autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aerodrom Berlin
Zašto nema linije Berlin-Zagreb? Ovo je istinski vrlo čudno. Naime, Njemačka je daleko najveći trgovinski partner Hrvatske. Njemačka ima i daleko najviše turista u Hrvatskoj i Zagrebu. Hrvatska dijaspora je najveća upravo u Njemačkoj, a i najveći je broj nove dijaspore u Njemačkoj, ljudi koji su otišli u zadnjih par godina i koji su još jako vezani uz maticu. Konačno hrvatska politika se potpuno veže uz njemačku politiku, a političari Njemačke stoluju upravo u Berlinu. Upravo je jedno od najvećih veleposlanstava (ambasada) Hrvatske u Berlinu.
Za Berlin se leti iz Pule, Rijeke, Zadra, Splita, Dubrovnika, Tivta, Podgorice, Tuzle, Banja Luke, Beograda, Prištine i Skopja. Dakle sa više od polovice aerodroma regije, sa njih 12 od 23. Za Zagreb je nekada letjela iz Berlina Croatia Airlines, te Eurowings.
Za Zagreb bi iz Berlina mogli letjeti Eurowings, Ryanair (koji tamo ima bazu), te Croatia Airlines. Naravno ovdje je najizgledniji Ryanair i istinski nije jasno zašto kompanija nije pokrenula tu liniju umjesto neke od neuspješnih linija sa MZL Zagreb.
Ni meni nije jasno,zasto?
Bas cudno
Hiljadu zašto, hiljadu zato, ako se tko sjeća.
Pravila su sjevernokorejska🤣🤣🤣
Нема економске потребе. Очито.
No, to sigurno nije istina. Ni jedan drugi aerodrom regije, osim Beograda, nema više potencijala za Berlin od Zagreba, pa svejedno 13 aerodroma ima letove za Berlin.
То је Ваша процена која Вас ништа не кошта.
Авиопревозници су они које погрешне процене боле. Очигледно је да сматрају да није исплативо.
Ali ta procjena je istinski realna. Pa pročitajte post.
Берлин није Штутгарт ни Минхен.
П.с.
Хрватска се јесте везала за Немачку, питање је колико се Немачка везала уз Хрватску.1
Pa ako ima toliko turista u Hrvatskoj, ako ima veliku tržišnu razliku i veže uz sebe političare, a domaćin je i naše ogromne dijaspore onda je.
Koja je razlika između realne i istinski realne procjene?
Dajte me nemojte…
ZAG baš kajgotari 🙁
Ma ne zna bi li piškio ili kakio, da se stručno izrazim
Pa nije neistina.
haha..odavno provaljen
Joj decki sto pretjerujete. Alan je divna osoba, slusao sam ga na jednom panelu, taj covjek o avijaciji zna puno previse!
Na kakvom panelu, aluminijskom ili od iverice?
Puno previse pretjerujete! Panelu o zracnom prijevozu na kojem su bili bitni ljudi iz zrakoplovstva!
Bajić, on, Kučko i Martina, sve doktori znanosti. Za pozavidjet.
Sad vam ni Martina ne valja! Ona je istinski digla Zagreb na prvo mjesto po broju turista u Hrvatskoj. Vide joj se i rezultati!
A ta Marina? Dobro protiv nje svakako nitko ne može ništa reči.
E da.
Gdje ste me slušali?
Zrakoplovnom. Služali ste me ili u Beogradu, ili u Budvi, ili u Novom Mestu, ili u Zagrebu?
Alan je istinski poslovan covjek, vodi uspjesnu firmu, vi koji ga nazivate prdezom ste samo zavidni. To govori samo i iskljucivo o vama, o Alanu ne!
Govorite o Alanu, ili Alenu?
Makar ste ime mogli potrefiti.
Pa gosp. Šćuric. Niti jednom nije demantirao da se zove Alan
Hvala.
Hvala.
hahahaha bas tako
Kontaktirali smo zrakoplovnog stručnjaka Alena Šćurica, koji nam je rekao svoje viđenje stvari.
