Croatia Airlines je krenula sa „Okusima Mediterana“. Ovaj puta sa Croatiom Airlines surađuju Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i Turistička zajednica grada Splita. Okusi Mediterana dalmatinski su snack. U ekonomskom razredu na međunarodnim linijama duljim od jednog sata putnici će dobiti krekere s bosiljkom, te vodu.
U poslovnom razredu poslužuje se dalmatinska marenda. Na međunarodnim letovima dužim od jednog sata veliki snack u kojem su pršut, krekeri s bosiljkom, šalša, madulat i arancini. Na domaćim letovima i letovima kraćim od jednog sata poslužuje se mali snack u kojem je pršut, krekeri s bosiljkom i mandulat. Uz to putnici mogu birati između vina, piva i sokova, te uz to kavu ili čaj.
I ponovo ideja koja nije loša, no putnici bar na letovima dužim od sat vremena u poslovnom razredu morali bi dobiti puni topli obrok. Dakle pravi topli obrok, kao kod drugi kompanija, a ne snack, koji je trebao biti dizajniran u duhu Dalmacije. Ovako Croatia ima uslugu na bitno nižem nivou od konkurencije koja izgleda vrlo skromno i doslovce jadno.
analitičar: Alen Šćuric (Zagreb), foto: Croatia Airlines
Prošle godine sam letio sa KLM na relaciji Amsterdam-Glasgow.
Ljudi doslovno služe po izboru vodu,sokove ,pivo uz sendvić.
Sve u cijeni karte.
Mene su odusevili kada ih usporedim sa krekerima i casicom vode u CA a cijene su im iste.
Sramota.
Sramota.
U doba kada se vecina bori sa viskom kg ovakva kolicinski dijetalna opcija je ustvari briga o zdravlju putnika…
🙂
@tko leti vrijedi: Pa znate kaj: ovo vam je genijalna poslovna ideja! Mogli bi napraviti program: smanjite težinu sa OU. Za samo 2.999 eura bi mogli zainteresiranima ponuditi 30 dana letenja na dvije dnevne rotacije s time da na ciljnim aerodromima ne napuštaju avion. A kako su im avioni ionako poluprazni, ne bi se to u dnevnim operacijama niti primijetilo!!
🙂
Wow gospon baš te smiješni 🤣🤣🤣
“Ovako Croatia ima uslugu na bitno nižem nivou od konkurencije koja izgleda vrlo skromno i doslovce jadno.”
Svaka vam čast ako je ovo što Croatia nudi lošije od konkurencije….
Pa je.
Dajte molim vas. Budite objektivni.
A nisam. Kutijica sa sitnim snackovima u business klasi je na razini konkurencije?
Pa je.
Je baš.
A što to drugi uopće nude da je toliko superiornije od Croatijine ponude? Čovječe, usluga u Intra Europe poslovnom razredu je takva da ako bi Croatia uvela topli obrok na letovima dužim od sat ista bi imala (uz sadašnji hard product) među najboljim uslugama u Europi, uz Air France i Aegean (Turkish možemo isključiti jer je Turkish Turkish i ne funkcionira ni približno slično europskim legacyjima).
Također bi nadodao varijaciju jednog komentara koji često slušamo pa bi glasio; “ako vam ne paše snack box Croatije idite autobusom 12 sati”
Pobogu, topli obrok na letovima dužim od sat i pola je standard.
E vidite, više nije. Možda je bilo prije pandemije, no danas? Ne.
I opet vam kažem, ako vam smeta Croatijin box, odite u McDonald’s i pravac Stockholm sa Flixbusom.
Meni? Boli me briga. Ja ne letim sa Croatiom nego sa konkurencijom.
Pa što se onda žalite? Niti letite Businessom, a bome ni sa OU. Stoga nema smisla uzimati vaše želje za relevantne.
Da kompanija bolje radi letio bih sa njima, naravno
Nedavno sam letio u business klasi OU
Pa imate novi A220. Fantastičan hard product za short haul, definitivno najbolji iz Zagreba od europskih kompanija (uz izuzetak Turkisha)
O boze
A nije? Mislim, ako preferirate ona Mišetićeva turboelisna govna imate još koju godinu da letite sa njima.
@anon 15.07: obrok na letovima u Europi dužim od sat i pol JE standard a da li je topli ili hladan ovisi o dobu dana. A s obzirom da zloupotrebljavate moju izreku, dajte je bar smisleno koristite a ne sa tom blesavom usporedbom sa McD i Flixbusom za Stockholm..
Ako vam smeta Croatijin box, idite Arivom do Kopenhagena i kupite si burger King? Je li sada smislenije?
@anon 21.53: from bad to worse..
Hmm, a KFC + Čazmatrans + Berlin?
