Air Serbia je zatražila od Aerodroma Sarajevo letove tijekom noći od 15.5. do 30.9.2023. Avion bi trebao kretati iz Beograda u 0:45 i doći u Sarajevo u 1:35, te polijetati iz Sarajeva u 4:30 i doći u Beograd u 5:20. Aerodrom kaže da bi ovo bio druga dnevni let, obzirom da bi kompanija nastavila letjeti i u popodnevnom valu sa dolaskom u Sarajevo u 14:15 i odlaskom u 14:45. Tek treba vidjeti koliko bi noćnih frekvencija tjedno uvela Air Serbia, da li svih 7 koliko je tražila ili manje.
Jednako tako mogućnost noćnih letova, obzirom da će aerodrom biti otvoren 24 sata, zatražio je i AnadoluJet. On će uvesti treći tjedni let za Bodrum koji će se operirati od 3.6. do 2.9.2023. i stizati u Sarajevo u 3:00, a odlaziti iz Sarajeva u 4:00.
Ostaje za vidjeti hoće li i druge kompanije iskoristiti mogućnost noćnih letova. Svakako bi to bilo i te kako potrebno Croatiji Airlines kojoj bi letovi bili idealni sa polaskom iz Zagreba u 23:00 i dolaskom u Sarajevo oko ponoći. I Austrian bi mogao letova imati kasnije nego ih ima sada, te bi bilo realno da dolazi u Sarajevo oko 23:40 sati. I Turkish bi mogao treći let prebaciti na svoj noćni val sa polaskom iz Istanbula oko ponoći.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia
Iz nekog razloga let za Bodrum iako je bio predviđen za 3 ujutro kako je bilo i na rasporedu sada je pomjeren u 15:30 izgleda da aerodrom ipak neće biti otvoren 24h…
Vidjet ćemo. Meni je Aerodrom Sarajevo rekao da će se Bodrum letjeti po noći.
[…] Aerodrom kaže da bi ovo bio drugi dnevni let, s obzirom na to da bi kompanija nastavila letjeti i u popodnevnom valu sa dolaskom u Sarajevo u 14:15 i odlaskom u 14:45. Tek treba vidjeti koliko bi noćnih frekvencija sedmično uvela Air Serbia, da li svih 7 koliko je tražila ili manje, piše portal Zamaaero. […]
Hvala za link.
Promasili ste ceo fudbal sa vremenima letenja Air Serbie na dnevnim letovima za SJJ. Samo 1 od 7 nedeljnih letova slece u 14:15 na SJJ i odlazi u 14:45. Ostalih 6 imaju drugaciji red letenja.
Majko mila. Pa jel to bitno. Govorimo o valu, pobogu. Stvarno, ali ono stvarno koji likovi ovdje dolaze.
Saznajemo zašto Ryanair nastavlja letjeti iz Banjaluke, a odlazi iz Tuzle – N1 (n1info.ba)
Da li Rynair dolazi u Sarajevo?
Čureković je komentarisala špekulacije da će Rynair doći u Sarajevo.
“Mi pregovaramo sa nekoliko avio kompanija u odnisu na potražnju i na zahtjeve građana. S obizirom da je WizzAir zatvorio svoju bazu, odmah smo raspisali javno poziv i mi pregovaramo sa nekoliko avio kompanija, i niskotarifnih, između ostalih i sa Rynairom. Potpisali smo ugovor sa jednom avio kompanijom za bazu, ali još uvijek ne možemo reći o kome se radi”, kazala je.
To smo mi objavili još prije dva mjeseca.
takodjer je radnik SJJ jucer bio na TV N1 BH i osoba je rekla da ugsvor jos nije potpisan posto se ceka zavrsetak svi radova na terminalu.
To nije točno.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/nocni-letovi-iz-sarajeva-mogli-bi-biti-uvedeni-za-beograd-i-tursku/230404033
Oko klix je prvi puta nas objavio kao izvor. Do sada su samo prepisivali bez objave izvora. Napredujemo.
Secam se kad je W6 dolazio u SJJ u Zagreb bilo je prica na ovom portalu kako ce to jako naskoditi Air Serbiji a danas od W6 u SJJ ni traga ni glasa a JU trazi drugi dnevni let…
Pa tada je naškodio svima i Air Serbiji, i Croatiji, i Austrianu, i Lufthansi… No otišao je i logično je da sada više nikome ne škodi!
Bas im je naskodio!
Vidi se ko se iz SJJ povukao a to nije JU.
Pa dok je bio u Sarajevu sigurno da je opako naškodio.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija/otvara-se-novi-deo-zgrade-terminala-na-aerodromu-foto-mapa-2312576
Hvala za link.
Da li neko zna sta se desava u odnosima izmadju Air Serbia (JU) i Air Canada ( AC ).
Znam par ljudi kojima su otkazani letovi koji imaju kombinaciju JU i AC karata, bez obzira sto AC i JU nisu otkazali individualne letove.
Opala.
To sam i ja čuo, izgleda je prekinut agreement i to od Kanadkse strane kako sam čuo.
Opako.
Bas opako.
Jedan CS.
Jako opako.
Пријеломна вијест
Тесла сутра отвара нови део са чекином као и са централним КД контролама и пасошком.
Одлична вест!
Super. Konačno.
INI у марту
2023: 30595
2023: 21765
Солидан раст и то без Бергама са Рајанером
Stagnacija, nema sta… 115,7% iz 2019. godine.
Početkom 2019. nije bilo PSO linija. Sada ih ima brdo. Pričekajte ljeto (kada je bilo PSO linija), pa ćemo onda razgovarat.
Какав малициозан коментар. Ваљда је ред честитати на добром резултату.
Apsolutno bi bilo da je utemeljeno. No, ovdje se uspoređuje kruške i jabuke.
Lepe zelje a zbilja je da se kompanija raspala vec u aprilu kako je pocela letnja sezona. Kasni sve zivo i to mnogo, nisu u stanju da olrenu avion A319 za sat u maticnoj bazi pa sta onda ocekivati dalje!?
Kompanija se raspala?
Pa ne okrece Air Serbia avione u Beogradu vec radnici aerodroma.
Nije da komapanija ne utječe na to kako se “okreću” avioni.
Kompanija se raspala u aprilu?
Kakva malicioznost…. ali dobro, necije lepe zelje
Ja ne vidim da se išta raspalo.
Raspao se planirani red letenja i mnogi putnici su ogorceni jer im se planovi menjaju.
Ma gdje vi to vidite?
JU povećava levo i desno a sad već imaju problema sa manjkom ljudi i aviona. Biće pakleno leto i bojim se velikih kašnjenja i rezanja. Mora tu biti dodatnih wet-lease aranžmana ako žele kako-tako uraditi sve planirano.
Da, za sada sve skupa ne izgleda baš dobro.
A, posade polako odlaze iz kompanije.
A odlaze?
Ah ima li kakvih naznaka za tu bazu, ista pozitivno, sta li je zapelo…
Za koju bazu?
Za bazu spejsatla Atlantida 2, uz sezonsku bazu na Korculi. Pa kako za koju bazu?
????
U Sarajevu
Zapelo je u Agenciji, tako mi kažu na aerodromu.
Aha, nadam se da ce ubrzo to rijesiti
Daj bože. Više.
Kako mislite “zapelo je u agenciji”
Tako mi je rečeno. Ne znam ništa više od toga. Pošto kupio po to prodao.
