovodećem. Udaviće se u sopstvenom neznanju i pdobnosti.
A jel?
Pa ne
Ali to je EU firma a tamo je sve bajno i sjajno!
Мало лепих вести у мору токсичности овде…YU-ASB кренуо ка Београду
Toksičnosti? Nema ovdje toksičnosti nego samo tuge i depresije radi tragedije koja se dešava u Beogradu.
Нешто се дешава за разлику од Загреба 😀
Зато и долазите у провод, нарочито Загребчанке 🙂 🙂
Ja u Beograd nikada ne dolazim u provod.
Зато што не волите да се проводите.
No, to nije istina.
Zasto? Beograd ima jedan od najboljih nocnih zivota.
Nije to moj đir. Cajke svakako ne. A premalo je toga što nisu cajke. Konačno kad dođem u Beograd obično imam puno sastanka i nema vremena za tulume. Iako, pretprošli put smo imali jedan jako ozbiljan i vrhunski izlazak.
Samo na uzivanje da dobijes u bulju
?????
Ви 🙂
Многи долазе послом и због провода 🙂
Da, mnogi dolaze.
Idiotizam crni Perice, imas li stida i barem malo kucnog vaspitanja??
Stoka prodana kakp kad su prokleti od kad su krenuli stoka otpustiti 500 radnika
Tko je otpustio 500 radnika?
Perice, je l može malo smislenije od ovoga, please
Кад се представите и будете смислени…
Драги други Анонимусе,
Када будете смислени, јавите се.
Ti si se Perice sigurno omrsio od tih Zagrepčanki koje dolaze u BG u provod, mogu misliti :)))
Sve u svemu, sramotan komentar.
Kad ponestane argumentacije, SNS botovi kreću sa najprizemnijim uvredama, već viđeno mnogo puta nažalost.
Стандардо лош хумор…
+1
Jeej..hvala na ovoj lepoj vest.
Bravo Er Srbija!
Bravo. Iskreno opako kasni, ali bravo.
Pa kasnio je rezervni deo.
Da
Боље икада него никада. То што је каснио ће се заборавити када уђе у саобраћај за неке две недеље.
Много је битније питање колико ваздухоплова ЈУ сада има. Вероватно преко 30.
Nema preko 30. Imat će za koji dan 30.
Nece imati 30 za koji dan. Sada imaju 27.
Kako neće ako dolazi jedan ATR 72 i još dva A320. A u VIII. mjesecu još jedan ATR 72.
Dakle sada imaju:
11x A319
4x A320
2x A332
6x ATR76
1x ATR75
1x E190
2x B738
To je 27 aviona ukupno, uracunat YU-ASB koji je juce stigao i svi trenutno aktivni wet-lease avioni.
Kada dolaze ta dva A320? Sta znaci uskoro, sledece nedelje? Koji to ATR72 dolazi uskoro, dosao je juce YU-ASB. Dolazi jos jedan pre avgusta, pa zatim u avgustu jos jedan? Tako nesto nije objavljeno.
I taj sto treba da dodje u avgustu je pitanje da li ce doci tada, sigurno ce i on kasniti neko vreme. Realno je ocekivati ga u septembru.
Ne znam to morate pitati Mareka, on je to rekao, ne ja.
Ma mislio dam na YU-ARB. On kreće u promet u VII. mjesecu. Doći će još jedan u VIII. mjesecu.
Ma kakav sad YU-ARB? Pa to je A332 Tesla i on leti vec dve godine!
Ma YU-ASB, lapsus.
Imaju 27 aviona sada.
Da, i?
Sta i?
Pa pitam.
Da, kasni zbog rezervnih letova a ne zbog JU
Rezervnih letova?
haha, delova.
to ima smisla.
А некада је за мене као корисника аеродром био један од најпријатнијих. Слетиш, нема пуно ходања, царина брза, пртљаг дође брзо, и напољу сам за 15 минута и паркинг са коректном ценом ми испред носа.
Ово сада је дно
Potpuno se slažem sa vama
London City airport!
Да, тада је аеродром имао 4 милиона путника. То са овим бројкама није више реално.
Da baš nije. Sa 6 milijuna putnika Beograd je minijaturan aerodrom. Sve do 15 milijuna aerodrom mora biti brz, udoban, jednostavan.
Pa svi žele super duper cool aerodrome… Kao da je cilj biti što duže na aerodromu umjesto što kraće… Evo, to je cijena
Jednom sam se nahodao na Minhenskom, skoro da sam više pješke napravio km nego avionom…
više pješke nego avionom? 🙂
Ma dajte ne pretjerujte.
