Naš direktor Alen Šćuric je bio na sastanku u Sarajevu kod Alana Bajića, CEO Aerodroma Sarajeva i tamo je dobio nekoliko ekskluzivnih vijest koje ćemo objaviti u analizi za deset dana, 14.3.
No, za sada ćemo objaviti najekskluzivniju vijest: Aerodrom SARAJEVO JE POTPISAO UGOVOR ZA BAZIRANJE AVIONA. Za sada nećemo objaviti o kojoj se kompaniji radi jer još treba ugovor ratificirati u organima vlasti, te Aerodrom mora dobiti dozvolu prijevoznika da se informacija objavi, ali baza se sigurno otvara. Baza bi se trebala otvoriti već u IV. mjesecu, no najkasnije će se otvoriti u V. mjesecu.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Aerodrom Sarajevo
gosp.Scuric, možete li nam otkriti breaking News, koja je to famozna aviokompanija koja će biti bazirana na SJJ?
Lijep pozdrav Fahrudin Tufekcic
Ne
Kako ide sa objavom… prošao je 14/3..
Objasnio sam zasto nije bila objava 14.3. i zasto ce bizi 21.3.
Evo 27.03 je hoće li biti objava?
Pa bila je objava, 21.3. imate članak objavljen u analizama.
Evo ipak N1 ekskluzivno objavio da je to Ryainair!
Ekspert avio saobracaja Petar Vojinovic potvrdio.
https://n1info.ba/english/news/is-ryanair-coming-to-sarajevo/
Ma kaj got. Kao što rekoh što je to trebalo Vojinoviću.
Ja ipak mislim da će to da bude Ryanair.
Mislite?
Da to je Ryanair, sta se vise ima kriti koja je kompanija upitanju, svaka čast za SJJ, i da sto duže RYR ostane na SJJ, Bravo! 👏👏
A da? Pa neki tvrde da je Eurowings, easyJet, Wizz Air, Craotia…
Ma to su ameteri u avijaciji..
A vi ste eto profesionalac i vaše pretpostavke su 100% točne?
Scure, ako znas ko ce otvoriti bazu u Sa, cemu provociranje citatelja. Pa vec znas da li je u pravu ili ne!
Ne provociram. Samo naglašavam da ne treba kalkulirati i izbacivati neprovjerene pretpostavke. Time se ništa ne dobiva. Strpljenja. Strpljenja!!!!
Informacija dolazi sa SJJ..
Ne dolazi. Ne pričajte nonsense.
212 komentara , ali nijedan od Mirze …
Baš čudno , moram priznati .
Zašto?
Nisam bas skorz skapirao. Da li ce aviokompanija biti poznata za koji dan (aludiram na nekih 3/4 dana?) ili tek nekad kada bude izlazio iduci clanak 10+ dana?
Biti će poznata kada Aerodrom Sarajevo to odluči.
Članak nema veze sa baziranom kompanijom.
Znaci vise je dobri vijesti? Jeli to znaci da za -0 dana ti nam donosiš te vijesti? A ovih dana će se znati konce bazirati avion u SJJ?
Da više je dobrih vijesti. Ovih dana će se znati tko će bazirati avion u Sarajevu.
Vi i ja nismo na ti! Ne znamo se i malo elementarne kulture. Hvala.
Nikakva Serbia ili Croatia airlines.U tom slucaju im slijedi TOTALNI BOJKOT !!
Zašto pobogu?
Stalno nagadjaju ne moze se niko strpiti jos par dana..
https://crna-hronika.info/prve-nezvanicne-informacije-ryanair-dolazi-u-sarajevo/477330?fbclid=IwAR1nhXBoqvjlkgiC6H2ojS8TuJiFijpTpkhyONPWICbQzKeLnBd80IYJgUg
Ajoooj. Što to Vojinoviću treba?
Iskreno bih voleo da to bude Air Serbia ili Croatia, ali hiiljadu odsto da se radi o Ryanair.
