Zračna luka Zagreb u VII. mjesecu ostvarila je 369.493 putnika (329.203 u VII/2022). Ovo je samo 100,9% putnika iz istog mjeseca 2019. (366.242). Rezultat svako nije dobar. Indikativno je da je Zagreb usporio rast u zadnjih tri mjeseca i tu bi se i koncesionar i vlast, kao i zagrebački gradski oci trebali zapitati zašto je to tako, te hitno nešto napraviti da se stanje izmjeni.
Zagreb je imao 4144 operacija (3891 u VII/2022). Aerodrom je ostvario MTOW od 112.675 (100.369 u VII/2022). Zagreb je imao cargo o 899 tona, konačno nakon više mjeseci veći nego 2022. (883 u VII/2022, 1159 u VII/2019).
Ukupno je Zagreb u prvih sedam mjeseci ostvario 2.063.005 putnika, 652.775 MTOW, 25.782 operacije i 6310 tona carga. Do sada je Zagreb postigao 108,6% putnika iz prvih 7 mjeseci 2019. Istim Zagreb neće dostići s početka godine planiranih 3,8 milijuna putnika. Nastavi li se ovako Zagreb će postići tek malo preko 3,6 milijuna putnika.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: MZL Zagreb
Scure, jesi li planirao da nekog od citatelja svog bloga angazujes kao strucnoj savjetnka?
Za što?
Ono sto ozbiljno mora da zabrinjava Zagreb je jako los trend Zagreba jer od januara ove godine gde sa izuzetkom jednog meseca ima stmroglav pad procenta poredjenja sa 2019.
Nije. Pad počinje od V. mjeseca, a ne od I.
Ne, pad pocinje od I. meseca samo sto je jednog meseca kao sto sam i napisao (a to je IV.) bio zaustavljen pa je od V. opet krenuo.
U II, III. i IV. mjesecu pad je bio istisnki zanemariv. Piše to u novoj analizi.
Ipak je bio pad. Zasigurno nije bio rast.
Zanemariv
Ovakav los rezultat Zagreba samo daje krila Ryanaru i ojacava njegove ucenjivacke potencijale.
Znaju da bi bez njih Zagreb bio u jos goroj banani i sigurno ce to pokusati da naplate.
A to nikako, bas nikako nije dobro.
Moguće, iako ne i vjerojatno.
Aki, izgleda da i drugde ima problema sa brojem putnika. Pogledajmo Sofiju… eto i oni su kao i ZAG zasnovali rast na LCC a vidimo gde su sada. Da li ovo ceka i ZAG?
July, SOF
2019: 663,738
2023: 662,440
Zagreb ne zasniva rast na LCC. U Zagrebu postoji brdo legacy carriera, a broj LCC prijevoznika i linija je prilično skroman.
Mozda broj prevoznika je skroman ali njihov udeo u celokupnom broju putnika i nije. FR je na 30% a EW je sigurno tu negde oko 5%. Po meni 35% uopste nije mali udeo.
Je. Druge zračne luke imaju više od toga.
Eurowings sa 11 tjednih letova ni u ludilu nije na 5%. On je na nekih 2-3%
Kako sad ne zasniva rast na LCC? Zar niste tvrdili da će sa dolaskom FR brojevi rapidno da rastu? Zar ne tvrdite da bi bez FR aerodrom Zagreb bio u minusu u odnosu na 2019? A plus k tome FR je kompanija koja učestvuje sa preko 30% ukupnog broja putnika u Zagrebu, kako onda tvrdite da se rast ne zasniva na LCC?
Da bez Ryanaira bi Zagreb bio u minisu. I? Jednako tako bi bez Air Serbia Beograd bio ispod Zagreba. Koji je smisao tih “e da”?
Ryanair ne učestvuje preko 30%. Ne zasniva se jer je broj legacy carriera i letova daleko veći od LCC.
“Da bez Ryanaira bi Zagreb bio u minisu. I? Jednako tako bi bez Air Serbia Beograd bio ispod Zagreba. Koji je smisao tih “e da”?”
