Air Serbia je konačno pustila u prodaju letove za Tianjin, nakon mjesec i pola zakašnjenja. Letovi će krenuti 9.12. i operirat će se jednom tjedno petkom, a povratak iz Tianjina je nedjelju, nakon 27,5 sati u Kini kako bi se posada odmorila za povratak. Kada se ukinu restrikcije za Kinu za očekivati je da se linija poveća na dva tjedna leta. Istovremeno za Beograd leti i Hainan na liniji iz Pekinga jednom tjedno, subotom.
Tianjin je ogromna trgovačka luka Kine, najbliža luka Pekingu sa kojim je povezana ultrabrzim vlakovima koji putuju svega pola sata. Grad ima 13,9 milijuna stanovnika i šesti je najveći grad u Kini. Grad je poznat po Airbusovoj tvornici (od 2008).
Iako je čudno da Air Serbia nije radije pokrenula Shanghai, vrlo vjerojatno se radi o nekom dogovoru sa kineskim vlastima i navodno se očekuje pokretanje letova za Shanghai od strane jednog od najvećih kineskih kompanija. Kako god, Tianjin je istinska nicha, a Air Serbia je kompanija koja otvara niche. Ovo istinski dobra prilika za Air Serbiu i konekcije preko Beograda.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia
Ima dosta komentara
Da
Evo pošto ste se svi nalupali i frenetično ste ili za ili protiv, moram da vam kažem par stvari onako kako jeste.
1) Nema ograničenja u broju putnika po letu
2) karte su planule bukvalno
3) kineska nova godina je blizu gde ogroman broj kineza migrira. Beograd zvanično od 2019. organizuje proslavu kineske nove godine.
4) zbog Covid ograničenja, ne mogu da imaju posadu koja se odmara u Kini 7 dana jer svako ko uđe u Kinu mora u 10dnevni karantin.
5) Posade su spavale u avionima do povratka jer nisu smele da napuste avion. Da li će Er Srbijina posada spavati u avionu ili su to rešili sa kineskim vlastima ne znam, mora se posada nekako okupati, šta znam….
I da… Kina je jedna prelepa zemlja, bio sam u Šangaju neposredno pred pandemiju. Taj grad je u 23.veku u odnosu na da tako kažem “razvijeni zapad”
Da Shangai je čudo jedno. Bio sam tamo 2018. No, bio sam i u velikom broju drugih kineskih gradova i istinski svi su više nego fascinantni.
I ne odgovoriste coveku na 95% tvrdnji vec samo da ste bili u Sangaju 🤣🤣🤣
Zato što nema što dodatni na njegov post.
Stoji.
Da li ijedna strana kompanija leti za Sangaj?
Da
Koja?
Brdo njih. Imate izlistane kompanije na netu pa slobodno prošitajte.
Da, video sam. U pravu ste.
Nema niti jedna jedina evropska.
Kako nema?
Ne stignem sad provjeravat ali ja vidim na njihovoj stranici let Air Francea AF193, Lufthansa LH8441 (cargo), Delta DL288, Air Canada AC26, United UA858, SAS SK998,
Braca Kinezi 💙
Da li u hrvatskom jeziku postoji grad Tianjin ili se koristi original 天津?
?
Pita covek zato sto Brisel pisete u orginalu Bruxeles, zasto onda i Tianjin ne pisete u orginalu?
A Tianjin se piše nekako drugačije?
Da, pise se ‘天津’ u orginalu
I sad bi mi morali tako pisati. O moj bože.
Pa zasto onda pisete Bruxelles umesto kako se izgovara Brisel.
Uopste mi nije jasna ta nedoslednost u vasem jeziku?
Ma dajte na lupajte, zašto bi netko pisao kineskim slovima, pobogu????
Pa zasto onda pisete Bruxelles u orginalu?
Zato što se tako piše u hrvatskom jeziku.
Meni to nema smisla, ali dobro, necu da produbljujem polemiku
Ima ili ne, tako je u hrvatskom jeziku.
Свака част, још да је мало привући Кинеских туриста, па да мало скокну из Београда до Српске, биће то супер…
А кад се само сетим деведесетих исмијавали Кинезе, тешка сиротиња а гледај их данас, газе све…
Bilo je dosta kineskih turista u BiH pre Corone, najvise u Sarajevu doduse. Jer su BiH i Srbija jedine evropske zemlje kojima ne treba viza za Kinu, i obratno.
