Aeroflot je cijele zime za Beograd letio sa Airbusevima A321 i A330-300, a Air Serbia je letjela isključivo sa A319. No, nakon što Aeroflot više ne može letjeti do Moskve za Beograd Air Serbia je povećala svoje kapaciteta. Pa tako leti isključivo sa A320. Danas 1.3. leti čak i A330-200. Air Serbia želi preuzeti što više putnika Aeroflota, kao i putnika trećih zemalja koji preko Beograda putuju za Moskvu, jer više nemaju direktnih letova.
Cijene karata na letovima za Moskvu su skočile na 650 EUR i više. Sve karte do kraja tjedna su rasprodane. Air Serbia je i opet iskoristila svoju šansu i ekspresno reagirala. Bravo za kompaniju!
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia
ASL i THY je nemoguce porediti.Prvo,THY ima nacina da opsluzi povecan broj putnika iz RU,ASL to ne moze zbog malog broja a/c,1 a/c veceg kapaciteta i ogranicenja slotova(njihovih)…mislim,moze ona “nabavit” par slotova u FRA,npr ..ali cijene su enormne…zato svi koriste vece a/c na postojeci br slotova..uostalom,ovo je samo surge….za pola godine max vise nece imati ko da kupi kartu iz RU.ASL moze jedino profitirati na duze staze i to prema MNE.650-700€ je bila cijena iz TIV u S21…Sad ce biti surge,a onda ce cijena biti nula €.Rublja ce vrijedjeti nula eura!
Pa eto, povećala je broj letova za Moskvu sa 8 na 15.
Ratni profiteri, žalosno.
To vam tako bude u ratovima.
Danas (utorak) Turkish sa VKO za IST:
1. B77W 2:40
2. B77W 7:15
3. A333 13:00
4. A333 16:40
5. A333 21:10
(Ovo su planirana vremena i naravno sva su bila sa zakasnjenjem ali bez otkazivanja.
Turkish sa SVO za IST:
1. B77L 19:00
Pegasus sa DME u 13:15.
O letovima sa ruske strane za Tursku da ne pisem.
Turska – clanica NATO. Kaze njihova ministarka da Turska nece uvoditi sankcije Rusiji „jer neko mora da bude KANAL izmedju Rusije i ostatka sveta“ 😂😂😂
Nego da pitam komsije koje su danas najavljivale bojkot Er Srbije: Sta cete sa Turkishem i uopste Turskom? 🙄
Apsolutno ništa. A što će NATO, to iskreno ne znam.
Kad si prvi
https://ibb.co/dGw9RNy
Pre neki dan Heathrow, sada SVO
Hethrow?
Dakle dok vi ovde bistrite politiku Air Serbia je uvela dodatne letove za Moskvu.
I da se nadovezem. Kartu su jako jeftine s obzirom da je prvi dodatni let prekosutra. Oko 200€.
OK, thanks.
Tako je, od sutra pa do kraja nedelje, nacionalni prevoznik neutralne Srbije, Air Serbia, obavice ukupno 9 letova. U petak ce ih biti cak tri.
07.50-12.45 A320
13.50-19.00 A319
23.40-04.50 A332
HUGE
Naredne nedelje JU ce imati ukupno 15 letova na relaciji BEG-SVO od kojih ce biti 5 sa A332.
E ako im na ovom ne treba cestitati onda ne znam na cemu treba. I posle neki misle da ce Srbija uvesti sankcije Rusiji. Pa znate li sta ovo sve znaci za mrezu JU i koliko ce sa ovim napuniti letove iz Beograda. LJUDI! IDEMOOOOOOOOO
Pa realno. Gledam danas IST. I Turkish i Aeroflot salju najvece avione. Tu su i drugi prevoznici.
Kad moze Turska koja je inace clanica NATao, zasto ne bi mogla Srbija.
12. 3 imaju tri leta sa a319
5:25
13:00
20:30
Karte sasvim po prihvatljivoj cijeni
170 €
Naravno. One cene od 700€ su bile jer su im ostala par sedista. To bi se svakako desilo ka bilo kojoj destinaciji da je ogromna potraznja kao sto je i bila upravo proslog leta ka SVO. Jeftinije bilo da odletis za JFK nego za SVO.
Stoji.
To je OK
Ništa sporno.
Da, Air Serbia maksimalno iskorištava situaciju.
Hteo bih da skrenem paznju na jedno bitno pitanje o kome se malo prica.
Naime, ruske banke i sistemi transfera novca su pod teskim udarom sankcija. MasterCard najavljuje ogranicenje/obustavu svojih usluga u Rusiji.
Kako ce ruski putnik koji zeli da leti za ili preko Beograda uspeti da plati kartu?
Kako ce se iznos u evrima/dolarima prebaciti Er Srbiji ako su blokirane banke i sitemi placanja?
Ako od svakog pojedinacnog putnika ne stigne novac, aviokompanija mu prosto ne moze izdati kartu!!
Ovo vidim kao daleko realniji razlog za obustavu letova ka Rusiji nego neke stvari koje se pominju u prethodnim komentarima.
Setimo se obustave letova za Bejrut uprkos velikoj traznji. I ovde je bio problem kolaps bankarskog sistema i opsta kriza u Libanu.
Ne bavimo se dovoljno prakticnim pitanjima, ali zato iz sve snage raspravljamo o geopolitici i regionalnimm odnosima…. sve sami strucnjaci!!!haha
U Zagrebu tisuće ljudi stoji ispred Sberbanke! Panke je pred bankrotom.
To je kad narod uđe u histeriju. Sberbank Zagreb nema apsolutno nikakve veze sa rusijom. Ona je Vlasništvo AIK banke iz Srbije
Malo morgen.
AIK Banka je kupila samo SberBank Srbija.
NLB je izgleda dala ponudu za kupovinu SberBank Slovenija.
