Je li Wizz Airov deal sa Tuzlom dobar? Nažalost, tu ne mogu biti pozitivan. Wizz Air od 2018. stagnira u Tuzli, dakle bitno prije Covida-19. Kompanija je krenula intenzivno, širila je linije i frekvencije, bazirala 2. avion, no potom je sve stalo. U Covidu-19 Wizz Air je ozbiljno porezao Tuzlu, najviše od svih svojih baza u regiji. Ove zime ta rezanja su i još intenzivnija, a kompanija će letjeti tek jedan let dnevno (dva aviona imaju kapacitet za 7 dnevnih letova). U međuvremenu Wizz Air je pokrenuo bazu u Sarajevu (2 aviona) i ima 6 linija iz Banja Luke, a tamo i vrtoglavo raste.
Tu se opravdano treba pitati zašto je Tuzla otkantala Ryanair, deal koji joj je bio i te kako važan. Ne samo radi toga što nije dobro stavljati sva jaja u jednu košaru, nego i zato što bi tada profitirala na lokalnom ratovanju Ryanaira i Wizz Aira, kao što profitira Podgorica, Niš, Banja Luka, te u široj regiji Bukurešt, Sofija, Budimpešta i Beč. Tuzla je otkantala Ryanair, deal koji je već bio potpisan, a Ryanair je već pustio i krate u prodaju, nakon što je u Tuzli bio Varadi, CEO Wizz Aira. Jasno je da je Varadi oprao noseve i zaprijetio!
A što je dao zauzvrat? 3. avion? Nekako ne vidim da se to dešava. No, i da se to i desi u idućih pola godine-godinu, Tuzla će i dalje biti debelo iza Sarajeva, a eto i Banja Luka ju ozbiljno stiže. Tuzla je već odavno trebala imati linije Pegasusa, Eurowings, Ryanaira, Transavie, flydubaia, možda čak i easyJeta, Lufthanse, Austriana, Croatia, AirArabie, Pobede. No, godinama od tako čega nema ništa. Zašto do vraga!?!?!?
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Wizz Air
Taj info od g Mirze
Tuzla Istanbul je mozda i charter 🤷♂️
Možda, iako ne vjerujem.
Vjerovatno Pegasus/Anadolu jet koji kogu letjeti redovan let vidjet cemo
Ako bi se to desilo najlogičniji bi bio Pegasus, iako i Anadolujet nije nemoguć
Dobio sam info.
TZL do ljeta dobija let za ISTANBUL
A jel? Odakle vam to?
Od UO
Gospodine Mirza obrazlozite malo
Od koga ste dobili info
Koja kompanija leti?
A vidi se da direktor sto je rekao ispunjava
Svaka cast i sve pohvale
Sve je u zavsnoj fazi,ostalo je jos nekoliko detalja…
Toliko samo smijem reci,za sad…
Ako je Vlada TK potpisala onda je ok
Simjete li reci kompaniju i da li je charter ili redovan let?
Ja takvu informaciju nemam.
I ja prvi put cujem od g Mirze ali ako je istina bit ce uzbudljivo u 2022
I Wizz ce ubaciti 3 avion sve to skupa je dobro
Prvo skoči, pa reci hop…
Ko je to?
A ko je UO
Što je UO?
Upravni odbor
Barem otkrijte koja je kompanija da ne bude posle obecanja kao sto uvijek pisemo
D ali je sve pri kraju?
Nekako ne vjerujem dok ne vidim objavu kompanije. Kolio smo već puta čuli ovo da će biti letova, a onda…
Da vidjet cemo ali eto Mirza kaze ds su jos oko nekih detalja u pregovorima i zavrseno
Ima jos do ljeta dosta…
Prvo skoči pa reci hop.
Oni su vam dali informaciju?
