Iduće godine ogromna rast Unitedove linije za Dubrovnik iz Newarka. U prvom redu linija više neće letjeti četiri tjedna leta kao 2024. već svakodnevno. Potom linija kreće ranije, već 1.5. Linija će se letjeti sa B767-400ER sa 231 sjedalom. Linija će se operirati svakodnevno od prvo do zadnjeg dana, 12.9. ZL Dubrovnik je objavila da će se linija operiati do 25.9, no u sustavu Uniteda za sada stoji do 12.9. Ovo znači duplo više kapaciteta na liniji iduće godine. Ovo znači i više letova za New York u dobrom dijelu ljeta od Beograda. Ogromno bravo Dubrovnik!
Iskreno šteta što linija ne operira i u X. mjesecu sa manje tjednih letova. Sa tri tjedna leta mogla je operirati ostatak cijelog ljetnog reda letenja.
analitičar: Alen Šćuric (Zagreb), foto: United
Vidim da neki napadaju 767.
Dao Bog da ima još širokotrupaca sa rasporedom 2-3-2.
potpisujem!!
I ja
Svakako, ali i Boeing i Airbus i avio kompanije imaju racunovodje. Nikad vise nece biti 2-3-2.
797 je trebao biti takav. U biti to je trebala biti prava zamjena za 757 i dijelom 767.
Aha tamo nagdje u rano prolježe 2052.
Nažalost
A sta fali rasporedu 3-3-3 koji ima B787?
On je trebao biti 2-4-2, na njemu je 3-3-3 malo zbijeno. Ali to je već Boeing klasika.
2-3-2 je svakako za komociju putnika poželjnija opcija.
2-3-2- je prezakon.
777 ima i u konfiguraciji 3-4-3 ali i 3-3-3 koja je daleko ugodnija za putnika. Stoga mogu pretpostaviti da je bila želja aviokompanija 3-3-3 na 787..
Naravno. Ide sa na 17.2″ sjedala ili uže. Inače bi bilo 18″. Pričam naravno o Economy.
Više sjedala, više novaca za avioprijevoznike. Sad jesu li putnici kao sardine…
Koliko znam sad i A350 neo ima opciju 3-4-3.
Slažem se
Alene, smatrate li da se ova linija mogla dogovoriti s međuslijetanjem u Zagreb (NY – ZG – DU)? Tako leti Ethiophian Kopenhagen – Beč – Addis Abeba.
To nema baš nmikakvog smisla. Baš nikakvog.
Malaysian je letio Kuala Lumpur – Beč – Zagreb i natrag, pa je B777 ponekad letio za Beč s 50-ak, ili čak manje putnika. Vratimo li se još unatrag, JAT je s DC10 letio Beograd – Zagreb – NY… ok, to je bila državna firma kojoj su pokrivani gubitci, ali takve linije doista nemaju nikakvoga smisla ni ekonomskoga opravdanja.
Ja sam letio Zagreb – Bec – Kuala Lumpur. Bilo preko 200 putnika, 80 izaslo u Becu.
Da, zato sam napisao “ponekad”… prijatelj mi je jednom letio i rekao da je do Beča bilo nekih 20-ak putnika; uostalom, da je linija bila profitabilna, bila bi se malo duže održala.
Pa nije se ni kratko održala.
JAT nije na desetki koja je išla dalje za SAD i Kanadu uzimao domaće putnike. To su dozvoljavali isključivo u izuzetnim slučajevima (sjećam se kada je zagrebačka Opera išla na gostovanje u Beograd, onda su cijeli ansambl stavili na desetku koja je došla iz JFK i nakon gostovanja natrag za ZAG). I inače JAT na linijama BEG-ZAG-XXX nije uzimao domaće putnike. Putnici iz BEG su u ZAG ostajali u avionu. Tek tu i tamo su sve putnike iz BEG dovezli jednim avionom u ZAG i onda ih prekrcali..
Tako je.
Dobro je što Croatia Airlines nije državna firma kojoj se pokrivaju gubici, hahahahahaha…
Btw u periodu 1985-1990 JAT je poslovao na 100 % tržišnim principima, i nije imao ni jednog dinara ili dolara gubitka već ostvarivao solidan profit koji je dobrim dijelom dolazio sa long haula.