BHDCA upravo potrazuje dug za federalnu taksu od Ryana sa tuzlanskog aerodroma. Moze bit da je to hehehe
Nije.
Neko navija da Banja luka ima samo ryan
Ma odakle vam to? Tko to navija?
Alene vašom prognozom šta mislite kad će se otkriti ko je otvorio bazu na SJJ?
Već odabno se trebalo.
OT:
ITA trazila slotove u Beogradu za 6pw od 1. Juna, kasnije 7pw
Dobro su se setili!
Beograd je i u doba AZA bio najjaca, i jedina destinacija u regionu gde su leteli uvek jednom dnevno, tokom cele godine. Cak i Sofija ima slabiji saobracaj, samo 4pw ja mislim. Najbliza konkurencija ATH sa vise letova
Već su tražili slotove i za prošlu godinu, pa su od toga odustali. Vidjet ćemo…
[…] Aerodrom kaže da bi ovo bio drugi dnevni let, obzirom da bi kompanija nastavila letjeti i u popodnevnom valu sa dolaskom u Sarajevo u 14:15 i odlaskom u 14:45. Tek treba vidjeti koliko bi noćnih frekvencija sedmično uvela Air Serbia, da li svih 7 koliko je tražila ili manje, piše portal Zamaaero. […]
Ovi su nas počeli prenositi svakodnevno. Hvala za link.
Mozete li objaviti link?
https://bhdesk.com/evo-koje-kompanije-zele-uvesti-nocne-letove-iz-sarajeva/
[…] Aerodrom kaže da bi ovo bio drugi dnevni let, obzirom da bi kompanija nastavila letjeti i u popodnevnom valu sa dolaskom u Sarajevo u 14:15 i odlaskom u 14:45. Tek treba vidjeti koliko bi noćnih frekvencija sedmično uvela Air Serbia, da li svih 7 koliko je tražila ili manje, piše portal Zamaaero. […]
Hvala puno za link.
BEG-AGP deluje kao vrlo uspesna ruta. U aprilu je u planu 9 letova BEG-AGP, 3 su vec rasprodata, dok je na jos dva leta preostalo po jedno mesto. Svih 9 rotacija u aprilu su povecane na A320.
Slicna prica je i sa BEG-VLC, 9 letova u planu u aprilu, 3 vec rasprodata, na jos jednom ima jos 5 mesta. Odredjeni letovi su u planu sa A320.
Super.
Španija ide vise nego dobro!!
Ako vi tako kažete…
Pa valjda vidite i sami da ide odlicno…
Za sada još ne postoje službeni podaci koji govore tome u prilog, a opservacije anonimaca nisu izvor podataka.
Ako je veliki broj letova rasprodat to govori da linija dobro radi i da putnika ima. Vidite i sami da se stavljaju veci avioni na tu liniju. Sluzbeni podaci o pojedinacnim linijama su jako retki.
Dok nema službenih podataka o tome ne možemo raspravljati. Krajnje je nelogično raspravljeti temeljem pretpostavki.
Па ЈУ је драстично повећала летове ка Шпанији, ваљда је то довољно.
BCN +5
PMI +1
MAD +1
AGP +2
То је додатних девет летова ове године. Уз све то имамо и Визер који дивља по Барселони.
I? Što vama to govori? Što ako se komapnije kolju, pa će im popunjenost biti loša, yield još gori?
Јој д ли сте реални? Погледајте цене карата код обе компаније пре него што тако нешто напишете.
Pogledat ću
A to sto JU planira gotovo sve letove za Spaniju sa A320? To nista ne govori? Salju vece avione verovatno jer putnika nema.
A salju bas na sve linije za Spanjolsku i uvijek A320?
Za BCN planiraju na leto apsolutno sve letove sa A320.
Za Malagu ceo April ide A320, ako je tako na prolece, onda ce verovatno ici i na leto.
Za Palmu planiraju sve letove sa A320.
Za Valensiju dosta letova ide sa A320.
Madrid cesto ubace A320.
Što znači, dosta i često?
Za VLC je u junu planirano 9 letova, 7 je u planu sa A320, 2 sa A319 od kojih na jednom vec rasprodata ekonomska klasa. To znaci dosta, velika vecina letova je sa A320.
Za MAD je u junu planirano 12 letova, 6 od njih je u planu sa A320. Ovo znaci cesto, pola letova je sa A320.
PMI je 12/12 sa A320 u junu, BCN je 34/39 sa A320 u junu, AGP je za sada 3/9 sa A320 u junu.
Dakle, trenutno stanje na linijama za Spaniju u junu je 62/81 sa A320. To je 76,5% svih letova sa A320. Ako vec salju toliko cesto A320 tamo, to znaci da im ide na tim linijama.
Daleko je još lipanj. Svašta se tu još može promijeniti.
Da ste objavili ili barem pročitali moj komentar o tendencijama povezanosti i uopšte povezanoisti jugoistočne evrope i kako idu putevi sad ne bi ovako pisali u vezi povezanosti BiH, Srbije i Hrvastske. Ne morate letiti pred rudu.
BiH je sjevernio dio povezan sa Autoputem i naravno da mu je svejedno dal će čliojevo ili desno. Biraće aerodrom koji mu više paše. Logično da će Tuzla gravitirati Beogradu, jer je bliža a i prije rata su bile jake veze. Banja Luka i ostalo gravitira prema Zagrebu. Sad jeste da je Bl ipak srpski kraj koji će opet ići u BGD zbog nekih drugih razloga. plus bolje su veze. ali ako je čisto samo posao logičan izbor je zagreb.
Ne znam nikog u Sarajevu da će birati OU prije nego JU iz nacionalističkih razloga. Taj ko bira na taj način neće ni o iz poznatih dešavanja. Opterećenje linije OU jesu ljudi koji manje više žive u zagrebu a rede u sarajevu. To su ovi čuverni hrvatski nacionalisti koji samo od bih gledaju korist.
Zašto nema zimi… pa sad će biti i zimi.
Mada bih prije volio da vidim split.
Da nije jasno zašto se Split ne leti zimi. To je istinski nonsens.
Kako god ljudi još uvijek zaziru od JU. Koliko ih je? Stvarno ne znam, ali da ih ima ima ih. To smo vidjeli i na ovom portalu.
Tuzla je svakako bliže Beogradu nego Zagrebu, neosporno, Banja Luka bliže Zagrebu nego Beogradu. No za Sarajevo ste potpuno omašili. Put do Zagreba ima ogroman dio već izgrađenog autoputa, koji se gradi i dalje i put je kraći za više od pola sata.
Ali je vremenski isto da li vozite Beograd-Sarajevo ili Zagreb-Sarajevo. Tacno 5h u obe opcije.
Nije isto. Razlika je u više od pola sata. No, da je i isto, svakako onda nije Beograd bliže od Zagreba.
Google Maps kaze da je Beograd Sarajevo 281km ili 4h52’ voznje. Kaze za Zagreb Sarajevo da je to 404km ili 4h57’ voznje. Dakle Beograd je blizi. Voznja je kraca, predjeni put je kraci.
Nije tako. Ja sam podatke skinuo sa google mapsa.
Odličan vam corpus delicti, jel mi svi kod Tuzle ne idemo ovako ravno nego skrenemo lijevo pa obiđemo destak cesta po lokalnjači.