Jedan clan UO
Ako je istina onda obecanja Halida Ahmetbegovica su izgleda stvarna
Rekao je da ce biti nova kompanije i eto je
Samo koliko je istina sto je rekao Mirza ne znam
Ali ako bude Istanbul bit ce super
Alene jel istina da WIZZ AIR gasi letove prema EIN
Ne znam.
G Mirza da vas pitam je li znate ima li rasvjeta na MAT iz pravca Kalesije kada avioni slijecu?
Visoki predstavnik Schmidt posjetio Međunarodni aerodrom Tuzla
Visoki predstavnik za Bosnu i Hercegovinu Christian Schmidt posjetio je Međunarodni aerodrom u Tuzli i tom prilikom razgovarao je sa direktorom Halidom Ahmetbegovićem.
Prilikom posjete visoki predstavnik Schimdt izjavio je da je razvoj Međunarodnog aerodroma Tuzla važan zbog građenja veza između sjeveroistočnog dijela Bosne i Hercegovine i cijele Evrope: ” Bosna i Hercegovina je dio Evrope i tu je njena budućnost”
Ja prvi put cujem za ovog covjeka hahah
Baš lijepo od njega što je posjetio aerodrom 🙂
Da sigurno su i pricali o jos necemu vidi se da ima zelje za dalji razvoj aerodorma ne samo Tuzle nego i Sarajeva Banja Luke i Mostara
To je delegacija od neki dan OHR …
Aha uredu
Cuo sam da su planovi neki infrastrukturni na aerodromu vidjet cemo o cemu je rijec
Jos uvijek 3 aviona na Tuzli
Natjecaj jos za gejt nije objavljen jel tako g Alene
Svjetla nisu dovrsena
Sam bog zna sta su oni sklopili i sta se tu sve krije🤔
Ne znam jel natječaj objavljen.
Evo nam Sarajlije idu u goste magla
????
Let HAM- SJJ preusmjeren na TZL,osto let TRF-SJJ i FKB-TZL
Smanjena vidljivost u Sarajevu 600m,Tuzla 2000m
A avion se vratio u Beč, umjesto da je sletio u Banja Luku, Tuzlu ili Mostar
Koma.
To je glupost najveca
Ma da.
Dešava se.
Onda je sinoc bilo 5 Wizzovih aviona na Tuzli
Pa kako 5?
3 aviona Tuzle i 2 aviona koja su preusmjerena sa SJJ
2 su preusmjerena sa SJJ?
Iz Osla je direktno letio u Tuzlu
Hamburg preusmjeren zbog magle
Eto.
Eto u ovoj i prosloj sedmici su bile sve obecane linije na TZL
London
Hamburg
Oslo 😂
Ovaj info je jak skroz.. 😃 al fakat je tako.
🙂
Hehehehe…
Jeste li pratili fr24 danas 2 aviona iz pravca Kalesije sletila
Vjerovatno zbog vjetra
Dobro i?
Ne znam kakva je rasvjeta sa te strane posto je i nocu slijetao avion
Znate li vi?
Ne znam.
Sva tri aviona iz Tuzle su u funkciji …
Ispomoc je tu ,kako sam najavio…
Zasto ispomoc kad im ne treba ispomoc
Sutra imaju 4 leta tu ne treba nikakva ispomoc neato drugo se tu krije
Očito trabaju ako su avioni toliko kasnili ovih dana.
Istina je da su tri aviona danas
I sva tri obavljaju operacije.
Samo ne bih rekao da je taj u ispomoci zasto bi bio mozda je bazni avion a mozda i visak
Koliko je u ovom mjesecu dolazilo aviona iz drugih baza da pomognu Tuzli,zbog magle…
Putnici su svoje letove cekali i po 6h,zatvoreni u gejtu…
Zar nije bolje ovako bez kasnjenja i da sve stima kako treba…
Kada je bilo onih najvecih kasnjenja zbog snijega ili cega vec ni jedan avion iz druge baze nije dosao
Ovaj avion ako je dosao da pomogne trebao je biti tu na pisti dan i vratiti se u London
Vidjet cemo kako ce se odvijati i sta ce biti
Jer par puta avion iz Skoplja i Sofije dolazio u Tuzlu,zadnji put iz Budimpešte.