A nekad smo se smijali kada smo počeli dobivati onu kutijicu s (doslovno) 3-4 komadića speka… E da nam je sad onaj box u kojem je špek/sir I krekeri…
Bome da.
OT
https://www.klix.ba/biznis/investicije/banjalucki-aerodrom-godinama-krsi-zakon-jer-ne-naplacuje-aviotaksu-dok-to-drugi-aeorodromi-naplacuju/250417034
Bilo je par rasprava na temu BHDCA takse. Tuzla je zbog iste izgubila RyanAir i Wizz
da
Prastara vijesti.
U OU catering nije tu zbog putnika (ne daj boze) nego zbog sufinanciranja njihovog poslovanja iz budžeta turističkih zajednica. To ja jasno kao dan.
Žalosno.
Croatia sigurno može i treba bolje!
Čaša vode (Jana točena iz velike boce) i Uje snack sigurno koštaju 35c,plafon. U Austrian sam na zadnjem letu dobio malu okruglu čokoladicu i bočicu vode 0,25
Nije neka razlika.
Ma to gdje idu kompanije danas je tragedija. A tu je Croatia dno. Poglavito u business klasi.
Vjerni su sebi
U Ajet (turkishev) prije 3 godine sam dobio jako zadovoljavajući obrok na letu za SAW, gotovo kao i u TK
Super, nisam znao da e i AJet na tom nivou.
Dok se netko sjeti tu ponudu poboljšati konkurencija se još udaljila nego do sada
A da.
Izbjegavam ih samo ako mogu!
OK
Iz prve ruke , jučer letio iz Stockholma za Zagreb , 2 sata i 20 min , samo krekeri sa bosiljkom i čaša vode.
Nije to niti skromno , nego jadno.
Avion A220-300 vrhunski udoban , tih , skoro pun do kraja , oko 120 putnika.
Da jadno je.
Slazem se po tom pitanju, jadno je. Krekeri jesu fini, al fali, opako fali, sirina ponude.
Avion odlican za putnike.
Krekeri su fini?
Ima Kompanie gdje se ne dobiva nista. Ili samo cokoladicu 1cmx1cm
U business klasi????
Kao i Kreso pisem o ekonomskoj klasi
120 putnika je odlično! Očito je da ARN, BER i IST kao nove linije valjaju. Ono što pak ne valja su ove pizdarije poput Sarajeva .
14/4 pon, lf je bio 100% 🙂
Lf bi za Arlandu mogo bit 80-85% kroz godinu, ali naravno da nece jer CA.
A da, OU.
120 putnika nije loše.
120 putnika na 220-300 je LF od 80% i to, nažalost, nije “puno do kraja”, već OK. Ali ništa više od toga..
120 putnika je minimalno 80.5% LFa, a isti je zasigurno bio veći jer su prodate i karte u poslovnom razredu gdje se blokiraju sjedala.
@anon 12.32: ma neka vam su i tih pola posto..
Nije pola posto već i više od toga. A da se vas pita kako da se radi Croatia bi max. punila 60% na Dashu jedanput tjedno.
@anon 17.56: a zašto bi se mene pitalo? I kakve veze ima Q400 sa time? LF na razini godine je ispod 65% i to je i više no tragično! Kao što ja smatram da je LF od 80% pred praznik kao što je Uskrs tragičan! Pred praznike su termini kada se zarađuje novac jer ljudi tada uzimaju sve po bilo kojoj cijeni! Zato i mnoge kompanije pred praznike povećavaju broj sjedala na mnogim linijama. Osim naravno OU..
Osim naravno OU.
No zar nije sve osim Dasha puno preveliko mega previše?
@anon 11.29: a da? Za vas se samo mogu nadati da ovim komentarom pokušavate biti duhoviti..
Da
Uff. Treba ubaciti Dash za Stockholm.
80% je dobar LF.
za jedan prosječan dan u tjednu u toku godine da, ali ne pred praznike kada ljudi putuju ko ludi i kada se u principu traži mjesto više..
Stoji.
14.4 nije pred praznike.
Nije ni pretjerano daleko. Ali ne bi moralo biti previše utjecaja.
@anon 11.29: kako lijepo izvrčete činjenice: Krešo piše 19.04. kako je jučer letio za ZAG, dakle 18.04. dok vi ovdje tendenciozno pišete 14.04.!! A 18.04. JEST pred praznike!!
Postoji komentaror koji lijepo piše da je 14.4 bio LF 100%. No vama to smeta.
Čovjek je lijepo napisao da je 14.4 LF bio 100%. Eto, ni kada je LF na 150 seateru uz visoke cijene 100%, vi nađete nešto da se žalite.
@anon 12.00: a 120 putnika je LF od 100% na 220-300??
“14/4 pon, lf je bio 100% 🙂
Lf bi za Arlandu mogo bit 80-85% kroz godinu, ali naravno da nece jer CA.”
