Aerodrom Beograd je u VI. mjesecu ostvario 542.000 putnika. Ovo je 89,9% putnika iz istog mjeseca 2019. godine. U prvih pola godine Beograd je ostvario 2.136.000 putnika (82% iz istog perioda 2019.) i 27.703 operacija.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aerodrom Beograd
Znaci 5 miliona za celu godinu je ipak ostvarivo
Itekako!
Vidjet ćemo.
Pojedini komentatori toliko pumpaju očekivanja da sam ja mislio da Beograd ide na minimum 120%. Kad ono 90%. Dobrih 90% ako mene pitate, ali sad ispada da ovi komentatori smatraju da je to fantastičnih 90%. Samo dokaz da komentare tih ostrašćenih fanboysa treba potpuno ignorisati. Ne znaju da se obuju u jednoj pameti, tako se kaže u mom kraju.
Ajmo do 100% tokom jula i avgusta, može BEG to <3
Da 90% Beograda je fascinantno i presuper, a 90% Zagreba je tragedija.
Kad se objave ponuđeni kapaciteti znaće se šta je bilo tragedija, a šta nije. Ovako, click bait.
Zna se i ovako.
I koji su ponuđeni kapaciteti ako se zna?
Ne zna se.
Odlična objava. Samo što je menadžment BA imao predviđanja da će tek krajem 2023. godine doći na nivo 2019. godinu. Mora da su se iznenadili. Da li su pripremili službe na predviđanja za 2022. Ili predviđanja za kraj 2023.?
Ispostaviće se da su bili u pravu.
Pa u 2022. neće imati 100% to je sigurno.
Realno Beograd je razvalio,svaka im cast.
Isto tako se dobro drze sa procenama i tekucim radom,imaju izgleda dovoljan broj ljudi i za razliku od ostalih super su se spremili za ovo leto.
Ne bih poredio sa Zagrebom ili bilo cim,to su price za maloletne.
Jedino pravo poredjenje je sa Beogradom 2019.,da nema ovog rata bili bi na oko 100% u odnosu na pre pandemijsku situaciju sto je super.
Bravo 👍
E sad meni ovo nije jasno. Beograd je razvalio sa 89,9%, a Zagreb ima tragične rezultate sa 90,4%. Možete mi ovo objasniti?
Evo ja cu ukratko – pored zive OU i Ryanair-a koji se razgoropadio u Zagrebu broj putnika stagnira. I naravno da je to jako jako lose. OU se potpuno povukla i prepustila je aerodrom Ryan-u koji nije uspeo nadoknaditi izlazak OU iz Zagreba.
Alene, moze li se negde naci usporedba, ili je mozda vi imate, sa brojem ponudjenih sjedala koje je OU imala u Zagrebu 2019 i danas u 2022?
Pa sad, reći za OU da je živa je preterivanje.
Je!
Pa kako broj putnika, pobogu stagnira.
Obzirom da je Zagreb imao bitno više putnika u usporedbi sa 2019. do IV. mjeseca, a sada ima otprilike isto kao i Beograd, znači li to da Beograd još više stagnira od Zagreba?
Tekve brojke ne postoje.
Napisao sam jasno da ne bih poredio sa Zagrebom,ali kada vec pitate,Vi ste pisali tako da sam ja ocekivao najmanje 150% od 2019.,mozda zato su ljudi razocarani.
Svakako se stice tako neki dojam da je 90% Beograda dobro a Zagreba slabo mozda najvise zbog Vas i Vasih prognoza
Zbog mene i mojih prognoza? Ja nisam prognozirao baš ništa, nikakve brojke, nikave pretpostavke. Ne pričajte gluposti.
Da nema korone, da nema rata, da nema mora… Čemu to? To su sve činjenice, ne mogu se zanemariti. Otkud mi znamo šta bi bilo kad bi bilo. Nije nam dato da to znamo pa ne treba time ni da se opterećujemo. Bolje da vidimo šta može da bude umesto šta bi bilo.