WIZZ AIR IMA VECI TROŠAK SLANJA AVIONA IZ DRUGE BAZE,nego ovako da svaki avion ima svoj let…
Znaci po vama ovo ne valja sto ide kako treba bez kašnjenja…
Mozda je ovo da se vidi kako ce funkcijonisat treci avion – organizacija i kapacitet baze…
Opet ce biti dosta kom. necu vise objašnjavat uzalud …
Razumijem ja vas i dobro je to sto nema kasnjenja
Mozda je i to sto ste rekli da vide kako ce funkcionisati 3 bazni avion
Ali tri aviona za 27 tjednih letova, pobogu!
Ma tu se nesto krije
Ni jedna stranica aerodorma nista ne objavljuje vidjet cemo opet o cemu je rijec
Posalji e-mail ,pa pitaj Wizz air ili MAT sta je mozda ti odg. 🙂
Da, bolje je. Al je smješno da Wizz ima 27 letova tjedno, a ima tri aviona. Jedan je dovoljan za sve te letove.
8. puta. Danas!
Da Mirza to ste rekli 5 puta.
ja ja… 😃
Da li aerodrom Tuzla od aerodroma u BiH ima najbolji polozaj,prilaz i sve to posto je u SJJ pored aerodorma i grad i selo i cesta i sve
Aerodrom Tuzla ima tri avio parkinga, trenutno
dva u upotrebi:
parking za putničke avione veličine 116x 106
metara i parking za teretne avione približno istih
dimenzija. Parkinzi su dizajnirani za servis svih
klasa aviona. Dva aviona srednje veličine Boeing
737 ili Airbus 320 mogu se istovremeno opslužiti
na putničkoj platformi pored zgrade terminala. N / A
parkingu za teretne avione, dva aviona llyushin
I-76 ili Airbus 330 Cargo mogu se istovremeno
opslužiti na dva parkirna mjesta, kao i Antonov
AN-124 Ruslan ili Boeing 747 Cargo na jednom
parkiralištu.
Zračna luka
ima mješovitu civilnu i vojnu upotrebu, a zračna
luka je dom 3. zrakoplovne helikopterske
eskadrile Bosne i Hercegovine. Uz voznu stazu
(Taxiway) E paralelno s pistama, na raspolaganju
su 31 parkirno mjesto za helikoptere Bell UH-1 ili
slične veličin…
Da, tako je.
I da ima, što to pomaže Tuzli ili odmaže Sarajevu?
U Sarajevu avioni slijecu i polijecu na jednu stranu
U Tuzli avioni polijecu i na istok i zapad i isto tako mogu sletiti,pista je bolja prilaz polozaj i to ostalo…
SJJ smetaju dosta planine dok je u Tuzli ravnica…
Ipak je Mirza strucnjak.
Da Tuzla ima najbolju pistu,polozaj ostalo a jednu kompaniju vidjet cemo u proljece hoce li biti jos kompanija
14.445 identičan komentar!
Prema riječima eksperta za civilnu avijaciju Omera Kulića, samo slijetanje na sve aerodrome koji se nalaze u uvalama i oko kojih su brda, je veoma komplikovano i bez dodatnog otežavanja vjetrova ili magle. Sarajevski aerodrom je veoma zahtjevan sam po sebi, a kada se tome doda element magle, to dodatno usložnjava situaciju.
Savremeni avioni tako, sa autopilotom, mogu sami sletjeti na pistu, što na aerodromu u Sarajevu nije slučaj.
Mirza ovo danas konstatirate već 4. puta. Zašto? Koja je svrha ovog ponavljanja?
Vidi te i sami da par ljudi forsira TZL sa kom. pa da odg kad sam prozvan tamo po kom.
