U prvom dijelu ovog članka smo analizirali grupne komparativne podatke, a u ovom ćemo, kao i uvijek, analizirati konkretne aerodrome. Analiza je za period od 8. do 14.8.2022.
Beograd istinski razvalio
Do IV. mjeseca Beograd nije bio dominantan kao prije Covida-19. Zagreb je rapidno smanjivao razliku. I tako je bilo pola godine. No, nakon IV. mjeseca Zagreb je prvo imao rezanja Ryanaira, a za razliku od toga Beograd je dobio ogroman broj obnovljenih i novih linija Air Serbie. Ekspanzija Air Serbie je najveća u povijesti kompanije. U IV. mjesecu Zagreb je imao 90,4% putnika iz 2019, a Beograd je imao 83% putnika iz 2019. No, od V. mjeseca Beograd je ispred Zagreba po postotku putnika spram 2019. godine.
Beograd je u IV. mjesecu imao 398 letova, što je bilo 62 leta više od Zagreba, 242 do Splita i 189 više od Prištine. No, sada Beograd ima 688 tjednih letova, čak 284 letova više od Zagreba, 152 više od Splita i čak 390 letova više od Prištine. Beograd je u VIII. mjesecu 2021. imao prosječno 81,4 letova tjedno, a sada ima 98,3 leta tjedno. Najviše letova Beograd ima utorkom (86), a najviše petkom (108). Aerodrom je četiri dana u promatranom tjednu imao preko 100 letova.
Air Serbia je istinski razvalila u VIII. mjesecu. Čak 430 letova. U XII. mjesecu kompanija je imala 45,8% letova iz Beograda, u IV. je imala 49,2%, a sada je imala enormnih 62,5% letova. To je ogromnih 13,3 postotna boda više letova. Huge!!! Iskreno da nije bilo tako enormne ekspanzije Air Serbie Beograd bi imao prilično skromna povećanja.
Wizz Air je u IV. mjesecu imao 48 letova, sada ih ima samo 61, tek 13 letova više. U IV. mjesecu Wizz Air je imao 12,1% letova iz Beograda sada je pao na 8,9%. Lufthansa i Air Montenegro su imali po 3,6% (Lufthansa je u IV. mjesecu imala 6,5%). Iako su sve kompanije imale više letova nego u IV. mjesecu, ogromna ekspanzija Air Serbie im je svima ozbiljno smanjila udio na tržištu.
Beograd je u VIII. mjesecu prošle godine imao 27 stranih prijevoznika, u IV. mjesecu imao ih je 20. Sada ih ima 24. Bitno manje nego u istom mjesecu prošle godine. Najviše letova među strancima u Beogradu ima Wizz Air (61), pa Lufthansa i Air Montenegro (25), Turkish (20) i Austrian (19). Nakon što je easyJet ukinuo liniju za Berlin i smanjio broj letova na ostale dvije linije, spao je na tek 5 letova tjedno i spao među najlošije prijevoznike u Beogradu.
Beograd i dalje ima velik broj linija, no nizak broj frekvencija, izuzev za Istanbul, Podgoricu, Tivat, Beč, Frankfurt, Paris, Amsterdam i Zurich. U najfrekventnije linije ovog ljeta ušla je i charter linija za Antalyu. Air Serbia i dalje nema code-share na velike prijevoznike osim na Turkish i Air France.
*U code share sa Air Serbiom
Ryanair digao Zagreb
Zagreb je od VI. mjeseca prošle godine krenuo rapidno gore u prvom redu zahvaljujući Ryanairu. Brojka je skočila u IX, pa još jednom u XII. mjesecu, no potom Ryanair reže u I. i II. mjesecu. U III. mjeseca zahvaljujući Ryanairu Zagreb prvi puta ima preko 200.000 putnika, brojku koja više nije pala ispod tog broja. Potom Ryanair ponovo reže u V, VI. i u prvoj polovici VII. mjeseca. Ipak Zagreb prelazi brojku od 300.000 putnika prvi puta nakon 3 godine u VII. mjesecu. Broj putnika se posljednjih mjeseci drži na oko 90% iz 2019. i tu je Zagreb među najboljim aerodromima regije. U VIII. mjesecu će broj putnika preći i bitno preko 90% broja iz 2019. Zagreb je prošle godine bio na 4. mjestu među aerodromima regije, a sada će gotovo sigurno preći Split, a ugrožava i Prištinu kojoj je došao vrlo blizu i tri mjeseca je imao više putnika od nje. Tako da će Zagreb ove godine vrlo vjerojatno biti na 3. mjesecu, a ima šanse biti i 2.