Dakle do sada su ljudi tvrdili da se radi o Ryanairu, Wizz Air, easyJetu, Eurowingsu, Croatiji Airlines, Air Serbiji, Turkishu… a da mi otvorimo internu kladionicu?
A ti uporno ignoriraš Hawaiian…
Ma da, sram me bilo.
Sve u svoje vrijeme bla bla…peglanje!
Koji je vaš problem? Aerodrom Sarajevo ne želi još uvijek izaći sa podatkom jer su mu takve obveze prema prijevozniku, pobogu. I to treba respektirati. Kada će Aerodrom Sarajevo biti spreman za izaći sa podatkom isti će biti i objavljen.
Letovi za dijasporu: Memmingen, Berlin, Baden Baden, Weeze, EuroAirport (Basel Mulhouse Freiburg), Copenhagen, Malme, Stockholm, te turističke destinacije Milan i Amsterdam.
To bi morale biti destinacije za SJJ.
Amsterdam će teško dobiti. Tamo ni JetBlue ne može dobiti slotove.
Jasno. Onda Eindhoven/Brisel.
To svakako stoji.
Pa letila je nekad B&H Airlines za Amsterdam.
Svašta nešto se NEKADA moglo raditi.
Copenhagen? Wizz air je vozio dva puta tjedno i svaki let je bio popunjen.
i sa koliko ništica se piše ovaj poslić? Alene, kanite li nam makar razotkriti da li se radi o europskoj tvrtci?
Sve u svoje vrijeme.
Hoce li biti za Geteborg
To se nikako još ne zna.
A hoce li dobiti bazu ili je ovo suplja?
Dobit ce bazu.
Kad bi trebali znati o kojoj kompaniji je rijec?
Za koji dan.
Ryanair, Eurowings ili Wizzair…
Ne može se puno pogriješiti.
Samo te tri kompanije? E je vam procjena.
A više kompanija su potencijal za otvaranje baze? Croatia?
Ja se ne bih izjašnjavao.
Okej i da je Croatia
Ali ja ne bi volioda jest i sami znamo da ni Alen tu Croatiu ne gotivi toliko?
Pričekajte.
Strateški bi bilo da Eurowings otvori bazu i poveze Istok Europe njihov Smart conect bi bio jako efikasan preko SJJ, nadam se samo da će se promjeniti situacija na aerodromu u Zimskom programu letenja. Jer Smog košta aviokompaniju mnogo para.
Eurowings je u teškoj banani i ne otvara baze, već smanjuje broj linija i frekvencija. U zadnje vrijeme otvorio je samo Prag i Stockholm.
Hoće li biti letova Atena – Sarajevo direkt
Pije ili kasnije hoće
Eurowings!
E da…
Znate da sam upravu 😉
Jeste li?
sarkastično
???
I uvode nonstop let Sarajevo – Chicago!
I još 3 linije za SAD. 🙂
Jel ovo za ozbiljno 3 linije za USA ili? Ako da onda kapa do poda direktoru!
Ma ne zezaju se svi. Kakva crna Delta. Šala.
Ozbiljno ba. Letice Easter Airways.
Hoće, hoće, kako ne.
Svima je jasno da je riječ o Delti
Hahaha
[…] Aerodrom Sarajevo je potpisao ugovor za baziranje aviona, objavio je specijalizirani regionalni avio-portal zamaaero. […]
Hvala za link.
[…] Aerodrom Sarajevo je potpisao ugovor za baziranje aviona, objavio je specijalizirani regionalni avio-portal zamaaero. […]
Hvala za link
Na kraju će biti da dolaze opet neki bliskoistočni pilićari sa linijama za sva sela u jordanu
A jel?
SJJ nikad nije imao linije za Jordan
jeste za Ammann
sve mi se cini.. a to je za BiH politicki gledano katastrofa jer Bosnje u BiH uporno traze rezervnu drzavu u odnosu na SiH al nikako da je nadju 😃
Tuzla ostaje jedini pravi internacionalni aerodrom u BiH za “ostale” tj. za sve u odnosu na BHS varijante aerodrome.