Čak i da postoji razlika od pola sata (koju Google Maps meni ne pokazuje), ona je irelevantna s obzirom da je jasno da je Beograd dosta bolji izbor u odnosu na Zagreb po pitanju broja linija i opšte konektiranosti, o pređenom putu i uštedi goriva da ne pričam.
Da irelevantna je. Tako da ne stoji ono što je napisao čitatelj da je Beograd bliže.
Neovisno je Beograd bolja opcija po broju linija. To nitko ne spori.
Taj “autoput” koji vodi iz Sarajeva do Zagreba je sustinski isti koji vodi i do Beograda, zato kaze covek da je isto hoce li levo ili desno. Takodje od Beograda do Sarajeva se grade u ovom trenutku cak 2 autoputa razlicitim trasama. Na koncu, i do Zg i do Bg iz Sarajeva treba treba 5 sati voznje.
Ti ljudi koji zaziru od JU ili OU iz nacionalistickih razloga svakako ni ne putuju nigde.
Pa i nije. Prema Beogradu se ne putuje preko Doboja.
Da ne teramo mak na konac, ako koristimo google maps kao referentni izvor informacija, do Beograda vam treba od 4 sata 55 min preko Zvornika do 5 sati 9 min ako idete preko Doboja. Ovde verovatno realno cekanje na grancama nije ukluceno jer preko Doboja imate dve.
Zagreb je ravno 5 sati preko Laktasa ili ako idete na Slavonski brod onda 5 sati 13 min.
Sto bi u engleskoj rekli Potatos Patatos
Da tako je. Što samo znači da čitatelj nije u pravu i da Beograd nije bliže nego Zagreb, nego su u najmanju ruku na istom.
Pa kako nije blizi ako je manja kilometraza i manje vremena treba??? Sta je parametar da je nesto blize, ako to nije kilometraza?
Vrijeme putovanja. A ono je na strani Zagreba.
gledajte, lično a i svi ljudi koji poznajem radije će ići na srpsku nego na hrvatsku granicu. na srpskoj granici imate jako velike šanse da vas neko zeza, maltretira i sl. nadam se da ste čitali problem sa čovjekom koji je popravio auto u bih. glupost da veća biti ne može.
tako da i to treba imati u obziru
a a erdrom beograd pušta u rad novoizgrađeni deo centralne zgrade terminala, površine više od 11.000 kvadrata,
Ja vas apsolutno ništa ne razumijem. Kažete da će svi radnije ići na srpsku granicu iako tamo postoji šansa da ih netko maltretira.
O kakvom slučaju popravka auta vi govorite?
Na hrvatskoj maltretiraju
https://www.nezavisne.com/novosti/ex-yu/Kaznjen-jer-je-automobil-popravio-u-BiH/763504
Maltretiraju? Zar je carinik postupio protuzakonito?
Zar ne podseća ovo na vaš slučaj sa nožićem na security-u u Varšavi ako se ne varam?
Isto je postupio po zakonu, zar ne?
Ne u tom slučaju nije, jer je oštrica bila kraća od propisane.
U redu, u tom slučaju tužite varšavski aerodrom kako bi vam nadoknadili štetu.
Ili ne tužite, ako smatrate da nine materijalno značajno.
U svakom slučaju, nema problema, te nema potrebe za člancima po portalima.
Zbog nožića od 30 EUR sigurno neću tužiti Aerodrom.
A gde ima da se na granici prijavljuju ugradjeni autodelovi? Zar je gospodin trebalo da plati i carinu Hrvatskoj zato sto je popravio auto u BiH?! Pobogu!
Da Vama pukne guma van Hrvatske na Vasem autu i da morate da kupite novu, da li biste po povratku u Hrvatsku na granici prijavili da u drzavu unosite autogumu vrednu 150EUR? Naravno da ne jer to niko normalan ne radi. To je maltretiranje gradjana od strane carinika!
Zar mislite da je radnik carine prekršio zakon? Ako je putnik će ga tužiti višim instancam ili sudu i dobiti ogroman novac od toga.
Ja ne bih prijavio, ali ako bih prijavio morao bih platiti carinu. To što nešto ne prijavite ne znači da ste u pravu. Nije maltertiranje carine ako ona radi svoj posao.
Da, prekrsio je zakon. U hrvatskom pravilniku o carini jasno pise da autodelovi podlezu naplati carine ukoliko vrednost prelazi 300EUR i ukoliko nisu ugradjeni na auto. Autodelovi ugradjeni na auto ne podlezu naplati carine.
Onda će carina biti tužena i čovjek će dobiti popriličan iznos novca. Gdje je tu problem?
Postupio je mimo pamerti, a sad je biti bez pameti u skladu sa zakonom ili nije ne znam
ali naplaiktzit dijelove i za nešto što je urađeno u drugoij državi… da li onda na carini trebaju plombe brojati, vilice, vagati ljude da se vidi da se nije neko udebljao nedaj ti bože
Ako je carina prekšila zakon onda će država naknaditi čovijeku svu štetu. Ako nije prkršila zakon i naplatila je što je trebalao to nije mrcvarenje građana.
Kako je ovo avio- portal, važno je koliko je aviolinija na raspolaganju ako iz Sarajeva odlučite da putujete pet sati automobilom do aerodroma.
Ajmo malo da spustimo loptu ovde.
Zivim u Kanadi ii sve udaljenosti merim po vremenu koje mi je potrebno od tacke A do tacke B a ne u kilometrima. U Torontu od kuce do poslovnog centra grada (kancelarija) kada nema guzve treba iz centra grada do kuce 20-25 min (10:00 ujutro) a u spicu sat do sat i 30 min za 22.2 km predenog puta. Ako idem kracim putem 18.2 km to putovanje postaje vremenski znatno duze.
Za to isto vreme mogu da dodjem do skijalista koja je udaljeno ili 125 km najblizom putanjom ili 145 putanjom koja je autoputem jednim delom. Razlika od 20 km se nadoknadi brzom voznjom.
Imate isti primer i sa Cavtat-Beograd relaciom gde vam je vremenski isto da li da idete preko Zagreba ili preko Tjentista.
Kakve to veze ima sa avijacijom. Meni je dobro skijanje 6 sati od kuce, da li isao autom 6 sati u Quebec ii Vermont ili avion 3-4 sata i 2 sata autom.
Apsolutno. Jednako tako je prije dođem u Ogulin nego u neke dijelova Zagreba u špici. Za ono što mi izvan špice treba 15 minuta u špici mi treba preko sat vremena.
Pametno! Isto treba da uradi sa svim većim regionalnim aerodromima gde već nije, kao feeding linije…
Slažem se.
Pa vecina ih vec ima. Imaju SKP, OHD, TIA, SOF, VAR, OTP, INI, SJJ, ATH, IST, LCA, CAI, TLV, KZN, SVO, LED, AER.
Masivna mreza nocnih letova. Jedino nemaju nocne letove za TGD i TIV, a oni bi bili jako znacajni. Bili bi znacajni i za ZAG, LJU i BUD.
Nažalost frekvencija noćnih letova je još uvijek jako slaba.
To apsolutno nije istina.
Kako nije. Pobogu. Pratim stanje u Beogradu svaki dan. Ima tek par letova tijekom noći. Eto, danas 5, isto toliko sutra, jučer samo dva. To nije puno letova. Poglavito što Air Serbia ima 17 feeding linija u ovom vrijeme.
Bas pekarski polazak za BEG, mozda je moglo i malo kasnije. Sletanje u 6 je dovoljno dobro za transfer na drugi talas gde masa linija krece oko 6:40 i kasnije.