“Nemoguće da su rupice nastale u zraku od nečega što nije metak, nije ptica. To ne drži vodu. Ne može ni kamen biti u zraku. Ali ako tužiteljstvo tako kaže, vjerujmo im. Tko smo mi da kažemo drugačije”, rekao je Šćuric.
Sa Šćuricem smo razgovarali i ranije, prije nego što je bio poznat rezultat očevida, odnosno dok se smatralo da je zrakoplov vjerojatno propucan. Evo što nam je rekao u tim trenucima.
“Ovo se moglo dogoditi samo u prilazu Sarajevu, na ostalom prostoru je nemoguće jer je avion letio previsoko. Nije se moglo dogoditi niti u Zagrebu ili Splitu zato što bi se takvo što primijetilo prilikom kontrola. Ovo je bilo u prilazu Sarajevu, iznad Pala”, precizirao je Šćuric.
Dva scenarija
Istaknuo je da imamo dva moguća scenarija.
“Prvi scenarij je taj da je avion netko namjerno propucao. Zato da isforsira politički problem, a i smanji razvoj sarajevske zračne luke koja vrhunski radi i broj jedan je po broju letova na ovom prostoru u odnosu na 2019. godinu. To može biti neka lokalna budala koja misli da radi vrijednu stvar.
Drugi scenarij je da je netko slavio, pucao i u tom trenutku da je naletio avion. Ljudi su skloni tome na tom području. Nisam sklon vjerovanju prvoj varijanti jer nije ipak takva politička situacija, vrlo vjerojatno je neka glupost u pitanju.
Ovakvo nešto se nikad nije dogodilo u regiji. To se događa u onim kriznim prostorima, recimo, u Izraelu, a vidjeli smo i da su talibani u Afganistanu propucavali avione. Nije takva politička situacija ipak ovdje”, govori.
Da to je izjava dok se jos tvdilo da je avio propucan. Tako je bilo sve do 15 sati.
Zao mi je sto su ostaviki samo Pale jel sam rekao da avion ima dva moguca prilaza iznad Ilidze i iznad Pala.
A samo jedan koristi taj let u poslednjih 7 dana.
Pocinjete da se vadite…neuspesno.
????
Ne znam da avioni koriste prilaz preko Jahorine. Uglavnom ide preko Kiseljaka
Da koriste, prolaze kroz Jahorinu
ma može i preko jahorine ali je užasno komplikovano na samo 10 km u ravni piste je brdo od 1400 metara visine
Uglavnom.
Надам се да је лекција научена и да сви треба да будемо одмеренији пре доношења закључака.
Svo što je do 15 sati rečeno je izjavljeno temeljem preliminarnih zaključaka tijela.
Slijeću i preko Pala i Jahorine, ali kada dolaze sa Istoka
Jako pomaže pri zatvoru i neurednoj stolici
Stručljak za avijaciju? I ja sam stručnjak za stočarstvo – imam roštilj. Indexovo pozorište/ kazalište
Istinski pretočno
Ukoliko ukucate na flightradar broj leta OU342 i kliknete na njega moci cete da pratite njegov let koji je u Sarajevo dosao sa zapadne strane a Pale se na nalaze sa istocne strane Sarajeva.
Dakle, ova prica oko Pala ne da je smesna nego je i geografski nemoguca! Pa taj avion je je napustio Republiku Srpsku 100 km pre sletanja u Sarajevo na visini od 5000m a kad je sleteo u SJJ bio je udaljen od Pala 25 km!
Rezultati preliminarne istrage na avionu Croatia Airlinesa pokazali su da na oplati aviona nema tragova barutnih čestica.
Daljnjom istragom će se utvrditi što je uzorkovalo nastanak manjeg oštećenja na trupu aviona, koji je sinoć sletio iz Zagreba u Sarajevo.
“Prema stavu stručnih osoba, oštećenje je prouzročeno mehaničkim udarcem. Izvršenim analizama utvrđeno je da nema tragova barutnih čestica, niti drugih tragova koji bi ukazivali na djelovanje projektila iz vatrenog oružja”, saopćeno je iz Tužilaštva BiH, čime su otklonjene sumnje da je na avion pucano.