Da bilo je dosta. Iako bitno manje nego u Hrvatskoj.
То доказује неспособност Хрватске која није имала летове за Кину а сада је изгубила и Сеул…иако Кореан повећава Будимпешту. Пуно превише неспособности.
Stoji.
To je istina. Ja sam prvi puta bio u Kini 1991. Zadnji puta 2019. Nebo i zemlja je to onda i ovo danas.
Kako je izgledala Kina te 91.godine?
Jel bilo rasprosranjeno siromastvo?
O da. Jedina zemlja gdje sam doživio da me desetine klinaca od 4-5 godina vuče za rukave i moli novac i to u velikom gradu. I onda bacite kovanice a njih 200 dođe niotkuda. Nepregledne kolone ljudi koji su pješačili sa onim korpama na ramenima. Ljudi koji su živjeli u barakama bez vode i struje sklepanim od kartona ili nekih kvazi-dasaka… Bio je to istinski užas i teška sirotinja.
Bacite novac? Niste valjda bacili na ulicu? Mogli ste im bar u ruke dati.
Vjerujte ne. Bilo ih je gomila. Možda i 100. Jednostavno sa bacio kovanice na stranu da ih se rješim. I napravio glupost jer ih je onda došlo još 200.
To se zove nepostovanje.
To se zove puka egzistencija. Iskreno nemate pojma što to znači kad vas okruži brdo klinaca i poteže za rukave, majcu, hlaće…
Alene, pošto većinu svojih putovanja provodite u hotelima i resortima s 4* i 5*, možda nemate baš najbolji uvid u to kako lokalci žive…
Imam jer sam uvijek ali baš uvijek među lokalcima.
Jel bilo ono ‘saki saki fajv dolar’?
Jel ste zato isli tamo te 91.?
1991. sam u Hong Kong i Kinu išao službeno kao predstavnik Hrvatske u jednoj velikoj i jakoj međunarodnoj organizaciji. Bio sam tamo mjesec dana.
Jaka ta neka organizacija kad joj drzave clanice nisu u UN.
O čemu vi pričate? Ja sam bio delegat u jednoj NGO organizaciji koja je član UN 2. stupnja. Na kongresu je bilo predstavnika iz 115 država.
Pa jeste li bili sluzbeno predstavnik drzave Hrvatske ili predstavnik NGO-a?
Predstavnik jednne hrvatske organizacije u NGO. Ali kako je to bilo još prije priznavanja Hrvatske, troškove puta je platila Republika Hrvatska i tamo me delegirala kako bi preko tog NGO lansirali neke dokumnete u UN (oni su kao NGO 2. stupnja u UN mogli raspračavati dokumente državama članicama UN).
Nisam bio 90-tih godina tako da nisam imao takvih iskustava. Ali pošto sam putovao puno i po unutrašnjisti Kine, počev od 2005.g., dešavalo mi se puno puta da nam prilaze lokalni kinezi i žele da se slikaju sa mnom za uspomenu, mada mi se to dešavalo i u Zabranjenom gradu u Pekingu da porodica sa njihovom lokalnom narodnom nošnjom, koji su takođe došli iz unutrašnjosti Kine u posetu, želi da se slika sa nama. I na kineskom zidu Badaling nam se to isto dešavalo.
Jaoj slikanje. Milijun slika. Svi bi se slikali. Prva dva-tri dana to je čak i interesantno, a onda postaje jako naporno. Jakoo! Nas je čak i policija od toga čuvala jedno vrijeme.
Ja sam prvi put bio u Šangaju 2005 godine kada je tamo bilo samo 3 linije metroa, danas ih ima 24 linije. Fascinatan je razvoj Kine u poslednjih 15-20 godina, to je teško opisati, treba doživeti. S obzirom da putujem od 2005 pa do 2019, 1-2 puta godišnje, dešavalo mi se da dođem na isto mesto gde sam bio prethodne godine i da ne mogu da prepoznam gde se nalazim. Zbog korone nisam išao od 2020, mogu misliti kakva će me iznenađenja sačekati kad se opet uputim za Kinu, čim ukinu karantin.
Ma da. Ja sam u Kini prvi puta bio 1991. a posljednji u XI. mjesecu 2019, dakle netom prije Covida-19. Ogromna razlika. Ogromna!
Alen kaže da je to Croatia.
Alen nije u krivu.
