zamaaero@zamaaero.com

+385(0)1/3465886

zamaaero@zamaaero.com | +385(0)1/3465886

Novosti iz regije

Air Serbia povećala letove samo 15 dana prije prvog leta

Air Serbia je odlučila povećati broj letova na liniji Beograd-Bukurešt sa 4 do 5 letova koliko je imala planirano prije par dana na 8 letova u zadnjem tjednu III. mjeseca i 7 letova u prvom tjednu IV. mjesca. Ovo je još uvijek manje od 9 letova koliko kompanija leti u ovom momentu. Linija će se povećati na 9 tjednih letova od 13.4.

Jednako tako kompanija će povećati Sofiju na 9 tjednih letova (prošlog ljeta 6), Atenu na 14 letova (10), Split i Dubrovnik na po 6 letova (5), Tivat na 41 let (44), Nurenberg na 3 leta (2) i London Heathrow na 9 tjednih letova (prošlog ljeta 7 letova).

Istinski je čudno da je kompanija čekala 15 dana prije prvog leta sa ovim povećanjima. Čemu, pobogu? Iako dobar do putnika kupuje karter dva tjedan prije leta u posljednje vrijeme, ipak dobar dio putnika kupuje karte bitno prije tog vremena. Čemu gubiti takve putnike? Istinski mi nije jasna ta logika kompanije. I ovo nije prvi puta da Air Serbia čeka zadnji čas da definira frekvencije. Očito ovaj segment rada kompanija ne funkcionira dobro.

Jednako tako kompanija još uvijek nema izlistane code-share letove Turkisha za Istanbul, Anadolujeta za Izmir i Ankaru, te Air Francea za Paris CDG, iako se neki od tih letova operiraju za manje od 15 dana. Sjetimo se da je prošlih godina kompanija uvijek kasnila sa code-share letovima, pa je neke objavljivala par dana nakon što bi krenuo sezonski red letenja. Nepotrebno i nešto što istinski gubi novac kompanije.

autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia

169 Komentar/a
Najnoviji
Najstariji
Inline Feedbacks
Prikaži sve komentare

Izvinite nisam razumeo. Od kad se uvodi treci let za Nirnberg ?

Zasto tako malo stranih kompanija otvara letove ka bg? Ove godine samo kuwajt.

Otvorili AirBaltic I Jazeera, Wizz povecao bazu, dosao Hainan, ostali povecali frekvencije. Sta cete vise?

Tako je. Mało li je? 8 novih linija od strane inostranih kompanija.

Ne bih tek tako podcenjivao ovu odluku. Ko zna sta se desava iz zatvorenih vrata, kritika zna da bude i pozitivna.
Da niste napisali ovaj clanak, ne bi putovao u Bukurest 😀

Dal će Air Serbia imati po povoljnim cenama let do Atine uvek plaćam oko300 Eura povratnu kartu ne putujem turistički

Evo upravo je BEG-ATH-BEG za mnoge datume 12 hiljada dinara sa rucnim prtljagom i 16 hiljada dinara sa cekiranim koferom. Imate mnoge datume po toj ceni, pa mozete da birate.

A sta bi saChicagom oce biti ili nece biti??

Nije mi jasno čime privlače pilote, kada sam od sina svog komšije čuo da njihove plate ne prelaze 5.000 eura. Dečko je ih je napustio i otišao da radi u Brisel, za 2 puta veću platu.

5000€ za srpske uslove je odlicna plata. U EU imaju vece plate, ali su i troskovi zivota veci, pa izadje na isto.

To zaista zavisi od slucaja do slucaja. Ja Vam ne mogu dati pouzdan odgovor na to pitanje. Air Serbia ne moze da ponudi plate koje moze da ponudi LH ili AF. Jednostavno ne moze.

A malo pre pitatse sto onda ljudi ne idu 🙂 Pa eto, neko sracuna da mu se isplati pa ode, a neko sracuna da mu se ne isplati pa ne ode. A kompanija je sracunala da je 5000e adekvatna plata tako da ima dovoljno pilota. Sto bi placala vise ako ima dovoljno zadovoljnih sa 5000e?

Pa nije viša plata jedini razlog za odlazak, onda bi svi išli preko da rade… 5Ke u Srbiji je odlična suma i pruža vrlo kvalitetan život. Da ne pominjemo to što je radnik kući sa svojom porodicom a to nema cenu.