Da to je izvjesce
Avion je vjerovatno imao oštećenje prije dolaska u Sarajevo, tj. U ZG ili dr ali nije primećeno
Moguće, ali malo vjerojatno.
Katastrofa sta covek naprica…
Sad kad je potvrdjeno da je ostecenje mehanicke prirode morace sve svoje reci da pojede…Prijatno mu bilo ili ti dobar tek “analiticaru”
Srbomrzac na n-ti.
Danas OU opasno otkazuje letove iz Zagreba – otkazano Bec, Sarajevo, Atina, Dubrovnik…
Tragedija, tako niko otkazivao nije.
Je Air Serbi u nedjelju i ponedjeljak
Užas, pa to je 12% letova otkazano.
Očito je problem sa ovim avionom koji je ostao u Sarajevu.
Zar nismo culi ovde od analiticara da OU ima zmenski koji placa power by hour?
Sistem Croatia Airlines se nije raspao. Ne možete takvo nešto tvrditi na tek koji otkazani let.
Da ima
Cemu onda otkazivanja?
Mođda je ispalo više aviona.
12%?????
Koja sreca u Srbiji kad se nesto desi hrvatskom avionu, stvarno zanimljiva psihologija…
Ti nisi shvatio o cemu ljudi ovde pricaju pa se bolje ne javljaj.
Hahahahah nemoj se brukat (opet).
Otkazivanja svakako treba kritizirati
To, уопште није тачно. Тежиште је на сасвим другој теми.
Молим Вас…
Нико се не радује томе што се десило.
Iskreno se nadam da je tako.
Sva sreca pa nitko ne putuje sa njima, pa nije ni neka velika steta.
Hm hm
Kako to da nemate informaciju da je sinoć pri slijetanju pucano na avion Croatia Airlinesa u Sarajevu. Spavate po običaju.
Tko kaže da nemam informaciju. Razgovarao sam sa Aerodromom Sarajevo, dao izjave za RTL i Jutarnji…
A ne smatrate da bi to trebali podijeliti sa čitateljima portala… Lijep običaj…
Bit ce podjeljeno
Da imate informaciju .
Optuziste Srbe sa Pala za pucnjavu a sad se oglasi Croacia i lepo rekose da nije u pitanju metak jer nema barutnih cestica na avionu!
I sta sad?
Moj post iznad
ne pišite gluposti. Ako ste jutros previše popili odite se malo odmoriti.
Ici ce clanak. Ja nikoga nisam optuzio
Само сте навели да неко пуца по авионима. И да је то, просто, врло могуће с тог географског подручја. Не схватате колико је то противно европским вредностима, таква неутемељена увредљива и озбиљно оптужујућа квалификација?!
Da tada je bika sluzbena varijanta da je avion vio propucan. Tek iz 15 sati se izjavilo da nije
Sluzbeno nigde nije bilo da je avion leteo iznad Pala.
To ste vi izmislili.
Nisam ni rekao da je letio. Rekao sam da je to jedan od dva moguća prilaza, a da ne znam sa koje strane je dolazio.
To ne stoji u intervjuu tako da samo vama ne mozemo verovati na rec pogotovo sto ste se ozbiljno zaleteli sa ovom objavom.
Ako jutarnji nije tacno preneo ono sto ste rekli zasto im ne trazite ispravku?
A je, baš ću nazivati novinara i tražiti ispravku. To bi onda mogao svaki dan raditi, tražiti ispravke. A to je Jutarnji objavio?
A Vi dodali da je, na njega, moguće, pucano s Pala, jer je tamo sve moguće (pa i pucanje na zrakoplove!, primj. moja)?!
Ne shvaćate što ste izgovorili? Ako ne shvaćate, ništa. Ne vrijedi dalje.
Dakle tvrdilo se da je na avion pucano, iz Pala ili iz Ilidže. U ovom narodu je pucanje dio nacionalnog folklora, tu se puca kada lokalni tim pogjeđuje, kad se rodi djete, kada se ljudi vjenčaju, kad je netko dobre volje. Pobogu. Jel tako neki blento mogao pucati u 22:50 kad je dolazila Croatia? Jel to nerealno?
Претпоставља за коју је утврђено да је неутемељена.
