Aerodrom Bihać je dobio još 2.556.500 EUR za izgradnju. Ovaj novac će se upotrijebiti za dalju kupovinu zemljišta. Ministarstvo za transport i komunikacije je zatražilo od Aerodroma Bihać da objavi izvješća za utrošena sredstva. Aerodrom je do sada dobio ogromnih 19.531.500 EUR za izgradnju (od čega u 2021. čak 14,6 milijuna EUR), a napravljena je tek kratka testna uzletno-sletna staza koja ne služi baš ničemu.
preneseno sa : Adria Grupa Flyingbosnian, foto: Aerodrom Bihać
Pa, ne, ako zaista treba kolima do Sarajeva 7 sati kao što ljudi pišu, onda mora da postoji dnevni let Sarajevo-Bihać, jer to nalaže državni razlog, žao mi je. Nešto mora i da se plati.
Ne, autom treba 4:38 sati. Ljudi naravno, kao i uvijek, ovdje puno prenapuhavaju.
Alan Prost je mozda odvezao relaciju Sarajevo – Bihac za 4:38. Ako Alen Scuric uspije da to ponovi ima od mene burek i nargilu u Sarajevu.
Burex i nargila !? Pretrg’o si se. Da nemaš zmiu u džepu ? 😬🙄
Alen je skroman covjek u svakom pogledu i ne treba ga dovoditi u neugodnu situaciju. A i to su stvari koje mu se u Sarajevu najvise svidjaju.
Upravo tako. Sarajevo je stvarno specifičan grad.
Ne. Ja kažem što kaže google maps. A on stvarno ne griješi. Jel uzima sva ograničenja na putu i realne okolnosti vozača koji trenutno voze realaciju.
Evo u ovom momentu piše da se vozi 4:41 minutu.
Ja sam par puta stigao za 4:10 ali to je stvarno bilo uvijek 30 pa i 40 km preko ograničenja. Na dijelu od Bosanskog Petrovca do Bihaca, na platou Medenog Polja gdje je ograničenje 60, 80 vozio sam I do 140.
Put je iscrpljujuci. Avion do 50 mjesta na ovoj relaciji bi bio pun pogodak, a let bi trajan 35 – 40 minuta. Ipak pet sati vožnje nije malo. Autobusom je to preko šest sati. Autobuska karta u jednom pravcu košta oko 45 KM (23€), možda i više nisam siguran.
Google maps računa isključivo ograničenja brzine kolika jesu i nikako ne vožnju preko toga, kao što računa i realno stanje na cesti.
Avion od 50 mjesta između Bihaća i Sarajeva? Čestitam! To bi koštalo za prazne letove.
Zašto se ne zalažete da se ukinu linije iz Zagreba sa Zadar (2:30), Split (3:40) i Pulu.
Još se lete avionom od 70 mjesta.
Pa ja osobno smatram da linija Zagreb-Zadar-Pula-Zagreb nema nikakvog smisla, da je bacanje novaca, totalna glupost. I nemalo puta sam rekao da to nema smisla.
Split? On i te kako ima smisla. Pa tu ima 22 do 32 tjedna polaska, dobar dio sa A319 i A320. Što vam znači Split (3:40)?
Pozdrav svima,
Pa nije baš da Bihać nema šta da ponudi, jer da nema ne bi Times Out ga preporučio u 16 city break destinacija u europi za 2022. godini. Ovdje možete vidjeti njihov tekst
https://www.timeout.com/europe/things-to-do/best-city-breaks-in-europe
Nacionalni park Una je prošle godine imao preko 100 000 gostiju, koji su uglavnom dolazili cestovnim putem, jer nisu imali druge mogućnosti, a da su imali mogućnost izbora…. Ko zna.
Uglavnom projekt ide dalje, a kako će završiti, vidjet će se.
Da, neke stranice preporučaju neke destinacija. Konstantno i stalno iz tjedna u tjedan.
Ne znam koliko je turista bilo na Uni, ta brojka nije nigdje objavljena, a stvarno sam je tražio, pa ne znam odakle vama ta brojka. Kako god i da je 100.000, od čega je dobar dio turista iz BiH i okolnih država koji ne dolaze avionima, to je puno premalo za aerodrom.
A kako Alen nije cuo za tu turisticku destinaciju ako je samo 2 sata voznje udaljena od Zagreba?
To govori o destinaciji
Da, o jednoj turistickoj destinaciji najvise govori to da li za nju cuo neki ignorant iz neke balkanske zemlje.
Ma nitko za ovo nije čuo. Dajte skulirajte se i spustite na zemlju. Ignorant, pazi molim te.
Upravo tako!!!
Što to govori o turističkoj destinaciji?
To su podaci iz NP UNA.
Zanima me koliko je i kome Bihać platio da se nađe na toj listi. Pogotovo kada vidim ostale gradove… I onda autor teksta tvrdi da je super vrijeme za posjetiti Bihać 01.03. … Svaka čast lokalpatrziotizmu, ali budimo realni…
Budimo realni…
Ovaj kvazi-projekt je neka teška “veš mašina”….
O da!!!!
Ovo bi punili samo imigranti
Pa ne bi samo emigranti, ali tu putnika ne bi bilo dosta, pa čak ni sa emigrantima.
Ma mislim na ove iz Afganistana, Pakistana i drugih kojih je pun Bihac
Ma svejedno. Skromno je sve to. Ljudi uložiti 100 milijuna u aerodrom koji će imati 4-5 tjednih letova u to sezoni i ni jedan izvan sezone je potpuno ludilo!
Te pare nek ulazu u postojece aerodrome. boze budala
Ma jasno. Ako novaca ima treba ih ulagati u postojeće aerodrome. Ovo je kronični nonsens!
Koje bacanje para brate dragi
Pa pored TUZLE I BANJA LUKE KOJE SU BLIZE TU DA OVAJ AERODROM USPIJE
CUJ LINIJA BIHAC TREBINJE OMG
Ma Bihać-Trebinje sa A380, bar 8 puta dnevno.
Hahahaha
Pa jasno. Pretragično, kao i cijela ova preblentava priča sa Bihaćem, Trebinjem, Moravom… potrošeni pusti milijuni za ništa. Otvori li se aerodrom u Bihaću imat će ko i Morava jedan let sa dva tjedna polaska tjedno uz ogroman PSO koji će se za to morati izdvajati.
Da bolje da su ove pare za Bihac potrosene u OMO I BNX
Banja Luka nije moguće da dobije ove pare jer nije Federacija BiH. Mostaru taj novac nije toliko potreban kao
– Tuzli za osvjetljenje i 3. gate
– Sarajevu za Cat III
Sa tim novcem su mogli bar nešto od toga već završiti! A to bi imalo daleko više koristi nego fantomski aerodroma koji trenutno ima 100 metara “testne” piste. Što god to značilo.
