Air France je otkazao sve letove za Beograd tijekom zime. Zadnji let je 29.10. Kompanije je tijekom ljeta letjela pet tjednih letova, a sada leti četiri leta. Ovo je velik udarac za Beograd koji je izgubio jednu veliku i bitnu kompaniju. Air Serbia nastavlja letjeti za Paris, no i oni smanjuju letove na 12 tjedno.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air France
Gospodine Scuricu,
Sta VI mislite, zbog cega je to uradio Air France?
Potražnja, nema što drugo biti.
a zasto wizz povecava, sta mislite?
Wizz se previše ubrzano širi i pokušava preuzeti što više tržišta u ovo Covid-19 vrijeme. Doslovce upucava novac u 250+ novih linija u godinu dana (tri puta više nego 2019.), to smatra investicijom. Zbog toga ima i najveći minus među kompanijama te LF ispod 60%.
Kao da im je bitan Beograd pored svjetskih metropola
Ha…
Da li vam je stce zadivoljno. Ne Srbija nije izgubila, izgubili su Francuzi jer ce neko id nuskodudzetskih kompanija popuniti prazninu. Tek onda ce Francuzima buti jasno to kockanje.
Pa nije da se Air France baš kocka sa svojim linijama. Oni su vrlo stabilna i definirana kompanija. Nema tu kockanja.
ne znam čemu sve ove rasprave kad je očigledno u pitanju dil između dve kompanije, pa ne pada niko sa dnevnog leta na nula letova ni iz jednog drugog razloga osim tog. procenili su da zabrana ulaska srpskim državljanima ne ostavlja preveliko tržište, beograd im svakako nije primarni target i uz to imaju kodšer partnera koji ne nudi baš mnogo drugih opcija za konekcije pored pariza. sve je jasno, ljudi, čemu 250 komentara 😀
Ma jako teško, jako teško da postoji dogovor.
cekajte, jedna kompanija ima skoro 2 dnevna leta, druga kompanija povecava broj letova, a najjaca kompanija izlazi sa trzista. ako u pitanju nije dogovor, onda je ovo los poslovni potez AF. ili su oni jedini u pravu i niko ove zime nece leteti iz beograda za pariz ili preko pariza
Naravno da će Air Serbia letjeti za Paris.
A koji je interes Air Serbije da leti za CDG ako postoji zabrana ulaska srpskim državljanima u Francusku?
Da, to pitanje je postavilo više ljudi ovdje na portalu.
AF je i pre par godina prestala da leti za Beograd jer su letovi Air Srbije bili dovoljni da zadovolje potrebe, sada se isto desava, Air Srbija ima intres da leti zbog tranzitnih putnika koji preko Pariza lete na druge destinacije i nesto malo putnika koji lete za Pariz, verovatno ce smanjiti broj letova ker je letnja sezona zavrsena a to cemo videti kada izadje zimski red letenja
Neosporno, no ipak je veliki gubitak za Beograd da su ostali bez letova Air Francea.
Ouch.
Bravo AirSerbia!
Zašto bravo? Jer smanjuju Paris na 12 letova iako Air France odlazi sa 5 letova. Pa to je 7 letova manje sveukupno.
Verovatno jer ostala sama na toj liniji i nece imati konkurenciju.
Tko?
Pa zato sto su uspeli da isteraju Air France na ovoj liniji, nije to prvi put da Air Serbia dominira na jednoj liniji protiv mnogo vece avio kompanije. To su vec radili na mnogim linijama, npr Larnaka.
Sad kad krenu restikcije putovanja, polako ce i Klm da se povuce, pa ce JU ponovo da zauzme svoju poziciju i u Amsterdamu
Za Paris isto leti i Wizz Air … A to sto Air Serbia “nema konkurenciju” na liniji Paris-Beograd nikako nije dobra vest ni za koga (sem za Air Serbiju), a narocito za ljude kojie redovno koriste te linije…
Ma slazem se sa vama da ovo nije dobra vest za putnike, i ja se kao neko ko koristi BG aerodrom zalazem da bude sto vise konkurencije na linijama, znam da je to najbolje za putnike. Ali ne mogu da ne pohvalim Air Serbia, koja zaista puno znaci nasoj zemlji, u ovim teskim periodima kad je gradjanima Srbije zabranjen ili ce uskoro biti zabranjen ulazak u neke zemlje EU oni i dalje odrzavaju povezanost Beograda na sasvim pristojnom nivou.
Iskreno ne slazem se sa vama za Wizz Air, mislim da Beauvais bas i nije pariski aerodrom. Pozdrav
Potpisujem Vaš post.
Pa dobro, to je vase misljenje… Taj aerodrom se zvanicno zove Paris-Beauvais, da je daleko jeste, ali je pariski aerdorom za low-cost kompanije… To je lepa vest za Air Srbiju i ne smeta meni sto u poslednje vreme posluju dobro i snalaze se sasvim pristojno u ovom teskom periodu za avijaciju. Ali kao sto rekoh, to sto Air Serbia nema konkurenciju i sto aerodrom Beograd nema konkurenciju (u Srbiji) nije dobra vest za putnike, a mi smo ovde (cini mi se) vecinom putnici ili ljubitelji avijacije ili oba…
Ma da. On je stvarno daleko, ali ljudi ga koriste za letove iz Pariza. Jednom mi je poslovni partner iz Rumunjske sletio na Beauvais i onda doputovao na CDG odakle smo svi autom išli dalje na sjeverozapad Francuske. Trebalo mu je skoro dva sata. Ali on je svejedno išao na Beuvais jer je imao direktan let iz Rumunjske sa Wizzom, što mu je bilo jeftinije i brže nego da ide na CDG sa presjedanjem.
I da, na koncu sve se svodi na ovo što ste napisali. Odlazak Air Francea je dobra vijest za Air Serbiu i loša vijest za putnike.
Da, stoji.
Air Serbia se ne libi pohrvati sa najvećim igračima. I često kada pobjeđuje.
dok je air serbia tu nema mesta drugim, van konkurwncije van realnosti
Kad uporedite Kroaciju koja ce imati celih 13 placljivih linija iz Zagreba preko zime onda i jeste za vas Air Serbia bez konkurencije a bome i van realnosti 😂
Ma kojih 13 linija. Što pričate vi? Croatia leti 17 linija iz Zagreba ove zime.
OK, pa to i mora biti svrha funkcioniranja svake kompanije, zar ne?
Je l ima tko podatke kakva je bila popunjenost aviona i Air France i Air Serbia prema CDG zadnjih nekoliko mjeseci?
Takve podatke kompanije ne objavljuju.
Air Serbia izmedju 90-98%. Bilo je dana kad je bilo i ispod 90%.
Air France slicno.
Ma odakle vam ovi podaci? To od kompanija sigurno niste dobili i izmislili ste.
Ja sam čuo da je ta linija bila iznimno loše popunjena.
Da, zato sto je losa je JU povecala na 14x nedeljno a AF je nekad i A321 slao. Hoce to tako kad je iznimno losa linija.
Pa, zašto ju je onda Air France ukinuo?
Anon je pitao u zadnjih par meseci a ne konkretno sada. I na to sam mu i odgovorio. Naravno da je pao buking sada jer kod nas korona divlja i uvedena su nam razna ogranicenja. A drugo, smanjice od pocetka zimske sezone a ne sada.
