Sarajevo je u VIII. mjesecu imalo 217.253 putnika (151.309 u VIII/2021). Ovo je 121,4% putnika iz 2019. Istinski respect! Aerodrom je u VIII. mjesecu imao 1928 operacija (1569 u VIII/2021). Istovremeno Sarajevo je imalo 190,2 tone carga (187,5 tona u VIII/2021). U prvih osam mjeseci ove godine Sarajevo je opslužilo 987.662 putnika. Milijunitog putnika Sarajevo je proslavilo 3.9.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aerodrom Sarajevo
Kakvo prekucavanje Sarajeva.
Prekucavanje?????
Au koliko upitnika.
“Zračna luka Mostar potpisala je važan ugovor s Wizz Airom, najbrže rastućom europskom aviokompanijom, koji će omogućiti redovite izravne letove sljedećeg ljeta.
Ovo će pomoći povezivanju Mostara i cijele regije Hercegovine s poznatim europskim destinacijama, te podržati rast gospodarstva i turizma naše regije…
O kojim linijama se radi ?
Linije su još tajne,zbog ljetnjeg reda letenja…
Vjerovatno ove za Međugorje kao ostali što rade…
Da tako je.
Nije objavljeno o kojim linijama se radi.
Da, napisan je članak.
Wow, ovo je nadmasilo sva ocekivanja, bravo Sarajevo! 🙂
Bravo.
Sarajevo više nije majušno .
Kako ide nosenje kofera? Ima li posla?
Odlično , posla uvijek ima . Mašala . Kako kod tebe , je li tata Vučko jutros isporučio sendvič ?
Jesu li roditelji dali džeparac ?
Iskreno se nadam da ste vas dvojica već rekli šta mislite u vezi sa temom članka i da ćemo biti pošteđeni vaših pubertetskih prepucavanja.Hvala i pozdrav.
Na par članaka me ovaj anonimni proziva za nošenje kofera . Ja sam zaposlen u rent a car agenciji kao rental agent , a i da nosam kofere šta je tu problem ? Puno je bolje to raditi nego da sa 30+ godina roditelji te i dalje izdržavaju . U pravu ste što se tiče mog odgovora , za botove je najbolji lijek ignorisanje .
Dragi K U M, apsolutno ne fali nista sto nosas kofere ili radis sta radis, posao je posao. Pusti primitivci i seljake, i seljacku spiku, samo naprijed 🙂
Potpisujem.
Ljudi su nevjerovatno drski, bezobrazni, omalovazavaju i vrijedaju. I znate sto? Uvijek najvise vrijedaju upravo oni koji su na dnu drustvene ljestvice i koji su sami najjadniji.
Jel i dalje stojite da neće biti 1,5 mil,kao što sam pisao još odavno,a vi niste verovali.
Ja mislim da će biti između 1,4 i 1,5. E sad sve zavisi da li će biti nekih otkazivanja zbog krize i magle što bi naštetilo broju putnika
Tko nije vjerovao?
Vi ste kad sam ja napisao da će biti sigurno 1,5 mil,rekli da je nemoguće da bude ove godine.
Pusti Alena. On je optimistican samo kad je MZLZ u pitanju a kad su u pitanju drugi aerodromi on mnogo ne vjeruje u njihov rast.
Koliko je u pravu, to brojevi govore.
Ja uopće nisam optimist kad je MZLZ u pitanju, upravo suprotno vrlo sam kritičan prema njima i nema puno riječi hvala kada o njima pišem.
Ja ne vjeruje u rast drugih aerodroma? Ste se vi napili ili? Pa koliko sma puta hvalio rast Beograda, Prištine, Sarajeva… Koliko sam puta pisao o njihovim potencijalima, dobrim potezima uprava. Vi ste se stvarno napili danas ili vam je ozbiljno pozlilo.
A sta ste rekli kad sam vam rekao da ce Sarajevo imati vise od 50% rast u 2022 (u odnosu na 2021)? Vise od 20% u 2023. i 2024. i onda dvocifren rast iz godine u godinu?
Stvarno se ne sjećam niti da ste vi to rekli, niti da sam ja to komentirao.