Ej. Imaš obalu, 12 miliona turista i imaš zrakoplovnu kompaniju koja guta javni novac. Šteta
Očekivao sam mnogo više komentara na kineske Covid mere koje obesmišljavaju međunarodni saobraćaj ali i sam život u Kini. Da je Kanada ili Holandija, gorele bi koment sekcije zamaaero, od antizapadne histerije do Covid teorija. A koliko bi puta bilo napisano “licemeri”.
Sve najbolje JU u Kini.
Kineske mere su ludačke. Ali šta dobijamo ako to napišemo? Lično, mislim da mere ostaju do kraja Trećeg svetskog rata.
Da te mjere su notorni nonsens.
To je istina.
Nas i Kineza milijardu i po 💪
🙂
🙂
Minimum
🙂
🙂
Tom logikom Hainan ne leti iz Beograda za Peking. Zar nas niste ovde ubeđivali da to što ne može da se kupi karta za Kinu ne znači da let ne postoji?
Evo, LO93:
Wednesday
26-Oct-2022
04:53PM CEST
Warsaw Frederic Chopin – WAW
09:09AM CST (+1)
Tianjin Binhai Int’l – TSN
Landed
Thanks
INI- Октобар
2019: 42.949
2021: 37.868 (88.1%)
325.640 до сада.
A u septembru 38.775 sto znaci da je oko 1.000 putnika manje ovog meseca.
To je fenomenalno!
Pa i ne baš, 88% u odnosu na 2019. je ispod proseka i definitivno nije loše ali apsolutno nije fenomenalno.
Uporedio sam septembar i oktobar ove godine. Imati samo oko 1.000 pax manje u oktobru u odnosu na septembar je fenomenalno.
Nije ako je to 88% od rezultata 2019.godine, ne možete da gledate u drvo, a da ignorišete šumu.
Изгледа да ви не видите ни шуму а ни дрво. Човек је упоредио та два месеца да би показао како полако ојачава потражња у Нишу. Логично је да разлику буде знатно већа између септембра и октобра него 1000 путника.
To je loš rezultat.
Stoji.
Covece, u septembru su jos uvek bili letovi ka ATH i TIV, zatim dva cartera. Ocekivao sam daleko vecu razliku od cca. 1.000 pax.
Tako da jeste ovo fenomenalno.
Ovo je loš rezultat.
Stoji.
To nikako nije dobar rezultat.
Stoji.
U X. mjesnu su aerodromi oko 95-98% brojki iz 2019. Naravno neki i više. 88% istinski nije dobra brojka. Poglavito u kontekstu PSO-a.
Hmmm
Ha, tako-tako brojke. Obzirom na PSO to bi moralo biti daleko bolje, bar 10 postotnih bodova bolje.
Ne. Jer prethodni PSO u Nisu je imao daleko veci broj linija i sve su bile sa A319.
Dok sada imamo 3 sa A319 do CGN, HHN i IST, jednu ATR do LJU i jednu liniju koja sluzi za pozicioniranje aviona iz Beograda – kombinacija A319/ATR koja je, naravno, jako slabo popunjena.
Uzimajuci ove okolnosti u obzir i kako nemamo vise sezonske koje su bile do 15.09. (Tivat A319 i Atina ATR) te dva carter leta tokom prethodnog meseca, ovaj rezultat od samo cca. 1000 putnika manje u odnosu na septembar je FENOMENALAN.
Licno sam ocekivao, a i u komunikaciji sa drugim kolegama koji su isto predvidjali kao ja, daleko slabiji oktobar u odnosu na septembar.
Čovječe, rezultat od 88% nikako nije fascinantan, on nije čak i dobar. On je loš!
Ne. Nikako ne moze biti los i objasnio sam vam zasto vec par puta.
Okolnosti su potpuno drugacije. Potpuno. I ne moze se tako usko porediti stanje sa 2019. samo tako sto ce brojka iz 2019. da se poredi sa danasnjom.
Ako gledamo tako broj putnika, kroz vasu prizmu, Zagreb je katastrofalan jer i pored baziranja najveceg LCC na svetu nije uspeo da prebaci 2019. Tolike nove linije, frekvencije, Lauda sa visokim LF i da aerodrom i dalje ne moze pisljivu 2019. da prebaci??? Hm…
Ne ide to tako, zar ne?