Da li neko zna koliko brzo Air Serbia rjesava odstetne zahtjeve? Konkretno kasnjenje leta 5 sati? Sami u nam dali papir na kojem je bio kontakt na koji se trebamo prijaviti… zanima me brzina rjesavanja zahtjeva, ako neko zna?
Jako sporo ili nikako.
To nije istina. JU radi u skladu sa zakonom.
Pa što se onda ljudi bune?
Zato sto ljudi ne znaju svoja prava u takvoj situaciji.
Znaju ljudi svoja prava, ali ih ne uspjevaju ostvariti.
Pa kako ja uvek uspem da ih ostvarim?
Blago vama. Manjina ste.
Dva meseca je rok u kom moraju da vam odgovore. Ako vam ne odgovore ili niste zadovoljni odgovorom, javljate se mailom CAD-u (reklamacijeputnika@cad.gov.rs) i onda bi trebalo da sve bude OK. Obavezno im odmah priložite informaciju o eventualnoj šteti koju ste pretrpeli zbog kašnjenja. Budite dosadni, pišite im tokom ova dva meseca, pozovite se na Montrealsku konvenciju, zapretite da ćete se javiti regionalnim medijima ako vas ignorišu. Napatio sam se sa nekoliko prevoznika oko refundacije, svi oni računaju sa tim da ćete se smoriti i odustati, nemojte.
Da svi računaju na to da ćete odustati.
Da. LH takodje.
Da
Odustati sigurno necu. 5 sati na aerodromu sa djetetom od 3,5 godine je bas bilo zanimljivo 🙂 30.6.istice rok, ja vec 10 dana pisem, odgovor je da im je rok 60 dana…vidjet cemo sta ce biti.
Takve stvari bi se morale bitno prije rješavati.
Zasto ako zakon nalaze 60 dana?
Nažalost ne rješavaju se ni u roku od 60 dana.
Ako ti je stalo do tvojih putnika i njihovog zadovoljstva onda ne čekaš 60 dana. Putnik je i ovako isfrustriran još mu treba i čekanje 60, 90, 120 ili više dana.
Мени је са Луфтханзом узело 4-5 месеци.
Ali eto samo Air Serbia odugovlaci sa isplatama. Alen ima pozdrav od Lufthanse, a i od svih kompanija koje je DOT kaznio…
Ne nema samo Air Serbia kašnjenja. Upravo sam imao vrlo dug intervju na Novoj S i rekao sam da je ista praksa kod mase kompanija, pa i LH.
LH odgovor daje nakon 4-6 meseci, Austrian 5-8, Swiss nikom ne isplacuje kompenzaciju bez tuzbe.
Krajnje neprimjereno.
И то је било врло врло напорно, све су урадили да бих одустао. Да нисам био киван због кашњења од укупно 24 сата и додатног лета, можда бих и одустао.
Hvala na savjetu! Mali update! Danas sam dobila obavijest da ce nam biti isplaceno po 250 eur po osobi u roku od 7 dana. 🙂
Daj bože
Novac na racunu! Jos ne vjerujem!
JU ne isplaćuje odštete
Kako je to moguće.
Nemam iskustva sa JU, jedini put kad sam tražio odštetu je bilo od OS i reagovali/isplatili posle jednog maila, u roku od 2-3 nedelje.
Što se tiče JU, ono što čujem (dakle ne moje iskustvo) jeste da prolongiraju koliko god je moguće. Što, jbg, i ne treba da čudi – popularni APP princip 🙂
Ako nema reakcije, a bliži se rok, ja bih odštetu tražio preko specijalizovanih firmi.
Jeste da uzimaju 25%-33%, ali je, koliko znam, sigurica. Oni ni ne uzimaju slučajeve koji ne mogu da prođu, takve odbiju u startu.
Masa ljudi svjedoči tome da JU eskivira plaćanja.
Katastrofa!!!
Prilagodili se Francuzi sistemu ili su sami u tom sistemu kada rade , bar oni izgleda tako misle, za zemlju treceg sveta, pa mogu da fuserisu sa nadom da ce to sve glat da prolazi. Uvesti sistem, predstaviti da je sve novo , i misliti da ce imati srece. I ako vi niste osetili da klima ne radi, ne znaci da ona nije radila u prostoru gde se sistem nalazi. To je vec vidjena situacija na aerodromu, tako da ne iznenadjuje i da to jeste razlog ovog kolapsa. Jos strasnije je, da u 21 veku vi nemate otporan sistem i na te uslove. Koliko znam on bi trebao da poseduje i sistem rashladjivanja. Pa ne nalazi se sistem na platformi vec unutar zgrade. Nazalost , dosta toga je sigurno proslo, a videcemo za u buduce.
