Da je Ryanair nastavio operirati 76-78 letova tjedno iz Zagreba, uz nove linije Finnaira, Norwegiana, Aegeana, Freebirda, Lufthanse, Korana i Air Transata Zagreb bi se svakako i dalje približavao Beogradu, te ove godine ponovo zasjeo na 2. poziciju, ispred Prištine i Splita koji su ga prošle godine preskočili. No, sa rezanjem Ryanaira na 54 leta čak dva mjeseca, te upitnim brojem letova ovog prijevoznika u top sezoni i od jeseni, ostaje za vidjeti kako će se ove godine situacija u regiji razvijati. Vrlo je vjerojatno da će Zagreb preskočiti Split ove godine, no Priština je sada vrlo upitna.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Ryanair
Bilo je rijeci o najbijednijima u Europi. Evo najnovije liste za 2023
https://www.thetealmango.com/featured/poorest-countries-in-europe/
Znači Hrvatska ima toliko više od BiH, Crne Gore, Srbije, Makedonije i Kosova. Iznenađujuće.
Da. Ali je takodje istina da je cak i Rumunija pretekla Hrvstsku ove godine.
A u poslednjih 15 godina pretekle su je Estonija, Letonija i Litvanija i Slovacka
Srbija na ovoj listi ispada najbolje stojeca od svih ne EU drzava.
I svjetlosnim godinama je daleko od svih EU država.
Sa takvim morem i razvojnim potencijalom Hrvatska bi trebala osetno rasti a nju prestizu balticke drzave i jedna kontinentalna Slovacka. Bas iznenadjujuce.
Da trebala bi. Ali oni nemaju naše političare.
Da Rumunjske je pretekla Hrvatsku. OK, Hrvatska je imala dvije godine lošeg turizma koji joj je 25% BDP-a. Sada će se te stvari promijeniti. No, Hrvatska je još svjetlosnim godinama ispred nonEU zamalja, poglavito onih u regiji.
Lepo je što ste priznali za Hrvatski turizam, obično tvrdite kako su letovališta puna i kako kovid nije imao nikakvog lošeg uticaja na ekonomiju. Svaka čast, inače sve ovo GDP per capita neće imati smisla ako stane Ruski gas za koga nema zamene a nemačka idustija je garant za Euro pošto je fiat valuta. Inače koliko je poznato Hrvatska treba uskoro da dobije Euro i to u baš najrizičnijem mogućem periodu za Euro pošto evropi preti recesija bez Ruskog gasa. Inače kada pričate o GDP per capita niste napisali raspored kapitala je bogati su sve bogatiji a srednja klasa sve siromašnija pa tako avg GDP per capita nema baš nikakvog smisla. Ima ali za političare. Eto Irci pritisakaju Hrvatsku bez obzira na OU, šta bi bilo kada ne bi bilo OU u Zagrebu i spali samo na FR? Ljubljana 2= Zagreb
Prošle godine bilo je dobro. Naravno, ne kao 2019, ali nije bilo loše. Trajalo je kraće (u top sezoni sve je bilo puno), cijene su bile niže. Konačno prošle godine u Hrvatskoj je bilo 13,8 milijuna turista, dok je 2019. bilo njih 18,2 milijuna.
A jeste našli pouzdani izvor informacija. To je grupa od 15 ljudi koji preko te platforme objavljuju članke, prvenstveno iz “lakih” tema…
Ajoj.
Sve je ovo bilo očekivano, svaka ekspanzija se malo poreže ukoliko nije dobar odziv putnika. I dalje Ryan dominira i mnogo znači Zagrebu, mislim da će u sezoni biti povećanja i to me ne brine. Ono što može biti problem jeste jesezćn i zima koja je na brdovitom Balkanu istinski jadna.
Da, upravo tako. Ali istinski zabrinjava što je rezanje u V, a posebno u VI. mjesecu. To je već ozbiljna sezona.
Svim pilotima čestitam njihov dan, Svjetski dan pilota!
To all pilots, Happy World Pilot’s Day!
Ekskluzivno: LH dodatno smanjuje MUC-ZAG
Iako je ovde preneto da LH smanjuje MUC-ZAG samo prve nedelje, sada ima noviteta tako da svake nedelje u VI mjesecu smanjuje letove.