Znači vi ste pljesakli Zagrebu kada onoga mjeseca kada je ostvario 88% iz 2019.? Baš se toga i ne sijećam. No sijećam se vala komentara iz Srbije kako ni 25000% putnika iz 2019. nije dobar rezultat jer eto, došao Ryan (naravno, svi su ignorirali nedostatke ostalih aviokompanija).
Zar je Zagreb zaista imao nekog meseca 88% iz 2019.??? Lol
INI nije dobio nove prevoznike, jos je i PSO daleko daleko skromniji nego 2019. kako u pogledu frekvencija tako i broju linija te tipu aviona. Jos je Nis tada i imao baziran jedan A319 dok sada nema nijedan.
Na kraju krajeva bitno je sta covek misli o aerodromu tamo gde ima interesa. Mene iskreno briga vasih 88% i ni u dzep ni iz dzep – sto bi rekli.
Ali mi niških samo ~1.000pax manje nego u septembru znace.
Malo vam za sriću triba.
Ne znam je li imao 88% i nije me briga, no moja poanta stoji. Nisam vas baš vidio da čestitate Zagrebu na bilo kojem rezultatu već upravo suprotno.
Ovo mi je još luđa teza srpskih komentatora i samo dokazuje koliko je mržnja prema Hrvatima među vama intezivna. Znači imati određeni postotak oporavka kojemu je doprinjeo djelom novi prijevoznik jest neuspjeh, a imati isti toliki postotak oporavka bez novih prijevoznika je uspjeh? Suludo. Je li to znači da je oporavak Beograda također neuspjeh jer je bilo novih prijevoznika i linija?
Molim vas bez generalizacije. Nismo svi isti a ni vi niste svi isti.
Stoji.
Stoji.
InteNzivno, ne „intezivno”.
Oh, ne. Typo.
Beograd nije dobio ni novu bazu a i od tih novih linija dobar deo je samo zamenjen. Ranije se letelo za Krasnodar i Rostov a sada za Kazanj i Soci.
2019. bile su linije za Kairo, Bejrut, Tel Aviv, Helsinki, Kijev, Nicu dok su sada zamenjene sa nekim drugim poput Nirnberga, Hanovera, Valensije, Bolonje, Liona itd.
Za Nis sam objasnio vise puta i bas me briga da li kapirate ili ne.
I koje veze ima to što je Zagreb dobio novu bazu ako se broj baziranih aviona smanjio, a ukupni broj letova nije povećao. Kao što sam i rekao, ti si samo odvratni mrzitelj Hrvata.
Zagreb nije smanjio ukupan broj baziranih avion.
Kako? Koliko je bilo baziranih aviona Ryana? Zaboravljate li da je Croatia 2019. imala 14 aviona baziranih u Zagrebu, a prošlog ljeta tek 10?
3 aviona Ryanaira su bazirana.
Kakve veze ima koliko formalno aviona je Croatia imala bazirano kada je i 2019. imala tonu linija iz Splita, Dubrovnika, Pule, Zadra i Rijeke. Samo su letjeli u W-letovima.
Dakle Croatia ima 12 aviona, Ryanair 3 to je 15. 2019. Croatia je imala 14 aviona. Dakle danas je jedan više.
Koja glupost! Kako se broj baziranih aviona smanjio?
Jos sada A320 sardina konfiguracija sto znaci da se i kapacitet povecao.
Prvo nismo na ti, drugo ne mrzim Hrvate. Ali mrzim odvratne ljude poput Vas i to bez obzira na nacionalnost. Ali Vas razumem, zavist i bol koju osecate je razumljiva.
Cudo Autor ne sankcionise niti opominje nekoga ko odgovara sa Ti i jos ovakve kvalifikacije.
Sorry nisam primjetio da se komentator obratio sa ti. Da jesam opomenuo bih ga kao i sve druge.
Meni su se obracali na ti pa nije bilo problema.
Ovaj portal uvijek upozori i zaprijeti ljudima koji se obračaju sa ti.
Naravno da mrzite Hrvatske jer ste veliki licemjer i želite uvrijediti Hrvatske I Hrvatsku.
Smanjio se broj baziranih aviona. Sa 14 na 13. Ali što vas to briga, glavno je da vrijeđate.
Pa čovijek tvrdi da su se kapaciteti povećali. I jesu. Što je tu uvreda Hrvatske?
Jer laže i gleda samo kako uvrijediti Hrvatsku i nije ga briga za ikakvo objektivno sagledavanje situacije.