Što se današnjeg hrvatskog zrakoplovstva tiče, mogu reći samo Danke Deutschland, naravno uz neizbježno hahahahahaha
Dobro jasno je da je Croatia visokosubvencionirana kompanija. To je neosporno.
Ali pobogu, reči da od 1985. JAT nije dobivao ogromne subvencije i državne privilegije je totalni nonsens. Totalni!
Hmmm… ako su “tržišni principi” vrijeme kad je bio toliko dužan da vani nije mogao dobiti niti gorivo, pa je polijetao s gorivom i za povratni let – onda ste u pravu…
Gdin.Scuric da li imate saznanja za budućnost zimskih letova iz Beograda- Dubrovnik, iz Slavonije sam a često putujem za Dub..nije tema koju ste objavili ali se spominje Bb- Dbk..ovo iz Osijeka je neprihvatljivo jer je 7 dana povrat! A najbliže Zagreb..preostaje jedino kroz Bih automobilom! Hvala Vam na Odgovoru
Za sada ništa od letova Beograd-Dubrovnik zimi.
Imate opciju Beograd Tivat koji nije daleko tako da isplati se jedino vam preporučujem da provjerite vremenske prilike prije leta jer Tivat je slično kao i Dubrovnik zimi
Da dva dnevna leta do Tivata zimi.
Lepa vest, neverovatno koliko bespotrebne ostrašćenosti vidim na svim stranama čitajući komentare 😀
A što reči.
Ispricavam sa, nisam povezao do kojeg grada ili kojih gradova idu operacije za USA iz Dubrovnika?
Newark
Osim Uniteda,DBV pregovara sa još jednom USA kompanijom
Da
American
Vece su sanse za drugu liniju DBV-USA nego prvu linju ZAG-USA.
To je istina
Da tako se priča.
Ne moze se poreci fakat da Beograd vec par godina ima dnevni let za JFK u jednom periodu sezone a DBV jos nema.
?????
Istina, BEG je dobio New York na 7pw pre par godina, DBV tek od 2025. Cinjenice su i sledece:
Kad budu leteli dnevno i BEG i DBV, Air Serbia ce imati veci kapacitet od Uniteda zato sto A332 ima vise mesta od 764.
BEG ima JFK citave godine, svake godine od 2016. DBV jos nema
BEG ima dve destinacije u USA, DBV jos nema.
Ali ce od 1.5. do 25.9. United imati bitno vise kapaciteta nego Air Serbia.
Eto makar nesto da je na strani DBV!
Ima Dubrovnik dosta toga na svojoj strani.
Ne bi ni đabe letio u B767 400, air serbia ima barem A 330.
Što fali B767-400? Ti avioni su stari 22,4 do 24,1 godinu. Air Serbia ima A330-200 stare 10,8 do 15,9 godina. To i nije neka pretjerano velika ralika. 15,9 ili 22,4 godine je samo 6,5 godina razlike.
Uz to su avioni Uniteda odlično održavani, a unutrašnjost im je potpuno obnovljena, poglavito Polaris klasa. To se, nažalost, za Air Serbiu ne može reči. Kabina Uniteda je bitno bolja od Air Serbie.
United je svoje B767 super uredio i uopste nemate osecaj da je avion star koliko jeste.
Air Serbia ima kabine koje su u losijem stanju nego sto je to kod Uniteda.
Da ti avioni su super sređeni.
Umrijet ce citatelji u Srbiji sad jel ih je Dubrovnik presisao na New Yorku. Poplavit ce od ljutnje, zavisti i tuge. Jadni…
Dobro, nemojte sad pretjerivati.
Зашто? Нико се у Србији и не осврће на Дубровник. Нека слободно повећава ко хоће, ми смо презаузети нашим стварима
Pa to se baš i ne vidi u pisanju čitatelja. Upravo suprotno. Jako suprotno. Karakteristično suprotno!!!
