Iako je Eurowings prvotno najavio da će liniju Zagreb-Dusseldorf prekinuti samo na 10 dana, tj. da neće obaviti samo 3 leta, sada se predomislio. Pa će se linija zadnji puta letjeti 28.12. i potom je neće biti do 8.2. kada će ponovo operirati dva puta tjedno (utorak i subota). Krajnji je nonsens da Eurowings letove nije produžio do 8.1. (bar još jedan tjedni let nakon 28.12. za povratak dijaspore i turista) kada će se većina ljudi vraćati za božićnih i novogodišnjih praznika.
Eurowings u regiji ozbiljno reže letove u I. mjesecu. Pa će tako operirati Beograd ove zime sa samo 3 leta oko Nove godine i neće imati letova ostatak zime, za Zagreb smanjuje broj letova sa 12 na 2 leta, a Split sa 6 na 1 tjedni let. Od sredine II. mjeseca Eurowings Zagreb diže na 10 letova, Split na 6, a Beograd neće imati letova.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Eurowings
Eurowings je bas porezao linije kao i Wizz Air. Prestrasno.
Porezao je. To stoji. Ali nije kao Wizz Air. Iskreno Wizz je istinski razvalio, više od pola linija je posjekao na tri mjeseca. Eurowings je bitno manje toga posjekao i to na manje od mjesec dana.
Ma Wizz je unakazio Beograd, Skopje, Tuzlu i Sarajevo. Stvarno unakazio. To bu se vidlo jako na brojkama od sijecnja do ozujka.
U Beogradu ne previše, tih 5 linija se neće pretjerano vidjeti na tolikoj brojci letova koje imaju, u ostalim gradovima apsolutno da.
KLM otkazao drugi let za ZAG u petak I subotu. Sada znamo zasto OU salje Q400 za AMS
Vidim I AF smanjio mnoge letove na E70
AF je većinu letova povećao na A318 i A319, pokoje čak i sa A320.
Ne u narednih par dana, pogledajte sistem
Naravno pretjerujete, kao i uvijek.
U idućih 25 dana:
E70 samo 3 puta 12%
E190 7 puta 28%
A320obitelj 60%
od čega daleko najviše A319 (7), A318 (5) i A320 (3)
4.12. E70
5.12. E70
6.12. A319
7.12. A318
8.12. A318
9.12. E70
10.12. A319
11.12. E190
12.12. E190
13.12. A319
14.12. A318
15.12. A319
17.12. A319
18.12. E190
19.12. E190
20.12. A319
21.12. E190
22.12. E190
23.12. A319
24.12. A320
25.12. E190
27.12. A320
28.12. A318
29.12. A318
30.12. A320
Iskreno izuzetno dobro za ovaj dio godine. Ja bih očekivao da sve lete sa E70 i E190. A oni većinu toga lete sa A319/318/320.
Sta se zanosite, ovih dana je smanjen kapacitet iako je u sistemu planiran Airbus. Pogledajte FR24. Juce trebalo da ide A318 kad ono E70.
Da jučer je. Nitko to ne spori. Ali svejedno ostaje činjenica da će samo 12% letova u idućih 25 dana biti sa E70.
Sve se zna već odavno. Kad se u Zagrebu smanjuje ili otkazuje onda je to zbog nedostatka potencijala tržišta, a kad u Beogradu onda prejaka Air Serbia rastura konkurenciju.
Koji je izvor za ovo otkazivanje KLMovih letova?
Pa zbog cega je KL otkazao drugi let sutra I prekosutra? Izvor je njihov sajt maaaajko mila
Sam bog može znati.
Korona kriza.
Pa to sigurno.
OU ne šalje Q400 za Amsterdam. U mjesec dana samo 13% letova je sa Q400, a 87% sa A319 i A320.
13% vise nego pre…
Nije istina prošle zime je daleko više letio Q400. Preko 50%.
Nije, to nije UOPSTE tacno! Sada pisete kojesta
Što nije točno? Prošle zime Croatia je imala 4 leta tjedno sa Q400 i 3 leta tjedno sa A319. Pobogu čovječe pisao sam o tome na zamaaero prošle zime.
A ljudi su bas za ne poverovat. Ono AF ima tri leta sa E70 i sve ostalo sa A319 i oni odma “Zagreb je gotov”, “Ovo je dokaz da je Zagrebu kraj”. Pa genijalci to je tri leta sa E70. Tri leta! Jel to uoce spomena vredno?