MA DA NEKI SVASTA PISU U KOM….
Da, ali čemu tolika ponavljanja apsolutno istih komentara?
Ali još uvijek ima daleko najviše slijetanja i polijetanja. Bitno više nego cijela ostala BiH zajedno.
Čemu sad ova glupost?
Dobro i??????
Dobro i?
U Sarajevu slijeću samo sa Zapada, ali mogu i sa istoka
Dobro i????? Pobogu i???????????
Danas
LONDON LTN-TUZLA
BILO BI DOBRO DA GA VRATE ALI NECE 🙁
Bio bi odlično
Da sada jos pogotovo kad su avioni puni praznik i sve to
?????
Gledam da ima iz LTN za Tuzlu ali nema povratnog leta TZL LTN
Da, nema London-Tuzla, niti se ne planira za sada.
Na fr24 pise London pa cemo vidjeti kako i sta
Što London? Pa nema linije London-Tuzla!
Da al je izgleda dislociran let ili sta
Ima danas u 18 23 se ocekuje na aerodromu ali ne vidim da ima natrag taj avion mozda ce na Tuzli prenociti 3 aviona
Iz Lutona je evo poletio Za Tuzlu malo prije
Ma ni prvi ni posljednji rerutiran let.
Kako mislite
Pa letovi se rerutiraju. Posebno zimi. Ništa neuobičajno, zar ne?
Da
Ali mi nije jasno zasto ne pise da se taj avion vraca ni danas ni sutra u London
Mozda ubace
Ma tko zna što je to.
Da probajte nekako saznati
A mozda je to i samo jedan obicni rerutiran let
Ali zasto ce ostati u Tuzli ne znam
Da covjek kaze da je 3 bazni avion sigurno nije
Nije to interesantno da bi takvu jednu nebitnu devijaciju istraživali.
To sigurno g.Mirza zna 🙂
Evo ovaj sto je sletio iz Londona sutra leti za Dortmund stvarno ne znam sta je to
Mozda 3 bazni avion ali ne bih mogao biti siguran
gdje ste sad TZL hejteri.. 3ci izgleda dosao incognito 😃.. sta ste se usutili.. ide tuzla na 700.000 sledece godine
Ma ko jejtuje Tuzlu. Samo ste pojedini malo naporni oko vijest i koje nisu baš vijest
Slažem se!
Ma kakvih 700.000 iduće godine. Kajgot!
3. bazni avion sigurno nije!
Vidim da danas leti prvi let avion koji je trebao doci iz Goteborga ali nije dosao ne znam sta je
Dosao je avion iz Billunda ali je on druga registracija i ne pise da on leti prvi let ali vidjet cemo opet
DVA AVIONA IZ TUZLANSKE BAZE su sinoc dosla u Tuzlu sa svojim putnicima,nikakve zamjene nije bilo…
OK.
Što promijenili su avion?
Ne nego imaju 3 aviona WizA
Da, ubrali smo.
Ali avion iz Goteborga se trebao vratiti sto je s putnicima bilo…
Avion iz GOT je u Tuzli,sinoc je doso sa putnicima oko 23h
Onda su tri aviona dole u Tuzli
Iz Billunda je dosao sinoc oko 23h
Onaj iz Goteborga iako meni na fr24 ne pokazuje da je dosao i iz Londona
3 aviona su na platformi onda
BLL je stigao oko 23:55h
GOT u 23h
Sa LTN to je treci avion
Izgleda da taj iz Londona leti za Dortmund iz Tuzle
Ali isti taj iz Pristine za Dortmund to je nemoguce jer ovaj iz TZL ZA DTM IDE USKORO I VRACA SE U 18:45 MOZDA CE IZ DORTMUNDA OTICI U PRISTINU PA IZ PRISTINE U DTM PA NAZAD U TZL
Izgleda da jeste ali ovaj iz TZL za DTM kasni
On ce poletiti iz Tuzle za Dortmund
A iz Dortmunda za Pristinu pa iz Pristine za Dortmund
I onda opet iz Dortmunda natrag u Tuzlu
Znaci da Tuzla ima 3 aviona ali ovaj sigurno nije 3 bazni
Vec duze vremena avioni iz ostalih baza rade drugi let iz DTM, u toku stanke za povratak…
TZL- DTM (1)
PRN – DTM (2)
ZBOG NEDOSTATAKA AVIONA I OSOBLJA U DTM…
Da ali sada 2 aviona lete iz Tuzle jedan je otiso za
Eindhoven jedan za
Dortmund
A jedan avion je ostao na platformi i ne leti
Upravo tako trenutno tri aviona TUZLA IMA…
Avion iz GOT jutros radi let za EIN tako da nema zabune gdje je nesto jedan avion…
Zasto 3 aviona ima ?