Vi ste to tako doživjeli?
A je li Beograd neuspješan? Tako slab oporavak, a čak su dobili jednu novu long haul liniju i dosta novih od JU. To nam govori da je Beograd stvarno užasan u oporavku jer je ovo trebalo biti barem 150 do 180% 2019.
Ma ta logika je notorni nonsens. Ako je logika da je Zagreb sa 95% neuspješan jer je dobio linije Ryanaira, onda je po istoj logici i Beograd neuspješan jer je dobio jednak broj novih linija Air Serbie i ima tek 1 postotni bod putnika više od Zagreba. Krajnje dvolično razmišljanje i potpuni nonsens.
Mi na ovom portalu nismo na ti. Elementarni bonton. Ne tjerajte me na sankcije.
Nije dobio novu bazu?
Da Niš nije dobio nove prijevoznike. O tome i pišemo toliko puta. To je više nego loše.
lol. a nije bas skroman u $$$$. super nacin da se kompenziraju gubitci …
?
Ја сам пљескао заједно са вама
Ja se baš i ne sječam pljeskanja.
No, to je bilo jako davno. Tada je prosječan postotak bio daleko manji od tog broja. Sada je prosječan postotak oko 95%, bitno drugačije stanje nego tada.
Pa Zagreb i jeste loš, stoji sve što ste mu spočitali. Ali to ne daje alibi za nerad menadžmenta u Nišu koji je, kako sumnjam, i postavljen da ne radi puno. Džabalebaroši.
O da.
Mislim da smo već više nego dovoljno puta objasnili zašto Zagreba nema više putnika nego 2019. Nema baš nikakvog smisla to ponavljati.
Vi istočni susjedi stvarno imate čudno vrednovanje uspjeha. Drugi najveći aerodrom u zemlji ima 325.000 putnika? I to uspijeh. Uz to ispod je prosjeka u usporedbi s 2019, kad se uzme neki prosjek Europe ili regije. I to je neki uspjeh? To je za Vas fenomenalan rezultat?
Tako isto u svim Vašim medijima je kao neka mantra da ste ekonomski uspješna država. Ali samo za informaciju, uspješne države ne dogovaraju Stand-by aranžmane s MMFom.
Nemojte tako o ekonomsko-suvereno-savremenom tigru.
Pa vidim da njihovi mediji provode 100% cenzure, i samo su puni hvale za sve što vlast radi. Pa kad već dolaze u ovolikom broju na portal koji je smješten u državi koja, ako ništa drugo, ima punu medijsku slobodu, nek se barem malo dobiju istinitih informacija.
A to je da žive u jednoj od najsiromašnijima država u Europi.
Ne znam u kakvoj je vezi činjenica da je Srbija među siromašnijim zemljama Evrope sa činjenicom da Zagreb sa celom novom bazom nije dobacio do nivoa iz 2019. Vama je jasno da te dve činjenice mogu da postoje istovremeno u jednoj realnosti?
Kako najsiromašnija kada je ekonosko-suvereni-savremeni tigar sa jakim vazduhoplovstvom?
Ma kakva demokratija u Hrvatskoj. Svi znaju da je jedina prava demokratija u ekonomsko-savremenom-suverenom tigru.
🙂
Gospodine, niste nam vi potrebni otvarati oči gde i kako živimo. To je kao da želite reči ima i gorih od mene. Tako urusavate to što branite. Mi upravo kroz naše objave i dajemo to priznanje, da je suprotno i da znamo da je ovo samo sarada, ne bismo se mi ni pojavljivali, a verujte da bi i komentari bili drugačiji bez obzira ma kontrolu gospodina Scurica. Poštujmo jedni druge, pa i kroz natjecanja znanja, poneke navijačke želje da je naše ili vaše bolje, neslaganja sa stavovima, i tako ćemo odbraniti tu slobodu medija, čiji god bili. Kad tu slobodu date i drugima, e to je uspeh.
Respect
Видим да редовно пратите медије код нас када сте тако добро упућени. Хммм…obsessed much.
Ne znam ćirilicu. A neda mi se koristiti prevoditelj.
Глуп се човек поноси оним чега се паметан стиди.
Ljudi se idu informirati u suverenosti i kako je implementirati. Svi znaju da je Srbija najsuverenija zemlja sve do Tokija.
I dalje.
Nažalost realnosti baš fali.
Stoji.