Kupila je i ostale banke u regionu zajedno sa Gorenjskom (koja je u njihovom vlasništvu) ali izgleda nisu dobili sve dozvole osim hitno jućer u Srbiji.
https://www.danas.rs/vesti/ekonomija/aik-banka-potpisala-ugovor-o-kupovini-sberbanke-srbija/
To je nebitno. Gomila ljudi stoji u redovima i u panici.
Kako god ljudi u ogromnim redovima čekaju ispred banke u Zagrebu.
Nije ona je Sberbank Zagreb je vlasništvo Sberbank Austria, tako su danas rekli na radiju. Kako god, rekli su da ide u bankrot. Ljudi mogu po danu dizati maksimalno 1000 EUR.
Mislim da ipak od bankrota neće biti ništa, HPB ju je kupila, potvrđeno je HNB
Super.
Plus ovo
RUSKI predsjednik Vladimir Putin zabranio je danas Rusima da iznose devize izvan zemlje, u pokušaju da stabilizira vrijednost rublja koja je povijesno potonula nakon uvođenja sankcija. Odluka o zabrani iznošenja deviza stupa na snagu sutra, objavio je Kremlj.
Koma
Sberbanka i Gasprom banka neće biti isključene iz SWIFTA, preko njih će plaćati verovatno
Neće? Ako vi tako kažete
Šta mislite da li se u Moskvi nalaze neki građani EU i da li je EU u interesu da oni što pre dođu kući?
Ako bi želeli da spreče AirSerbiu da leti jednostavno bi zabranili prelete ka Rusiji preko teritorije EU.
Da, EU bi mogla zabraniti letove prema Rusiji. I Srbija ne bi mogla preletjeti zemlje EU na putu do Rusije. Istinski ne znam zašto EU to ne uvede.
Da li vlasnici aviona koje iznajmljuje Air Serbia mogu zabraniti da lete u rizicna podrucja?
Mogu.
Pa to bi vec bile sankcije Srbiji tako da ne vidim neki valjani razlog da se to uradi…
OK ako vi to ne vidite.
Oprostite Alene a sta vi vidite? I cemu politika? Polako. To sto je cela evropa uglavnom milom ili silom uvela sankcije Rusiji ne znaci da ce Srbija i da nismo u pravu. Nekada su SVI znali da je zemlja ravna ploca ,Bruno tvrdio da nije pa iako usamkjen nije gresio.
Ja izbjegavam politiku i nastojim je maknuti sa ovog portala. Neki puta to nije u potpunosti moguće.
Silom uvela snakcije???? Nitko nije prisiljen.
Sve OK, Srbija je jedna od 4 zemlje Europe koja to nije napravila. Njena stvar, ali to će imati posljedica. Vrlo jednostavno.
“Silom uvela snakcije???? Nitko nije prisiljen.
Sve OK, Srbija je jedna od 4 zemlje Europe koja to nije napravila. Njena stvar, ali to će imati posljedica. Vrlo jednostavno2”. Ovaj Vas citat jasno govori da Jeste sila, ili kako se to zove ako ne radis kako ja hocu trpeces posledice.No dobro,steta sto ste skratili moj komentar iako ne vredja a istinit je ali kazete bice posledice,Ok. nek budu.
Prisile na 27 članiaca EU i druge zemlje Europe bilo nije. To je evidentno. Sve su donjele odluku vrlo brzo. Srbija? Ha očito ni tu nema prisile ako ona vodi svoju politiku koja je različita od politike EU.
Kažete neka bude posljedica. I to je u redu, vaš odabir.
Pa zato što ne želi, potreban je kanal kroz koji ljudi mogu barem izvesno vreme da se kreću…
Budite sigurni da se veliki građana EU nalazi trenutno u Rusiji (kao i obratno)
Veliki građani EU? Što su to “veliki građani”?
Boze koliko ljudi nije svesno u kakvoj se situaciji svi nalazimo bez obzira ko je na” kojoj strani”.Samo je pitanje ko ce vise ekonomski da strada i nadam se samo ekonomski.
Ko je mogao da sanja ovu situaciju pre 5-6 dana i ko garantuje da ce se stati na Ukrajini.
Pa članicama NATO je garancija NATO, a nama daljina i okruženost NATO-om. Tako ispada.
Garancija ti to ozbiljno.
Lepo ukrajinska novinarka danas ispreskaka Borisa Dzonsona da ako nije svestan da je rat poceo da je budala.
Pitali ste šta su garancije, ja sam vam rekao. Ukrajina nije u NATO pa novinarka mora da propituje Džonsona.
NATO je najveća garancija koju neka držva može imati. Jel bi se Srbija osudila napasti danas Hrvatsku kao 1990? Moš si mislit!
Jesu li tenkovske kolone Gardijske divizije na Vukovar dolazile iz Srbije ili iz Turske? Dali su zapovjedi toj Gardijskoj diviziji izdavali Srbi ili Turci? To je u rangu one Ryanairove, mi nismo aviokompanija , već samo prevozimo ljude avionima, isto tako Srbija nije imala potpunu kontrolu napada na Hrvatsku već je to bila Jugoslavija sa 99% srpskom prevlašču. Ovo da su srbi tu živjeli duže od nas je općepoznato. Hrvati su se pojavili tek kad je Vatikan krenuo pokatoličavati Srbe po Zagorju 🤣🤣🤣🤣.
Hahahah… svaka čast. Respect ovo za Vatikan.
Koliko ja znam Rusija nije napala Ukrajinu.
Ma ne. Zapravo su povampireni Ukrajinci napali miroljubivu i slobodarsku Rusiju.
NATO svakako je garancija. Ako se napadne bilo koja članica NATO-a napadnute su sve države NATO-a.
Sad čitam na jutarnjem listu da su se balticke zemlje veoma uznemirile jer ne veruju ako budu napadnete da ce ih neko branit .
Ma to je glupost. Ako se napadne jedna država NATO-a napadnute su sve države NATO-a.
Tako je.