Zasto stavljate Vas i mene u isti kos? Ja komentarisem za sebe,prema svom misljenju,to su cinjenice koje nisu zanemarljive i koje se uzimaju u obzir.
Posto ima rata ovoliko je,da nema pretpostavljam sta bi bilo
Pa u istom smo košu i u njemu se non stop čuje šta bi bilo kad bi bilo. Ne volim lamentiranje, izvinite ako je zvučalo lično.
Nema problema,kulturno izvinjenje prihvaceno.
Ja ovde komentarisem iz ciste razonode i ubijanja vremena,isto tako smatram da sam laik u ovoj bransi ali je eto igrom slucaja pratim.
Zivili
Upravo tako
Ovdje smo najbolje vidjeli dvosyruke standarde kod citalaca,kod Zagreba se govorilo kak je 90% u odnosu na 2019 lose jer je dosao ryan i ja se slazem sa tim da je trebalo biti vise,ali budimo onda realni da ni za Beograd ovo nije dobar rezultat s obzirom na veliku elspanziji JU…
Ryan je napravio ogromnu ekspanziju, 26 novih linija, ni jedna kompanija to nije napravila u Beogradu pojedinačno, tih 26 novih linija su analog od 50+ u Beogradu i moralo je rezultirati mnogo boljim rezultatima, tako da nisu to dvostruki standardi. A ja lično mislim da je i Beograd trebao bolje u junu, bar još 5% više.
Beograd ima 15 novih i obnovljenih linija, više od 70 dodanih frekvencija. Kako je to lošije od 52 dodatne frekvencija Ryanaira?
Ryanair je imao i 76 dodatnih frekvencija pa nije imao 92% ni jednom za razliku od Beograda.
Moj posao je da znam
А колико тих нових летова из Београда је са АТР-ом који има до 70 сједала илити око 90 мање него један В738 који вози Рајанер? Зато базирање чисто на летовима није мудро већ би требало да се гледа CASM.
Stoji, ali je to svejedno velik broj letova, od kojih je većina sa A319 i A320.
Upravo tako. Potpisujem
Рецимо да ни једно ни друго није одлично… И да нема разлике…
Или позитивно – и једно и друго је одлично (и опет нема велике разлике…) 😉
Da, ali gro čitatelja ovog portala tvrdi drugačije. Oni tvrde da je 90% Beograda super, a 90% Zagreba tragično.
Nema Beograd 90% vec 89,9%.
Bar vi jedini tako kazete.
Da ima 89,9%
Па нека тврде… Да ли то мења ишта?
Пошто су београдски и загребачки аеродроми по доста параметара слични, такав је и опоравак.
Било би боље да су сви преко 120%, али… Дотле има доста да се ради, укључујући и повезивање аеродрома метроом/возом.
Ne samo je najbolji primjer dvostrukih standarda.
Bez dobrog dela letova za Rusiju i transfera iz te zemlje te ogranicenja koja JU ima na nekim aerodromima, ovo je i vise nego super.
Beograd nije dobio bazu neke nove kompanije niti je neka kompanija bazira dodatne avione.
Ali Srbija ima letove za Rusiju. Cijelo vrijeme je imala 15 do 17 letova tjedno. Ostali nisu imali ni jedan jedini let.
Ograničenja su imali svi, neki više, neki manje. No, u Srbiju je dolazila dijaspora avionom. U Hrvatsku i Sloveniju je dolazila automobilom.
Air Serbia je dobila 6 aviona više nego 2021. i isti broj kao 2019. 70 dodatnih letova tjedno samo Air Serbije. Malo li je?
Nije imala cijelo vreme. Mesecima nema vise od 8x nedeljno za SVO te po 2x za LED i AER. To je mizerno u odnosu na normalan volumen saobracaja.
U Srbiju je dijaspora najmanje dolazila avionom? Znate zasto? Zato sto su dolazili bez testova i bez uputa da moraju ici u karantin. U avion nisi smeo da udjes a da nemas test (a po dolasku odmah karantin) ili da si primio vakcinu. Namerno su zbog toga izbegavali avione.