Prve nedelje: 6x
Druge nedelje: 6x, nema leta 13.05
Trece nedelje: 5x, nema letova 16.05 i 19.05
Cetvrte nedelje: 6x, nema letova 26.05
Nekim danima ZAG-MUC ima samo jedan let.
Provjerit ću. Ako je to točno napisati ću novi članak sa novim realnostima.
To je skinuto sa njihovog sajta.
Vjerujam da je. Ne sporim.
O kojem mjesecu pišete? Prvo kažete “VI” ali tamo je kompletno svaki dan let, za 5. mjesec je točno…
Da, ide članak o tome.
To je nova realnost. Bice rezanja preko leta u svim gradovima. Pa nek stede opet aviokompanije na posade i nek slusaju opet analiticare koji su predvidjali povratak na 2019. tek 2024.
Otpustili posade, godinu i pola nisu školovali nove, htjeli bi sad zaposliti posade za kikiriki. Ne ide to tako.
Korean se ne vraca. Letovi koji su u sistemu su “sold out” odnosno nisu pustene karte u prodaju niti ce biti pustene ovog leta.
To je stara vijest.
Sami su najavili da će se vratiti ove godine. Hoće li karte “sold out” krenuti u prodaju ostaje da vidimo.
Nisu uopće najavili ove godine povratak. Koran Air se očitovao da se ove godine neće vratiti u Zagreb.
Korean je u svom press materijalu najavio povratak u Zagreb. Pobogu.
Možete li molim vas citirati taj press materijal gdje oni ove godine navode da se vraćaju u Zagreb.
Citiran je u članku o tome.
Nema te informacije ni u jednom od dva teksta, barem tako vidim.
Niste u pravu.
Mogu vam citirati tekstove.
Ako vas to veseli.
Zagreb jos uvijek ma 54 nove linije Ryanaira. Da je netko rekao da ce se tako sto desiti prije dvije godine poljubio bih ga u guzu. To je velik broj linija i polazaka, to je oko 80.000 dodatnih putnika. A jos dolaze i Finnair, Norwegian, Lufthansa sa Minhenom, Air Transat i drugi.
Ako zanemarimo trenutno vase sklonosti sta radite drugima, koje su to 54 nove linije?
Mislim da je čitatelj tu pogriješio. Nisu 54 nove linije nego 54 nova tjedna leta.
Da, tako je. Zagreb će imati oko 80 novih letova ovog V. mjeseca, u VI. i više.
Ipak je približavanje ZAG BEG-u “trend” i o tome ne moramo trošiti riječi
Da je približavanje Zagreba Beogradu jest trend.
Dolazak Ryan-a u Zadar je apsolutno opravdan potez i donece benefit samom aerodromu, ali i celom regionu, a pre svega turizmu. Zadar nije u poziciji Splita ili Dubrovnika i dominacija jednog ili vise LCC-a je neminovna. Svakako bi bila bolja kombinacija vise razlicitih celogodisnjih prevoznika jer bi ucenjivacki kapacitet ovog predatora bio daleko manji, ali i ovako je vise nego dobro. Medjutim, dolazak Ryan-a u Zagreb u ociglednoj nameri da bude operater broj 1 na aerodromu jedne EU metropole je svakako vrlo los potez pre svega vlasti koja je to dozvolila, a bojim se i planirala. Sam koncesionar verovatno vidi neki svoj ograniceni benefit, dok ce grad Zagreb u pocetku uzivati u vecem broju city break turista koji dolaze za vrlo mali novac i spremni su resto iz novcanika potrositi u gradu, sto je dobrodoslo svima nakon pandemije. Kako je reakcija Vlade tj vlasnika nacionalne kompanije ravna nuli, odnosno jos gora od toga, nastupice dve stvari : poskupljenje karata kod Ryan-a i posledicno tome pad broja operacija gde ce svi biti na gubitku, osim naravno Ryan-a koji ce sa manjim brojem operacija ostvarivati identican ili veci prihod( kroz poskupljenje karata).
Ponovicu : u pitanju je ili nepoznavanje materije (tako karakteristicno za vazduhoplovne vlasti svih ex-yu drzava) ili korupcija epskih okvira (takodje karakteristicno za ovaj region).
Zadar osim Ryanaira ima još 15 prijevoznika koji imaju 29 linija. Nije zanemarivo ni malo.