Smisao je u tome da vrtoglavi rast Beograda se zasniva na onome što radi JU i velika većina vas se nadala da će sa pojavom FR da bude ozbiljan rast koji se nije desio ali i dalje skroman rast koji ima Zagreb se zasniva na FR i ni na kome drugom jer ostalima baš i ne ide nešto dobro što vidimo po Kroaciji, Finnair i Vuelingu najbolje a ni ostali nemaju čim da se pohvale.
Vrtoglavi rast BEG se ne zasniva na tome što radi JU? Vi se šalite, jel da?
Kako to mislite da se ostali nemaju čime pohvaliti. Pa gotovo sve kompanija u Zagrebu rastu kako u broju frekvencija, tako i u kapacitetima.
Povecava LOT, poveao FlyDubai, povecala LH, dosli AnadoluJet, povecao Turkish, dosao airBaltic, dosla Jazeera, dosao i povecao KLM, povecao Hainan i onda covek hlasno izjavi da se rast Beograda zasniva samo na JU.
Povecanje JU je 3/4 svih povecanja ove godine u BEG. Dakle?
Ide analiza danas o tome
Pa i bez OU bi onda ZAG bio ispod BEG-a.
To nije poenta komentara.
A sto je poanta?
A šta vas pojedince je..e taj aerodrom ZG,pa čim se vi zamarate nemrem vjerovat,sve sami experti
Zagreb did ok, around 140 flights were cancelled, that amounts to roughly 12000 pax, had these been included in May figures, 341-342 000. I predicted airport would do between 325-330k, it did so, June will be very good.
Projections for rest of the year, although this isn’t hard to guess considering the trend.
So far – 1.346 000
June – 360-370 000
July – 390-405 000
August – 410-425 000
September – 390-400 000
October – 380-390 000
November – 310-325 000
December – 300-310 000
Total: 3890 000 – 3970 000
Da li neko zna ko je ovaj ekspert koji sve pogađa po trendovima? Alene?
Prvi puta vidim ovo.
MTOW?
Maximum Take-Off Weight?
Moguce da je i FR iz OSI odvukao dobar deo putnika, barem 3.000. Kontinentalna Hrvatska sada moze leteti sa oba aerodroma.
Ma to je zanemarivo.
Da li se zna kada ZAG objavljuje finansijski izvestaj?
Alene je li moguće da je Split imao duplo više putnika ??? Ima li gdje sličan primjer da glavni grad ima duplo manje putnika ?
Ništa to čudno nije. Ima takvih primjera kako ne. Eto Berlin npr.
Postoje li neki povezani faktori koji su utjecali na ovo? Da li je opao broj city break dolazaka u Zagreb? Premalo kongresnih i sportskih događaja? Lokalni turisti i europska dijaspora počeli više koristiti auta za putovanja?
Stvarno ne znam. Razbijam glavu već danima oko toga.
Skupe cijene karata glavni razlog.
Moguće
Istina , ali Berlin nije LH hub .
Nije, ali zašto nije? Konačno Berlin je Eurowingsov hub koji je kompanija u 100% vlasništvu Lufthanse.
Isto kao sto Zagreb ne treba da bude hub OU!
Nego? Split koji ima 30.000 putnika zimi. Ili Dubrovnik koji ima još manje. Možda Zadar? Ili Sarajevo?
Hello… Ankara, Atlanta itd.
I masa drugih. Syney, Sao Paulo, Dubai…
To je potpuno normalan slučaj, zašto bi bila mantra da glavni grad mora pod obavezno imati više putnika od drugih gradova. To je problem na Balkanu gde su države duboko centralizovane i dozvoljavale ekstremni razvoj svojih glavnih gradova na uštrb drugih delova zemalja, pa su se glavni gradovi izdvojili u svakom smislu, u civilizovanom svetu to nije baš tako. To zavisi od mnogo faktora: veličine glavnog grada (glavni grad često nije i najveći u državi), geografski položaj gradova, da li država ima obalu ili planine, da li gradovi imaju jedan ili više aerodroma itd. Primeri: Vašington ima mnogo manje od desetina drugih gradova u SAD, Berlin manje od nekoliko gradova u Nemačkoj, Peking manje od Šangaja, Abudža (glavni grad Nigerije) od Lagosa, Astana (glavni grad Kazahstana) manje od Alma Ate, Ankara manje od svakog ponaosob od tri istanbulska aerodroma….i takvih primera je premnogo.