Nije malo. To je predobro. Tako i treba i dalje da radi i dalje da se siri. Air Serbia ima i vise nego pristojan broj putnika. Samo sto mi ovde ne racunalmo putnike JU nego celog BEG.
Air Serbia je imala 17 letova, danas ima 13 letova za Rusiju. Nije ko nekada, ali je daleko više nego ima itko drugi u regiji.
Dijaspora je dolazila avionom.
A hrvatska dijaspora nije? Tko bi rekao…..plus, toliki letovi Laude/Ryanaira….mislite da sunarodnjaci ne dolaze tim zrakoplovima?
Prošle godine dijaspora je dolazila automobilima. To je svakako jednostavnije i sigurnije u pandemiji. Sad su krenuli dolaziti avionom.
Air Serbia ima 13 ali nema Aeroflota i Nordwinda.
Dijaspora je vrlo malo dolazila avionom. Napisao sam vam zasto su izbegavali avione. Kad idete autom za Nemacku, po dolasku nisu isli u karantin. Dok na aerodromu odmah dobijete papir.
Nema, ali ima 13 letova. Nitko drugi u regiji nema ni jedan jedini let prema Rusiji.
OK, u Covidu-19 nije putovala dijaspora, nisu putovali ni Srbi jer nisu smjeli radi ograničenja (tako pišu komentatori ovdje). A tko je onda putova i odakle toliko puno putnika?
Хрватска нема дијаспору која стиже авионом? Америка, Канада, Чиле, Аргентина, Аустралија….нико не долази?
Посебно Аргентина, због њих Иберија повећава летове у августу.
Samo radi Argentine?
U Covidu-19 ljudi na dugim linijama nisu dolazili radi straha od pandemije (nije isto vretiti se u Europu ili izvan nje) i manjka novaca.
Србија и Египат су данас потписали споразум о стратешком партнерству као и 12 споразума о сарадњи. За сада је само познато да ЈУ враћа Каиро од марта следеће године. Очекујем још пуно новитета.
Super
Uskoro ide vest o novih 9 destinacija JU. Bice i ciste egzotike
Јесте и ја сам тако чуо али не верујем да ће их ускоро објавити.
I ja pretpostavljam da nece. Ili ce ici parcijalno. Ali ono sto planiraju je fenomenalno.
OK
Da da
„Moram reći da svi u Egiptu znaju da Srbija znači Josip Broz Tito. Kao što je ovde cenjen Abdul Naser, tako se u Egiptu poštuje Tito“, naglasio je El Sisi nakon razgovora sa predsednikom Vučićem.
Al mu ga je šukno El Sisi.
Da, da, poznati Srbin Josip Broz Tito. Iz srpskog Kumrovca.
Добро Алене, Ви имате право да се поносите Вашим Брозом. .На крају, он вам је по огао да остварите хиљаду годишњи сан. Мислим да је Јосип Броз био аутократа, а био је наметнут да влада и Србијом. Његова екселенција се, очигледно, није удубљивања у историју.
Ja osobno se nimalo ne ponosim Brozom, upravo suprotno.
Bravo Beograd. Po meni realan i dobar rezultat, s obzirom na broj novih linija i letova, a s druge pak strane rezanja, otkazivanja i sve ostale probleme u avioprometu cijele Europe. Slično kao i za Zagreb, nije wow ali je zadovoljavajuće kad se sagledaju sve okolnosti.
I jedna zanimljivost: Zagreb je jučer (19.7) ponudio više od 15 000 sjedala što je prvi put još od 9. mjeseca 2019. Iskreno sam mislio da budem ovo pisao puno prije 19.7, međutim ovim silnim rezanjima i otkazivanjima se baš i nisam nadao. Nadam se da obnovom punog kapaciteta Ryanaira dolaze neka bolja vremena jer do ponedjeljka 18.7 je ponuda sjedala bila gotovo na razini 5. mjeseca 2022, a niti blizu brojci iz 7. mjeseca 2019.