Ja nisam ustvrdio da je netko pucao po avionu, to je bila varijanta do 15 sati od strane BiH.
Joj tak ste divno pripovedali g. Alan!
Hvala.
Evo što kaže CA, kad već vi nemate.
Zagreb, 23. lipnja 2022. – Nakon slijetanja zrakoplova Croatia Airlinesa Dash 8-Q400 koji je na redovnoj liniji Zagreb – Sarajevo jučer navečer poletio iz Zagreba te sletio u Sarajevo u 22.50 sati, na trupu zrakoplova uočena su oštećenja te se, sukladno uobičajenim procedurama nacionalnog avioprijevoznika, odmah pristupilo potrebnim koracima.
Trenutno je u tijeku policijski uviđaj koji ima za cilj utvrditi potrebne detalje vezane uz uzrok oštećenja, a o čemu ćemo, po njegovom završetku promptno obavijestiti javnost.
Sigurnost putnika i posade ni u jednom trenutku nije bila ugrožena, dok se nacionalni avioprijevoznik i u ovoj situaciji vodio najvišim standardima sigurnosti.
Oštećeni zrakoplov trenutno se nalazi u Zračnoj luci Sarajevo, a svi putnici sa sinoćnjeg leta bit će preusmjereni drugim avionom na sljedeći let na liniji Sarajevo – Zagreb.
Croatia Airlines
Ovo je zasad najrealnije, ima li jos kakvo objasnjenje
Da
Evo vam jednog od razloga zašto ZAG zaostaje. Prijatelj mi je trebao ići iz Dublina u subotu s Eurowingsom preko Dusseldorfa u Zagreb. Tri dana prije leta poslan mu je Mail da je let otkazan. U tom trenutku najbolja i najjeftinija opcija mu je bila Lufthansa preko Frankfurta. Cijena prava sitnica – 500 eura.
Na kraju ide s Aer Lingusom do Bristola i iz Bristola easyJetom do Pule. (nepovezani letovi, vrijeme tranzita u Bristolu 2 sata i 35 minuta). Sve skupa će platiti 164 eura s kabinskom prtljagom (mali kofer) i busom će od Pule do Zagreba.
Prekoma. No, to se, nažalost, dešava na svim aerodromima danas. Nije tu Zagreb ništa posebno.
Stvarno jeste cudno,ali treba se zapitati da li postoji neko racionalno objasnjenje.. ako Croatia radi gluposti(ne lete za Berlin) na to smo navikli i ne ocekujemo da to objasne pa i Eurowings prilicno luta i ne zna sta hoce kako objasniti da ryan ne pokrece to a njima je vazan samo profit,da li je moguce da iza svega postoji neki problem za koji mi ne znamo?Rekao bih da je ista situacija za Stokholm gdje Eurowings cak ima bazu bas precudno…
I Ryanair ima bazu u Stockholmu. Istinski čudno.
Avion Croatia Airlinesa koji je sinoć iz Zagreba sletio na pistu Međunarodnog aerodroma u Sarajevu ima oštećenja za koje se pretpostavlja da su nastala iz vatrenog oružja,
da upravo me zovu iz RTL-a za izjavu
Šta ste vi bili svjedok da Vas zovu za izjavu. Ili ste stručnjak za balistiku?
Nije strucnjak za balistiku vec za zrakoplovstvo! Naravno da ce ga zvati, pa koga drugog mogu zvati u HR boljeg. Dobar je pred kamerom, pricljiv i pun svjezih i tocnih informacija.
Hvala
Istinski respect vašem znanju!
Mene svi mediji zovu kada treba izjava vezana uz civilno zrakoplovstvo. Danas sam dao 22 intervjua
Naravno!
Meni je sumnjivo to izvješće koje je ovako brzo gotovo s neobjašnjivim postankom rupe. Usput zašto bi bilo baruta ako je metak letio do aviona, možda je toliko u tragovima barut da ga nisu očitali.
Rupa ostaje neobjašnjiva. A čini mi se da policija kajgotari s izvješćem. Ne malo nego puno previše!
Meni je sumnjivo da je autor izjavio da je avion leteo iznad Pala.