?????
Haha koja glupost. Kakvu tacno rezervnu drzavu, sta ce nam kad imamo svoju?
Alene kako je ovaj komentar odobren ? Zar botovi nisu sklonjeni ?
Iskreno ja uopće ne razumijem ovaj komentar. Zato sam i stavio tri upitnika.
Kako glup komentar.
Lakše malo sa ovim kvalifikacijama.
Jedno selo u Jordanu je bolje od tvog sto puta kad su te tako neodgojenog pustili da pišeš po netu
Ryanair sigurno nije. Oni ne otvaraju baze izvan EU (osim UK i Maroka). Tako da nemojte pisati gluposti.
Nije?
Pa vi ste to govorili
Što sam ja govorio? Da Ryanair do sada nije otvarao baze izvan Europe, Velike Britanije i Maroka? To je činjenica.
Je li ima negdje pravilo zapisano da Ryan ne otvara izvan EU osim UK i Maroka? Jel im to neka corporate policy? :))
To je činjenica. Zašto? Sam bog zna.
Super, hvala Vam na lijepim vijestima kao i uvijek Alene! 🙂
Molim i drugi put.
Aeroflot ili ANA?
Majko mila.
Hawaiian je. Stacionirati će svoje 717 i letjeti direktno za Honolulu…
Hahahaha
Sa koliko stopova ce biti SJJ-HNL? 🙂 Kako ce preleteti LAX-HNL, dodatni rezervoari? 🙂
Buduci da ce LAX-HNL leg biti problem, evo rute ‘na drugu stranu’: SJJ-RUH-DEL-BKK-SIN-DRW-SYD-NAN-APW-HNL
?????
Cemu ovaj komentar? Alen Foglar je izneo saljivu tvrdnju da Hawaiian otvara bazu (zezanje naravno) i da ce leteti SJJ-HNL, a na to sam i ja odgovorio saljivom tvrdnjom u kojoj sam naveo rutu kojom ce B717 leteti SJJ-HNL. Zar toliko ne umete da prepoznate kada se neko zeza?
Naravno da sam prepoznao da se Foglar šalio. Pobogu
Il-78 će ga tankat.
He, he, da! A westbound idu HNL-YVR-YYZ-KEF-MUC-SJJ…
Opa
Zasto ne smijete otkriti kad ste vec pisali da je jedina kompanija koja se javila na natjecaj za bazu bio Ryanair??
Ja to baš nikada nisam rekao.
Govorili ste u clanku kad ste rekli da ce SJJ raditi 24/7
O bogami nisam rekao.
Ryanair nikada nece doci u Sarajevo jer sarajlije nikad nece skinuti gace toliko koliko FR trazi.
A jel?
Pa Wizz ili Ryanair. Ili Croatia.
E da… ili…
Turkish? Nisam u toku….
Ha…
Turkish je fulio svoju prilliku davno (hvala Bogu).
Zašto hvala Bogu?
Pa svi znaju
Je, svi znaju. Zato su svi i govorili u zadnjih 15 dana da ništa od baze neće biti.
Gdje ste to vidjeli?
Na ovom portalu. Masovno.
Nakon manje od godinu dana povlačenja Wizz Air-a dolazi nova aviokompanija. Svaka čast. U tom periodu Aerodrom kreće raditi 24/7, a kako ste napisali dolazi još ekskluzivnih vijesti.
I te kakvih.
Pozitivno ?
O da. I te kako da.
Emirates?
Ne
Sta je toliko veliko da nas sokira. Vezano za bazu ili nesto drugo?
Pričekajte
Easyjet
A jel?
Easyjet mijesa karte sa Ryanair-om i WizzAirom. Sarajevo je vec uneseno u sistem.
Kako to mislite da easyJet miješa karte sa Ryanairom i Wizz Airom? Što to znači?
Kome je Sarajevo uneseno u sustav?
Ima li kakve price za vecu kategoriju ILS?
