Aeroflot je imao 8,2% manje putnika u prvih devet mjeseci 2022. nego u istom periodu 2021. Ovo je direktna posljedica sankcija prema Rusiji i zabrane letova Aeroflota za Europsku Uniju i niz drugih država diljem svijeta. Obzirom da je 2021. bila tragično loša po broju putnika zbog Covida-19 sve kompanija imaju nekoliko desetaka posto bolje rezulate ove spram prošle godine. U tom kontekstu ovaj rezulat je istinski loš. Kompanija je naručila čak 339 ruskih aviona do 2030. i to 210 Irkut MC-21, 89 Sukhoi SSJ100 i 40 već zaboravljenih Tupoleva Tu-214.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aeroflot
Hurgada i Isanbul su puni Ruskih turista. Na letu iz FRA za IST 20% su bili Rusi.
Još da to možemo provjeriti.
Potvrđujem navode komentatora. S time da je ovih 20% vjerojatno još i premalo. Uz to puna ih je Antalya, a i u Španjolskoj ih ima brdo.
Prošla godina je njima bila tanka jer im je sama država nametnula brojna covid ograničenja tako da je rezultat ispod toga loš, ali sasvim sigurno manje loš od onog koji je bio očekivan uvođenjem sankcija. Bilo bi zanimljivo da vidimo podatke za celo rusko tržište i druge kompanije.
U kontekstu tragične 2021. ovo je izuzetno loš rezultat.
To je izuzetno dobar rezultat kada se uzme u obzir da su leteli gotovo iskljucivo na domacem trzistu.
Hmmmm… nije dobar rezultat ako imte 8,2% manje od zbog Covia-19 katastrofalne 2021.
Slazem se. Ovo je u sustini odlican rezultat. Ocekivalo se daleko manje.
Hvala bogu pa se nisu obistinale zelje pojedinih kako nece imati ko da leti jer nece imati novca, kako ce biti ogromna inflacija, kako ce sve zatvoriti okolo, kako ce avioni padati i sta sve nismo procitali.
Mogu samo da kazem: Bravo Aeroflot!
To je jer gamad bježi na odvratni Zapad.
Gamad?
Majko mila. Prošla 2021. godina je bila tragedija. Svi prijevoznici imaju daleko više letova i putnika ove godine nego prošle i do po nekoliko desetaka posto. Aeroflot ima jedini manje. Kako to onda može biti dobar rezultat? Ako netko kaže da je ovo dobar rezultat u tom kontekstu onda ili je opako obojan ili…
Okolnosti nisu iste. Ovo sto se desava nema veze sa Kovidom.
Ruskim kompanijama je zabranjeno da lete ili vrse prelet preko cele Evrope, USA i Kanade.
U Evropi su imali vrlo razvijenu mrezu letova.
Plus ako uzmemo u obzir sta su sve sanjali i pisali ovde kako nece imati ko da leti – ovaj rezultat je impresivan.
Licno sam ocekivao pad od nekih 20-25%.
Ne samo prema Europi, SAD i Kanadi, ne smiju oni letjeti i prema nizu drugih zemlja, čak i u Aziji.
Kako je pobogu impresivan rezultat koji ima slabiji promet od tragično loše 2021? O moj bože.
Vrlo jednostavno sankcije su ubile Aeroflot, koji umjesto da ima 70-110% više putnika nego 2021. ima 8,2% manje. To je ekstremno loše. Ne može to nikako biti dobro!
Zato Rusija ima 5,7% više putnika nego 2019. Ubiše ih sankcije.
Aeroflot leti od 1923. i preživio je razne ekonomske prilike, tranzicije i restrukturacije. Zašto bi ga ubio gubitak par stotina letova dnevno ka zatvorenim tržištima, kada je i prije sankcija većina letova bila regionalnog karaktera?
Imate izvor te informacije? Ako Airoflot ima 8,2% putnika manje kako Rusija ima 5,7% putnika više. Možda domaće linije u Rusiji, to ima smisla. Ali ukupan promet Rusije teško. Dakle, izvor na vijest?
Ukidanje letova za Europu, SAD, Kanadu, Japan i druge zemlje nije par stotina nego par tisuća letova mjesečno Aeroflota. Vrlo ozbiljna brojka!
Pa da li vam je jasno da je cilj uvodjenja sankcija bio da Aeroflot potpuno nestane.U tom smislu njihov rezultat nije los,naprotiv iznenadjujuce je dobar.Ne samo da se Aeroflot odrzava u zivotu vec se cijela ruska privreda dobro drzi.
Ma da, jedini cilj sankcija je da Aeroflot nestane. Rat, stradanja, plin, nafta, sve ostale grane gospodarstva nisu bitne. Samo da nestane Aeroflot to je srz svega
Alene ponekad ste bas tupadzija,govorim o zabrani letova za ruske kompanije.Cilj te zabrane je unistenje izmedju ostalog Aeroflota i cjelokupnog avio sektora u Rusiji.Naravno to se nece desiti koliko god se to vama ne dopada.
Sankcije su postavljene radi Putinova kretenluka i nemorala. A ne radi Aeroflota
2021 je bila defacto covid godina, i oni imaju 8,2% manje i od nje… kakav dobar rezultat majketi
2021. su zbog Covida svi imali tragične rezultate. Sada svi imaju 70-110% bolje rezulate nego te tragične 2021. A Aeroflot ima slabije rezultate. Kako netko to može proglasiti dobrim????
Slažem se, ja sam mislio da im je promet puno puno manji. S obzirom da već skoro 8 mjeseci ne lete nigdje za “civilizirani svijet”, uključujući omiljeni im “vrt”, znači za veliku većinu svojih destinacija, ne znam kako su uopće uspjeli skupiti toliko putnika. U svakom slučaju cijeli ovaj rat je čini mi se pokazao da je Rusija mnogo manje ovisna o “civiliziranom svijetu” nego što se mislilo. Sve to naravno ako su ovi izneseni podaci istiniti.
Da, možda bi se i očekivalo da će rezulati biti i gori, ali reči da je rezultat OK ako imaju 8,2% manje nego tragično loše 2021, dok svi drugi imaju 70-110% više je istinski nonsens. To je loš rezultat. Jel mogao biti gori? Je. Jel loš? O da je! Jesu li sankcije loše utjecale na Aeroflot? I te kako jesu.
Pa dobro naravno da rezultat nije dobar, ne može ni biti dobar s obzirom da su u ratu s gotovo cijelim “civiliziranim svijetom”, ali je ipak puno manje loš nego što bi se očekivalo. Ponavljam, pod uvjetom da su ovi podaci istiniti, danas je teško više išta vjerovati.
Stoji.