Lijepo je objasnio da su izrezali, rekao je da imaju dva prilaza. Oni zbog senzacije ostavili samo Pale
Koji je senzacionalistički medij u pitanju?
Nemam pojma. Dao sam danas 32 intervjua.
Da, tako je. Nažalost novinari to čine. Stalno.
Nisam.
Da rupe ostaju neobjašnjive. Za sada.
Off:
Toliko price o tome kako je Zagreb daleko konektovaniji od Beograda a evo sada lista i izasla:
75. mesto Beograd
…
109. mesto Zagreb
🤷♂️
Treba vidjeti o kojoj se konektiranosti radi. Znate ca ACI razlikuje tri vrste konektiranosti.
Radi se ukupnoj konektirnosti a ne o direktnoj ili indirektnoj.
Ok
Alene, kako komentirate izvješće ACI- a o konektiranosti europskih zračnih luka- Beograd je na 75. mjestu, Zagreb na 109?
Slabo za Beograd. Toliki potencijal tog velikog grada, a tek sada dobiva neznatno bolju konektiranost naprema njegovu potencijalu. Tuga.
Da, bas je tuga. Jos veca tuga Zagreb za koga godinama slusamo kako je konektivaniji od Beograda.
Nije s obzirom da je Zagreb manji grad s manjim potencijalom te je samim time logično očekivati da ima manju konketiranost od Beograda. Suludo bi bilo da nije tako.
Ma jel da? A sta cemo s tim sto smo procitali pre par dana da je Zagreb velicine Frankfurta i Ciriha? Sto nema ni 1/30 deo tih letova?
Zagreb, glavni grad drzave koja je u EU, meka za turiste (makar tako ovde citam), grad koji otima putnike Ljubljani (ne zato sto je dobar nego zato sto je LJU propala), grad sa neverovatnim potencijalom, grad gde je dosao Ryanair koji treba milion putnika godisnje da akumulira? Sta bi?
A šta ćemo? Ništa. Pa nije ni Beograd Atlanta.
A vama bi bilo sasvim logično da Zagreb ima bolju konektiranost od Beograda? Naravno da ne bi. Logično bi bilo da Beograd koji je duplo veći od Zagreba po broju putnika ima i veći broj konekcija i linija.
Glavni grad je EU države što znači što točno? Je li Zagreb možda treba imati i bolju konektiranost od Zuricha i Osla jer također oba grada nisu u EU? Dajte molim vas ne pričajte gluposti.
Meka za turiste nije, Ljubljani putnike otima, potencijala za rast ima, Ryanair ima no to ne znači da bi trebao imati bolju konektiranost od Beograda.
Ali ja to citam ovde vec duze od godinu dana kako Zagreb ima vecu konektiranost!
Nabrojao sam samo ono sto se ovde cesto nabraja. A to je da se uvek napomene kako ke Zagreb u EU.
Zasto mi ne odgovorite na poredjenje od pre par dana da je Zagreb velicine Frankfurta i Ciriha pa nema ni 1/30 deo tih letova. Zasto onda nije logicno da Zagreb te velicine ima daleko vise konektiranosti?
To su gluposti koje citam ovde, da porede velicinu gradova sa brojem letova.
Ma kako ne? Ryanair dodje i otvori brdo novih linija, plus one projektice o bumu… ako nista makar treba vec sada da ima 100% iz 2019.
Od koga to čitate? Niti jedna osoba sa konkretnim informacijama nije to izjavila.
Odgovorio sam vam. Nije logično iz istog razloga zašto nije logično da Beograd bude veličine Atlante.
E ja kažem da ne bi trebao imati već sada 100%. Zašto? Pa jer još uvijek mnogo toga značajnog nedostaje.
Анегдота…
Управо сам летео са Амером из Атланте коме је лет ишао преко Торонта. И није једини – Филаделфија -Торонто-Европа…
Биће да је тренутно стање у авио-индустрији последица раније заказаних неоптималних/зиг-заг летова.
А тек стање у оквиру групација… :))))) Пребацивање лоптице односно лоптетине.
E da
Na ovo je već toliko puta odgovoreno da stvarno više nema smisla ponavljati.