Konatantovano je da nije 3 bazni avion ne znam zasto 3 imaju
U Tuzli se desava cesto da ispadne avion sa leta ( pokvaren … ) ,da magla smeta,da kasni…
Pa je zato doso ovaj avion,da putnici i ostali ne trpe to… kao ispomoc
Izvrsi ce se rotacija aviona po planu letenja kako WIZZ AIR nalaze…
Barem je to moj zakljucak 😀
Dodatnih destinacija nece biti jos 😉
Da ali ni jedan avion zamjenski juce nije trebao 2 su letila ka svojim destinacijama
Hvala bogu da nije trebao.
Vjerojatno je tako. Ima se, može se.
Može se Wizz Airu. Ima viška aviona i posada. Zašto ne bi?
OK, shvatili smo i prije 10 komentara na tu temu.
DTM je ukinut kao baza i koriste se avioni za DTM iz drugih baza.
Bazni sigurno nije.
Možda
Dobro ljudi, pobogu, čemu 45 post na ovu temu?????
Ovdje ljudi samo na treci avion misle,za par dana krecu obustave …
Zasto ce tri i kako da lete kad ce biti manje svega.
Nije gejt zavrsen,nema vise novih destinacija tako da je sve ovo privremeno…
To je samo za idućih tri tjedna. I onda smak svijeta.
Dobro…
Jesu li?
Da vidim sada na fr24 da 3 razlicita aviona lete 20 21 dec i tako
Pogledajte i vi na flight info svaki avion za Tuzlu na fr24
OK.
I sta ste skontaki vase misljenje ?
Ne razumijem pitanje što znači “skontaki vase misljenje?”
Pogrijesio sam u pisanju
Jeste li skontali odkud 3 avion nesto novo ili jos uvijek ne znate?
Ne znam, niti me posebno interesira.
Pišete o Tuzli kao da je Frankfurt, jbt. Biće dobro ako zadrže i ovo što imaju. SJJ i BNX će progutati Tuzlu, ako situacija ostane kao trenutna.
Nažalost, niste u krivu.
Tuzla da uvede neke famozne rute s 3 avionom i da poveca izasla bi malo iz krize
Malo više od toga treba da Tuzla izađe iz krize.
Zasto ce im 3 avion za 14 destinacija
Gdje je obecani
Hamburg
Paris
Oslo
Bratislava
Da za 14 destinacija 3 avion ne treba jednio ako ce povecati linije
Da, tako je. Za to su i više nego dovoljna 2 aviona ako svaka linija ima do 4 tjedna polijetanja.
A gdje su????
Pa i ja pitam gdje su
Eto sta vi mislite zasto ce im 3 avion
Eto nek ga dobiju do juna/jula
Kako vi mislite da ce rasporediti linije da sva 3 aviona operiraju?
Gdje su? U obečanjima…
Kako će rasprorediti linije? Majko mila, pa to ovisi koliko će novih linija dobiti, koliko frekvencija po liniji…
Ako ce Varadi tako za svaku aviokompaniju ubacivati jos jedan avion onda ce ih Tuzla imati 5 baziranih
Naravno ako su u pregovorima
🙂
Sva ta previranja i nadmetanja u BiH (i slabljenje Tuzle) su dobra vijest za Osijek.
