zamaaero@zamaaero.com

+385(0)1/3465886

zamaaero@zamaaero.com | +385(0)1/3465886

Novosti iz regije

Utilizacija A220 u Croatiji

Kako Croatia Airlines ima sada već značajan broj A220 u floti, valjalo bi donijeti kratak pregled utilizacije flote. Promatrano razdoblje je 13-19.10. Flota Croatijinih 220ica, koja se trenutno sastoji od 6 A220-300 i 1 A220-100, odradila je ukupno 213 letova u promatranom razdoblju. Tu je bilo i otkazanih odnosno preusmjerenih letova (npr. za Atenu), te onih koji su imali stop, a računaju se kao jedan let (npr. Zagreb–Rim via Split), te jedan koji je uračunat u ukupni zbroj, no ne i u ukupni zbroj u tablici, a to je let CAE za Reykjavik 19. X. i uz njega stoga stoji zvjezdica.

Od tih 213 letova, najviše je odrađeno sa CAL, 43 leta, dok je CAI odradio najmanje, tek 28. CAP nije letio u tom vremenu. Avioni su u prosjeku imali 5 letova dnevno, a ako se tu pribroji i CAP, tada prosjek pada na tek 4,3 leta dnevno. Prosječno trajanje leta kreće se od 1:12 sati za CAO do 1:33/1:39* za CAE.
Po danima, flota je najviše letova imala u nedjelju, 34, zatim u subotu i srijedu po 32, ponedjeljak 31, petak 30, te četvrtak 28 i 25 u utorak.

Zaključak koji se relativno lako nameće je je uvođenje A220 u flotu doista kompliciran posao i da oni trenutno ne lete onoliko koliko bi mogli i trebali, te da očigledno postoji mjesto za dodatni kapacitet, i očekuje se da Croatia taj kapacitet u 2026. pretoči i u proširenje ponude.

dopisnik: Tomi Steffanson (Stockholm), foto: Alen Šćuric

151 Komentar/a
Najnoviji
Najstariji
Inline Feedbacks
Prikaži sve komentare

Poštovani Alene, da li bi HR bila zainteresovana da proda CA?

Danas letio iz Splita za LHR, avion je bio A319 CTL. Na checkinu pitam je li avion pun, kaze ona da je. A kad ono 96/144, od toga 6 business. Valjda je to za CTN puno, za njihov standard 🙂

Pa to je za Croatia Airlines pun avion. 6 u Businessu je njima inače nedostižno

Leti često Split – Frankfurt volim letite sa Croatijaairlines, ali Croatijaairlines i Lufthansa su naj skuplji letovi isto bise mogli malo preslozit u cijenama za postizanje lobija

Alene duzan sam vam izvinjenja.
U pravu ste bili za BEG-SPU zimi.
Pricao sam sa poznanikom I kaze da kida linija a da je juce cak isao A319.

Isto I sa TBS koji I dalje ide sa A319

Mnogo je hejta na preskupe karte, ali ljudi… Lidl je jeftiniji u njemackoj i svedskoj za znacajsn dio proizvoda, piva van terminala/airbrau munich airporta je 2.90 pol litre, u hr su hamburgeri 10e plus, telefonija je skupa, stan u zagrebu kosta ko stan u helsinkiju, pizza je 10e plus, przene domacelignje iz argentine i pomfrit 15 eura… Pa zakaj bi croatia bila drugacija? Skupo je jer se moze. I jer ne razumiju. Ili jos gore, razumiju.

Zato sto gomila gubitke koje onda mi svi placamo

Lidl je profitabilan, turizam donosi ogromnu lovu, stanovi se prodaju kao ludi.

A Croatia Airlines leti prazna i dobiva milijune od države svaki MJESEC. Eto u tome je razlika.

Lidl je profitabilan, ali dijelom iznosi pare. Turizam mnogo orihoda ima na crno, i dio izlazi van, a dio u beton. Stanovi se prodaju, ili strancima ili pocesto domacim “uglednim biznismenima”, i narodu i drzavi ne ostaje puno osim previsokih cijena.
Croatiju boli briga za sve jer ne moraju nista.

Niste shvatili moj komentar uopće. Govorim vam da se to sve šta ste naveli događa jer je nekome na korist. A Croatia Airlines nije jer niti leti na dovoljno destinacija niti dovodi turiste u Hrvatsku niti je profitabilna niti nudi jeftine letove za domaće stanovništvo.