Stoji. Iako u Europi u ogromnoj većini glavni gradovi jesu i najveći: Lisabon, Madrid, Rim, Atena, Tirana, Sofija, Bukurešt, Skopje, Podgorica, Sarajevo, Zagreb, Ljubljana, Beograda, Priština, Budimpešta, Beč, Bratislava, Varšava, Riga, Tallin, Vilnijus, Paris, Amsterdam, Bruxelles, Oslo, Copenhagen, Stockholm, Helsinki, Kijev, Minsk, Kišinev, Moskva…
Slažem se. Samo što je Evropa mali i sve više nebitan deo sveta. Tako da imamo kao što rekoh glavne gradove koji nisu najveći u državi – Vašington, Astana, Abudža, Šangaj, Pretorija, Brazilija, Kanbera, Ankara, Islamabad, Rabat, Otava, Ho ši min, Kezon siti itd. I ne znam zašto sad ovo pišemo a tema su bili aerodromi 🙂 By the way, još nešto samo da dodam, ako ćemo po međunarodnom pravu, važećim međunarodnim ugovorima priznatim od strane UN i povelji te iste UN, Priština nije glavni grad ničega, kao što nije ni Kašmir, ni Donjeck itd., pa da budemo precizni do kraja, čitalaca radi.
Europa je nebitan dio svijeta? O moj bože!!!! Ovo je provala godine.
Imate pravo, Priština zapravo ne postoji. Ona je fikcija, izmišljotina, bjelosvjetska zavjera.
Naravno da je nebitan, samo je problem što zaslepljeni Evropljani to ne žele da vide, ali su u svetskim geopolitičkim okvirima upravo tako tretirani. Sve što je bilo bitno u Evropi ostalo je u jučerašnjem danu. U novoj podeli sveta, Evropa ugušena dekadencijom, bez resursa koji će oblikovati svetsku ekonomiju, biće samo slepo crevo razvoja i birokratski monstrum koji će jesti samoga sebe.
Je, sve gledam. Mali nebitni pijunčić
Toliko je Europa nebitna da svake godine milijuni ljudi iz Azije, Afrike i Južne Amerike dolaze živjeti i raditi u Europu.
Ma krajnje nebitna
😀 😀 😀
????
U “civilizovanom” svijetu kažete nije tako? Baš vam je čudan kriterijum “civilizovanog” Nigerija je civilizovana a Italija nije? Možete li nam pojasniti to malo?
Nadamo se seriji članaka poput onih o Croatiji.
?????
Stiže pruga do Tesle.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija/vucic-otkrio-novi-plan-ovako-ce-izgledati-beograd-vozovi-ce-se-kretati-120-km-h-video-2377527
Hvala za link.
Ove godine ce Beograd zasigurno po prvi put na godisnjem nivou imati duplo vise putnika nego Zagreb.
Moguće.
Vise nego duplo, majstore! ZAG ce imati do 3,6 miliona, BEG oko 7,8 miliona.
Vidjet ćemo.
Da bi ZAG bio na 3.6 do kraja godine onda bi morao u proseku opsluzivati oko 320.000 putnika na mesecnom nivou. Nesto mi se to cini puno. Mislim da je 3.3 ili 3.4 realnije za ovu godinu.
Vidjet ćemo. 3,3 ili 3,4 sigurno neće biti. Prvih sedam mjeseci je promet bio 108%. 3,4 ili 3,3 bi značilo da će promet biti ispod nivoa 2019, a promet je konstantno preko tog broja.
