Aerodrom Banja Luka je u VII. mjesecu imao 27.829 putnika (u VII/2020 bilo je samo 1419 putnika). Aerodrom je imao 352 mjesečne operacije (u VII/2020 bilo je 130 operacija).
Najviše putnika imao je Wizz Air koji je ostvario 13.319 putnika na 94 leta (141,7 putnika po letu). Slijedi Ryanair koji je ostvario 9544 putnika na 80 letova (119,3 putnika po letu). Air Montenegro je imao 1558 putnika na 18 letova (86,6 putnika po letu), a najmanje je imala Air Serbia tek 893 putnika na 16 letova (55,8 putnika po letu). Charter letovi su imali 2004 putnika na 12 letova, te je na ostalim letovima bilo 511 putnika na 132 leta.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Wizz Air
Hoće li biti iz Italije za Banjaluku??
No te nitko ne može znati.
Aerodrom Hahn u nemackom selu sa 4000 stanovnika ima 2,5 miliona putnika godišnje,više nego Zagreb 🙂
Hahn je imao 1.4 mil. putnika što je 2 milijuna manje od Zagreba. Koliko ste jadni sa tim konstantnim podcijenjivanjem Zagreba da je to za ne povjerovati.
Upravo tako. I onda još napiše takvu totalnu glupost.
Napisali ste dvije gluposti.
Prvo Hahn je 2019. imao 1,49 milijuna putnika, dok je Zagreb imao 3,44 milijuna.
Drugo aerodrom se zove Frankfurt Hahn, ne zato što živi na selu od 4000 stanovnika, nego zato što živi na Frankfurtu. On je frankfurtska LCC luka.
Летим једном или два пута мјесечно на релацији Бања Лука- Београд, али не и ове године у јулу, повратна карта преко 200 еура, што је прескупо, у наредним мјесецима ћу користити услуге Аир Србија јер су цијене карата пфихватљиве
Imat takve cijene i velik LF a ne povecat broj frekvencija je istinski glupo i krajnje neprihvatljivo!!!!
Danas BEG-BNX 65/67.
Baš me interesuje koja je struktura putnika između BL i BG.
Lokalci. Gotovo da nema transfera.
Mislite? To bi me jako čudilo da je tako.
I mene. Interesantno pitanje. Budem ga postavio direktoru aerodroma.
Eto, ali nedo bog da je uveden još bar jedan let u srijedu npr.
Anonymus 15:03 Eto, nema nikakve potrebe za još letova, ima još dva mesta… 🤣😂
Hahahaha….
Meni baš i nije jasna ova logika ovih komentatora. Kada Split (ili bilo koji dalmatinski aerodrom) ima više letova prema od Beograda onda se oni ne mogu i ne smiju uspoređivati jer su “drukčija kategorija”(Split kao ima more), a kada je u pitanju usporedba oporavka onda se to može uspoređivati bez obzira na prethodne tvrdnje o “drugoj kategori” i ne mogućnosti uspoređivanja. Kako to?
Mogu uvijek, zašto da ne. Mada je najbolje porediti po ukupnom rezultatu na kraju godine, to je najbolje i najrealnije.
Moje pitanje je usmjereno onima koji konstatno tvrde drukčije, a ima ih. Da mi objasne tu njihovu logiku.
Najrealniji je kraj godine. Apsolutno.
A da… tako tipično, tako tipično!
Split “kao ima more”
Ahahah
Ma nema ga, to se ljudima samo pricinjava 🙂
?????
???
AirSerbia 280.598 putnika u julu.
Ma bravo!
To znaci da je Beograd na preko 500.000 u julu kao sto sam pre dva dana i predvideo.
No, sada spekulirate.
Ako je to tako znači da Srbija ima duplo manje putnika od Hrvaske u srpnju.
Gospodine Scuric, dajte se prvo informisite pre nego sto nesto iznesete.
Air Serbia je danas objavila te svoje brojke.
To znaci da samo BEG koji jos ima ogranicenja za neka putovanja i EU ima isto putnika kao Zagreb i Split u vrhuncu sezone.
SPU+ZAG = BEG a pre 2 godine je samo Split imao vise putnika nego Beograd u julu mesecu.
Wow!
Zašto samo SPU+ZAG = BEG. A što je sa DBV, ZAD, PUY, RJK… Kada dodate i njih Hrvatska ima dupolo više putnika od Srbije u VII. mjesecu.
Kako možete tvrditi da je duplo kada još ne znate ni total Hrvatske niti znate brojeve Beograda?