I rekao sam da Sarajevo stize MZLZ a onda ste se vi digli na zadnje noge.
Sarajevo stiže Zagreb? Ove godine Sarajevo će imati 1,4 do 1,5 milijuna, Zagreb 3. Svarno su si tu negdje.
2019. godine Zagreb je imao 200% vise putnika od Sarajeva
2022. godine Zagreb ce imati 100% vise putnika od Sarajeva
2025. godine Zagreb ce imati ………………
Dovrsite zadnju recenicu.
Moja procijena za 2022. se vec ostvarila a imam i procjenu za 2025.
Razlika između Sarajeva i Zagreba:
2020. 675.181
2022. 989.156
Znači razlika se povećava. Ako se razlika povećava kako će onda Sarajevo stići Zagreb?
Zasto poredite 2020. pandemijskku godinu sa 2022.?
Ko to jos radi iz strukovne javnosti osim vas?
Zasto niste poredili 2019. i 2022. kao svaki normalan analiticar?
Zato jel je to jako teško uspoređivati. Jednostavno brojke nisu realne i racionalne. Neke analize moći će se napraviti na kraju godine.
Razlika Zagreba i Sarajeva:
2016. 1,9 milijuna
2017. 2,1 milijuna
2018. 2,3 milijuna
2019. 2,3 milijuna
Naravno u covidu je sve enormno palo, promet je svima pao i razlika se smanjila. Kako god i od početka Covida razlika se ponovo povećava. Ako se razlika povećava Sarajevo ne može stići Zagreb, do vraga!
Stanje na kraju godine će biti oko 1,5 milijuna putnika u korist Zagreba, iduće godine to će se još povećati u korist Zagreba.
Niste u pravu.
1. Godina 2019. je jasan pokazatelj da su se stvari promijenile i da Zagreb ulazi u stagnaciju. U ovoj godini Zagreb nije povecao razliku u odnosu an Sarajevo, prvi put nakon nekoliko decenija.
2. Razlika se ne povecava nego se smanjuje nakon pandemije. Ove godine ce biti 1.5 miliona a slijedece ispod 1,2 miliona.
Hocu li opet bolje predvidjeti desavannja od vas. Vidjecemo naredne godine.
Kako pobogu, ako je povećana razlika spram 2020. Koje to ima logike što govorite?
Samo malo, napisali ste gore:
“Ove godine Sarajevo će imati 1,4 do 1,5 milijuna, Zagreb 3.”
Kako sad da ce razlika biti 989.156?
Kakvu ste to vi matematiku ucili u skolama u SFRJ?
Trenutno je razlika tolika. Do kraja godine ona će se povećati za još 0,5 milijuna putnika. Malo čitati sa razumijevanjem.
Hmmm.
Jako cudno baratanje ciframa i statistickim podacima. Podatke cijele 2021. godine poredite sa podacima 9 mjeseci ove godine. Kao sto rekoh, jako cudna se matematika izucavala u SFRJ.
???? O čemu vi pričate, majko mila?
Razlika po godinama:
2016. 1,9M
2017. 2,1M
2018. 2,3M
2019. 2,3M
2022. 1,5M
Ne znam ko vas hrani podacima ali izgleda da nisu tocni.
Sarajevoje ocigledno 2019. prestalo da zaostaje iza Zagreba i da pocinjeda ga pristize. To samo slijepci ne vide. Sta je razlog tomu? Ja bih rekao da postoje 2:
1. Sarajavo je ostvarilo izvanredan napredak privlacenjem turista sa Bliskog Istoka
2. Zagreb stagnira
Majko mila, sad ste stvarno provalili. Naravno da je razlika manja ako je i ukupan broj putnika bitno manji. Po istoj logici i razlika između Zagreba i Beograda u ovom momentu je manja nego prije Covida-19. Znači li to da Beograda stagnira i da ga Zagreb sustiže?
Beograd-Zagreb
2016. 2,1 milijun
2019. 3,3 milijuna
2021. 1,9 milijuna
Opet vi 2021. pandemijsku godinu uzimate kao relevantnu. Izbacite 2020. i 2021.iz svojih analiza. vidite da vas to vodi do pogresnih zakljucaka.