Bravo

Ne mozete se uvek porediti sa uslovima zivota u Srbiji vec i sa uslovima zivota istih profesija.
Troskovi u EU jesu veci, ali tamo pilot sebi moze priustiti mnogo vise nego sprski pilot sebi u Srbiji.
Primera radi, ako se bas mnogo radi (90+ block hours) JU pilot ne moze prebaciti 6500€, dok za isti nalet Wizz pilot u Beogradu zaradi i do 10000€.
To su ogromne razlike.

Tu platu mozda imaju kapetani koji su dugi niz godina u A.Serb. Kopiloti imaju dosta manju platu,

Ma jel moguće da danas postoji kompanija koja ne objavi povećanje frekvencija bar mjesec ili dva prije leta? Kako može funkcionirati kompanija koja to objavi 15 dana prije leta i kolik novac takva kompanija gubi?

Daje se na znanje…novi čarter Air Serbia od juna…za egipatski Marsa Matruh

Ja sam napisao…greškom 2 puta pustio

Ево баш сам сада отворио BEG-OTP за почетак летњег реда летења. Најјефтинија карта у једном смеру кошта 4.560 динара. Дакле овде се ради о летовима који су унети у систем пре неки дан.

31.03
ЈU 146 7.377
JU 142 4.560

01.04
JU 146 7.377

02.04
JU 142 7.377

03.04
JU 146 7.377
JU 142 5.560

04.04
JU 146 7.377

05.04
06.04

07.04
JU 146 7.377
JU 142 10.313

08.04
JU 146 7.377

09.04
JU 142 7.377

10.04
JU 146 7.377
JU 142 7.377

11.04
JU 146 7.377

Дакле, најнижих тарифа скоро да и нема више што значи да су се оне распродале у првих неколико дана. Заправо у три дана како су пуштене у продају. Ту почиње и завршава се цела прича о томе како ће ЈУ губити паре на овој линији.

Ви апсолутно немате начина то да знате јер нисте упознати са тиме каква им је структура трошкова. Друго, две најниже класе су се углавном распродале а на линије великом већином лети крајње економичан АТР.
Друго, само је један лет из Београда по цени од 38 евра, сви остали су изнад и већина је 62 евра. На тако кратак сегмент са АТРом то ће бити ок на крају.
Иначе, има доста летова где је остало мање од 5 места по тој цени. Дакле до почетка летње сезоне цена ће бити ок а губитак минималан или избегнут.

OTP-BEG

31.03
JU 147 6.872
JU 143 4.524 (2 места остала)

01.04
JU 147 6.872

02.04
JU 143 6.872

03.04
JU 147 6.872
JU 143 4.524

04.04
JU 147 6.872

07.04
JU 147 6.872
JU 143 8.047

08.04
JU 147 8.047

09.04
JU 143 6.872

10.04
JU 147 6.872
JU 143 6.872

11.04
JU 147 6.872

Дакле на нешто више од две недеље од првог лета скоро да нема више најнижих тарифа ни из Букурешта. До ових летова продаја ће и даље ићи тако да ће попуњеност бити сасвим ок. Извињавам се али брзина којом су се распродале најниже класе доказују да се продаја врши две недеље пред пут и да ЈУ заправо неће бити у губитку.

Eto videcemo 25.3. kolike ce biti cene. Sta cete reci ukoliko tada cene budu 300€ ili letovi budu rasprodati?

Sad ste kontradiktorni. Kako su onda cene za neke linije 70-80e vece pred let? Evo BEG-ZAG sutra ujutru se prodaje za 8 hiljada dinara, tj. 69e. Dakle niste u pravu. Uostalom, da bismo izbegli rasprave pogledacemo check-in mapu kabine nekoliko sati pred let. Tu se jasno vidi broj preostalih slobodnih mesta.

I wizz to radi. Ponekad u toku dana nekoliko puta podignu i smanje cenu. (Dan pre)

Od juna meseca novi čarter letovi Air Serbia za egipatski Marsa Matruh!

Sta njih briga za ovakve sitnice, mogli su da najave i 3 dana pred prve letove, ionako ne trose svoje pare 🙂

Aj da trose vase pare iz Nisa 😂😂😂
Kompanija sa rekordnim brojem putnika i 21 milion € u plusu trosi pare Nislija 😂

Pa kako imam dve firme za koje redovno izmirujem svoje obaveze, nisam duzan niti jednu paricu, niti sam ikada bio u blokadi za bilo koju od dve firme – da, trose nase pa konkretno i moje pare.

Za taj plus – dajte da sacekamo taj finansijski izvestaj koji godinama objavljuju u poslednjem trenutku i samo zato sto zakonski moraju.