Da, moglo je malo kasnije. Mrzim ove pekarske letove. Išao sam u petak sa pekarskim za Dubrovnik. Dva dana se nisam oporavio jel sam morao ustati u 3:00 sata i nisam spavao više od 2 sata.
Mozda Vi ne mozete da se oporavite, ali vecina ljudi moze. Takodje, vidimo da pekarski let OU ima uzasan LF, dok JU ima pekarske letove koji rade i koji su odlicno popunjeni. JU je razradila svoje pekarske letove i ljudi ih vole. Vole ih jer mogu da stignu na svoju destinaciju rano, vec oko 9:00.
Pakarske letove nitko ne voli. Oni su nužno zlo za feeding destinacije.
Pa sto su onda JU pekarski letovi odlicno popunjeni ako ih niko ne voli?
A odlično su popunjeni? Kako znate?
Eto lete prazni avioni. Znam da su odlicno popunjeni. Mozete verovati ili ne, kako Vi zelite, ali to cinjenicu ne moze promeniti – letovi su odlicno popunjeni.
Još uvjek mi niste odgovorili kako znate? Svih ovih godina naučio sam jako jednu stvar: anonimcima nije za vjerovati.
Zato sto mi najbolji prijatelj radi u JU.
A možda i nije tako, možda to samo izmišljate. Na internetu smo svi generali.
No, čak i da ne izmišljate tko zna što je prijatelj rekao i koji pristup informacijama ima. Da mi date svoje ime i prezime, i još bitnije kontakt vašeg prijatelja i njegovu funkciju (ako radi ne nekoj bezveznoj funkciji kao da tamo i ne radi), pa da mi onda on da izjavu svojim imenom i prezimenom onda bi to bilo nešto što bi se moglo provjeriti. Do tada je samo rekla-kazala.
Pa sad, baš da vole, i ne verujem baš.
Iz ličnog primera govoreći, to što stignem na destinaciju do 9h mi ne znači mnogo jer sam taj dan potpuno polupan.
Za te letove, čovek treba da se probudi oko 3, pola 4 ujutru, to je 2-3 sata sna – meni je to uvek baš užas.
Upravo tako. Evo ja sam za Dubrovnik koji ide u 5:50 ustao u 3:00 i spavao 2 sata. Nisam se oporavio cijeli dan.
Pa odete da spavate u 10 prethodnog dana i super ste narednog, buduci da vec morate da ustanete u pola 3. Simple as that.
To ako tako možete. No, ako, kao ja, ne možete krenuti raditi zamaaero prije 23:30 i radite ga najmanje do 2:00, a koji puta i do 4:00, što onda?
Dosta linija kreće pre 6:40 tako da…
Pa i ne dosta. Ogromna većina ide nakon 6:30. Danas prije 6:40 idu Rim, Oslo i Zagreb. Jučer ni jedna jedina prije 6:30. Sutra samo Budimpešta. Svi ostali letovi idu nakon 6:30. Dakle, linija je mogla ići kasnije i doći oko 6:00.
Pre 6:40 odredjenim danima odlaze avioni za BCN, BLQ, BUD, CPH, DUS, HAJ, LCA, SVO, OSL, CDG, ARN, VLC, ZAG.
To je ogroman broj linija koje bi masile konekcije ukoliko bi avion dolazio u 6:00. To pokazuje da JU zna sta radi kada stavi da let slece u 5:20.
Većina letova za Zagreb ne odlazi prije 6:30. Nije ogromna količina letova. Jučer, danas i sutra tek 5 letova sveukupno u 3 dana. To je zanemarivo malo.
To je trenutno. Na leto ce biti dosta vise takvih letova.
OK, ali mi govorimo o trenutnoj situaciji.
Ne, govorimo o situaciji na leto jer trenutno ni nema nocnih letova za SJJ.
Nema još ni na ljeto. Tek je podnesen zahtjev. Ako se on i odobri (a sigurno hoće) to još ne znači da će kompanije stvarno i pokrenuti let.
Пекарски лет који вам омогућава да будете било где у Европи до 09.00, то ће мало ко други нудити из Сарајева. На крају крајева, ко неће тим има поподневни.
Ma stoji. Samo kažem da mene to ubija.
Niste u pravu. Odredjene linije krecu vec od 6:00, a vecina od 6:30. Iz tog razloga je neophodno da svi avioni slete do 5:20.
Primera radi, CPH polece vec u 6:00, OSL ide u 6:05, ARN ide u 6:25 ili 6:40. VLC ide u 6:20, BCN u 6:30.
Minimalno vreme konekcija je 40 min, stoga apsolutno ima svog smisla da avion iz SJJ sleti do 5:20.
Nije istina. U tri dana samo 4 leta kreću prije 6:30.
Naveo sam Vam 13 linija koje imaju barem jedan polazak nedeljno pre 6:40.
Ako avion sleti u 6:00, prvi na koji moze da se konektuje je u 6:40, ne 6:30. Konekcija je minimalno 40 minuta na BEG. Sletanjem u 5:20 omogucuje se konekcija na apsolutno sve letove, pa i na prve polaske od 6:05 ujutru.
Koliko ja znam Beograd prihvaća konekcije od 30 minuta.
Ne znate dobro. 40 minuta je minimalno vreme konekcija. I tako je vec godinama.
OK, onda 40 minuta.
Nije tacno da je godinama. Forma nije stanje desavanja. U zavisnosti od broja TR udje i u kasnjenje .
???
Нетачно, минимум је 45′ а у одређеним случајевима 40′.
Ништа испод тога.
OK. Ja imam drugačije informacije, ali o 10 minuta stvarno se ne treba raspravljati.
Potpuno logično. Ove nedelje je 5 od 7 letova ka Sarajevu rasprodato,što znači da prostora za povećanje frekfencija apsolutno ima.
Odakle znate da su rasprodani letovi?
Probajte da kupite kartu od Utorka do Subote pa će te videti odakle znam. Par karata ima za današnji let kao i let u nedelju a cena je oko 250e, što znači da su i ova 2 leta gotovo puna.
Istina je da od utorka do subote nije moguće kupiti kartu iz Beograda do Sarajeva. Ali nakon subote karata imate koliko god želite. Jednako tako iz Sarajevo do Beograda imate koliko god želite karata za sve dane od utorka nadalje.
Ne moze ni za nedelju.
Za nedjelju ima karata koliko želite.
Samo zanemarujete da je cena za 10.4., dakle za ponedeljak, ogromnih 32.000 dinara za BEG-SJJ, a to znaci da je tu ostalo jaaaako malo mesta!
Dobro i? Pa uskršnji su praznici. To je i logično.
Ne, tog vikenda nisu uskrsnji praznici ni u Srbiji ni u BiH. Uskrs je u Srbiji 16.4.
Točno. Ali sva dijaspora i turisti koji dolaze sa Zapada imaju tada slobodne dane radi Uskrsa na zapadu i svi putuju iz Zapada preko Beograda za Sarajevo.
Doslovno se vidi na sajtu da ima mesta jos na letovima 4.4. i 9.4., ostalih 5 je rasprodato u smeru BEG-SJJ.
Kao što sam rekao SJJ-BEG ima mjesta kliko hoćete, a i BEG-SJJ nakon subote.
Pa dobro ali za ovu sedmicu ima karata za BEG-SJJ jos samo za sutra i za subotu. Nema za nedelju. Zatim ima tek od ponedeljka.