Lijep pozdrav svima.
Zagreb će u VII. mjesecu imati daleko bolji rezultat, a u VIII. mjesecu će se približiti 100% prometa iz 2019.
JU vraća Kairo od Marta sledeće godine!
Super
Stoji
JU hoće od maja ali predsednik reko od marta
A kad presednik nešto kaže…
Oho promenjene cifre u tekstu.
Vinci kaze da je 90% saobracaja. Gde nadjoste onih 89,9%? Kod Zagreba u ovom slucaju uvek pada zaokruzivanje na veci broj sto je i logicno.
Uvijek se zaokružuje na veći broj ako je 89,95%, a 89,94 je niže zaokruživanje.
Da, tih 0,01% su od ekstremne vaznosti!
I Vinci ovo vidi kao 90% samo vi necete.
Nisu. No, treba biti precizan u pisanju podataka.
Pa glavno da vi znate da je 90%. statistika i matematika nisu vazne, sad odite i dobro spavajte jer ih je 90%- mene ne briga..
Da statistika i matematika ne vrijede kada se radi o Beogradu.
Vinci je zainteresovana strana, njima je važno da im broj počne sa 9, a ne sa 8 zbog investitora i PR-a. Ali zašto je to vama bitno?
Jasno.
Dakle, BEG je na 90% saobracaja iz 2019.
u junu da
89,9% no da to je otprilike to.
I sad je meni super kako ljudi ovdje kažu da je 89,9% Beograda super, a 90,4% Zagreba je bilo smak svijeta i katastrofa.
Slabo
Pa obzirom na 9 novih linija i 5 obnovljenih, te preko 40 tjednih letova više koje je uvela Air Serbia očekivalo se više.
Ја сам очекивао 160%
Naravno da ne. Ali kako to da se od Zagreba očekuje 100%, a u Beogradu je super 90%.
Kako to da je Zagrebačkih 90,4% tragično loše, a Beogradskih 89,9% odlično?
Зато што је Загреб добио три додатна В738 високог капацитета док у Београду није било таквих додатака.
Nije. Bogati. A to što ima 21 avion u floti trenutno, to je što? 6 aviona više nego 2021, jednak broj kao 2019. Zašto onda nema i jednak broj putnika kao i 2019?
Zato sto nema Aeroflota, Etihada, Alitalije, Tunisaira…
Kao što u Zagrebu nema Air Canade, Emiratesa, Koreana, Brusselsa, Trade Aira, Aeroflota, Rossiye…
Pa ko je ovde govorio o Zagrebu? Vi ste pitali zasto Beograd nema 100% i receno vam je. Ne mora Zagreb u svakoj corbi biti mirodjija.
A kad ste ga vec pomenuli taj isti Zagreb je dobio mnogo vise destinacija nego sto je imao sa kompanijama koje ste naveli. Pogotovo je tu bitan Tradeair sa letecim kombijem.
Trade Air na 52 mjesečna leta doprinese nešto putnika Zagrebu. No, od 1.5. više ne. Nažalost.
52 leta a avion sa 15 mesta?
Smejurija
Megalomanija.
Za onog ko koristi, nije smejurija. A to je aspekt koji je važan: da građanin/putnik ima nešto od toga. A ne da li je nešto mega ili giga. To je grand parada pogled na život, samo da bude veliko i da šljašti. Draže mi je da 20 naših ljudi ode ATR-om, možda i prvi put avionom, iz Kraljeva u Solun nego da dođe 200 Kineza megaavionim na pečalbu.
Upravo tako. Avion je OK, radi posao, eto sada dolazi duplo veći.
Nije za onog ko koristi vec za onog ko letove uporedjuje kao da se ti avioncici mogu porediti sa A319/320.
A to se uoravo ovde radi. 10 takvih letova ima putnike kao 1 A319. Pa vi sad vidite koliko je to realno.
Nitko ovdje ništa ne uspoređuje, samo sam naveo koje firme ne lete za Zagrab. A među njima je i Trade Air. To je činjenica.