Svako ko zna bilo sta o biznisu, zna koliko nategnuto i sumnjivo deluje prica o tolikom profitu, maltene nerealno.

Ali, zivi bili pa videli.

Слажем се, мислим да је неопходно да се рационализује трошење пара пореских обвезника а као први корак укинути ПСО из Ниша. Те линије нису рентабилне и немају перспективу то постати.
Из Београда успевају барем да буду у плусу 21 милион евра.

Ма где би доживео тако нешто у Хрватској. Само се сетимо фарсе око одлагања ПСО у Хрватској. Нико се није ни осврнуо нити се дигла халабука око тога.

Ма где се дигла, месецима се није одрађивала ствар. Колико пута се само одлагало итд. Вероватно су политичари гледали како више да украду и да се окористе. Лепо је Милановић то рекао пре неки дан за Владу Пленковића.

A bogami treba ukinuti linije hrvatskog PSO. Ne sve, ali zasigurno treba ukinuti OSI-ZAG. Sa druge strane, OSI-SPU i OSI-DBV imaju sav smisao ovog sveta.

Za divno cudo, slazem se i ja sa Vama. Jer te linije iz Nisa jesu sve, samo nisu PSO.

Ali da to ukinu, nestalo bi direktno 7 miliona evra plus to sto napljackaju od naroda jer prodaju karte po redovnim cenama (sto opet – nikako ne bi smelo ako je to PSO).

Nislije i juznjaci snaci ce se i bez tih linija – kao i do sada.

U pravu si, ne troše nego zarađuju.

Katastrofa. Oni povecavaju letove 15 dana prije prvog leta? Katastrofa. Istinska katastrofa.

Jiri Marek:

A320 ulazi u flotu u Aprilu
Dolazi jos jedan A319
Dolaze jos dva ATR76, jedan u maju, drugi u avgustu

Planiraju flotu od 28-29 aviona ovog leta. U tu brojku ulazi 4-5 A320/B738 i mozda jedan A319

Takodje je rekao da planiraju godisnje da uvode 2-3 nova aviona, sto bi znacilo da ce do stogodisnjice imati preko 35 aviona u floti.

Kako ste pisali kada je Marek to danas izjavio? Kada ste pisali koliko aviona i kada koji dolazi? Niste pisali jer niste mogli to da pisete!

JU planira 549 nedeljnih letova na 87 redovnih linija ovog leta. Brojka je bez cartera, prosle godine je bilo 65 carter letova nedeljno, pa bi brojka sa carterima iznosila 614 nedeljnih letova ili skoro 90 letova dnevno!

Istinski neprihvatljivo. Pa ovo je gore i od Croatie, čak i ona objavljuje nove linije i povećanje frekvencija više tjedana i mjeseci prije prvog leta. Tu je Air Serbia ozbiljno uprskala.

Haha da.
1. Croatia nista i ne povecava. A i kad poveca nesto slucajno – kratko traje.
2. Air Serbia ovako funkcionise godinama i dobro joj ide sto pokazuju rezultati. Videli smo da je u naslabijem mesecu imala rekordne rezultate.
Air Serbia je za manje od mesec dana najavila Maltu pa im nista nije falilo. I to nova linija, leisure objavljena na pocetku zimskog reda letenja gde imaju W6 kao konkurenciju.
Prosto to je model operacija JU i da li to neko prihvata ili ne, nebitno je ako kompaniji odgovara. A ova kompanija jako dobro zna sta radi. I apsolutno nigde nije uprskala.

Зашто је неприхватљиво ако су резултати позитивни? Очигледно да су у праву а ви нисте.
Праг, Букурешт,Хелсинки и Осло су били кратког даха код ОУ. Можда чак и Лисабон.

Samo radi Kovida? Jos uvek traje Kovid kod OU?
Ili kod TAP prosle godine nije bio a sada opet krenuo? Ili kod Finnair koji je opet smanjio?

Kao što vidite prihvatljivo je i JU radi odličan posao uprkos vašim tvrdnjama, prošle godine ste govorili isto, code share kasni, red letenja it itd a mi vidimo profit i ekspanziju. Šta na to kaže struka?

Ako su rezultati pozitivni, ne znači da ovo nije neprihvatljivo, nego znači da bi rezultati bili još pozitivniji.

Ne mora se sve braniti po svaku cenu, treba reći kad nešto nije kako treba.