Brojeve Hrvatske znam jel sam ih dobio, a referiram se na ovu pretpostavku da Beograd ima oko pola milijuna putnika.
Odajte nam tajnu, šta su uradili Pula, Osijek i Brač?
Kako to mislite što su uradili Pula, Osijek i Brač?
koliko putnika su imali, poznato nam je za ZD, ST, ZG, DU,ostale ne znamo u julu.
Pričekajte članak. Vrlo vjerojatno će ići danas navečer. Najkasnije u ponedjeljak.
ok
Zato sto je Split najjaci aerodrom na obali a Zagreb glavni grad na kontinentu (kao sto je i Beograd). Taj isto Split je sam svojevremeno imao u julu vise putnika nego Beograd.
To je vise nego logicno s obzirom na geografski polozaj Hrvatske da svi aerodromi u vasoj zemlji imaju vise letova nego Beograd gde je razlika 2019 na nivou cele godine znala biti skoro duplo veca u odnosu na Beograd.
A vi sad imate samo da u udarnom mesecu sezone nemate kad se svi aerodromi Hrvatske saberu ni duplo vise putnika (900.000 spram 500.000) od Beograda a na nivou cele godine zasigurno nece biti duplo vise od Beograda kao sto je bilo 2019.
Pa cak je i u prvih sedam meseci razlika neznatna i minimalna.
2019 hrvatski aerodromi zajedno (bez Brača i Osijeka, ne mogu da nađem) su imali 1.977.296 putnika a Bg je imao 734.898, to je 2,6 puta više, ove godine neće imati vjerovatno ni duplo. To mnogo govori o oporavku tržišta.
Kamo sada stvari stoje Hrvatska će na kraju godine imati oko 3,7-4,0 milijuna putnika, Srbija 2,8 milijuna.
Zaboravljate da su glavna hrvatska tržišta bila više restriktirana nego ona srpska. Pa ovdje turisti iz Australije,Japana, Koreje uopće ne mogu ući, a cijeli 7. mjesec zbog restrikcija prema UK Split nije imao više od dva dnevna leta prema cijeloj UK, a svojevremeno je British imao toliko samo prema Londonu.
Bila restriktirana ili ne ja govorim o rezultatima, svako je imao neke restrikcije i to nije tema poređenja.
Tema je oporavak,a za svaki broj postoji i objašnjenje zašto je to tako. Pa da nije bilo restrikcija prema br 1. tržištu Split bi imao kojih 100.000 putnika više. Dubrovnik također, ipak je Dubrovnik uvijek bio ovisan o UK.
Da nije bilo restrikcija EU prema Srbiji takođe bi brojevi bili drugi ali ja o tome neću da razglabam, imamo podatke koji su takvi kakvi jesu a koji su razlozi to je neka druga tema. Kako god ostaje to što imamo. Evo sad se tržište broj 1 otvorilo i vidjećemo u avgustu kako se oporavlja tržište.
Pa Crna Gora nije bila zatvorena za nikog u Srbiji u 7. mjesecu.
Nije ni za Hrvatsku pa to Hrvatska sa svojom kompanijom nije znala iskoristiti. AS je odreagovala pa preuzela masu transfer putnika preuzela na sebe, zašto to CA nije uradila i poboljšala sebi brojeve.
Crna Gorae nikad nije bila među najjaćim aviotržištima iz Hrvatske za razliku od Srbije gdje je uvijek bilo mnogo putnika za Crnu Goru. Govorite u besmislice, ne bi da u 2019. nije bilo onako 100 tjednih letova između Srbije i Crne Gore zbog ogromne lokalne potražnje.
Znači Crna Gora, koja je među najvažnijim tržištima u Srbiji nije bila zatvorena u 7. mjesecu. UK koje je najvažnije tržište u Hrvatskoj je bilo restriktirano u 7. mjesecu.
Za vas je sve besmislica osim kuknjave za tržištem VB, ja vam tu pomoći ne mogu što iste bili nezainteresovani da osvajate nova tržišta i destinacije koje bi vam poboljšale promet putnika u avio saobraćaju i što su vam brojevi lošiji od mnogih ostalih tržišta. A vi se nastavite samosažaljevati i spominjati VB koja se btw otvorila 19. jula i ne bi trebala da vam bude više problem. Vidjećemo oporavak u avgustu ili će i tada da bude ovo ili ono. Zapitajte se zašto nemate letove za Dubai dok ih recimo Sarajevo ima, ili zašto Qatar ima nekoliko otkazanih letova u 7. mjesecu, zašto nema letova za Berlin, Beč i slične stvari a ne samo VB da spominjete. Dodijalo to kukanje više a brojevi su brojevi i to je glavno za oporavak a ne kuknjava.