Iskreno se nadam da će se napraviti, jer je već uloženo jako puno novaca građana, ali taj aerodrom bi isključivo služio za dijasporu i nešto malo za turiste tokom ljetne sezone. Za početak bih uveo ove letove:
Bihać – Sarajevo ATR-7, svaki dan let
Bihać – Hannover Embraer E95, 2 puta sedmično
Bihać – Cologne A320, 3 puta sedmično
Bihać – Geneva ATR-7, 3 puta sedmično
Bihać – Salzburg Embraer E95, 2 puta sedmično
+ sezonski
Bihać-Istanbul A320, 3 puta sedmično
Bihać – Ankara B737, 3 puta sedmično
Bihać – Kuwait City, 3 puta sedmično A320
Bihać – Al Qassim, 2 puta sedmično
Bihać – Sharjah, 2 puta sedmično
Zimi bih prosječno imao 17 letova sedmično, a ljeti 30 letova, a broj putnika godišnje od 200-300 hiljada
ajd i da je sve to tako, al ko bi letio s toliko razlicitih aviona…
Ma koji Bihać. Majko mila. Mjestašce od 50.000 ljudi. Kako netko uopće raspravlja o ovom aerodromu kao opciji?????
Zaboravili ste neizostavnu liniju Bihać-Trebinje. To smo razgovarali da bi već sad trebalo rezervirati nekog širokotrupca.
Možda da se uključite u planiranje linija za Air Bosnu? Kao da im je ponestalo mašte pa trebaju svježe ideje.
Hahahahahaha. Upravo tako. Na Bihać-Trebinje staviti bar A380.
Bihać-Sarajevo – nema ni najmanje šanse da tu ima dovoljno putnika
Bihać-Hannover – zašto, tko bi tu letio
Bihać-Cologne – nema tu putnika za ovu liniju ni da je Embraer
Bihać-Geneva – nema tu putnika
Bihać-Salzburg – e tu tek nema dovooljno ptunika
Bihać-Ankara – nema tu putnika, ne leti se to čak ni Sarajevo
Bihać-Kuwait – nema tu putnika
Bihać-Al Qassim – za koga pobogu?
Bihać-Shajah – neme tu punika
Iz Bihaća možda bi bilo putnika za dva leta prema Istanbulu, Frankfurtu i Beču. The end!
Slažem se, mada mislim da bi letovi do Bliskog Istoka preko sezone bili isplativi. Arapima je pozicija BiH privlačna (nisu visoke temperature, više oborina, vlage…). Letovi Sharjah-Bihać, Kuwait-Bihać i Ryiadh-Bihać bili bi dobro popunjeni preko sezone. Što se dijaspore tiče, pored ovih što ste nabrojali, Wizz bi dobro popunio poznate linije (Memmingen, Friedrischafen, Malmo…). Gravitirao bi mu Unsko-Sanski kanton (u kojem se nalazi sam aerodrom) koji ima 270.000 stanovnika i 4 najveći u BiH. Ima sasvim dovoljno potencijala za 500.000 putnika godišnje:
-sezonski letovi do Turske i Grčke za 270.000 ljudi (ako ih putuje 50%, bar 135.000)
-dijaspora koje ima bar 60.000+većina ih dolazi 2-3 puta godišnje+svake godine je sve veća (120.000-180.000 putnika godišnje)
-Arapi ( bar 50.000)
-turizam: (Nacionalni Park Una, Ostrožac, Ostrovica, Bužim, Ripački Slap,…)- treba pokušati privući tour operatore sa Zapada (pogotovo iz Njemačke i UK) da posjete ovaj dio zemlje (bar 50.000 putnika godišnje).
Ovo je ukupno 355.000 (415.000 sa većom dijasporom) putnika, što je sasvim dovoljno za ovaj aerodrom. Do 500.000 bi došli vrlo brzo.
Znake kako. Sezonski Dubai-Bihać dva puta tjedno, možda, ali veliko možda Sharjah-Bihać. Pa ni Tuzla nema letove za Bliski Istok. Riyadh? Nema šanse. Ne možete očekivati da će jedan Bihać imati 25% letova koje ima Sarajevo (a to bi bila ta minimalna 2 leta tjedno). Još manje šanse ima Kuvajt-Bihać.
Wizz Air u Bihaću? Punooooo premalen gradić i gravitacijska zona za tako što.
270.000 stanovnika i to još toliko siromašnih nema šanse da akumulira 500.000 putnika. Majko mila!
Ma koji turizam u Bihaću? Tko će potezati do Bihaća radi Une, Ostrošca i svega ovog ostalog. Ja živim toliko blizu Bihaću pa nikad za ovo što ste napisali čuo nisam. Možda je to i nešto najljepše na svijetu, ali, pobogu, pa nitko za to ne zna! A ako ne zna neće ni dolaziti.
Brojke koje ste napisali ne da su puno prenapuhane, nego ono punoooo prenapuhane. Vi stvarno očekujete da minijaturna dijasporica od 60.000 putnika može akumulirati 180.000 zračnih putnika? OMG! Ne da se šalite nego… Dobar dio dijaspore dolazi automobilima, autobusima, ne dolaze svi tri puta godišnje… Arapi 50.000? Auuuuu… Sezonski letovi do Turske i Grčke 270.000 putnika. OMG!!! Pa po vama bi Bihać bio veći od Tuzle i duplo veći od Banja Luke u najboljim danima 2019. godine. Dajte malo realnosti. Ovo ne da ste višekratno napuhali, nego ono enormno!
Bas tako
Bihać nema šanse pored Banja Luke
A još više nema šanse pored Tuzle(2 NAJVEĆEG AERODROMA U BIH)
ŠTA OVAJ ČOVJEK OČEKUJE DA ĆE BIHAĆ DOSTIĆI SJJ I TZL ZA GODINU PRIVUĆI TURISTE I TAMO NEKE ARAPE NEMA OD TOGA NIŠTA
Tuzla je trebala imati liniju za Bliski Istok Dubai
Vidjet cemo sta ce biti posle PCN
Banja Luka je na samo 150 km, isto toliko i Zadar, te Zagreb. Dakle dobar dio gravitacijske zone gravitira i Banja Luci i Zadru i Zagrebu. Kako aerodrom u majušnom gradiću, koji ima takva tri aerodroma na 150 km može uspjeti??? Koja je to glupost nad svim glupostima!
Moze uspjeti zato sto je to nacionalni interes.
Ne može. Jer nema putnika.
Ako je opstala linija Osijek – Zagreb i leti vec godinama, Bihac – Sarajevo ce biti superuspjesna.
Osijek-Zagreb košta 1,24 milijuna EUR godišnje. Ima li Bosna toliko za 6 letova tjedno? Linija je ostvarila tek 2186 putnika ili 3,5 putnika po letu. A Osijek je bitno veći od Bihaća, Zagreb bitno veći od Sarajeva i gradovi su neusporedivo bogatiji od ovih bosanskih.
Da, Bosna je spremna da ulozi i vise od 1.2 miliona EUR kako bi povezala ovaj udaljeni dio teritorije sa glavnim gradom.