Koliko god vi bili bijesni zbog toga, razlika izmedju Zagreba i Sarajeva ce se drasticno smanjivati i to ce biti dvocifreno smanjivanje relativne razlike u broju putnika na godisnjem nivou (ako razumijete ovu statisticku terminologiju koja se mozda nije koristila u SFRJ).
Zao mi je zbog Zagreba ali mi je drago zbog Sarajeva.
Kako pobogu. Dakle, Zagreb je povećavao razliku do 2019. Povećava je i od 2020. dodanas. Kako može neki aerodrom preći drugi aerodrom ako se razlika među njima povećava?
Opet pogresno.
Zagreb je povecavao razliku do 2018. godine. U 2019. se to zaustavilo (prvi put nakon mnogo, mnogo godina) a sada klatno ide u drugom pravcu, razlika se smanjuje.
Ako to ne vidite, ili jos gore, ako to vec niste znali, onda postoji problem.
Kako se razlika smanjuje pobogu, ako Zagreb ima bitno veću razliku danas nego 2020?
Dakle svima se razlika smanjila jer je pao broj putnika u 2020. Jendako tako 2020. Zagreb je smanjio enormno razliku spram Beograda. Što ne znači da Beograd stagnira, a Zagreb raste nego su jednostavno svima pale brojke. Ode tada razlika se povećava! Pobogu. Kako netko može nekoga sustizati ako se razlika povećava???
razlika se ne povecava, sa 200% vise putnika u 2019. razlika je pala na 100% vise putnika u 2022. godini.
200 je vise od 100!
Majko mila!!! Čovječe božji svima je razlika pala. Ja ne vjerujem o čemu vi pričate.
U realnim brojkama Zagreb povećava razliku spram Sarajeva. Ako netko povećava razliku drugi aerodrom ga ne može sustići. Majko božja!!!!
nije tocno da je za svaki par aerodroma razlika pala.
pristina – skopje
banjaluka – osijek
split – dubrovnik
sarajevo – tuzla
za sve njih je razlika rasla.
O cemu vi pricate???
Da ima nekih izuzetaka, ali izuzeci potvrđuju pravila, zar ne?
Statistika kao naucna disciplina se ne rukovodi takvim pravilima koje vi zelite da nametnete. To je exactna nauka.
Da, statistika je egzaktna znanost. Koja ja to pravila navodim?
“izuzetak potvrdjuje pravilo” to u nauci ne postoji a vi to navodite kao argument
Naravno da postoji.
i apsolutna razlika se smanjuje
2019. godine 2.3 miliona
2022. godine 1.5 miliona
Kako ne vidite ocigledne stvari? Ne mogu da vjerujem, covjece.
Majko mila. Zašto 50. puta ponavljate isti argument i to još onaj koji nema smisla. Pobogu!!!! I sad ću ja napisati kako je to u Covidu normalno i da je ista stvar kod Zagreba i Beograda i mase drugi aerodroma. Eto Zagreb-Beograd
2019. razlika je 2.723.469
2021. razlika je 1.881.522
dakle bitno manja razlika. Znači li to da Beograd stagnira i da ga Zagreb rapidno sustiže? Isuse i majko božja.
Nemojte više ponavljati ove argumente, nećemo to i 5. puta ponoviti. Idući puta ću vam izbrisati komentar ako ga ponovite.
Vi ste pravi sofista.
Po koji put vam moram ponoviti da ozbiljni zrakoplovni analiticari izostavljaju godine 2020 i 2021 iz bilo kakvih usporedbi. Jeste li vi ozbiljan zrakoplovni analiticar?
Stvarno pišete nonsense. Baš nitko, ali nitko od analitičar ane izostavlja 2020. ili 2021.
onda vi ne poznajete nijednog ozbiljnog analiticara
Razlika u broju putnika (apsolutna) Zagreb – Beograd
2019. godina 2,7 miliona
2022. godina 2.8 miliona
Vidite li da se razlika povecava?
Majko mila. Odakle vama da će razlika Zagreba i Beograda biti 2,8 milijna ove godine? Trenutna razlika je 1,6 milijuna putnika pobogu. Na kraju godine će biti 2,2 do 2,4 milijuna razlike. kakvih 2,8.