Air Serbia je smanjila sa 14 na 12 tako da tih 12 uopste nije malo i ne gubi se konektiranost. Utorkom ne ide kada je ionako najslabiji dan kod svih kompanija, not big deal.
Ali ako je AF smanjio zbog korone kakav je tu benefit za Air Serbiju?
Ako Francuzi uvode Srbiji restrikcije onda uvode i za putnike koji će putovati i sa AS, s ne samo sa AF.
Donedavno se pisalo kako AF odlazi jer ih je AS pritisla da se povuku. Pa se izađe s podatkom da su i AF i AS imali skoro 100 postotnu popunjenost. Pa je nejasno zašto se Francuzi miču s te superprofitabilne linije.
Zbunjujuće, mnogo zbunjujuće.
Vrlo ocito. AF odlazi a JU smanjuje za 2 leta. Znate li to da preracunate koliki ce broj sedista biti manji?
I da, AF i JU su ovog leta imali odlican LF zato je i JU povecala na 14x nedeljno iako to nije planirala u pocetku a AF slao A320 a nekad i A321.
Jel sada jasnije?
I ako su imali tako odličan LF što sada AF odlazi, a JU smanjuje?
Opet pitam, gdje je tu interes, prednost, nazovite to kako god hoćete Air Serbia da ostavlja toliko letova za CDG ako zbog korone Francuska uvodi restrikcije Srbiji?
To se i ja pitam.
Ma da. Ljudi pišu istinske gluposti, i izbacuju nerealne podatke koji su bez osnove.
Jasno da 12 nije malo. Ali je bitno manje od 19, zar ne?
Bed je što Covid-19 tako divlja. Mislim da će to imati ozbiljne posljedice.
Bit će jer ima 98% popunjenosti. 🙂
Zar je netko rekao da je to iznimno loša linija? Ja to pročitao nisam.
Air France nije slao A321 za Beograd.
Izuzetno loše popunjena sigurno nije, ali bogami nema ni 90% popunjenosti.
A odakle onda Vi to znate kad kompanije ne objavljuju takve izvestaje i rugate se onima koji znaju? 😂😂😂
Zato što ljudi ovdje provale bez ikakve osnove. Izbace nešto iz glave što misle da je tako i što se nadaju. Takve podatke može znati sveukupno desetak ljudi. Čisto sumnjam da je netko od njih na ovom portalu. Konačno podatak je toliki nonsens da nema smisla o tome ni raspravljati.
Kajgot.
Air Serbia uvodi nove letove prema Crnoj Gori i razbija sa frekvencijama!
“S druge strane, nakon što je crnogorski avio-prevoznik povećao na 20 broj sedmičnih letova iz Tivta i Podgorice prema Beogradu, odgovor je stigao sa druge strane. Tako će Er Srbija izmenama reda letenja imati čak 33 leta nedeljno ka Crnoj Gori.
Kad je u pitanju Podgorica, kompanija će ponedeljkom i petkom imati četiri dnevna leta, subotom i nedeljom po dva, a ostalim danima po tri.
Za Tivat će leteti dvostruko više od Er Montenegra, odnosno 12 puta, i to po jednom utorkom i sredom, a ostalim danima po dva puta. Tako će putnici na ovim relacijama sedmično moći da izaberu odgovarajući let među čak 53 ponuđena”.
Ovaj članak smo mi objavili još prije dva tjedna!!!! Ovo je evidentno prepisano od nas.
Zanimljiva vest
Ove zime BEG ce imati 4 nova nedeljna leta za LED koje prosle godine nije imao!
1 x Aeroflot
2 x Air Serbia
1 x Nordwind
Bravo Beograd!
Da, da… to je stvarno superpozitivna stvar.
St. Peterburg je za Hrvate teška egzotika. Otprilike kao Madrid i Lisabon za Srbe.
Lisabon jeste ali zasto Madrid? Air Serbia je za Madrid letela pre korone i nije im uopste lose bilo.
Ne znam, tako kaže jedan vaš sunarodnjak.
Sunarodnjak?
Pa letjela je i Croatia prije Covida-19 za St.Petersburg. No, svejedno obije destinacijs u egzotika, prva za Hrvatsku, druga za Srbiju. I upravo zato se ne lete u Covidu-19.
I Croatia je prije Covida-19 letjela za St.Petersburg. No, obije lnije isinski nemaju logike u Covidu-19.
Letjela je i OU za LED.
Hahaha Anone car si! Alen dva puta napise da je OU letela za LED i ti dodjes sa trecim komentarom i napises isto!
Ok, letela je, aman vise.
A da.
Da je, letjela je do 2019.
Da, istina.
Hahahaha, dragi komsije, dragi komsije. Eto ste se isprdavali kad je TAP i Iberia prekinula letove zimi za Zagreb, to ste pokazivali kao tragediju i dokaz neuspjesnosti Zagreba. A sad vam ode Air France.
Iberia i TAP zajedno nisu ni blizu Air France. Dakle, dragi komsije izgubili ste milju puta vise nego mi. I sto sad? Pokrite se usima i shvatite da kompanije otkazuju zimi. I nemojte biti vise bahati i bezobrazni jer se i vama to moze desiti. I desilo vam se puno gore.
Koja blamaza, dragi komsije. Koja blamaza. Pa odlazak Iberie i TAPa je mala bebica za odlazak ogromnog i prevaznog Air Francea.
Jak loš razvoj događaja za wannabe lidera u regionu.
Zagreb, jel mozes mozda drugacije razmisliti?
Ajmo ovako: Da Air Serbia nije imala izmedju 12-14x nedeljno ka CDG i da i dalje namerava preko zime imati visok broj frekvencija, da li bi AF tako lako ostavio profitabilnog feed-era? Da je nema JU onda bi AF definitivno nastavio i preko zimske sezone.
Da, ode nam AF preko zime ali ja licno to vise vidim kao pobedu JU nego kao poraz za BEG. AF i JU imaju kodser tako da putnici nece ostati osteceni. Da ne bude da samo hvalim JU, KLM je dobro prasi ka AMS. A znamo da su AF i KLM u braku.
Sad dve bitne razlike u odnosu na „vas“ slucaj Iberie i TAP-a:
1. Odlaskom te dve kompanije gubite vezu sa Madridom i Lisabonom, dakle ici cete preko Mutti tj.FRA – Mi nastavljamo i dalje direktno za CDG.
2. Zbog nesposobne vlasti i jos grdjeg naroda zacementirali smo se na prvom mestu u Evropi po broju zarazenih i ne vidim da cemo se uskoro skinuti sa tog neslavnog trona te nas jedna po jedna zemlja „skidaju“ sa zelenih lista i uvode strozije mere za one koje putuju iz Srbije.
Nikako, ali nikako, ni u kojem kontekstu odlazak AF u zimskom periodu ne može biti dobra vijest za beogradski aerodrom.
Ne znam zašto vam je toliko teško prihvatiti tu činjenicu.
Pa upravo tako. Nije tragedija. Što sad, kompanije odlaze zimi.
Samo ovo je pljusketina svima onima koji su ispisali stotine komentara naslađivanja nad odlaskom Iberije i TAP-a.
Tih nekolicina putnika koji će putovati iz Zagreba za Madrid ili Lisabon će presjedati. Pandemija je pa će ove zime turistički posjeti u oba pravca biti rijetki.
Zašto je to toliko teško za razumjeti?
S druge strane, AF iznimno značajno konekcijsko središte za bilo koju stranu svijetu.