Srbija je od Rusije dobila zagarantovanu nizu cenu gasa i to od 600 evra.
EU sa druge strane bori se protiv Rusije dok i dalje kupuje njen gas po znatno visim cenama. Dakle bori se protiv njih a u isto vreme im puni budzet hahahah
Trenutno placa oko 270 eura do juna a tad cemo da vidimo.Sad je berzanski oko 2000 eura.
Gledam sad na flightradaru jezivo samo Er Srbija i neki Kinez preletise za Moskvu.
Strašno.
Šta je vama smešno?
Jako im puni budjet, zato je rubalj u slobodnom padu, kompanije moraju prodati 80% svojih deviza, a kamate su preko noći sa 9 skočile na 20%, odlično im ide…još kada bi obični rusi vjerovali Putinu kao vi, a ovako svi očajnički pokušavaju kupiti devize….ali super im ide….hahahaha….i da izbačeni su iz svih sportskih asocijacija, blokirani su im svi kanali na internetu, ali nema veze…
I izbačeni su i SWIFTA, imaju sankcije… ma super im ide!
Dobro. Ne razumijem što pričate? Alternativa ruskom plinu postoji. A što ako se ta alternativa ostvari. Od čega će onda Rusija živjeti?
Od cega ce ti na alternativi ziveti posto ce sve duplo kostati. LNG nije nikakva alternative jer je 3x skuplji. Cela Evropa i dalje kupuje ruski gas.
Ameri ne samo da kupuju njihov gas i naftu nego cak i UA i dalje prelece Rusiju. Ajde Alenko, nemojte se nadati onome sto je nemoguce.
Alternativa je Iran. Iranski plin može potpuno zamijeniti Ruski, samo treba ukinuti sankcije Iranu. To se riješi u par dana. Odjednom će postati najbolji prijatelji na svijetu.
Ja se ničemu ne nadam.
Au, posle tolikih tirada o moralnosti, sad bi bilo okej kupovati plin od „slobodarskog” Irana?!
Nego je moralno kupovati ga od Rusije?
Većina potrošnje plina se može nadomjestiti strujom, šta mislite zašto je EU izglasala da se nuklearna energija proglašava “zelenom” Cijeli problem ovisnosti o plinu je nastao jer je Merkel forsirala da se gase nuklearke i rade elektrane na plin. Sada Francuska gradi nove nuklearke, Nijemci već pripremaju ugašene za reaktivaciju. Europi bi bilo najbolje da već sad počne gasiti dobavu ruskog plina da se do iduće zime i građani prebace na toplinske pumpe za grijanje.
Postignete mir sa Iranom, skinute im sankcije i dobili ste dva efekta:
– dobili ste dovoljno plina da nadomjestite Rusiju
– dobili ste 200 naručenih aviona
A što će onda Rusija sa svojim plinom i od čega će živjeti?
Znači, nema veze što se u Iranu ne poštivaju ljudska prava, što se smrtne kazne izvršavaju za preljubu, gej vezu…sad je poanta da imamo gas, makar i iz takve države?! Ma dajte, molim vas….
U ovom momentu moralnije je kupovati od Irana nego od Rusije. Puno moralnije!
Da samo je pitanje tko će koliko ekonomski stradati.
Počinje “usklađivanje”:
Srbija će se uskladiti sa Deklaracijom Visokog predstavnika EU za spoljnu politiku i bezbednost Đuzepa Borelja koja osuđuje narušavanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta Ukrajine, ali to ne znači isto što i usklađivanje sa sankcijama EU, nezvanično saznaje portal European Western Balkans. Prošle nedelje Đuzep Borelj doneo je tri deklaracije o Ukrajini, a Srbija će se kako saznajemo najverovatnije uskladiti sa deklaracijom od 22. feburara, koja je doneta nakon priznanje republika Donjeck i Lugansk, a pre početka ruske invazije na Ukrajinu.
Pa to je jasan stav Srbije .Teritorijalno celovitost Ukrajine bez sankcija Rusiji.
I sankcije će biti uvedene negde oko 4-tog aprila.
Ma kakve crne sankcije, to se nece desiti zbog cene gasa. Sbija bi onda odmah kupovala po trzisnoj vrednosti koja je duplo vece, inflacija bi nas pojela
Vrlo jednostavno se izračuna koliko košta gas i koliko košta proizvod koji proizvedemo koristeći taj isti gas da bismo ga izvezli u EU. Cost-benefit analiza. Znači ne može jedan input u proizvodu da bude vredniji od proizvoda.
OK
Ali ćete zato izgubiti milijarde koje vam je davala EU.
Puno prekasno.
I to nije ni izblizu dovoljno. Za to ćete imati sankcije EU.
HAHAHAHAHHA ko? Srbija? Aha … ajde da se kladimo da nece kao sto ih nismo dobili ni za sta drugo do sada. EU ima previse firmi koje posluju ovde i koje dobijaju subvencije. Evo Nestle otvara svoju trecu fabriku u Srbiji. Alene ne blamirajte se molim vas jer postajete emotivni i onda isplivava ona ruzna strana Hrvata kada pricaju o Srbiji.
Ima EU daleko vise kompanija u Rusiji pa je uveo sankcije. Ne blamirajte se.
Naravno. Konačno stvarno EU puca za Srbiju. Ona je toliko mala i nebitna da kad bi EU to htjela uvela bi sankcije iste sekunde, bez da se osvrne.
Ja se ne blamiram.
Neće? Ha onda se uzaludno prijete. A nije baš da se EU često kada uzaludno prijeti.
Nula bodova!
I dok je drugi optuzuju da je ratni profiter, JU nastavlja sa konsolidacijom svoje regionalne mreze. U martu ovo su uneta povcanja:
ZAG prvo 4 pa 5 od 19.03
TIA 8 gde ce ljeteti i A319
LJU sa 8 na 10
SKP sa 2 na 5 od 14.03 ide 6x i 7x od 21.03
OTP sa 2 na 4
Vracaju se letovi za BNX
SKG se vraca od 4. sa 3 leta
SOF se vraca 14.03 sa 3x
Vrlo lepo, cestitamo JU svi od srca
Tko?