Shvatio sam. Croatia je kakva jer jer ili cuva poziciju na trzistu za nekoga, ili sluzi uhljebljivanju. Ima koristi, al privatne, ne javne, kao i u slucaju svih navedenih. E sad, croatia je nacionalna kompanija, a ne cini korist drustvu. I to je problem.

SHOCK u vazduhoplovstvu… ukidaju se high profile linije

BA

LHR-CGN
LHR-STR
LCY-FRA

Condor

FRA-MIA

U2

IST-BRS
IST-MAN

FR

VIE-SPU

Heathrow-Cologne je high-profile linija??? 🤣🤣🤣🤣

a tek IST-BRS, LHR-STR. FRA-MIA od DE je čista leisure linija, tako da tu nema riječi o “High-Profile”. Kao uostalom i FR na VIE-SPU..

Cijela lista je blentava. British Airways smanjuje network iz Heathrowa pa je otkazao najmanje profitabilnije linije. easyJet se povlači iz Istanbula. Ryanair se povlači iz Beča. Condor ima problema sa feedanjem.

Od cijele liste nema niti jedna high-profile linija (niti blizu) a šta je najbolje od svega sve ove aviokompanije au visokoprofitabilne. Upravo zato šta ukidaju linije poput ovih na listi.

Samo u Srbiji je optimizacija mreže odredišta negativna vijest. Valjda zato jer je na Zapadu??

Šta je za vas high profile u Evropi ako ovi navedeni ili neki od njih nisu

Pa linija za Keln. Najveći grad u NRW i jeste high profile

Moji su išli Zag-Dbv-Zag sredinom 10.mj oba leta a220, oba puna.

Jako neudobni avioni. Croatia se nema sa čime pohvaliti.

Neudobniji su nego A319 i A320

Daj ne pričajte gluposti. Tih, veliki prozori za po Europi dobar zrakoplov.

Apsolutno netocno. Ovi su avioni nesto najudobnije u europi.

Odlični avioni, no CA je smeće koje ih neće iskoristiti na pravi način, gubit će novac i opet ćemo morati sanirati bez ikakve odgovornosti za redikule iz poslovodstva.

Taj dio nazalost znamo.

Na osnovu kog kriterijuma ste doneli zahtev
1. razmak sedišta
2. Udobnost samog sedišta
3. Buka motora
4. Rasveta/klimatizacija
5. Mogućnost ostavljanja kofera u pretincu iznad glave

3+2 kombinacija je generalno bolje prihvacena od 3+3 jer najveći deo putnika ima ili sedište u redu ili pored prozora. Takodje sedište u srednjem redu u A220 je šire

Evo da se nadovežem, letio sam par puta sa Croatia Airlines A220 avionom i stvarno nije baš previše udoban. Jedina apsolutna prednost je da se lako može staviti prtljaga iznad sjedišta i da su prozori relativno veliki.

Ostalo je sve minus. Croatia Airlines ima očajnu rasvjetu u kabini na A220. A319 i A320 su puno ugodniji za oči ako letite po mraku, a to su zimi skoro svi letovi.

Razmak između sjedala nije dobar. I sjedala su udobnija na A319.

Avion je nešto tiši u leti ali nije pri polijetanju.

Sve u svemu nije loš ali nije neki ogroman pomak naspram A319 i A320.

Ako vam je 220 neudoban, onda pretpostavljam da ste navikli letjeti ili bsuiness/first ili privatnim, jer realno, croatijin 220 ima mjesta na desnoj strani, gdje su 3 sica da sjedne 4 covjeka. Razmak izmedju siceva skroz dobar.
Svjetlo? Drzi vodu. Prozori ogromni. Sicevi medju udobnijima u economy u europi. Ne morate blatiti da bi blatili.

Udobnost je relativna stvar. Može zavisiti i od konfiguracije kabine. Croatia ima standardnu kabinu tako da ne verujem baš u neudobnost. Ja sam se razočarao u Lufthansinu biznis klasu na A380 ali nikada neću reći da je to loš ili neudoban avion. Svi mi kažu da treba da se provozam u Emiratesovoj biznis klasi da vidim šta je udobnost. Vozio sam se u Air Baltic-ovim 220 i nemam primedbi na udobnost .