S treće strane, Iberia i TAP ne lete za Beograd ni ljeti ni zimi
Je l sad malo jasnije?
Ali koji deo recenice ne shvatate da JU ima kodser sa AF i da svi putnici dalje preko CDG i sa AF mogu nastaviti putovanje kao kada bi i AF imao direktnu vezu sa BEG?
Da je JU napustila CDG mislite da bi A to olako ostavio?
Druga stvar, krenuo je znacajno broj putnika da pada jer kod nas posle divljanja naroda sada divlja korona. Svakog dana nas neko stavi na crvenoj listi a sustina linije je da se putnici prevoze a ne da avion ide gotovo prazan.
I trece: BEG nije izgubio konekciju sa CDG a ZAG jeste i sa MAD i LIS.
Nama je bitniji daleko vise CDG iz milion razloga dok je LIS neka vrsta egzotike za BEG trenutno. JU je htela od oktobra da poveze opet Madrid sa Beogradom ali zbog korone prosto, za sada, nije joj se dalo.
P.S. Hrvati vole preko MAD i LIS putovati i imaju kome putovati ka Juznoj Americi (nekima je tamo sada i dedovina – dakle samo jedan primer), dok nase dijaspore tamo gotovo da uopste nema ili je minorna. Vama MAD i LIS sluze i kao cvorista dok je to kod nas slucaj u promilima.
Da, stoji to sa code-share, ali složit ćete se da nije mala stvar kad vam ode jedan Air France. Za Zagreb i dalje lete sva tri najveća od najvećih British, Lufthansa i Air France. A leti i najveća komapnija Europe Ryanair. Za Beograd je ostao samo jedan od četiri najveća.
Da je hrvatska nacionalna kompanija jaca onda vam u dvoristu stranci ne bi vodili glavnu rec. Croatia ce ove zime imati 13 destinacija!
A sta Vi mislite, da je JU takav krš od kompanije da joj se ne bi sjatile druge kompanije?
Na kraju krajeva, sta vi imate od tolikog broja kompanija kad Air Serbia ima duplo vise putnika nego ceo zagrebacki aerodrom u spicu sezone u avgustu a o Beogradu da ne pricam???
Polako, vidjet ćemo kakva će biti sad situacija kada je Ryanair krenuo.
Evo ga blista. Jos pre tri meseca ste najavljivali boom za 9. pa nista.
Zanima me i ovo: Sad kada postanete U-cenjeno LCC cvoriste, mislite da se nece razbezati neke legacy kompanije ili smanjiti frekvencije?
Prvo ja nisam rekao u IX, nego u X. kada se linije stabiliziraju. A vi znate da u IX. mjesecu neće biti boom?
Drugo Ryanair je krenuo sa velikim brojem linija i dva bazirana aviona. No, za sada ni jedna jedina linija nije ukinuta, niti su smanjenje frekvencije.
Da se stabiliziraju? Neke su krenule još juna. Ako se nisu stabilizovale preko leta da li hoće sada na jesen ili zimu?
Pa, nitko ne spori da AS i dalje leti za CDG. Ali je srezan broj linija za CDG odlaskom AF iz Beograda. I to nikako nije mala stvar.
Za Južnu Ameriku se može putovati i preko Frankfurta, Londona, Pariza i Amsterdama. A Iberia i TAP se vjerojatno vraćaju u ZG za Uskrs jer posljednjih nekoliko godina velik broj Hrvata odlazi turistički u Španjolsku i Portugal, a i u Hr dolaze puno turista iz te dvije zemlje.
Tako je.
Upravo tako.
Konačno ovo je već treća kompanija koja je u samo par dana otkazala letove za Beograd. Nije dobro. No, to se dešava zimi. Eto i iz Zagreba i iz Beograda.
Hrvatska koliko znam nije na crvenim listama. Srbija jeste. Sada kada smo bili ravnopravni par meseci, Beograd je doslovno oduvao Zagreb u svakom smilu.
Je, ali Beograd je imao Wizz Air, Zagreb tek sada dobiva Ryanair. Stoga pustimo da vidimo kako će se sada stvari razvijati!
Pa Zagreb je isto imao Wizz i to pre Beograda pa ga je oterao a sa druge strane imate Eurowings koji je u Beogradu jako skroman.
Ja se tim Rajanom ne bih tako razbacivao. Prvo, unistice vam nacionalnu kompaniju sto vam nikako ne zelim. Stoji da bolje i ne zasluzuje OU i da ima celih 13 linija preko zime a sa druge strane sve mi se cini da ce aerodrom samo tako da bude ispaljen jednog dana da ima da se češa tamo gde ga ne svrbi.
Croatia je mirna idućih 5 godina radi novca koji će iduće godine dobiti za restrukturaciju, te ako proda ostale motore i avione te Tehniku.
No, pričekajte intervju sa O’Leryem da čujete što misli o Croatiji.
Pa ove zime Zagreb će imati više letova za Paris nego Beograd, što onda nije i u Zagrebu Air France smanjio broj letove. I ovdje Croatia leti 7 tjednih letova.
A kako vi već dvije godine idete za Madrid i od pamtivjerka za Lisabon? I ovog ljeta?
Ovo sa brojem zaraženih je istinski loše. Ali baš loše.
Spominjete Pariz. Ok, onda pod Parizom racunamo sve aerodromu u tom gradu.
Koliko ce ove zime JU i Wizz imati ka Parizu?
A koliko AF i OU?
Kojim aviona JU i W6 idu ka Parizu a kojim avionima ce AF i OU?
JU za Pariz nema manjeg od A319 a Wizz A320 dok AF ce slati HOP! a OU ce bez sumnje slati Q400.
Objasnjenje vec 3x napisano: Svakog dana nas stavljaju na crvene liste i zaostravaju ulazak u druge zemlje. BROJ PUTNIKA RAPIDNO PADA! Umesto bookinga ljudi traze promenu datuma ili povracaj novca. Jel sada jasnije?
Da, pandemija utječe na zrakoplovni promet. Zato Iberia i TAP neće letjeti zimi za Zagreb.
Jasno.
OU će teško za Paris sa Q400. OU u načelu leti za Paris sa A319, a nemalo puta je koristio i A320.
Uzeo sam primer prvu nedelju novembra:
JU ce imati 12 polaska.
OU i AF po 7 = 14
Usput stoji za JU A319.
OU A319/320 ali AF A319/318 i E170.
I u kakvoj je to toliko ogromnoj prednosti sada ZAG u odnosu na BEG odlaskom AF?
A odlaskom Iberie i TAP imate sada nula ka tim gradovima.
Samo da se sada neko ne bi nadovezao i da napise kako BEG nema ni MAD i LIS. Ovde se radi o uporedjivanju odlaska kompanija jer sada vi forsirate pricu upravo o tome.
Eto ja cu biti fin pa necu provesti pod ovim i odlazak LH na liniji MUC-ZAG 😋
Pa zar je netko rekao da je u ogromnoj prednosti? Nije. Ali je dva leta više ipak više, zar ne?
Gledajte, cijela preglupa rasprava je krenula kada su se ljudi naslađivali kroz stotine komentara nad odlaskom Iberie i TAP-a iz Zagreba. A sada je otišla bitno važnija kompanija iz Beograd. Kada dodamo i odlazak Tunisaira jednak je broj letova menje. Znači pljusketina u facu svima onima koji su ismijavali Zagreb prije par dana radi odlaska TAP-a i Iberie.
