Sveti li se Croatia Airlines zračnoj luci Zagreb radi Ryanaira? Mijenja li strategiju i prebacuje li letove sa Zagreba na Split?
Naime, Croatia Airlines je odlučila pokrenuti letove iz Splita za Dublin od sredine VI. mjeseca, a istovremeno ukida letove za Zagreba za Dublin. Vrlo čudan potez. Daleko je više potencijalnih putnika iz Zagreba za Dublin, poglavito radi velike dijaspore i poslovnjaka. Turisti jednako putuju za Zagreb i Split. No iz Splita kao i iz Zagreba za Dublin leti Ryanair, ali iz Splita leti i Aer Lingus kojeg u Zagrebu nema. Dakle, konkurencija iz Splita je bitno veća. Koje onda logike ima prebacivati letove iz Zagreba na Split osim ako je pozadina takvog poteza neka druga.
Croatia Airlines nije obnovila letove koje je imala prije Covida-19 iz Zagreba i zato su joj stranci preoteli čak 6 linija (Ryanaira, Finnair, TAP, Rossiya, Israir). Preostale linije koje se trebaju obnoviti, one za Prag, Stockholm i Bukurešt se ne obnavljaju iz Zagreba. Ali ih zato Croatia po prvi puta u svojoj povijesti pokreće iz Splita (osim Praga koji je pokrenut prošle godine). K tome kompanija pokreće i letove za Milano, još jednu liniju koju nije obnovila iz Zagreba.
Puno previše toga da bi bilo slučajno. Očito ovime Croatia šalje jasnu poruku Zračnoj luci Zagreb. Iako, realno poruka je kao male mačkice koja sikće na odraslu osobu u nadi da će je uplašiti. Bravo Croatia, samo tako dalje u korist svoje štete.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Croatia Airlines
Tko postaje Treviso? Beograd nakon što neprofitabilna JU o kojoj ovisi propadne?
Žalosno stvarno u što se taj Beograd pretvorio. Čak i neuspješni Zagreb ima veći rast linija i kapaciteta.
No to stvarno nije istina.
AF otkazao let u ponedeljak 28.03, to je druga nedelja za redom da nemaju let za ZAG. Svi transferi su prebaceni na KLM a lokalci na OU.
CDG-ZAG je isto ukinut 23.03
Strašno. Koliko ono ima letove Air France iz Beograda?
Realno bolje da su leteli Beograd, tu ne bi imali otkazanih letova u martu
Ali oni ne lete Beograd nikako. I to sve do kraja V. mjeseca.
Da, da, oni lete samo u peaku letnje sezone, potpuno bezveze, kao da smo na moru. Mislim da bi imalo svog smisla da lete cele godine. Ali trebalo im je 6 godina da se uopšte vrate na BEG tako da im je to očigledno neka treća liga tržišta po važnosti.
Nažalost, izgleda da je tako.
Kakve veze ima BEG sa smanjenjem u ZAGu?
Samo reakcija na notorne nonsense kada Air France ne ostvari jedan let. Kolike kompanije ne ostvare neki let? Ali kada je Zagreb u pitanju odmah se od toga radi svjetsko čudo.
I onda to govore oni kojima se Air France maknuo sa tržišta punih 7 mjeseci. Majko mila!
Evo AF povećava Zagreb na 2x dnevno jer im očigledno ne ide dobro. Šta je sa vama?
Da, da, sigurno je to zato što im loše ide.
Мени тамо ређе објављују коментаре…
П.с.
Ален доказује да разлике не постоје осим у писму… :)))))))))))))
Ma da? Brišu vas ili?
OK i?
Pa, neka snize cijene. Ja ne bih imao ništa protiv letjeti s AF s konekcijom u CDG uz povoljne cijene.
Air France istinski ima niske cijene. Vrlo često letim sa njima.
Hahahahha mjenjaj dilera, ali ozbiljno ☝️🤣🤣🤣
Čovječe, dajte ne lupajte gluposti!!! Koji chemtrails?
Poštovani Alene srdačan pozdrav da li molim vas možete reći koliko je % popunjenosti na letu Split-Zagreb preko zime i u sezoni?
Hvala vam i svako dobro.
Imam te brojke, ali sada stvarno nisam pri njima. Onako napamet oko 50% tijekom zime.
Zanima me koje troškove ima u Zagrebu u odnosu na Split sama aviokompanija. Od kada je Franjo Tuđman prodan strancima samo parkiranje je poskupilo 300 posto.
Da u Zagrebu su se troškvi povećali u nebesa. No, Croatia istinski ima prilične popuste.
Upravu Croatie briga za dobrobit kompanije i loše poslovne rezultate dok god porezni obaveznici saniraju milijunske gubitke ili namjerno tako rade da upropaste firmu jer ne misle smanjivati broj zaposlenih u menađmentu naspram broja zrakoplova koje posjeduju.Previše zaposlenih da bi poslovali bar sa pozitivnom nulom.
Upravo tako. Potpisujem.
Pitanje za Pericu: Sem sto bi smanjili broj zaposlenih, sta bi po Vama trebali jos da urade?
Korijenito promijena logike kompanije. Daleko više linija, daleko bolja flota (100-seateri), bitno manje zaposlenih, pravi valovi, 2 vala zimi… Imate analizu što sve treba napraviti, upravo je objavljena.
Kakogod, Croatia se budi ove godine, kolikogod ima onih koji bi najradije ta je nema.
Croatia se budi? Je baš. Air Serbia ima 23 nove linije, Croatia je uspjela otvoriti 7 novih linija sa 14 tjednih polazaka. Majko mila!!!!
Ako nemogu poslovati sa dobiti-ključ u bravu.
Da svaku privatnu firmu financira država i sanira njezine gubitke nitko se nebi borio za opstojanje svoje firme.U normalnom poslovnom svijetu propadaš ako neznaš poslovati.
Croatia nebi bila prva avio kompanija koja je propala u EU.
Šta se tiče avio prijevoza ništa se nebi dogodilo na štetu putnika,brzo bi se pojavila neka druga kompanija i preuzela linije Croatie.
Dobro tu se ne slažem. Ali se još manje slažem da se ostavlja ovaj krajnje nesposoban management i da kompanija svake godine stvara desetke milijuna EUR gubitka. U tom slučaju istinski je bolje da se zatvori.
Linije nemaju nikakvog smisla.