Ali ako se vi sa njima raspravljate na istom ste nivou sa njima, ja sam iz Srbije i nemam nikakav problem sa tim, drago bi mi bilo da leti 2x dnevno b789 ili a350 za dubrovnik kao i za bilo koji grad u regionu.
Pa i ne raspravljam se.
Ne vidim razlog. Air Serbia ima direktnu liniju, znači srpska kompanija leti. Sto se.za Cro ne može reći, već ćete preko uniteda američkog imati vezu. Svakako ovo je ogroman uspeh, pogotovo za narod i cene.
P.s Nadam se da će Alen odobriti ovaj post, pošto prethodne ne odobrava, verovatno ne voli da čuje istinu, te mu je lepše kad je sve bajkovito.
A United iz Dubrovnika nije nonstop?
“Ovo znači i više letova za New York u dobrom dijelu ljeta od Beograda.”
Kakve veze DBV ima sa BEG? Potpuno različita struktura putnika.
Oba aerodroma su u regiji. Nisu li?
Nonstop letovi iz Dubrovnika bitno smanjuju broj Air Serbijinih putnika Dubrovnik-Beograd-New York, Mostar-Beograd-New York i Tivat-Beograd-New York zar ne?
Не смањују јер се летови из Дубровника не каче на летове ка САД
Ima Air Serbia i opciju dužih konekcija, čak i noćenja.
Zaista mislite da neko koristi te konekcije koje zahtevaju nocenje? OMG!
Ne mislim. Zašto onda to misle čitatelji iz Srbije.
Ne smanjuju.
Ne postoji konekcija DBV-BEG-JFK jer DBV slece oko 16:15, a let za JFK odlazi u 07:50 ili u 13:25. Jedina opcija je nociti u Beogradu sto apsolutno niko nece raditi.
Ista stvar je i sa Mostarom, ne postoji OMO-BEG-JFK. Ova konekcija cak ni ne postoji u prodaji!
TIV-BEG-JFK je jedina od tri koje ste naveli, a da postoji i da je realna. Ali opet, ova konekcija postoji samo na 3 od 7 letova jer jutarnji TIV ne stize na vreme za odlazak u 07:50 za JFK.
Zato je u povratku jako dobra konekcija. I za Dubrovnik, i za Mostar, i za Tivat.
Je zgodno kako je to sad argument. A kad se hvali liniju DBV-BEG tvrdi se da ljudi masovno koriste konekcije, pa i JFK, i da noće u BEG.
Jos kada bi neko kupovao 1-way karte za/iz JFK… Steta pa to ne radi skoro niko.
Ja nisam nikada tvrdio da putnici iz DBV koriste konekcije u BEG. Upravo sam tvrdio suprotno, tj. da je vecina putnika P2P!
Pula definitivno zaslužuje liniju za JFK!
Kajgot. Za koga, do vraga? Pa Pula ima jedva 450.000 putnika, baš će ona imat liniju za 50.000 putnika do SAD-a. Dakle baš kajgot pišete. Nek Pula prvo dobije letove do Atene, Dublina, Budimpešte, Bukurešta, Birminghama, Edinburga, Bruxellesa, Geneve, Toulousea, Nice, Lyona, Bordeauxa, Helsinkija, Gothenburga, Rige, Tallina, Vilijunsa, Varšave, Hamburga, Nuremberga, Rima, Milana, Napulja, Bologne, Istanbula, Tel Aviva… pa ćemo onda razmišljati o SAD-u.
Zapamtite za manje od deset godina Pula je drugi aerodrom u HR.
Hahahahahahahha… je baš se to vidi.
Bas ste komedijaš, probajte sa standup komedijom
Je
Opala, pa Dubrovnik će od V. do IX. mjeseca imati bitno više kapaciteta od Beograda do JFK. Nikad ne bi reko da će netko Beograd maknuti sa trona. Bravo Dubrovnik.
Bravo Dubrovnik!
Koliko sam čuo PAN AM je osamdesetih imao direktne letove za Pulu iz JFK…Zanima me gdine.Šuriću dali je to točno?
Pojma nemam. Ja takvu informaciju nemam. A bio sam puno premali u to vrijeme pa nisam pratio zračni promet.
Sada niste mali?