Imali ste intervju i sa gospodom iz Aerodroma NT, koji imaju funkciju kontrolora , u svrhu , da se upravo, ovakve stvari ne bi dogadjale. Gde su oni bili i sta su kontrolisali i da li je Vesic i njima uputio jedno” no no”.
Ukazuje se i na ovom portalu sta se desava, ali bitnije je pustiti botove sa primitivnim komentarima, misleci da ce ih to zastiti kritika na racun njihovog rada.
Protest koji se odrzava, koliko znam , je drugi po redu. Udruzivanjem sindikata mozda moze nesto da se uradi, ali i to zavisi od toga koji su sindikati u pitanju. Predsednici tri reprezentativna sindikata ,sa svojim visokim postavljenjima unutar kompanije u zadnje dve godine, tesko mogu biti licnosti koje treba slediti. Zato naglasavam da nemamo info o kojim se sind radi u ovim protestima. Radnici sami moraju da procene i da pritiscima na svoje predstavnike i menadzment pokusaju nesto da urade.
Bio sam na kontroli putnika i temperatura je bila OK.
Ma koma je što je to nova oprema, pobogu. Pa kako to ne radi????
Хм, хм…
Verovatno oni znaju, jer su oni kupovali softver .
Zaista mi nije jasan profil ljudi koji napadaju Srbiju cak i kad Francuzi prave gluposti.
Autosovinizam najgore vrste.
Nitko ne napada Srbiju, nego se napada Aerodrom Beograd i Air Serbia.
Onda vi ne razumete sta je ovde napisano
“Prilagodili se Francuzi sistemu ili su sami u tom sistemu kada rade , bar oni izgleda tako misle, za zemlju treceg sveta, pa mogu da fuserisu sa nadom da ce to sve glat da prolazi.”
Da li je zemlja “treceg sveta” Air Serbia ili Aerodrom Beograd? Ni jedno ni drugo vec Srbija za ovog nesrecnog citaoca.
Njemu bi verovatno Albanija vise odgovarala.
Bogami Albanija opako napreduje. Tiran bi već ove godine mogla dostići Beograd.
No, u tom segmentu Srbija je svakako kriva i to iz tri razloga:
1. Što je strateški objekt koji ima 95% prometa Hrvatske dala koncesionaru.
2. Što se nije zaštitila ugovorom.
3. Što ne forsira i ne natjera Vinci da kvalitetnije posluju.
To su nista drugo no vlazni snovi da ce TIA prestici BEG.
Bogami. Ove godine imaju 17 novih linija Ryanaira, 10 novih linija Wizz Aira i preko 20 novih linija ostalih prijevoznika. To je bitno više nego ima Beograd i još ogromna većina LCC koji imaju velike avione i ogroman LF. Vrlo je racionalno da pređu Beograd, ako ne ove godine, onda iduće sigurno.
Naravno da je za EU Srbija zemlja treceg sveta i sve dok budmeo ziveli u iluzijama da EU i zapad o nama misli kao o jednakima i da nas tako tretira, bice nam sve gore i gore dok ne izadjemo iz nasih zabluda. Oni od Srbije jedino sto zele je jedtina radna snaga, prirodni resursi, teritorija za prljavu industriju i trziste za proizvode najnize klase. Dosta zabluda i iluzija da smo mi Nemacka. Probudite se pobogu i shvatite da smo mi njima samo roblje.
Nažalost u pravu ste.
Promasili ste ceo fudbal.
Ne radi se o tome kako nas EU vidi (oni ni svoje clanice ne vide isto) nego kako mi sebe vidimo.
Ovde Francuzi brljaju a citaocu opet kriva Srbija.
Kriva je Srbije jel
1. je svoj strateški objekt dala u koncesiju
2. je se nije zaštitila Ugovorom
3. ne može natjerati koncesionara na dobro ponašanje
To je i poenta. Mi odavno ne treba da idemo i stremimo ka EU. Isprva, jer narod nema taj mentalitet, kulturu, ponasanje niti racional. A drugo sto ne treba da tezimo tamo gde nas gledaju kao stoku
Ovo je u kontekstu njihovog razmisljanja , jer oni zamisljaju da smo zemlja treceg sveta. Da ste malo bolje procitali shvatili bi da je ovo izreceno iz ugla kako nas ono dozivljavaju, a ne ono sto je Srbija. Dajte malo razmisljajte , a ne samo da cekate iz prikrajka kako cete koga na ovom portalu da obelezite kao mrzitela Srbije.