Kako će se Croatia u Splitu boriti sa easyJetom koji leti Malpensa-Split puno jeftinije, Airbusom (a ne Dashom), češće i cijelog ljeta, i za trećinu cijene?
Da ne govorimo o Amsterdamu ili Stockholmu. Apsolutno nikakve šanse nemaju te linije. Potez je u biti žalostan.
A sta onda treba da uradi? Da mirno stoji i gleda kako propada?
Cemu ovoliki hejt kada je kompanija napokon krenula da radi nesto?
Ako i negde mozda uspe da prezivi to ce biti samo zahvaljujuci obali. U Zagrebu i nema sta da trazi toliko. I pre ce se izboriti sa easy Jetom nego sa Ryanair-om.
Sa Ryanairom se može izboriti kroz drugačiju strategiju od one Ryanairove. Na primjer glavni aerodromi, codeshare ugovori, transfer putnici, više frekvencija, business klasa, frequent flyer status, itd. Protiv easyJeta u Splitu nema APSOLUTNO nikakve šanse kad ima lošiji avion i daleko skuplje cijene a ciljaju na iste putnike.
Ma pisali smo koje mjere je mogla napraviti Croatia. I što je od toga napravila? Apsolutno i baš ništa!
Ma ovo je potpuno blentav potez. Najgluplji do sada.
Potez je dobrodošao da se malo ogoli stvarnost, da se vidi što se može a što ne može i da se radi tamo gdje se može a ne tamo gdje se ne može. Croatia treba misliti na sebe, jer tako rade i ostali u lancu.
Pokusiranje je notorna glupost. Prepuštanje Ryanairu svog glavnog huba još veća.
Hvala bože što imamo stručnjaka poput tebe koji je bez ijedne analize, provjere stanja tržišta, cijena itd. procijenio da linije nemaju smisla na temelju argumenta “ali konkurencija”.
Dajte si mira. Raspravlja se i svatko ima pravo iznjeti mišljenje.
Analiza vam je moj komentar. Linije su toliko besmislene da je jedan komentar dovoljan za cijelu analizi.
Stanje tržišta je jasno – postoji, i generiraju ga prijevoznici ja tim linijama. easyJet dominira u Malpensi i nudi jeftine cijene. Aer Lingus i Ryanair dominiraju u Dublinu, KLM u Amsterdamu. Kako će se Croatia s njima natjecati čak i u ovakmom uspostavljenom tržištu?
Cijene sam vam napisao. easyJet leti za trećinu cijene. Croatia ne nudi ništa besplatno što ne nudi easyJet. Dakle doslovce je isti proizvod, osim što Croatia ima lošiji avion i lošiju reputaciju od easyJeta po pitanju plaćanja kompenzacija i vraćanja novaca za otkazane letove.
U Amsterdamu je i Transavia.
Kako će se Croatia natjecati na ovom tržištu? Kao svaka druga.
Kako će se natjecati sa još dvije aviokompanije za Dublin? S cijenama koje su vrlo konkurentne. Ni prva ni zadnja linija na kojoj lete 3 kompanije. Tri kompanije bez problema lete za liniji Dubrovnik-Nantes, a kamoli neće moć na liniji Split-Dublin.
Cijene Easyjeta i Croatie za MXP su slične i naravno da tu ima prostora za Croatiju kada je riječ o velikom, ali monopoliziranom tržištu od strane Easy Jeta.
Ponavljam, nije nemoguće niti neuobičajeno da više kompanija lete na jednoj liniji. I ne, Croatijine cijene nisu uopće skupe na ovim linijama i vrlo su konkurentne.
Crotia će se natjecati sa konkurentnim cijenama? Kada se to do sada desilo u povijesti firme?
Tri kompanije mogu letjeti, ako jedna od njih nije Croatia. Ona tu nema baš nikakve šanse.
Stvarno ste ustvrdili da će Craotia moći konkurirati easyJetu? Nazdravlje!
Da, Alene. Čudno ali istinito.
Pogledajte malo cijene za ove najavljene linije pa onda pričajte o “mission impossible”.
A da, Croatija ne može jer? Je Croatia? Odličan argument nema šta. Pogledajte kakve su im cijene.
Pa do sada baš nikad nije mogla. Ako ne može već 25 godina, a management se nije promijenio onda imamo dva scenarija
1. Ili će imati visoke cijene karata
2. Ili će stvoriti još veći gubitak (kao da ovaj sada nije enorman)
Croatia Airlines nije neuspješna aviokompanija zbog svojeg postojanja već zbog managmenta koji radi dovoljnu količinu pravilnih poteza da bi napravili kompaniju profitabilnom
Hahahahahahahahaha… odličan vic. Bogami me već dugo nitko nije ovako nasmijao.
htio sam reći *ne radi dovoljnu količinu pravilnih poteza
A to je potpuno druga stvar. Slažem se.
Želite reći onda da OU se nema smisla kritizirati zbog nepoduzimanja kvalitetnih poteza i otvaranja linija jer će svejedno svaka biti neuspješna?
Ja vas apsolutno više ne razumijem. Croatia Airlines napokon počme biti konkurentna na tržištu i vi se žalite na to? Što želite da Croatia Airlines još smanji udio? Ili želite da Croatia Airlines isključivo leti za Frankfurt, a rast, razvoj, nove baze, nove linije, konkurentne cijene nisu potrebne?
I još nešto. Zaboravio sam da je nemoguće biti konkurentan sa jednakim cijenama kao i Aer Lingus na liniji za Dublin, pa zato OU treba otvoriti liniju za Tuzlu i pokušati ponuditi povratne karte preko Zagreba za 100€ do Njemačke. Naravno, tamo će biti puno para za Croatiju, pogotovo sa enormno viskom profitabilnom cifrom (da bude konkurentna Wizzu) od 25€ po letu.
Zašto se ne zaposlite u neku aviokompaniju na mjesto nekog financijskog savjetnika jer vam je logika očito jača strana.
Ja to nisam rekao. Croatia je ekstremno inertna kompanija koje ne otvara linije i koja kada nešto i otvori to je smješno malo i nebitno. Ništa krucijalno se u toj kompaniji ne dešava već preko 20 godina.
Čime je to Croatia konkurentna na tržištu?
Ja radim za niz aerodroma i avio kompanija. I to za one najveće u regiji.
Rekli ste to indirektno.
Konkurentna je trenutačnim cijenama na ovim linijama. Jeste li vi uopće pokušali usporesiti cijene karata Croatije i drugih aviokompanija ili ste samouvjereno pomislisli da Croatia naplaćuje 300€ povratno za Milano?