Licno ne smatram pljusketinom jer u sustini navijam za JU tako da mi ovo dodje kao poslastica. Isto tako bih voleo da ode KLM i da se vrati superiorna na toj liniji a ne kao sada podvijenog repa.
Za Tunisair mi se iskreno fucka. Jedan let nedeljno i to preko Beca…
Na kraju krajeva, odlazak Iberie i TAP-a je nista u odnosu na Lufthansu koja se povukla sa MUC-ZAG. A to vam je donekle pribliznija paralela sa odlaskom AF sa linije CDG. I na jednoj i na drugoj su nam ostale nacionalne kompanije.
No, pljusketina je svima onima koji su se naslađivali nad odlaskom TAP-a i Iberie. Nitko nije govorio o Air Serbiji ovdje.
Lufthansa se nije povukla sa Minhen-Zagreb obzirom da tu liniju ne leti već godinu i pola.
Jako malo će se Air Serbia okoristiti odlaskom Air Francea iz Beograda. A beogradski aerodrom će jako puno izgubiti.
Odlazak KLMa može zazivati samo netko tko ne želi dobro BG aerodromu.
Ta tako je. I svakako ste u pravu odlazak KLM-a može zazivati samo nteko tko ne želi dobro Beogradu.
Sad skačete sami sebi u usta. Ako za Srbiju mnoge europske zemlje uvode restrikcije što vrijedi Air Serbiji da ide sa ne znam kako velikim avionom?
JU nema manji avion koji bi poslala do CDG.
Ona komparacija je bila da se pokaze da iako ce dva leta manje imati Beograd prve nedelje novembra, broj sedista ce biti gotovo isti. Nista drugo.
Da, JU nema manji avion od A319, jer ATR definitivno ne može dobaciti do tamo.
Da broj sjedala će biti gotovo isti, no budimo realni, veći broj frekvencija je vrlo bitna stvar, zar ne?
Air Serbia još uvijek ima ATR zrakoplove u svojoj floti??! Tako renomirana kompanija?
Da, zamislite. A neke malo zapadnije kompanije koje imaju dugacku obalu lete jos sa Q400. Stvarno za ne verovati!
Neke razlike između ATR72 i Q400 nema. Osim u starosti aviona. Ovi ATR-ovi su skoro tri puta stariji od Q400.
Kako nema? Q400 može ići na duže rute od ATR npr. BG – CDG
Upravo tako.
Da, ima. Zamenice ih novijim. Ne vidim problem da neka kompanija ima ATR koji je ultra mega isplatljiv na kracim rutama.
Pa nije baš da ih nešto mijenjaju. Najvili su zamjetu tih 31 godinu prastarih aviona odavno. I to ne čine. Nadam se da ih neće ostaviti u floti dok napune 36, kao što su to napravili sa 737-300.
Da, stvarno je dobro da kompanija ima ATR na kraćim linijama.
U kratkom periodu vratili jedan ATR koji je imao preskupi lizing, vratili A320 takodje boli glava od lizinga a uzeli dva ex Adrijina A319 by hour.
Zamenili A330 mladjim, sredili, doterali kako treba da bude.
Oterali sve Boeinge u penziju.
Trenutno su u pregovorima za zamenu ATR.
Takodje u pregovorima za jos jedan A330.
Jel sve ovo malo za tako kratak period?
Naravno da nije.
Ne razumijem, što fali ATR-ovima. OK, ove prastare bi sad već stvarno trebali izbaciti iz flote. Pobogu, pa oni su stariji od dobrog dijela putnika. No, ovi noviji koje imaju u lizingu su dobri avioni.
Treba prvo da pogleda tablicu potrošnje goriva pre nego da krene ponižava JU jer ima ATR u floti. Mnoge stvari bi mu se razbistrile u glavi.
Otkad su to Air Serbiji troškovi bitni?
A nisu?
14 spram 12 nije nesto sto je sad woooow, necete se moci konektovati za ORD. Ne ide utorkom, danom koji je i za sve kompanije pre korone bio najslabiji tako da not big deal, sto bi Vi rekli.
Nije wooow. Tko je i gdje rekao da je wooow???
Pa to ljudi i pišu na ovom portalu, da idu prazni avioni.
Ne pratite dobro tržište pa zato tako kulurate bez opravdanja!
Kao prvo Air France više godina uopšte nije leteo Pariz – Beograd, nego su samo koristili code-share na linijama Air Serbie. Probali su ovo leto da obnove tu liniju. Nesto im ne ide kako su planirali pa je zato ukidaju. Stoga to više treba da zabrine rukovodioce Air France nego nas ovde u Beogradu. Air Serbia ne prekida da leti za Pariz.
Air France je letio tu liniju 2019. Dakle nije ovdje baš od jučer.
Znam da nije od juče, ali Air France više godina nije leteo za Beograd. Znam to iz sopstvenog iskustva jer sam ranije više puta koristio Air France za internatalna putovanja, međutim zadnjih godina su jako malo leteli, zimi gotovo nikada, koristi su code – share letove Air Serbie, međutim cena karte tada nije konkurentna, pa sam prestao da kupujem karte preko Air France i prešao na druge avio kompanije i druge hubove za letove za daleke destinacije. Iskreno ne znam šta je razlog, u vreme kada sam leteo sa Air France avioni su bili popunjeni skoro do zadnjeg mesta.
Air France je obnovio letova za Beograd i 2019. imao cjelogodišnju liniju. Potom su krenuli rezati u Covidu-19.
Da ste malo ozbiljniji I profesionalniji ne bi vasa privatna firma imala profit od €500.
Apsolutno je neistina da moja firma ima profit od 500 EUR. Uz to ja imam dvije fime ne jednu. A koliko profita i zaposlenih ima vaša firma?
I kakve veze ima moja firma sa Air France letovima za Beograd?
A druga ima €550 profit LOL!!!
Ne pričajte gluposti. Firma o kojoj pričate ima akumulirani profit od 22.640 EUR. Kompanija posljednih godina ima mali profit u prvom redu zato što smo amortizirali većinu obrtnih sredstava, upravo zato da ne plaćamo velik porez na dobit, a imali smo investicije u obrtna sredstva.
Jel to puno? Naravno da nije. Jel ispišamo krv svake godine da to postignemo. O da. Radimo po 16 sati, 7 dana u tjednu.
U 30 godina postojanja firme nikada nismo bili ni kuna dužni ikome, nikada nismo bili blokirani, nikada na sudu, nikada nismo imali prisilnu naplatu. Ljudi koji rade u firmi su zadovoljni sa plaćama na koje nam odlazi enormnih 42% sredstava. Zar je to malo?
Zar bi bilje bilo da smo firma koja godinama iskazuje gubitke, bude u predstečajnoj zaštiti i postiže kompromise sa državamo te joj država otpisuje svako toliko nešto? Može i tako, ali ne u našoj firmi!
I onda se iz tog krvavog posla ljudi isprdavaju na ovom portalu. I to ljudi koji su u životu postigli to da su kupili bicikl, za auto nemaju. Ti se isprdavaju iz nečije firme za koju se svakodnevno krvari. Primite se posla i kada otvorite firmu, postignete profit u 27 od 30 godina postojanja smijete nešto reči. Do tada jezik za zube!
Po ovom pitanju mislim Alene da se nemate nikome pravdati ovdje. Pogotovo ne nekim klatimudanima koji u surcinskoj suterenskoj kancelariji trolaju za 400 evra mjesecno… Bolje obratite paznju na moje komentare o pravopisu 😂😂😂
Da nemam se ja kome pravdati.
