U petak je u Beogradu bilo vrlo loše stanje sa kašnjenjima, no u subotu je stanje bilo istinski kaotično. Problem je bio u nevremenu koje traje u Beogradu već dva dana, ali i ispadanju Airbusa A319 u Tivtu koji još uvijek nije popravljen i vraćen u promet. Stoga je jučer bio velik broj otkazivanja i dugih kašnjenja Air Serbie:
- Rijeka 7:35
- Antalya 7:25
- Moskva 7:20
- Beč 6:55
- Istanbul 6:50
- Barcelona 6:45
- Zadar 6:35
- Dusseldorf 6:25
- Bodrum 6:20
- Trst 6:05
- Beč 6:00
- Milan 4:55
- Zurich 4:15
- Antaly 4:00
- Atena 4:00
- Petersburg 3:50
- Tivat 3:40
- Tivat 3:30
- Hurghada 3:30
- Tivat 3:15
- Tivat 3:10
- Paris 3:05
- Podgorica 3:00
- Tivat 3:00
- Madrid 3:00
- Bukurešt 2:50
- Rim 2:50
- Niš 2:45
- Podgorica 2:45
- Frankfurt 2:40
- Zurich 2:40
- London 2:40
- Sofija 2:35
- Bodrum 2:35
- Stockholm 2:35
- Heraklion 2:20
- Paris 2:20
- Solun 2:10
- Amsterdam 2:10
- Tivat 2:10
- Tirana 2:05
- Ljubljana 2:00
- Palma de Mallorca 1:55
- Antalya 1:50
- Skopje 1:45
- Antalya 1:45
- Hurghada 1:45
- Podgorica 1:40
- Hurghada 1:35
- Podgorica 1:30
- Antalya 1:30
- Zagreb 1:25
- Atena 1:20
- New York 1:20
- Istanbul 1:10
Kasnile su i druge kompanije
- Amsterdam, KLM 7:55
- Zurich, Swiss 4:50
- Tivat, Air Montenegro 4:40
- Podgorica, Air Montenegro 4:25
- Karlsruhe, Wizz 3:10
- Eindhoven, Wizz 2:45
- Stockholm Skavsta, Wizz Air 2:30
- Frankfurt, Lufthansa 2:05
- Abu Dhabi, Wizz Air 2:05
- Gothenburg, Wizz 1:55
- Istanbul, Turkish 1:50
- Memmingen, Wizz Air 1:50
- Basel, Wizz 1:40
- Beč, Austrian 1:35
- Hurghada, Air Cairo 1:20
- Zurich, Swiss 1:20
- Minhen, Lufthansa 1:15
- Amsterdam, KLM, 1:10
- Frankfurt, Lufthansa 1:10
- Stuttgart, Eurowings, 1:10
Otkazani letovi su bili:
- Beč, Austrian
- Sarajevo, Air Serbia
- Zurich, Air Serbia
Iz svega se vidi da su kasnili i stranci i Air Serbia, ali je Air Serbia istinski kasnila bitno više i imala bitno više ekstremno dugih kašnjenja. I dok je više letova stranaca poletjelo na vrijeme ili sa manje od sat zakašnjenja, Air Serbia je takvih letova jučer imala samo tri.