Eh da se bavite aerodromom Zagreb kao Beogradom možda bi i njima bilo bolje. Kad se samo sjetimo euforije sa FR i rapidnim približavanjem a mnogi od nas su vam govorili da FR ništa dobro Zagrebu donjeti neće.
A nije donio ništa dobro?
Pa gde je veliki rast? Nema ga! Ima samo stagnacije poslednjih meseci, a to je dokaz da je FR samo preuzeo putnike od drugih kompanija, dok je manje doveo novih! A to i dokazuju statistike na letovima ka hubovima!
To bi držalo vodu da nemamo posljenjih dvije godine ozbiljnog i velikog rasta. Dakle argument vam ne stoji.
Da li bi ZAG bio ove godine u minusu u poredjenju sa 2019. da nije bilo FRa?
Jasno da bi.
Ali Alene koji veliki rast poslednje dve godine? Pa ZAG je tek na 8% 2019. i to ove godine. Prosle dve godine bio je daleko ispod tog nivoa.
Covid je ubio Zagreb kao i sve ostale gradove. No, Zagreb je rastao i to konstantno bitno više nego što je bio europski prosjek. I to treba respektirati.
Vi ti poredite 2023 sa 2022 i 2021?
O Boze!
A to je nešto neuobičajno i neprihvatljivo? A sa čime se treba porediti 2023. nego sa 2022, 2021, 2020, 2019, 2018?
2023 sa 2019.
Sa proslim godinama skpro svi imaju vecibroj putnika ali kao sto znamo prava slika se dobija poredjenjem sa 2019.
A ovaj članak nje usporedio 2023. i 2019?
Kog rasta? Ni 1% u spicu sezone! Gde je tu rast?
Kada treba biti rast ako ne sada?
Pobogu jel moguće da ste ovo pitali? A tko je akumulirao toliko velik rast u zadnjih dvije godine ako ne Ryanair?
U odnosu na 2109 kada FR nije bilo 8% uopšte nije veliki rast. Tri stacirana aviona bi trebalo da generišu mnogo više na aerodromu koji ima 3,5 miliona putnika. 3 aviona po 180 mjesta i 3 rotacije je 1.18 miliona sjedišta i pri srednjem lf kod FR Zagreb je od dolaska FR trebalo da profitira sa rastom od minimum 20-25% rasta ali u Zagrebu to nije slučaj jer dolaskom je očigledno ogroman broj putnika preuzet od drugih a mnogo manji broj je novih.
Zašto mi ovo sad ponavljamo? Sve brojke smo objavili ovdje na zamaaero i jasno elaborirali. Nema smisla da se sad ponavljamo i vi i ja. To jednostavno nije istina.
Kako ste ih euforično najavili očigledno da nije, aerodromu Zagreb u odnosu na 2019 godinu je samo smanjio prihode, rast broja putnika je samo 8% ali 30% od tog broja plaća značajno manje takse pa vi sad vidite šta je dobro donjeo. 2019 godine period januar-juli 1.9 miliona putnika je plaćalo pune takse a 2023 1.43 miliona plaća pune a 0.63 miliona plaća 3-4 puta manje takse tu je sve jasno kao dan.
E kad bi se u Zagreb vratila 2019. sa Koreanom, Air Canadom, Emiratesom, Brusselsom, sa bitno više letova Lufthanse, Austriana, Britisha, Iberie…
Emirates i Korean se vratiti neće, Air Canada možda sezonski a za sve ove ostale evropske ste dobili mogući FR i zato imate brojke koje imate, očigledno je tržište Zagreba limitirano.
Neće se vratiti? Korean se vraća već ove godine.
Samo je razlika i tome da je 2019 letio redovno a ove godine veliki povratak sa cijelih 4 čarter leta, Zagreb će tada opet rapidno da počne sustizati i taj “povratak” ćete vjerovatno okarakterisati kao važniju stvar od ekspanzije JU u 2023 godini 😂
Jasno da neće. Ali to je velika i bitna stvar za Zagreb. Daj bože da je to samo početak i da se Korean vrati u Zagreb.