Je sa 54 godine baša sam dječačić.
ako me sjećanje ne vara, nije bilo tih letova. PanAm je letio za ZAG i DBV..
I ja mislim da ih nije bilo.
ako me sjećanje ne vara, nije bilo tih letova. PanAm je letio za ZAG i DBV..
———————————————————————————————————–
Ne znam za Pulu, ali mislim da je Rijeka imala direktne čarter letove iz New Yorka u ’70-im tj. u zlatno doba Haludova…
Tko je to letio?
Tko je to letio?
—————————————————————————————————————————-
PAN-AM.
Izvor;
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/rijeka/rijeka-prije-40-godina-imala-izravnu-vezu-s-new-yorkom-amerikanci-letjeli-na-krk-zbog-haludova/
Tih letova je bilo jer su naši Rakljani i Labinjani koristili tu liniju .Kratko je bilo ali slatko.Pente iz Raklja je bija na prvom letu.
nikada, ali baš nikada PanAm nije letio iz PUY.. Možda je bio koji charter, ali linije nije bilo!
Ali samo sezonski. Tragedija je da HR nema stalni overseas let.
Nije to tragedija, niti je nešto čudno. Nije imao ni Beograd dok to nije krenula letjeti Air Serbia.
Tragedija? Imaju li Češka, Mađarska, Slovačka, Makedonija, Litva, Latvija, Estonija, BIH, Albanija, Bugarska, Slovenija itd. A sve su slične Hrvatskoj, a neke veće čak i duplo. Isto kao što i svi misle da CA podbacuje jer nema prekooceanske letove, razmislite imaju li ostale zemlje slične veličine to.
Ma jasno.
Ali zato ima LH!
Ima
B767-400ER je mnogo star avion…
Je. Amerikanci lete sa vrlo starim avionima. I preko 30 godina starim.
Trebate ga čuti kako buči oko deset ujutro kad mi leti iznad kuće, a to nisu jedine karampane koje lete u Grad. Svi avioprijevoznici koriste starije zrakoplove za destinacije u Hrvatskoj i ‘regionu’, a novije za zapadno tržište, pa smo i na taj način diskriminirani.
Kajgot. Brdo kompanija leti za Dubrovnik sa najnovijim i najsuvremenijim avionima. Brdo.
Ma neka ovaj buči. United klasik širokotrupca je ljepota vidjeti i čuti!
Krivo ste me razumjeli gospodo, zaljubljen sam u aeronautiku i letim od svoje desete godine, prvi let Convairom CV-440 family iz Grada u Zagreb je trajao skoro dva sata čiste uživancije. Želio sam naglasiti diskriminacijsku politiku velike većine avio kompanija kada su u pitanju balkanske zemlje u koje lete stariji modeli zrakoplova, a u zapadnu Europu noviji i udobniji.
U zapadnu Europu također lete američki 767, o kakvoj diskriminaciji govorite. . .🤦♂️
I te kako lete. Brdo ih je.
Čak štoviše lete i manji, stariji, neudobniji, izraubaniji, uskotrupni 757
Da
Pišem isključivo iz vlastitog iskustva i gotovo uvijek letim novim i udobnijim zrakoplovima unutar zapadne Europe, a iz nje prema balkanskim zemljama u starijim tipovima zrakoplova. Da ne govorimo o avionima koji nastavljaju let iz zapadne Europe prema Africi, tada je situacija drastično lošija i koriste se zrakoplovi stariji od dvadeset ili čak trideset godina. Nemojte spominjati chartere za Dubrovnik, to je druga priča. Zadržimo se na linijskim letovima.
Pričate svašta. Ogromna većina redovnih letova za Dubrovnik radi se novim avionima.