Air Serbia je imala dana kada je imala istinski ogromnih kašnjenja ovog ljeta, neke subote i nedjelje su bile istinski kaotične, ali ovo jučer je bio totalni kaos i daleko od svega što se dešavalo ovog ljeta. Jučerašnji poremećaj svakako će imati utjecaja i na današnje letove. Obzirom na broj dana ogromnih poremećaja ovog ljeta, kakve ostale kompanije regije nisu imale, Air Serbia bi morala naučili na ovogodišnjim lošim iskustvima i iduće godine ne napraviti red letenja koji je nategnut do krajnjih granica, te imati bar jedan aviona za backup koji uletava u slučaju poremećaja, kao što je takav avion nabavila Croatia Airlines, koja ima daleko manju flotu.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia
OK, what’s your point
Kaos u Beogradu? Realno ni u Top10. 10 airports in the world with the highest rate of delayed flights
Toronto Pearson International Airport (Canada): 52.5%
Frankfurt Airport (Germany): 45.4%
Paris Charles de Gaulle Airport (France): 43.2% Amsterdam Schiphol Airport (Netherlands): 41.5%
London Gatwick Airport (UK): 41.1%
Heathrow Airport (UK): 40.5%
Munich Airport (Germany): 40.4%
Athens International Airport (Greece): 37.9%
Sydney Kingsford Smith Airport (Australia): 34.2%
Orlando International Airport (US): 33.4%
Napisace u regionu i poredice sa aerodromom koji ima bar 40% manje letova dnevno od Beograda, slabu ili nikakvu nacionalnu kompaniju.
Ne nisam, eto usporedio sam sa navedenim aerodromima. Beograd je u subotu imao daleko više od toga. Skoro 90% letova je kasnilo preko sat vremena.
Beograd je u subotu imao bitno preko 52,5%
Na ostalim aerodromima nije bilo prouzorkovano vremenskim neprilikama vec je to prosecno kasnjenje izvuceno iz mnogo duzeg vremenskog perioda.
Uobicajeno kasnjenje u BEG je daleko ispod ovih brojeva.
Uobičajno kašnjenje inače vikendima ili ove subote?
Tokom cele nedelje.
Aha
JU je YU i nema sumnje da će isto sve da bude.
?
Hteo da ispadne duhovit pa da napise da je Air Serbia isto sto i Jat. Joke about time.
Ocigledno mu duhovitost kao i poznavanje cinjenica bas ne idu od ruke.
Требало би тамо у Ер Србији да буду у стању да предвиде ове олује. Све телефонске метеоапликације су ово најавиле и тако је и било.
Самим тим су могли и морали и операције у таквим условима оптимизовати и умањити поремећаје.
Ово је превише.
Molim Vas objasnite kako? Ako cekate iz nocnog talasa transfere iz IST, SKP, TIA (131 pax skoro sve transferi), SVO, SKG, AER, OTP, SOF, LCA, AER, ATH i svi stizu izmedju 05:00 i 05:55 (izuzev SVO) a vama krece talas u 6:35 sta biste Vi uradili?
Nevreme je tada bilo najjace.
Drugo, da li biste Vi preko noci poslali mejlove i SMS poruke da im je let za AMS umesto u 06:45 pomeren na 04:45 zbog nevremena? A gde su drugi letovi? Pola aviona dolazi iz nocnog talasa. Kako to ispeglati?
Kako posadu organizovati, koja je inace knap, i ima odredjen broj sati za odmor da dodje ranije? Pa nije to 1-2 leta. A subotom ujutru najveci broj letova iz Beograda tog dana. A sta je sa radnicima na beogradskom aerodromu?
Eto, ako biste bili ljubazni da napisete resenje za sve ovo.
Mnogo je lako kritikovati.
То решити у потпуности наравно није могуће.
Али ако су ушли у такав најављени олујни дан, и то без једног А319, са циљем да се сви, и иначе натегнути летови десе, то је већ претерани оптимизам. Нешто се мора жртвовати.
Konkretno sta biste Vi uradili? Dajte predloge.
Konacno umesto kritika da cujemo i neka resenja.
Eto imate na sajtu aerodroma jucerasnje letove. Pogledajte dolaske pa odlaske ujutru. Znate i kada je tacno bilo najzescr nevreme. Juce je cak i za TIA i SKP leteo A319.
Па рекао сам вам. Нешто би жртвовао. Шта конкретно не могу да вам кажем. Морао бих много боље да познајем компанију, резервације тог дана и сппискове путника. На пример породице и туристе издалека бих максимално испоштовао, а све остало би ми било нижег приоритета. Али пошто не познајем компанију, вероватно има тамо неко ко би боље одредио шта је приоритет.