To istinski nije spomena vrijedno.
U subotu ujutru, TK je zamenio A321 sa A333 na IST-BEG.
To je super.
Azur ukida ZAG
I to samo posle obavljena 3 leta.
Ništa čudno.
A da. Od kada?
Poslednji 02.01
Da ali tada ce imati svega dva leta
????
Tko ima posljedni let 2.1?
Azul je zvanicno ukino letove ali ce imati dva manje vise leta oko Nove godine i to je to. Do tada i posle toga nemaju letova za Zagreb. Imate vijest na ex yu
Da, znam. Već su mi javili dopisnici.
Spori su mnogo
Nisu.
Big deal.
Naravno da nije.
04.03.2022 je i dalje zimski red letenja a tad ce EW leteti za Beograd.
Da, pisalo je u članku da će početi operacije 4.3. I da imat će operacije čak tri tjedna prije početka ljetnog reda letenja.
Ne znam o kom clanku govorite ali je ovo ovde napisano onda netacno
“Pa će tako operirati Beograd ove zime sa samo 3 leta oko Nove godine i neće imati letova ostatak zime”.
Pocetak marta je i dalje WITT a i kalendarski 04.03.2022 spada u zimu.
Da, kalendarski spada. I eto, imat će tri tjedna letove u zimskom redu letenja. Njih, čak 6, sveukupno tijekom zime 9. Jest brojke.
Opet gresite. Bice ih 10
24.12 , 02.01, 09.01, 04.03 , 06.03, 11.3, 13.3 , 18.3, 20.3, 25.3
10 > 0
Tako ne kaže njihov red letenja.
Izgleda da opet imate problem da priznate gresku.
Hipoteticki, hajde da pretpostavimo da to ne kaze njihov red letenja iako svako ovde vrlo lako moze da proveri da niste u pravu. Sta po vama kaze njihov red letenja?
Na njihovoj stranicu u sustavu stoji da će imati samo tri leta 24.12. i 2. i 9.1.
A za mart ne vidite letove u njihovom sistemu?
Naravno da vidim. Letjet će od 4.3. Već smo to više puta napisali.Pa i u samom članku.
Zasto onda kazete da ce u toku zime imati samo 3 leta?
Zato što je to tek 3. mjesec i zato što je to samo 7 letova. Tada već skoro pa počinje ljetni red letenja. No, ako vas to baš tako jako veseli, eto Eurowings će ovog zimskog reda letenja imati 10 letova sveukupno, od čega će 7 imati u III. mjesecu na samom kraju zimskog reda letenja. Bolje?
Mnogo bolje.
OK.
10 letova za BEG cele zime. Umjesto 62 leta kolko je trebalo bit. To je stvarno minorno i nebitno. Koma za BEG.
Ma to je Eurowings! Koma kompanija.
Kako su brzo jučerašnji Zagrebovi komentari ostarili ko mleko 🙂
Bezveze je Eurowings, očigledno im ne ide dobro, ali svakako lete na gasto destinacije pa će im se relativno lako naći zamene ako već i nisu…
Eurowings se istinski čudno ponaša.
Što se tiče linije Beograd-Stuttgart, i nije šteta što Eurowings ne leti. Air Serbia je uvek bila jeftinija, leteo sam nebrojeno puta, imali su letove istim danima i približna vremena, prosto su se takmicili i meni licno je Air Serbia bila jeftinija i imala bolju satnicu. A i bila je uvek solidno popunjena kad sam leteo, pa pretpostavljam da nema kapaciteta za više od 2-3 leta nedeljno, zbog toga su kompanije verovatno i letele istim danima, ne bi li istisnule jedna drugu. Videćemo šta nosi proleće.
Plus ne zaboravimo W6 za FKB
I W6 je smanjio od januara do marta na samo jedan let nedeljno BEG-FKB. Svakako su dobra alternativa
Wizz je smanjio brdo toga.
Naravno da je šteta. Kako možete reči da nije, pobogu?
1. Uvijek je šteta kada jedan prijevoznik prekine letove, kako zbog konkurencije, tako i zbog konekriranosti.
2. Eurowings preko Stuttgarta ima konekcije za niz destinacija u Njemačkoj i Europi, Air Serbia tako što nema
3. Eurowings je dio Lufthansa grupe i ima konekcije na druge prijevoznike LH grupe, ali i na još neke prijevoznike u Europi i svijetu
Air Serbia je i tu potukla ko konkurenciju. To mi je bitnije. Linija ostaje i dalje jer na njoj ima prevoznika.