Ne govorim o američkim kompanijama, već europskim koje se maćehinski odnose prema balkanski državama, bez obzira bile one u EU ili ne. Naravno, isti odnos, da ne kažem diskriminacijski u odnosu na unutarnje letove u USA i Kanadi, imaju američke avio kompanije prema EU.
nedjelja je i pada kiša pa imam vremena provjeriti tu vašu tvrdnju. Sa poraznim rezultatima za vas: danas do 14.00 sati na DBV slijeću svega nekoliko aviona koji su stariji od 10 godina. Ali s druge strane Discover iz FRA dolazi sa 8 godina starim D-AIUQ, JET2 iz STN sa 6 godina starim G-JZPB, TUI iz BHX sa 9 godina starim G-TAWW, TUI iz LGW sa 2,8 godina starim G-TUML a JET2 iz MAN sa svega 4 mjeseca starim G-SUNJ..
Ma to je glupost. Velika većina kompanija u Dubrovnik dolazi sa mladim avionima.
Pada kiša u Austriji? Kod nas sunce da ne može biti veće. Sije i sije.
nažalost je zima i leva kiša! Baš ono fuj vreme..
Kod nas je prekasno sunce i skinuli smo se u kratke rukave.
Nikako da shvatite što vam želim reći gospodo. Ostavite se analize zrakoplova koji slijeću u Dubrovnik, a malo proučite kojim zrakoplovima, npr. BA leti iz/za Zagreb iz Londona, a kojim iz/za npr. Inverness ili Edinbourgh iz Londona, jer su to posljednji letovi kojima sam nazočio prije nekoliko dana. Ista stvar je i sa ostalim europskim kompanijama. Po pravilu diskriminiraju sve balkanske države, a to nije slučaj samo s kvalitetom zrakoplova, jer smo svi mi za njih građani drugog reda.
Do nije istina. Za Dubrovnik leti brdo novih aviona.
Do je OK avion.
ma dajte ne pričajte gluposti!!! Ne morate ići dalje od Austrije i OS: pogledajte njihove A321 i kamo one lete, pa tek onda komentirajte.. Uostalom kakve veze ima ako je avion 5 ili 15 godina star ako je redovno i dobro održavan? Uz to je 767 izuzetno izdržljiv i robustan avion, rekao bih gotovo neuništiv!!
Ma jasno.
ali udoban i jaaako će faliti
Sta bi Zagreb dao za ovako nesto…
Bogami… iako nisam siguran da Zagreb išta ozbiljno želi dati zato i nema letova za SAD.
si lud?? Pa da slučajno prijedju 5 milijuna putnika i moraju dograditi terminal.. Kajgot!!
Ma jasno.
Nema ZAG potencijala koliko i DBV.
Nema koliko i Dubrovnik turistički. Dubrovnik ima bitno više američkih turista. To je neosporno. Ali Zagreb ipak ima 85.599 turista iz SAD-a, no ima ogromnu dijasporu u SAD-u, brdo poslovnjaka koji putuju u SAD, kao i političara, diplomata i birokrata (brojna diplomatska predstavništva Hrvatske u SAD-u, UN, NATO). Kanada ima 1/4 turista SAD-a u Zagrebu i ipak Air Transat ima 4 leta tjedno za Zagreb. United bi za Zagreb mogao imati 3-4 leta tjedno bez ikakvih problema i to cijele godine.
No nema jednak potencijal.
Nema jednak. Zagreb ima veći potencijal, poglavito za cjelogodišnju liniju.
Apsolutno nema veci vec manji.
Kako do vraga. Ima 50% turista Dubrovnika, no ima ogromnu dijasporu, brdo poslovnjaka, političara, diplomata i birokrata što Dubrovnik nema! Ima i veze prema svim ostalim aerodromima Hrvatske i regije što Dubrovnik nema.
Da vidim te brojeve.
Pričekajte članak.
Da Zagreb ima vise potencijala onda bi uveli Zagreb. No eto, sada smo na daily EWR-DBV I 0 tjednih letova na potezu ZAG- US.
Nisu uveli ni Dubrovnik dugi niz godina. Pregovaralo se 20 godina za liniju. SAD prijeovoznici su jakoooo teški za uvođenje novih linija.