Најављен је био олујни дан а А319 и даље није оперативан, Па и да је нормалан дан било би оптимистично.
U svakom avionu postoje porodice. Znaci po vasoj teoriji uzecete spiskove od preko 50 letova dnevno i sta cete onda kada ustanovite da u svakom avionu postoje porodice? Da ih brojite? Sta je sledece? Selekcija po uzrastu?
Cisto da Vam kazem, ovo ne da je nonsens nego ultra mega odvala.
Nestabilno vreme se ocekuje do petka. Da li treba otkazivati letove radi moguce oluje u ponedeljak uvece?
Da li znate da je sada avgust mesec gde su temperature visoke a kretanje oblaka nekad nepredvidivo?
Sta cete ako imate preko 10 aviona u vazduhu koji polako prilaze BEG i bez njih ne mozete odraditi sledeci talas? I uopste gde cete ih ako na te gejtove su parkirani drugi avioni?
Sta mislite koliko Air Serbia ima transfera? Sta cete sa njima u avgustu kada su i letovi drugih kompanija prepuni?
Koliko bi bilo potrebno rezervnih aviona za takav poduhvat?
Mnogo mnogo pitanja a „ja bih ispostovao porodice sa decom“ totalno nerealno.
Da se razumemo, shvatam da je Vama avijacija hobi i ne teram Vas ozbiljno da napravite plan samo sam hteo da Vam ukazem da je to mnogo komplikovaniji posao od sedenja za laptopom i pisanjem sta, kako i koliko.
Ono daj ovamo 2 back up-a, dodatnih 30 kabinaca, promeniti red letenja ad hoc itd. je samo za tastatura menadzere i one koji nikada aviokompaniji blizu nisu prisli osim sto su leteli.
Niko ne pita sa kolikim se budzetom raspolaze, niko ne pita koliko je posade na bolovanju sto zbog korone sto zbog drugih bolesti, koliko je ljudi na odmoru, zbog cega avioni na nekim aerodromima ne mogu turnaround napraviti ni za 60 min., vec za 90 i vise.
A tako jednostavno u dva koraka poput nabavi back up i zaposli ljude. I sve brige su prosle.
Значи испада да баш ништа није могуће урадити да се смање проблеми. Него се пусти оригинални план летења (а посаде по боловањима, А319 у Тивту, на западноевропским аеродромима закашњења) па шта буде буде.
Ко што рекох, не сумњам да је тог дана извучен максимум (скоро сви летови су се ипак десили), и на томе треба честитати оперативцима, али ми делује да је неко у старту био превелики оптимиста.
Што се тиче распознавања који авион има доминантно породице, а који не, претпостављам да се из система могу извући ексел табеле, где се види да ли је нека резервација за групу од 4 или 3 а нека за 1 особу. И тамо се налази и податак колико је маликетних. Не верујем да су баш на сваком авиону увек исти проценти свих категорија путника. Свака породица ће вас пуно више волети, да им јавите да уопште ни не крећу него са малом децом да пролазе кроз толика закашњења.
To sa decom niko ne radi. Gledaju se drugi kriterijumi. Ako imate pun A319 recimo sa 3-4 porodice i jedan ATR koji ima 6, a operativno ste spremni za oba i jedan morate zrtvovati pa naravno da ce pun A319 odleteti.
Ма наравно да ви знате критеријуме. Ево вам пример.
Чартер, онај дан пре око 2 месеца када је аеродромска зграда поплављена када је била велика киша. Кашњење 7 сати. Технички све разумем да није могло другачије.
Али ми није јасно како је могуће да нико није могао да предвиди бар када је почела киша, да ће бити великих кашњења и да се лепо људима јави да дођу Х сати касније на аеродром. И вама и аеродрому и путницима лакше.
Дакле, остајем при томе да је немогуће да баш ништа није могуће.