Radite za koga ono? Savjete dajete Montenegru?
Pustite me tih priča o čitanju imeđu redova, dal sam nešto rekao indirektno. Ja što imam uvijek kažem direktno. Kod mene nema zakulisnih prića.
Radim za apsolutno sve najveće aerodrome u regiji i najuspješnije aviokompanije (što Croatia nikako nije).
Nisa rekao da Craotia naplaćuje Milano 300 EUR. Eto pogledao sam datume u VII. mjesecu. Craotia naplaćuje 120 EUR. EasyJet za isti period naplaćuje 69,90 EUR. Sa malim koferom to je 109,90 EUR. I da, tu je, za sada Croatia konkurentna. No koliki će ona gubitak imati ako će letjeti sa takvim cijenama.
Split-Milano za 120 EUR, Zagreb-Dubrovnik za 160 EUR. Gdje je tu pamet?
Za koje to aviokompanije radite? LH Grupu?
Dajte okanite se mene.
Ima li šanse da netko od drugih prijevoznika počne i s domaćim letovima?
Ne.
Slažem se, nevjerojatan je odium koji autor teksta prosipa po CA, gdje god stigne. Koliko to košta?
Nema nitk tih para kojima bi mene mogao platiti.
Croatia Airlines je NAJLOŠIJA kompanija u Europi koja bi već odavno bankrotirala da država svake godine u nju ne upuca par desetaka milijuna EUR.
Da, nemaju baš nikakve šanse.
Kad ce konacno odgovarati oni koji su ZLZ prodali u bjelo roblje i
U bijelo roblje???? O čemu vi čovječe pričate?
“Turisti jednako putuju za Zagreb kao i za Split” ma sigurno
2021:
Split 482.159
Zagreb 634.795
To je ukupno, bitni su mjeseci kada linija putuje, dodajmo i Splitsku aglomeraciju i dobijemo puno više.
Za razliku od toga Zagrebu na gravitira ni jedno selo, a kamoli grad.
Kad turista posjeti Zagreb ne zanimaju ga sela na njegovoj periferiji, ali kad turista posjeti Split u ljetnoj sezoni ne zanima ga toliko split koliko druga naselja duz obale.
To nije istina. Turisti koji obilaze Zagreb imaju organiziran posjet seoskom gospodarstvu gdje im se organizira kolinje (klopa, tamburši, folkloraši, rakija…), neki idu u Varaždin, a Kinezi idu masovno u Kumrovec.
Idu, ali u promilima za hrvatski turizam.
To jednostavno nije istina! Nemate pojma kakav turistički proizvod ima Zagreb. Pišete napamet.
Turistički program Zagreba se vidi po omjeru noćenja i dolazaka. Jedva 2:1.
Što je normalno za kontinentalne gradove. Nije ništa bolja situacija u Pragu, Budimpešti, Berlinu, Beču…
Zašto pričamo o osnovama?
Vi uspoređujete jedan bijedni Zagreb sa Berlinom, Budimpeštom, Bečom? Tragikomično.
Ne uspoređujem, samo kaže da je to tako u svim kontinentalnim gradovima, pa čak i ovim turistički najvećima.
Točno, Makarska, Omiš, Podstrana, Kaštela, Trogir, Šibenik… a u Zagreb ne dođu radi Karlovca i Velike Gorice..
Što turista koji dođe u Split odlazi na izlet u Makastku, Podstranu i Kaštelu. Je baš.
Ima ih značajno, uglavnom vaša tvrdnja o većem broju turista je netočna i radije ne stavljajte takve informacije.
Statistika ne laže!
Da ne laže, Split je bolji.
Nije i to sam vam dokazao službenim statističkim podacima.
Алене,
Заиста није могуће поредити Загреб и Далмацију по питању туризма.
У том смислу постоји логика да Сплит постане главни хаб Кроацијa авиопревозника.
Nije li? Zagreb je prije Covida-19 bio broj 1 destinacija po broju turista i broj 5 po broju noćenja.
Lijepo.
Nego koliko su ono dolazaka Grad Zagreb, Zagrebačka i okolne županije ostvarile. Je li barem 50% SDŽ?
Toliko o relevantnosti turizma Zagreba i okolice.
Napisao sam vam da je Zagreb i gravitirajuće mu županije imao više turista od Splitsko-dalmatinske županije, čak sam i stavio link na izvor.
Konačno nešto pametno od CA. Prebazirati što više aviona u Split.
I u Dubrovnik!
Ali to ne čini.
Takvu logiku nema ni jedna jedina kompanija u Europi.
Ovo mislim da je super potez OU. Jos da slicno naprave i u DBV. Da smanje letove za EU odredista ljeti u ZAG i prebace avione na SPU i DBV mislim da bi im bilo puno isplativije. A zimi da lete konekcije preko ZAG.
Siguran sam da na Dublin Split ima vise interesa nego za ZAG, usprkos konkurenciji u SPU.
Ovo je blentav potez OU. Krajnje neracionalan i protivan svim trendovima u Europi. Dubrovnik potpuno zapostavljaju. Zašto?
Znači neracionalno je otvoriti nove linije iz Splita, a isto također je neracionalno ne otvoriti nove linije iz Dubrovnika?
Subjektivnost vam je sve veća i veća.
Omjer linija iz Splita i Dubrovnika, dva aerodroma koji su 2019. bili vrlo blizu po broju putnika je:
Split 30 linija
Dubrovnik 13 linija.
Ako je to vama normalno, onda OK.
Nisam vas to pitao.
Odgovorite na pitanje.
Odgovorio sam na pitanje. Jasno i nedvosmisleno.
Niste već ste ga ignorirali.
Pričate o tome da je neracionalno da otvarati nove linije iz Splita jer “se to ne radi” dok se u istom vrijeme se žalite zašto se ne otvaraju nove linije iz Dubrovnika.
Ponovit ću pitanje ako niste razumjeli. Zašto se žalite na otvaranje novih linija iz Splita sa argumentima “ali to legacy ne rade”, dok u isto vrijeme zahtjevate kršenje te prakse ali u Dubrovniku.
Vi bome mrzite taj Split. Prvo ste pljuvali po Dalmatincima da su ljeni (malo ironično za građanina grada kojem se taj famozni centar raspada jer vi ljenčuge od Franje Josipa ništa niste ni takli) jer “Split nema otvorene hotele zimi” što uopće nije istina, a vi to naravno niste nikad ni dokazali, a sada se ne želite nikaikvu ekspanziju u Splitu, dok želite sve za Dubrovnik.