1. Ove linije koje „pokusira“ pa „operira“ po dva-tri meseca sa jednim „tjednom“.

2. Vi ne znate zasto se to tako radi i sta stoji iza toga pa mozete samo da nagadjate.

1. Ove koje je prosle godine pokrenula pa prekinula pa ih sada zamenila nekim novim. Ono jednom nedeljno a destinacije kao pikadom da gadjas pa gde se uhvati.

2. Struka nikada ne bi rekla JU da leti za Krasnodar ili Rostov na Donu. Takodje ni za Marsej, Palermo i Katanju (oba), ili Firencu pored Bolonje. I jos brdo takvih linija. O frekvencijama da ne pricamo. Sreca pa JU ne slusa „pravila struke“, izlazi iz te kutije uskog razmisljanja a rezultate gledamo svakog dana.
Putnici su na dobitku jer mogu P2P leteti gde drugi mogu sanjati.

BEG-BUD:

67/72, LF=93%

Sa leta, pobogu. Bio sam na letu.

VIP osoba je bilo cele dve osobe, transfera 55. Najvise transfera je doslo iz Moskve i Socija, pa zatim iz Istanbula i Atine.

Zato sto je zaista preambiciozno bilo krenuti sa 17pw. Ocekivali su veci broj P2P putnika verovatno. Kada krenu sve nove linije bice i vise transfera pa ce BUD moci da ide 17pw.

LF je toliki jer su prebaceni putnici sa prvobitno planirana 3 leta danas na ovaj jedan. Da nije to uradjeno, LF bi bio kritican. Trenutno nema smisla leteti vise od 10pw. Misljenja sam da ne treba da lete 17pw sve do maja kada se pokrece vecina novih linija. Sa svim novim linijama ce biti dovoljno transfera da linija bude odrziva. Nece linija donositi neki veliki profit, ali bitno je da nece donositi gubitak. Kako se blizi leto, bice i vise P2P putnika zbog guzvi na granicama.

Objasnio je Marek strategiju za liniju za BUD pre neki dan.

Да је било више летова попуњеност не би била тако висока.

Bravo!!! Bice dobro BUD

Ovaj clanak mozemo shvatiti kao ispravku onoga gde je objavljeno da Air Serbia OTP “smanjuje” a citaoci govorili da se autor strpi i da ce sve biti uskoro objavljeno.

Tako je i bilo.

Bilo je pogrešno to što je članak navodio da je JU smanjila broj letova, što vidimo nije bio slučaj nego nije kompletirala letnji red letenja.

Da je dobro što to nije zaradila u tom trenutku još uvek, nije, ali isto tako nije ni tačno da je smanjila.

Za sve postoji razlog. Moguce je da su cekali potvrdu za wet-lease, potvrdu slotova, itd…

Zasto niste u clanku napisali da ste pogresili i da su citaoci bili upravu kada su rekli da red letenja nije bio definisan?

Turkisheve letove ne moze da stavi u prodaju dok turski direktorat ne odobri iste. Dakle nije do JU.

Povećanja se moraju uvesti bar 90 dana prije leta, ako ne i više. Pogledajte kako to rade Ryanair, easyJet, Wizz Air, Aegean, Lufthansa, Turkish i drugi. Nema opravdanja da se sa time čeka do 15 dana prije leta. Nikakvog!

Air Serbia nemože imati nikakvog razloga za tako što. Avioni se moraju dogovoriti ranije, posade se moraju osigurati ranije, code-share se mora dogovoriti ranije. Pa da se takvi letovi objave 90 ili više dana ranije, a bar 50 dana prije tih letova. Ovo je neprihvatljivo.

E bas Vam je LH odlican primer, zakazu letove 90 dana ranije, pa ih 15 dana ranije otkazu.

Mozda nije u zadnje vreme, ali je to radila. A da ne pricam o svim najavljenim povecanjima za leto koje su potom otkazali.

Jesu.

Meni su za 5.5 tri puta otkazali let FRA-BEG.

Prvo preko Beca, zatim preko Minhena i na kraju direktan let u 14.10h.

Sad moram da letim preko Ciriha.

A je l? Pa koja kompanija osim LH zakaze silne letove, pa otkaze njih 34.000?!

Nisam neki stručnjak ali sam negde ovde pročitao da se karte za Bukurešt prodaju otprilike i u proseku 14 dana pred let. Ne znam gde je onda greška ? Da je povećanje najavljeno 90 dana ranije, let bio prazan do 14 dana pred let kada bi se karte prodale. I sada kada je let ubačen 15 dana ranije, od narednog dana će se karte prodati. Iako čudno i kako kažete “neprofesionalno” , opet mu dodjes na isto, zar ne ?