Vrhunski rezultat, svaka cast
To je danas istinski loš rezultat. Sve ispod 95% broja iz 2019. je danas loše.
Koliko god ludo zvucalo , u trenutnoj situaciji odmor (layover) od 27 sati trenutno zvuci mnogo bolje nego da lete (deadheading) extra posadu. Sta ce biti posle treba videti jer taj avion za 27 sati moze odraditi rotaciju za ORD i npr IST ladno
Vjerojastno tu igra ulogu i eventualna karantena za posadu…
Поента је да нема разлога одмах да се враћају јер суботом поподне скоро па да нема нормалних веза са западном Европом. Из оперативних и комерцијалних разлога паметније је да седи тамо толике сате.
Ali to i košta
Apsolutno tačno. Za nekoga ko ide poslovno je super kombinacija da ode 5 dana bilo gde u evropi
Za sada kada imaju toliko viška kapaciteta to je svakako dobra opcija.
Jutros je cena za povratnu kartu bila 1090e, a sada je skocila na 1400e+!
6. januara je rasprodata ekonomska klasa na BEG-TSN! Za samo par sati rasprodat let! Respect!
Kojih par sati? Za manje od 2h je bila ekonomska klasa rasprodata 06.01.
Rasprodata je i biznis klasa za taj dan! Avion je pun!
Da baš 🤣
Super
To je više nego OK
Kad bi znali koliko je uopšte karata bilo u prodaji! Vjerujemo da je mnogo toga prodato unaprijed kao blok za firme koje rade u Srbiji.
Moguće
Ako mislite na Kineske firme koje rade u Srbiji, oni prvenstveno koriste svoje prevoznike, u ovom slučaju Hainan. Moguće je da je poneko rezervisao na JU.
Ma njih ima mnogo, nedovoljan je Hainan. Još tu postoje neka ograničenja u broju putnika, nisu to puni kapaciteti.
OK nije nelogično
Mougće je.
Kako unapred? Ako vidite da cena raste u toku dana i da se cene povecavaju onda nema tu nicega unapred.
Tako što npr China road zakupi 60 sedišta na letu za svoje radnike, ZiĐin 40, XY 55…
Onda JU ne prodaje više 300 sedišta nego znatno manje.
A tako je?
Извор?
Pa nema izvor. Lupa i to je. A neko sa druge strane jedva ceka da napise da su i to letovi za njihove radnike i da su ono… pa nista posebno i vredno spomena.
Ne, nemam izvor. ovo sam iznio kao pretpostavku.
Nešto mi se brzo sve rasprodalo, zato sam se i zapitao koliko je uopšte bilo karata u prodaji.
Alene, cemu false information?
LOT ne leti za Tianjin, cak ne leti za Kinu uopste! Proverite pre nego sto napisete.
Tianjin Airlines takodje ne leti za LHR, ne leti ni za jednu destinaciju u Evropi.
Jedina destinacija u Evropi iz koje se leti za Tianjin, pored Beograda, je Milano i to leti Neos 1pw.
Dakle, JU ima istinsku nichu ovde I prakticno ima monopol na liniji buduci da Neos ne nudi konekcije, a MXP-TSN je $2.000.
Kako ne leti ako je objavljeno da leti.
Tom logikom Hainan ne leti iz Beograda za Peking. Zar nas niste ovde ubeđivali da to što ne može da se kupi karta za Kinu ne znači da let ne postoji?
Evo, LO93:
Wednesday
26-Oct-2022
04:53PM CEST
Warsaw Frederic Chopin – WAW
09:09AM CST (+1)
Tianjin Binhai Int’l – TSN
Landed
И ја мислим да ЛОТ лети за Кину. Заправо ЈУ се налази у пробраном друштву неколико компанија које успевају да одрже летове за Пекинг. Неки као TK, OS, LX, LH (MUC)… једноставно нису успели да одрже своје присуство у Пекингу.
Probranom društvu od samo 30 linija.
LOT bukvalno leti za Tianjin, br. leta je LO93, za manje od 30 sekundi izlazi citava istorija tih letova na FR i slicnim sajtovima
Da
Niti je leteo u poslednjih 7 dana niti se moze kupiti karta na njivom sajtu.
U ovom momentu više ni bog ne može poloviti tko leti za Kinu, a tko ne. Malo se leti, malo ne, zakazuju se linije, pa se zatvaraju…
Ma to je ništa…. Bez veze.