Pa ne mogu se 4 cartera porediti sa redovnom linijom koja je bila u slobodnoj prodaji. Babe i zabe, nazalost.
To je početak, nikako nije malo i zanemarivo i svakako je odlična stvar za Zagreb.
Ako dodje ove godine, to je svega 4 cartera. Pricamo o redovnoj liniji, ne o carterima!
Koja je razlika? Putnici na jednom i drugom. Isti putnici.
Nema razlike samo sto vi na tom letu iz ZAG ka ICN ne mozete leteti.
Nista bitno, samo usputna crtica, tek onako…
I na redovnoj liniji Seoul-Zagreb 99% putnika su bili turisti.
Ko je rekao da nisu?
Samo sto su ranije mogli i Hrvati da kupuju karte a sad sipak.
A Hrvata se naputovalo za Seoul. Cudojedno.
Bitna je mogucnost koje sad nema.
Takodje bitno je i to sto su mesta na ovim letovima mogli da kupuju svi iz Azije koji su preko ICN leteli za ZAG. A sad toga nema.
Razlika nebo i zemlja.
Ma koja mogućnost, pobogu. Pa nitko nije iz Hrvatske letio za Seoul. To su sve bili samo turisti koji su dolazili u Zagreb.
Emirates i Korean se vratiti neće, Air Canada možda sezonski a za sve ove ostale evropske ste dobili mogući FR i zato imate brojke koje imate, očigledno je tržište Zagreba limitirano.
———————————————————————————————————————————-
Ozbiljno? To ste zaključili po čemu? Emirates ako odluči letjeti za Ex-Yu to će prvo biti za Zagreb….kako je došao 2017.g tako će se i vratiti….
A Korean je isto prije nego je uveo direktne letove iz Seoula godinama letio chartere za Zagreb. Tako da ovi najavljeni charteri uopće nisu loš indikator. Praktički već drugu godinu zaredom Korean dolazi u Hr. sa charterima…..
Da, to nije loš indikator. Upravo suprotno.
Za Emirates sam zaključio jer recimo ove godine Zagreb ima u ponudi manje mjesta za Dubai od Ljubljane a od Beograda čak nekoliko puta. Korean ima cijelih 4 čartera a mnoge linije od prije Covid je već obnovio a Zagreb nije! Eto na osnovu čega zaključujem.
Nema Ljubljana u panudi nekoliko puta više mjesta. Ima tek neznatno više.
A ko kaže da Ljubljana ima nekoliko puta više? Ja to nisam rekao.
Sorry, krivo sam pročitao.
Za Emirates sam zaključio jer recimo ove godine Zagreb ima u ponudi manje mjesta za Dubai od Ljubljane a od Beograda čak nekoliko puta. Korean ima cijelih 4 čartera a mnoge linije od prije Covid je već obnovio a Zagreb nije! Eto na osnovu čega zaključujem.
————————————————————————————————————————————-
Pa zaključci su vam kao kod Seagala u ”Opsadi 2” pretpostavke; Majka svih zayeba..
To što se u Beogradu nudi više sjedala prema Dubai ne znači ama baš ništa… Da se tom logikom vodi Emirates, već bi odavno letio i u Sarajevo i u Beograd…..pa ne leti….
A u Zagreb je počeo letjeti 2017. kada je Zagreb imao oko 3mil putnika i nije imalo direktne letove za Dubai (FlyDubai je iste bio ukunio u 12/2016 ako se ne varam, a Emirates je stigao 1.6.2017. ).
Živi bili pa vidjeli, ali kažem vam da će se Emirates vratiti prvo u Zagreb ili će otvoriti istovremeno Zagreb i Beograd, ali da će doći u Begeš prije Zagreba to sigurno neće…. Ako se to dogodi, ja se posipam pepelom ovdje….
Što se Koreana tiče; kad se vrati potražnja korejskih turista, evo i njega u Hr….. ili njega ili one LCC kompanije koja je tražila već dozvole za let do Hr…..
Jasno
Ne,ovo je prva godina.
Prosle godine su odustali.
Da
Ne,ovo je prva godina.