Zagreb i nije imao alternative. Croatia je intertna, ona u IV. mjesecu ima samo 9 letova više nego početkom XII. mjeseca. Ne pokreće nove linije već godinama (i prije Covida-19 nije pokretala nove linije), već 10 godina ima jednak broj aviona u floti i jednak broj putnika, rapidno joj pada tržišni udio. Zagreb je stoga morao reagirati.
Konačno, Zagreb kasni već 15 godina za ostalim zračnim lukama. Samo Heathrow i Frankfurt nemaju LCC. Svi ostali imaju LCC i to ogroman broj. Veće zračne luke imaju od 30 do 40% udjela LCC u svom prometu. To imaju čak i Beč, Paris, Barcelona, Madrid, Rim, Lisabon, Atena, Varšava, Amsterdam, Bruxelles, Milano, o Budimpešti, Bukureštu, Sofiji… da ne govorimo.
Njemacko dizlo i na Jadran. To je realnost Hrvatske, druge najsiromasnije zemlje Eu.
A kamioni, avioni i snovi pusti ostaju za one koji vjeruju u Snezanu i 7 patuljaka
Njemčko dizlo? Što to znači?
Hrvatska nije najsiromašnija zemlja EU. Ali i da je još uvijek je daleko od velikog broja zemalja koje nisu u EU!
Kolega komentator je mislio na nemacki dizel auto (Golf ili u slucaju bogatijih porodica – Passat), takodje po dostupnim statistikama Hrvatska, nazalost, ima drugi najnizi GDP per capita u EU, samo je Bugarska losija.
A Rumunijska?
Po GCP per capita Rumunjska je iza Hrvatske također. No, kako god, Hrvatska je treća odozada u elitnom EU društvu, i svjetlosnim godinama ispred Srbije, BiH, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Urkajine, Moleavije, Bjelorusije i ostalih nonEU država Europe. Nevjerojatno je kako ljudi na ovom portalu iznose tu tezu o poziciji u EU, a pritom zanemaruju sve ostale europske države. Zaista fascinantno. Hrvatska je u EU, što je neostvariv cilj svih ostalih zemalja koje to jako žele, ali nisu ni blizu da im se dozvoli ulaz. Što nam to govori?
A zašto nisu u EU ? Jednostavno, BiH, Albanija, Kosovo većinski muslimansko stanovništvo, Srbija, CG, S.M, Moldavija, Ukrajina, Bjelorusija većinski pravoslavno stanovništvo. A u EU sve krščaske države. Zašto ovoliko maltretiraju Tursku, koja je razvijenija od 20 članica minimalno. S druge strane mi ulaskom ništa puno ne bi dobili, samo bi izgubili kao i Hrvatska. – 400, 000 stanovnika, svoju valutu, de facto svoj glavni grad, jeri se 90% stvari u Briselu odlučuje. Ako sad Rusija zavrne plin u EU, Hrvatska ga isto neće imati, dok ove nonEU treće države hoće. Još puno primjera zašto ne treba ulaziti u EU i da to nije nešto WoW
😂😂😂, neko je malo nervozan pa lupa gluposti ali ok, mentalitet je čudo.
Kakve veze ima većinsko pravoslavno stanovništvo. A napištete glupost i ostanete živi. Što Rumunjska, Bugarska i Grčka nisu većinsko pravoslavno stanovništvo? Pa su već odavno član Europske Unije.
Turska ni izblizu nije razvijenija od 20 članica EU. Baš ste i tu provalili. Turska nikada neće ući u EU dok ne promijeni svoje elementarne principe koji su toliko suprotno EU (Kurdi, demokracija, slobode medija, pravosuđe…), te dok se ne prestane ponašati protivno EU (pa i sada u sankcijama Rusiji). Turska je trenutno mmogo dalje od EU nego je bila prije godinu dana.
Ulazak u EU je istinski WOW. Jako teško se ulazi. I to je razlog zašto svi, pa i Srbija, Crna Gora, Makedonija… žele u Europsku Uniju. Samo EU ne želi njih. Dok se korijenito ne promijene.
GCP per capita sam po sebi nije dobar pokazatelj razvijenosti neke drzave.
U GCP, na primer ulaze profiti stranih investitora koje oni prebace napolje. Drzva ih racuna u svoj GCP, ali realno na taj novac nema nikakav uticaj, taj novac se uglavnom nece re-invesitrati.