Potpisujem
Bi to da Zagreb ima bitno više putnika nego prošle godine, bi to da je Zagreb do IV. mjeseca bio na 4. mjestu u regiji po broju putnika u usporedbi sa 2019, daleko ispred mase drugih aerodroma. Malo li je?
Da suludo bi bilo.
Dajte cool down treba vidjeti o kojoj se od tri konektiranosti radi. Beograda svakako ima bitno više direktnih letova i tu jasno da je bitno bolji od Zagreba.
No, razjasnite nam, molim Vas. Pošto ste kao mantru neprekidno isticali značajno bolju konektiranost Zagreba od npr. Beograda, tada niste pominjali na koju konektiranost (od te tri) mislite. Sad se odjednom to ističe. Molim Vas, objasnite.
Hvala lijepa.
Jednostavno. Mi ovdje govorimo o konektiranosti preko hubova, ACI ima tri vrste razlicitih konektiranosti, ona preko huba je samo jedna od njih.
На порталу који је објавио ту вест, схема показује које се врсте везаних летова анализирају. Али да Вам не кварим ауторитет.
Bude vijest o tome
Kao što rekoh pisat ću o tome.
Ako je jednostavno, onda gdje Vam je logika? Znači, po Vama, konektiranost preko čvorišta je manja važna?!? No, na koncu, u kojoj vrsti konektiranosti Zagreb dominira?
U konektiranosti preko velikih hubova.
Nema veze, 75. pozicija je svakako bolja od 109.
Svakako je. I losije je od 54. pozicije
Говоримо о Београду и Загребу.
Možda je još ove godine 75., ali iduće će sigurno biti 60-65 mjesto. Riga, koja je 2019. bila 66. mjesto, sada ima 100 sedmičnih polazaka manje od Beograda.
Beograd je imao manje od Rige? Pa zar nije onako da cijela Latvija stanovnika kao metropolitansko područje Beograda?
Da, to je istina.
Na 66. mjestu? Više nego optimistično
Da, Hrvatska na 21. mjestu, a Srbija na 27. Što ćemo sad? Spomenite i to… Hrvatska je u zrakoplovnom smislu povezanija od Srbije. I?
Niko nikada nije ni tvrdio da je Srbija ispred Hrvatske u tom smislu i biti ne može, Srbija nije turistička velesila. Ali se ovde uporno tvrdi da je Zagreb bolje konektovan od Beograda a ispada da nije, o tome se radi.
Pa, kako može biti bolje komentiran ako je aviomreža Hrvatske decentralizirana? Konkurencija su mu ne samo Zadar, Pula i Rijeka nego i Beč i Budimpešta
Plus što je OU loše vođena kompanija, a menadžment MZLZ prilično inertan
*konektiran*
Da mreža je jako decentralizirana za razliku od Srbije.
Da se vratimo na temu. Govorimo o Zagrebu. Izvješće pominje Zagreb i Beograd.
Pa, to i je tema. Konkurencija obližnjih aerodroma koji uzimaju Zagrebu putnike.
Tema je konektiranost Zagreba naspram Beograda, toliko rabljenoj temi.
O kojoj konektiranosti od tri vrste konektiranosti govorimo?
Pogledajte izvješće, pa molim komentar.
Jasno.
To nije bitno. Bitan je samo Beograd, aerodrom koji ima 93% putnika države.
Da, i?
Nista i!
To i ja mislim.
Nisam još vidio to izvješće
Onda pročitajte i obavijestite nas. Da li pada fama o tomu da je Zagreb daleko bolje konektiran od Beograda?
Apsolutno.
Zagreb je bolje konektiran od Beograda
nonsens
Imate pravo na svoje zelje, to vam niko ne moze zabraniti ali o realnosti tih zelja ne treba trositi reci.
Zelje? OMG
Још увек… И то по једном параметру.
Пошто и тај параметар зависи од економије, то ће се врло вероватно у следећих 2-3 година променити.
П.с.
А због политике очекујем Бритиш у Београду.
Ne vjerujem da će se promijeniti u idućih 2-3 godine, poglavito što Air Serbia ima potpuno drugačiju strategiju poslovanja od Croatie.