Prosle godine su odustali.
———————————————————————————————————————————–
Ne, nisu…. Trebali su letjeti za Zagreb pa su odlučili letove preusmjeriti u Dubrovnik i letjeli su tamo nekoliko čartera….
Bitno je da se muva Korean po Hr. Sletili u Dubrovnik ili Zagreb meni je svejedno….
Malo toga dobrog na kratki rok i dosta toga loseg na srednji rok, a sad gde to ide … videcemo
OK, tu se ne slažemo.
FR je najmanji problem Zagreba. Croatia Airlines nije obnovila niti jednu liniju, čak ima smanjenja. Iberia nije ni sjena onoga iz 2019, TAP se povukao, nema AirCanade, Emiratesa, Koreana, Qatar se nije vratio na razine gdje je bio, British slab, hoće neće…. i pored svega vi istaknete jedini airline koji je uopće zaslužan da brojke barem dođu na razinu 2019… baš glupost dana… Ne znam što vam treba ovakav nelogičan spin.
Dobro, niz toga se u Zagrebu obnovilo nije. To stoji. Ali bilo je i velikih pozitivnih pomaka. Ryanair. Air Transat se vratio, Finnair je otvorio letove, KLM je narastao i Air Serbia, Aegean se vratio na staro i El Al…
Croatia je dno, ali ne možete reči da nije ništa obnovila. Obnovila je iz Zagreba Barcelonu, Mostar, Tel Aviv, otvorila je Dublin…
Pa da ali zapitajmo se koliko su puni ti letovi jer svi se ti silni vratili ili povecali a onda 0.9% rast tokom letnjeg meseca. Rast bi morao biti slican SKP ili TIA gde su se povecali letovi ali boga mi i broj putnika.
Ovde stalno citamo kako svi povecavaju a onda ovakav anoreksican rast. Nesto tu ne stima. Mozda je vreme za jednu temeljnu analizu.
Da nešto tu ne štima. Ići će analiza.
”TAP se povukao”
TAP-a nije bilo niti 2019.g…. a za ostalo….slažem se sa svime….
Poštovani Alene, čitam vaš portal već dosta dugo i to svakodnevno i moram reći da jedva čekam pročitati vaš osvrt i analizu na stanje na ZAG-u i usudio bi se reći nekompetentnu ekipu koji ga vodi.
Biti će članak, ne brinite.
Clanak u svilenim rukavicama se ocekuje
O ne neće biti. Nikad nije bio još manje će biti ovaj puta.
Finnair ukinuo poslednju rotaciju na liniji HEL-ZAG (08.10).
Da već je bila ta vijest ovdje.
Nije bila. Niste takav clanak nikad objavili! Kao ni niz drugih o smanjenjima!
Članak nije bio niti će sigurno biti radi jednog jedinog leta. Ali je objavljeno ovdje na portalu, to sam napisao.
Zagrebčki gradski oci??? Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, …. Baš me nasmija!!! Ta ljevičarska neradnička banda nije u stanju ni dati pokositi travu a tu bi se trebali baviti aerodromom…
Na žalost istina. Ni smeće se ne odvozi, ne kosi se trava, tramvaji ne voze… kakav crni aerodrom.
“…ljevičarska neradnička banda…”
Grad Zagreb je vlasnik samo 35%!
Svoj rasizam zadržite za sebe i ne djelite svoju “pamet” od tamo daleko…
Oni istinski jedu neradnička banda. To vam može potvrditi vrlo aktivan sudionik zagrebačkih zbivanja.
Je, fali vam Banderas i njegove mučke!
Mani osobno fali. Tada je grad i više nego odlično funkcionirao. Ovo je tragedija i katastrofa. Elementarne stvari u gradu ne fukcioniraju.
@anon 20.57: a ovi ne muljaju? Ovi muljaju još više nego Banderas, ali u njegovo vrijeme je grad blistao i sve je funkcioniralo. Sada je grad jedna velika prljava i smrdljiva kanta za smeće, uništili su Advent, uništavaju sve što se može. I za sve im je i dalje kriv Bandić! A oni i dalje uhljebljuju svoje…
I te kako i bogami da. I dalje se muljari, traži se od ureda da muljare. A grad se istinski raspada. Sve čega su se primili su uništili. Osim biciklističkih staza koje nitko ne koristi i klupica u duginim bojama.