Odakle joj, pobogu, novac. I to za nešto što je notorna glupost. Aerodrom Bihać znači:
– bar 120 milijuna EUR da se napravi
– bar 2 milijuna EUR za plaće i logistiku koja će nedostajati (toliko će faliti novaca)
– bar 3 milijuna EUR za PSO ako želite imati bar 2 dnevna leta prema Sarajevu ljeti i jedan dnevni let zimi (primjer Pula i Zadar)
Pa odakle BiH tolik novac?
Samo od nenaplacene naknade za koristenje vode Buskog jezera moze se napraviti bihacki aerodrom.
Hrvatska, go ahead!
I baš se taj novac nema za što pametnije iskoristiti, u Bosni ono baš ničega ne nestaje, pa će taj mega-višak novaca upucati u izgradnju aerorodroma.
Dosta tih nenaplacenih potrazivanja ima, moze se dosta toga uraditi.
Jedan od prioriteta je Bosanska krajina treba zaustaviti odlazak ljudi i uputiti ih prema Sarajevu a ne prema Zagrebu. Bosanci trebaju studirati u Bosni na vlastitom jeziku i kasnije snaziti bosansku ekonomiju.
Hrvatska neka rjesava svoj demografski deficit – Bosanska krajina ne smije posluziti za takvo sto.
Majko mila! Što napisaste vi, majko mila.
I da ima putnika Tuzla je duplo jeftinija
Vi znate koje će cijene biti iz Bihača?
Koje nacije interes?
bosanske
Alene, niste upućeni u turizam u BiH.
90 % arapa koji slete u Sarajevo odlaze da posjete Bihać najmanje dvije ili tri noći dok ih dosta ostaje i po sedam do 10 dana.
Putovanje autom traje između pet i šest sati.
Nema smisla porediti Tuzlu i Bihać u smislu kad Tuzla nema letova za Emirate zašto bi to Bihać imao. Mislim ono. Pa Tuzla se turistički ama baš nikako ne može porediti sa Bihaćom i Bosanskom Krajinom uopće.
Zašto nebi bilo putnika na relaciji Sarajevo – Bihać ???
Zašto BIH ne bi mogla imati PSO?
Iznosite čisto svoja mišljenja koja se ne temelje na bilo kakvim dokazima.
Jedini dokaz Vam je: ko bi to letio? Mislim ono ???
Više puta sam iznajmljivao Cesnu od gosp. Fahrudina iz Visokog za letove arapa u Bihać i nazad.
Itd, itd.
Zašto ne bi bilo putnika? Zato što je Bihać puno premalen i ima tri aerodroma na 150 km (Zagreb, Zadar i Banja Luka).
Zašto BiH ne bi imala PSO? Zato što nema 1,3 miljuna EUR za PSO i zato što je glupo trošiti novac na letove na kojima ne bi bilo ptunika.
Ne slažemo se.
Kakve veze i koristi ima Bihać sa aerodromima u drugim državama, pogotovo sada kada Hrvatska ulazi u šengen, a i od BNX?
Ima Federacija a i BiH milijuna ne sikirajte se, samo pameti nemaju.
Kakve koristi ima? Pa jednostavno ljudi koriste obližnje, veće aerodrome koji imaju brdo linija. A velik broj linija ima Banja Luka, još veći Zadar, a daleko veći Zagreb. Svi su oni na 150 km od Bihaća, a na nekim područjima Kantona su na samo 50-90 km. I da ti aerodromi privlaće putnike. I bez toga Bihać bi imao vrlo malo potencijalnih putnika, sa time ih neće imati uopće.
Predlozite Ljubljani da zatvore Brnik, Zagreb im je na 150 km, ima brdo linija (najkonektiraniji aerodrom regije). Brezice su samo 50 km od Franje.
Bratislava tek nema nikakvog smisla. Malmo, nonsens.
Zar vi stvarno uspoređujete Ljubljan i Bratislavu sa Bihaćem?
Ne usporedjujem, samo predlazem da svoje usluge ponudite Sloveniji, Slovackoj i Svedskoj.
Moje usluge koriste u Sloveniji.
Necete se ljutiti ako budem iskren, ali sam to i pomislio, kad sam pogledao statistiku Ljubljanskog aerodroma, Ipak se nadam da Slovencima niste savjetovali da zatvore Brnik i tako ustede novac.
Pobogu, zašto bi Slovencima savjetovao da zatvore Brnik?
Zato sto su Brezice na 50 km a Novo Mesto 90 km od zagrebackog aerodroma koji Brniku odvlaci putnike.
A Svedjani vole da prave ustede i kada cuju da bi zatvaranjem aerodroma u Malmeu mogli ustedjeti stotine milione kruna, bice odusevljeni.
Da Zagreb oduzima dobar dio putika Ljubljani, ali onda ima svejedno 1,5 milijuna i više putnika što ga čini i više nego isplativim.
Bihać ne možete uspoređivati ni sa Ljubljanom, niti sa Malmom. Pobogu! Majo mila koja prepotencija i nerealnost.
Poanta je gosp. Alene da vi ne mozete da shvatite da je aerodrom u Bihacu stvar od nacionalnog interesa i isplativost nije njegova primarna svrha. Stoga ce njegova izgradnja i kasnije odrzavanje biti pomognuto iz proracuna.
Znate to stoji kada projekt ima nekog smisla. Aerodrom u gradiću od 50.000 stanovnika je notorni nonsens!
I Sveučilište bi dobro došlo Bihaću. Pa što ga ne naprave?
Bihac ima univerzitet 🙂
Čestitam. Pa što onda ne bi imao i aerodrom. U stvari baš sam glup. Pa i Travnik (15.000 stanovnika) ima sveučilište, zapravo dva. Pa što onda ne bi i Bihać imao. Ipak je to Bosna.
Kad su Ploce pravile aerodrom, moze i Travnik 🙂
Ipak je to bila Hrvatska 🙂
Ploče nisu radile aerodrom nego su ga nasljedile iz vremana Jugoslavije.
Ne ocekuje od Vas niko da znate koliko Travnik ima stanovnika ali ako vec hocete da ovaj stari bosanski grad omalovazavate, barem prije toga na Internetu provjerite koliko ljudi stvarno zivi u ovom gradu.
Na internetu sam i provjerio. Ja Travnik osobno jako volim, prekrasan grad sa starim osmanskim centrom i odličnim ćavapima. Ali dva sveučilišta, bog te mili.
Znate onaj vic kad stane Croatia bus u Travnik: “Dragi putnici, dobro došli u Travnik. Stojimo 30 minuta. Možete pojesti sendvič, otići na WC ili upisati i završiti neki fakultet”.
Da, isti takav vic postoji i za Slavonski Brod.
Nisam ga čuo. Iskreno. A ja stvarno znam brdo viceva. Ali…
Kad moze Varazdin imati univerzitet zasto ne bi mogli i Bihac i Travnik?