Jaooooj! Majko mila. Pa ovo je kao da maloj djeci govoriš. OK, ajde da vam nacrtam:
1. Split, Dubrovnik, Zadar, Pula i Rijeka trebaju imati letova ljeti. Taj broj letova ne treba biti ogroman. Iz Splita nikako kao sada, već na razini TAP-a ili Aegeana.
2. Split ima puno previše linija (njih 30), Dubrovnik premalo (13), a ostale zračne luke samo simboličan broj.
2. Croatia mora, kao i sve druge kompanije, širiti i razvijati svoj hub.
3. Craotia je imala modalitete da se bori sa Ryanairom, nije ih iskoristila. No, napustiti tržište i prepustiti ga Ryanairu u svom glavnom hubu je krajnje neinteligentno.
Majke mi, koji ste vi svi čudaci. Eto, ja mrzim Beograd, ja mrzim Sarajevo, ja mrzim Ljubljanu, ja eto od prije tri dana mrzim i Split. Pričate notorne gluposti. Do sada sam napisao 12 analiza i 34 članka koji hvale Split.
Na razini Aegeana Split i je. Iz Thessalonikija ako izuzmemo letove za Atenu imamo 2 dnevna leta za Munchen, svakodnevne za Frankfurt, Stuttgart, Dusseldorf i Larnaku, 3 tjedna leta za Zurich, Tel Aviv, Pariz, Bruxelles, Berlin, 2 tjedna za Hamburg, Rim, Nuremberg, Milano sve sa A320, ppnegdje i A321.
Uz to imaju i sveukupno 6 tjednih letova za Dubrovnik, Tiranu i Izmir sa ATR 72.
Što znači da Aegean Airlines ima 65 tjednih letova sa A320 iz Thessalonikija.
Croatia Airlines s druge strane ima 1 pw za ATH, DUS, LHR, BER, AMS, CPH sa A319, 1 pw sa Q400 za LYS i PRG, 2 pw sa A319 za LGW i ARN, 2 pw sa Q400 za MXP i OTP, 3 pw sa A319 za DUB i CDG, 5 pw sa Q400 za VIE i ZRH, 9 pw sa A319 za FRA i 14pw sa Q400 za MUC. Rim je pak linija iz Zagreba.
Ovo je ukupno cca. 41 tjedni let sa A319. Poprilično manje od Aegeana iz njegove druge baze. Jedino u ovome mi nema smisla 2 dnevna za MUC kada Zagreb ima tek njih 9 tjednih, a i bilo bi bolje da se na linijama poput VIE i ZRH koristi veći avion ali sa manje frekvencija po uzoru na Aegean.
Ne nije. To sam vam dokazao prije dva dana. Konačno ide i analiza o tome pa ćete tamo čitati.
Salun i Split ni po čemu nisu usporedivi. Split se može uspoređivati sa otočnim aerodromima.
Ok.
Nisu usporedivi? Pa Solun i je veći aerodrom što znači da je logično da na međunarodnim linijama Aegean nudi duplo više kapaciteta nego OU.
Sve u svemu, svaka čast na logičkom potezu povećanja udjela u aviotržištu aerodroma Split. Iako ste vi govorili da je Croatia izgubila bitku za obalu prije 20 godina, Croatia još uvijek drži veliki broj frekvencija.
Prije nije držala. Sada nešto i ima, ali samo iz Splita. Nažalost tako nije iz ostalih jadranskih gradova.
Držala je takav udio da je bila no. 2 aviokompanija u Splitu.
Zašto nažalost? Nije baš logično da se lete međunarodni letovi iz svakog obalnog grada. To Aegean uopće ne radi.
Radi Aegean ali ni izblizu kao Croatia. Kako to?
Aegean ne leti iz svakog obalnog grada prema inozemstvu jer nije logično. To nije ni logično ni za Croatiju (charteri su naravno izuzetak) zbog blizine hrvatskih obalnih aerodroma.
Croatia se sa ekspanzijom u Splitu pokazala da ima volje za povećanjem udjela na tržištu. Povećati udio na atraktivnom tržištu je uvijek pozitivna stvar i to je nešto što Aegean radi svake godine. Prošle godine je Aegean uveo novih 65 tjednih letova sa A320 iz mnogih obalnih destinacija (ne svih ni blizu) što znači da Aegean radi ekspanzije čak i veće nego što OU radi. Znači OU potez kojem svjedočimo je nešto što Aegean radi.
Ali Aegean ima daleko manje letova iz svojih sekundarnih aerodroma nego Croatia iz Splita. Govorimo o kompaniji koja je 600% veća od Croatie.
Nema manje letova ni kapaciteta. Aegean je u 2021. otvorio 65 tjednih letova sa A320 iz svojih sekundarnih baza izvan Soluna i Atene. To je više kapaciteta nego što će OU imati ove godine iz svih obalnih gradova prema inozemstvu.
Napisao sam vam konkretne podatke, neću se ponavljati. U tim podacima vidite da je Aegean ima bitno manje linija za svoje sekundarne aerodrome nego što ih Croatia ima iz Splita.
Linija? Ja pričam o kapacitetu što je relevantno.
Da, kapacitet je relevantan, ali mi govorimo o zračnim lukama koje su bitno veće od Splita.
I te bitno veće zračne luke često imaju i veći ponuđeni sveukupni kapacitet. Koliko Geneva ima kao Swissova baza ili Thessaloniki kao Aegeanova? Thessaloniki ima duplo više kapaciteta nego Split, a i ima duplo više putnika.
Kako možete uspoređivati Solun i Split? Po čemu su oni usporedivi? Split možete uspoređivati sa zračnim lukama po obali poput Rodosa, Krfa ili Herakliona.
Naravno da Split neće imati jednako kapaciteta kao Solun, pa zato i OU nudi duplo manje kapaciteta prema međunarodnim destinacijama nego što A3 nudi iz Soluna.
Duplo manje? Pričekajte analizu od utorka.
Odličan potez OU. Sad neka ZL i Rayan dogovaraju podjelu kikirikija koji ostane na kraju. Samo naprijed
Kikirikija? Bogami po brojkama je vidljivo da se ne radi o kikirikikju. 82% iz 2019. je huge!!!!!
82% iz 2019 uz 40% takse koja se naplacuje po putniku. Ma, huge.