Mozda mozete napraviti neku detaljniju usporedbu, no bas me zanimalo kako stoji CO u usporedbi sa AirSrbijom za letove iz Hrvatske prema pozeljznim destinacijama. Uzeo sam letove u drugom mjesecu jer je dovoljno daleko da cijene nisu “last minute”, letovi na isti dan. Ovo je porazavajuce, ne postoji niti jedan let iz Hrvatske a da je CA jeftinija od AirSrbije i onda se pitamo zasto tako lose CA stoji.

Datum CO | AS | Relacija
2.2.26 192 71 Split Berlin
9.2.26 192 71 Split Berlin
16.2.26 192 17 Split Berlin
23.2.26 192 17 Split Berlin
———————————————
2.2.26 250 128 Zagreb – Barcelona (obje kompanije imaju 1 transfer)
9.2.26 250 93 Zagreb – Barcelona (obje kompanije imaju 1 transfer)
16.2.26 250 128 Zagreb – Barcelona (obje kompanije imaju 1 transfer)
23.2.26 250 108 Zagreb – Barcelona (obje kompanije imaju 1 transfer)
———————————————–
2.2.26 180 103 Zagreb .- Amsterdam (Obje kompanije imaju 1 transfer)
9.2.26 180 103 Zagreb .- Amsterdam (Obje kompanije imaju 1 transfer)
16.2.26 180 103 Zagreb .- Amsterdam (Obje kompanije imaju 1 transfer)
23.2.26 206 103 Zagreb .- Amsterdam (Obje kompanije imaju 1 transfer)
————————————————-
2.2.26 193 70 Split – Paris (Obje kompanije imaju 1 transfer)
9.2.26 193 70 Split – Paris (Obje kompanije imaju 1 transfer)
16.2.26 193 70 Split – Paris (Obje kompanije imaju 1 transfer)
23.2.26 223 92 Split – Paris (Obje kompanije imaju 1 transfer)
————————————————–
2.2.26 122 99 Zagreb – London (Heathrow)
9.2.26 105 99 Zagreb – London (Heathrow)
16.2.26 105 99 Zagreb – London (Heathrow)
23.2.26 143 99 Zagreb – London (Heathrow)

Vec je krajnje vrijeme da Croatia pocne snizavati cijene inace ce financijska situacija samo biti gora

Kao stalan putnik zracnog prometa po svim mogucim linijama no totalni laik za industriju, mozete li mi pojasniti kako je moguce da jedna AirSerbia leti iz Splita za Berlin za 71 Eur (vecina prosinca), dok je CO oko 190-200 EUR. Znaci u tvojoj kuci netko nudi toliko povoljniji let, to nije samo ta linija, nego vecina linija kada se oni porede sa pocetnom tockom iz Hrvatske. Evo da biznis dobro ide, no gomilaju minuse, a cijena u nebesika, AirSerbia uz masu mana, ima relativno dobre cijene i ostvaruje profit. Tko je tu lud?

Jednostavno. Air serbia razumije da je puno bolje prodati 1 kartu za 71 euro nego nijednu za 200 eura. Kao i ryan. Kao i lh. Kao i bilo tko tko radi prodaju: bolje zaraditi nego ne.

Osim toga, Air Serbia razumije da kad vam ponudi dvije pristupačne cijene, imat će automatski i putnika za nazad (povratna karta).

Croatijini jednosmjerni letovi pocesto kostaju kao povratni.

Deluje kao da vam je krivo sto bi morali leteti preko Beograda.
Smrc.

OT

BA ukida linije iz LHR za CGN, RIX i STR a iz LCY za FRA!
Kad se to pogleda onda i nije cudo sto su ukinili Beograd i odlucili se da samo tokom leta lete za Zagreb a to je sad upitno.
Oni iz bankarskog centra Nemacke, Frankfurta, ne mogu da imaju profitabinu liniju za najveci finansijski centar Evrope (LCY).
Sapienti sat.

Malo se smirite. British Airways leti za Frankfurt sa Heathrowa, a dotukla ih je Lufthansa koja leti svakih sat vremena London-Frankfurt.

British Airways je hiperprofitabilan jer ne leti za gradove koji su njima nebitni, a tu spadaju i Beograd i Stuttgart i Keln.