Ima za nedjelju, pobogu. Provjerio sam prije pola sata.
OK, ima za sutra i za nedelju. Za ostalih 5 dana nema. Happy?
Da to je istina. No, nakon toga ima karata koliko hoćete, a na povratnom letu svih ovih dana ima karata. Sam bog zna zašto je ova devijacija na letu BEG-SJJ tih 4 dana.
Pa ljudi su pokupovali sve karte. To je dobro za kompaniju.
Da, ali to svakako nije čudno za Uskrs. Tako je i na drugim avio komapnijama na te dane.
Kakvo je stanje na OU letovima tih dana?
Stvarno ne znam. Nisam gledao.
Evo pogledao sam ja za Vas. Nijedan jedini let nije rasprodat. Velika vecina letova ima najnize tarife. Zbog cega je to tako? Zar ljudi ne biraju pre da lete sa OU za SJJ nego sa JU?
Stvarno neznam jer nisam stigao provjerit.
Pa eto nije za OU. Oni nisu rasprodali nijedan jedini let za narednih 7 dana. JU ih je rasprodala gotovo sve. Sta Vam to govori?
Nije istina da je JU skoro sve rasprodala i neznam kakva je prodaja u OU, to cu tek provjeriti.
Видећемо како ће радови тећи на АТН јер им је газда изгубимо на изборима.Он се гради као Београд на води само су као различите фантомске фирме.
Gazda im je izgubio na izborima? Koji gazda i gdje?
ATH? Atina? Kakve veze to ima sad?
Ja mislim da je čitatelj mislio ANT kao Aeroderom Nikola Tesla, a ne ATN.
Nije jasno, pogotovo sto pominje gazdu na izborima. Jedini gazda koji je izgubio na izborima nedavno je Milo Djukanovic.
Ma da. I ja sam pitao o kome se radi.
I tako ce JU posle dugog niza godina dobiti ogromnu prednost na transferima iz SJJ za Evropu u odnosu na OU. Preuzece im dobar deo putnika.
Kako to? OU ima dva dnevna leta, te također noćenje.
Једино шта вади OU је то што је повезаност Хрватске са Сарајевом лоша, тј лоши су путеви па сви локалци углавном морају летети. Могу замислити колико пара хрватски политичари из Босне остављају OU.
Београд и Сарајево су много ближи још се сада гради и аутопут па ће се време путовања додатно смањити.
OU има бедну мрежу тако да они и нису нека конкуренција JU. Додуше могу им направити проблем на CDG, CPH и AMS пошто Ер Србија има више летова из Београда него OU из Загреба. ЈУ ће својим путницима понудити знатно већу флексибилност.
Ево баш да видимо данас, летњи ред летења је а и понедељак који је ударан дан. Из повратка из Сарајева следеће дестинације се нуде:
OU (arr. 17.05): BRU, ZRH, FRA, VIE, MUC.
JU (arr.15.35): TIV, CDG, FRA, CPH, ZRH, LYS, VCE, BRI, STR, MXP, NUE, LJU, VIE, TGD.
Уз све то, ЈУ ће нудити још више опција када покрене своју предстојећу експанзију. Лондон нисам ставио на списак из Загреба јер се у повратку не качи. Лондон стиже у 23.00 а Сарајево полеће у 22.00.
Руку на срце, када JU покрене ноћне летове за Сарајево, то ће направити много већи проблем за OS. Са тим додатним поласцима биће веза и за Њујорк и за Чикаго.
E sad ga provaliste.
Zagreb-Sarajevo 4:50 sati ili 398 km. Od toga je već napravljenog autoputa 263 km. Autoput se i dalje radi prema Zagrebu.
Beograd-Sarajevo 5:25 sati ili 308 km. Od toga ima samo 58 km autoputa.
CPH, CDG i AMS Air Serbia nema više letova nego Croatia.
Niste stavili na spisak London jer se ne kaći povratak ali ste stavili sve letove JU iako uopće namaju povratka jer nema noćnih letova?
Noćni letovi za Sarajevo su odlična stvar za Air Serbiu. Nije mi samo jasno zašto ih neće imati cijele godine nego samo četiri mjeseca.
Сада сте стварно провалили ово за JU. Па JU нуди split schedule што значи да другим данима има јутарње поласке који се каче на Сарајево које креће у 14.00.
OU са друге стране нема јутарњи полазак за Лондон а чисто сумњам да ће неко купити карту у једном смеру. Да би OU била конкурентна наспрам JU она мора нудити барем два поласка на дан што чини на јако мало дестинација изван LH Group чворишта.
Вероватно их не планира зими због временских услова. Магла и загађење су редовна појава у Сарајеву и питање је да ли АТР може да слети у тим условима. Лакше да не нуде летове него да померају, отказују итд.
Da, Beograd ima pola letova ujutro, a pola popodne na velikoj većini linija. Ali ima i masu linija koje imaju manje od 4 tjedna polaska, što čini konekriranost vrlo lošom.
Zagreb ima više od jednog dnevnog leta za Frankfurt, Minhen, Beč, Zurich, Bruxelles, Paris, Rim, Skopje, Split, Dubrovnik, Pulu i Zadar, a code-share partneri još i za Istanbul i Varšavu.
А које то линије из Београда са ЈУ имају мање од 4 недељна поласка?
Stvarno me to pitate? Imate masu članaka na zamaaero koje vam pokazuju koje linije imaju manje od 4 polaska: Bari, Banja Luka, Brussels, Cairo, Cathania, Chania, Chicago, Cologne, Corfu, Firenca, Gothenburg, Hamburg, Hannover, Izmir, Kazan, Lisabon, Lyon, Madrid, Malaga, Malta, Maseilles, Napulj, Nuremberg, Palermo, Palma de Mallorca, Rijeka, Salzburg, St.Petersburg, Sochi, Tel Aviv, Tianji, Valencia, Zadar. Malo li je?
Pa kako nema ako JU leti 14pw za CDG, a OU 7pw????? Isto i za AMS, JU ce leteti 10pw, a OU 7pw. Kako onda JU nema vise?!
Ne brinite, produzice oni nocne letove i na zimu.
OU ne leti 7 za CDG nego 14 sa svojim code-share parnterom Air Franceom.
Kako će produžiti noćne letove na zimu ako su tražili dozvolu do 30.9. Ne do 26.10. nego do 30.9.
Dakle OU leti 7pw za CDG, a toliko leti i AF. Ovde pricamo o OU letovima, ne o AF. Jako malo ljudi ce leteti SJJ-ZAG-CDG u kombinaciji OU/AF jer je karta za preskupa. Stoga je potpuno irelevantno pricati o codeshare partnerima ovde.
Pa dozvola se moze produziti. Vrlo lako.
Majko mila. OU i AF su bliski code-share partneri. Kada kupite kartu ni ne znate sa kojim od ta dva prijevoznika letite. Nemalo puta sam na karti AF letio sa Croatiom i obratno.
Dozvola se može produžiti. Ali zašto su tražili samo do 30.9, zašto u startu nisu tražili bar do kraja ljetnog rada letenja, ako ne i do kraja zime? Osim ako nemaju planova da ne nastave letove nakon 30.9.
Promasili ste ceo fudbal. Kada pokusate da kupite kartu SJJ-CDG na OU sajtu ni ne izlaze opcije sa AF legom. Izlazi jedna dnevno opcija, samo sa OU. Cena je izmedju 260€ i 410€ za nedelju od 15.5. u jednom smeru.