Prehuge!
Svakako je huge. Jel od Ryanaira dobivaju novac, ne daju im ga.
Ali to se onda ne nazove huge, nego kikiriki.
Kajgot. Baš pišete nonsense.
Pa sa zaradom od taxi Rayanovih 1000 putnika ne mogu pokriti ni troškove toalet papira na dnevnoj bazi
To stvarno nije istina što ste sad napisali. Ali ono, nije istina. Ryanair će Zagrebu donijeti 5 milijuna EUR + niz dodatnih usluga.
Zato su odlucili da u toaletima ne bude papira ubuduce.
Tko je to odlučio?
Toliko oprecnosti kod Autora.
Prvo kritika sto se pored takvog bisera kao sto je Jadran – tako ocajno ponasa domaca kompanija. Sada kada je resila da se zbog dampinga Ryanair u Zagrebu prebaci donekle na Jadran opet ne valja.
Ovo nije prvi put da sam sebi skace u usta.
A bice i da ga svrbi to sto se vec šuškalo duze vreme: Legacy ce smanjiti ili otici iz Zagreba zbog opake konkurencije. Zagreb nije ni Budimpesta, Beograd, Sofija, Atina a ni Bec gde ima putnika za sve vrste profila prevoznika. Jednostavno premali je i nebitan.
Hahahahah Zagreb ima više legacyja od Beograda. Toliko o njegovoj “nebitnosti”.
Polako… polako…
Nego koliko ono imate putnika u odnosu na Beograd? 🙄
Broj putnika nije bitan ako se priča o navodnom “odlaženju” legacy avioprijevoznika iz Zagreba što nema veze s istinom, a trenutni Croatijini potezi imaju više veze sa njenom lošom, točnije nikakvom, strategijom nego sa Ryanom.
Napominjem, da od trenutka dolaska Ryana u Zagreb ni jedan legacy avioprijevoznik nije otišao iz Zagreba zbog Ryana, već su i došla dva nova EU, Finnair i TAP.
Otkada je TAP novi prevoznik u Zagrebu? 😂
TAP mora da se racuna svakog leta kao novi prevoznik jer zimi i ne leti 🙂
Je li TAP leti za Zagreb? Da. Je li TAP došao u Zagreb prošle godine kao novi prijevoznik? Da.
U čemu je problem?
Bogami ni u čemu, osim u nečijim glavama.
Dajte ne pričajte nonsense. TAP je došao u VI. mjesecu u Zagreb, nakon Ryanaira.
Baš smiješno jel’ da?
TAP je novi prijevoznik od 2. lipnja 2021. godine.
Niste skapirali. Ne mozete svake godine TAP racunati kao novog prevoznika.
Vi niste “skapirali” da govorim o vremenu od dolska Ryana.
Da TAP je došao u Zagreb nakon Ryanaira.
TAP je došo prije Ryanair i ne lupetaj gluposti
Ne nije. To nije istina. Radio sam doček i TAP-a i Ryanaira u Zagrebu.
Naravno da ne. TAP nije letio do VI. mjeseca 2021. uopće. I da on je novi prijevoznik od VI. mjeseca 2021.
Točno tako!
Od VI. mjeseca 2021. Dakle došao je nakon Ryanaira.
Upravo tako. No, zaboravili ste Aegean, Rossiyu i Air Transat. A k tome treba dodati još i Norwegian i novu liniju Eurowingsa.
60.000 manje. Najbliže u zadnjih desetak godina.
No, to je bitan argument, iako, naravno, nikako ne jedini. Sve ostalo je na strani Beograda.
Split ima daleko više linija Croatie nego ima Aegean iz i jednog svog aerodroma, ili TAP iz svog. Punooooo pretjerano. I nelogično.
Sve gledam kako legacy odlaze. Zato i je od dolaska Ryanaira i došlo 5 novih legacy kompanija u Zagreb, a ni jedan jedini nije otišao.
Sveti. Kao sto ce i ostale legacy kompanije. Probace jos ovog leta da vide kako stoje stvari sa nekonkurentnoscu Ryanair pa ako vide da im Zagreb stvara gubitke – redukovace ili jednostavno otici!
Nema boljeg indikatora od domace nacionalne kompanije. Pa posle neka aerodrom skuplja mrvice od Ryanair koje mu ostavi kad proda kartu za 10€ sa svim taksama.
Upotpunosti netočno kao što su i obično sve procjene hrvatskog tržišta od strane srpskih komentatora.
Pitam se zašto taj Ryan nije već otišao iz Zagreba kako je bilo procjenjivano. Zašto nije ni jedna legacy aviokompanija otišla iz Zagreba zbog Ryana, točnije zašto su još dvije nove EU legacy aviokompanije došle u Zagreb.
5 novih legacy prijevoznika je došlo u Zagreb, ne dva.
I da, ipak se ništa ne dešava od tih predviđanja koja smo ovdje čitali.
Da, ovaj scenarijo o kojem govorite je sad nešto izmijenjen. Do prije dva mjeseca ste tvrdili:
1. Da će Ryaniar propasti i otići iz Zagreba
2. Da će brojke putnika biti katastrofa
Kako to da se taj scenario nije obistinio?
Hahahah, da baš je Croatia Airlines pokazatelj ičega.
Naravno da ce Ryanair otici iz Zagreba a broj putnika i jeste katastrofa a potezi CA upucuju da se aerodromu nepise dobro.
Upravo tako. Potrebno je vreme.
Ryanair će otići iz Zagreba? Da slušam to već godinu dana. A Ryanair u međuvremenu već 4 puta povećao broj linija i frekvencija.
Zbog subvencija I ugovora koji su potpisali sa ZAG
Ryanair u Zagrebu ne dobiva subvencije.
Ryanair muze, kad izmuze ide.
U velikoj većini slučajevo to nije tako. Ipak na većini aerodroma je prisutan već 10,15,20 godina.
To samo u Beogradu ide tako. U Zagrebu i ostalim sličnim EU aerodromima ne.
A kaj će po zimi?
Pjevat borbene…
Na svakoj liniji koju pokreću konkurencija je veća u Splitu nego u Zagrebu. Kako će se oni sa tim izboriti, veliko je pitanje. Sigurno je leti Split cash cow, ali mnogo jakih igrača već muze tu kravu. Ne mislim da je ovaj potez loš, ali loše je što se iza njega ne vidi baš nikakva strategija.