To stvarno je besmislica što ste rekli. Ali ono stvarno. Pa između Hrvatske i Crne Gore nikada letova i nije bilo.
Zna se dobro zašto nema letova za Dubai i Bliski Istok, prije koji dan sam vam sve objasnio te čak kopirao tekst sa Gulf Timesa.
Nema letova za Berlin? Ima svakodnevni let SPU -BER sa Easyjem, jedan tjedni sa Croatijom i nekoliko tjednih sa Eurowingsom. Znači to tržište se oporavilo.
Nema letova za Beč? Odakle vam ovo?
I ovo nije “kukanje” već racionalno objašnjenje za brojeve. Jedino su vama objašnjenja kukanja.
Nije istina da nije bilo letova između Crne Gore i Hrvatske. Croatia je još davne 1991. letjela za Tivat. No, još do prije par godina je Croatia letjela Zagreb-Podgorica.
Nema novih tržišta? Vidim da ste o situaciji u Hrvatskoj informirani samo za negativne vijesti zar ne? Da ste zapravo informirani ne bi ste ovo napisali.
Iz Zagreba nema za Berlin, nema ni za Beč, nema ni za Dubai i slično, sve bi to pomoglo da brojevi ne budu plačevni kao pto jesu. Kako to Dubai leti u Sarajevo a u Zagreb ne? A to što letova nikad nije bilo je vaš problem, trebalo bi da ima, dok nije došao RYR nije ni za Sofiju bilo itd itd, sve su to razlozi što vam je avio saobraćaj na slabom oporavku, a vi samo tražite opravdanja ako vam je lakše lh1717
Iz Zagreba nema za Beč? Odakle vi to izvlačite informacije? Onako izmislite? Kao i ovo nema letova između Hrvatske i Berlina? I nema novih tržišta?
Objasnio sam vam već nekoliko puta neki dan zašto nema letova za Dubai.
Da trebalo bi biti letova za Crnu Goru. Je li to među najvećim tržištima iz Hrvatske kao u Srbiji? Nije, niti će ikad biti. Je li ovo razlog za ovakav oporavak? Ne, nekoliko tjednih letova prema Crnoj Gori ne bi ništa učinilo. Gdje je problem? Restrikcije prema UK, u Hrvatskoj bi bilo i preko 200.000 putnika više da nije bilo ovih restrikcija.
U redu je Suada/Pedja/Anon.
Da u pravu ste. No, ne slažem se da tri tjedna leta ne čine razliku. Jer tri leta za Podgoricu, pa tri sa Sofiju, tri za Mostar, pa četiti za Tiranu, pet za Prištinu, veći broj letova za Sarajevo i Skopje… e to sve skupa je već značajan broj letova, zar ne?
Ne čini to praktički ništa ništa da bi se nadoknadio broj zbog restrikcija prema UK.
Vi se šalite da nema Zagreb-Beč. Pa što pričate. Ova linija se trenutno operira 10 do 11 tjednih letova?!?!?! Berlin se uskoro obnavlja sa Eurowingsom. Dubai kreće za malo više od mjesec dana.
Dubai-Sarajevo je uvijek ljeti bilo izuzetno mnogo letova, 2019. čak tri dnevno (zimi tek 3 tjedno). Jako je puno vlasnika nekretnina iz UAE u Sarajevu. To je razlog. Napisao sam nekoliko tekstova i analiza na tu temu, mislio sam da ste to ubrali.
To je kao kad bi sad krenuli kako iz Srbije nema letova za UK, osim par letova Air Serbie i Wizza za London, dok za HR ima iz svakog britanskog sela.
I šta nam to govori?
Apsolutno ništa, osim da je struktura ljudi koja putuje između ova dva tržišta drugačija.
Niste u krivu ovo oko osvajanja novih tržišta.
Ali ne radi se ovdje ni o kakvoj kuknjavi nego o realnoj činjenici. Jednako realnoj kao i zatvorenost prema Srbiji do VI. mjeseca koju nitko ovdje ne naziva kuknjavom, a spominje se svaki čas.
Nažalost tako je.