Vidim da ste se bas potresli, nema potreba.
Ko je rekao da ne leti BA LHR-FRA? Niko.
BA opasno reze linije, to vidimo i po Zagrebu koji po prvi put, izostavljajuci vreme pandemije, ne lete cele godine.
Ta profitabilnost ce se vrlo brzo istopiti ovakvim otkazivanjem letova kao i ponasanjem da jednu liniju zatvaraju posle samo godinu dana. Neozbiljno.

koliko bi bila idealna dnevna iskorištenost tih aviona na Croatijinoj mreži letova? tj. koliko konkurenti obave letova u odnosu na Croatiju na sličnim letovima?

Ti su avioni kupljeni jer imaju jedtiniju eksploataciju. Dakle trebali bi letit non stop. Ali croatia ne leti. Slab pokisaj valova u zg, jadna prodaja, nema posada navodno itd.

Mogli ste neki članak što je preliminarno ukinuto za sljedeću godinu, evo koliko pratim DBV sljedeće godine se Air Baltic povlači iz DBV, ukida se DBV RIX 2x tjedno, a ove godine je već ukinuo Vilnius i Talin, ukida se Volotea 2x DBV BRI, Easy BER DBV

Ukida se i dodaje se svake godine, sve standardno. Ne razumijem zašto se ljudi lože na par ukinutih linija.

Ja sam letio u subotu 1.11. iz Splita za Zagreb sa 9A-CAM (Rijeka). Bio je pun, ali vjerojatno sto su unutra bili igraci i strucni stozer Hajduka koji su isli u Koprivnicu na utakmicu slijedeci dan. Da njih nije bilo znate i sami koliko bi bilo slobodnog mjesta.

Zagreb-Sarajevo u zadnje vrijeme ide isto A220. LF katastrofalan, cijene abnormalno visoke. U biti letenje Croatijom je kao letenje biznis klasom jer uvijek imate mjesta za svu prtljagu i slobodno mjesto pored sebe.

🙂

Condor je izbacio split sa liste odredista sa njegovim letovima iz dusseldorfa..

“Promatrano razdoblje je 13-19.10.”

Prekratko razdoblje, trebalo je biti barem mjesec dana: 1-31.10.!

Meni još uvijek nije jasno kome je u interesu da CA ovako loše posluje. Tko ima ikakve koristi od toga? Vlada naizgled nema, jer treba sanirati gubitke i pravdati se EU, te domaćoj javnosti zbog toga. A opet uporno drži tu nesposobnu upravu… nešto tu smrdi

Politika. Pretpostabili su osobnu koristi opcoj koristi.
Al opet ni to ne kuzim, imas bogomdanu poziciju, drzava iz ovog onog razloga pomaze, pa kaj ti nije vec dosadilo nis ne radit u firmi. Ja kad na poslu nemam kaj cijeli tjedan radit pokrenem si neki projekt iz dosade. Pa nemres cijeli zivot nis ne radit! Kako?

Mišetić je davno prodao CA članstvom u Star Alliance-u, to je značilo da zrakoplovi lete samo da bi putnike prevozili tamo gdje bi Lufthansa nastavila prekooceanske letove koji donose novac, to je bio uvjet za članstvo, on je prije skoro 20 godina uništio CA tim članstvom, ali njemu je svaki mjesec bilo plaćeno 5000€,tako da je jasno zašto… A izlazak iz tog zajeba za kompaniju koštao bi u to vrijeme 1 000 000€
Radila sam kao član posade u vrijeme, znali smo svi šta je napravio i zašto

@anon 10.25: zato što sve uprave od Mišetića do danas nisu tu da OU dobro posluje, već su tu da svi kosturi iz Mišetićevog doba ostanu sigurno zaključani u ormarima i ne počnu ispadati. O kojim se “mehanizmima” kontrole radi, pisalo smo pa da ne ponavljam. U svakom slučaju dok je Plenković premijer, šutke će se prihvaćati i najblesaviji izgovori od strane Bajića i Žabe i bezpogovorno pokrivati gubici. Barem dok je Mišetić živ..

Ocete Vi jednom napisati koji su to kosturi?

U pravu ste, Mišetić je uništio CA!!