Ne
NAJFREKVENTNIJE LINIJE – LETO 2023:
1. BEG – TIV: 41pw JU + 14pw MNE = 54pw
2. BEG – IST: 21pw JU + 21pw TK + 4pw PC = 46pw
3. BEG – ZRH: 21pw JU + 21pw LX = 42pw
4. BEG – VIE: 21pw OS + 18pw JU = 39pw
5. BEG – TGD: 21pw JU + 14pw MNE = 35pw
6. ZAG – FRA: 19pw OU + 12pw LH + 3pw FR= 34pw
7. ZAG – DBV: 27pw OU = 27pw
8. BEG – FRA: 19pw LH + 7pw JU = 26pw
9. ZAG – SPU: 26pw OU = 26pw
10. BEG – AMS: 14pw KL + 10pw JU = 24pw
11. BEG – PAR: 14pw JU + 5pw W6 + 4pw AF = 23pw
12. BEG – MUC: 14pw LH + 7pw W6 = 21pw
13. ZAG – AMS: 14pw KL + 7pw OU = 21pw
14. BEG – FCO: 12pw JU + 7pw W6 = 19pw
15. ZAG – MUC: 9pw OU + 7pw LH + 3pw FR = 19pw
16. ZAG – VIE: 12pw OS + 5pw OU = 17pw
17. BEG – BUD: 17pw JU = 17pw
18. BEG – BCN: 9pw JU + 7pw W6 = 16pw
19. ZAG – LON: 7pw FR + 6pw BA + 3pw OU = 16pw
20. BEG – MIL: 10pw JU + 5pw W6 = 15pw
Hvala na info.
ZAG-FRA tek na 6. mestu?! Koji pad.
Nije nikakav pad. Broj letova nije manji nego prije. BEG-TIV, BEG-TGD, BEG-ZRH i BEG-VIE su uvijek imali više.
Zbog cega ZAG-MUC ima samo 19 letova nedeljno?
Nije istina. Ima 21 let tjedno.
To je dovoljna frekvencija u ovom trenutku. Najveća u regiji.
U julu je u prodaji 9 nedeljno sa OU, 7 nedeljno sa LH i 3 nedeljno za FMM sa FR. Dakle, nije 21 nego 19.
Kako je to najveca frekvencija u regiji? To je 15. frekvencija u regiji, najveca je ubedljivo BEG-TIV sa 8 dnevnih letova.
Najveća frekvencija za Minhen.
Zar ne vidite u listi da je BEG-MUC 21pw? Dakle, BEG-MUC je vece nego ZAG-MUC za dva nedeljna leta.
Nije. Trebao je biti, ali su od toga odustali.
Sta nije? Brojke koje sam Vam naveo su iz rezervacionih sistema.
I moje
Vjerovatno bude povećana frekvencija na liniji Beograd -Sarajevo, kada Aerodrom krene raditi 24/7
Ima logike da Sarajevo dobije noćni let, koji će doći oko 1:00 u SJJ, i vraćati se oko 5:00
Verovatno na 10pw.
Možda i 14.
Sumnjam, to bi bilo povecanje za duplo. Step by step, prvo na 10, pa sledece godine na 14.
Ne bi me to čudilo za JU da povećaju za duplo.
Svaka čast na trudu. Deluje mi samo da ste ispustili iz vida, linije iz Prištine za Cirih i Bazel. Tu čak i ovih dana postoje po tri dnevna polaska.
Da istina to nedostaje. Nedostaje još nekih linija. Kao i uvijek imat ćemo članak o tome.
Koje jos nedostaju osim onih iz PRN?
Bit će članak pa ćete vidjeti.
Hvala. U pravu ste, zaboravio sam na linije iz PRN.
Ni više ni manje. Ima još Split-London i Dubrovnik-London, pa iz Splita za Stockholm…
Ovo su najfrekventnije linije čega? Samo onoga što srbi smatraju vrijednim gledanja?
Tu fali jako puno toga u regiji.
Lista vam je koma. SPU-AMS, SPU-LON i još svašta fali.