Ali da je Hrvatska mogla iskoristiti situaciju zatvorenosti Crne Gore prema Srbiji prošle godine i uvesti letove Podgorica-Zagreb, profilirati se i danas imatu tu liniju mogla je. Ako iz Crne Gore ima 100 letova prema Beogradu tjedno, onda ne bi smjela biti upitna 3 leta prema Zagrebu, zar ne? A dok je Crna Gora bila zatvorena prema Srbiji, zasigurno se moglo držati i 7 tjednih letova prema Zagrebu.
O da. Jao kako se s vama slažem. Koliko sam puta to napisao. No, hebiga. Ne dolazi to do gluhih ljudi.
Da nije. I?
Da istina, da nije bilo restrikcija Britanije prema Splitu brojke bi bile puno bolje. Da nije bilo restrikcija prema Srbiji brojke bi bile puno bolje. Zar netko tvrdi drugačije?
Upravo tako.
Da svatko je imao neke restrikcije, neki veće, neki manje.
Ma to smo ponovili već 30 puta. Ali jednostavno do nekih ljudi ne dolazi.
Nije Split nikada imao više putnika nego Beograd.
O da, itekako jeste. Jul 2019. Proverite cinjenice.
Ne nije, Jul 2019, BG 734898 vs ST 723048
Ja se dobro secam da je puno puta isla ta tema da je SPU u samo jednom mesecu imao vise putnika.
Izgleda da je broj od 734.000 za BEG izvucen sa wikipedije i nisam siguran za tacnost tih brojeva. Ako jeste istina izvinjavam se na pogresnoj informaciji ali kao sto rekoh mislim da taj broj od 734.000 nije realan.
Split je dva puta imao više putnika od Beograda.
Ma kako god, dobra je vijest da je Bg sa eventualnih 500.000 ove godine dobar u odnosu na 2019 isti period, ono što se predviđalo kao dobra cifra u smislu oporavka.
A to da.
Split je imao više od Beograda u 7. i 8. mjesecu, a isto se nije dogodilo u 2019. Možete izvući podatke i sa ex yua. Isto bi vam reklo 734.000 putnika.
*7. I 8. 2020.
Pretpostavio sam da se to desilo 2020, vrlo očekivano, ok nisam bio u pravu za nikada.
Stvarno se ne sječam jel se to desilo 2019. Mislim da je, ali to je potpuno nebitno. Znam da se dva puta desilo.
Želite reći da Beograd nikad nije imao više od 6 mil. i da oni lažu?
Zar je to netko rekao?
Da
Je. Dva puta.
Ispravka 280.958, mala greška, stvarno dobar rezlutat, ako je i Bg preko 500.000 a vjerovatno jeste to je preko 70% od 2019, dobar rezultat stvarno.
Odakle Vam ta brojka?
N1, RTV, Nova objavili
Od ukupnog broja putnika, njih 74.797 je prevezeno čarter letovima, što je najveći broj putnika u čarter saobraćaju od avgusta 2019. godine, dok je 206.161 putnik prevezen u redovnom saobraćaju sa aerodroma u Beogradu, Nišu i Kraljevu, navedeno je u saopštenju.
Hvala puno na informaciji.
Odakle Vam taj podatak?
N1 objavio danas
Bravo za Air Serbia! Istinski bravo!
Da, bravo.
Bravo za AS, LF odličan. Sve zahvaljujući onome što AS radi u Bg, ako već moramo finansirati AS nije mi žao jer izgleda znaju šta rade.
Sa tako malim brojem frekvencija nije ni čudo da je LF toliko dobar.
Znači takva je potražnja pa toliko frekvencija.
Pa ako je LF 85% onda nije takva potražnja. Danas je prihvatljiv LF 50% jer su troškovi operacija manji. Znači Air Serbia je mogla uvesti jedan ili čak dva leta više. Da imaju više letova bilo bi i više putnika jer bi im više odgovarale frekvencije. Iskreno bilo bi logično da imaju pet tjedni letova svaki radni dan.
Ma sta 5 tjedno, daj tu 14 odmah!
Dajte ne pričajte gluposti. Kakvih 14 letaova. To nitko nije rekao, niti misli i izblizu tako što.
Ali naslov „Air Serbia najmanje putnika iz Banja Luke u VII. mjesecu“!!!
Odmah se vide da nisu cista posla. Ako ste vec hteli da spomenete Air Serbia onda se mogli da napisete najveci LF.
Zar nije logicnije: „Wizz Air najvise putnika iz Banja Luke u 7. mesecu“.