@anon 12.46: miješate kruške i jabuke. Ameri ne vole predsjedati, pogotovo ne izvan SAD-a. Stoga direktni letovi za DBV imaju tu prednost da se može letjeti iz cijele SAD sa samo jednim stopom. ZAG im tu nije prioritet jer je ZAG za domaće putnike dobro povezan sa LH via MUC i FRA i je žele u rat sa LH. A kako Ameri uglavnom idu na “kružna” putovanja, onda im je idealno krenuti recimo iz MUC preko Salzburga, Beča, Budimpešte i Zagreba za Dubrovnik. Ili obrnuto. Da ne lete DBV nego ZAG, opet bi morali imati na povratku (ili polasku) dodatan leg. Jedino me čudi da nema code share OU/UA za ZAG-DBV-EWR.. Ali niti vjerojatno LH ima svoje prste da bi zaštitila MUC i FRA
Ima code-share pisali smo o tome. No, o tome kakve su konekcije bolje ne pričati.
Nema codeshare. Nema u prodaji, sve konekcije idu preko drugih gradova.
Postoji ZAG-DBV-EWR, ali je u pitanju interline, a ne codeshare.
Ovog ljeta su imali code-share, pisali smo o tome.
u ovom trenutku ga nemaju ta S2025. DBV-EWR-DBV ima za sada samo SN code share..
“Ameri ne vole predsjedati”- a ostale nacije obozavaju presjedati?
Amerikanci su tu istinski specifični. Oni ako presjedaju presjedaju u SAD-u.
@anon 16.46: ne, ne “obožavaju”. Ali mi ovdje govorimo isključivo o američkom tržištu!!
Amerikanci presjedaju samo u Americi.
Da ima veci potencijal imao bi letova. Dakle nema letova, nema potencijala.
Ma da. A kako to da do nedavno nije bilo ni jednog jedinog leta za Dubrovnik, a sada ih ima čak 7 tjedno?
Do nedavno nije bilo letova za DBV? Itekako je bilo, cak su ranije i vise americkih kompanija letele za DBV iz vise gradova.
Tih letova nije bilo do 2018. Zašto, potencijal je postojao.
Ma kako nije bilo?!
Leteo je American PHL – DBV i to je cak za 2020. godinu planirao 7pw!
A da ne pricamo da je 2023. godine letela i Delta JFK-DBV, dok 2024. godine vise nisu.
Prije Americana ni jedan jedini let. Dakle kako to objašnjavate?
American je 2019. godine pokrenuo PHL-DBV. Zasto bismo se osvrtali na period pre 2019. godine, pobogu?! To je irelevantno pri kraju 2024. godine.
To je irelevantno? Svašta, potencijali su bili i tada, ali godinama nije bilo letova.
COVID
Pobogu prije Americana. Prije Americana nije bio Covid.
Kako to?
Koncesionar. Samo gleda zaradu. Puca njima klinac hoće li Zagreb imati letove za SAD.
Pa koncesionar ce imati vecu zaradu ako dovedu liniju za SAD, pobogu! To su putnici koji ce vise para potrositi na aerodromu, sirokotrupni avioni koji donose vecu zaradu, itd…
Ovisi. Ako pritom mora dati subvencije ili popuste, a još i mora dograditi terminal kad dostigne 5 milijuna putnika i na to potrošiti 70 milijuna EUR, onda i te kako to ne želi.
Zadnji let je 25.9.2025. Samo sistem prikazuje 12.9. Uskoro će svi datumi biti u prodaji.
Super.
Plus Ryanair treći avion baziran u Dubrovniku od 2025!
Da priča se o tome.
I B764 je već cijele ove sezone letio u Dubrovnik. Tako da sa te strane nema razlike. Glavna razlika je u daily letovima i mjesec dana dužem letenju čime će biti ponuđeno oko 70.000 sjedala što je puno…..
Tako je.
Dubrovački aerodrom je objavio da letovi kreću od 1.05.2025. do 25.09.2025. 7pw. Odakle vama da će letjeti samo do 12.09.?
Tako je u sustavu Uniteda. Možda nešto promijene kasnije, za sada je tako.
I tu su pogrijesili, ustvari letovi traju sve do 25.10.
Ma odakle vam to?
Postovanje g. Alene, zar nisu objavili dnevne letove pocevsi od 01/05 i da je zadnji let 25/09, a ne 12/09 kako stoji u vasem clanku? Inace, bravo za Dubrovnik!