Mislite da su Bosanci intelektualno inferiorni?
Varaždin nema sveučilište. Postoji Sveučilište Sjever koje je Sveučilište za Varaždin, Koprivnicu i Čakovec. A ta tri grada imaju 106.000 stanovnika.
Ne radi se ovdje o inferiornosti, nego o činjenici da je netko otvorio dva sveučilišta u majušnom Travniku koja dijele diplome šakom i kapom. Kada je prva generacija diplimirala u Travniku Federalna televizija je radila razgovor sa jednim studentom i pitala ga “kako se osječate kao akademski građanin” a ovaj je rekao: “Da sam ja znao kako je to lako, ja bi i srednju školu završio”.
Alene, ocito ne poznajete trziste i profil putnika koji bi letili za Bihac. Procitajte komentar mladjahnog Karla i upotpunite svoje znanje. Postoje osnovni mitovi koje morate razbiti u svojoj glavi:
– Bihac mali grad pa ne treba imati aerodrom
bihacki aerodrom nece opsluzivati samo stanovnike grada Bihaca (50k) vec stanovnike citave Bosanske krajine (300k) pa i hrvatske gradjane koji gravitiraju lokaciji aerodroma.
– Nema ko da leti na/sa bihackog aerodroma
Mozda niste svjesni i ne znate mnogo o turistickom potencijalu ovog podrucja ali ovaj kraj privlaci mnogo turista posebno sa Bliskog istoka i tu ima prostora za dalji rast.
Ogroman broj ljudi je napustio ovo podrucje i otisao na privremeni rad u zemlje EU, ali vise puta godisnje posjecuju svoju domovinu
– Nema logike za uspostavljanje linije Bihac – Sarajevo
Bihac mora imati konekciju sa glavnim gradom – svakom stanovniku Bosanske krajine treba omoguciti da za 3 sata moze doci do Sarajeva. Ovo je obaveza drzave prema svojim gradjanima i tu se novac mora naci.
– 300.000 ljudi gravitacijske zone je punooooo premalo za aerodroma. Puno premalo!
– koji turistički potencijali Bihaća. Pa nitko nije čuo za ove “turisičke znamenitosti” koje spominjete. Ja prvi koji idem stalno na short brakove i samo sam 200 km do Bihaća.
– Bihać nema ogromnu dijapsoru. Ta dijaspora je puno premala. Ako se radi o 50-100.000 ljudi kao što to neki ovdje piše to je punoooo premalo.
– Bihać ne mora imati konekciju sa glavnim gradom ako za tako što nema putnika, pobogu. I Virovitica bi trebala imati konekciju sa Zagrebom, i Gospić, i Makarska, pa nikome ne pada na pemat da tamo grade aerodrome.
Alene, poslednji put kada sam gledao na mapi, Makarska je bila blizu Splita (ima aerodrom), Gospić blizu Zadra (isto ima aerodrom), a Virovitica nije bila mnogo odmakla od Zagreba.
Legitimno je povezati udljene delove zemlje sa glavnim gradom – nemojte da osporavate to pravo drugim zemljama, jer Hrvatska to radi. I treba da radi.
Ovde je, kao što sam već pisao, rešenje da Air Serbia leti Beograd – Sarajevo – Bihać, sa spavanjem posada u Bihaću. Uslov je peta sloboda od Sarajeva do Bihaća, što bi BiH dozvolila, jer nema razloga da ne dozvoli.
Bihać – Banja Luka 154 km
Bihać – Zadar 152 km
Virovitica – Zagreb 155 km
Makarska – Split 103 km
Gospić – Zadar 106 km
Koja je razlika?
Legitimno je, ali ne svako selo, pobogu. I to selo koje je samo 150 km od drugog aerodroma!!!!
Beograd-Sarajevo-Bihać. OMG. Bosna bi dozvolila petu slobodu na domaćem letu Air Serbiji? OMG.
Po vasim kriterijima je i Zadar selo.
Koliko stanovnika gravitira ovom gradu, sorry, selu.
Pa sa 75.000 stanovnika sigurno da nije selo, ali bogami nije ni velegrad. Iskreno on je manji grad. Koji sigurno ne bi imao aerodrom da nije turistička sila. Kako god, Bihać je još mali. Zadru gravitiria 350.000 stanovnika. Puno premalo za aerodrom. To je i razlog zašto zimi nema letova i putnika (manje od 1000 putnika ostvare zimi, tj. oko 30 putnika dnevno).
I sve vam to ovisi o percepciji. Kad smo bili u Shanghaiu dočekao nas je načelnik jednog sela koji je rekao da je presretan što je moj tim došao u njihovo malo selo. Malo selo je imalo 100.000 stanovnika.
Onda je po vama Sibenik sa svojih 35 000 stanovnika manje selo. Mislim, to je vasa percepcija sa kojom ce se Sibencani vjerujem sloziti. Ali to je manje bitno.
Ako dubrovackom aerodromu gravitira manje od 150 000 stanovnika, zadarskom manje od 300 000 zasto se ne zalazete da se PSO linije iz ovih gradova ne lete zimi? Zbog cega ne dignete glas i jasno kazete da je to glupost i da drzava ne treba trositi novac na takvo sto?
Napisite to ovdje jasno.
Zašto bi, pobogu rekao da su linije između Dubrovnika i Zagreba nonsens i da ne bi trebale letjeti zimi. Pa zar stvarno možete uspoređivati Dubrovnik sa Bihaćem? Zar stvarno možete upsoređivati grad koji je 700 km od Zagreba sa onim koji je 150 km od zagrabačkog aerodroma?
Pa po istoj logici biste trebali kritikovati postojanje letova Zagreb – Dubrovnik:
– Nema dovoljno putnika.
– zaboga Dubrovnik je selo (45 000 stanovnika)
– samo 150 kilometara od sela Dubrovnika se nalazi podgoricki aerodrom
Niste gosp. Alene nimalo dosljedni.
Vi rezonujete po principu:
Sto je dopusteno volu (Hrvatska) nije dopusteno Jupiteru (Bosna).
Zar vi stvarno uspoređujete prebogati i turistički Dubrovnik sa presiromašnim i nimalo turističkim Bihaćem?
Vi stavljate u usporedbu Bihać koji je u okruženju ogromnih Zagreba, Zadra i Banja Luke spram Dubrovnika koji je u okruženju Podgorice, a koja je manji aerodrom od Dubrovnika?
Majko mila, veće brdo nonsensa nisam već dugo pričitao.