Još uvijek je to daleko od frekvencija početkom XII. mjeseca.
Niko normalan ne usporedjuje decembar sa martom Alenko moj dragi. Ajde da poredimo sa aprilom 2021. godine, hocemo? Sto da ne, ima smisla.
I valjda bi im trebalo cestitati sto ponovo rastu a uskoro ce kidati kao i do pre korone
Zimska sezona se uvijek uspoređuje. To je uobičajna analitička metoda.
Dakle profitiraju na ratu kako sam shvatio iz naslova..
Da
Šta tu ima loše? Dok nekom ne smrkne, drugom ne svane. Go Air Serbia!
Nema ništa loše. To sam i napisao.
„AirSERBIA profitira zbog uvođenja ograničenja u zračnom prometu sa Rusijom”. Bio bi to daleko uljudniji i neuvrijedljiv naslov.
Ne postoje takve riječi kojima možeš uvrijediti ratne lešinare. Možeš ih samo ignorirati i prezreti, sada i zauvijek.
🙂 🙂 🙂
Da
Upravo je Europski parlament u rezoluciji osudio Srbiju jer se ne pridružuje sankcijama protiv agresora.
Logično. I sada kreću ozbiljne posljedice!
Jel se sladite?
Sladite????? Što to znači?
Probajte Google translate.
Google translator mi je napisao da to na hrvatski znači “zasladite”, a to nema baš nikakvog smisla.
Jašto, dolje agresori.
Dolje!
Pripremite papirnate maramice.
Za što?
Agresor drži do agresora. To je njihov kodeks..
Nažalost da.
Kaže Vučić da su pritisci sa svih strana veliki (njemu je najteže, naravno), mada sam siguran da ovo oko sankcija nije finalna odluka Srbije i da tu ima poziva non stop. Dodao je da ćemo sigurno da “izdržimo još koji dan dok sam de facto predsednik Srbije”, što mi se čini da otvara prostor za novu poziciju zemlje, koju navodno neće definisati on, u periodu između kraja ovog i gotovo izvesnog početka novog njegovog mandata. Ali kao i prethodnih 10 godina – na potezu je EU.
Pritisci su ogromni, ali iskreno već je prekasno. Ako i promijeni politiku i stav posljedica će biti. Što to kasnije učini posljedice će biti gore.
Zašto to kriju od nas? Niko da kaže otvoreno sa kakvim se posledicama suočavamo.
Ha… sto da vam kazem?
Ništa? Samo ideja.
OK
Najveću glupost koju bi sad Srbija uradila jeste da popusti.
Veliki broj zemalja EU razmišlja da poslije isteka 30 dana ne produžava sankcije
Najveću glupost koju bi sad Srbija uradila je da štetu stavi ispred koristi. Prema tome, dok ne znamo šta je šteta, ne možemo da znamo da li bi nešto bilo glupost.
Zvanični stav Srbije nije podrška Rusiji nego neutralna pozicija isključivo iz sopstvenih interesa. Ako Evropa zapreti da izbaci Srbiju iz proceca integracija, uvode se sankcije u Beogradu u roku od 60 minuta. Maksimalno.
Sankcije za šta se uvode, šta to Srbija nekoga napala? Ugrozila nekoga? Srbija ima samo svoj stav i viđenje situacije i ima potpuno pravo na to a to što se to nekome ne sviđa i uveo bi sankcije zbog toga se naziva fašizam. Jel to vi kažete da je EU fašistička tvorevina?
Neće niko da uvede sankcije Srbiji (osim ako ne stanemo iza Putina, a bili bismo drugi na svetu, valjda nismo toliko ludi). Ali EU može da ukine Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju i da odjednom naš izvoz robe za EU padne zbog previsokih carina. Pa će onda ovi svi investitori koji ovde imaju fabrike, a izvoze za EU, a među njima ima podosta kineskih fabrika, da se nađu u čudu i da zapale. Šta će da bude sa standardom, sami zaključite. Ljudi ni ne znaju koliko poslujemo sa EU i koliko imamo povlašćenih statusa u trgovini – to ne dolazi bez obaveza, logično.
Ako dođe do stani-pani, korist je nesporno na strani EU. Od Rusije imamo podršku za Kosovo i gas. Od poražene Rusije nemamo ništa. Kosovo će morati da spadne na Kineze, šta ćemo kad nam je to prioritet. Gas – ako ga nema za Bugarsku, nema ga ni za nas.
Stvar je jasna da jasnija ne može biti.
Konačno, i Rusija nije uvodila veto za sankcije SR Jugoslaviji zato što se vodila svojim interesom. Pa tako i mi, hladnokrvno, sa kalkulatorom. Ako već empatiju više nemamo.
A zašto bi čak i to uradili? Mi još uvijek nemamo obavezu vođenja iste vanjske politike sa EU, imamo potpuno pravo da vodimo svoju vanjsku politiku. Zašto bi nam uvodila carine Evropa? To bi bio akt da nam se naudi, ništa više? A moje pitanje ke zašto bi Evropa da nam naudi? Kazna zbog stava? E onda se opet vraćamo na fašizam, znači mi nemamo pravo na svoju individualnost!? To nije demokratija ni blizu, tim bolje mi svojim stavom nikoga ne ugrožavamo niti kome štetimo, mi Rusiju nismo podržali, to mora da se zna, jasno smo stavili do znanja da poštujemo teritorijalni integritet Ukrajine!