Da, to sam i ja rekao.
Lista je napravljena sa ciljem prikazivanja Srbije kao superiornom u zrakoplovstvu.
Obzirom što je sve izostavljeno…
Samo ću napisati “❤️”
Slažem se.
Pa svi znamo da dolazi i koja je kompanija u pitanju.
Znamo li?
Mašala, što bi rekli Englezi.
Mašala
Ha ha dobra fora! Odlicna! 😂
Steta sto je svi nece shvatiti.
Pa to smo znali odavno. Odavno se zna da FR otvara bazu, samo se cekala zvanicna potvrda.
Vi znate da Ryanair otvara bazu?
To se vec odavno zna!
Ma zna se brus.
Naravno, da se zna. Samo je bilo pitanje koliko aviona ce biti bazirano. Moji izvori kazu 2 ali sacekacemo da se detalji zvanicno objave.
Ne nije. Ljudi su masovno govorili da od baze, eto, ništa.
Ne pričajte gluposti. Ja sam sa direktorom Aerodroma Sarajevo u najboljim mogućim prijateljskim odnosima. Još proši tjedan se nije znalo hoće li biti baze ili ne.
Vi mislite da je direktor u prijateljskim odnosima samo sa vama???
Naravno da nije.
Zato vam kazem da je dobro poznato da Ryanair otvara bazu u Sarajevu. Nije to nikakva ekskluziva.
Ostvaruje se ono sto sam vam najavljivao prije godinu-dvije, Sarajevo mnogooo brze raste od Zagreba i polako ga sustize. Ovo je jos jedan jako veliki korak u tom pravcu – Ryanair ce imati mogo veceg uspjeha u Sarajevu nego u Zagrebu. Razloge sam vam toliko puta ponovio, Sarajevo ima mnogo veci turisticki potencijal, mladju i potentniju dijasporu.
A jeli? Pa što se onda razlika povećava?
Razlika se nije mogla povecati.
Znate li da Zagreb jos uvijek nije dostigao broj putnika iz 2019 a Sarajevo je mnogo iznad?
2021. razlika je bila 637.000 putnika
2022. razlika je bila 1.747.000 putnika
Pobogu.
Koliko vam puta moram ponoviti da bilo kakvi zakljucci temeljeni na podacima iz pandemijskih godina nista ne vrijede.
Poslusajte to radi svog ugleda.
Ako ti podaci ne vrijede temeljem čega onda tvrdite da se razlika smanjuje. Čovjeće Sarajevo ne može dostići ni 50% prometa Zagreba, o čemu vi pričate?
E baš me nasmijaste izjavom da Sarajevo ima “mnogo veći turistički potencijal” od Zagreba, a još više da im je dijaspora “mlađa i potentnija”… Da se razumijemo: meni je Sarajevo u Jugi bilo izuzetno drago, često sam boravio u njemu, imao sam i dosta prijatelja. Za vrijeme i nakon rata sve se raspalo, Sarajevo više nije niti blijeda slika onoga iz recimo 1988. godine. Ne želim ovo potanko objašnjavati jer bismo neminovno završili u političkim vodama. Ali: niti je dijaspora potentnija (nadam se da mislite na platežnu moć!) a niti je Sarajevo neki veliki turistički magnet…
Upravo tako
Osim gomile neosnovanih utisaka i predrasuda covjeka koji vjerovatno u zadnjih 10 godina nije posjetio Sarajevo, ja nista drugo u vasem komentaru nasao nisam.
Ijedan argument da se pobije moja tvrdnja? Apsolutno nista.
Ma vaše tvrdnje su totalni nonsens. Sarajevo je ostvarilo 41% putnika Zagreba.
2018. godina Sarajevo 31% putnika Zagreba
2019. (godina pocetka stagnacije MZLZ) Sarajevo ima 33% putnika
2022. (Wizz zatvara bazu) Sarajevo ima 44% putnika Zagreba
Prehuge!!! Kako biste vi rekli.