Gde ste vi procitali pojam Srbija? Sta je mene briga ko pravi probleme. Problemi su na Beogradskom aerodromu u gradu Beogradu i drzavi Srbiji. I taj aerodrom je dat na upravljanje Francuzima. I ko ga bi , po vama veliki patrioto, trebalo napadati? Da rade svi sta im padne napamet u ovoj drzavi? I kad mi ukazemo na to, mi smo autosovinisti. Ne , mi smo jedine patriote, jer ne dozvoljavamo da nam zemlju arci i sludjuje kako ko stigne. A vi i dalje stitite te koji sebe izjednacavaju sa Srbijom. Vas problem.
Potpisujem.
Rukovodtsvo aerodroma treba napadati autosovinisto.
I njih i ove iz drzave koji ih stite kao bele medvede. Nista oni od toga ne bi smeli raditi da postuju ovu zemlju i njene zakone, patrioto, i da im ova zemlja to ne dozvoljava. Pa sada kada je puklo, onda bi svi da peru ruke. Mislili da ce sve da prolazi bez posledica i da ce imati ovakve patriote da ih stite. Pogresna procena.
Potpisujem!
Druže, nije autošovinizam nego konstatacija realnosti.
Dodao bih, mi koji kritikujemo poteze (u ovom slučaju aerodroma, ali i JU), to činimo upravo jer želimo bolje svom gradu i svojoj zemlji.
To je zapravo patriotizam, u pravom smislu te reči, a ne stavljanje roze cvika i pravljenje da je sve ok.
Jbg, nije 🙁
I ovde moram da se pospem pepelom, iako se uglavnom ne slažem sa vlasnikom ovog portala.
On je od marta-aprila, možda i ranije, ne mogu sad da se setim, upozoravao na probleme koji će biti u full sezoni.
Na našu veliku žalost, bio je potpuno u pravu i sad smo svedoci ovog, sad je već potpuno jasno, epskog debakla.
Nažalost da.
I da li ste vi zaista realni kad mislite da ce nama biti bolje time sto napadate Srbiju za ono sto rade Francuzi?
Gde je tu veza?
Srbija je kriva jel su si Francuzi dozvolili da ovo rade.
Ne Francuzi su krivi jer su pokazali da su kolinijalisticka gamad kao i uvek. Srbija je kriva sto veruje takvoj gamadi i zivi u uverenju da nas u toj EU cekaju med i mleko.
Vama, brate, covek i da nacrta ti neces razumeti. Zalosno
Avion koji je trebao da poleti u 7 za Hurgadu, pa odložen za 18 h, ponovo odložen za 22h… Daj Bože da poleti do kraja dana. Agencija obećala turistima dan duže… Ne znam kako ako hotel bude zauzet…Zezanju nikad kraja. Pratimo i dalje…
Majko mila. Koma.
ručna ili predan prtljaga? Ako je predana, onda niste niti mogli osjetiti kakva je temperatura i da li radi klima u sortirnici gdje se nalaze uređaji za pregled predane prtljage….
Ručna. A tamo je crko stroj. Ja misli na kontroli putnika.
pa valjda imaju više od jednog stroja….
Kolko sam ja shvatio sve je crklo.
Tokom sledeće noći iz Beograda je otkazan let za Solun JU526, a verovatno neće biti ni leta JU806 za Istanbul.
Koma.
Solun je otkazan jer nemaju sesti ATR. On upravo sad leti ka Beogradu, ali ne moze odmah da udje u saobracaj.
Ajoj
Sta je Ajoj? To sto je dosao YU-ASB?
To što je Solun otkazan.
JU806 nije otkazan. Nemojte lagati!
Letovi za Krakov i Dalaman će danas kasniti 5 1/2 do 6 sati.
Majko mila.
Za danas otkazani : JU166 SKP, JU540 MXP, JU532 FCO, JU602 VIE. Aviona za čarter za DLM nema. Sinoć JU354 BER preusmeren Vroclav (YR-JUL). Preksinoć YU-PMI ostao u Monastiru, a SE-MDC se vratio za Prag usled dekompresije kabine (isto se desilo na repozicionom letu CPH-BEG pre neki dan). Juče i sinoć letovi za SPU, SKP i HRG kasnili 5-8 sati.
Ajoj.
1. Za BER je leteo LY-BUS, a ne YR-JUL. Preusmeren je zbog loseg vremena u Berlinu. Kruzio je iznad Berlina neko vreme.
2. YU-PMI ne postoji. LY-PMI se bio pokvario u Monastiru.
Bas je strucnjak ovaj periskop. Ocigledno je ovde po zadatku.