I da, apsolutno znam kojom kompanijom letim jer je napisano ko je operativni prevoznik. Mora da bude napisano, takva su pravila. Kada birate let pise ispod “operated by: xxx”, stoga ne mozete da ne znate sa kim letite.
Ma ja nemam pojma sa kim letim, niti me briga. I da masu puta sam letio sa AF na kupljenoj karti OU i obratno.
A kako komentarisete to sto se ne nude codeshare letovi iz SJJ preko ZAG? Zasto ste taj deo komentara preskocili?
Pa leteo sam i ja masu puta codeshare partnerom iako sam kupio kartu na JU sajtu, ali uvek sam znao sa kime letim. Ne mozete reci da neko ne zna sa kime leti! Pobogu!!!
Nisam. Napisao sam komentar i to vrlo detaljno objasnio zašto je to tako.
Ja nikada, ali baš nikada ne znam s kim letim. Niti me briga.
Objasnite mi kako ne znate ako je to jasno napisano pre nego sto odabere let?
Nije jasno napisano. Kod nekih komoanija to pise u napomenama, kod nekih u malim fusnotama, kod nekih uopce ne pise.
Lepo zbog codeshare, samo steta sto se na istom ne mogu kupiti karte kada letite iz SJJ preko ZAG. I koja je onda poenta tog codeshare ako putnik iz SJJ ne moze da ga koristi? Stoga OU nudi samo jedan dnevni let za CDG za putnika iz SJJ, a JU ce nuditi 2 dnevna leta. Stoga JU nudi vise.
AF se ne nudi zato jel dolazi u Zagreb u 14:35 i odlazi iz Zagreba u 15:15. Dakle u odlasku nema smisla da se konektira na leti iz Sarajeva kada postoji Croatijin let koji se bitno bolje konektira ujutro. I u povratku Croatia dolazi u 20:20 pa je to daleko logičnije nego da se čeka AF let 7 sati.
Kada AF ima kasnije letove, a nema ih OU (zimi npr.) onda se koriste ti letovi.
Pa svejedno putnici imaju mogucnost da odaberu samo 7 letova onda. Preko Beograda imaju mogucnost od 14 letova.
Imaju sada. Kada je raspored letova drugačiji onda imaju više. Nije istina da preko Beograda imaju 14 letova. Imaju 7, zato što Air Serbia leti 7 letova iz Sarajeva za Beograd.
A kada JU bude povecala SJJ, onda ce imati i do 14 letova u opticaju. Tada ce idalje preko ZAG imati 7 u ponudi.
JU je tek podnijela zahtjev i nezna se hoce li letjeti 2,3,4 ili vise nocnih letova.
Kako to? Zar ozbiljno pitate?
Mozda zato sto JU ima daleko, daleko razvijenihi hub od OU.
OU nudi SJJ-ZAG-MUC-XXX, SJJ-ZAG-FRA-XXX te SJJ-ZAG-BRU (CPH, CDG, ZRH, AMS) i otprilike to je to.
VIE je izuzetak jer sam OS ima dosta polaska za SJJ ali sto da ne, i tu se pokupi koji transfer.
Dok JU nudi ovim novim polaskom za pocetak bolje konekcije na JFK i ORD sto je vitalno u ovom trenutku ali i SJJ-BEG-XXX tipa sve ono sto i OU nudi iz Zagreba samo cesce izuzev BRU.
Pored toga i neke linije iz regiona, juzne Evrope (gde OU ne proviruje), pa onda redom BCN (cele godine), MAD, AGP, VLC, PMI, LIS, LYS, MRS, HAM, DUS, CGN, NUE, STR, HAJ, PRG, BUD, OSL, BER, LCA, TLV jedno 10 destinacija u Italiji i jos brdo drugih…
Naravno nece JU odmah da doda 7 preko noci ali i 3-4 doda sasvim dovoljno za pocetak.
To je isto kao da kazete da dolazak LH nece nastetiti JU i OS u SKP. Naravno da hoce. Najpre na samoj liniji za FRA a onda i za druge transfere. Isto kao sto je sigurno dolazak LH u SJJ nastetio malo i OU i JU.
Da JU ima neusporedivo više letova i razvijeniju mrežu. To svkako stoji. No, OU već sada ima noćne letove, JU će ih tek dobiti i imat će ih manje od četiri mjeseca.
Konačno putnici imaju naviku putovanja sa OU, oni žele putovati sa OU, dok se dobar dio stanovništva još uvijek libi putovati sa JU.
Да Босанци трче летети са OU она би имала више успеха у Мостару на пример. Не би возила 3 путника по лету. Загреб је тако супер за преседање да су опет јутрос отказали лет за Осијек јер је било 0 путника у оба смера.
JU иначе одлично послује у Сарајеву а тренутно су летови пуни. Нема лета за Сарајево испод 50 путника. Зато и планирају ноћне летове јер им добро иде.
До сада нису могли да додају летове јер им се нису уклапали у валове. То ваљда знате.
A u Mostaru su bila 3 putnika po letu. Dajte ne pretjerujte. Baš ga lupate. O liniji za Osijek smo rekli sve i kolika je ona glupost. Ta linija nema veze ni sa čim, i svakako je ne možete uspoređivati sa linijama za Split, Dubrovnik, Skopje ili Sarajevo. No, vi to znate, ali sa čistom zlobom pišete neracionalne gluposti.
Odakle vi znate koliko putnika putuje za Sarajevo?
Ma da, letovi im se nisu uklapali u valove? Ozbiljno? Ma nek ste vi to meni rekli? Baš ono nisam znao dok mi vi niste otvorili oči. Ma da. Majko mila!!!!
Pa su svejedno 5/7 letova za SJJ ove nedelje rasprodati? Pa kako to ako se putnici libe putovati sa JU i imaju naviku sa OU? Ako su im letovi rasprodati u martu, sta ce biti na leto?
Pustite navike ljudi, JU ima drasticno nizu cenu putovanja od OU, a u BiH gde su plate izuzetno niske je ljudima od interesa da ustede. JU nudi nize cene i ljudi ce zato birati JU. Zivi bili pa videli.
Jako mali broj putnika se libi da putuje sa JU, takvi imaju posebnu dijagnozu. No dobro, njihovo pravo, ali ce za njega platiti skuplju kartu i putovace duze.
Ali nisu i iz SJJ.
Svo cvijece putuje sa OU
???
Er Srbija je konkurentna na sledećim linijama u odnosu na Austrian: Prag, Kopenhagen, Paris, Sofia, Larnaca, Lion, Atina, Solun, Rim, Milano, Bologna, Venecija, Lisabon (Austrian ukinuo liniju), Tel Aviv, sve linije za Rusiju, Madrid, Njujork, Čikago, Tjanđin, za Tursku možda kada je neki let na akciji (više se isplati Turkiš preko Istanbula), za Brisel iz Sarajeva putnici hvataju konekciju preko Frankfurta. E sad naravno da je bitno da im talasi budu kako treba (jutarnji i večernji).
Kako Air Serbia može biti konkurentan spram Austriana za New York, Chicago, Prag, Copenhagen, Paris, Sofiju, Rim, Milano, Bolognu, Veneciju, Tel Aviv. Pa tamo Austrian ima neusporedivo više letova i putnici mogu letjeti bar dva puta dnevno. Kod Air Serbie mogu eventualno par puta tjedno.