Znaci cim bude najava kise odmah da se sve odlozi?
Ono okrenes AMS i kazes kasnicemo jer ce kod nas padati kisa 😂
A onda da se odlozi sve kada treba sneg da padne?
A nije li mozda putnicima takodje tesko kada je 40 stepeni da dodju? Nego i tu kad bi mogla Air Serba jedno 20 dodatnih avion da uzme i jedno 150 clanova posade i onda po hladovini…
ОК сада разумем шта желите да ми кажете.
Ако један авион касни у доласку нпр. 3 сата, и на аеродрому ће због олује да добије још нпр. 3 сата закашњења и ви то знате из искуства, онда по вама није могуће предвидети да неки одлазни лет који тај авион треба/може да одради мора имати Х сати закашњења, и стога нема разлога да се породице са малом децом обавесте да дођу касније на аеродром на чекирање.
Браво. Па ви постижете више од савршенства.
Честитам у сваком случају. То ниједна компанија нигде а поготово не у ваздухопловству није успела да дође до тог нивоа савршенства да је толико задовољна својим реакцијама у ванредним ситуацијама.
Надам се да имате исто таке добре процесе запошљавања и да немате вишак запослених, и да нико у вашој компанији није партијски запослен. И наравно надам се да сте задовољни са количином пара које ми порески обвезници (поготово они који у авион не улазе по 15 година) у вас упумпавамо сваке године.
Toliko nonsensa napisano da vise nije vredno komentarisati.
Ne radu u JU tako da ste na pogresnoj adresi.
A Vama zelim da se osnujete kompaniju koja ce kao osnovni kriterijum uvesti brojanje dece. Bicete jedini na svetu.
Што би се ви потрудили да људима пошаљете СМС и мејл да дођу пар сати касније… Мало вам је запослених. Очигледно вам је први пут било невреме, па је стога тешко да предвидите како и себи и путницина и аеродрому да олакшате.
Савршено. Честитке…
Napisao sam Vam: ne radim u JU.
Nitko ne govori o 20 aviona. Ali Croatia na 12 aviona ima jedan tezervni, znaci JU bi morala imati bar 2.
Nitko ne govori o otkazivanju letova radi kise, ali u oluju treba imati daleko bolji sustav.
A sta kazete o predlozenim kriterijumima gde se broje deca u avionima pa gde ih ima vise taj let da ima prioritet i da ne bud otkazan? Tako je Portak napisao a vi dole napisali Stoji. Da li se slazete sa tim?
Inace Croatia tek sada ima rezervni. Na kraju sezone. I sami ste izjavili da je glupost to sto rade.
A JU treba da ima 2? Na koliko aviona ide jedan rezervni?
Ne slazem se sa ovim za djecu to je nonsebs i nemoguce za provesti.
Ima tek sada ali ce imati iducih par sezona. Pa kad je situacija ovakva kakva je na svakih desetak aviona
A jel znate neku kompaniju koja na svakih 10 aviona ima jedan back up?
Jel znate mozda koliko ima Bulgaria, TAROM ili Aegean?
U današnje vrijeme enormnih kašnjenja zbog situacije po aerodromima, te klimatskih promjena u EU (češće oluje) kompanija su počele nabavljati backup avione. Pogotovo zato jer ih mogu dobiti na power by hour. Dakle ti avioni kompanija koštaju dovoljno malo da ih drže za svaki slučaj. Croatia je tako postupila, a tako rade i druge kompanije.
А јел могуће по вама путницима послати СМС/мејл да дођу на аеродром пар сати касније, тамо где ни у најлуђој теорији није могао лет да се деси на време? Јел то толико тешко?
Јел разумно из искуства претпоставити да су на чартерима за Турску и Египат пуне породице и самим тим највећи број деце? Колико ту људи има из унутрашњости којима је то ко зна који сат од изласка из куће са малом децом? Ту се не чекају конекције, највероватније.