Kao i sve državne firme, ljudi u upravi su politički poltroni. Oni nisu tu da rade u interesu OU, nego da vladajućima osiguraju potrebne glasove na izborima.
Ovo drugo je manje važno, tj nije važno uopće. Porezni obveznici časte…

Petak (14.11), karta ZAG-FRA direkt u jednom smijeru najjeftinija 684 €. Za sve letove OU. Sa presjedanjem cca (4-5 sati), najjeftinija karta iznosi 258 €. Ponavljam, jedan smijer. Pametnome dosta

Minhen – Mostar sa presjedanjem (4-5h), 320 EUR. No, dobijem casu mineralne i krekere, dobro je :))

Ja se nadam da ce na tom letu putnici sjediti i u cargo prostoru ako su ove cijene. Ako avion ne bude imao lf 95% otkaz al svima u prodaji.

Pa taj vikend je produzeni vikend i praznik je. Svi negdje putuju.

Da li ovde pricamo o ekonomskoj klasi? Cinjenica je da se karta kupuje 7 dana unapred i da se meni desilo da sam platio CAD$2000 kartu za Kalgari, pardon firma je platila.

Cisto za uporedbu, izvor je Air Canada web site.

Povratna karta Petak 14.11 povratak Petak 21.11, YYZ-FRA najjeftinija karta je 1167.23 CA$=718.87 €.

Samo jos niste naveli da leasing novog A220 kosta otprilike kao i A330 koji JU koristi. Pri tome je 200 komentara sto JU ima jedan A330 previse. Inace su trenutno dva na servisu

@anon 09.18: vi to ozbiljno usporedjujete širokotrupni avion za duge linije i uskotrupnog srednjeprugaša? Nazdravlje!!

Ne, nego poredim broj vas i ostalih neznalica koje se cude sto jedan avion u JU nije maksimalno iskoriscen, a kod OU ih je dosta vise. I kako taj jedan”jede mnogo novaca”, a ovih nekoliko ne, iako kostaju nekoliko puta vise

@anon 08.19: kao prvo zahvaljujem na komplimentu! Kao drugo: ne možete uspoređivati jednog usko- sa jednim širokotrupcem. I to je poanta mog komentara. Obije kompanije i njihova poslovna politika su ovdje već dovoljno obrađene pa neću ponavljati. Fakt je da je utilizacija 220 kod OU loša, ali to je posljedica katastrofalne uprave. Ne samo zbog sezonalnosti. I da: koliko smo ovdje kritizirali da su 220 preskupi avioni za OU, da ih je previše naručeno, da fale avioni sa 70 sjedala (kada odu Q400) i da su time 220 preveliki, da su za leisure linije premali, … Ali drugo je imati 4 330 kod potrebe za 1,5. Također znamo cijenu leasinga 220, koliko JU stvarno plaća za svoje 330, možemo samo nagađati. Uz to 220 se lakše može zaposliti no 330. Naravno da OU ima poštenu upravu a ne ove klaunove..

Zar nije gospodin usporedio cijene najma malog i daleko većeg aviona? Pročitati pazljivo molim

Sa cenom da.
Nazdravlje i vama.

Napomenimo i da Croatia trenutno ima 5 aviona viska…

Obiljnoj aviokompaniji uvijek treba jos aviona, jer se tako razvija i raste. Ako ima visak aviona, znaci da lose planira, samim time lose radi.

@anon 11.10: i upravo to i jest poanta u cijeloj priči: katastrofalna uprava!!

Yup, znamo to. Ovi se bas kao da se trude biti losi.

Prosle subote, dakle 1.11. CPH-SPU svega 37+2 putnika na A319. Brat mi taj dan dosao iz FRA u SPU i kaze da taj let nije bio pun, bilo slobodih mjesta u svakom redu, letio je isto A319.

A ja jucer letio tu liniju i bila puna do zadnjeg mjesta.

Ako je to tako, a nemamo razloga da vam ne vjerujemo… onda je njihovo finansijsko stanje veoma dobro. čak odlično. mnogo bi pri ovakvim brojkama davno propali.

Pa operativno su profitabilni, znaci da minus ne dolazi iz operacija, nego drugih stvari.

I to ste bas uzeli period kada je CAP bio na popravci zbog ostecenja?

Tjedan je uzet na najrandom nacin moguc. TS

Ajde onda uzmite ovaj tjedan pa cete vidjeti da je trenutno cak jos manje letova.