Gosp. Alene, ovdje se sa vama ne slažem. Bihać je turistički grad kojeg posjeti oko 300 hiljda turista godišnje, nije kao Dubrovnik, ali morate imati na umu da Dubrovnik i ostali gradovi u Hrvatskoj nemaju more, ne bi imali ni 100 hiljada putnika zajedno. Onda što se tiče PSO-a i novaca. BiH je 2019 zaradila oko 50 miliona eura od naplate preleta drugih aviona preko teritorije BiH, a gdje je tu 2020, 2021, plus aerodrom Sarajevo ima svoj budžet, onda postoji novac Vlade FBiH, Ministarstva i komunikacija BiH. Onda napominjem da je linija Banja Luka – Sarajevo postojala dok je BH Airlines letio, postojala je i za Beograd, Skopje itd. PSO bi mogao biti bez problema napravljen i u BiH, a Bihać i Sarajevo bi mogli biti povezani, zato jer autom treba minimalno 7 sati, područje Bosanske Krajine jeste nešto siromašnije od ostatka BiH, ali vi kako pišete kao da narod tamo nema hljeba da jede. Naravno da ima, a veza sa Sarajevom u kojem sa okolicom gravitira preko 650 hiljada ljudi, koji je težak preko milijardu KM i koji je povezan sa direktnim linijama ka Zapadnoj, Sjevernoj, Srednjoj Europi i Bliskim Istokom, a od ove godine najvjerovatnije i sa SAD-om, naravno da bi linija bila od značaja za Bihać i taje dio BiH. Kada mogu Pula i Rijeka za Zagreb, mogu Bihać koji ima preko 50 hiljada stanovnika i Krajina sa 350 hiljada, kao i Banja Luka sa 200+ hiljada st za Sarajevo.
Odakle vama podatak da Bihać posjeti 300.000 turista godišnje. Nema šanse. Kanton Sarajevo je u rekordnoj 2019. posjetilo 665.489 turista, a Bihać bi posjetilo pola te brojke. Nema šanse.
Istina je da Dubrovnik nema more ne bi imao ni 100.000 putnika. I?
E kada bi to bilo tako jednostavno da se novac kontrole leta prebaci na PSO. Sarajevo-Banja Luka nije bila linija nego samo stop do Zuricha.
Dajte se dogovorite. Prvo je netko rekao da treba 5 sati, pa 6, pa 7. Sveznajući google maps tvrdi da je između ova dva grada potrebno tek 4:38 sati. A za tako kratku vožnju se nikako ne isplati raditi aerodrom. Pa avionom vam treba bar 3 sata, to je samo sat i pola manje (pola sata do aerodroma, sat vremena prije zbog check ina, pola sata rezerve za zlu netrebalo, 45 minuta leta i 15 minuta od aerodroma do grada).
Narod je tamo puno presiromašan da leti. I u Hrvatskoj je narod siromašan da leti, a kamoli u BiH, a kamoli tek u Bihaću.
Rijeka nema letova za Zagreb. Pula ih ima jako malo iako je ozbiljan turistički restort. I za tu liniju se izdvaja enormna svota novaca. Oko 3 milijuna EUR.
Krajina nema 350.000 stanovnika. Unsko-sanski kanton ima tek 273.261 stanovnika. No, zapadni dio tog kantona gravitira Zadru od kojeg je 116 km udaljen, istočni Banja Luci od koje je udaljen tek 58 km, a sjeverni Zagrebu od kojeg je udaljen tek 95 km.
Ovo je do sada mislim komentar sa najvise napisanih netacnosti.
– Nema šanse da bihac ima 300k turista
– voznja automobilom na relciji bihac – sarajevo traje 4:38
– Narod je u Bihacu puno presiromašan da leti (ovo je na tragu predsjednikovih teza)
– Bosanska krajina nema 350 000 stanovnika
Nakon toliko broja poluinformacija i neistinitih tvrdnji, nema smisla ista komentirati.
Ja sam konkretne brojke izbacio uz citiranje konkretnih izvora. A vi slobodno napuhavajte brojke.
Ja ne znam kako vama izbacuje na google mapi da do Bihaća treba samo 4 i pol sata, ali to u realnosti nije istina, pogotovo ako ljudi idu preko Doboja. Možda je sad nešto manje vremena otkako otvorio novi autoput iznad Zenice, ali opet ima jako puno. A nemojte predstavljati građane Bosne i Hercegovine i Hrvatske da su siromašni, jer sam siguran da u obje države preko 90% stanovništva ima mogućnosti da leti avionom, ako ne do Amerike, po EU da, pogotovo sada otkako su kod nas popularne LCC aviokompanije.
Pa upišite u Google maps pa ćete vidjeti i sami.
U Hrvatskoj sigurno 90% ljudi ne može letjeti. A Bosna je svjetlosnim godinama iza Hrvatske.
Mogu i u Hrvatskoj i u BiH. Malo pretjerujete. A ne bih rekao da je BiH iza Hrvatske svjetlosnim godinama. U Hrvatskoj jeste nešto viši standard, ali isto tako iz Hrvatske se mnogo više godišnje ljudi iseli, a i Hrvati dolaze kupovati namirnice i hranu u BiH, a ne mi i Hrvatsku, ako ćemo tako gledati stvari
U Hrvatskoj je nešto viši standard? Nešto viši?
Hrvati dolaze kupovati namirnice u BiH? I koji je argument tu?
Pa argument je to što govorite da ste svjetlosnim godinama ispred nas, a ne možete od svojih plata kupovati u svojoj državi, pa dolazite kod nas. Ljudi masovno odlaze, ali za to je u vašem slučaju kriva EU, jer ste članica i granice su otvorene, a imam internet vidim šta se dešava sa Petrinjom, Glinom itd. Ljudi žive bez krova nad glavom, a država ništa ne čini. Nemojte shvatiti komentar uvrijedljivo, ali neću dozvoliti da neko omalovažava moju državu i da se predstavlja BiH kao da je Jemen, a dobro znate u realnosti, bez ikakvih statistika političara, da svi građani bivših EX-YU Republika žive na istom nivou, osim Slovenaca.
Majko mila. Ljudi koji su blizu granice odlaze kupovati tamo gdje im je jeftinije. Tako su Hrvati odlazili kupovati u Sloveniju i Mađarsku (bogatije države), ali sada Slovenci dolaze u Hrvatsku (siromašniju državu). To ne radi raja koja ima novaca nego ona koja ga nema. I kakve to veze ima sa standardom?
Pa jel moguće da vi tvrdite da Hrvatska nema daleko veći BDP per capita i da nema neusporedivo veći standard od BiH? Jel to stvarno moguće?
Ljudi više ne odlaze u EU. Dapače, počeli su se vračati.
Ljudi u Glini nemaju krov nad glavom? E sad ste ono provalili. Ja sam u Glini bio organizator državnog prvenstva u IX. mjesecu 2021. Grad nam je dao ozbiljan novac. U Glini je gotovo sve obnovljeno. Osnovna škola je najbolja u Hrvatskoj. A bila je skoro pa cijela srušena u potresu.
Svi građani regije žive na istom nivou? No, vama istinski nije dobro.
U Hrvatskoj med i mlijeko. Hahaha.
Mogu Vas u Vladi zaposliti da promovirate njihov rad i pomognete im na sljedecim izborima.