Itekako nego neradnička i nesposobna banda. Grad nikad nije izgledao loše kao zadnje 2 godine, uspjeli su degradirati i glavni brend – Advent,… a kamoli će se oni baviti aerodromom molim vas… ne znaju oni ni da postoji problem, a kamoli kako ga rješiti.
Nažalost tako ste u pravu.
Gdje je tu rasizam?
Bome ni ja ne vidim ni r od rasizma ovdje.
@anon 16.30: rasizam??? Znate li vi što je rasizam? Očito ne! Osim toga ne treba odveć pameti za odvesti smeće, pokositi travu, oprati ceste, … Ali oni ni te pameti nemaju!
Nažalost tako je.
Kazneni zakon Republike Hrvatske, članak 174. predviđa kazne za one koji …u cilju širenja rasne, vjerske, spolne, nacionalne, etničke mržnje ili mržnje po osnovi boje kože ili spolnog opredjeljenja, ili drugih osobina, ili u cilju omalovažavanja, javno iznese ili pronese zamisli o nadmoćnosti ili podčinjenosti jedne rase, etničke ili vjerske zajednice, spola, nacije ili zamisli o nadmoćnosti ili podčinjenosti po osnovi boje kože ili spolnog opredjeljenja, ili drugih osobina…
Ma gdje je u izrazu “ljevičarska neradnička banda” rasizam? Eto ja potpisujem i ponavljam istu rečenicu. Pa neka sam i ja rasista. Molim Vas prijavite me za rasizam kaznenom sudu. Baš bi volio javno ovo ponoviti više puta.
@anon 11.57: aha, i gdje vidite u mojoj izjavi “ljevičarska neradnička banda” bilo što od ovoga što zakon svrstava pod rasizam??? Osim ako pokret “Muzemo” ne svrstavate u vjersku sektu… Ili spolno opredjeljenje…
Ma kajgot
Da se zagrebačke gradske oce pita oni bi najradije ukinuli aviopromet.
Kao i sve drugo u gradu.
Ljevičarska neradnička banda??!? Oni nikako nisu ljevica, jedina ljevica u RH je Radnička Fronta.
A kaj su onda?
Da što su onda? Centar, desni?
Super vam je ta Radnička Fronta, skupina klaunova. Ako ćemo biti realni, ljevica u Hrvatskoj više ne postoji.
Istina ne postoji. Ovo što Tomašević pokušava napraviti na tom planu je smješno.
Oni su katastrofa u svakom pogledu i što prije se maknu s pozicija upravljanja gradom kojima nisu dorasli to bolje za sve građane.
Apsolutno.
OT: Croatia nema u prodaji letove za Mostar za zimu. Zimska sezona krece vec za dva ipo meseca, a OU nema karte u prodaji.
Prije će biti da se radi o gluposti Croatie. Više puta je ponovljeno da će letovi ići ove zime.
Letova nema u Amadeusu…
Ha vidjet ćemo. Ali ti letovi bi trebali ići po zimi.
E ovo je vec zabrinjavajuce! Ocigledno da letovi za sada nisu ni planirani za zimu, a to nije dobro!
Zašto je to očigledno? Pa Craotia je to. Ne bi me začudilo da oni dva dana prije objave. Bi li to bilo privi puta?
A sta ako je Mostar odlucio da ne placa vise OU za ovaj let?
Nije. Ugovor je potpisan na godinu dana.
Pa ugovor se moze i otkazati…
Može uz određene posljedice.
Pa jedno je nemati na sajtu u prodaji, to je nesposobnost kompanije. Sasvim drugo je da letova nema u GDS-u, to znaci da jos uvek nisu u planu!
Zar vas to čudi za CTN?
Indikativno je da je to jedina ruta za koju CTN nema karte u prodaji.