???
“ Vesić je frustriran što Vinci nije poslušao predsjednika Srbije Aleksandra Vučića koji je zatražio da montiraju nove trake i zaposle više ljudi.”
Kako je dobro imati predsjednika koji se razumije u sve pa tako i u upravljanje aerodroma.
Zar ne?
Ma fenomenalno. Pravi dijamant, u sve se meša… Blago nama.
A da.
Vi razumete vic o dijamantu?
?
https://nova.rs/vesti/drustvo/potpuni-haos-na-beogradskom-aerodromu-kasni-osam-letova-gradjani-cekaju-u-redovima-ovo-se-nikad-nije-desilo/
Brus nije, tako je već mjesecima, a posebno zadnjih 6 dana.
A sta je bilo prednjih 6 dana?
Ogroman broj okazavanja, kašnjenja i dugih kašnjenja.
Није јер никада није ни било толико путника.
Додуше, сада је одговоран концесионар!
Можда Ниш пређе ускоро милион путника.
Da samo što nije. Istina nije ni na 400.000, ali sad će milijun, pitanje dana.
Ако концесионар крши уговор…
Budite sigurni da ga ne krši i da se Vinci zaštitio kao Lički medvjed.
To je sigurno.
Nažalost da.
Видећемо
https://n1info.rs/vesti/turisti-na-putu-za-tursku-satima-zaglavljeni-na-beogradskom-aerodromu/
Mali update… na aerodromu uvek “zanimljivo”..
Ajoooj.
Čini se da je Air Serbia uzela malo preveliki zalogaj za ovu godinu,i sad joj se to vraća,za pohvalu je ambicija kompanije da raste i širi se,ali valjda neko prima platu za to,pa je trebalo da predvidi šta su realne mogućnosti.
Nažalost da…
Kojih 10 letova je otkazala JU? Otkazala je 6, ne 10!
Prema mojim izvorima 10. Iskreno, jako je teško to pratiti.
Otkazani su:
1. JU516 Athens
2. JU350 Berlin
3. JU600 Vienna
4. JU532 Rome Fiumicino
5. JU372 Zurich
6. JU304 Brussels
Molim Vas da ispravite tekst.
Moja informacija je 10 letova. I dajte da se ne ponavljamo više.
botino
Avion iz Hurgade umesto u 1:50, sleteo u 9:50. Za Hurgadu trebao da poleti u 7, odloženo za 18 h. Jedan ceo dan koji su platili, turisti proveli u Srbiji. Ko će to da im plati ??? Air Serbia neće, Agencija ne verujem, nema ko!!! 300 eur bačenih na njihovu zajebanciju. Ko treba da zaštiti turiste ???
Nažalost nitko.
Kod chartera vreme polaska ili dolaska nikad nije precizirano odnosno podlozno je promenama i to pise i u Ugovoru.
Uvek se gleda broj nocenja koje ce putnik provesti na destinaciji. Ukoliko stigne tokom istog dana ( a u ovom slucaju hoce) ne postoji nikakav pravni osnov za kompenzaciju.
Tako je svugde u Evropi.
Nitko mi normalan ne može reči da je kašnjenje charter leta, a poglavito kašnjenje od više sati normalna stvar. Kako god putnici na to ne gledaju blagonaklono.
Ko je rekao da je normalno?
Stvar je samo u tome sto je to pravno pokriveno. Koliko je to meni puta u Nemackoj uradjeno pa nije bilo kmecanja…
A zašto nije?
Sta nije?
Zašto nije bilo kmečanja? Ja bi i te kako zakmečao i ne samo zakmečao nego i opako zaurlao.
Zato sto nista sem toga i ne mozete da uradite posto je jasno naglaseno da su vremena letenja podlozna promenama i vi tu ne mozete nista da uradite.
Ispali biste smesni.
Ma nemojte pričati svašta. Kompanije ne smiju kasniti, ako kasne imate se pravo buniti, a one moraju platiti komenzacije.
Ja pricam svasta ali vi sigurno ne poznajete chartere u Nemackoj
“Flugzeiten für Reiseveranstalter unverbindlich?
Obwohl ein Reiseveranstalter im Internet unter anderem mit konkreten Flugzeiten warb, behielt er sich in seinen AGB (Allgemeine Geschäftsbedingungen) die jederzeitige Änderung von Flugzeiten vor und erklärte ferner, dass Informationen über die Flugzeiten durch Reisebüros unverbindlich für ihn seien”
Prevod sa google-a
„Vrijeme letova nije obavezujuće za turoperatore?