Da Air Serbia i dalje leti na toj liniji.
Izgleda kako iz Beograda više neće letjeti ni jedna druga kompanija osim Air Serbije koliko su jaki.
Nemojmo pretjerivati. Beograd ima značajan broj kompanija koje na njega lete (Aegean, Aeroflot, Air Cairo, Air Montenegro. AnadoluJet, Austrian, easyJet, Eurowings, flyDubai, KLM, LOT, Lufthansa, Luxair, Nordwind, Norwegian, Pegasus, Qatar, Swiss, TAROM, Tunisair, Turkish, Vueling, Windrose, Wizz Air). Ima najveći broj kompanija u regiji. Vjerojatno će se 2022. vratiti Air France cjelogodišnje, idućeg ljeta dolazi ITA, prije ili kasnije na aerodrom će doći British, Finnair, Iberia, TAP, Brussels, SAS…
Da su te konekcije u STR istinski dobre ne bi ukinuli letove za Beograd. Ocigledno da nisu nudili nesto novo a lokalci su isli sa JU koja ima bolja vremena i sa W6 koji ima bolje cene. Onaj ko zeli da preseda sa LH Group ima MUC, FRA, ZRH ili VIE. Sta je EW nudio da drugi nisu?
Steta je sto su prekinuli letove ali je bitno da ce se vratiti. Oni voze lokalce i gastose tako da ce se vratiti kada ih bude vise bilo. Nikakve tu konekcije ne igraju ulogu.
Naravno da konekcije igraju ulogu posebno prema Njemačkoj i posebno u kombinaciji sa ostalim LH prijevoznicima. Lufthansa kombinira sve svoje prijevoznike.
Ne kažem ja da tu ima previše štete. Istina konekcije se mogu raditi i preko FRA, MUC, ZRH, VIE, Air Serbia tu ima letove, no ne može se reči da nije šteta kad vam ode jedan prijevoznik. I to toliko jak prijevoznik. Koji ima 5 puta veću flotu od Air Serbie.
Toliko je veliki I jak igrac da toliko reze u regiji. Sto bi rekli size does not matter 😉
Pa velik igrač svakako jest sa stotinjak aviona u floti. A to što reže je glupost kompanije, ništa drugo. Ta glupost ga ne čini manjim, nego glupim.
Zato i kažem da nije šteta što su privremeno otišli, jer su se fokusirali samo na to da istisnu Air Serbia sa te linije. Da su samo malo mućnuli glavom i da im je bilo bitno, mogli su da postave vremena tako da se kače na konekcije iz Štuttgarta, a ne da jure Air Serbia gde nisu bili konkurentni sa cenom. Samo jednom sam kod njih našao jeftiniji let od Air Serbia, kad sam kasnio i ipak stigao na Air Serbia, avion bio skoro pun. Za sad svakako nema kapaciteta za više od 2-3 leta nedeljno, Videćemo šta nosi prolece.
Ne vjerujem da se Eurowings baš previše osvrče na Air Serbiu i da su oni gledali kada će staviti letove. Ne zanosite se da im je Air Serbia toliko bitan. Ta kompanija istinski ima ogroman sustav i oni postavljaju letove u tom sustavu kako im odgovara sukladno sustavnim potencijalima kapaciteta. To im je glavni prioritet (složiti operacijsku slagalicu).
Da je LH grupa imala za cilj istisnuti Air Serbiu sa te linije, budite sigurni da bi to i napravila. Pod bilo koju cijenu. Dakle, očito nije.
Točno, vidjet ćemo što će donjeti proljeće.
Ne zanosite se vi molim vas. LX je pokusao ovog leta istisnuti JU sa ZRH kada su stavili vecernje letove u isto vreme pa nista na kraju. LH na FRA isto ne uspeva kao ni OS na VIE. Nije LHG bas tako mocna.
Lufhtnasu nije baš previše briga za Air Serbiu. Puno je ona premala da bi se radi toga češkali. Puno premala! Ispod radara im je. Jako ste prepotentni ako ste mislili da LH Grupa pokušava istisnuti Air Serbiu.