JU ће нудити више сједала у JFK него OS овог лета. Не заборавимо да ће Остријан возити истински матор В767 у поређењу са JU која има знантно већи А330. Дакле JU ће имати и више седишта и бољу услугу од Остријана.
Чињеница је да је Ер Србија постала доминантнија у Њујорку од Остријана.
Vi baš ono provalite i ostanete živi.
Austrian ovog ljeta leti za New York dva dnevna leta. Jedan sa 777-200 (10:40), drugi sa 767-300 (16:30). To je 541 sjedalo svaki dan, Air Serbia će imati 257 sjedala svaki dan, dakle više od duplo kapaciteta Air Serbie.
Alene Austian je ukinuo drugi dnevni let, barem je tako objavio pre dva meseca. Mozda su ga vratili ali u jednom momentu je stvarno JU nudila vise sedista za JFK od Austriana
Ne nije istina. Austrian leti ovako kako sam vam ja napisao. 14 letova tjedno za New York, jedan sa 777, drugi sa 767.
Kakva glupost, a nije 1. April
Čitatelj je baš napisao glupost. I da nije 1. travanj više.
Računajte na ATR72 po 2 transferna putnika za 12 linija iz BEG to je 24 + 24 redovnih P2P putnika u proseku i to vam je odličan posao za Er Srbiju (LF: 67%). A tu treba računati i na sezonske linije itd.
Baš po 2 putnika?
Zato sto JU ima mnogo toga vise da ponudi od transfera nego JU. Takodje, JU ima bolja vremena jer ranije stizete na destinaciju, te ima bitno nizu cenu. Do sada JU nije bila konkurentna zbog popodnevnog polaska, ali sada postaje itekako konkurentna. JU ce preuzeti dobar deo transfernih putnika od OU, OU ce ostati vecinom na P2P putnicima, te transferima za domace linije. Nemojte se iznenaditi kad OU smanji broj letova za SJJ, oni uvek beze od konkurencije.
vidjet ćemo.
Bg aerodrom me nervira neverovatno. Dolasci su 2km nepotrebnog hodanja a izlazak je jos gori. Saobracajni haos je sve gori i gori. Er srbiji to ocigledno ne smeta jer im je konkurencija nikakva. Radovi ce trajati zauvek. Zelim im sve najgore
Da, o tome sam i ja pisao prije neki dan.
Sada je jos gore nego pre par nedelja. Do garaze se hoda po putu, 1cm od besnih taxista ili po zemlji/blatu. Pride ne postoji normalan prevoz do grada. Gradski bus ide okolo. Neki satl kombiji su raspali a evo ne idu nedeljom uvece??!! Taksisti se ponasaju kao kriminalci i ometaju i taj ometeni saobracaj…. pocinjem da razmisljam ozbiljno o putovanju autobusom. A wizzovi 321 u bg su tako skupili sedista, za visinu do 160.
Ajoj, pa to ide sve gore i gore. Majko mila.
https://youtu.be/aiuCGta8wqM
Video od pre 7 dana
Vraćam se 13.4 pa vam javljam utiske koliko se promenilo pd januara kad sam poslednji put koristio aerodrom
Da, već je ovaj video postavljen na zamaaero.
Vi znate da su Wizzova sedista u svim avionima ista? Kakve veze ima BEG sa time?
Mislim da je čitatelj to samo usput napisao kao negativnost. Nikako nije mislio da su u Beogradu sjedala drugačija nego drugdje.
Niste pisali jer su u medjuvremenu otvoreni novi dolasci i nema vise kruzenja, sada se direktno izlazi na parking.
Da pisao sam. Imate članak na zamaaero.
Pisali ste pre 6 dana? Tada je otvoren novi koridor za dolaske. Bogami niste to pisali pre 6 dana. Tada kada ste pisali jos uvek se islo starim koridorom za dolaske. Sada se vise ne ide.
Ja nigdje nisam napisao da sam pisao o tome prije 6 dana. Ne pričajte svašta.
Rekao sam Vam da niste pisali od kako je uvedena najnovija promena i Vi ste odgovorili sa: “Da pisao sam. Imate članak na zamaaero.”. Buduci da je promena uvedena pre 6 dana, a Vi kazete da ste o tome pisali, recite mi gde je clanak?
Članka se odnosi na stanje od prije kada sam zadnji puta letio za Beograd. Cijelu raspravu je pokrenuo čitatelj koji kaže da je stanje sada još gore nego što je bilo prije.
What a comment.
Have u ever flown anywhere where huge construction is taking place. As for walking, that is healthy after flying to prevent deep vein thrombosis
Pa ja sam se nahodao aerodroma gdje se gradilo. Ali stvarno nigdje nije bilo ovako. Ni izblizu.
Radovi nisu nikakvo opravdanje za trenutnu situaciju. Prilazni i odlazni saobraćaj su mogli da budu organizovani 10x bolje nego što je sada, bez obzira na radove.
I to je činjenica.
Apsolutno se slažem. I svaki amater entuzijasta je ovo mogao bolje organizirati.
Nemojte tako, pa potvrdjeno je da je aerodrom 100 000 puta bolji ili bese 1 000 000 puta…tako bese neka cifra. Samo mi nije jasno bolji od cega, koga, kada….
Da milijun…
Па наравно да је гори када има све више путника сада када је сезона кренула. Саобраћајнице ће бити готове негде за месец, два те ће саобраћај бити нормализован.
Ја искрено не видим какве везе има JU са аеродромом. Па не утичу они на то како ће се зграда градити.
А гужву можете лако избећи. Одвезите се до великог паркинга преко Ледина, ту седите у бесплатни бус који вас вози до Т2 али изађите на станици пре која је код робног. Одатле прошетајте стазицом до зграде (500 м) те неће бити ама никакве гужве.
Ja sam prošli puta išao automobilom iz garaže i došao taxijem na aerodrom. I bio je istinski kaos. Tragedija. A čitatelj kaže da je sada još bitno gore.
Па саобраћајница се тренутно завршава тако да ће гужве проћи у наредних месец дана. Нема потребе за драмом. Аеродром је сам скренуо пажњу на радове. Људи не обраћају пажњу па после кукају. Ја летим једном у месец и по дана из Београда и никада нисам има проблем јер се добро организујем.
Имате паркинг код робног, имате велики паркинг ка Лединама итд. Дакле има начина да се заобиђе хаос на главном путу. Е сада ако неко то игнорише није аеродром крив. Од робног до Т2 буквално треба 5-6 минута пешака.
Ovo puno predugo traje, i nepotrebno je loše organizirano. Uz malo truda i bez puno novaca to se moglo daleko bolje napraviti. Ovo je krajnje neprimjereno i nepotrebno.
Kakve veze ima Er Srbija sa BG aerodromom?
A nema? Ona leti iz nekog drugog aerodroma.
Air Serbia se već požalila na uvjete zbog građevine i tražila od Vincia da sredi neke stvari. O tome smo već pisali. Jasno je da JU tu mora daleko aktivnije sudjelovati u pritisku na Vinci. Pa to su njeni nezadovoljni putnici.
Ne znam šta može da uradi Er Srbija, da zapreti da će letove da prebaci na Kraljevo? Aerodrom jeste katastrofa ali odgovornost JU za to ne postoji.
JU mora daleko aktivnije pritiskati Vinci. Daleko aktivnije i žešće.