Јел то толико комплексан задатак за компанију која има толики вишак запослених и која толике паре добија сваке године од свих нас?
Јесте ли чули за фирму било где да су толико задовољни својом реакцијом у ванредним ситуацијама?
Nažalost na putu sam iz Francuske i nemam na rasplaganju google translator. Molim vas da komentar napišete na latinici.
Stoji
Zato postoji OC, koji donosi odluke i prioritete. U korelaciji sa službama zemaljske oposluge treba da ima info ko je su vremenske mogućnosti prihvata TRF sa dolazećih letova, zajedno sa info o vremenskim prilikama, sta koji let radi u rotaciji, kolika je mogućnost kašnjenja, preseca i donosi odluke. Upravo da bi se izbegao prevelik poremećaj u saobraćaju. Tako se radi kada sve službe sarađuju i funkcionisu.
Mislite da u Beogradu ne saradjuju?
Mislim da postoji problem u organizaciji, pošto HUB Air Serbia drzi zemaljska Beogradskog aerodroma na koju OC nema baš veliki uticaj, osim preko svojih STM, jer sistem rada je potpuno drugačiji u odnosu na potrebe kompanije ili kako je kompanija Funkcionisala do pre 4 godine, kada je rasformirala svog handlera. Nedostatak osoblja, posebno u organizaciji praćenja letova nacionalne kompanije koji je na nivou praćenja ostalih kompanija, koje su po principu out Station, ne može da odgovori potrebama HUB-a na pravi nacin. Tako da je i to, verovatno, jedan od razloga ovolikih kašnjenja. Nisu problemi sa vremenom samo sada, toga će uvek biti i bilo je i sastavni je deo vazdušnog saobraćaja, stvar je kako se organizovati u tim uslovima i kako sistem službi funkcioniše.
Potpisujem
Jasno
Manje nategnut red letenja i back up avion
Ne ali be treba red letenja biti tako nategnut. I trebali bi imati bar jedan avion za backup
Ja sam letio te veceri iz Bg za Krit, kasnio mi let oko 2 sata, sutradan se Aegean javio da se izvini, i poklonio nam besplatne karte za bilo koju destinaciju u svojoj mrezi. Svaka im cast za odnos prema korisnicima. Mozda bi i JU nekad trebao slicno da uradi, kad su bas velika kasnjenja.
Poklonio Vam Aegean besplatne karte za bilo koju destinaciju u njihovoj mrezi jer su kasnili oko 2h?
A sta rade kad otkazu let ili kasne 5h? Dobijete besplatno putovanje u Atinu?
Bome ako je to istina…
Jesu, ali moram takse ja da platim, to sam zaboravio da napomenem
JU je podelila besplatne karte putnicima koji su doziveli otkazivanje motora u TIV ali autor to nije hteo da objavi.
Ja to nisam znao.
O da, itekako ste znali jer sam vas ja o tome obavestio., ali niste to hteli da objavite.
Ja to vaše objašnjenje nisam pročitao.
Jeste, jos ste i reagovali da je tako bilo kao sto sam i opisao ali da nema svrhe pisati vise o tome.
Ako vi tako kazete
Imate vrlo jasan dokaz.
Sad je pitanje da li ga zelite videti ili ne…Verovatno ne.
Bravo, svaka cast za JU, tako se to radi
Pre ce biti da vi bas niste procitali sta vam je to Aegean ponudio. Ponudio vam karte, a da se vi odreknete onog sto vam pripada po EC261.
EC261 vazi za vise od 3 sata zakasnjenja.
Pa i ja sam to pomislio, ali let je kasnio 2, maksimum 2 i po sata, tako da mislim da nije to u pitanju
Zbig dva sata kasnjenja?
To im je fora ove godine – odnosi se samo na domace letove (unutar Grcke) i potrebno je da postoji availability u R klasi (otprilike retko kad ima sedista u R klasi). U suprotnom mozete vaucer da iskoristite tako sto platite 10e fiksno + takse, pa ako letite iz Atine ta vas besplatna karta kosta 40ak evra.