Zagreb je prošle godine u VIII. mjesecu imao 300 tjednih letova. U IV. mjesecu Zagreb je imao čak 336 letova, bitno više nego i u VIII. mjesecu prošle godine. U ovom momentu aerodrom ima 404 leta, 104 leta više nego istog mjeseca prošle godine. Zagreb u ovom momentu ima 44 leta više od Dubrovnika, 106 letova više od Prištine, 211 više od Skopja i 218 letova više od Sarajeva. No, ima 284 leta manje od Beograda i 132 manje od Splita.
Croatia je u VIII. mjesecu prošle godine imala 182 leta na 19 linija, a u IV. mjesecu je letjela 156 letova na 17 linija. U drugom tjednu VIII. mjeseca Croatia je imala 196 letova, sam 14 letova više nego prošle godine, na samo jednoj liniji više nego prošle godine (20). Katastrofa.
Croatia je i dalje dominantna i drži se na postotku ispod 50% tržišnog udjela (48,5%). U II. mjesecu 2021. kompanija je imala 74,4% udjela, još prije godinu dana imala je 60,7% udjela. U godinu dana tržišni udio im je pao za 12,2 postotnih bodova. No, kompaniju to previše ne brine. I umjesto da obnovi letove za Stockholm, Dublin, Milano, Prag i Bukurešt, ona ih otvara u Splitu. Ryanair ima 19,3% tržišnog udjela, Lufthansa 4,7%, a Air France 3,5%.
Croatia i dalje leti na tek 20 linija, Ryanair je povećao broj svojih linija sa 24 na 27. Ovo znači da Ryanair ima nevjerojatnih 7 linija više od Croatie. Katastrofa.
U VIII. mjesecu prošle godine je uz Croatiu za Zagreb letjelo još 18 kompanija, a sada ih leti 19. Najviše letova nakon Croatie ima Ryanaira (76), pa Lufthansa (19), Air France (14), KLM i Turish (po 13 letova tjedno)
Frankfurt i dalje ima najveći broj letova, njih 33 tjedno. Slijede Split i Dubrovnik sa 26 letova, Paris sa 23 i Amsterdam sa 20.
*kompanije u code-share sa Croatiom Airlines.
Zagreb u prosjeku ima 57,7 letova dnevno. Najmanje letova Zagreb ima u četvrtak (52), a najviše u utorak (62). Prema feeding destinacijama Zagreb ima: Split i Dubrovnik po 26 letova, Sarajevo 13, Pula i Zadar 11, Skopje 10 i Brač 2. Ryanair leti 2 tjedna leta prema Podgorici.
Priština pada
Priština je 2020. i 2021. istinski razvalila i uvjerljivo je zaposjela 2. mjesto u regiji. No, od XI. mjeseca Priština smanjuje broj letova i linija. U VIII. mjesecu prošle godine Priština je imala 335 letova, no ovog VIII. mjeseca ima samo 298 letova, čak 37 manje nego prošle godine. Iako je prošle godine imala 11,7% letova više od Zagreba, sada ima 26,2% manje letova nego Zagreb. To je razlika od skoro 38 postotnih bodova. Huge! Priština ima 390 tjednih letova manje od Beograda, 238 manje od Splita, 106 manje od Zagreba, 62 manje od Dubrovnika, no 105 više od Skopja i 112 više od Sarajeva.
Prošle godine u VIII. mjesecu najviše letova iz Prištine imao je MyWings (83 leta), pa Gpaviation (38), Eurowings (34), easyJet (26) i Wizz Air (22). No, ove godine situacija se promijenila. MyWings još uvijek ima najviše letova (51), no ipak ih ima 32 manje nego prošle godine. Gpaviation je došao na brojke MyWingsa sa 48 tjednih letova. Eurowings ima 26 letova, čak 8 manje nego prošle godine, Wizz Air ima 22 leta, kao i prošle godine, a 26 letova, također kao i prošle godine, ima easyJet. Ovim brojkama je vrlo blizu došao Turkish koji ima 22 tjedna leta.
Među destinacijama i dalje je uvjerljivo na prvom mjestu Basel sa 62 tjedna polaska, što je 10 polazaka manje nego u istom mjesecu lani. Na liniji sada ima 6 prijevoznika, dok je prošle godine konkurencija bila jača jer je bilo 7 prijevoznika. Po četiri prijevoznika ima Dusseldorf, Zurich i Antalija, a po tri Geneva i Stuttgart. Druga destinacija po broju polazaka je Zurich (30 polazaka), a treća Dusseldorf (23).
Priština najviše letova ima u subotu (54), a najmanje u utorak (32). Priština u prosjeku dnevno ima tek 42,6 letova dnevno.
Split preko 640.000 putnika
Split kao i uvijek ima burno ljeto. Omjer zimskih i ljetnih letova je 1:35. Aerodrom je u VII. mjesecu imao skoro 650.000 putnika.