Kako molim te ? Šta je Osijek radio prije 2013, kada aerodrom u Tuzli nije ni radio, imala je dvije decenije šansu, ali
ali Osijek nije iskoristio, zato nikako da se sada razvije
Što nije iskoristio? Ratni vrijeme?
U pravu ste, Osijek nije iskoristio sansu da postane vodeci aerodrom sa koga ce letjeti putnici iz Slavonije i Sjeverne Bosne. Umjesto njega, sansu je iskoristila Tuzla i sad je ostalo malo prostora za Osijek. Tuzla ce se vrati u ovoj godini i ponovo pocet sa rastom.
Da, Osjek je mogao imati ovo što ima Tuzla, tu ste u pravu.
Obnavljao se od devastacije JNA i paravojnih srpskih postrojbi.
Da je imalo potraznje obnovili bi ga brze, posto nisu onda je razlog vise nego jasan. To je jednostavno aerodrom bez perspektive.
Ljudi su tamo opako stradali tijekom rata. Trebalo je to sve obnoviti. Za to treba i brdo novaca i vremena.
Bombardovan je i bnx i od hrvatske vojske i od NATO. Kakve veze to ima nakon 30 godina
Banja Luka je bombardirana od hrvatske vojske????
Pa to svakako.
Teško će se Tuzla vratiti na nivo iz 2019., jako teško. Tržište je sada potpuno drugačije. Veća je šansa da će maknuti 2. bazni avion, nego bazirati 3. Jednostavno su “prokockali” sve živo što su mogli (izvršili samoubistvo). Banja Luka i Sarajevo će je “zgaziti”, samo je pitanje kada.
To je bilo dok je bila prosla uprava
Sada je nova stupila u vlast
Wizz danas ima 5 letova iz Tuzle
Sutra je 6 sta mislite na ljeto kada bude 3 avion
Pa barem u danu sa 3 aviona mogu imati 10 letova
Treci avion nece tek onako bezveze doci radi deala
Sa ova 2 aviona Tuzla ima dosta letova
Treci avion kada dodje sigurno ce biti jos destinacija sigurno tako i u dogovoru pise
Tuzla ima mogucnost vracanja
Osla,Bratislave
Mozda ubace letove za Budimpestu,Veneciju,Sofiu,Abu Dabi,Hamburg….
Jer treci avion ne treba za sadasnje operacije na TZL
A nece onako dzabe tu biti u Tuzli 3 avion
Da li je realno da ste napisali Budimpestu i Sofiju kao moguce linije iz Tuzle i to Wizz-om?
Nije realno.
Pa sada… i do sada su imali 2 aviona koji su bili zaposleni 30-60%. Tj. dobar dio vremena su lulili nezaposleni.
Ne bih baš rekao da ti avioni imaju nešto letova. Početkom XII. mjeseca kapacitet dva aviona je 50 letova tjedno. Oni su letjeli 13.
Sa 3 aviona oni mogu imati
15 letova u jednom danu
Barem da jos koju liniju ubace ka Oslu Hamburgu…
A sta mislite da li
Wizz moze sa Tuzle imati 1 let 2 puta u danu npr Štokholm
U 6:10 i u 18:10
Ko će plaćati ako ne bude putnika.Avion nije igračka i linije se ne uvode napamet.Od ovih linija što ste napisali pitanje koliko bi bilo punika,jer nije lako puniti 180 putnika po jednom pravcu dva puta sedmično.Kažete može za Švedsku dva puta dnevno.Samo za jednu rotaciju A320 treba 8 tona goriva a gdje su ostali troškovi tako da su kompanije vrlo oprezne prilikom uvođenja linija pogotovo u covidu.
Upravo tako.