Ne zanosite se. Mali ste i nebitni (kao i mi). I ne možete se ku*čiti. Jednostavno niste u poziciji. Imate pravo na svoj stav, kako ne, to se zove demokracija. Nitko vas neće napasti ili vam dati sankcije radi tog stava. Ali takav stav koji je suprotan CIJELOJ Europskoj Uniji će značiti sankcije i posljedice. Vrlo jednostavno. Ako ne želite dijeliti politiku CIJELE EU, onda ne očekujte pomoć ili benefite od EU.
A zašto bi se ukidao ugovor o stabilizaciji i pridruživanju? Da li je on narušen? Da li u njemu piše da Srbija mora voditi istu vanjsku politiku kao EU? Ne, ništa od toga. E ako bi se taj sporazum povukao zbog stava Srbije prema ukrainskoj krizi to bi bilo amo iz osvete prema tom istom srpskom stavu a to nas onda vraća na fašizam jer je to nepoštovanje individualnosti, slobode izbora i demokratije a to i jesu ciljevi fašizma, da spriječe navedeno! Ja uopšte ne govorim da Srbija treba da tsanne na stranu ikoga, Srbija treba da gleda samo svoje interese i nema niko nikakvo pravo da nam pametuje šta treba da radimo pogotovo komšiluk, nisu oni ti koji bi nam trebali soliti pamet.
Ne, postoje jasni mehanizmi kako se raskida Ugovor o pridruživanju. Ali kao što možete da vidite, to je ugovor o pridruživanju. Još jednom da vam pročitam – o pridruživanju.
Tako je, Srbija ne mora da ima identičnu spoljnu politiku dok se ne pridruži, ali mora da povećava stepen usklađenosti svoje spoljne politike sa EU, a ne da smanjuje. U prevodu, Srbija neće morati da uvede sve ali će morati da uvede neke sankcije Srbiji.
I molim vas, prestanite da pričate o fašizmu, zvučite neozbiljno. Niko ne brani Srbiji da se izjasni ili ovako ili onako (ili da ćuti), ali izbor ima posledice. To nije fašizam nego odgovornost. Živo me zanima gde su ti vaši “nepoštovanje individualnosti, slobode izbora i demokratije” kad je reč o želji Ukrajine da uđe u NATO ili EU.
Upravo tako.
Nema individualnosti i slobode izbora ako EU ima zajedničku politku. Sve zemlje EU su donijele jednu i jedinstvenu politku. Ili si sa EU ili nisi. Sorry. Ako ne želiš biti, doviđenja. Zbogom!
Komšiluk vam je u EU u koji bi vi vrlo rado htjeli uči.
Mislim da je već prekasno, posljedica će sigurno biti. Što dulje Srbija prolongira provođenje politike EU, to će sankcije biti ozbljnije.
Srbija ima pravo odlučiti biti jedina zemlja u Europi uz Tursku i Bjelorusiju koja neće uvesti sankcije. Ali to će imati posljedice, velike i ozbiljane posljedice.
A da?
Sankcije prema Rusiji ce trajati godinama, djabe trolate.
Neće trajati godinama. Ali neće ni par tjedana.
Pravo Srbije da ne popusti. I da zaboravi na silne milijarde koje dobiva od EU.
Odakle vam pobogu ovo da EU razmišlja da ne produži sankcije? Odakle vam to pobogu????
Ma koga boli bre uvo za EU?!
Svaku normalnu osobu.
Mnogo ste svi otišli predaleko u maštanju. Srbija nije i neće učestvovati u ovom ratu, koliko to god neko želeo da predstavi suprotno.
Srbija nije član EU niti NATO i samostalna je zemlja. Niti EU želi nju, niti ona EU tu se sve završava.
Sankcije koje bi Srbija uvela Rusiji su na nivou statističke greške i ne bi doprineli apsolutno ničemu.
Pritisci koje Srbija trpi su druge prirode, vođa je već deceniju na vlasti i njie uradio ono zbog čega je doveden.
Srbija ne želi EU. To je ok. Onda pa-pa sve silne pomoći i investicije EU. A sami znate koliko ih je bilo. The end!
Ne zanosi se, Alene. Ne može EU da uvede Srbiji nikakve sankcije, zato što bi nas time definitivno gurnuli u zagrljaj Kine i Rusije, a EU ne želi rusko-kinesko ostrvo usred Evrope… Ovo su samo prazne priče eu birokrata.
I te kako će EU staviti sankcije. Već je najavila.
Mi nismo na ti. Elementarna kultura. Ili se ponašajte sukladno bontonu ili ćete dobiti ban.
Kakav zagrljaj Kine. Kina je zabranila kreditiranje svoje robe za izvoz u Rusiju. Namirisali mrtvaca u Rusiji, a mrtvi ne vracaju dugove.
Da, napali su ih verbalno, uveli neke mjere…
Vi se zanosite. To balansiranje ici cemo Rusima ako ne dobijemo to i to vise ne vazi. Doslo vrijeme da ili prihvatite sve sto EU trazi ili stvarno idite Rusima. Who cares!
Upravo tako. I to je EU jasno rekla.
Da evo baš jedna užasna katastrofa. Umrećemo bez EU. Ajde pali.
Bogami hoćete. U bijedi i sirotinji.
Kada svetske korporacije profitiraju na milionima poginulih ljudi po Libiji, Iraku, Iranu, Jemenu, Somaliji itd nikom ništa, ali zato kad jedna Air Serbia profitira na prekrcatim letovima za Moskvu onda je to nemoralno i treba da je bude sramota hahahha. Ljudi u kom svetu vi živite?
U svetu teskog licemerstva. A na to pozivaju oni koji i ne lete Er Srbijom.
Da u svijetu je teško licemjerstvo. Što ste to tek sada otkrili?
To nije nemoralno i nije neprihvatljivo.
bravo za kompaniju? Može Vas biti sram Alene. Zločinca Putlera bi trebalo blokirati na svim poljima, a ne likovati – što su JU i Srbija napravili da je vrijedno pohvale? Upala im sjekira u med. Razumijem ovaj trenutak – prevesti sve putnike koji su zapeli: nedužni Rusi civili i nedužni stranci koji žele napustiti Rusiju. Ali sve kasnije od 10.03. kad se svi izvuku za mene je prljavo lešinarenje i oportunizam.