Popricajte sa ljudima u Glini, Hrvatska se tu nije proslavila.
Da, odlazak preko granice da se kupuju osnovne zivotne namirnice ukazuje na nizak standard stanovnika. Svedjani koji stanuju u blizini granice nikad je nece preci da bi kupili duplo jeftiniji proizvod. Uporedite GDP Hrvatske i Bosne a zatim Hrvatske i Svedske i onda cete vidjeti gdje se Hrvatska nalazi (na dnu kao i Bosna).
Daleko od toga da je u Hrvatskoj med i mlijeko. Daleko od toga!!!! Ali da je situacija višekratno bolja nego u BiH to je baš svima jasno.
Ja sam u Glini kod kuće. Tamo sam “živio” cijeli 8 i 9. mjesec, imam tamo tim, radim sa svim ljudima tamo, uključujući i gradonačelnika Jankovića, radio sam tamo Državno prvenstvo ove godine. To što govorite može samo reči netko tko nije iz Gline. Ja jesam!
Hrvatska se nalazi na dnu kao i Bosna. Ajde nazdravlje.
O uspjehu Hrvatske u potresom pogodjenim podrucjima moze vam reci vise osoba koja je Premijera Hrvatske gadjala jajetom. Ili hocete da kazete da je u Hrvatskoj kad te neko gadja jajetom to izraz zahvalnosti?
GDP per capita u 2020:
Svedska 52 129 EUR
Hrvatska 13 896 EUR
Bosna 6 032 EUR
Ovo je to dno o kojem vam govorim i razlog zasto stanovnici iz Hrvatske dolaze u Bosnu da kupuju hranu. To rade jer su cijene u njihovoj domovine visoke i stoga cine njihov standard jednakim standardu stanovnika Bosne. Kapirate? GDP per kapita u Hrvatskoj je veci ali su i cijene tako da stanovnici dvije Balkanske zemlje imaju u konacnici jednak standard.
I vi baš odabrali Švedsku koja je istinski vrh. Čestitam. 14.000 i 6.000 nisu ni blizu.
Standard Hrvatske i BiH je isti? Čestitam! A bogte veće gluposti istinski nisam pročitao.
U BiH odlazi siromašnija raja u kupovinu, ali to svakako nije masovna pojava.
Slovenija ima GDP per capita od 26 000.
Imam jednostavno pitanje za vas:
Sta biste kazali Slovencu koji bi rekao da je Slovenija svjetlosnim godinama ispred Hrvatske po ekonomskom razvoju?
Pa Slovenija je svjetlosnim godinama ispred Hrvatske. Kao što je Hrvatska ispred Bosne.
Iskren odgovor, to postujem.
Zato se ne ljutite kad Vam slovecni kazu da ste sirotinja i da nemate novca za neke infrastrukturne projekte koje Slovenci uspjesno provode.
Zar se netko ljuti?
Prema vasoj logici i dio karlovacke, licko-senjske i sisacko-moslovacke zupanije bi gravitirao aerodromu Bihac sto znaci vise od 400 000 stanovnika.
Istovremeno turisti koji budu zeljeli da posjete NP Plitvicka jezera, koristice bihacki aerodrom.
Definitivno, izgradnja ovog aerodroma bi mogla biti opravdana.
Za skroman aerodrom sa pistom dugom 2500 m, potrebno bi bilo osigurati ne vise od 60 miliona EUR.
Hahaha. Je. Evo iz Karlovca će sigurno letjeti preko Bihaća. Neosporno.
Kao što će i ljudi za Plitvička jezera letjeti preko Bihaća. Apsolutno.
Nema šanse da naprave aerodrom za 60 miljuna. Pa već su uzalud potrošili 20 milijuna a još baš ništa nije napravljeno.
Znate li citati? Napisano je “dio” karlovacke zupanije. Da li to vidite???
Da, turisti koji ce htjeti posjetiti Plitvice slijetace i na bihacki aerodrom, to je sasvim sigurno.
A bitne razlike. Baš će ljudi koji su na 40-70 km od Zagreba putovati preko 120 km udaljenog Bihaća. Čestitam!
Ljudi koji će htjeti posjetiti Plitvice će slijetati na Bihać. Hahahahahaha, vic godine!
Ali hoce oni iz Titove Korenice i naselja uz granicu sa Bosnom. Zar je to tako tesko pojmiti.
Vama je svasta sto vam je ovdje sugerisano bilo vic ali onda nerado shvatite da se vecina toga ostvari. Tako ce biti i sa posjetiteljima Plitvica 🙂
Zašto bi pobogu netko tko je iz Plitvica i samo je 135 km od Zagreba i 119 km od Zadra (dakle sat vremena vožnje) koristio Bihać, pralazio granicu i išao izvan Europske unije? Pobogu????
A putnika iz Korenice (koja više nije Titova) će stvarno biti. Ma tako veliki grad će akumulirati bar 20 putnika godišnje.
Netko iz Plitvica ce koristiti Bihacki aerodrom iz tako jednostavnog razloga – udaljen je samo 30 km. Cudi me kako to niste primijetili.
Drugi razlog je taj sto ce turisti moci koristiti smjestajne kapacitete u Bihacu a u Plitvice ici na jednodnevne izlete – to vec rade neki turisti iz EU.
Korenica ce akumulirati isto onoliko putnika na bihackom aerodromu koliko danas Kulen Vakuf akumulira putnika na zadarskom aerodromu – vi ste poceli sa pricom da Zadar privlaci putnike iz Bosanske Krajine i da u pravu ste moji rodjaci iz Martin Broda i Kulen Vakufa ce sigurno koristiti zadarski aerodrom cim budu imali razloga da negdje putuju.
Zašto bi netko prelazio granicu BiH i odlazio izvan EU; ako ima na sat vremena zagrebački aerodrom sa gomilom linija? Majko mila!
I na koncu koji aerodrom u Bihaću. Pa to još nije ni poljana, majko mila.
Da Zadar privlači putnik, pa i iz Bihaća. I zato Bihać nema potencijala ni budućnosti.
Zato sto mu treba samo 20 minuta da stigne na taj aerodrom i nekim slucajem na tom aerodromu postoji linija koja ga povezuje sa destinacijom koju zeli posjetiti. Vrlo jednostavno.
No to sigurno nije istina. 30 km je više od 20 minuta, kao što je i prelazak granice još bar toliko. A za toliko je skoro već u Zagrebu koji ima više desetaka linija od tog fantomskog Bihaća za kojeg ako će letjeti 3-4 linije biti će to fantomski uspjeh.
Konačno na Plitvice nitko neide avionom. To su sve organizirane posjete kao dio obilaska Hrvatske i susjednih zemalja, ili kao jednodnevni izleti sa Jadarana. Nitko na Plitvice neće doći avionom samo radi Plitvica. A ako i hoće sigurno to neće raidti preko minijaturnog aerodroma u BiH.