Upravo sam proverio I vasa druga firma je imala profit od €1.192 dakle toliko o vasoj sposbnosti.
Apsolutno neistinito i potpuna laž!!!!! Lažete ovo za drugu firmu.
Linija je sezonska jos od prosle godine. I prve godine obnove letova 2019 su rekli da je sezonska ali su je onda produzili, kada su verovatno dobili podsticaj aerodroma da lete tokom zime.
Linija je 2019. bila cjelogodišnja. Prošle godine se masovno rezalo zimi. Ove godine je trebala biti ponovo cjelogodišnja.
Air France nije 2019. dobio poticaje aerodroma za letove.
Notorna neistina.
Kada je deklarirana sezonskom?
Znači degradirana je sa cijelogodišnje na sezonsku jer su krenuli prvo sa cjelogodišnjim letovima u 2019.?
Da 2019. je bila cjelogodišnja linija.
Nikada.
Karte nisu bile u prodaji za zimu, ne izmisljajte.
Nitko niša ne izmišlja. Karte nisu bile u prodaji (iako ne znam jesu li), što ne znači da kompanija nije planirala liniju kao cjelogodišnju.
Imate li dokaze da je trebala biti celogodisnja linija?
Gdje je bilo najavljeno da je samo sezonska?
Imate na exyu aviation kada se uvodila linija sve informacije što i uključuje izjave same aviokomanije. Linija je započela sa operacijama 31.03.2019. i bila je deklarirana kao cijelogodišnja, točnije nastavilo se letjeti kroz zimu 2019./2020.
Ne, nije najavljena kao celogodisnja linija. Upravo sajt koji citirate pise suprotno. “For the time being, I can say that advanced bookings are looking very promising. We are optimistic that this will be a year-round service”, Air France – KLM’s Senior Vice President, Zoran Jelkić, said,
Tako da je linija bila od starta planira kao sezonska. Stavio bi link za clanak ali ce verovatno biti obrisan komentar.
Koji dio vama nije jasan u rečenici “that this will be a your-round service”. Kako vi prevodite tu rečenicu?
A koji deo vama nije jasan kada kaze da se NADA da ce postati celogodisnja linija. Znaci u startu nije bila zamisljena kao takva.
Alene zbog cega ste mi obrisali odgovor gde vam ukazujem (tj prevodim) recenicu gde covek kaze da se nada da ce biti celogodisnja. Cemu je taj komentar zasluzio vase brisanje?
Ja nisam izbrisao vaš odgovor. Možda vam ga je WP sam izbrisao ako je izbrisan prethodni komentar.
Nadao se on da će tako biti, pa je postala cijelogodišnja te se operirala cijelu zimu 2019./2020. Ovo je po definiciji bila cijelogodišnja linija jer ste mogli kupiti karte u cijelom periodu jedne godine. Naravno sada je linija postala sezonalna jer su ukinuli prodaju tijekom zime.
Eto ga. Znači bilo je prodaje ove zime?
Moglo je bit i nije. Ali poanta je da se ova linija operirala nekada tijekom cijele godine, a sada je postala sezonska.
Da tako je.
Ove nije bilo prodaje. (Zime TJ)
Nije istina.
Ako je linija započela sa operacijama u treci mjesec, a nije uopće najavljen kraj operacija te godine, već se nastavilo sa operacijama cijele godine to znači da je to cijelogodišnja linija.
Evo što kaže ex-yu:
YEAR ROUND | FULL SERVICE | STARTS MAR 31
Air France launches daily flights to Belgrade:
Flight number: AF1660
Departure city: CDG
Departure time: 12.20
Arrival time: 14.35
Arrival city: BEG
Aircraft type: A319/A320
Day operating: 1234567
RETURN
Flight number: AF1661
Departure city: BEG
Departure time: 15.25
Arrival time: 17.55
Arrival city: CDG
Aircraft type: A319/A320
Day operating: 1234567
Ma linija je u startu bila zamišljena kao cjelogodišnja. To je jasno ko dan. Milijuna izvora to pokazuje. Možemo mi tu lavitirati i tražiti izgovore. Ovo je velik udarac na Beograd, ovo je bitno gore nego dolazak Iberie i TAP-a iz Zagreba i tu nema opravdanja.
Ovo je podmetacina jer je raspored za 2019. Dakle, nije istina da je bila celogodisnja a to je dokazao i citalac gde je navedena NADA da ce linija postati celogodisnja.
Dakle, znali su da ce biti sezonska a NADALI se celogodisnjoj. Nisu ni karte prodavali.
Bila je cijelogodišnja u 2019. godini. Operirana je kroz cijelu godinu. Dajte izvor koji pokazuje kada je ova linija u 2019. prestajala sa operacijama.
Ljudi ajde dostav više. Linija je trebala biti cjelogodišnja. Kraj rasprave!
Dakle necemo to više ponavljati. Milijun je dokaza napisano koji pokazuju da je linija trebala biti cjelogodišnja. I tu ova rasprava prestaje.
Niti jedan, niti jedan dokaz sem vasih zelja da tako bude!
Hajde sada ponovo pročitajte komentare pa ćete pronači brdo dokaza. I na koncu potpuno nebitno. Ono što je bitno je da je Air France otišao iz Beograda. I to je vrlo loše za Beograd.
Linija je bila cijelogodišnja u 2019. pa je degradirana u sezonsku. Nema tu rasprave.
Tacno tako. I 2021 bila planirana kao sezonska.
Sve ostalo su mokri snovi susjeda.
Majko mila koliko ste vi naporni.
2019. linija je bila cjelogodišnja. Ove godine su je planirali kao cjelogodišnju.
U konačnici sve to je nebitno. Air France je otišao iz Beograda, Beograd je tu puno izgubio. To je jedino bitno!!!!
Upravo tako.
Upravo tako
To što je linija sezonska govori o značaju Beograda u europskim zrakoplovnim okvirima. Aerodrom glavnog grada bilo koje europske države koja nema ni British Airways ni Air France u isto vrijeme nikako se ne može nazvati uspješnim.
Ok, srećom Zagreb je uspešan sa najnovijim zaduženjem za kredit kako bi premostili godinu.
Zar je Zagreb jedini grad u svijetu koji je digao kredit?
Konačno kakve veze kredit Zagreba ima sa Air France-om u Beogradu?
Pa da, nista u krivu.
A sta reci za aerodrom koji veliki deo godine nema nikakvu vezu sa najvecim avio cvoristem na svetu, Dubaijem.
Da više gravitira prema zapadu nego istoku.
Da ima jako losu konektiranost
Za koje konkretno destinacije ZG ima lošu konektiranost?
Celu Aziju
Pa i ne. Turkish, Qatar i FlyDubai u ovom momentu imaju 16 tjednih letova. To je sasvim dovoljno. O konektiraosti za Aziju preko Lufthanse, Air France, KLM-a, Britisha, LOT-a i Aeroflota da i ne govorimo.
Turkish smanjuje broj letova, Qatar leti simbolicno a FlyDubai jos nije ni dosao. Dakle katastrofalna konektiranost.
Toliko gravitira ka Zapadu da LX ne leti ka njemu kao ni LH iz MUC.
Hahaha, opet LX. Pa vozi Croatia i za i za Zurich i za Munchen. Kao što vozi Air Serbia za CDG.