15 letova sa tri aviona? Ne mogu. Mogu imati 3, maksimlano 4 povratna leta po avionu. Ukupno nekih 10 povratnih letova.
Najbolje odmah United da leti za JFK. Koji Stokholm. Sada u regionu osim BG, molim da me ispravite ako ne stoji, samo BNX ima letove za Stokholm i to za glavni aerodrom Arlanda sa Ryanair i sa Wizz za Skavstu. Možda Sarajevo ima za Skavstu
Sarajevo Wizz Air Stockholm Skavsta
Skopje Wizz Air Stockholm Skavsta
Niš Ryanaira Stockholm Arlanda
Ma to se neće desiti. Doći će 3. avion.
Jel vi to nesto znate sto mi ne znamo 🙂
A puno vam ja toga znam što vi ne znate!
Slažem se Karlo potpuno
Pa Tuzla svakako nije u dobroj situacij. Puno goroj nego prije 2 godine.
Inace W6 je mesto A320 stacionirao treci A321 u BEG a juce su krenuli novi letovi pocev sa HHN
Da.
Nije dobar deal.
Slažem se.
U ugovoru WIZZ AIR i TZL jedna od stavki je glasila RASVJETA da se napravi i treci avion dolazi.
Tuzla jos nije napravila to i cisto sumljam da ce uskoro…
Vidili smo juce jedan primjer dodatnih troskova za Wizz air kad su morali slat avion iz BUD za BER pa za Tuzlu,pa za SJJ i dva aviona iz Tuzle gdje su zavslili.
Zbog toga WIZZ AIR je otisla da ulaze u SJJ…
Tuzla se uzalud nada nekim stvarima,jer treba RASVJETU zavrsit prije svega zapocetog ako misli na sebe i razvoj koji obecava….
SIGURNO NECE MAT PLATIT WIZZ AIR DODATNE TROSKOVE OD JUCE…
Ma 3. avion dolazi. Vjerujte. To je Varadi dogovorio ako izbace Ryanair iz Tuzle.
Treci avion ce doci i povecati linije uvesti jos koje i to je to nista specijalno
Da, teći avion će sigurno doći.
Neće doći. Bar u narednih 5 godina neće.
Ako vi tako kažete. Može oklada?
Da 3 avion sigurno dolazi ali jos nesto se krije u njihovom talu barem neke nove destinacije
OK; to smo već 64 puta konstatirali.
Pa zar nisu poceli da rjesavaju ta svjetla i gejt
Jao koliko direktor prica o novoj kompaniji ali sve je uzalud u proljece 2022 nova kompanija nece doci to su samo puste zelje
Samo je dato obecanje da ce pocet gradit…
Niko nije dao precizan datum,moze za mjesec a moze i za godinu…
Od 2016 god. do 2021 god. uradili 200 m rasvjete,a hoce CAT III koji je vise od 1km rasvjte…
NEMOGUCA MISIJA JE TO ZA NAREDNIH 10 GOD. I MOZDA VISE.
Uzalud obecavaju i lazu sve…
Hajde da vidimo obecanja nove uprave vidjet cemo cemu su i kakvi su
ma da?
Tu su i pregovori sa opstinom zivinice teski
????
e da
I to smo već 14.325 puta rekli.
Gejt će se uskoro početi raditi.
Varadi im zaprijetio imali su ryana i da je Wizz otisao Ryanair bi pokrenuo sve njegove linije ali ne bi bilo tako Wizz bi tek onda poceo rasti u Tuzli da je Ryanair dosao to bi bio pravi rat
Vidjet cemo u proljece mozda bas jedna od ovih kompanija koju ste naveli bude na aerodromu🤷♂️
Gde ste pohadjali skolu? 🙄 Da li Vam je Padjen neki rodjak?
Da to bi bio rat kao što postoji u Banja Luci, Podgorici, Nišu, Sofiji, Bukureštu, Beču, Budimpešti…