Kako drzave regiona imaju mnogo vise stranih investitora, nego sto same investiraju u inostranstvu, efektivno se profiti stranih kompanija odlivaju iz zemalja regiona, sto i jeste svrha stranih biznisa
Takodje, kada se govori o GCP, treba pogledati i odnos GCP i eventualnog povecanja duga, jer ako povecanje GCP dolazi iz zaduzivanja, onda ni to nije bas realan rast. Jeste ako se taj dug pravilno iskoristi za investicije, ali ako je otisao u javnu potrosnju od koje nema povratka investicije, onda se taj dug negde mora reflektovati u budicnosti.
Imate primer Italije i Spanije, Grcke – vrlo visok GCP ali hronicni problemi sa javnim dugom
GCP per capita, sam po sebi nista ne govori o ekonomskoj moci drzave.
Imate primer Luksemburga, koji je po GCP per capita na prvom mestu, ali je ekonomski i politicki sasvim nije na prvom mestu u EU u poredjenju sa Nemackom, Francuskom, Italijom.
Clanstvo u EU ima svoje i prednosti i mane, i na gradjanim.a svake drzave je da to procene, na primer Britanci su rekli da im se EU vise ne svidja, i da za njih to vise nije elitni klub.
Samo sam hteo da pojasnim, da nije sve tako jednostrano, kako se vama cini, EU danas je mnogo drugaciji klub nego sto je bio pre samo 10 ili 15 godina, gledano spolja iz nekih uglova, ne vise toliko privlacan.
Srdacan pozdrav,
Stoji sve što ste napisali.
No, da EU nije toliko privlaćna kao prije 15 godina tu se ne slažemo. Trenutno Europska Unije ima 5 kandidata za članstvo i 5 zemalja koje žele ući u članstvo ali EU još nije započela pregovore. Uz to jednu zemlju je EU odbila za članstvo (Maroko).
Толико је елитно друштво да је Велика Британија брже боље побегла оданде.
Velika Britanija je marioneta SAD-a to je svima jasno. I kada je SAD smatrao da je EU prejaka i da ju treba oslabiti rekla je svom pijunu “izađite”.
Pa pre dvadesetak godina Hrvatska je bila ispred Slovacke, Estonije, Letonije, Litvanije, Madjarske, Poljske. Svi su je presisali!
Prosle godine pretekla je i Rumunija!
Mislim da to dovoljno govori onome ko je razuman i pismen!
Nije istina to prije 20 godina. Prije 32 je istina. No, nakon toga je Hrvatska imala vrlo krvav rat koji joj je odnoio par stotina milijardi EUR za obranu, obnovu i razminiranje. Hrvatsa se još uvijek razminirava i obnavlja od posljedica rata i 27 godina nakon njega. Da tog rata nije bilo Hrvatska bi danas bila ispred svih nabrojenih država. Taj rat vratio nas je 30 ili više godina nazad.
A tko je kriv za taj rat? Hrvatska? Iskreno sramota je da onda i smijeta napisati nešto protiv stanja Hrvatske.
Rumunjska još uvijek nije pretekla Hrvatsku.
Hrvatska je trostruko bogatija od naprimjer Srbije, po podacima MMF-A i Svjetske banke.
Мислите хрватска обала и Загреб? Континентална Хрватска је развијена колико и Босна или Молдавија.
Kontinentalna Hrvatska je razvijena koliko i Bosna i Moldavija? O bože koja glupost. Varaždin, Karlovac, Sisak, Bjelovar, Koprivnica, Čakovec… su neke od najrazvijenijih hrvatskih regija. Razvijenije i od velikog broja priobalnih gradova. Slavonija, koliko god bila debelo ispod prosjeka Hrvatske, je još svjetlosnim godinama iznad Bosne, Moldavije i drugih nonEU država.
Alen oprostite, ali po čemu Sisak spada pod najrazvijeniju regiju? Za sjever Hrvatske se slažem.
Nego je nerazvijena sirotinja?
Ali ta kontinentalna Hrvatska je i dalje stoljece ispred sredisnje i juzne srbije, realno i Kosovo se sada kao neovisna drzava razvija vise od juzne srbije…
Ne znam za Kosovo, ali Slavonija je vrlo daleko od Srbije.
Ne znam jel trostruko bogatija, ali svakako bitno bogatija jest. I od drugih nonEU država.