OK, kakve veze sada LX ima sa temom?
Brussels je odavno ukinuo letove za ZAG.
Nije odavno, nego samo u Covid-19 godini. 2019. je letio sa pet tjednih letova sa A319. Vrlo vjerojatno će se vratiti na proljeće.
Znaci Zagreb je izgubio Brussels. Ogorman udarac!
Pa iskreno je. Svaki gubitak kompanije je veliki udarac. No, Brussels je bitan prvo zato što se letio sa A319 spram Croatijinog Dash 8-400, drugo zato što je to sjedište EU i NATO-a i jako je bitno da tamo leti i drugi prijevoznik. Bar preko ljeta!
Pitanje je ima li mjesta za tri prijevoznika na Bruxellesu, obzirom da Ryanair i povećava broj letova na 5 tjedno.
Brussels se povukao pre nego sto je dosao FR.
Da, Brussels se povukao radi Covida-19. Planirali su letove 2021, ali su na koncu od istih odustali ove godine. Iduće će sigurno ponovo krenuti sa letovima.
Nije se ni vracao tokom boljih dana za razliku od ostalih kompanija u BEG. Podseticu da je jedini koji se nije vratio u BEG Etihad a mnogo novih je doslo.
Kakve to ima veze sa Air Franceom u Beogradu?
Opet autor zaboravlja napomenuti bitne cinjenice:
1. Srpskim drzavljanima bez dozvole boravka u EU je zabranjen ulaz u Francusku. Izuzetno bitna cinjenica.
2. Air Serbia ima code share sa AF koji ce se koristiti za dalje konekcije putnika.
3. Ova odluka nije jos definitivna.
4. Iako bude ovako odluceno AF se vraca u BEG na prolece tako da Beograd zasigurno nije “izgubio” Air France.
5. Pitam se gde su sad nestali svi oni opravdavajuci razlozi naprasno pronadjeni kad je bio slucaj prestanka zimskog letenja TAP-a i Iberie za Zagreb. Podsetimo da je prestankom letova TAP-a i Iberie prestala konekcija Zagreba sa ovim drzavama sto u slucaju Beograda i Francuske nije slucaj zbog JU/AF code share-a.
Dakle malo vise realnosti a malo manje zluradosti.
Da Air Serbia ima code-share na letovima Air Francea. Pa pobogu o tome smo ove godine pisali bar 20 puta, nema smisla to stalno ponavljati.
Odakle Vam da odluka nije definitivna. Ako netko mjesec dana prije letova nešto izbaci iz reda letenja i još to objavi onda je vrlo malo vjerojatno da će se predomisliti.
Nitko nije rekao da se Air France ne vrača na proljeće.
Zar je netko opravdavao odlazak Iberie i TAP-a iz Zagreba? Bogami ovaj portal nije napisao ni jednu jedinu riječ “opravdavanja”.
Bez navodjenja svih detalja oko code share ova vest nije potpuna a pogotovo nije potpuna bez navodjenja cinjenica oko zabrane ulaska srpskim drzavljanima u Francusku.
Procitajte ostale avio portale i videcete – evo samo jedan citat “Iako još uvek nije doneta konačna odluka, Air France, najverovatnije neće leteti između Pariza i Beograda tokom zime.”
“Anonymous, 15.09.2021
U ovo pandemijsko vrijeme nema nikakve logike da Iberia i TAP lete zimi za Zagreb.”
Alen Šćuric
Author
15.09.2021. 09:27
Da, slažem se da nema previše logike da lete ove letove ove zime.”
Ako ovo nije opravdanje onda ne znam sta jeste.
Dakle, za TAP i Iberiu nema logike da lete ove zime za ZAG a za BEG je veliki udarac to sto Air France nije odlucio da leti preko zime tokom koje nije od pocetka ni planirao da leti.
Mozete li molim vas objasniti kako neko moze da otkaze nesto sto nije ni najavio?
Istovremeno CDG ostaje pokriven sa JU code shareom iz BEG dok i MAD i LIS ostaju potpuno bez ikakve konekcije sa Zagrebom tokom zime.
Uh, svaka čast, baš da vidimo odgovor autora, sa nestrpljenjem čekamo.
Ovo je bio odgovor u komentaru, u članku to nije pisalo. Isti odgovor mogu dati i za letove Air Francea. Iako, mislim da je Air France trebao ostaviti bar 3 tjedna leta zimi. TAP je srezao sa 3 na ništa letova, isto tako i Iberia, a Air France je ipak porezao bitno više, čak 5 tjednih letova. Puno je.
Podsjetite me koliko je ovog ljeta i ove zime iz Beograda bilo letova za Madrid i za Lisabon?
Znaci ako date odgovor u komentaru to se ne vodi kao Vas stav vec neciji tudji? Vrlo zanimljivo. Zvuci kao Dr. Jekyll i Mr. Hyde.
Niste mi odgovorili kako neko moze da otkaze nesto sto nije ni najavio.
Air France nije srezao vise polazaka iz Beograda nego TAP i Iberia zajedno iz Zagreba. Kod AF je to 5 nedeljnih letova a kod Iberie i TAP-a zajedno 6 nedeljnih letova. A opet za TAP i Iberiu imate opravdanje iako ove zime nece biti uopste saobracaja Zagreba sa Lisabonom i Madridom dok je manji broj nedeljnih frekvencija za Vas “puno” kad se radi o Beogradu iako ce BEG i dalje preko code share 12 puta nedeljno biti povezan sa CDG.
Neverovatno kako se misljenje menja u zavisnosti sa koje strane granice se situacija posmatra.
Iz Beograda je ovog leta bilo isto onoliko letova za MAD i LIS koliko je Zagreb u istom vremenskom periodu imao sa Dubaijem i Stokholmom.
Ma kaj got. Jedna je stvar sudjelovati u raparavi i komentaru, potpuno druga stvar objaviti stav u članku. To je nebo i zemlja!!!!! No, i opet naglašavam ista stvar i isto opravdanje, nema putnika zimi, kompanija otkazuju letove. Nema tu puno filozofije i emocija. I nimalo nisam promijenio stav. Jadnako mislim za Iberiu i TAP u Zagrebu i za Air France u Beogradu. I jednako to komentiram u komentarima.
Woooow, Iberia i TAP su otkazali 1 let više. WOOOOOOOW. Stvarno ogromna razlika. Majko mila. Pa vi niste normalni, majke mi.
Kakve veze sada imaju letovi za Dubai i Stockhom, koje uzgled Zagreb sada dobiva, ali Beograd i dalje nema letova za Madrid i Lisbaon.
Ono što sam tim komentarom htio reči je da je Zagreb ipak imao par mjeseci letove za Lisabon i Madrid, Beograd nažalost nije. Kao što je Beograd imao za niz drugih destinacija koje Zagreb ne može ni sanjati.
A sta ces reci sledece godine kada Beograd dobije I jednu I drugu destinaciju? Pa ZAG je izgubio LH iz MUC, to je ogroman udarac, mnogo veci nego bilo sta drugo.
To je velik udarac, stoji. Ali kakve to ima veza sa Beogradom i odustajanjem Air Francea?
Svaka vam cast. Znaci kad je u tekstu vas komentar onda ste Dr. Jekyll a kad je u tekstu onda ste Mr. Hyde. Dobro da znam bar sa kim razgovaram u komentarima.