Iako turoperator na internetu oglašava sa određenim terminima letova, između ostalog, on je zadržao pravo da promeni vreme letova u bilo kom trenutku u svojim Opštim uslovima i takođe je naveo da informacije o vremenu letova od turističkih agencija nisu obavezujuće za njega.”
Neovisno, to je krajnje neprimjereno.
Neprimereno da ali primenljivo itekako!
Bas iz ovih razloga biste ispali smesni da krenete kao da se bunite.
Putnik ima svo pravo buniti se. Ako je nešto neprimjereno prije ili kasnije imat će posljedice po kompaniju.
produžava se boravak za taj jedan dan. imao sam priliju ostati prije par godina 2 dana duže na račun agencije. nema tu štete.problem je samo godišnji odmor ako je neko na knap.
Teško. U top sezoni agencije imaju nove turiste koji dolaze u te sebe. Što će s njima? Da spavaju dan dva na klupici?
Pa nema novih gostiju, kad nije došao avion.
Pa doću će iduću tjedan, pobogu.
Ponovo tekst napisan iz neproverenih izvora, tačnije od skupljenih komentara anonimnih komentatora. Gate A9 je juče korišćen tri puta u toku dana, sva tri puta od Wizz air-a i najveće “kašnjenje” je bilo 10 minuta. Sve i da se pokvario most, imaju još 23 druga. Juče je u Beogradu bilo 35 stepeni. Zamislite kako bi bilo u staklenoj zgradi da ne radi klima. Stvarno mislite da neko moze da pusti staklenu zgradu u upotrebu u sred leta bez klime?
Ako već pišete ovakve tekstove svaki dan, bar koristite proverene podatke. Ne bi me čudilo i da vam neko namerno šalje takve komentare da bi pokazao koliko je ozbiljno vaše pisanje.
Nikola ajde ne pišite megagluposti. Ovaj portal baš nikada nije pisao neprovjerene informacije ili informacije koje su napisali čitatelji. Ali baš nikada. Ovaj portal svaku informaciju provjerava sa najamnanje tri izvora. Za gate informaciju smo dobili od dopisnika koji je hendler na Beogradu.
Što se tiće klime i portal je sam napisao da ne vjeruje u to jel sam ja osobno bio tamo prije dva dana i nisam doživio vručine.
Pošto svaku vest proveravate iz tri izvora, koja su još dva koja su vam potvrdila “kvar” na avio mostu A9 sa kojeg su po zvaničnim podacima opslužena 3 aviona A321 Wizz air-a bez kašnjenja?
Hendler, aerodromska služba i moj izvor na aerodromu (zaposlenih u niže managementu).
Занимљиво…
Alene, Nikola je upravu. Gejt A9 nije u kvaru.
Gejt A9 je juče korišćen:
1. W64071 za Eindhoven u 06:55 -> poleteo u 07:05
2. W64105 za Memmingen u 13:10 -> poleteo u 13:22
3. W64209 za Malmö u 18:35 -> poleteo u 18:51
Danas je A9 korišćen:
1. W64071 za Eindhoven u 06:55 -> poleteo u 07:07
2. W94001 za London u 10:55 -> poleteo u 11:36
3. W64125 za Hamburg u 13:15
4. LX1417 za Zurich u 14:45
Danas više nije u kvaru. Jučer je bio. I kvar je otklonjen.
Sta kazete,” imaju jos 23 druga”, moravda su ne obavesteni da mogu da biraju.
Zna se i kako izgleda u staklenoj zgradi , na 35 stepeni, kada ne radi klima i ventilacija ili radi parcijalno . U jednom delu radi, a u drugom ne radi.
Ne treba svakom info od poslatih podataka, podaci se imaju i sa lica mesta.
Nemojte stalno opravdavati nesto sto se opravdati ne moze, mnogo glupo zvuci , a i nije im u interesu
Da, ovo se više opravdati ne može.
21.06. Je A9 bio u kvaru u vecernjim casovima, evo ja vam mogu potvrditi licno posto sam bio u avionu koji je vise od sat i po vremena kasnio jer nije mogao da krene sa gatea zbog kvara na aviomostu. Dixi.
Gde ste leteli?
Bravo za radnike koji napokon idu u štrajk. Situacija je koma.
Nejdu u štrajk. Za sada protestiraju.
On (Vučić) se razume u opremu na aerodromu i on daje savete Vinčiju kako treba i šta raditi, pa ovo je užas užasni, to je uloga predsednika, pa on idiot svakim danom krši Ustav Srbije i petlja se u sve u šta se ne razume.