Ајде да погледамо БДП:
2020:
Хрватска: $55.97 млд
Србија: $52.96 млд
Дакле обе државе су ту на истом. Србија додуше има постепен и стабилан раст БДП-а док је Хрватска забележила велики пад пошто јој привреда зависи од туристичке сезоне.
Pri čemu je Srbija duplo veća od Hrvatske. Realno je i duplo siromašnija.
Hajde sada pogledajte broj stanovnika…ili pogledajte prosjecnu placu,ili broj skolovanih i nepismenih…
Zar vi dobijate sendvice i za strane portale?
Ovu vucicevu glupu propagandu ostavite za informer i polupismene, mi ne padamo na to….
OK, moglo se to reči i na ljepšti način, zar ne? Čemu spuštanje na ovaj nivo?????
Prema izvoru republickog zavoda srbije iz 2017:
Bez skolske spreme: 164 884
Nepotpuno osnovno obrazovanje: 677 449
Samo osnovno obrazovanje: 1 279 116
Pa ja mislim da zasluzujete vise od sendvica.
Ajooj, pa to su više nego porazni podaci. Ovo je ekstremno loše.
To je staro stanovništvo koje izumire, a ako se mene pita, veći problem je inflacija univerzitetskih diploma poslednjih godina.
Ali je osnovno pitanje šta traži ovakva rasprava na ovom portalu?
Da, nema baš puno smisla ova rasprava.
Staro stanovništvo 1,2 milijuna? Što nitko od staraca nije završio srednju školu i fakultet? I još uz to vi imate 25% staraca u svojoj državi?
Svaki peti stanovnik Srbije stariji je od 65 godina.
I svi imaju samo osnovnu školu.
A neko sve bukvalno shvata/shvaća…
I ni slučajno dijalektički.
Dakle, evidentno niz mlađih ljudi nema školu. Strašno.
Jos kad bi podaci bili tacni, pa da se Alen jos vise raduje. Ali… nisu tacni. Radost kratka
Moja radost? Je baš se ludilo radujem jer ima nepismenih ljudi bilo gjde na svijetu. Ludilo od sreće. Kajgot
Ovi podaci su izmisljeni. Alene ne radujte se na osnovu teksta rekla-kazala. Bolje pogledajte izvor tj zavod za statistiku
Nebitno.
Ne mislim na Univerzitet u Beogradu – čiju diplomu imam, a smatram ga, inače, preglomaznom ustanovom, skupom više de facto nezavisnih univerziteta (‘fakulteta’) – već na eksploziju privatnih univerziteta u formatu u kojem ne bi trebalo ni da postoje (mašine za zgrtanje novca). Odatle izlaze ljudi sa diplomama izuzetno sumnjive vrednosti.
OK, ajmo nazad na zrakoplovstvo.
Ajoj, Zagreb tako nisko, užas.
Većina komentatora je to ovde i govorila, niti će se približiti Beogradu niti će prestići Prištinu. FR koji akumulira i bekpekeri su bili samo puste želje navijačke.
*srpskih komentatora, koji niti lete iz ZAG niti shvaćaju hrvatsko zrakoplovstvo
Zato FR shvata i reže a CA prebacuje avione u Split. Jesu li i oni “srpski komentatori”?
FR shvata što? Je li vama FR javila neke podatke tako da ste mogli doći do ovih zaključaka? Je li vam poslan LF? Broj putnika?
Ma nitko ne zna zašto ta razanja niti hoće li ih biti u budućnosti.
LF im je takav da režu 30% linija u mjesecima kad većina povećava frekvencije plus potez CA o prebacivanju 2 aviona u Split mnogo govori o potencijalu Zagreba. Recite mi ko bi rezao broj frekvencija a neke od linija čak i suspendovao da mu je dobar LF. Ko bi prebacivao avione na druge aerodrome da mu dobro ide na tom aerodromu? Znam da vas boli istina ali je to jednostavno tako, Zagrebu ne ide dobro i to je fakt.
“Znam da vas boli istina ali je to jednostavno tako”
…. i evo klasični srpski arugment sa općenito svih zrakoplovnih portala… čim se neko ne slaže s vama odma tog pojedinca “boli istina” i “ne želi viditi istinu”
Iznesite load factor u Zagrebu, yield, sveukupnu profitabilnost i usporedbu s ostalim aerodromima. Već iste argumente ponavljate godinu dana, a do danas je prema vama aerodrom Zagreb trebao ostati bez svih prijevoznika i s velikim financijskim gubitkom zbog Ryana. U svom tom periodu iznjeli ste 0 konkretnih podataka (ni neslužbene, ni službene).