Nego, Croatia je uvela jedan let tjedno iz Pule nekuda..
Gdje je Croatia uvela jedan let tjedno?
Do Donjeg Fakufa u code shareu sa Fly Bosnom
???
Uvela da bi joj kapnula lova. Ovo su isto uradili u Osijeku, pravi su maheri: Croatia Airlines i Turistička zajednica Primorsko-goranske županije u Rijeci su potpisali ugovor o suradnji, koji se odnosi na promociju izravnih međunarodnih letova hrvatskoga nacionalnog prijevoznika na liniji Rijeka – München u zimskom redu letenja 2022./2023. godine.
Ma koji je to jedan let tjedno uvela Croatia iz Pule?
Имате лет у систему па погледајте
Možete napisati koji je to let uvela Croatia iz Pule? Stvarno nemam vremena ići tražiti u sustavu.
Karta je vec u dva sata sa 70.000 porasla na ~110.000 na legu BEG-TSN do Nove godine.
Vec 06.01. je iz BEG za TSN 150.140 din.
Ovo je predooobrooooo!
Ova ruta će od prvog leta postati profitabilna. Ludilo.
Slična situacija kao sa Moskvom. Kinezima nije potrebna viza za Srbiju tako da im odgovara i ukoliko idu u treće zemlje, a da ne pričamo o tome što su svi kapaciteti nonstop rasporadati.
Neće
Sta nece?
Postat profitabilna
Sa 27 sati čekanja teško da može da bude profitabilna ikada, a kamoli na prvom letu. Svakoj liniji je potrebno X vremena samo da otplati slot. Linija ima ozbiljan potencijal ali trebaće dosta ulaganja i truda do profitabilnosti. Zavisiće i od karga naravno.
Тако је, профитабилност би била много већа да се врати у суботу увече када нема никаквих могућности за преседање. Па не би ЈУ уводила Кину са 30 сати чекања да нема могућности прављења пара. Наравно да има. Па први аеродром би им дао повољне услове како би их привукли. Постоји разлог зашто је Марек рекао да постоји могућност да задрже Тјанжин и после увођења Пекинга.
Као што је аутор и аналитичар написао, ЈУ одлично успева у тим нишама као што су Сочи, Загреб итд.
Da JU je izvanredna u nichama i ima ih milijun. Zagreb nije nicha.
Како није? Баш мислим да јесте.
Kako je, pobogu, Zagreb nicha?
Uračunali su oni tih 27 sati u kartu.
Teško
Nemoguće. U kartu onda treba da uračunaju pola praznog aviona ili koliki je već kineski limit. Jedino što može da napravi razliku je kargo, putnici su čist (i prilično brutalan) minus.
80% је сада за летове ка Кини док нема ограничења у другом смеру. Ако мислите да ико лети за Кину а да не прави паре онда сте баш смешни.
Pa šta mislite zašto svega nekoliko kompanija trenutno leti? Jedan let po zemlji nedeljno i to bez punog kapaciteta je nužni minimum, tu nema nikakvih para na putnicima.
Pa nije baš svega nekoliko kompanija. Ali da su ova ograničenja notorna glupost jasno da jesu.
Linija koja se tek pokrene i sa tolikim ograničenjima, i koja ima stanku tamo od 27 sati sigurno da nije profitabilna.
Cargo će svakako biti važan na ovoj linij. Poglavito za Tianjin. No, bojim se da će cargo biti samo u jednu stranu iz Kine za Srbiju. Iz Srbije za Kinu baš i ne.
one weekly i dva dana pauze plus skoro niko ne sme putovati. koji troskovi
Takva su pravila, jednostavno nije moglo ni na jedan drugi način. Zato je cena avio karte 1200 eur pa gore.
Zato i ne lete druge kompanije
Ma koje to kompanije ne lete?
Croatia airlines, recimo.
Naravno da ne leti, pa oni nemaju širokotrupce
TK, LX, OS, LH (MUC)…
OK, a malo ih leti?
Jel to bitno?
Очекујем велики број трансфера из IST пошто ТК тренутно не лети за Пекинг.
U da, sigurno ce IST biti jos puniji!
ne leti niko za Kinu trenutno ..
Nije baš da se ne leti za Kinu. 30 linija samo za Peking. Malo li je?
Kako ne leti?
Лети за Шангај не и за Пекинг
Izlistan je na Pekingu.