Strategija OU je jasna. Tipuju na putnike kojima nije problem platiti normalnu cenu karte pa cak i vise od toga jer razumeju koncept da im 150-200€ za povratnu kartu bolja opcija od automobila.
Zato OU ima i onaj ugovor sa kompanijom koja izdaje jahte. Jasno im je kao dan da ne mogu se boriti sa Ryanair koji prodaje karte za 10€ i ubija konkurenciju.
To bi sve bilo OK kad im konkurencija na ovim linijama na Splitu ne bi bili KLM, Air Lingus, SAS, Norwegian… Na kojoj to liniji iz Splita imaju samo LCC kao konkurenciju, možda na Bukureštu, a odatle ne vidim puno zakupljivača jahti.
Ali pokusavaju napokon da se bore! Znaju oni ko im je sve konkurencija u Splitu ali makar pokusace. Znaju i da tamo letuju bolje platezni gosti. Ako se jos dogovore sa nekom agencijom jos jedan plus.
Ta pobrojana konkurencija ne leti za 10€ Kao Ryanair iz Zagreba. Jel lakse boriti se sa nekim ko ima pribliznu cenu proizvoda ili sa dampingom?
Moze da se desi i da OU ima pristupacnije cene od konkurencije. Dok u borbi sa Ryanair to nikako ne moze.
Nema to veze sa nikavih 10€ po letu, a preporučam da se svi ovdje malo bolje upoznaju sa situacijom, a ne samo klasičnu mantru udarati o zločesto Ryanu koji bankrotira aerodrome i koji nudi karte za kikiriki. Cijene karata za prema Dublinu nikad nisu bile ni približno za 10€, a i prema ostalim destinacijama Ryan ne leti baš tako jeftino.
Da. Nisu za 10€ ali su 12,99€, 15, 20 😂
Hahahaha baš je smiješna tvoja nesposobnost da čitaš sa razumijevanjem.
Isto kao i tvoja da rezonosuje 😎
Wow, koji lijepi emotikon. Baš znaš raspravljati sa sasvim logičkim argumentima.
Ako nisi shvatio što sam ti htjeo ukazati sa komemtarom da ne znaš čitati s razumijevanjem, je da na jednoj od linija iz Zagreba, konkretnije onoj za Dublin, Ryan uopće ne nudi ni približno tome jeftine karte. One se u jednom smjeru još uvijek kreću od 57 do 100 i više eura tijekom ljetne sezone, što znači da Ryanove cijene na liniji koju Croatia od sada ne leti u tom periodu, uopće nisu takve da potiču OU na povlačenje.
Upravo tako.
da što?????
Zagreb je jedna od destinacija sa najnizim cenama FR karata.
Nego, koja je to konkretno analiza dokazala jer baš me zanima da ju pročitam? Gdje je mogu pronaći?
Ma to je neistina. Ovaj portal je više puta dokazao da nije tako.
Nije istina. To sam već više puta dokazao da nije točno!
No, no… čemu ovo?
No, to nije istina.
Pred cca mjesec dana; Zagreb-Bordeaux cijena sa Air France ZAG-CDG-Bordeaux 1.800kn one way sa svime uključujući i kofer od 23kg. Opcija dva; E-sky je nudio Ryan Zagreb-Basel i Basel-Bordeaux (easy jet). Cijena 565,00kn (start) i plus pitaj Boga koliko još doplata za kofer. Vjerovatno bi ispalo nešto jeftinije nego sa legacy kompanijom, ali daleko je to od 10EUR ili 20 ili 30…. i plus tramak u Baselu sa prtljagom. Nešto čega sa legacy nema….
Btw, povratak sada u nedjelju; Lisabon-Zagreb, TAP pita 900kn za one way plus prtljaga….sve skupa 1450,00kn
Jasno.
Pogotovo neće za toliko letjeti ovog ljeta. Ryanaira prekida sa dumpingom u III. mjesecu.
Ali za Dablin iz Splita ima i Ryan za “10 eura” i Air Lingus za “150-200 eura”. Slično je za većinu ovih linija, već imate 1 LCC i 1 legasi. OU frekvencije ne deluju konkurentno, ni najmanje. Cena je drugi faktor, ni tu ne verujem da će OU biti konkurentna. Želim im sve najbolje, a videćemo šta će biti vrlo brzo.
Iz Splita za Dublin Ryan traži daleko više od 10€ po smjeru. U 7. i 8. mjesecu su karte više od 100€ po smjeru.
Jednako kao i iz Zagreba. Ali ovdje još ima i Aer Lingus koji u Zagrebu nema.
Ma zato sam stavio pod navodnike – u smislu postoji jeftinija opcija i postoji skuplja opcija. I OU kao treća opcija. A Zagreb-Dablin ostavljaju samo Rajanu. Wow, sjajna strategija, ako planiraju da se u oktobru vrate na tu liniju iz Zagreba to mogu da zaborave.
Upravo tako. Blesavo do boli.
Upravo tako. Blentavo do boli!
Bolje platežni gosti ljetuju u Dubrovniku, Opatiji i Rovinju. Nikako ne u Splitu.
Sve linije koje je Croatia pokrenula iz Splita imaju konkurenciju LCC koji lete za 10 EUR.
Bolje platežni gosti odlaze u Split daleko više nego u Rovinj ili Opatiju.
Ako vi tako kažete…
Broj hotela sa 4**** i 5*****
Split 19 od toga 3 sa 5*****
Opatija 22 od toga 5 sa 5*****
Bit će da Opatija ima više luksuznijih hotela od Splita jer ima bitno manje turista u njima.
“Bit će da Opatija ima više luksuznijih hotela od Splita jer ima bitno manje turista u njima.”
Točno to.
Split ima ogromnu količinu bolje platežnih gostiju i to se vidi po cijenama.
Znači Opatija ima više luksuznih hotela od Splita koji zjape prazni, za razliku od Splita koji su prepuni. Majko mila!!!!
Da.
A bože mili koji nonsensi se tu mogu pročitati.
Hahaha, od kada su podaci, iz 1965? :D:D:D
Alene, sramoćenje na n-tu potenciju, a sve dostupno uz 3 klika.
Ne podaci su sa stranice Hrvatske turističke zajednice i aktualni su. Sramotite se vi okvakvim pisanjem.
Znači brišu se opet komentari koji demantuju Alena, ccc?
Dakle, Alene, ponavljam apel: jel mogu da dobijem link na HTZ gde se vidi brojka od 3 five-star hotela u Splitu?