Zašto bi to bila smijurija? Konačno što se vadite na Trade Air. Nisu oni jedina spomenuta kompanija. Sve ostale su letjele sa ogromnim avionima.
I imale mnogo manje destinacija nego FR.
I?
90% je najbolji rezultat Zagreba ove godine i to kada je imao 76 novih sedmičnih letova što je skoro duplo više nego što je Beograd dodao u junu, e sad po vama su rezultati Zagreba bili fascinantni a od Beograda se očekivalo više? Zanimljivo razmišljanje 🤔
Ne to nije istina. Beograd je dodao preko 70 novih letova. Ne ja nikada nisam rekao da su zagrebački rezultati fascinantni, a beogradski nisu.
Ja samo pitam kako je moguće da su čitatelji iz Srbije tvrdili da je zagrebačkih 90,4% jako loše, a beogradskih 89,9% super.
Stoga ne okrečite teze.
A ko u ovoj komunikaciji tvrdi da je rezultat u BG super? A vi ste tvrdili da je zagrebačkih 90 fascinantno samo vi izgleda zaboravljate šta govorite što su vam komentatori a i ja lično među njima to već nekoliko puta dokazali.
90% je u IV. mjesecu istinski bilo fascinantno. Sada više nije toliko, ali je još uvijek dobra brojka.
A sad 90% beogradskih nije fascinantan rezultat?
Ako nije zagrebačkih onda nije ni beogradskih
Znači ipak jeste fascinantno ovih 90% beogradskih znači jer ste tvrdili da je zagrebačkih 90% fascinantno?
U IV. mjesecu (odmah nakon Omikrona) i danas, dva mjeseca kasnije u top sezoni nije isto. Kako god, ja nisam rekao da je beogradskih 90% loš rezultat, upravo suprotno. Čestitke na tome.
Znači zagrebačkih 86% u sezoni je loše?
Zagreb nema 86% u sezoni.
Само што Београд у процесу постаје прави аеродром са озбиљном понудом док Загреб прераста у терцијарни аеродром где ULCC постају све значајнији.
A gluposti. Zagreb neme više LCC od Beograda, ima manje. Zagreb 15 godina kasni sa LCC i tek sad dolazi na ono što je već odavno trebao imati.
Zagreb ima niz velikih kompanija koje nema Beograd (British, TAP, Iberia, Air Transat, Air France sa 5 puta više letova i letovima zimi…), kako onda postaje trećeklasni aerodrom?
Ni TAP, ni Iberia, ni Aegean kao ni Air Transat ne lete cele godine za ZAG pa ne vidim sa to pominjete kao argument koji govori u prilog trecerazrednog aerodroma sto u osnovi i jeste.
Spao je na to da ga vadi jedan FR koga 2019 nije bilo. E sad zamislite da ga sad nema kakav bi bio rezultat u Zagrebu..
Placevan.
Ne lete ni sve kompanije cijele godine za Beograd, pa? Čak ni jedan Air France ne leti zimi za Beograd.
Ali ima Ryanaira, napokon sa 15 godina zakašnjenja. Kakva je to blentava konstatacija “da nema”. Ima i to je činjenica.
Samo Air France i Luxair.
Svi ostali lete i daleko ih je manje koji ne lete zimi u Beogradu nego li u Zagrebu.
Sa dolaskom Hainana Beograd ima vise legacyja nego Zagreb i to tokom leta a pogotovo u januaru kad Zagreb nema bar 4 legacyja koji lete tokom leta.
Nije baš tako, osim Air France i Luxaira zimi ne leti i Norwegian jednu liniju, za sada Hainan, ne leti ni Arkia, FlyEgipt, Vueling, te Wizz Air tri linije i Aegean dvije linije.
A tko neće letjeti zimu iz Zagreba to tek treba vidjeti.
Ви окрећете тезе јер не гледате број седишта који је у понуди. Колико путника стане у Рајанер а колико путника у Ер Србијин АТР? Друго ЈУ и није повећавала знати флоту док је Рајан довео чак три А320/738 у Загреб којих није било раније.