Bravo za to? Mislite da EU neće nešto poduzeti protiv Srbije? Ako su Švicarsku stisnuli, stisnut će i Srbiju.
Mogu da je stisnu ali neka je i uključe u neki fond za oporavak/nadoknadu štete, neće vam pasti kruna sa glave, a imaće neki safebelt za ozbiljan minus sa tržišta. Kako vi to zamišljate da se učestvuje zajedno u šteti, ali ne i u koristi?
Iskreno ne razumijem što ste sada napisali.
Konkretno, za lakšu odluku Srbije, dajte pare.
Ako hoćete da budu uvedene sankcije na ruske letove, uključite Air Serbiju u plan za nekakvu naknadu štete kompanijama. Ne verujem da će Finnair biti prepušten sam sebi, ili drugi kojima je Rusija bila bitna ili kao tržište ili kao prečica za Aziju.
Nekako ne vidim da će se kompanijama, lezorima, Airbusu i ostalima nadoknaditi gubici. Da sam ja avio-kompanija, lezor ili proizvođač, tužio bi EU i rekao “OK vi ste tako odlučili, ali ja pušim teške pare, sad mi to nadoknadite”.
Pa o tome i pričam. Izgleda da je nepopularno i neempatično to sad potezati, ali ko će sve ovo da plati?
E da, tko će sve to platiti?
Ja se slažem da rusku političku elitu treba sankcionisati jer su oni jedini odgovorni za ovo. Ali ukidanjem letova Air Serbie (ili bilo koga) ka Rusiji nećete nauditi njima već običnim ljudima, a elita neće ni znati da je Air Serbia prekinula letove, a kamoli da se uznemiri. Jeste ovo način da se zaradi, ali je ujedno i održavanje veza od kojih žive najobičniji građani Evrope i Rusije, a vlasti nemaju nikakvog dodira sa ovim letovima. Ukoliko se Rusija skroz izoluje, patiće Rusi, a Putinu neće biti ništa
Ma jasno. Air Serbia samo koristi situaciju i to je logično. Pa tko je ne bi iskoristio. Samo ne znam zašto odmah ne pokrenu Rostov, Krasnodar i drugi let za St.Petersburg kada već ne mogu povećati broj letova za Moskvu.
rOSTOV I kRASNODAR SU U ZABRANI LETOVA.
Ne neće biti kažnjena. Na današnjem letu ASL će većina biti njemci.
Nisam znao da su Rostov i Krasnodar zatvoreni.
O da, biti ce kaznjena
Neka ga obicni Rusi promijene da ne pate vise.
Ha, tako bi bilo najbolje.
Mislim da će EU poduzeti nešto protiv Srbije. I Srbija i Air Serbia će dugoročno na ovoj politici izgubiti.
Ali sada bravo za Air Serbiu koja je samo iskoristila trenutnu situaciju neutralnosti. Ja bih na njihovom mjestu povećao St.Petersburg na dva tjedna leta i pokrenuo Krasnodar i Rostov koje su ukinuli. I to bih pokrenuo ODMAH!!!!
Nemojte tako o Turkishu 😀
Why?
Naravno, kadija te tuzi, kadija te sudi.
??????
Bojkotirati ratnoprofitersku Air Srbiju. Pokazati solidarnost s napadnutom Ukrajinom.
Alene, ti si?
??????
A inace ste leteli Er Srbijom pa sad kao fol necete 😂😂😂
Ja jesam. Milijun puta. I hoću i dalje.
Ma dajte ne pričajte gluposti. I ne ponavljajte komentare. Nepotrebno i neprimjereno. Nemojte me tjerati da vam brišem komentare.
Na ja sam, prijatelj iz Ukraine.
????
Tko da je bojkotira? Ovi što se grabe da nađu karte za let u i iz Moskve?
Ma kakav bojkot. Kajgot!
Da su Turkish Airlines, Emirates, Qatar Airways takodje ratni profiteri?
Da li i njih “bojkotirati”?
Da li razmišljate o tome da 90% tih ljudi koji sada nema kako da otputuje verovatno ne podržava ovo što se dešava i da ovo nikome ne ide u korist?
Air Serbia je odreagovala kao što bi svaka druga kompanija odreagovala u ovim okolnostima.
Problem je “ratno profiterstvo”, problem je državna pomoć. Sve što uradi Air Serbia je loše.
Air Serbia je još jedan put pokazala koliko koristi svaku poslovnu priliku i cilju stabilizacije i konsolidacije svog poslovanja.
I za kraj, Air Serbia nije ratni profiter. O tome se raspitajte svakako više u Briselu.
Ovdje nikada nitko nije rekao da je sve što uradi Air Serbia loše. Upravo suprotno Air Serbia se hvali. Ni ova dodatna prodaja nije loša.
U Bruxellesu?
Vidi se tko je na strani zločinaca. Sram te bilo jado.
Mislim da nitko normalan u ovom ratu ne može i ne smije biti na strani Rusije. Njihovo ponašanje je krajnje nemoralno i neprihvatljivo. Izginut će kamara ljudi, srušit će se brdo toga, potrošit će se ogroman novac. A zašto? Jer je jedan idiot ljut što mu Ukrajina više ne liže guzu nego se odlučila za drugu stranu. Na što ima svako elementarno pravo.
Mozda naslov zaista nije najsrecnije napisan ali ne idite u krajnost da covjek mrzi Air Serbiu,samo je konstatovano da ce profitirati iz ove situacije,dakle potpuno isto bi postupila svaka kompanija na svijetu i uzela novac koji se nudi
Apsolutno. Pa to i piše u članku, zar ne?
Svako ko leti Air Srbijom je pomagač agresiji na Ukrajinu. Bojkotirati na svakom koraku, sad i ubuduće.