Znajuci njihove preferencije, arapski turisti ce biti mnogo zainteresirani za Plitvice. Ako vizni rezim ne bude prepreka, ocekujte mnogo Arapa koji ce dolaziti na jednodneve izlete na Plitvicka jezera. Ovi turisti ce koristiti usluge bihackog aerodroma.
Mislim da bi i Hrvatska trebala biti zadovoljna ovim aranzmanom jer ce to znaciti vise turista u NP Plitvice koje su, rekao bih, neotkrivni biser turisticke ponude Hrvatske.
Ma naravno. Tipičan Arapski turist dolazi iz Abu Dhabia u Bihać (ni u ludilu Sarajeva), skoči do Plitvica i onda uživa 10 dana u silnim hotelima i čudima koje nudi velegrad Bihać.
Plitvice su neotkrivani biser turističke ponude Hrvatske? Isusa ti boga???? U 2019. na Plitvicama je bilo 1,8 milijuna turista. Broj turisata u cijeloj BiH u 2019. je bio 1,6 milijuna.
Vi stvarno mislite da Arapi dodju u Bosnu da bi boravili u Sarajevu?
Zar mislite da je 1.8M turista brojka koja odgovara turistickom potencijalu Plitvica?
Mozda mi se cini, ali vi o turizmu ne znate mnogo.
E da, ja stvarno ne znam ništa o turizmu. Da!
1,8 milijuna turista je ogromna brojka. To je 10% svih turista u Hrvatskoj. Više turista nego ima velika večina gradova u Hrvatskoj. Više turista nego ih ima cijela BiH. Ako to vama nije velika brojka, bojim se da vi nemate pojma o turizmu.
Hmmm… ovo je sad već pomalo i za ne poverovati.
Rekosmo da treba kvalitetno povezati glavni grad sa udaljenim delom teritorije, remember? Kao Zagreb-Dubrovnik (PSO). Ili Atina sa ostrvima, ili sa Kastorijom. Neko će iz Bihaća da se vozi za Banjaluku, pa da leti za Sarajevo (letom koji ne postoji)? Kakve onda ima veze koliko je udaljena Banjaluka?
I zašto BiH ne bi dozvolila petu slobodu bilo kome, kad nema svoju kompaniju (izuzev ove što vozi sa A320, možda je to odgovarajući avion za Sarajevo-Bihać, ne znam)? Dozvolila bi – eto, možda Croatia bude brža od Air Serbije – kao što će dozvoliti i Banjaluka-Trebinje, što je takođe potrebno (uvek postoji dovoljno mali avion).
Bože. Ne daju se pete slobode za domaće letove. To se jednostavno ne radi, pobogu!
Konačno koja bi logika bila linija Bihać-Sarajevo-Beograd? Pa tko to radi više danas (osim Croatie Airlines kao rudiment 35 godina stare JAT-ove linije).
– nije 300 000 “puno premalo” (haha) kada se udaljeni dio zeli povezati sa ostatkom drzave (opet zaboravljate bitnu cinjenicu)
– ukoliko niste culi o turistickim potencijalima Bihaca i rijeke Une, najbolje da malo istrazite i procitate nesto
– dijaspora Bosanske krajine, ovdje ste izgleda bas neupuceni i dopustate sebi svakakve zakljucke
– Bihac treba da ima konekciju ako drzava odluci da je to njen interes i ako zeli da krajisnici ne idu na fakultet u Zagreb nego u Sarajevo (nece valjda pitati Alena trebaju li to uraditi ili ne).
Da 300.000 je jako malo. Poglavito što od tih 300.000 dobar dio na zapad preuzima Zadar (na 100 km), na sjever Zagreb (na 130 km), a na istok Banja Luka (na 100 km). Svi ovi aerodromi su od Bihaća na 150 km i samom Bihaću oduzimaju putnike. Ne gradi se aerodrom koji je na 150 km od jednog aerodroma, a kamoli od tri aerodroma.
Još manje se radi aerodrom koji je bi imao jedan let sa turboletom za Sarajevo.
Vrlo jednostavno, ja sam svaki tjedan na short breaku u široj zagrebačkoj okolici. Pa nisam nikad čuo. Što vam to govori?
Majko mila čovječe božji
– ne radi se aerodrom ako imate samo 250.000 ljudi koji mu gravitiraju
– ne radi se aerodrom ako u okolici imate tri aerodroma na samo 150 km, od kojih jedan ima 3,5 milijuna, a drugi milijun putnika
– ne radi se aerodrom ako imate vrlo siromašno stanovništvo
Naravno da se radi kad mediokriteti upravljaju drzavom. Kada i naprave i vidi se neisplativost usutit ce se i idemo opet dalje samo sad jos siromasniji.
Nažalost!
Ima razlicitih vrsta turista, tako da u zavisnosti kojoj vrsti pripadate ja vam mogu reci zasto niste culi za dragulje turisticke ponude Bihaca i okoline.
– Postoje turisti koji obilaze muzeje, galerije, interesuje ih arhitektura, umjetnost i oni znaju biti jako izbirljivi i njima Bihac ne moze mnogo ponuditi.
– Mozete sresti i turiste koji uzivaju u aktivnom odmoru, sportu, boravku na otvorenom, prirodne ljepote su ono sto im pruza zadovoljstvo a urbani ambijent je nesto sto hoce da izbjegnu. U ovom slucaju je Bihac pravi izbor.
– Za neke turista najbitnije je da na destinaciji mogu naci mjesto da se dobro najedu, popiju nesto i naprave par selfija i fotografija lokalne znamenosti. U Sarajevu ih zovemo “burek turisti” a Bihac im moze nesto ponuditi ali nije to nista posebno.
Vjerovatno ne spadate u drugu skupinu turista, tako da bi to objasnilo zasto nikad niste bili u Bihacu. Posto takodje sumnjam da bi vas se moglo svrstati u 1. skupinu, strahujem da pripadate trecoj.
Ja upravo spadam u drugu i treću kategoriju turista. Poglavito drugu!
Ako vi tako kazete.
Neki vasi postovi ukazuju da ne pripadate drugoj skupini, ali neka vam bude.
Neka vi znate kojoj skupini ja pripadam, a ja to ne znam.
Ja znam ono sto ste vi pisali na ovom portalu i kazem da to sto ste pisali ne upucuje da pripadate navedenoj skupini turista. Dakle, ja ne tvrdim nista samo se sjecam nekih vasih postova.
To iz mojih postova nikako niste mogli zaključiti. Ali baš nikako. Ja o tome nikada pisao nisam.
Ah, ne mozete se sjetiti svih vasih upisa kad ih imate na stotine u jednom danu.
Ali ste nekoc opisivali vase preference kada posjecujete Sarajevo – ono sto sam procitao slaze se sa mojim opisom burek turiste.
Sarajevo je stvarno specifična destinacija. Gledajte, ja sam planetu proputovao bar dva puta. I uvijek uzimam rent’a’car na destinaciji i obilazim znamenitosti. Ali baš svaki puta. Nisam od onih koji čuče u hotelu, žderu i kupaju se.