Aerodrom je napisao do 25.9, no u sustavu je za sada do 12.9.
Ogromno bravo.
Ogromno!
united navodno ima strategiju da postani pravi “flag carrier” amerike. ova ljetnja ekspanzija za 2025. je fascinantna i jako uzbudljiva. eksperimentisu s grenlandom, dodaju palermo (doduse jeste delta dodala kataniju), madeiru, bilbao, faro iz EWR, pa onda potpuno ludi dodatak ulabatora s narite… svaka im cast. a sto se tice DBV, vise je nego jasno da je hrvatska za njih uhodano trziste. mislim da je pitanje dana i pravog aviona kad (npr. A321XLR koji dolazi 2026.) kad cemo vidjeti cjelogodisnji DBV. svaka im cast, i bilo bi americanu i delti pametno da krenu istim putem i da prestanu da idu bas toliko na sigurno. mada delta ima veliku rupu da popuni u italiji. sljedece ljeto cak tri dnevna leta za FCO.
Jasno.
”mislim da je pitanje dana i pravog aviona kad (npr. A321XLR koji dolazi 2026.) kad cemo vidjeti cjelogodisnji DBV.”
———————————————————————————————————————————
To uz najbolju volju mislim da nije realno u skorije vrijeme….
Ali zato još jedna linija za SAD, to je već puno realnije i vjv. da će se dogoditi kroz dvije godine….
Potpuno se slažem.
nagađam ali 2-3 puta sedmično s manjim avionom zimi nije da nema smisla. pogotovo ako se ukljuci turistička zajednica
Nema smisla.
Dubrovnik hoce produziti letnju sezonu ali za UA je sezona gotova vec 12.9. Beograd ima let za New York citave godine a Air Serbia A332 ima vise sedista od United B767-400.
I Air Serbia ima manje od 7 letova dobar dio ljeta.
letnja sezona traje od kraja III do kraja X. United ne leti dobar deo letnje sezone.
Da kompanija ne leti punih 2 od 7 mjeseci.
Malo li je?
Je. Ogormnu većinu ljeta leti. I to sa više letova nego Air Serbia.
Air Serbia ima 7pw ceo jun, jul, avgust i pola septembra.
Nema. Ima manji dio lipnja, cijeli srpanj, kolovoz i manji dio rujna.
Dakle
V. mjesec – Air Serbia 3 leta, United 7 letova
od 16.5. – Air Serbia 4 leta, United 7 letova
od 8.6. – Air Serbia 5 letova, United 7 letova
tek od 17.6. – Air Serbia 7 letova, United 7 letova
nakon 8.9. broj letova će pasti na 6, pa na 5 i konačno na 4 leta, a United će do 25.9. imati 7 tjednih letova.
Dakle većinu ljeta United će imati više letova od Air Serbie.
Kako sad racunate United do 25.9. kada to nije u “sustavu”?
Ali zato JU ima letove celu sezonu, i to sa bitno vecim avionom, stoga ima veci kapacitet na liniji.
Biti će u sustavu za koji dan. Ukupno kroz godinu da. Od 1.5. do 25.9. Beograd ima bitno manji kapacitet.
Хвала, сада ћемо добити свакодневне летове до Њујорка БАР преко лета 🙂 🙂 🙂
Значи 01.05.-17.06. Јунајтед више места
И од 08.09.-25.09. вероватно.
Укупно 2 месеца.
Како сте дошли до 5 месеци??
Od 1.5. do 25.9. je 5 mjeseci. I u tom ukupnom periodu United ima više sjedala od Air Serbie.
То је геримандеринг, бирате податке који Вам одговарају.
Целе летње сезоне Београд има више седиште. Има мање седиште само два месеца. Али, одабрали сте период тако да вишак седишта у два месеца покрије мањак у 3 и тако дошли до скоро 5 месеци.
Чему та манипулација? Провокација да би се повећао број коментара?
Лепо је што Дубровник има више летова, али Ваш чланак баш оставља горак укус у устима.