British u Beogradu? Moguće.
Vrlo los trend za ZAG, juce tacno 100 opearacija manje od BEG
Da je OU manje inertna to svakako ne bi bilo tako
Šta će tek da bude sutra! U maju je Bg imao preko 200 hiljada putnika više, ovaj mjesec bi mogao imati i 300 hiljada viška. To govori o totalnom neuspjehu braka između MZLZ i FR. Teška zima čeka Zagreb.
Ne cveta cvece ni na BEG. Sve su sluzbe napregnute do pucanja zbog manjka kadra i preambicioznog reda letenja u ambijentu ozbiljnih ogranicenja zbog gradjevinskih radova.
Istina je to ali svejedno razlika u broju ostvarenih letova je mnogo veća nego u maju pa samim tim i broj putnika će biti mnogo veći. Ne tvrdim da sve ide kako treba u BG.
Sigurno da hoće
Aj umukni sa tom tvojom spikom o slabom Zagrebu, teškoj zimi. Prema riječima XXXX poput što si ti danas je Zagreb trebao ostati i bez Ryana i bez većine legacyja.
*sve
-typo
*dve
-prokleti autokorekt na mobitelu.
Znamo da ti znaš. I sam si pripadnik jedne frakcije.
Da već godinu dana slušamo kako je pitanje dana kada će Ryanair otići, kako Zagreb neće imati long-haul (a on ima dvije linije), kako će legacy masovno odlaziti zbog Ryanaira (a broj im se povećao)…
Tolerirate ono „umukni…”, zanimljivo.
?????
9.09
Zašto teška zima? Svašta
Zato što FR reže usred najbolje sezone, šta li će tek da se desi zimi.
Vidhet cemo
Jeste sigurni u to? 100 operacija manje? Zar je srijeda najudarniji dan za BEG?
Ne. To je dan posle utorka koji Autor najvise voli da poredi. Naravno zimi kad je najnizi broj polaska.
Beograd ima tri udarna dana: ponedeljak, petak i nedelju.
Dobro to poredjenje nije ne logično. Ipak Beograd uvijek ima više tako da objava izuzetka nije ništa loše.
Da u srijeda nije dobar dan za Beograd i nije istina ovo što je čitatelj napisao.
Sreda nije najudarniji dan u BEG.
Srijeda je drugi najlošiji dan u Beogradu, utorak je najlošiji.
To je oko 100% više što je razumljivo. Ipak je tako uvijek bilo.
Sada treba biti daleko daleko manje. Najjaci LCC na svetu dosao u Zagreb. Vec odavno treba Zagreb da ima 100% iz 2019.
Imati će pa ces ponovo reći da se događa stagnacija i da će sljedeće zime propasti.
To nikako nije istina. Zagreb ima puno previše letova i kompanija da bi jedna kompanija sa 10 dnevnih letova koliko je imao Ryanair u IV. mjesecu mogla toliko povećati promet. Pobogu pa to nije ni 1/5 zagrebačkih letova.
Podatak nije točan.
Ovo aposolutno nije točna informacija. Jučer je Zagreb imao 61 let, Beograd je imao 85.
Apsolutno netačno, po rasporedu Zagreb je juče imao 96 dolasci i odlasci a Beograd 166.
To nije istina.
Točno, dolasci i odlasci redovni putnički promet
Zagreb već 4 tjedna stagnira, nešto sitno preko 700 letova tjedno(redovni putnički), a ni naredna 2,3 tjedna neće preći 750
To nije istina. Zagreb ima preko 800 letova tjedno.
Ovo je apsolutno tacna informacija sa eurocontrol dashboard platforme. ne pisite neistine bez da proverite
Covjece osobno sam brojio. Moguce da se tamo broje poslovni i cargo letovi. Ali redovni su bili ovako kako sam ja napisao.