I tacno zna da ce ovakvim naslovom da provocira ali dobro, ovo mu dodje kao jutarnji sedativ 😂
Ma ne pretjerujte. Naravno da je naslov vezan uz domaću kompaniju, to je potpuno logično. I mora se priznati da je čudno da Air Serbia ima najmanje putnika. To nije čudno u usporedbi sa Ryanairom i Wizz Airom, ali da Air Montenegro ima bitno više putnika od Air Serbie to istinski jest čudno i ne bi tako trebalo biti. Zato naslov ima svakog smisla. Da sam htio pisati senzacionalistički napisao bi: “Air Montenegro ozbiljno potukao Air Serbiu u Banja Luci”. Mogao sam ali nisam.
Dakle, stvarno pretjerujte sa ovim kritikama svega što je vezeno uz Air Serbiu ili Beograd.
E trebali ste napisati “Air Montenegro ozbiljno potukao Air Serbiu u Banja Luci”… Nek se malo crvene, nebi li uveli još koju rotaciju…
No, to bi ipak bilo malo pretjerano, ne bi li?
Kakva je razlika u odnosu na pretprošlu godinu kada su imali 5 letova u ljetnoj sezoni? I oni su bili u glupim terminima ali ih je bar bilo na broj…
A da.
JU se bori sa nedostatkom ATRova a posledice se toga vide ovde u slucaju BNX. Da imaju vise vazduhoplova bilo bi vise letova a samim time i vise putnika.
Ne, to nije tacno. Oba leta ka BNX idu van „talasa“. I to su pokrivena dva udarna dana: ponedeljak i petak. Kada pokrijete ta dva onda je lakse dodatim drugim danima.
Flota definitivno nije u pitanju. Mozda postoji drugi neki razlog. A po LF spada u vrh.
Upravo tako. Pokriveni su udarni dani, dakle mogli su staviti avion u utorak, srijedu i četvrtak kada imaju viška kapaciteta.
Utorkom, srijedom i četvrtkom ima slobodnih kapaciteta na ATR-u.
Air Serbia je imala mozda najmanje putnika, ali i najveci LF od 84,5% sto je izvanredan rezultat.
Wizz: 78,7%
Ryan: 63,1%
AM: 75,3%
Znaci Ryan ima bolji LF u BNX nego u ZAG.
Odakle vam to pobogu? Koliki LF ima Ryanair u Zagrebu?
Da se izracunati. Za Ryanair je to bar moguce uraditi precizno jer lete samo sa b738 koji ima 189 sedista. Za AM i Wizz je odokativno jer ne lete uvek istim avionom.
Greska u komentaru, mislio sam da se Vas komentar Alene odnosi na moj odozgo, ako mozete izbrisite ovaj i prethodni. Hvala!
Ma sve ok.
Ne nije istina. Ryanair ne leti samo sa B737-800, leti i sa A320, a od nedavno i sa 737MAX8200. Ne znam sa kojim avionima na kojoj liniji u Banja Luci lete.
Jeste, ali ipak je kapacitet tih aviona jako slican. A320 u sardina konfiguraciji ima 180 sedista, a b738 ima 189. B38M200 ima 197 sedista. Ako uzmemo u obzir da je najveci deo flote b738, a i sredina izmedju A320 i B38M200 je bas 189, jako je mala procentualna greska za LF.
Ok, to stoji. Dovoljno je mala da bude zanemarena.
Da imala je najveći LF, ali na minijaturnom avionu i sa vrlo malo frekvencija. Puno premalo.
Taman koliko im odgovara.
To samo govori da fali još letova. A kada bi bili bar 3x sedmično ujutru i naveče, bili bi puni stalno. Kome treba let u Beograd u ponedeljak i da se vrati u petak? I sa kpjom konekcijom da to spojim? Pravi potencijal BEG-BNX, koji prati logiku dnevnih sastanaka i konekcije na druge letove iz BEG je najmanje 5x veći nego sad.
Da fali letova AS bi ih ubacila, vjerovatno AS zna bolje da li fali ili ne. Ili je po vama bolje da šalju avione i lete poluprazni da bi bilo zadovoljavajuće.
Koji dio u LF od 85% niste razumijeli? To je ogroman LF, dakle ima mjesta za dodatne letove. I da, samim time Air Serbia je pogriješila.
Pa taj dio od 85%, da je LF 100% i da ima potrebe za još onda bih razumio, ovako očigledno znaju šta rade, imaju odličan LF i potražnje za više nema, neće da šalju više aviona nego ih koriste za druge linije, jednostavno po meni.