U dokumentu koji su mi poslali pise da vazi i za internacionalne letove u klasi u kojoj sam kupio i ovu kartu. Doduse pise da da je karta besplatna, ali da ja treba da platim takse
Aha. Dobra im fora.
Prvo vest je Sam napisao.
Drugo moze interpretirati.
Trece kasni se dosta nije lako putnicima.
Cetvrto hebala vas Havana vecina nece tamo leteti, kad bude bice.
Vijest je napisana onako kako je bilo. Nažalost to se desilo. I što sad, zabijati glavu u pjesak i govoriti da se to nije desilo bilo bi izuzetno neprimjereno.
Ali ekspresno je preneo vest o haosu, a za let o Havani koji je najavio Marek, čekao nedelju dana
Pa da.. Cist bezobrazluk.
Da ako ima puno članaka na lageru koji čekaju red, onda najava leta koja će se desiti za tri mjeseca može čekati koji dan. No, ako se nešto desilo jučer i to je tzv. “jednodnevna vijest” onda to ne može čekati.
Ovaj čovek jedva dočeka da može da pljuje bilo šta što ima veze sa Srbijom,sramno ponašanje autora.
Vi niste normalni majke mi. Ovaj portal objavljuje i dobre i loše vijesti. Zar je članak nešto lagao, nisu se desila ova enormna kašnjenja?
Ovaj portal piše vrlo pozitivno i o Air Serbiji i o Aerodromu Beograd. Vrlo često su pisane hiperpohvale o njima. Za razliku od toga pohvale prema Croatiji su vrlo vrlo rijetke, dak su kritike enormne. I to ne zato što autori na portalu mrze Croatiu, nego je stanje, nažalost, takvo.
Autor teksta nije kriv što je kaos u Beogradu jučer bio takav.
…i po čemu je hiperpohvala drugačija od pohvale?
Zato sto nekig mozete hvaliti, jako hvaliti i jos vise od toga
Овог пута, Алене, потпуно сте у праву. И лепо сте предложили како да се избегне онолики хаос од јуче.
Jesam
Pa kad ima toliko toga za pljuvanje..
Pa i ne. Ovaj portal bas i ne pljuje cesto Air Serbiu i Aerodrom Beograd
Haos jeste bio. Ali i da ima back up avion, kompaniji su potrebni ljuski resursi koji mogu da opsluzuju taj avion .. A ona to nema ove sezone na žalost.
Zašto nema?
Pitajte HR..
Off:
Danas Air France poslao za Beograd A321 prvi put. Do sada su leteli najvise A320 i A319.
Da! Sjajna vest
Da Air France to radi. On vrlo često mijenja avione na svojim linijama. U Zagrebu je to redovna praksa. KLM jednako tako.
U Zagreb je dolazio A321 iz Pariza ili Amsterdama?
Svađate se a na znate da KLM nema A321. A Air France je slao A321 u Zagreb, pa to možete lako na internetu provjeriti. Zadnji put 13.08.
A prije toga 09.08.
Da
Naravno
Jasno da je dolazio iz Pariza i to vise puta. Iz Amsterdama naravno nije. Od tamo zna doci 737-900
U Beogradu ne menja cesto. U Beogradu ima Air Serbia koja leti dva puta dnevno, 7 dana u nedelji.
Ne znam za druge gradove kako je gde nema veliku konkurenciju.
Pogledajte na internetu pa ćete znati. U Dubrovniku mijenja redovito između A319, A320 i A321 a konkurencija su Croatia Airlines, easyJet i Transavia.
Napisao sam Vam da ne znam kako je u drugim gradovima. Za Beograd znam.
Jasno
Prvo nevreme u petak oko 17:00. Kada krece najveci talas. Preko noci su ispeglali medjutim nevreme u subotu ujutru a kasnije jos par puta u toku dana je napravilo haos.