Zato je i došlo do problema što rade i savetuju oni koji se u to isto što rade ne razumeju.
A što da vam kažem.
Bravo!!!…SVE si objasnio!…kratko-jasno!…
Poceo je kolpas na kojem smo mesecima upozoravali. Upozoravan je menadzment da mora da promeni ponasanje, da poveca plate, da ne ismeva radnike i ne ponizava ih sa smesnim povecanjima plate od 5 posto I da govori ds su to najveca povecanja ikad. Nije ni cudo da je kolaps kada nema radnika da rade a ovi sto rade bas i nemaju zelje da ginu za takvog poslodavca. Samo illustracije radi… plata na aerodromu je 2018 bila izmedju 70 I 80 hiljada… sada je izmedju 85 I 95 hiljada. Za 5 godina povecana nominalno 10 ak hiljada a realno smanjena za 20 hiljada. Za citaoce van Srbije.. to je skoro 200 eura na platu od 750. A hvale se prosekom aerodroma u koji ulaze plate menadzmenta i raznih specijalista u rasponu od 2 do 7 hiljada eura.
Dolaze tri meseca vrucina gde temperatura na platformi dostize 60 stepeni. Ogroman broj aviona a malo ljudi i svi nezadovoljni. Sta mislite, hoce li sve ici kako treba?
Naravno da neće.
Svugdje u normalnom svijetu gleda se medijan plaća, a ne prosjek. To s prosjekom plaća se plasira samo kad se zeli zamazati oci narodu.
Da, u normalnom svijetu…
Upozoravali jeste i bili ste u pravu. Valjda ce neko iz centrale VINCI shvatiti da im neko zamazuje oci i prica sve u superlativu, i da nije tako bajno kao sto misle. Plus su se sada izblamirali za sve pare. Uspelo je da ode i u javnost i ako se to dobro kontrolise. Sad izvrsite najaci pritisak sa svojim zahtevima.
Bojim se da nikoga nije previše briga.
Mislim da ce ih biti. Jos ce oni raditi u zemljama kao sto je ova ili slicna, prevare niko ne trpi ,pa i onda kada se do posla dolazi na pajtaski nacin.
A da
Jedan od načina pritiska je i pisanje medija. Obzirom da vi bas i niste zainteresovani da pišete i da to medijski ide nego vam je mantra “ne očekujete valjda da se drugi bore za vas”, vasa bojazan da nikog, pa ni vas, nije briga cini se ispravnom.
Mislim da smo mi o ovome pisali daleko više nego svi ostali mediji zajedno. Ali tragedija je da sem jedva iskopao osnovnu informaciju o protestu, jel sindikat nije objavio gotovo ništa. Nema objave o cilju protesta, o problemima, o možebitnim rješenjima, zahtjevima. Eto, prodestiraju, a da mi zapravo i ne znamo što konkretno…
Pa zato ja u vise njih ovde mesecima pišemo ne bi li se vi zainteresovali. Imaju sindikati i zahteve i rešenja al niko ne objavljuje jer to nije podobno. Zato u pišemo ovde vama ne bi li napravili pravu reportažu a ne tra la la pisanja o vašem mišljenju da li radnici treba da se bore ili ne. Da kao novinar pišete, pritisnete i aerodrom i Vinci u Parizu i Vladu Srbije za odgovore. Naravno da vas je briga kao regionalni avijacijski portal. Mi kao radnici i sindikati ne možemo bas puno da uradimo po pitanju medija osim ako ne angažujemo N1 i slične pa da umesto o platama kukamo o Vucicu i da sve svedemo na antisrpski politički nivo. Ovo je pitanje o Francuzima koji su došli i nisu uveli svoj standard nego se priklonili srpskim dodjem ti metodama izrabljivanja. Ako vec nećete da napravite pravu istraživačku reportažu onda barem koristimo priliku da ispričamo naše muke bez cenzure u komentarima pa mozda nekom i probudimo znatiželju.
Pa kako će se objavit ako ih sindikati ne objave, tj. artikuliraju press materijal koji će mediji prenijeti. Sindikati ne rade svoj posao dobro!
Javite mi se na mail, molim vas. Pa ću vam pomoći.
O čemu vi pričate, pa nitko se nigdje ne buni.
Bome jučer imali protest.
Ima konvencija sada pa im svi lepo recite, od 27-30 Konvencija svih aerodroma u Srbiji. Da vidimo koliko ce da bude kasnjenje,temperatura i ostalo.