I jedina nova linija. Ne bih se začudio da su je genijalci u Buzinu zaboravili ubaciti u sustav.
To nema veze, sve linije se moraju schedulovati, nebitno da li su nove ili stare!
Naravno da se moraju. Ali ovo je Croatia, pobogu. Što kod njih ima smisla?
Bolji rezultat je bio kad se pista renovirala, ovo je tragedija šta se dešava u Zagrebu.
Da to je loš rezultat. I da, tragično je da je bolji rezultat bio kada se pista obnavljala.
Ovo nije dobro.
Nije.
Mora da se nešto desi na ZAG osim Ryana. Ili se ništa ne dešava zbog Ryana? Zagreb je ubacio Ryan u momentu kad je to bilo preko potrebno ali sada već može polako da ih otkačinje, mislim da ono povećanje taksi i jeste korak u tom pravcu. Uz povratak saradnje sa OU, ZAG bi bio u boljoj pregovaračkoj poziciji. U suprotnom, Ryan može da krene u ozbiljne ucene.
U pravu ste.
A sta da rade bez FR? Nije kao da kompanije jure da uvedu letove za ZAG a mnogi su i smanjili. Evo doslo je do toga da u 2023. godini FZ ima vise sjedala za LJU nego za ZAG. Do skoro ZAG je imao daily EK sa B77W a LJU vlazne snove o liniji ka Persijskom zaljevu.
Istina. Uz to Luxsir je uveo letove u Ljubljanu, sada uvodi i airBaltic, British uvodi zimske letove…
Mislim da ovo nije samo do taksi vec da je menadzment lenj a LJU hiperaktivna.
LJU hiperatktivan? No, ovo je svakako vic godine.
Pa jeste, pogledajte koje su sve kompanije doveli. Ne mozemo reci da im lose ide.
Ma kajgot. Koga su doveli? Flydubai jedini respect. Uz njega doveli su Luxair. Moš si mislit kompanije. Koga su još doveli?
Zasto Luxair ne leti za Zagreb?
Zato što leti za Ljubljanu.
Realno Zagreb je ozbiljno profitirao od propasti Adria. Nikada Zagreb ne bi imao te brojke da Adria nije propala.
Nadamo se brzon oporavku LJU.
Nažalost Zagreb nije iskoristio ni mali dio ono što je morao i trebao na banktoru Adrije.
Биће три лета дневно ка Београду… 🙂
Prije ili kasnije hoće.
Kroacije?
Je baš.
I kako objasnjavate ovako lose rezultate poslednja dva meseca? Maj je imao ogranicenje zbog piste, pa to necemo uzimati kao los rezultat, ali jun i jul su itekako losi. Zasto ne napisete analizu o tome?
Ne brinite i te kako ću napisati i oprati aerodrom.
Joooj sigurno se tresu na Plesu cekajuci vase pranje! Go go Scuric!
Naravno da se ne tresu. I naravno da ću ja odraditi svoj posao, tresli se oni ili ne.
Eto, ja lepo kazem pre neki dan da ce rezultat biti losiji nego proslog meseca. I zaista jeste tako, rast od samo 0,9% u odnosu na 2019. godinu.
Ovo sada postaje jako zabrinjavajuce, vrlo lako se moze dogoditi da sledeci mesec bude rezultat ispod 100%.
Da ovo je istinski zabrinjavajuće.
Pa i neka bude lošije. Zaposlenih nema, ova šaka ljudi koja je ostala raditi pada s nogu od umora i isrpljenosti. Sve se radi na ruke i pojedinac dnevno prevali preko 15 tona i 20 kilometara. Rješenja nema i izgleda da se time ni ne bave. Samo je bitna dobit vodećeg kadra u vlastiti džep. Svi bi oni da ima posla, a to što ga nema tko odraditi i da za to uopće nemaju uvjete im nije upitno.
Strasno.
Ako je tako onda je. No, ne vidim da je na Zagrebu kaos kao na Beogradu. Očito onda uspjevaju sve ishendlati.