Ne konstatuju ih. Mogu oni da pritiskaju i traze , ali ih ovi ignorisu. Air Serbia je zbog njih , ali i zbog sebe, snizila rejting kod zemaljskog opsluzivanja putnika i aviona. Sada zavisi od dobre volje Vinci, kao nazalost i druge kompanije. Zato je LH grupacija i presla kod drugog handlera, a VINCI je to bez problema prepustio, sto pokazuje njihov odnos prema handlingu komapnija na Beogradskom aerodromu. Mada mislim da se ni sa novima nisu nesto usrecili. Sa novom postavkom rukovodstva u Zemaljskoj , mislim da ce biti jos gore. Cak je o tome i napisan jedan tekst pre neki dan.
To je istinski neprihvatljivo i neprimjereno. Air Serbia ima 50% udjela na Aerodromu Beograd. Vinci mora respektirati njihov stav!
Šta može JU da uradi u vezi sa radovima, šta može aerodrom da uradi po pitanju angažovanja MUP na pasoškoj kontroli i nedovoljnom broju ljudi, itd.
Najlakše je opravdati nečinjenje i nešto što ne valja time što to nije naša zona odgovornosti.
Pa u zgradi kad neka cev ili krov ne valja, valjda ćemo se potruditi da se to sanira, iako nije direktno u našem stanu, jer ćemo i mi imati problem.
Lobirati, zahtjevati, zaprijetiti, tražiti zaštitu AD aerodroma N.Tesla, tužiti!
Oba drzavna projekta, ko kome da zapreti, tuzi…? Tuze ih radnici, pa prolaze ko bos po trnju, zbog uticaja na institucije. Morate malo realnije sagledati pricu.
Aerdorom Beograd nije državni projekt nego koncesionar, privatnik. Da, treba ih tužiti ako ne rade dobro svoj posao i to ima utjecaj na tuđi business.
To vi mislite, a stvarnost je malo drugacija.
Pobogu. To tako je. Ako kod vas nije onda nešto tu jakooooo ne štima.
Мало толеранције, у питању је велико градилиште. То морате да имате у виду. На сајту аеродрома, путници су детаљно обавештени о свему. Разумем да сте се изнервирали, али није баш тако као што наводите. Нпр. постоји активна помоћ путницима којима је кретање отежано, лично смо се уверили. С друге стране, овај аеродром бележи историјски добре резултате кад је у питању број путника.
Broj putnika sa ovime nema veze.
Nepotrebno je loše napravljena komunikacije, to se moglo napraviti daleko bolje, sa zanemarivo većim sredstvima. Ovo je istinski tragično, neprihvatljivo i nije se smjelo desiti.
Broj putnika nema veze sa ovim pitanjem. To samo dodatno moze da prikaze katastrofalnu situaciju i otkrije propuste koji se pokusavaju prikriti. Organizacija je potpuno zakazala, ne briga i odnos prema svemu vidljiva. Ocigledno da nedostaje i ljudstvo za rad. Pomoc se dobija kada putnik sebe prijavi za nju prilikom kupovine karte ili na salteru registracije. U ovom slucaju putnik nije ocekivao ovaj haos, jer bi sigurno to uradio. I svi aerodeomi u svetu pruzaju ovu vrstu pomoci, tako da niste uveli nista novo i hvalospevno.
Da broj putnika nema nikakve veze. Upravo suprotno, radi broja putnika sve to bi moralo biti nausporedivo bolje.
Da, ali sa manjim brojem su mogli peglati odredjene situacije ibda mnogo toga ne pada u oci, ali sa vecim br putnika , a sa istim ponasanjem to vise ne moze biti prikriveno, vec ogoljeno.
Tako je.
Ne belezi on , nego kompanije . Iz tog razloga malo veci respekt prema kompanijama i putnicina.
Pa pre neki dan su otvoreni novi dolasci, direktno se penjete na parking, bas kao sto je i planirano projektom. Nema vise kruzenja, imate i lift sa dolazaka do parkinga. Imate doslovno da prepesacite 200m, te da se popnete jedan sprat liftom ili stepenicama.
Kada sam ja bio u Beogradu prije par tjedna stanje je bilo malo je reči kaotično!
Ali je promena od pre 6 dana!!! Ni ne znate kakvo je sada stanje jer ga niste videli! Sada je stanje sve samo ne haoticno, dolasci su perfektni. Imate dva lifta koja Vas vode do parkinga, stepenice, kao i rampu. Nesto ne valja u tome?
Ljudi vam lijepo kažu da se parking ne koristi pa taj lift nićem ne služi. Ne znam kakvo je trenutno stanje, ali kompentiram da ljudi pišu da je još gore i kaotično.
Lift sluzi da ljudi sa koferima ne moraju da ih guraju uzbrdo. I koristan je jako. Parking je u zavrsnoj fazi i bice otvoren najverovatnije u narednih 10 dana.
OK, ali ljudi govore o stanju danas u kome parking nije otvoren.
Direktno se penje na parking, to je tačna informacija.
Jedini problem je što ona nije potpuna 🙂
Naime, parking još uvek nije otvoren, tako da je situacija zapravo potpuno isto kao i pre ovog otvaranja izlaza i lifta do parkinga – i dalje mora da se izađe skoro istim putem do drop-off zone i garaže.
Dakle nema koristi od toga.
Nije problem pesacenje i novi parking vec organizacija pristupnih saobracajnica gde Sekretarijat za saobracaj zabole uvo da bolje organizuju tokove automobila. Vinci im se zali vec mesecima ali njima je svejedno.
Hoćete mi reči da nije krivica na Vinciju nego na Sekretarijatu?
Postovani Alene tako je. Vinci je Sekretarijatu jos pre pocetka radova dao shematski prikaz kako zeli da se resi protok saobracaja po fazama radova. Naravno, nasi bumbari su se samo grohotom nasmejali kao “sta ce nama francuzi da odredjuju kako cemo mi da radimi?” I sad je ovaj haos.
Nazalost ista je situacija na pasoskoj kontroli. To biste mozda mogli malo da istrazite. Iz kog razloga se Aerodrom BEG i MUP vec decenijama ne podnose.
Da Vinci sa tolikom investicijom nemaju utjecaj na Sekretarijat? Ne drži vodu.
Ako Vinci ne može jednim telefonskim pozivom da reši i Sekretarijat i MUP, onda bi to ukazivalo na ozbiljan propust u tretmanu prema stranim investitorima.
Znajući koliko se kod nas stranim investitorima izlazi u susret, teško mi je da u to poverujem.
Još teže mi je da poverujem da Vinci nije svestan ovih problema o kojima pišemo, tako da je to zaista misterija.
Uz to Vinci ima potpunu podršku Vučića, a ja ne znam nikog u Srbiji tko se Vučiću smije usprotiviti.
Opet kukanje. Sve je neko drugi kriv. Nema sansi da neko iz Sekretarijata koci funkciinisanje saobracajnica na aerodromu, jer to tako ne funkcionise u ovom projektu. Kada pogledate sve one slike oko aerodroma, ni najveci strucnjak ne bi znao sta treba da regulise. A ovo zadnje, mislim da je razlog kadrovska politika Aerodroma.
MUP je ipak malo ozbiljnija institucija.
Ma nema to smisla sa Sekretarijatom nikavog.
Niko me neće uveriti da investitor koji planira da uloži više od EUR 1 milijarde nema uticaja na Sekretarijat za saobraćaj.
Ne znam šta je po sredi niti želim da nagađam, ali mi to objašnjenje nikako ne pije vodu.
Jasno