Danas je otvore prilaz kolima aerodromu eto pozitivna stvar.
Upregnuce vas da sve besprekorno funkcionise. Vec vidjeno. Samo da oni ispadnu kako sve kontrolisu i kako sve funkcionise. Nepozivaju se na takve konvencije oni koji mogu postaviti teska i ozbiljna pitanja. To je za one sto se samo smeskaju, sa pozom, kao sve je cool.
Jel ih je pozvao na svom YouTube kanalu SicveTv ili preko Pinka ili možda kod Sarape?
🙂
😆😆😆😆🤑🤪😆
Koji avion je zablokiran
Misterija.
https://nova.rs/vesti/drustvo/avion-za-tursko-primorje-jutros-nije-poleteo-novi-pakao-za-putnike-na-beogradskom-aeordromu-nikola-tesla/
Dobro jutro!
Majko mila.
Pitao BiH ja tog preletača iz demokratske stranke u SNS šta bi bez vincija. Srbi su očigledno nesposobni da bilo šta osmisle i naprave, još plus da ne daj bože i prodaju, pa je cela Srbija pod stranim kompanijama. Niko ih nije kako kažu okupirao. Prodali se jer nemaju sposobnost da urade sami. Prema tome Vesić je sve, samo ne osoba koja može i treba nešto da kaže smisleno. Svi čekamo da im vidimo leđa kao ozeblo sunce.
Nažalost tako je.
A vidjeli prosle godine po Njemackoj terminale bez klime pa nama na Balkanu hoce nametati “novo normalno”. Pod parolom čuvamo planetu si stavljaju si vise love u dzep.
Pa kako mozes pustiti terminal u pogon bez instalirane klime? Pa kolko im zarade nije dosta. Sta su opet nasli caku u koncesiji jel nigdje ne pise da treba biti klima uređaj u prvih 5 godina, ili dok ne dosegnu 10 milijuna putnika i takve bljuvotine🤣
I sad su sami sebi ipak pucali u nogu. Neka, neka.
I neka ljudi izadju na prosvjede.
Mislim da to nije točan podatak, to piše i u tekstu. Bio sam tamo u utorak i nije bilo vruče u terminalu.
Koliko sam shvatio nije problem klimatizacija na terminalu, nego na samom uređaju.
Sa druge strane uređaji su u garanciji.
Problem je samo što se dosta toga nakupilo pa frustrira putnike.
Očigledno da ni Vanci nije mogao pretpostaviti ovoliki saobraćaj.
Kako nije? Dovraga, pa svi smo znali koliko će biti povećanje obzirom na nove linije. Pobogu, pa to zadnji entuzijasta zna, a ne znaju profesionalci na aerodromu.
Kako je moguće da je uređaj na granici? Pa što će onda biti kada će temperature vani biti 40 stupnjeva?
Naravno da nije mogao pretpostavti, cak i da im nacrtaju, ne znaju oni to da protumace. Njima su rekli da ce se saobracaj vratiti u normalu krajem 2023. Godine i toga se drze, nema tu ko mnogo da razmislja, a i oni koji razmisljaju ili misle, vrlo brzo budu sklonjeni, da ne pomrse konce ovima koji ne misle🤣 Bahato to i umislilo da je mnogo mocno.
Ma kako nije mogao preptostaviti. Pa oni su profesionalci, a ovo su uspjelti prepostaviti i potpuni amateri
Uređaj je u garanciji ne na granici
Nažalost ne reagiraju.
Zaista i treba radnici da se pobune protiv tih kolonizatora koji su samo dosli da zgrnu profit i pare a da sto manje uloze. Juce je bio katastrofalan dan za saobracaj, naravno najvise je pogodjena bila Air Srbija ovi ostali su leteli vise manje na vreme. Drugim recima agonija putovanja se nastavlja iz dana u dan.
Nažalost da.
Ma kakvi radnici, ne mogu radnici da kontrolišu ugovor (koji im nije u celini ni dostupan). Radnici rade, kontrolni i inspekcijski organi kontrolišu. Tako je u normalnim zemljama.
Jasno da ne mogu.
Nije ni spomenuo kontrolu ugovora, vec da se pobune protiv tipicnih kolonizatora sa sbojim ponasanjem, a ja bih dodao i protiv nasih , koji su gori i nesposobniji od francuza. Kad hocec nesto da kontrolises, upravo, na bitnim pozicijama drzis takve ljude, jer oni grizu i spremni su na sve da bi ostali na tim pozicijama, jer ih drugacije ne bi imali.
Ljudi imaju svo pravo da se bune.