Ako to zaista stoji tamo, onda tamo negde treba dobiti otkaz.
Da, konkurencija u Splitu je enormna.
Ma Craotia ništa na ovom svijetu ne razumije. Budite sigurni u to.
Da, jako puno jakih igrača muze tu kravu. I da, tu nema nikakve strategije nego čista stihija.
“Daleko je više potencijalnih putnika iz Zagreba za Dublin, poglavito radi velike dijaspore i poslovnjaka.”
Prepostavljam da ponovno nemate nikakve točne brojke za ovo što govorite.
Između Splita i Dublina je u 2019. bilo 8 tjednih letova, između Zagreba i Dublina je bilo 3. Toliko o “daleko više” potencijalnih putnika.
Da imam točne brojke.
A koliko je prošle godine bilo letova između Dublina i Zagreba (6 tjedno), a koliko između Dublina i Splita (4 tjedno).
Da, da. Imate ih zasigurno od onih, kako ste ih sami nazvali, nepouzdanih jeftinih alata pa ih zato ne navodite.
Nema veze koliko je u pandemijskoj godini bilo, važno je gledati kontinuirane trendove. A trend je takav da je turistima daleko interesantnija obala od dosadnog Zagreba i da vrlo očito aviokompanije vide veći potencijal za letenje prema Splitu iz Dublina, nego prema Zagrebu.
Ja sam napisao koje alate koristim i vidjeli ste da su to ozbiljni alati.
Bogami brojke zadnjih pola godine ne pokazuju da ste u pravu.
Brojke pokazuju da sam upravu. Split je prije pandemije imao više letova za Dublin, i u 2020., a i imati će i ove godine. Jedino prošle godine nije imao. Da je istina ono što govorite, onda bi Ryan odavno došao na liniju Zagreb-Dublin te bi Aer Lingus operirao tu liniju. A Aer Lingus je jedna vrlo uspješna aviokompanija koja zna gdje ima više potencijala i profita, a očito ga više ima na obali.
Split je imao više letova u ljetnoj sezoni (ne puno više), ali na razini cijele godine nije. Prošle godine nije imao.
Ryanair nije letio u Zagreb, stoga nije imao ni jednu jedinu liniju, a kad nemate ni jednu jedinu liniju ne letite ni Dublin. Aer Lingus ne operira Dublin radi svoje opredljeljenosti da ne širi mrežu osim iz Engleske. Pričao sam o tome sa jednim od managera Aer Lingusa.
E taj dosadan Zagreb kak ti kažeš,a očigledno je da nemaš pojma je imao prošle godine 100 000 turista više od Splita…
Svaka čast na mnogim korejskim turistiža koji 2 dana ostaju u Zagrebu
Odličan uspjeh!
I ako nisi znao, Split nije jedino turističko mjesto koje gravitira splitskom aerodromu.
Ne razumem cemu ovolika mrznja prema Splitu?
Na ovom portalu nema apsolutno ni najmanje mržnje prema Splitu.
Naravno da Split nije jedino mjesto koje gravitira splitskom aerodromu. Zar netko smatra drugačije?
Što fali Koreanskim turistima oji budu 2 dana u Zagrebu. Pritom ostave ogroman novac. Više nego Česti ili Poljaci 7 dana na Jadranu. Kako god, Zagreb je 2019. bio broj 1 po broju turista u regiji (boji i od Dubrovnik koji je broj 2) i broj 5 po broju noćenja. To nikako nije mala brojka i zanemariva.
Očito vi to smatrate jer potencijal aviolinija gledate (ništa neuobičajeno za vas) ekstremno subjektivno, a to je na način da komparirate broj turista u cijeloj godini mjesta čija aerdromi nose imena.
Je li vi shvaćate da vaš dragi miljeni Zagreb i njegova županija nemaju ni 50% turista SDŽ u ljetnim mjesecima. U kolovozu 2021. SDŽ je ostvarila 866.000 dolazaka, a Grad Zagreb i njegova županija niti 120.000. Toliko o “jednakom” potencijalu…
Nitko ne spori da Splitsko dalmatinska županija ima više turista od zagrebačke županije. Naravno Zagrebu ne gravitira samo zagrebačka županija nego i niz drugih županija poput Karlovačke, Sisačko-moslavačke, Varaždinske, Međimurske, Krapinsko-zagorske, Bjelovarsko-bilogorske, Koprivničko-križevačke…
Splitsko-dalmatinska županija 2021 1,2 miljuna turista
Zagreb i gravitirajuće županije 1,4 milijuna turista
Izvor:
https://mint.gov.hr/UserDocsImages//2022_dokumenti//4-3-2_Dolasci%20i%20nocenja%20turista%20u%202021.pdf
SDŽ na toj listi ima 2.3 mil. turista ukupmo.
Daleklo više nego Zagreb i sve županije oko Zagrebačke.
Nema. Objavio sam vam službene podatke Državnog zavoda za statistiku.
Pogledajte u kategoriji “ukupno” po dolascima.
2.309.000 za SDŽ.
634.000 za Grad Zagreb.
To je samo zbog Korone. Prešišaće Zagreb i to vrlo uskoro.
Drugo, u Splitu se povecava prisustvo i legacy i LCC dok u Zagrebu raste LCC dok legacy opada.
Ma kako legacy opada?
5 novih legacy kompanija u godinu dana, sve ostale su ozbiljno povećale kapacitete! Kako onda, pobogu, opada?????
Zagreb ima više turista od Beograda
Nije ni čudo s obzirom na tretman Croatije u Zagrebu. Bazirao bih više oiviona u Splitu. Dijaspora je s područja Dalmacije i gravitirajuće Hercegovine, a i turisti dolaze više nego u ZG. Konačno se nešto dobra događa c Croatiom.
Nema to previše logike što govorite. Sve, ali doslovce SVE kompanija Europe rade svoju veliki hub i njega jačaju. Koliko ima British letova iz Manchesterea, Edinburga ili Birminghama? Koliko ia letova Lufthansa iz Dusseldorfa, Berlina ili Hamburga? A koliko Iberia iz Barcelone, Valencije ili Palma de Mallorce? Dok god će Croatia ovako razmišljati stvarat će enormne gubitke.
Koliko TAP ima letova iz Porta? Koliko Aegean ima letova iz Rhodosa, Herakliona, Chanije, Santorinija?
Vidili smo mi ukidanje neprofitabilnih feederskih linija i forsiranje letenja preko OU huba prema daljnim destinacijama pa se OU pljuvala zbog toga. Odlučite se što želite.