Da bar znate dobro čitati koliko znate biti komični.
@svi anoni: moj komentar odnosi se SAMO NA LET 18.04.! Da li je to teško shvatiti gospodo Buzinci??
Patetično
Da
Kad cujem mediteranska kuhinja prvo pomislim na krekere, pa jos sa bosiljkom.
Hahahahaha.
Zato kad Jasmin Bajić pomisli na mediteransku kuhinju iznese mu se zubatac, orada, škarpina, sa bosiljkom, maslinovim uljem, peršinom… Na naš račun, naravno!
A da.
Ja mislio on više za zeljancu, suđukicu i tufahiju. I filđan kahve na kraju, mašala
🙂
vrlo siromašno. ne samo zato što nema ništa toplo, niti zato što se poslužuje iz kutije, nego i zato što se ne poslužuje čak ni neki dalmatinski sir.
Da
Slazem se, nije losa ideja, okusi su odlicni (i slavonija i kvarner – odlicni kestenovi kolacici) itd itd, al kad bi se mrvicu prosirio asortiman, mozda ubacio sendvic u ponudu (buy on board).
Zapravo pohvaljujem koncept iza takve hrane ali i skroz dobrog okusa.
Ma to nije obrok, poglavito u business klasi.
Tu se slazem, al pricamo ipak o CA, za njih su i baby steps golemi pomak 😀
Ali tu nema ni baby step pomaka. Ovo sa “okusima” je prastara i neprimjerena stvar.
da ste njima letjeli u drugoj polovici 90-tih i u prvom godinama početkom tisućljeća, onda bi znali da ovi prejadni okusi nečega (kako je komentator Srdjan u 10.05 genijalno komentirao) su kvantni skok, ali nažalost unatrag. Tada se naime i u Y na međunarodnim letovima dobivao topli obrok i to dobar i obilan. Čak i na ATR-u! Ako me sjećanje služi, na domaćim letovima je bio sendvič i piće..
O da.
Ajme ostavite nas priča iz 90ih. Ljudi hoće povoljnu uslugu i direktne letove, a ne pedeset predsjedanja, 1000 DM za povratnu i nekakve ustane sendviče.
@anon 12.37: kao prvo, molim vas pročitajte još jednom komentar na koji sam ja napisao repliku. I kao drugo, vjerujem da vam je promaklo, da DM od 01.01.2002. više ne postoji kao platežno sredstvo. Stoga nas ostavite priča iz 90tih..
Ne, nisam znao ovo za marke. Evo taman sam se probudio iz 30 godina duge kome i sada plačem što više nema letova sa sendvičima za 1000 DM i 50 predsjedanja.
@anon 17.57: s obzirom da i dalje niste pročitali komentar na koji sam ja replicirao, ostavite se pokušaja sarkazma jer vam baš i ne ide! Ja ne znam gdje ste vi živjeli, ali ja nikada u devedesetima nisam letio za 1000 DM sa 50 presijedanja..
Ja jesam i sa sto predsjedanja za 2000 DM! No bilo je kolača i sendviča i Fontana kocki pa je to ipak zlatno doba.
Nitko ne misli da se i dalje treba dobivati puni obrok, vino i ostalo. Ali baš da se dobije samo čaša vode.
Ja bi da se ne dobije ništa. Bolje bi imati isključivo buy on board.
Sjecam se.
Bilo je na letu zg-bruxelles tamo negdje 2008-2009 sendvic i casa pica po izboru (pa i vino i piva)
E da
Sve što su imali u poslednje vrijeme je super zvučalo ali je bilo katastrofa.
Mediteran u Dalmacija imaju stotine odličnih autentičnih ukusa i ništa. Oni proveru najgore. Naplati mi više ali daj da imam.
A da
Broj 7 zahvaljujem, zapravo sam ovo mislio kad sam pisao komentar. Super ideja, k…atastrofa od izvedbe.
Da
Koja aviokompanija nudi putpuno topli obrok na letovima počevši od jednog sata ? Ok, Turkish možemo zaboraviti . AF, LH, KLM, OS, IB, LO, JU, BA???
U business klasi npr. LOT.
Ali ne pravi topli obrok. On se sluzi tek na letovi koji su duže od 2 sata …
ZAG-WAW je 1:35 sati i ja sam dobio potpuni topli obrok.
Evo na primer JU u biznis klasi na svim letovima ima obrok.
Da , a ne topli obrok … barem ne na letovima do dva sata
Da
Nema topli obrok na svima.
Air Baltic npr ….. na letu dobio salatu sa lignjama Sa zara, glavno jelo piletina sa rizom i przenim povrce + panacotta sa jagodom
Zato i propadaju. Bave se pizdarijama koje nikog ne zanimaju.
Ne propadaju radi toga.
A da?