Vi ste bili ti koji ste poredili broj letova. Dok je 5>3 onda ste to podrzavali kao primer a kad je 6>5 onda je kao wow jedan let vise sve sa velikim slovima. Bas dosledno.
Ako mi vi kazete da nisam normalan to shvatam kao veliki kompliment. Tu zavrsavam svaku raspravu jer niste vise u stanju normalno i civilizacijski komunicirati.
Ne, ja sam samo napisao da to nije bilo u tekstu i da je to bio komentar u konverzaciji. Identičan komentar koji sam u konverzaciji dao i za Air France u Beogradu. Identičan! Nema tu razlike.
I koji sad dio nije jasan?
TAP i Iberia jesu značajne kompanije, ali ne mogu se mjeriti sa Air Franceom nikako. Za Iberiju u pandemijsko vrijeme zbilja nema logike da lete do ZG zimi jer Croatia Airlines za letove IAG kompanija nema code share, a broj turista koji će ove zime u pandemiji letjeti na liniji MAD-ZG je zanemariv.
Air France je skroz druga priča jer CDG kao i Heathrow pruža puno veće mogućnosti konekcije. I to što Air Serbia leti u code shareu sa AF nikako ne umanjuje činjenicu da je odlazak ovog prijevoznika veliki udarac za BG aerodrom.
Upravo tako. Upravo tako. Potpisujem.
Odlazak TAP-a i Iberie gde nema code sharea- nije toliki gubitak ali zato odlazak AF gde ima code share na 12 nedeljnih letova je ogroman udarac.
Hahah, zdrava pameti gde si nestala?
Istina je da Iberia i TAP nisu ni izblizu toliko bitni kao Air France. Ni izblizu. Nije to usporedivo. Kao što Lisabon i Madrid nisu usporedivi sa Paris CDG.
Juce su bili jako bitni kad se poredilo sa Beogradom a danas naprasno postaju manje bitni.
Smehotres.
Bili su bitni, ali nikako bitniji od Air France. Svakako puno bitniji od Taroma i Aegeana.
2 prevoznika ne mogu biti veca od jednog pogotovo sto se ne radi o avio prevoznicima tipa Taroma.
Naravno da mogu, pobogu. Baš po svim kriterijima. Air France je daleko veća i utjecajnija kompanija, se neusporedivo više konekcija nego kombinacija TAP+Iberia. Neusporedivo je to.
Tko je rekao da su jučer bili jako bitni? Ove dvije linije su ozbiljna priča i donose mnogo Zagrebu. Ali da su bitni kao Lufthansa, British, Air France, KLM ili Turkish, naravno da nisu!
A koji je interes Air Serbia da istisne AF sa beogradskog aerodroma? Koji je interes BG aerodroma da mu tako bitna zrakoplovna kompanija ne vozi preko cijele godine?
Pa, ne može se odlazak Iberije i TAPa preko zime iz ZG uspoređivati sa odlaskom AF iz BG. Smanjivanje broja letova prema tako važnom konekcijskom središtu je zbilja veliki fail.
Nitko nije u ZG sretan što Iberia i TAP ne lete zimi, ali Madrid i Lisabon nikad nisu bili toliko važni konekcijski centri za putnike iz ZG kao što CDG je.
Pa, i Croatia Airlines ima code share sa Swissom pa ste nedavno tvrdili kako to što Swiss ne leti za ZG, a leti za BG je veliki nedostatak Zagreba u odnosu na BG.
Da to je veliki nedostatak. Svatko tko kaže drugačije istinski nema pojma.
Zašto je ovo veliki udarac za Beograd. AS svakako leti za Pariz. Imaju codeshare i… Air France ovde posluje bez rizika.
Jednostavno zato što je Air France velik i bitan igrač. Nije mala stvar kada ti netko otkaže 5 tjednih letova, a posebno ako se taj netko zove Air France.
Pa prisutan je preko kodsera, dakle Beograd je I dalje I globalnoj mrezi AFa. Samo sto putnici lete sa JU kao sto iz ZAGa lete sa HOPom.
Da nitko ne tvrdi da Air Serbia nije na ovom letu u code-sahre, to smo napisali danas već jedno 15 puta.
I Iz Zagreb lete sa Croatiom u code-share.
ima tu jos nesto. letjeti AS do pariza pa se prebacivati s jednog terminala na drugi za konekcije na AF/DL je jedno od najlosijih aerodromskih iskustava za koje znam i u vremena prije kovida (pritom je CDG 2B odakle lete ove nase lokalne kompanije bio prava katastrofa). aktivno sam izbjegavao da se konektujem AS iz SAD i pored codesharea upravo zbog ovog. dapace, ako bi mi otkazali let, ja bih gledao da mijenjam preko amsterdama. ovog ljeta su vratili AS na stari terminal od prije kovida (2B) bez najave krajem juna i bez ikakvih aranzmana za transfer bez pasoske kontrole. sletite u 5 ujutro iz amerike, i salju vas da pokazete pasos pa hodate skoro pola sata. bas strasno. (zamislite recimo da je nekom trebala viza za sengen.) stoga, svakako fali air france i iz prakticnih razloga.
Ma nije istina. Između ta dva terminala treba 10-15 minuta (ovisno koliko vam se žuri). Tu se nikako ne slažemo.
izmedju 2B i 2E je solidnih 20 minuta hoda (istina sajt kaze 15 minuta, ali to nije blo moje iskustvo). s torbama je to zeznuto, slozicete se. rekao sam skoro pola sata jer je djelovalo vjecno. s druge strane strasnija je ta panika jer vas prvo tjeraju na pasosku kontrolu usred kovida i kojekavih mjera koje se mijenjaju svaki dan (mozda je to sad popravljeno i vraceno na stari sistem, jer je sve non-sengen) pa onda vi hodate naizgled beskrajno, da pocinje panika da vas hvata. makar je tako bilo meni i nekolicini jadnika koji su se prebacivali na taj let. uglavnom, i u stara vremena je bilo naporno tim busevima ici izmedju terminala jer je AF na 2E na CDG… uglavnom, koliko god da se hoda (nije ni 15 minuta malo haha), meni taj codeshare nista ne znaci za konekcije AF-AS.
Bogami ja sam znao doći i za 10 minuta. OK, i za 45 minuta ako sam svratio u Starbucks. No, kako god, 15 ili 20 minuta nije velika stvar u relacijama ni jednog aerodroma, a posebno ne CDG.
Kad aje Air Serbia otišla na 2B? Ja se sječam da je bila na 2D.
nema sanse za 10 min od islaska s 2E pa onda hodate to do 2AB (pa opet pasoska kontrola)… kamo srece, pa ne bih se traumirao toliko. ja ne znam da je ikad AS bila na 2D. isti je to terminal uvijek bio kao i CA u mom sjecanju. ja mislim da je easyJet na 2D sada. nije non-sengen.
Croatia je sigurno bila na 2D. Milijun put sam od tamo išao sa Croatiom. Gotovo sam siguran da sam tamo vidio i Air Serbiu.
moguce da su malo promijesali karte. taj stari terminal bio on 2B ili 2D je bio bas grozan. nije bilo mjesta za sjedenje, loza je bila van pasoske kontrole, strasno ako je duza konekcija. pogotovo u odnosu na 2E. Sad 2B super izgleda, skroz je novi predvidjen za non-sengen. koliko ja vidim 2D je sengen easyjet.
Hvala puno na opservaciji.
Bravo za Air Serbia! Razbila je Air France na toj liniji. Nije joj dala da dise. Dva dnevna leta i dan danas.