Ja sam iz BiH pa prvi put cujem za ove lokalitete.
Niza srednja klasa bosanskog drustva rijetko putuje izvan kantona u kojem zivi, tako da je sasvim moguce da vam Bihac nije na radaru kao destinacija za odmor.
Vjerujem da ste bili u Neumu ili na Makarskoj rivijeri.
Ako nema internih putnika (ne odlaze iz kantona), ako ima malo stanovnika i to siromašnog, ako dijaspora nije velika. A tko će onda letjeti za Bihać?
Nije citavo bosansko drustvo sastavljeno samo od nize srednje klase, moj Alene.
Znam da je to tesko za povjerovati, ali skoro svi Bosanci imaju barem jedan dnevni obrok. Samo veoma rijetki nemaju leba da jedu ali se mogu gadjati kestenjem. I svi imaju para da kupe sapun – vecina nemaju novca da kupe parfem, ali za sapun imaju.
Majko mila, što vam je ovo trebalo?
Vjerujte da je sve sto sam napisao istina i da mi je nekada vrlo tesko da uvjerim druge ljude u to. Ne mogu ljudi da vjeruju da postoji nesto kao proracun u Bosni.
Zašto to ljudi ne bi vjerovali?
Zato sto ozbiljni ljudi misle da u Bosni, citiram, “ljudi nemaju leba da jedu”.
To nitko ne misli!
Uglavnom ljetujem na otocima po Hrvatskoj. U pravu ste, Bihac zaista nije moje ciljano odrediste iako za prosjecan boravak od 7 dana na npr. Visu gdje sam boravio ove godine bih mogao boraviti mjesec i pol u Bihacu ali mislim da se opet ne isplati.
Da, postoji i srednja klasa koja zeli da presentira svoju uspjeh, pa ih mozete sresti u Istri, na Jadranskim otocima, Maldivima, Zanzibaru…
Takvi ljudi nikad nisu culi za slapove na Uni, nikad nisu bili na planini Vranici, ne znaju gdje se Pliva uliva u Vrbas itd. to je za njih tako obicno i neinteresantno.
Bojim se da je tako.
Je prezentiram iskljucivo svoj odmor, a za prezentaciju nekih odredista koja su ok za usputno stajanje i popiti kavu na proputovanju nije moj posao.
Jasno.
Ne znam kako biste usputno mogli popiti kafu na Prokoskom jezeru ili u selu Lukomir, ali potvrdjujete moju tezu o snobovskom turizmu.
Prokosko jezero. Bio biciklom iz pravca Fojnice. Dakle ledenicko jezero sa gomilom bespravno sagradjenih brvnara i koliba koje malo je reci ne lice ni na sta osim obicnih supa, a za koje su kanalizaciju sproveli upravo u navedeno jezero. Time su unistili i postojanje endemske vrste vodozemca tritona koji je nekad obitavao u jezeru a sad oliva znate sta. Sad da li sam snob sto izbjegavam papanluk koji drzava dopusta i od zaista nekad lijepe lokacije su dopustilibda se napravi ruglo? Ali tako je to kad turizmom pocne da se bavi onaj koji nije izasao iz svoje palanke. Dakle preporuka za zaobici u najsirem luku!
Ajoj.
http://www.prometej.ba/clanak/ljudi-i-krajevi/mrena-na-gorskom-oku-4953
Ajme majko.
Pusti polupismenog Dinu, moras otici sam da vidis ali nemoj ko svaki papak otici vikendom.
Na ljeto porani jedan dan, popni se na brdo iznad Prokoskog jezera i uzivaj u pogledu.
Bio i nazalost doslovno je opisao kako jest stanje. Pogled je super dok ne sidjete dole, a onda vidite da je lokaciju zalosjeo polusvijet koji nema ni sredstava ni ideje da taj dar prirode oplemeni vec naprotiv omrznuo mi je samo sjecanje na jezero. U povratku je dosla grupa terenskih vozila medju kojima su bila i ona iz Poljske, Madjarske, Austrije… Ocito se radilo o nekom medjunarodnom druzenju ljubitelja terenske voznje sto je skroz OK ali me bilo bas stid u kakvom svjetlu ce predstaviti BiH dovodeci ih da to vide.
Tužno.
Polupismenog Dinu? Upozoravam vas, idući puta tako nešto napišite i bit ćete banani!
A znate li kojeg Dinu sam nazvao polupismenim i zasto?
Kojeg god da jeste. To je krajnje neprimjereno i ovaj portal neće to dozvoljavati.
A zasto vam je nazivanje nekoga polupismenim neprimjereno? To je mnogo bolje nego biti nepismen. Svakako da nekoga nazivati polupismenim nije neprimjereno ako ta osoba to zaista jeste – to je samo navodjenje cinjenica.
Mnogo je neprimjerenije kada vi gospodina Foglara nazivate krezubim, smrdljivim i celavim ako on nema takve osobine. Ako on zaista ima takve karakteristike onda bi to samo bilo navodjenje cinjenica i gosp. Foglar se ne bi trebao ljutiti.
Ovdje ljudi vrlo olako karakteriziraju ljude koji su antivakseri i imaju drugačije stavove kao polupismene. Iako je dobar dio njih doktora znanosti, sveučilišnih profesora, akademika…
Ja samo naovodim stereotip po kojem ljudi na ovom portalu sve antivaksere nazivaju krezubim, čelavim i nepismenima, a kako je g. Foglar antivakser bit će da je onda i on takav!
Ako je vama Prokosko jezero primjer turisticke lokacije za pqreporuku onda i vi potvrdjujete moju tezu tko pise.
Da, planina Vranica sa Prokoskim jezerom je jedna od najljepsih priordnih ljepota Bosne. Ali meni je potpuno razumljivo ako vi to ne smatrate tacnim. Potpuno vas razumijem.
Jeste vi procitali gornji post. Prokosko jezero je primjer devastacije i to najgore vrste. Jezero je prepuno izmeta jer je u njeg sprovedena kanalizacija bezbrojnih bespravno sagradjenih brvnara. Ako vi to smatrate primamljivim onda uzivajte!
A vi ste nedavno bili na Prokoskom jezeru?
Ako jeste, da li ste produzili jednom od planinskih staza? Jeste li nasli ista lijepo na ovim stazama?
Nista zbog cega bi ljudi avionima dolazili da vide..
Upravo tako.
Pa vjerojatno je ako piše o tome.
Istinski tragično!
Nitko nije rekao da nije tako. Ja to niti znam niti ne znam jer se o tome baš nigdje ne piše, ne reklamira se, nema toga nigdje. Ali, ako toga nema onda to nije turistička destinacija. Nažalost.
I što je to bitno?
Tako rezonira ogromna većina ljudi.
Evo ga. Sorry, ali onda nije problem u nama, nego u turističkoj zajednici tog kraja.