Jel ste tako bojkotovali Lufthansu ili Air France kad su Srbiju bombardovali? Jel Ukrajina bojkotovala tako sto svoje avione nije slala ka Nemackoj, Francuskoj i ostalim drzavama?
Jel ste bojkotovali kad su napali Avganistan, Irak? Licemeri jedni drski…
Lufthansa je bombardirala Srbiju? Ma da? Kako, bacali rukom bombe iz A320 ili su ih preuredili za tu nakanu?
Ja osobno sam jednako napao SAD kad je imao svoje imperijalne proljeve, kao i sada Rusiju. Ni više ni manje. Pa očekujem ispriku.
Ne pravite ridikula od sebe. Naravno da LH ni AF nisu bombardovali vec vojna avijacija tih drzava. Jel su tad bojkotovali ove kompanije jer njihove zemlje ucestvuju u zlocinu? Ovde neko tera na bojkot JU iako Srbija ni na koji nacin ne ucestvuje u sukobu. Srbija priznaje celovitost Ukrajine i to sa Krimom.
Tko da bojkotira te države. One same sebe ili?
Pa nisu vas bombardovali bez razloga licemjeri. Ono zasluzili ste. Istinski
Jel cete i Turskih da bojkotujete?
Ma gluposti sa bojkotom. Što se sad lovite na jednu blentavu rečenicu jednog čitatelja.
Ma ne pričajte gluposti. Majko mila na ovom portalu se stvarno svakakvih gluposti može pročitati, ali ova je jedna od najjačih.
Nekako vjerujem da se ni dosad baš niste naletjeli bilo kojom kompanijom…
Kako to možete znati?
A nekima karte od 650€ za let nisu ratno profiterstvo?
Nisu jer su avioni puni. Tako je bilo i prosle godine tokom leta pa se neko nije bunio da je to ratno profiterstvo
Ali tada Air Srbija nije profitirala na ratu. Sada profitira tako što prodaje karte za 650€ prema Rusiji.
650 EUR i više. Neke dane i preko 750 EUR.
Dobro ove cijene su istinski ogromne. Ali zašto ih ne bi naplatili ako su avioni prepuni i nema ni jednog slobodnog mjesta do kraja tjedna?
650 su minimalne cijene, neke dane idu i preko 750 EUR.
Ratno lešinarstvo. Tko visoko leti – nisko pada
Pa da, to je poslovica koja se često ostvari.
Da da trebalo bi oboriti sve avione air serbije, možda bi tada bili srećni.
Ma dajte ne pričajte gluposti. Tko bi onda bio sretan. Majko mila koja glupost!
Promenite naslov, molim vas.
Bacio sam pogled na cene i letove – osim direktnog leta, Air Serbia nudi transfer preko Istanbula u codeshareu sa Aeroflotom i to za manju cenu od direktnog leta, za 100 eura jeftinije po pravcu u proseku. Verovatno je namera da se P2P tražnja usmeri koliko može na transfer preko IST, a da se ozbiljnije pare zarade na transferima preko BEG. Ako vam padne na pamet da krenete iz Amsterdama za Moskvu i nazad preko Beograda, trebaće vam gotovo 1000 eur za najjeftiniju kartu.
Rusiji je sad definitivno u interesu da ukine korona ograničenja u broju letova, videćemo šta će biti sa tim. Kao i koliko će EU biti zainteresovana da pritisne Vučića da se priključi nekim sankcijama, mada ne deluje da sada žele da se puno bave time…
Da, čudim se da Rusija ne dozvoljava Air Serbiji da pokrene bar 14 letova tjedno za Moskvu i time kompenzira odlazak Aeroflota. U ovom momentu i 21 tjedni let bi bio dupkom pun. Zašto Rusija ne reagira???
Da li ova ograničenja postoje i za druge?
Naravno.
Onda će ih sigurno ukinuti.
Za sada ih ne ukidaju.
Da prijedložim cijenjenom g. Šćuricu: možda je headline mogao biti: Air Serbia profitira na letovima za Moskvu/ Rusiju. Svakako se ne radi o ratnom profiteru- to je nemoralna kategorija, te joj nije mjesto u headlineu.
Nego kakvom – nego ratnom profiterstvu. Sramota. Bijedno.
Nema tu nikakve sramote. Svaka kompanija bi to napravila. Isto rade i zapadne kompanije kada im se ukaže šansa.
Ali činjenica je da Srbija istinski profitira na ratu. To je i intencija članka. Profitirirati na ratu ne znači nužno negativnu stvar. Negativno bi bilo da profitiraju na izvozu oružja.
Možemo li se bar naći na kompromisnom rešenju da “Air Serbia profitira zbog rata”? Profitirati na ratu znači koristiti sam taj rat i nesreću naroda za zaradu kroz špekulacije, krađu, namerno povlačenje robe i slično. JU nije uvela letove tamo juče, ima usklađene cene sa preostalim prevoznicima, nije jedina opcija nikome i koristi neutralnu poziciju države kad je već takva, a ne ratne okolnosti. Razlika je ogromna.
Ma nije istina. Profitirati na ratu ne mora nužno značiti nešto loše. Nažalost u večini slučajeva jest, ali ne svaki puta. To i piše u članku da ovdje nije slučaj, zar ne?
Siguran sam da niste mislili na klasično ratno profiterstvo čim ste im na kraju napisali Bravo, ali skrećem vam pažnju da ovakav izraz ima pre svega izuzetno negativnu konotaciju za svakoga, kao što se može videti u komentarima, nezavisno da li to neko osporava ili se slaže.
Kao što rekoh profitiranje na ratu ne mora nužno značiti negativnu konotaciju. Ovdje to svakako ne znači.
Skandalozan, neprimeren, tendenciozan i veoma uvredljiv naslov. Ispada da je Er Srbija- ratni profiter! Sramota!