15 dana prije letova? Ma da ne povjerujes. Tko normalan tak nesto moze objasniti?

Nije mi jasno kako oni stvore 21 milion eura profita ako ovako rade.

Toliko su agilni u reakcijama na poremecaje, a u ovako banalnoj stvari omanu. Da ne povjerujes.

Већ следећег месеца Hainan повећава PEK-BEG са 1 на 2 недељно.

Eto a ovde smo citali kako se long-haul sa dalekog istoka nije oporavio.

Pa kako nije? BEG ima letove za Kinu koje nije imao pre Covida. BUD ima nekoliko dnevnih letova za Kinu i Juznu Koreju.

Pa vidim i da je nasa regija ispred Evrope. U nasoj regiji se saobracaj ne samo oporavio, nego i presao 100% na nizu aerodroma. Stoga nije Vam neko opravdanje to sto se u Evropi nije oporavio.

Pitam Vas, kako se oporavio u Beogradu, Budimpesti, Istanbulu, a nije u Zagrebu?

Da, Zagreb ima tri tjedna sezonska sa LCC.

Longhaul se u Evropi oporavio. Vidimo na AeroRoutes gde stoje povecanja i to cak u odnosu na 2019. koliko hocete.

Btw. ko sprecava OU, koja je drzavni projekat da pokrene letove ka JFK, ORD ili sta god?

A ITA kakav je projekat? iberia? Air France? KLM? Aeroflot? Turkish? LOT? TAP? Znaci njihove linije da ne racunamo kao sto nemate nameru JU linije da racunate iz ko zna koga razloga?

Kako su JU linije drzavni projekat i njih ne racunate u oporavak trzista? Zasto ITA linije nisu drzavni projekat? Zasto TK linije nisu?

Budimpesta je imala pre Covida, a imao je i Zagreb. Budimpesta ih ponovo ima, Zagreb ih vise nema. Dakle, kako se oporavio u BUD, a nije u ZAG?

OK, Air Serbia je drzavni projekat i njeni long-haul letovi su vestacki, samo sto rezultati tih linija pokazuju jako visok LF, no dobro. A da li je Hainan isto vestacka linija?

ZAG ima 3pw sezonski za Kanadu, ali gotovo isti broj letova kao prosle godine. To je dobro, no to i dalje nije odgovor na pitanje: “Zasto ima letova za Koreju iz BUD, a nema iz ZAG”?

ZAG nije u zapadnoj Evropi, vec u Istocnoj. U Istocnoj je i BUD, koja se oporavila, a ZAG nije. Zbog cega?

Hainan je sve samo ne politicka linija. Hainan je privatna kompanija, hajde da je AirChina otvorila liniju pa da mozemo diskutovati o politickoj pozadini, ali za Hainan apsolutno nema logike to reci.

Air Transat ima cele dve rotacije vise ove godine jer je sezona kraca nego prosle. Nemam sta da citam Vas clanak o tome, znam podatke. Podaci kazu da ide 3pw ali u kracoj sezoni, pa je broj rotacija neznatno veci nego prosle godine.

Prema UN podacima Madjarska spada u Istocnu Evropu. Hajde recite da UN ne zna?

Nevjerojatno i krajnje neprihvatljivo. Cekati 15 dana prije prvog leta da bi se povecao broj frekvencija. Kako kompanija opravdava ovako sto osim neradom i cinjenicom da neke stvari nisu objavili na vrijeme. Prelose! Prelose!

A tek code-share? Vec godinama te ugovore na objavljuju na vrijeme. Objave ih u zadnji cas ili nakon zadnjeg casa. Ne razumijem to. Sto se ceka?

Ako ovaj odjel u kompaniji ne radi onda bi kompanija morala nesto napraviti po tom pitanju. Promijeniti ljude, dodati nove ljude, ali ovakva praksa koja fukcionira vec godinama nije prihvatljiva.

Свака част за ЈУ! Показали су да знају шта раде.

Кодшер није до њих већ до партнера.
Друго летови су касније унети због недостатка флоте.

Apsolutno! Iz dana u dan iznenadjuju sa dobrim vestima.

То што се ви искључиво фокусирате на негативно не значи да је тако све.

Stvarno, svaka cast! Dolaze novi avioni. Jedva cekam da vidim sta jos novo i pozitivno stize.

Свака част да су већ превезли 500.000 путника и остварили профит од €21 милион.