Na slican nacin je trebala i za AMS da se bori i da spreci KLM onoliko da divlja.
A JU zna da se bori. Wizz smanjio LCA na 1x a od oktobra je ukida do pocetka letnje sezone. Opet je slomio Wizz zube na LCA.
W6 povecava BVA sa 3 na 4 od novembra.
Inace AF nije otkazao letove jer Oni nikada nisu ni bili u prodaji tokom zime. Linija je bila sezonska od prvog dana.
Tacno tako.
Ali ko bi se smarao da to istrazuje? Ovako njima lepse zvuci.
Da, Air Serbia je istinski ubila na ovoj liniji. To nije sporno. I upravo zato čudi kako to da isto nije napravila i na liniji za Amsterdam.
Air France je trebao biti cjelogodišnja linija.
O, ne nije trebala. Niti jednog trenutka karte za zimski period nisu bile pustene u prodaju. To vam je vrlo pogresna informacija.
Nisu bile puštene u prodaju, ali linija je trebala biti cjelogodišnja, tako je bilo planirano.
Odakle vam to da je bilo potvrdjeno?
Iz kompanije.
Hahaha how yes no od kompanije. Pokazite screenshot ili se nije désilo. Ne bi bio prvi put da izmisljate
Linija je bila cjelogodišnja 2019. godine.
Da, je. Logično je da 2020. nije bila tijekom zime jer su apsolutno svi rezali, no ove godine bi bilo logično da se nastavila operirati i zimi. Bar tri puta tjedno.
Naravno da nije logicno zbog zabrane ulaska srpskim drzavljanima u EU.
E da, to vam je tako. Nema tu pomoći. Privilegija članstva u EU.
To ne znaci da treba biti nerealan
Hoće tako razbiti i Swiss na liniji za Zurich tj. JFK?
?????
Pa, pitam hoće i Swiss prestati letjeti prema BG kao što je i AF?
Nece. Pre bi se LH grupa otrula nego da uradi nesto tako a i zasto bi kad joj ide bolje nego JU na toj liniji.
Drugo, AF ima kodser sa JU tako da ce joj i dalje fidati putnike za druge destinacije dok sa LH nema nista…
Neće. Swiss sigurno neće otići. Iako je prošle zime Swiss imao istinski malo letove. Vrlo simbolično. Samo 2 leta u XI. mjesecu i 7. letova u II. mjesecu.
Wet dreams susjed.
Veliki je udarac za Beograd, ali do 27 marta 2022.
Od tog datuma (27 mart 22′) Air France leti svakodnevno Beograd-Pariz.
Ali super vest za JU! Ionako imaju kodser. Bilo bi previse za JU da i za CDG ima konkurenciju kao KLM za AMS.
Da, stvarno je udarac. Air France je velik i izuzetno bitan prijevoznik. Naravano, code-share Air Serbie će donekle popraviti stvar.
Što se tiće III. mjeseca, najava je izvrsna (ko i sve najave za proljeće) ali tek treba vidjeti što će se od toga ostvariti. Sjetite se najava za prošlo proljeće i prolonigiranja istih sve do VII. mjeseca, a onda bitno skromnijih frekvencija nego što se prvotno planiralo.
Znači i da KLM ode iz BG to bi bila dobra vijest za beogradski aerodrom.
Pa nisam napisao da bi odlazak AF bio dobar za BEG vec za JU, kao sto bi i odlazak KLM bio odlican za JU.
To ne znaci da je dobro za BEG ali ja ga nisam spomenuo prethodnom komentaru tako da nema potrebe i za ovim: „Znaci….“ jer jednostavno ne znaci.
A kako je to dobar za JU. Na koji način će to Air Serbia profitirati time što je AF otišao.
Podići će cijene za konekcijske letove pa će se putnici prebacivati na LH i KLM na jeftinije konekcijske letove?
Air Serbia je AFu toliko beznačajna da jedva znaju da postoje. A AF s druge strane za AS ne predstavlja nikakvu konkurenciju ni u čemu jer su svjetlosnim miljama udaljene kategorije.
CDG je za putnike s BG aerodroma imao uglavnom konekcijski značaj tako da odlazak AFa neće bitno popraviti financijsku krvnu sliku Air A za BG aerodrom je taj odlazak katastrofa.
O boze… znaci super je za JU kad joj dodje konkurencija? Eto sto ih ne pitate kako ih šiba sada KLM na liniji ka AMS i kako se sada ludo provode a kako je bilo dok je JU imala kodser KLM a KLM nije ni obilazio oko Beograda?
Naravno da bi svaka kompanija zelela sama leteti ka najprofitabilnijim linijama.
Preko AF je dobar deo bio i P2P. Sada ce oni hteli ili ne preci u JU. Doduse mozda neki i u Wizz za BVA.
Sto se cena tice JU ima poprilicno privlacne cene osim tamo gde su joj avioni dosta puni. Evo jedan primer za FRA gde nasi gastarbajteri pljuju JU iz sve snage, odu jednom LH ali vec onog puta se vrate JU. I samo vidis sliku sa instagrama kako mase iz A319, taguje JU i smesi se jer im svaki euro znaci…
Naravno da je za JU dobro da je AF otišao. I da, JU ima stvarno dobre cijene.
Dobro je, ali ne i odlično. Linija za CDG se ne može uspoređivati sa linijama prema Njemačkoj i Švicarskoj jer tamo živi velika srbijanska dijaspora.
CDG je za letove iz Beograda bio uglavnom konekcijsko središte tako da baš i nemaju razloga za otvaranje šampanjca.
Jasno.
Ono sto se cini da je trend je da cemo imati i AF i AS za CDG cim se sve s koronom normalizuje. Stavise, Alen je cesto naglasavao da AS ima najvise logike da se prikloni SkyTeamu (mozda ne skroz pridruzi odmah, ali svakako makar kao associate member) iz nekolicine razloga, prije svega jer bi relativno fino popunila rupu koju predstavlja jugoistok Evrope za SkyTeam (pogotovo hrvatsko i crnogorsko primorje ljeti, a tek bi se dalo letjeti u Grcku ljeti u tom aranzmanu). Interestantno je da KLM, koji decenijama nije letio za BEG, ne planira povlacenje, vec je tu AS skroz minimalno prisutna. Mozda je neki preliminarni dogovor da AS dobije Pariz a AF-KLM Amsterdam.
Šta će biti u budućnosti to ćemo vidjeti.
Long story short – odlaskom AF iz Beograda Air Serbia će nešto malo ušićariti, a beogradski aerodrom jako puno izgubiti.
Punih 5 letova koje prosle zime nisu ni postojali. WoW!
Da, tako je.
Sigurno da će i AF i JU letjeti CDG kad se kriza normalizira.
SkyTeam za Air Serbiju je definitivno daleko najbolje rješenje. I ona bi to, za razliku od Croatie, znala i iskoristiti. Nažalost, ulazak u alijansu traje puno predugo, godine su tu u pitanju…
Grčka baš i nije opcija obzirom da Air France-KLM imaju SkyExpress kao jakog partnera u Grčkoj.
AF se sigurno vraca mnogo pre nego sto neki misle.
Sigurno! Ako vi tako kažete onda sigurno.
Naravno da ne bi.
AIR Srbija! Osim stabilne I Dobre flote, imamo I najbolje pilote!
A kako se mjeri kvalieta pilota?