Jos sada mozete sami zbrojiti broj letova za Beograda na njihovoj stranici
Naravno da se tamo broje i ti letovi, uostalom i oni su obradjeni od strane razlicitih aerodromskih sluzbi i predstavljaju znacajan prihod aerodromskih operatera. Pa valjda ste to znali, pobogu.
naucna metoda nema sta
Nonsens, izlistani letovi na javnim internet stranicama nikada, ali nikada ne prikazuju sve letove. Jedina validna statistika je ona koju vodi Eurocontrol na osnovu mandata EU Council-a.
To je tacno. Potpisujem.
Na stranicama Beograda nisu izlistani neki charteri ili redovni letovi?
Pa naravno da nisu. Ja ne znam koje Vi veze imate na BG aerodromu, a da ne znate taj podatak
Ma kaj got. Koji to redovni letovi ili charteri nisu izlistani. Svi su navedeni. Ne pričajte svašta.
Jednostavno. Svaka aviokompanija koja može otvoriti ovu liniju je ili nesposobna ili nema dobre uvjete za otvaranje iste. I Croatia Airlines je poprilično nesposobna aviokompanija od koje mnogo ne možemo očekivati, dok je Eurowings aviokompanija koja ne zna što želi i konstantno otkazuje svoje planove. Preostala dva kandidata (kanditati su s obzirom na bazu koju imaju na jednom od dva aerodroma) su LCCi koji ne mogu dobiti dovoljno atraktivne uvjete jer se linija BER-ZAG već operirarala.
S obzirom da je Eurowings poprilično porezao Berlin, jedini realni kanditat je Croatia iako su šanse za to vrlo male.
Stoji sve što se napisali, osim ovo da se ne mogu dobiti uvjeti. Mogu. Linija Berlin-Zagreb se operirala prije više od 4 godine, a limit za otvaranje je 2 godine.
Zadnji put je avion na toj liniji letio neposredno prije pandemije 2020. Što nije 4 godine.
Mislim da je ta linija ukinuta 2018, zar ne?
Nije ukinuta tada već je bilo u planu ukidanje (točnije zadnji let) 28.3.2020.
Ste sigurni?
Kako god cak i da je tako Ryanari sada moze otvoriti letove
Nije. U 2020. je.
Broj otkazanih letova eurowingsa za Zag se od 20.6-31.7 opasno probližava 50% u odnosu na najavljeno
Problemi s osobljem postaju preveliki
Ma odakle vam da toliko otkazuju?
Kako to da ne znate taj podatak, a puste priče i 69 intervjua
Malo se informirati
Znam za podatak ali ovo nije istna što ste napisali.
Istina je ali Vi niste dovoljno informirani
Mogao bi točno po destinacijama navesti koliko je letova otkazano
Uz to uporno tvrdite nešto što nemate pojma
Kao što tvrdite da ima 800 letova tjedno u redovnom putničkom prometu, a ima nešto preko 700
Koliko je jučer bilo letova dokazni i odlazni redovni promet
Ovaj portal takve podatke redovno objavljuje. I vrlo precizno.
Zagreb je jučer imao 123 leta, i 4 leta su otkazana.
Netočno, Zagreb je jučer imao manje od 100 letova(redovni putnički) a otkazanih je bilo 5
Ujutro SJJ, pa VIE (dolazak i odlazak) te DBV i dalje ATH te povratak ,ukupno 5
Ukupan broj letova jučer je bio 117 znači sve vrste, redovni putnički cargo, generalna …sve baš sve 117
Tko god vam je izvor nema pojma, moj izvor je točniji i pouzdaniji,uz to zna sve o letovima
Ako ste u pravu nabrojite 117 po kompanijama
Ispravak 123 nabrojite po prijevoznicima
Atena bije bila otkazana. Znaci vi sami ste napisali 4 leta uz pogresku Atene, a ne 5. Pri cemu je DBV bio otkazan samo u jednu stranu, kao i SJJ.
Nakraj pameti mi nije nabrajati tolike letove. Tako je kako sam napisao a vi vjetujte ili nemojte. Meni potpuno svejedno
Очекивали смо Ваше виђење одговора на питање у наслову.
Nema odgovora. Krajnje neracionalno i nerazumno.
Очекивали смо Ваше виђење одговора на питање из наслова.
Iskreno nemam odgovora. Krajnje neracionalno!
Тако се г. Шћуриц представља.