Potpisujem, svaka im čast, samo neka ovako nastave, AS nezadrživo napreduje.

Očigledno znaju, brojevi su im za respekt, i finansijski i operativni.

Operativni: prevezli pola miliona putnika za 70 dana, imali LF od 70% u najslabijem mesecu

Finansijski: ostvarili najveci profit do sada

To nije pohvalno?

A to nisu operativni rezultati? U koju grupu spada rezultat broja putnika? U finansijsku sigurno ne. Zasto ne u operativnu? Svi to svrstavaju u operativne, pa cak i Air Serbia.

Avio operacije su kompleksnija stvar od prodaje karata.
1. Čekaju se potvrde lizinga aviona
2. Zapošljavaju se i obučavaju posade
3. Istinski je čudno tp što ste bez provjere objavili da oni režu te iste letove
4. Kod šer za Tursku ne može biti objavljen dok Turski dorektorat ne odobri isti.

Sva ta povećanja ne kreću kad i letnji red letenja. London recimo kreće od Aprila, znači letovi su najavljeni mesec ipo ranije. Ono što je bitno, je da će JU ovog leta imati 183 leta više u odnosu na prošlo leto što je neverovatno proširenje.
Amsterdam 10X +3
Ankara 4X +4
Atina 14X +6
Bari 3X +3
Barselona 9X +5
Berlin 8X +2
Beč 18X +4
Bolonja 5X +2
Budimpešta 17X +17
Čikago 3X +3
Diseldorf 7X +2
Dubrovnik 6X +2
Firenca 2X +2
Geteborg 3X +3
Hanja 3X +3
Hamburg 3X +3
Kazan 2X +2
Keln 3X +3
Iraklion 4X +4
Izmir 2X +2
Istanbul 21X +11
Kairo 3X +3
Katanija 2X +2
Krakov 4X +4
Krf 2X +2
Kopenhagen 7X +2
Larnaka 14X +8
Lisabon 2X +2
London 9X +2
Madrid 3X +1
Malaga 2X +2
Malta 3X +3
Marselj 2X +2
Milano 10X +3
Moskva 13X +4
Njujork 7X +1
Napulj 2X +2
Nirnberg 3X +1
Ohrid 4X +4
Palermo 2X +2
Palma de Majorka 3X +1
Pariz 14X +2
Prag 11X +7
Pula 4X +2
Rodos 4X +4
Rim 12X +5
Skoplje 14X +4
Solun 8X +3
Sofija 9X +3
Soči 3X +1
Split 6X +1
Stokholm 7X +2
Tirana 14X +2
Tivat 40X +3
Tjenđin 1X +1
Varna 4X +4
Venecija 4x +1
Zagreb 14X +3

Svaka čast, 413 sedmičnih letova. Ni u najoptimističnijim prognozama niko ovo još prije par godina ne bi mogao da zamisli. Interesantno pitanje, da li bi aerodrom Beograd u avgustu mogao da dostigne milion putnika?

Zašto mislite da nije realno? Recimo u januaru je Beograd bio na +28% u odnosu na 2019 godinu, a kao što vidimo najave za ljeto su impresivne od starne AS a ni drugi ne sjede skrštenih ruku tako da bi vrlo lako moglo u avgustu da bude +33% a to je milion putnika.

Drasticno je vise od 413 letova. Tacna brojka je 549 letova bez cartera.

Vrlo je realno da BEG dodje skoro do milion putnika u jednom mesecu. Ako ne ove godine, onda sledece.

Impresivno.Na ovom spisku ne vidim LJU?

Ljubljana,SarajevoValensija,Malaga,Peking,Šangaj,Toronto su moguća povećanja u špicu sezone koja još uvek nisu objavljena. Toronto se čeka na 15 do pokretanja pa će ga objaviti😄😄😄

Majko mila, dajte prepoznajte sarkazam nekada. Zaista je tesko komunicirati sa Vama.

Morda ni bil še potrjen wetlease s KON za AT76, v kolikor bo ostal.

Pretplatite se na

DNEVNI BILTEN

– bitno više novosti (svaki dan >15)
– bitno svježije novosti nego na zamaaero
– stiže na vaš e-mail svaki radni dan

Na Dnevni bilten su pretplaćene najveće institucije i zračne luke

Pročitajte više>

POŠALJITE NOVOST

Budite i vi novinar zamaaero!
Ako pošaljete 10 novosti koje objavimo možete postati honorarni suradnik
i pisati za novac!