Oni da to žele to bi i napravil. Kao što su napravili sa Etihadom, Air Berlinom, Sabenom, Austrianom (koje su nakon toga i preuzeli)…
Ma naravno, ali kada lete baš istim danima kada i Air Serbia, stiče se utisak da su hteli da im naude. A mogli su sa vremenima i konekcijama, očigledno im to nije bilo bitno, prosto su rešili da budu prisutni na toj liniji.
Dojam ko dojam. Budite sigurni da im to nije bitno.
Zasto bi bili sigurno? Zato sto vi tako kazete iako cinjenice ukazuju drugacije?!
Čovječe božji LH grupa je 25 puta veća komapnija od JU, to je 2500%. Pa nemožete biti toliko prepotentni da mislite da je LH grupi JU i po ćemu bitna.
2500%=26 puta
2400%=25 puta
Plus LX je revidirao svoje letove I stavio iste letove kao JU. Ocigledno da nisu uspeli da poraze JU iako su probali. OS je uveo polaske iz Beca bukvalno u isto vreme kao JU. Ali ne…nije njima JU na radaru, ma ne. LOL
Da je LX htio poraziti Air Serbiu to bi i učinio.
Ne nije to njima u radaru. Konačno LH grupa ima duplo više letova nego JU iz Beograda.
Da imaju pameti uveli bi CGN-BEG.
Slažem se. Ali njihovo prisustvo na Beogradu je simbolično.
Simbolicno je jer se jednostavno ne mogu probiti a to se vidi po liniji iz STR.
Siroti oni. A jedna mala i nebitna kompanijica.
Ubedljivo Zagreb najvise reze! Od 12 ostace samo 2! Opet gotovo svakog dana neka vest o rezanju. Jako, prejako problematicno.
Al dobro, makar je najlepsi ♥️
Ali svejedno Zagreb ima 44 nova leta tjedno, i nakon rezanja to je 26 dodatnih letova tjedno. Puno i za ljetno povećanje, a kamoli ne za zimu.
Sve ostale zračne luke su u minusu u I. mjesecu, tj. rezanja su im veća od povećanja. Zagreb jedini ima povećanje i to 26 dodanih letova nakon rezanja!
Zagreb bar ima letova Eurowingsa, a uz njega Priština i Split. Beograda i ostali ni jedan jedini.
Pa za Beograd to nije problem jer ima JU za STR I W6 za FKB. Koju zamenu ima ZAG za PRG I DUS? Pa cak I za BER
Pa Rayan 😂😂😂 nema veze sto on tu ne leti. On je zamena za sve. I uskoro ce biti bukvalno zamena za sve.
Izgleda da se ide ka tome. Svi rezu samo oni divljaju, pametnom dovoljno. Ne shvataju da je FR predator i da sav ovaj rast u koroni nije komercijalne prirode vec strateske. Da oteraju OU u stecaj a konkurenciju iz Zagreba i da sebi obezbede manje problema i tako postepeno da povecaju cene i volumen.
Da, o tome sam već par puta pisao. Ryanair je investirao oko 200 milijuna EUR kvartalno u preotimanje tržišta, puno prevelik broj linija i frekvencija. Trenutno su 5. prijevoznik svijeta i daleko najveći prijevoznik u Europi koji ima 2-3 puta više letova nego Turkish.
Vrlo vjerojatno će Ryanar pokrenuti letove za Prag i Berlin. Dusseldorf će i dalje operirati Eurowings.
Do kad ce Ryanair uzivati posebne pogodnosti u vidu cena na ZAG za novo otvorene linije? Ima li tu neki vremenski rok?
Stvarno ne znam. Morao bi biti rok. No, ako taj rok istekne, MZL Zagreb će jednostavno napraviti novi poticajni program npr. za slijedeće ljeto.
U ovom momentu nema zamjenu za Prag i Berlin. No za Dussledorf ima Ryaniar jer leti na LCC aerodrom Dusseldorfa Weeze, kao i na obližnji Dortumund.
Evo sada I Azur ode. Istinski lose
Prepuno loše preistinski, Zagreb skoro postaje FR aerodrom, mnogi od njega odustaju samo se oni šire.
Stoji.
No, to nije istina. Šire se i drugi. Pogledajte listu od prekjučer.
Ma dobro to je tek jedan let tjedno. Zanemarivo. Ali zato čitajte iza ponoći NAJAVU. Nije ni čudo da Azur odlazi.
Najava za dva SU leta koja je ex yu objavio jutros u 08.30?
Ne!