U pravu ste, pisaćemo Ryanu da uzme 3 ATR-a za Zagreb da ne bi Beograd bio u podređenom položaju
Београд никако није у подређеном положају посебно не наспрам Загреба. Чињеница је да због мањих авиона мање се и акумулира број путника него што би то требало да буде у Аграму.
Ne razumem šta hoćete da kažete – da u Beograd sleću manji avioni nego na Zagreb? Nisam siguran da je to tačno.
Nije. U Zagrebu sa malim avionima slijeće brdo kompanija, konačno Croatia ima 50% svoje flote turbopropa. Air Serbia ima tek 25% svoje flote turbopropa.
Da, poznato je da Ryanair slece u Zagreb sa malim avioncicima.
Ne slijeće. I?
Ali to je ipak preko 70 novih letova. Samim time i rezultat je loš. Zagreb će 70 novih letova imati tek od druge polovice VII. mjeseca.
hahaha
Bez obzira na to mi govorimo o ogromnim povećanjima koji nisu rezultirali priželjkivanim brojevima.
To sam i ja pomislio,velika ekspanzija AS,ipak 90% nije bas sjajno…Nije ni lose ali ocekivao sam vise,ocigledno LF zakazao
E da.
80% iz 2019 i ako je prsktično Srpski državljanin bio speiječen da putuje 3 prva mjeseca?
Spriječen bio nije. Ali je imao otežane uvjete. Kako god u sve do rezanja Ryanaira u V. mjesecu Beograd je imao manji postotak raste spram 2019. od Zagreba. U V. mjeseu je imao veći (Final 4), a u VI. mjesecu tek neznatno veći. U VII. mjesecu stanje će biti negdje isto, a od VIII. mjeseca Zagreb će ponovo imati bolje rezultate od Beograda.
Sprecen i to bas sprecen. Ako niste imali vizu druge zemlje ili ako niste bili u bliskom srodstvu (otac, majka, sin, cerka) bilo je nemoguce putovati.
Istina.
Pa i ne baš
Sigurno vi bolje znate kako se putovalo iz Beograda nego ljudi koji tu zive. 😂
Ma nije istina, niko nije imao poseban režim za Srbe. To što smo masovno nevakcinisani i što smo zbog hali-gali nove godine upali na sve one grozne crvene liste, nije dokaz da je bilo ko imao neki poseban režim za državljane Srbije, to je prosto laž.
Ne znate sta govorite.
U Nemacku je i vakcinisanima bio zabranjen ulaz svakom sa srpskim pasosem ko nema prebivaliste u EU a nema preku potrebu putovanja.
Vrlo dobro znam i šta i kako govorim. Ne, nije bio zabranjen ulaz svakom sa srpskim pasošem nego svakom sa pasošem zemlje koja je na crvenoj listi instituta Robert Koh! To što Srbija nije silazila sa te liste mesecima je ipak problem o kom je trebalo Srbija da vodi računa, ali je procenila da joj se više isplati da se nova godina odradi bez mera, zbog turista i love. Poštujem taj stav, nije jedina zemlja koja je to uradila, ali nemojte ovo da svodite na nivo nekakve ekskluzivne zabrane imaocima srpskih pasoša jer je to opasna laž.
Nije šija nego vrat. Dakle ljudi iz Srbije nisu mogli da putuju, kakav god da je razlog u njega ne ulazimo. Bili su sprječeni, ne samo za Njemačku, već za još nekoliko zemlja sa jakom dijasporom
Jeste važno da se zna da im nije zabranjeno da putuju zato što imaju srpski pasoš, moramo da budemo precizni. U suprotnom, ljudi pomisle da Robert Koh ima nešto protiv Srba i onda tako bezveze stvaramo antizapadno raspoloženje. Zamislite da ja sad insistiram da je Rusija Srbiji ograničila zbog korone broj letova sa Moskvom, a oni ustvari ograničili skoro svima. Ne bi bilo fer.
Jasno.