Ne, LF od 85% u današnje vrijeme je prevelik. Jel ako vam od utorka do četvrtka avion stoji na stajanci i stvara gubitak dok stoji, a mogao bi odletjeti Banja Luku uz 50-60% LF i donositi novac onda to nikako nije logično.
Treba da putnici sjede na krilu, ne krilu stjuardese, to bilo još prihvatljivo 😉, već na krilu aviona da bi uveli još polazaka?
Hehehehe…
Ja sam napisao svoje (i ne samo svoje) potrebe iz ugla korisnika na liniji BNX-BEG i dalje prema konekcijama. Ako neće slušati glas potencijalnih korisnika, ond aneće ni imati tih korisnika. Dakle, vi idite avionom a ja ću autom, jer mi je još uvijek brže, čak tri dana brže od aviona …
Da to nema baš previše smisla.
Znaci LF Air Serbije je 85%.
Wow!
Huge!
Da huge. Ali broj frekvencija je istinski tragičan. Tragičan!
Da Croatia smanji Split i Dubrovnik sa 30 na 20 letova LF bi bio 100%. No, gdje bi tu bilo pameti?
Neka proba pa smanji jer očigledno ne rade nešto dobro gledajući rezultate, bolje da smanje Split i Dubrovnik a otvore nove rute, Frankfurt takođe, više nego očigledno je da ne rade dobar posao, a AS eto ima tragičan broj frekvencija a zato ima za razliku od CA neke rezultate. Zar ne?
Pa za Banja Luku stvarno ima tragičan broj frekvencija.
Vjerovatno onoliko koliko je potrebno u skladu sa potražnjom.
Ne nije baš tako uz LF od 85%
Možeš li ti da prodaš tele na pijaci ako ga nemaš? Kapacitet se treba ponuditi u pravom vremenu i obimu pa se onda može očekivati prodaja (uz marketing, politiku cijena isl..), tj kreiranje tražnje. Prvo ide ponuda pa tek onda tražnja. A tražnja može biti i latentna (skrivena), koju neko ne vidi u datom momentu, ali stvarno postoji. Jednostavno pokušaj da zamisliš razne profile korisnika (dnevni sastanci, rodbina, studenti, putnici za konekcije, itd) pa onda u koje vrijeme polasci, pa tek onda dolazi broj putnika. Prvo kvalitativna pa tek onda kvantitativna analiza. Oni sad zaključuju na osnovu istorijskih podataka da nema dovoljan broj putnika a i ranije su pravili iste greške…
Ha ha, pa gdje baš tele nađe? Ok, ja razumijem o čemu ti pričaš ali ti ideš od pretpostavke da ljudi koji se bave potražnjom i istraživanjem tržišta nisu odradili posao. A ja eto gledajući kako su agilni u posljednje vrijeme i ažurni smatram da znaju šta rade i zašto samo 2 sedmična leta imaju prema Banjaluci, vjerovatno nema baš tolike potražnje da bi letili češće.
Rezultati koje sam objavio pokazuju da su bili u krivu i da je potražnje bilo.
Upravo tako.
Pa vi ne znate o zrakoplovstvu onako ništa ako mislite da će OU išta postići sa srezanjem letova za Split i Dubrovnik.
Dobar je to učinak Air Serbie. 56 putnika u prosjeku na ATR avionu i više nego dovoljno.
Ma to je presuper LF, ali broj frekvecnija sa 2 leta tjedno je istinski katastrofalan i tek simboličan
Wizz je baš uletio klizeći start 👍. I Air Montenegro bih mogao pohvaliti da se služi logikom, Ryan nešto izblijedio, a Air Serbia mi totalno ppdbacila u ljetnim mjesecima…
Da baš ste u pravu. Sve potpuno točno.
Alene, kad se govori o Banjoj Luci ili Banjaluci, kad pisete odvojeno trebalo bi se pisati “iz Banje Luke”.
Hr pravopisni rjecnik to kaze
Banja Luka G Banje Luke i Banjaluka
Ne bih inace cjepidlacio o tome, ali kako se cesto govori o BNX, vrijedi to napomenuti.
Ne dvojim da je tako, al ja fakat ne mogu napisati iz Banje Luke. Majke mi ne mogu. U svakom slučaju hvala na napomeni.
Onda iz “Banjaluke”, oboje je pravilno i sastavljeno i odvojeno
OK. Thanks.