Ne puno. Svakako manje nego Croatia iz Splita. A govorimo o neusporedivo većim aerodormima:
TAP Porto 11 linija
Aegean Rodos 12 redovnih linija + 10 chartera = 22
Aegean Heraklion 18 redovnih linija + 6 chartera = 24
Aegean Chania 1 redovna linija + 3 chartera = 4
Aegean Santorini 2 linije
Croatia Split 22 linije + 8 chartera = 30
Zašto želite da Croatia ignorira razvoj Splita, a priželjkujete otvaranje baza u inozemstvu? Gdje je tu logika.
I što onda da Croatia radi? Da otvara baze izvan huba i tamo razvija mrežu ili ne, da razvija hub ili feeda LH?
Alen samo zeli da dokaze da zagrebacki aerodrom ne stagnira i da ce u narednim godinama biljeziti rekordan rast.
Maedjutim, posljednji potezi CA nikako Alenu ne idu u prilog.
Da ce imati veci broj putnika- imace. Samo zahvaljujuci LCC u ovom slucaju Ryanair. Kako ce se to odraziti na ostale videcemo.
Vidjet ćemo. Kako se odrazio Wizz Air na ostale?
Zagreb može imati i 105% putnika iz 2019. ove godine pa će se svejedno naći ljudi poput tebe koji će tvrditi da je riječ o stagnaciji.
Ako Zagreb bude imao rast od 5% u 2022. u odnosu na 2019. onda sigurno necu reci da zagrebacki aerodrom stagnira. Ali nece biti nikakvog rasta pa mogu reci da stagnira.
Ne možeš reći da stagnira je povećanje broja putnika naprema prethodnoj godini nije stagnacija već rast.
Ostvario je i Zagreb iznad prosječni rezultat u 12. mjesecu pa se i po tome pljuvalo.
Obrati pozornost da je referentna godina za poredjenje 2019. a ne 2021.
Upravo tako.
Majko mila. Stvarno ste ovo izjavili. Zagreb ima 82% broja putnika iz 2019. Daleko više od većine aerodroma regije. Pobogu!!!!
To nije dovoljno da bi se mogao donijeti zakljucak da aerodrom ne stagnira.
Nešto jako sa vama ne štima ako vam to nije dokaz.
Znači tebi svi stagniraju ili šta?
Ma gluposti. Ako Zagreb stagnira, neki drugi poput Beograda onda idu vrtoglavo dolje. To jednostavno nije istina.
Naravno da stagniraju i poznat je svima razlog (cudi me da vama nije). Problem Zagreba je sto je poceo stagnirati i prije korone.
Jedino eto vama stagnira Zagreb, Skopje, Beograd, Split…
Nekako nisam pročitao da Beograd stagnira.
Majko mila:
2009 2,062,242
2011 2,319,098
2013 2,300,231
2015 2,587,798
2017 3,092,047
2019 3,435,531
U zadnjih 10 godina u Zagreb su došle nove kompanije:
Aegean, Air Serbia, Air Transat, British, Emirates, Finnair, flydubai, Freebired, Iberia, Israir, KLM, Korean, LOT, Nordwind, Rossyia, Ryanair, TAP, Windrose.
I kako je onda to, do vraga, stagnacija?
Zagreb:
2017 3,092,047
2018 3.336.310 porast 8%
2019 3,435,531 porast 3%
Vidite li sta se desilo pred koronu?
Vidm, Zagreb je narastao za više od 10% u dvije godine.
A da. Majko mila.
Meni ne idu u prilog? Kakvog ja imam interesa na Zagrebu i zašto bi me ni potez Croatie išao ili ne u prilog?
Zato sto ste vi kao “strucnjak” predvidjali ogroman rast Zagreba ove godine, ali odlaskom CA sa nekih linija, to se nece desiti.
Ma bože me sačuvaj da ja želim da Croatia ignorira Split. To jednostavno nije istina. Ali Craotia ima bitno više linija za Split nego Aegean za svoje sekundarne aerodrome ili TAP za svoje, o drugim kompanijama koje ne lete za sekundarne aerodrome da i ne govorimo (Lufthansa, British, Iberia…). Stoga je to nelogično. Daleko logičnije bi bilo da Croatia razvija svoju hub. A to ne čini.
Ne vidim razlog da to bude nelogično ako će te linije donositi profit. Ima i jedan Swiss u svojoj bazi u Genevi daleko više linija od ovoga, a da ne govorim da gotovo sve navedene kompanije nude i više kapaciteta iz svojih baza nego OU.
Dokazao sam vam da Crotia iz Splita ima više letova nego Aegean ili TAP iz svojih sekundarnih baza. A govorimo o neusporedivo većim kompanijama.
Pa dobro, nije baš da vi podržavate one principe po kojima drugi rade.
Najbolji primjer je podrška feedanju LH.
Dobar dio kompanija feeda LH. Naravno te me može biti jedino, ali konektiranost prema LH hubovima jest bitna.
Nije ne logično s obzirom da, ako isključimo PSO, OU uopće ne nudi puno kapaciteta.
To nije istina.
Istina je. Ne nude ni 40 tjednih letova Sa avionom veličine A319. Nude stvarno malo kapaciteta.
No, to stvarno nije istina.
Pa je. Croatia pogledajte malo kapacitet.
*Croatia nema puno naprema navedenim kompanijama,
??? čega nema puno?
OK, ponavljat se nećemo. Vi ćete sada govoriti da je istina ja da nije i to je to.
IMA LI PILOTA U AVIONU?? NE , NEMA!!! Kapetan on duty, njegova ekselencija Andrej Plenković prilegao malo da odmori kao nesretni kapetan Air France 447 na letu iz Ria. Avion brže bolje preuzela glavna stjuardesa tena mišetić to je na mjesto predsjednika uprave CTNa, rok od čak pet godina postavila koautora knjige svoga oca Ivana Mišetića, Jasmina Bajića, u njegovoj 63 godini, cvijetu mladosti. O ČEMU DALJE GOVORITI KOMENTIRATI?? I novinari nezainteresirani, aktivirao sam Josipa Bohutinskog i Mislav Togonala i njihov odgovor dosada! A nadzorni odbor CTN hrpa dvorskih luda koji su tamo zbog besplatnih avio-karata i korupcije!!
Nažalost u pravu ste.
Pajden jesi li to ti?
Da to je Padjen.