To nije istian. Mogli su. I putovali su.
Upravo tako
Nije tako bilo. Opasno gresite.
Bilo je zabranjeno svima sa srpskim pasosem da putuju bez preke potrebe u Nemacku ako nemaju EU boravak dok je crvena lista RKI bila samo merilo za to da li se po sletanju mora u karantin ili ne. Naravno za one koji smeju da putuju a to nisu bili Srbi sa prebivalistem u Srbiji.
Preka potreba se lako dokazivala. Koliko sam ja puta putovao tijekom najvećih zabrana Covida-19. Dobio pismo za sastanak, i bez problema preko.
O neee. Koliko je samo ljudi vraceno prvim avionom nazad to ne zelite da znate.
A koliko ih se nije ni popelo na avion. Preka potreba se najteze dokazivala jer nije imala fiksna pravila i svako ju je mogao tumaciti kako je hteo.
I zasto govorite o sebi kad vi nemate srpski pasos sem ako zelite dokazati da su hrvatski gradjani lakse putovali nego srpski ali to vec znamo.
OK, tko su onda ti putnici koji su putovali za Srbiju. Beograd je imao daleko najviše putnika u regiji. Kažete srpski državljani nisu. Kažete dijaspora nije. Turista bilo nije. Tko je onda putovao? Duhovi?
Pa su ljudi vrlo jednostavno i brzo dokazivali potrebu putovanja. Nemojte me, na prvom lock downu nismo smjeli u susjedne županije, pa smo svi dokazali potrebu i izdano je preko 3 milijuna dozvola za putovanja, dakle velika većina Hrvata je imala “potrebu”.
Upravo tako.
Brojke vam nisu tacne za jun. Suprotne su od onog sto je VINCI objavio.
Шта је објавио
90% od juna 2019, ne 88% i jedno 10,000 putnika vise.
Wow!!!
Wow za 15 novih i obnovljenih linija i preko 40 dodatnih tjednih letova samo na tim linijama, te preko 70 tjednih letova na svim linijama zajedno? Ovo za takvu ekspanziju nije dobar rezultat.
Ма Алене сасвим је ок, битно да је експанзија и да је одржана за разлику од Рајанера широм регије који додаје и реже без контроле
I svejedno zračne luke sa Ryanairom imaju bitno više putnika nego prije. Daleko više.
Zagreb nema, ni jednom nije dostigao brojeve kao Zadar ili Sarajevo koji su imali ekspanzije, čak je i Beograd imao bolje rezultate od Zagreba u najboljem izdanju 2022. Tako da nemaju svi aerodromi.
Beograd je imao lošije rezulate od Zagreba sve od XI. mjeseca, tek u V. i VI. mjesecu Beograd ima bolje rezultate. U VI. za samo 2 postotna boda.
A da uporedite apsolutne brojeve i da vidimo ko je gde imao losije rezultate?
Mozda bismo mogli videti kolika je bila razlika izmedju BEG i ZAG u prethodna 3 meseca pa da vidimo da li je zaista Beograd imao losije rezultate.
Ili mozda nije.
Zašto 3 mjeseca? Zašto ne 6 ili 9? Pa te brojke sam objavio nekoliko puta i evidentno Zagreb smanjuje razliku.
Nonsens apsolutni
Što je nonsens?
Vasa po potrebi fleksibilna metodologija. Ne vidim razlog za ovakva poredjenja – to su aerodromi razlicite velicine i strategije.
A vi slobodno preskočite takve članke i komentare. Nije da ću prestati tako pisati jel to vama smeta.
BEG ce u julu imati vise putnika nego ZAG u junu i julu zbirno. Da li je tako bilo 2019. – Ne znam
Hoće li? OK, vidjet ćemo.
Oko 610 000 verovatno ( oba broja). Brzo cemo videti. ZAG od ponedeljka znacajno bolji, ali prvih 17 dana nije bilo bas dobro.
Zagreb je bio izuzetno dobro prvih 17 dana. Rezultati će biti jako dobri u VII. mjesecu.