Znamo da će autor da se pravi naivan i da „objasni” kako ništa loše nije mislio. Ipak, po ko zna koji put izbija njegova podsvest- otvorena knjiga.
Nadam se da ste pročitali i članak, a ne samo naslov.
Što je krivo napisano u naslovu? Što nije istina?
Аko ne shvatate da Vaš naslov implicira da je aviokompanija „ratni profiter”, onda ništa. Mogli ste izmjeniti naslov i to je to. Ali, ne….
Stvarno ne vidim ništa loše u naslovu. Ne razumijem što ste toliko zapeli za banalnu stvar.
Evo promijenit ću ga ako vas to tolko iritira, ali stvarno to nema nikakvog smisla. Ovaj portal nikoga ne želi iritirati, ali vi u ovom slučaju istinski pretjerujte. Kao i uvijek.
Hvala lijepa! Razumna reakcija.
Molim.
Isprovocira ovako glupim naslovom pa se posle cudi kad dobije povratnu reakciju i napise „stvar mentaliteta“.
Što je pogrešno u naslovu? Možda ipak da Srbija kao i svi drugi uvede sankcije pa naslova ne bi bilo.
Srbija nije uvodila sankcije ni SAD i njenim poltronima kada su bombardovali Irak, Libiju i ostale države tako da ne vidim razlog zašto bi sada. Srbija se jasno deklarisala da podržava cjelovitost Ukrajine i to je dosta.
To svakako nije dosta i EU je jasno rekla da to nikako nije dosta. Posljedica će biti.
Srbija nije uvodila sankcije SAD-eu:)))majstore na čemu si ti:))Vucicu ovaj je zasluzio barem 5 sendvica i extra jogurt:)))))
🙂
Ma Amerika je zvanično saopštila da pozdravljaju stav Srbije o suverenitetu Ukrajine, neće se oni baviti avio sankcijama, to je evropski posao. Pa neće Delta da se bavi Air Serbijom, ali Austrian itekako hoće i sigurno već kucka svoju vladu po ramenu u fazonu zašto ovi mogu, a ja ne mogu, ko će meni da plati itd…
Vi ste čitali izjavu SAD veleposlanika na Kosovu?
Pogledajte naslov i onda recite da nemate mržnju prema ovoj kompaniji. Da je neka druga kompanija u pitanju napisali bi drugačiji naslov…
Apsolutno ne bih! Napisao bi potpuno isti naslov.
Što je netočno u naslovu?
Sto niste napisali clanak o Turkishu i to sto su u NATO a ruske kompanije normalno slecu?
Budem, ne brinite.
Hoce li takodje vasi sugradjani osuditi i raspaliti paljbu kao danas protiv JU?
Ma nitko normalan ne osuđuje Air Serbiju.
Air Serbia će možda profitirati na zatvaranju vazdušnog prostora, profitirati na ratu je bezvezan pojam, znamo ko su ratni profiteri.
Ako smo to razjasnili, onda da skrenem pažnju da se JU ovde potencijalno suočava sa reputacionim rizikom koji može da se materijalizuje kroz bojkot, pad imidža, kampanju na društvenim mrežama i slično. Tu je i TK pa je situacija malo lakša, ali treba pažljivo pratiti, sve je vrlo naelektrisano.
Peofitirati na ratu? Bolesno
A nije istina?
Nije istina, naslov je tendenciozan. Kad već „ne razumijete”, evo Vam prijedloga: „AirSERBIA profitira zbog uvođenja ograničenja u zračnom prometu sa Rusijom”.
A kila i pol naslova. Naslovi ne trebaju biti ni blizu toliko dugački. No, eto promijenio sam sukladno vašem prijedlogu. Jel sad bolje?
Sad je odlično, hvala Vam!
Ma nema frke. Kila i pol naslova i svi sretni!
Ali to jest činjenica. Oni trenutno profitiraju na tom ratu. Cijene od 700 EUR, veći avioni…
Da slažem se da to može značiti i pad imagea. Konačno na dugim vodama i Srbija i Air Serbia će na ovome puno izgubiti.
Evo sad su karte oko 200€. Uvedeni novi letovi.
Da, da.
Zašto ovakav naslov, zaboga čoveče?!?
A kakav je trebao biti? Kako to drugačije napisati? Zar to nije istina?
Pitaj piz*oustog vucica, on siroma sve zna
?????
“Air Serbia ce profitirari na ratu”
Ovaj naslov toliko govori kakva ste osoba 🤮
A šta je pogrešno rečeno Kosova ti onog nezavisnog u koje se kunete ?
Ara je ocekivala da se to malo upakuje da ne zvuci bas tako lose.
Ali jos je jaca Alenova zadnja recenica u tekstu nakon ovog naslova: “Bravo za kompaniju”. 🙂
Pa da to isinski misli. Bravo za Air Serbiju što je ekspresno iskoristila situaciju. Logično, razumno i dobro za kompaniju. Bravo!
A vi stvarno mislite da se sljedece 2 recenice trebaju naci u istom tekstu?
“Air Serbia ce profitirari na ratu. Bravo za kompaniju”.
Da. Apsolutno.
Bome i meni to nije jasno.
Mrzitelj svega što nije kockasto
Bogami ako ja ne kritiziram i stalno maksimalno ne napadm kockastu Croatiu onda to ne radi nitko. Dakle ekstremno napadam Croatiu, hvalim Air Serbiu, napadam Ministarstvo prometa radi PSO-a i drugih gluposti, kritiziram Zagreb, hvalim Beograd, Sarajevo, Prištinu, Podgoricu… Ono baš sam obožavatelj kockica i mrzitelj ostalog.
Pa što onda dolazite ovdje,jeste glupi ili mazohisti?
Zato sto stalno iskacu reklame po Instagramu.
Reklame za što?
🙂
Što je pogrešno u tom naslovu? I kakav bi vi naslov stavili?
Ja bih stavio “Air Serbia lesinari na ratu u Ukrajini”
Čemu to?