Neslužbeni LF u Zagrebu je odličan, a problem dolazi očito onda zbog posada. A moglo bi biti nešto drugo.
Potpisujem.
Izgleda da je LF u Zagrebu jako dobar i da Ryanair ima veliki profit od letova sa ovog aerodroma. Medjutim, problemi sa posadama su primorale Ryanair da se odrekne ovog profita i nerado skreše letove sa zagrebackog aerodroma.
OK, jasno da se sada isprdavate. Profit Zagreba od Ryanaira postoji, on nije velik ali postoji. Zagreb niti je imao alternative, niti je trebao čekati 15 godina da dođe blizu ostalim zračnim lukama po broju LCC.
LF Ryanaira iz Zagreba je pristojan. Nije velik kao na nizu baza Ryanaira, ali on sigurno nije bio razlog ukidanju letova. Yield je druga priča. On je u Zagrebu nizak.
Uredu, no koji vam je izvor za ovo što sada govorite. Prvo kažete da je profit nikakav pa onda da je jako dobar. Meni se čini da vi očito sve odoka govorite bez ikakvih informacija.
Čovijek je bio sarkastičan.
Iznesite nam molim vas taj “neslužbeni LF” pa da nastavimo dalje. Ja takođe mogu reći da im je neslužbeni LF očajan. Uzgred rečeno ja od početka govorim da priča u Zagrebu sa FR neće biti dobra, niti će doprinjeti ozbiljnom povećanju broja putnika, rezanja će biti još a posebno na jesen i zimu i Zagreb će u najboljem slučaju završiti na 3 mjestu u regiji a ako sezona bude ok vrlo vjerovatno i na 4. Razlika sa BG će biti minumum na nivou 2019 a možda čak i veća.
Neslužbeni LF bi bio LF koji iznose putnici. On je poprilično dobar i rastao je iz mjeseca u mjesec.
Znate li vi nekog tko je letio iz Zagreba. Ili koje izvore koristite da kažete da je neslužbeni LF loš.
Ja informacije imam iz MZL Zagreb i iz Ryanaira. LF je istinski dobar Yield katastrofalan.
Koliki je u usporedbi s ostalim? Je li Ryan zadovoljan s tim, ili je pak na drugim aerodromima bolja situacija?
Naravno da ima baza gdje je situacija lošija nego u Zagrebu, ali da Zagreb je vrlo nisko, na samom dnu po Yieldu.
LF u Zagrebu je dobar. Yield je tragičan.
Priča sa Ryanairaom je više nego dobra. Čak i sa ovim rezanjima Zagreb još uvijek ima skoro 500 letova mjesečno Ryanaira. Ryanair je ozbiljno povećao broj putnika što se vidi u statistikama od VIII. mjeseca naovamo.
Hoće li biti rezanja vidjet ćemo. Jedan portal iz regije tvrdi da tijekom ljeta dolazi 4. avion.
Odakle vam podatci za yield? I kakav je u usporedbi sa drugim destinacijama, s obziron na raširenost ovakve cijenovne politike posvuda u mreži?
Politika Ryanaira jest bila jednaka u cijeloj mreži. No, ona se promijenila krajem III. mjeseca kada je Ryanaira odlučio povećati cijene da smanji gubitak (koji je prošle godine bio 400 miljuna EUR). No, u Zagrebu, nažalost nije tako i cijene su i dalje vrlo niske.
Croatia sigurno nije racionalan pokazatelj dobrih poteza.
Zagreb će svejedno imati 80 novih letova ovog 5. mjeseca. Povećavaju Lufthansa, Finnair, Croatia, LOT, Air Serbia, Eurowings, Turkish, Vueling, Qatar, Ryanair ima 54 leta koja nije imao prošle godine, jednako tako Flydubai. Malo li je?
Još uvijek Zagreb će imati daleko više putnika ove godine nego prošle. Još uvijek u V. mjesecu to će biti nekih 80 tjednih letova više sa oko 110.000 putnika više.
110,000 putnika više od maja 2021?
Da.
Pa to je plačevan rezultat, 180 hiljada putnika je 58% od rezultata iz 2019, ako bude tako to je užas.
To je minimalno, ali može i biti 120% što bi još uvijek sličnima vama bilo “plačevno”.