Moze biti, ali nisam isao sa time da pogodujem ili ocrnim Croatiju, vec samo pogledati kako stoji. Kao nenajavljeni kontrolni u skoli.TS

DANAS
ZAG AMS 148 A320
ZAG MUC 122 BCS3
ZAG CPH 121 BCS3

Kako da ne.

Je ali zato danima za redom preko tjedna lete sa LF manjim od 40%. Vidio brojke, ocajno.

Ne bih im nista prigovorio da su normalni i prodaju po normalnim cijenama, a normalno i razumno je sve do €200-250, ili malo ispod ako je rano kupljena karta. Zadnje karte, ako ima potraznje, prodaj koliko zelis.

Kada bi to radili i ne bi islo, onda je do trzista, neke opce krize itd.

Ali kad idioti prodaju po 300% vecim cijenama no sto bi trebali i lete ne poluprazni, vec vise od 70% prazni…to je za svaku osudu!

Meni mirise na zavjeru i namjerno upropastavanje kako bi se kompanija proda.

Tragicnije bi bilo da su toliko nesposobni.

Nisu a220-300 Concorde radi kojeg ce putnici ispraznjavati dzepove kako bi ovi na brzinu povratili investiciju.

Imaju cijene kao i kad su letili sa Dashem.

Zasto se 9A-CTK jos koristi?

Ide u jednu našu poznatu avio kompaniju…
Možda se vrati u sezoni u wet lease po popularnoj cijeni najma

Kada je zadji let u floti OU?

Bio sam na FCO-SPU-ZAG u ponedjeljak. Na legu FCO-SPU jedva 25 putnika, SPU-ZAG oko 70% LF. Katastrofa.

Kako to kad kazu da je lf,izuzetno visok na tim linijama?

U odnosu na ostale linije, 70% njima jeste izuzetno visoko.

Trolanje gore

@anon 10.15: što je trolanje? To da nitko normalan po toj cijeni za ZAG ide preko SPU? Ne znam da li sam već napisao ili ne, ali: 14.10. na ZAG-FCO na FR jedno mjesto prazno, 17.10. FCO-ZAG 4..

Koliko ste platili kartu?

I eto, postavlja se pitanje kojeg ima smisla letjeti za FCO via SPU ili DBV?
Iz Zagreba treba letjeti direktno ili ne letjeti uopće.
Već ako DBV i SPU moraju imati liniju za FCO neka onda rade W-rotaciju SPU-FCO-DBV-FCO-SPU.

Mozda bolje w let u kombinaciji sa zagrebom, jer su spuni dbv relativno blizu, da si me uzimaju i ta potencijalna 4 putnika vise.

Skupi letovi, skoro se prije dođe s autom.

Imaju problema sa nedostatkom posada, genijalci sa 3. Kata plave zgrade u Buzinu o tome nisu razmišljali

Znaci kupujes flotu 15 novih aviona, a nemas spremne ljude koji ce to letjeti. Bravo. (Ne obracam se anonu, vec samo kolokvijalno)

Kompanija samoo za zbrinut uhljebe.

U Zürich jos uvijek lete dashom sa debelo preskupim kartama.

Zašto bi “trošili” A220 na liniji na kojoj nemaju konkurenta i zašto bi na toj liniji cena bila niska?

A na kojoj liniji oni imaju konkurenta molim lijepo?

Ni slucajno nesto osim Dasha na toj liniji, a cijena minimalno 500 euro za povratnu, u jednom smjeru ispod 700 euro ni pod razno.

Inace bi moglo nekom pasti na pamet da putuje iz Zagreba za New York preko Zuricha

Ryanair leti iz Basela sa puno nizim cijenama i vecim komforom (veci i tisi avion). Basel nije daleko od Züricha a ljudima iz Luzerna ili Berna je ponekad Basel i blizi.

Evo ja sam u Švicarsku putovao sa Ryanairom za Basel iz Zagreba, a išao sam istočno od Zuricha. Dakle Croatia Airlines za Zurich mi je bila puno bliža. Ali Ryanair leti za 30 eura sa udobnim A320 a Croatia Airlines za 280 (!!!) sa neudobnim Dashom.