Vi baratate parolama, a ja brojevima. Dajte neki argument …
Ma kojim to brojevima vi baratate? Gdje su oni objavljeni?
Pa hajde objavite da vidimo tu smanjenu razliku. Izaberite vremenski okvir sami.
To je već objavljeno. Nekoliko puta. Slobodno pročitajte članke gdje smo to objavili.
Niste za poslednja 3 meseca to obavljivali a doslo je do velikih promena.
Jesam.
89,9% je a ne 88%.
Ove brojke.
Ja sam brojke skinuo upravo sa Vincieve stranice.
Ja imam dokaz sa Vincijeve stranice da je 90% u odnosu na jun 2019. Hocete li ga objaviti kad
postavim link?
Posaci su skinuti sa Vincijeve stranice. Mogu i ja vama staviti link. Mi smo prvi objavili podatke. Točna brojka je 89,94%.
Tamo stoji -10% a ne -10.1%
Vinci sve zaokružuje i on ne piše decimale, samo pune brojeve.
Tako je. Po vasem bi trebao da pise 89% a oni ipak napisali 90%. Mozda sa razlogom?
89,9% je svakako 90% kada zaokružujete na puni broj. Zar ne?
Alen Šćuric
Author
Odgovori Anonymous
20.07.2022. 11:36
89,9% je svakako 90% kada zaokružujete na puni broj. Zar ne?
Alen Šćuric
Author
Odgovori Anonymous
20.07.2022. 11:17
Uvijek se zaokružuje na veći broj ako je 89,95%, a 89,94 je niže zaokruživanje.
Sami sebe demantujete, majko mila.
Ne ne demantiram. Pogobu, ajde budem pokušao jednostavije.
Kada zaokružujete na jednu decimalu onda je 89,94 zaokruženo na 89,9%, nikako ne na 90%.
Kada zaokružujete na puni broj onda je 89,94 zaokruženo na 90%, nikako ne na 89%
Malo elementarne matematike. Ali neka ste vi odmah vidjeli da ja sebe demantiram.
Znači ipak Beograd ima 90%? Zaokružujemo onda.
Ovisi kako zaokružujete. Ako zaokružujete na jednu decimalu (što ovaj portal radi) onda je 89,9%
Zaokruživanje je svugdje isto, to ne zavisi od portala nego je to elementarna matematika.
Apsolutno, čemu onda uopće rasprava?
Ma zaokružite vi to odmah na 100%.
Ma da, 89,9% je 90%, a to je zapravo 100%. Why not!
A vi o matematici očigledno jako ništa ne znate, zaokružiti se mogu eventualno decimale a ne cijelii brojevi. Eto ga.
Vinci zaokružuje na cijele brojeve.
Alene jel tacan info da otvarate avio kompaniju?
Da, ali sve je u još jako početnoj fazi.
Svaka cast,puno srece zelim.
Ako nije previse intimno pitanje – AirBus ili Boeing?
Ne bih odgovarao.
I to je u redu,svakako nadam se da je jedan od ta dva,valjda nije onaj vas omiljeni Fokker ili koji vec
Moj omiljeni Fokker? Odakle vama da je meni Fokker omiljen? Kajgot. Ja taj avion ne podnosim
Alen voli Embraer.
Na to sam mislio,ali valjda nece otvoriti kompaniju sa 4-5 Embraera.
Pa kud sad otvaranje kompanije kad se blizu opet zatvaranje za 2-3 meseca?
Ako je ipak plan za 2023. To je onda dobra prica,tada se sve vraca u normalu a mozete i nabaviti avione povoljno.
Gde su sada oni sto pricaju da lazete da ste analiticar?
Dobar plan po meni
Odakle vama da ja otvaram kompaniju sada?
Odakle vam da bi kompanija trebala imati 4-5 Embraera?
Nadam se da nije tako,po onome sto imam informacije na prolece krecete sa 4-5 B737MAX.
Mislim da pravite dobar izbor i srecno vam zelim
Pogrešne su vam informacije.
Da