Ma naravno da će razultat biti daleko preko 200.000 putnika. Sigurno neće biti manji nego u III. mjesecu.
Nitko nije rekao da će biti tako i da brojka neće biti veća. Kao što svi znamo LF se značajno povećao na svim linijama spram prošle godine. Ako je rezultat u III. mjesecu bio 84,4% iz 2019. neće u V. mjesecu biti bitno manji.
Vi ste rekli
Alen Šćuric
Author
Odgovori Anonymous
26.04.2022. 09:05
Još uvijek Zagreb će imati daleko više putnika ove godine nego prošle. Još uvijek u V. mjesecu to će biti nekih 80 tjednih letova više sa oko 110.000 putnika više.
Odgovori
Anonymous
Odgovori Alen Šćuric
26.04.2022. 10:52
110,000 putnika više od maja 2021?
Odgovori
Alen Šćuric
Author
Odgovori Anonymous
26.04.2022. 11:35
Da.
Na temelju ovih dodatnih sjedala. Tome treba dodati 70.000 putnika od prošle godine i daleko veći LF na postojećim operacijama. Dakle u V. mjesecu će sigurno biti oko 250.000 putnika u Zagrebu, a možda i više.
Alen vjeciti optimista.
A jesam ja ikada omanuo u procjenama do sada. Jesam rekao točne brojke koje su se obistinile u XII, I, II. i u III. mjesecu.
da, predvidjali ste ogromnu Ryanairovu expanziju u Zagrebu ovo proljece. Nigdje expanzije vec imamo otkazivanja.
Najavili ste da ce Zagreb ponovo presrici Pristinu ove godine, to se nece desiti.
Itd, itd.
Tko je išta predviđeo? Ja sam samo prenio Ryanairove planove koji su se obistinili u IV. mjesescu, a nastaviti će se u VII.
Zagreb će trebao prestići Prištinu, hoće li sada kada će mu nedostajati 65.000 putnika vidjet ćemo.
Nema šanse, sa svim letovima FR najbolji rezultat aerodroma Zagreb je bio 84,4% a sad vi kažete da će u Maju biti isti a FR srezao skoro 30% Pa to nema nikakve logike, neće preći ni 230 hiljada.
250.000 je manje od 84%. Uz to u svibnju ima niz kompanija koje pokreću letove ili povećavaju kapacietet ili veličinu aviona.
OK.
Da se nije desilo ovo rezanje uopće ne dvojim da bi se to desilo. Ovako je Zagreb izgubio oko 65.000 putnika. I da ostane na tome ne bi bilo problema, nije to prestrašnja brojka. Ali treba vidjeti hoće li Ryanair tu stati ili će rezati i u VII. i VIII. mjesecu, te na jesen i zimu.
Backpackeri i shortbreakeri u Zagrebu su istinski realnosti. Pun ih je grad.
Što se desilo? Pad broja putnika? LFa? Profitabilnosti?
Stvarno?
Da.
Pa niko nije sumnjao da ce Zagreb povratiti tu 2. poziciju i smanjiti rayliku za Beogradom.
Stvarno je ovo bilo neocekivano. Grom iz vedra neba.
Zagreb već više od pola godine rapidno smanjuje razliku spram Beograda. U III. mjesecu imao je bolje rezultate od Prištine, a u IV. će imati i još bolje. Nažalost reazanja u V. i VI. mjesecu su bila neočekivana i svakako će naštetiti Zagrebu. U ta dva mjeseca to je 65.000 putnika manje. Vidjet ćemo što će biti dalje.
Da. 65.000 broj sedista manje a ne i broj putnika. Upitno je koliko bi tu bilo popunjeno.
Ako su smanjili broj letova, onda je za očekivati da će putnici bolje popunjavati ostale letove, poglavito što su neke putnike koji su već kupili karte rerutirali. Dakle LF bi morao biti daleko bolji.
Onda vam je vjerovatno sad jasnije zasto su ukinuti letovi u maju i junu – nema putnika.
Mislim da ce biti jos otkazivanja ovo ljeto a narocito na jesen.
Vidjet ćemo.
Puno precudna politika Ryana istinski utjece na nemogucnost predvidjanja broja putnika u Zagrebu! Puno previse precudna!
Stoji.
E da
Da, da. Potpisujem do poslijedne rijeci!
Puno previse autobotovanja 😉
Da