Dosla jesen i Croatia leti sa katalizmicno losim LF.
Neki dan 60tak pax na MUC i CPH, masina 223. Hocemo FRA, 72 paxa na 319…

Nije doba godine za žetvu, no kada drugima ide odlicno, ovi su izrazito losi, a kada su drugi loši, ovi su očajni ispod svake mjerljive razine.

Dobro je da imaju promocije po stockholmima, barcelonama, berlinima, a nitko ziv za njih ne zna. marketing nula bodova.

Njima je promocija kada se žuta Žaba, Spavićka ili Najurinjakinja uslikaju na sajmu pored brošura ili nešto (ne)pametno stave na LinkedIn.
Džezmin je pak takav nesretni paćenik da nije vrijedan komentara.

Ulaganje u vrhunski imidž vrijedan skupih karata, Ova samopromovirajuća nakupina važan su faktor.

A pogodnosti, online doseg, distribucija, yielding cijena ocajni. Sam proizvod za putnike nista special. Kao da su putnici bitni?😆

Besplatan WiFi obznanili kao da smo u 2013.

Jedina dobra stvar, a nimalo rezultat njihovog rada su a220-300 za koje su zasluzni porezni obveznici.

A220-100/300 jest osjetno ugodniji zrakoplov. Bijah na 223 do sada 2 x puta. Posada im je stvarno dobra i dao bih uvijek 50-100€ vise njima nego jednom Ryanu. Pa i ako hocemo iz samog domoljublja. Ali sto je previse je previse.

ono sto je tragicno, znali su koje avione nabavljaju (nitko ih nije tjerao, mogli su i E190/95/E-2).

Ali kad su vec nabavili 149 seatere, onda neka ih pune. Ili promoviraju destinacije, naviknu sto vise novih putnika na nove zrakoplove i lagano i konstantno onda dizu cijene.

Ne oni su cijene nabili, rade samo sebi sabotazu i antireklamu i gomilaju enormne minuse.

Neznalice bahate koje su pune sebe.

@anon 22.33: potpisujem 👏👏👏..

Pa koliko LH ima na CR9 za FRA? 140 putnika?

Pa CRJ900 ima 90 mesta, dosta manje nego A220-300 od OU.

+1

Pa zasto lufthansa ne koristi onda a320 za FRA

Crj 900 odavno ne leti više za ZAG.

Gospodine dragi Lufthansa leti CRJ900 za Zagreb iz Frankfurta.

LH leti dvaput dnevno iz FRA za ZAG s CRJ9, ponekad i iz MUC!

Dajte ne kajgotarite. Lufthansa leti 2 leta dnevno sa CRJ900 za Zagreb.

Eto ove zime leti.

Zadnjih nekoliko dana LH je dolazila sa CRJ na ZAG, ne znam doduše na kojoj liniji, ali su letjeli…

Ja letila neki dan (31OCT) FRA ZAG LH1406 s crj900, bio ugodno popunjen, na nekih 90%, ako ne i više.

@anon 09.29: a ne? Onda je vjerojatno krivo na Amadeusu da LH leti oba dnevna leta za FRA sa CRJ-om..

Sudeći po flightradaru, Mutti Lufti je počela slati na liniji FRA-ZAG CRJ900 od nedavno, oba dnevna leta. Ljeti je pretežito letio A319/320.
S druge strane Munchen je ostao na A320.

Slala je LH i prosle godine iz Frankfurta CRJ

Sinoć je letio. Ono što sam se ja pitao zašto OU i LH lete u Zagreb u isto vrijeme?

Zato sto je funkcije Croatije na toj liniji da pokupi leftovers nakon sto Lufthansa bude sita.

A319 za i iz Frankfurta je obicno dobro popunjen bez obzira na dio godine.

Na osnovu čega ste to zaključili? Ja sam nedavno letio i bilo kas je 15 u cujemo avionu.

Pretplatite se na

DNEVNI BILTEN

– bitno više novosti (svaki dan >15)
– bitno svježije novosti nego na zamaaero
– stiže na vaš e-mail svaki radni dan

Na Dnevni bilten su pretplaćene najveće institucije i zračne luke

Pročitajte više>

POŠALJITE NOVOST

Budite i vi novinar zamaaero!
Ako pošaljete 10 novosti koje objavimo možete postati honorarni suradnik
i pisati za novac!