Imajuci u vidu kolika su kasnjenja bila, otkazati samo dva leta je odlican rezultat. Znamo da bi mnoge druge kompanije otkazale mnogo vise.
U sustini JU je otkazala Sarajevo dok je Air Mediterranean otkazao Cirih iako je do poslednjeg trenutka bilo receno da oni mogu taj let da obave. JU je vec rezervnu posadu „potrosila“ na druge letove koji su dosta kasnili.
A i da, kad pogledamo JU otkazala 2 leta na ogroman broj letova a Austrian 1 od 2, za ljubitelje statistike 50%!
I da, normalno da ce JU imati najvise kasnjenja kad jedina u regionu ima toliko broj letova, toliki broj aviona, sistem talasa koji drugi mogu da sanjaju a i broj putnika koje sama preveze kompanija je cesto veci od broja putnika na drugim aerodromima svih kompanija u regionu.
Druge kompanije imaju malo kašnjenja. Ni izblizu ovako nešto. Croatia je pola manja kompanija ali ni jedan dan nije imala ni izblizu takav kaos kakav je Air Serbia imala već više puta. Tu i tamo koje kašnjenje, ali nikako ne 60% ili 95% letova. Kako to objašnjavate?
Time sto u Zagrebu nije bio ovakav dan sto se vremena tice.
Time sto OU nema sistem talasa pa nema ni sta da ceka.
Time sto OU ima back up na back up avione 😂
Da, Air Serbia je imala ogromna kasnjenja. Kao sto sam napisao prvo jako nevreme u petak u 17:00 kad joj pocinje najjaci talas.
Zatim subota ujutru gde traje 2-3h. Da je makar bilo u podne ili uvece vec bi bilo drugacije.
Vremenskim prilikama se ne moze upravljati.
Dakle nije bila tehnicka neispravnost, strajk raznih profila radnika vec vremenske nepogode.
I bolje da se letovi odloze nego da se rizikuje, jel tako?
Na ovoliki broj kasnjenja imati samo 2 otkazana leta… ne da je uspeh nego nije moglo bolje.
Ne pretjerujte. Sustav valova Croatie nije dobar ali nije istina da nema valova i da nakon zapadne Europe avioni ne lete za Split, Dubrovnik, Zadar, Pulu, Skopje i Sarajevo, tj da u slucaju kasnjenja i zi avioni dalje ne kasne.
Cinjenica je da JU nema backup aviona i ima jajo nategnut red letwnja. Zato se ovo i desava
Kako ova vijest nije čekala na lageru desetak dana?
U Beogradu je bio haos izazvan vremenskim prilikama odnosno neprilikama.
Logično da domaća kompanija ima više kašnjenja jer se letovi preljevaju. Ako je kasnila prva rotacija moraju posljednično i sve ostale.
Da ste proverili vidjeli bi da leti E195 za JU.
Zna za Embraer. Napisao sam mu.
Pa ne može na lageru čekati vijest koja govori o kaosu na aeorodromu. Već sam vam objasnio da postoje neke vijesti koje idu preko reda jel to su tzv. vijesti koje traju jedan dan. Nije isto da li pišete o tome da je jučer bio kaos na nekom aerodromu ili da kompanija planira za tri mjeseca otvoriti neku liniju. Ova druga vijest se može objaviti u jednom danu iduća tri mjeseca.
Konačno vikendom imamo uvijek više mjesta za objavu vijesti jer ih rijetko kada ima pet.
U tekstu piše da su vremenske neprilike rezultirale kaos.
Sto ne objavite vest o Jat Tehnici?
Trebala je iči danas, ali zbog kaosa u Beogradu prebačena je na neki drugi dan.
Извините, али мислим да сте заиста претерали с критиковањем аутора. Стајем у његову одбрану, најискреније.
Hvala puno
Danas opet nevrijeme bilo?