Zelite li da vam dam moje predvidjanje broja putnika ove dvije zracne luke za 2028. godinu?
Ajda dajte, baš me interesira.
2025. godina Sarajevo 67% putnika Zagreba
Ma ne. Tada će već imati više od Zagreba
Ako vi tako kazete.
Mada sa bio u pravu kad sam predvidio rast Sarajeva veci od 50% u 2022 (mada je on bio znatno veci 80%).
Za 2023 sam predvidjao rast od 30% i on ce vjerojatno biti postignut iako je 2022 bila rekordna.
Zanimljivo je da ste na sva moja predvidjanja bili jako skepticni.
Tko je bio skeptičan? Dajte ne pričajte nonsense.
Naravno da ste bili skepticni. Jer toliki rast Sarajeva znaci da se razlika izmedju Sarajeva i Zagreba smanjuje. A vi ste svo vrijeme tvrdili (izgleda jos uvijek tvrdite mada ne znam na osnovu cega) da se razlika povecava.
Dakle, vi niste ni smjeli pomisliti da ce Sarajevo u 2022 imati 120% putnika iz 2019. godine a MZLZ jedva 90%.
Čovječe Sarajevo ima 40% putnika Zagreba. Pa to su neusporedivi aerodromi.
Jedva cekam da vidim pilote FR inace poznate po svojim umecima u sletanjima, kada krenu da slecu vise puta dnevno na SJJ, koji je jelte poznat kao veeeeoooma zeznut aerodrom, narocito u losim vremenskim uslovima… bice veselo.
A vi znate da je Ryanair?
Nikad ovo nisam razumio? Kakvo sletanje Ryanaira
Ma čitatelj tvrdi da Sarajevo nije pogodno za Ryanair radi svojih problema u operacijama zimi
Sarajevo sa prestigne Zagreb hahahahahahahahaha majko moja mila samo nek se uporedi klijentela, koliko stanovnika ima Zagreb i okolica a koliko Sarajevo (da ne poredim ukupno BiH i HR)… ne kontam ovaj kvazi-patriotizam osnovan na… cemu tacno? Logika sigurno nije u jednacini, matematiku da ne spominjem… da mi je da mi u BiH i Sarajevu raste avijacija, ali porediti Sa i Zg je presmijesno hahahaha iskreno hahahahahahahahhahaha
Slažem se da je ovo presmješno. Manji grad, bitno siromašniji, sa daleko manje turista, nije do Europske Unije i NATO-a…
100% Alene, sve navedeno. Nego hoce li objava najavljena za 14.03. ili je malo odgodjeno?
Upravo mi je došla potvrda od Aerodroma Sarajevo i članak će ići 21.3.
Svaka čast,recite nam jesu li dva aviona u pitanju?
Ne mogu ništa reči.
Samo da ne bude kao u Zagrebu, prica o nekom velikom broju aviona a u stvarnosti nesto sasvim drugo.
Nešto sasvim drugo?????
da vi ste govorlli o 6 aviona u Zagrebu ali najveci dio vremena su bila 2.
Čijih 6 aviona? Samo Croatia u Zagrebu ima 6 aviona. Nitko drugi niti ima, niti je planirao imati, niti je itko govorio da će imati.
Vi ste govorili da ce 2022 ili 2023 Ryanair u Zagrebu imati 6 baziranih aviona. 2022. godina prodje a nista od 6 aviona. Vidjecemo, mozda pogodite za 2023. godinu.
Ja tako ništa nikada rekao nisam.
Hocete da vam ovdje kopiram sta ste napisali sa tacnim danom i vremenom?
Dajte molim vas.
Ostajete li jos uvijek pri tvrdnji da nikad niste napisali da 2023 ocekujete 6 aviona u Ryanairovoj bazi u Zagrebu?
Apsolutno! Ja nisam. O’Leary je tvrdio da će Zagreb dobiti 4 aviona do 2022. i odmah nakon toga 5. To je njegova tvrdnja, ne moja.