Pobogu to je činjenica. Dakle Dubrovnik ima puno više sjedala u 5. mjesecu, dosta više u prvoj polovici i drugoj polovici 6. mjeseca i time ima ukupno više sjedala u vrijeme dok opera United. Činjenica! To što vama ta činjenica smeta je druga stvar.
🙂 🙂 😉 Vučkov boot..mora u ambasadu kad ide za Chicago
Koga konkretno briga za Beograd, pogotovo nas u Hrvatskoj. Otpepaj lagano
Koga konkretno briga za Beograd, pogotovo nas u Hrvatskoj. Otpepaj lagano
—————————————————————————————————————–
Budući da je Beograd spomenut u samom članku, više je nego legitimno da ga čitatelji spominju u komentarima.
Ma komentar je blentav.
Čitatelje ovog portala. Kojih trenutno ima iz Srbije skoro jednako kao i iz Hrvatske.
Ekonomska sjedala nisi bitna. Bitna su premium sjedala.
Kako ekonomska sjedala nisu bitna, pobogu?
Zato sto premium sedista donose profit na long-haulu.
Ne oni povećavaju profit. Profit donose i ekonomska sjedala.
Ne donose bas. Pravi profit stvaraju premium kabine.
Pobogu ekonomska kabina stvara profit. Da ne stvara ne bi je bilo. Premium kabina stvara dodatni profit.
Ne, obicno ekonomska stvara gubitak koji zatim izvlaci premium kabina. Upravo zato ne uspevaju all-economy long-haul letovi.
Kajgot. Long-haul LCC ne uspjeva radi mase drugih razloga (pročitajte moju analizu). Da ekonomska sjedala stvaraju gubitak ona ih ne bi bilo na letu, već bi bile samo premium kabine. Kako onda objašnjavate da su propale sve kompanije koje su imale samo premium kabine. Sve do zadnje. Ostala samo jedan na svijetu, a i njoj baš ne ide.
Ili bi bar bitno smanjili ekonomsku kabinu, pa bi 2/3 bila premium kabina. A nije.
“Ili bi bar bitno smanjili ekonomsku kabinu, pa bi 2/3 bila premium kabina. A nije.”
Neke kompanije su to uradile. Eto tako kod Uniteda na B764 obicna Economy cini svega 54% kabine. Ostatak su Polaris, Premium Plus i Economy Plus.
Nitko nije smanjio ekonomsku kabinu na 1/3
Na premium kabinama se zaraduje vise.
Neosporno. Što ne znčai da ekonomska kabina ne donosi profit. Zato sam i rakao da je premium kabina dodatni profit.
Analiticari tvrde drugacije.
Ne pričajte gluposti.
Da, pa svi znamo da se ona dzaba dijele, pa su nevazna.
🙂
A moj je naaaaaajveć!!!!
Aj begaj botino leči komplekse na drugom sajtu
A što reči.
Dubrovnik razvaljuje Beograd na New Yorku. Razvaljuje. Imat ce bitno vise kapaciteta od Beograda.
Da imat će više kapaciteta u 5 mjeseci sezone.
Мислим да ће ЕрСербиа сада да повећа број летова до Њујорка 🙂
I meni se čini da je to, kad već prije nije bilo, sada neizbježno 😀
Za sada nema takvih najava.
Nece. od 17.6 Er Srbija A330 leti svaki dan i A330 ima vise sedista (kapaciteta) od 767-400. Nepobitno
Da ali kada zborjite od 1.5. do 25.9. United će imati bitno više kapaciteta.
Vezano na komentar , postoji izledna mogućnost da se letovi Uniteda produlje i na listopad samo sa manjim brojem tjednih rotacija .
Zaposlenik sam DBV-a , pa slušam te neke priče
Daj bože. To bi bilo i logično.
Air Serbia ocekuje dolazak 4. A330 da krene 10 puta za JFK. Beograd razvaljuje.
Takvi planovi ne postoje za 2025. Za sada.
Mogla bi se organizovati neka proslava povodom razvaljivanja? 😀😀😀
Presmešno 😀😀😀
Može proslava sa sečenje na tortu, po uzor na kolega Jasmin. I obavezno da ima od praseće i od jagnjeće. A počasni gos da se zove da bude Srećko Šojić