Lepo. To je cargo-only let. Pokusajte da odete na sajt Turkisha i kupite kartu. Videcete da ne mozete.
Stvarno ne stignem. Izlistan je Turkish na Pekingu i na Turkishevim destinacijama.
Али не и на њиховом сајту где Пекинг продају преко HKG
Pa Turkish sam izlistava Peking.
Kako letovi kasne mesec i po,ako je ovo prva zvanična objava? I da,vreme poletanja i sletanja je omogućava dobre veze transfernim putnicima iz zapadne Evrope.
Ne kasne letovi, nego prodaja karata. Iako ih podrzavam u ovom poduhvatu, ipak je prodaja karata samo mesec i nesto pre leta neozbiljna.
Ko jos planira takav put samo mesec dana pred let i narocito u danasnjim uslovima ludila koji vladaju u Kini? Svi putnici koji putuju u taj deo Kine vrlo verovatno imaju karte vec mesec, dva ili tri.
Svakako im zelim srecu, ispravili su mnogo toga u svom poslovanju, pa se nadam da ce i ovo da isprave u skorijoj buducnosti, ali zaista postaju ozbiljna firma.
Тако су и Малту пустили у продају месец дана пре првог лета па је била пуна на крају. Очигледно да знају шта раде.
nema sta
Pa i to nije bilo ultra pametno i defitivno nije praksa koje se treba pridrzavati.
Ali imaju srecu da je Malta jako blizu i da ogroman broj Srba radi na Malti, a uz to je i turisticka sila ,tako da potraznje ima 24/7.
Tianjin je organizicijski i finansijski jedno 100 puta veci teret od Malte, tako da je trebalo malo bolje da razmisljaju malo vise unapred. Ne radi uvek copy-paste.
Kao sto rekoh, zelim im svu srecu i kada ogranicenja budu ukinuta defitivno cu biti putnik na ovoj liniji, nikada do sada nisam bio u Severnoj Kini.
Joj koliko pojima nemate. Cene su doslovno skocile za 30.000 u samo 2h a neke i duplo.
Sreca pa ne slusaju neke poput Vas i slicnih.
Prestanite da prozivate čoveka koji je samo ukazao na nešto što je zdrav razum: više sedišta (ili bukvalno bilo čega) se proda za 4 meseca nego za 2 meseca. Da ne pričamo da velikom broju transfernih tržišta treba viza za Kinu koju treba pribaviti. Nećete nas nikada ubediti da je nešto što nije normalno – normalno. Ni-ka-da.
Нисмо ми криви јер нам стално даје повода да га прозивамо, нисмо ми криви! Погледајте како расту цене, неки летови су се већ скоро распродали укључујући и бусинес класу. Очигледно да је ЈУ доказала да зна боље од вас цењени Анонимусе.
Ma o cemu Vi to pricate? Govorimo o drzavi koja ima milijardu i nesto stanovnika i koja ima vrlo velika ogranicenja.
Jedan let nedeljno je bukvalno nista u odnosu na broj ljudi koji bi da lete. Pa samo koliko Kineza rade u Srbiji i regionu. Pritom im za Srbiju ne trebaju vize. Dobar deo putnika koji trenutno putuju imaju i jos neki pasos, da li neke EU drzave ili bilo cije druge je nebitno.
Da je tako kao sto Vi pricate ne bi JU za manje od 2h od pocetnih 70k dosla do 105k za sve letove iz Beograda ka Kini a vec 06.01. u potpunosti rasprodala polazak.
To da se proda nesto za 4 mes vise nego za 2 pali samo ako su linije na kojima ne vlada velika potraznja i gde nema nekih ogranicenja.
Tako da to vase Ni-ka-da okacite na nekom drugom mestu gde vam je mozda znanje vece. Ovde definitivno nije.
Potpisujem.
Ja sam bio u Sjevernoj Kini. Mnogo ljepša (tradicionalnija) od Shanghaja i Hong Konga. Meni dalekoooo bolja.
Možete vi do sutra da pišete da želite sve najbolje Air Srbiji ali ako niste frenetično tinejdžerski egzaltirani, ništa vam ne vredi 🙂
Malta je drugo, to je europksa linija gdje putnici ne kupuju karte bitno prije.
Inače Air Serbia puno prekasno pušta karte u prodaju. Ali što je tu je. Bolje išta nego ništa.
Kompanija je sama najavila letove za kraj X. mjeseca.