Je li to “aviona” u jednini ili množini, kao više aviona?
Strpite se još koji dan.
Imam potvrdenu informaciju da je novi bazirani prijevoznik OPET WIZZAIR,
Imate?
pustite se takvog dezavuiranja ljudi. Nije korektno to sto radite.
Hvala vam gospodine Šćuricu , baš ste me obradovali na ovo tmurno jutro u Sarajevu!!!
Bravo za upravu aerodroma Sarajevo , idemo naprijed!
Da baš je tmurno. Sve sam depresivan radi toga. I ukralo mi mobitale u Sarajevu. AAAAAAAAAAA!!!!! Neće mi ovaj put ostati u dobrom sjećanju.
A to je fakat katastrofa. Svugdje ima krađa, ali ne volim to ćuti da se desi u mom gradu. Prijavite policiji i budite uporni. Otkako se u zadnjih par godina naseljavaju Azijati, sve je više krađa i to me jako nervira, ma da i naši ljudi nisu Bog zna šta fini
Ma sve mi je unutra. Programi, fotke, brojevi telefona, certifikati, pasvordi… Sad ću mjesecima biti u banani dok sve to ponovo prikupim
Meni ukrali u marseju. Nikad vise u franc zbog toga
Ma baš sam ono teško u banani.
I mom bratu prošli vikend ukrali novčanik u Sarajevu…
Znači ne ić više u Sarajevo.
Presretni Scureta na aerodromu i popijte kafu. Bice mu i zena.
Kavu sam popio, i pojeo kolač i popio svježe cjeđenu naranču, ali ne u kafiću, nego kod direktora Bajića.
Nije se direktor bas pokazao.
Uvijek se pokaže, ali sada sam istinski bio u prolazu, stao na samo sat vremena i jurio dalje. Pa nismo stigli otić na ručak. Prošli puta smo bili na ručku.
Ne bih rekao da cete vise ikada vise sa direktorom aerodroma Sarajevo biti na rucku.
Naravno da hoću. U idućih mjesec dana sigurno.
Javite kad to bude, bice zanimljivo u Bosni.
Ok
Postat cete jako poznati i vi i direktor Bajic, ali ne znam koliko ce taj fokus javnosti biti dobar za direktora. Vidjet cemo.
Zašto? Kakve veze moj odnos sa Bajićem ima sa javnošću. I što bi njemu smetao odnos sa mnom. Mi smo prijatelji. Kraj rasprave.
U vase privatne relacije, naravno, nitko ne treba da ulazi i da ga zanimaju. Medjutim, sporan bi mogo biti vas odnos sa Bajicem kao direktorom sarajevskog aerodroma koji je javno poduzece u vlasnistvu FBiH.
Zašto pobogu?
Vase je samo da trazite da imate poslovni rucak sa gosp. Bajicem a za ostalo se ne morate brinuti.
Ja ne moram to tražiti. Mi odemo na poslovni ručak i bez potrebe da se to traži.
Probajte.
???
Nesto opet ne stima. Sad je vec treci mjesec.. proci ce vrlo brzo i eto nas u 4 mjesecu kada se jel bazira avion. Objava mora biti najmanje 6 mjeseci prije prvog leta (u prepandemijsko vrijeme) ili 2 do 3 (post pandemija) mjeseca sto znaci danas., sutra?!? Sve to kako bi karte isle u prodaju inace je prbi let prazan 🤔😃. S druge strane kaze ytreba neka ratifikacija.. hm mozda bilaterala? Nadzorni odbor? Mirise na Istok znaci opet nije Rajan Ako ipak jeste onda je nesto bas fishy 😀 jer koraci nisu poredani kako to Rajan i drugi rade. Budemo vidjeli.
Budemo vidjeli.
Sigurno Croatia Airlines
A da?
A da. Potvrđeno od direktora
Ako vi tako kažete
Bravo direktore!
Jako jako jako bravo.
Jel će otvoriti aerodrom i uveče?
Uveče? Aerodrom će raditi 24 sata.