Prošlog VIII. mjesecu imao je 436 letova, a sad ih ima čak 536 i na drugoj je poziciji u regiji. Aerodrom ima 152 leta manje od Beograda, no 132 više od Zagreba, 176 više od Dubrovnika i 238 više od Prištine.
Najviše linija ima Croatia (23), pa easyJet (13) i Wizz Air (11). Najviše polazaka ima easyJet (104), pa Croatia (93) i SAS (52). Najviše polazaka na jednoj liniji ima Croatia za Zagreb (23).
Najviše letova ima linija za London (59), pa za Paris (30), Amsterdam (29), Copenhagen (26) i Stockholm (25). Najveću konkurenciju imaju linije za London (6) i Stockholm (6), te za Paris (5 prijevoznika).
Split najmanje letova ima u utorak (67), a najviše u subotu (90). Aerodrom prosječno ima 76,6 letova tjedno.
Dubrovnik se krenuo oporavljati
Cijelo vrijeme Covida Dubrovnik je istinski imao loše rezultate i spadao je među aerodrome koji su najviše stradali u pandemiji. No, od početka godine aerodrom se počeo oporavljati, da bi u VII. mjesecu došao na 82,7% putnika iz 2019. Nije dobro, ali nije ni katastrofa.
U VIII. mjesecu prošle godine Dubrovnik je imao tek 268 letova tjedno, da bi ih ovog VIII. mjeseca imao 360. Po broju letova Dubrovnik je došao na 4. mjesto iza Beograda, Splita i Zagreba, a ispred Prištine.
Najviše linija iz Dubrovnika ima easyJet (12), pa Croatia (10) i Jet 2 (8). Najviše letova ima Croatia (55), ali samo jedan tjedni let manje ima easyJet (54), dok je na trećem mjestu Jet 2 (19). Najviše letova na jednoj liniji ima Croatia za Zagreb (27)
Najviše letova ima linija za London (49), pa za Paris (27) i Zagreb (27). Najveću konkurenciju imaju linije za London (5 prijevoznika) i Paris (4).
Dubrovnik je jedini aerodrom u regiji, osim Beograda (jednom tjedno za Peking Hainana) koji ima interkontinentalne letove strane kompanije, Uniteda za Newark. Dubrovnik najmanje letova ima u ponedjeljak (25), a najviše u subotu (55). Aerodrom prosječno ima 51,4 letova dnevno.
Ostale zračne luke regije
Ljubljana je i dalje na dnu Europe. Iako je ovo sada raspektabilniji broj i letova i linija, ipak brojke su još uvijek vrlo loše. Prošle godine u VIII. mjesecu Ljubljana je imala 82 leta tjedno, sada ima 128 tjednih letova. Najviše letova Ljubljana ima Lufthanse njih 20 (za Frankfurt 14 i Minhen 6), pa Trade Air chartere (14), Air France za Paris (13), Air Serbia njih 12 (10 za Beograd i 2 za Niš), potom Turkish (Istanbul) i LOT (Varšava), sa po 8 tjednih letova. Ljubljana ima prosječno 18,3 leta dnevno, najmanje u četvrtak (15), a najviše u utorak (22).
Sarajevo je već par mjeseci prešlo 100% prometa iz 2019. i ova godina će mu biti rekordna. Prošle godine u VIII. mjesecu imalo je 143 leta, a ovog VIII. mjeseca ima 186 letova tjedno. Najviše letova ima Wizz Air (43), pa Turkish (15), Austrian (14), Air Arabia (12 za Sharjah i 2 za Abu Dhabi), Anadolujet (9 Antalya, 2 Bodrum i 3 Istanbul), te Croatia i Pegasus po 12 tjednih letova. Sarajevo u prosjeku ima 26,6 letova dnevno, najmanje u ponedjeljak (23), a najviše u petak (30).
Tuzla ozbiljno stagnira već četiri godine. Prošlog VIII. mjeseca aerodrom je imao 44 tjedna leta, a sada ima 40 letova, čak 10% manje nego prošle godine. To je tek 5,7 letova dnevno u prosjeku. Tuzla ima samo letove Wizz Aira i 2 tjedna leta Freebirda. Najmanje letova ima u utorak (4), a najviše u petak (8).
Banja Luka i dalje ozbiljno raste, te debelo prelazi sve rekorde iz 2019. i to za ogroman broj putnika. Banja Luka je istim došla na nivo Tuzle i Niša. Prošlogodišnjeg VIII. mjeseca imala je samo 22 tjedna leta, no ove godine ima 33 tjedna leta. Aerodrom u prosjeku ima 4,7 letova tjedno. Najviše letova ima u petak (8), a najmanje u srijedu (6).
Mostar je konačno dobio i nešto letova. U promatranom tjednu imao je 3 leta, po jedan let Croatie, LOT-a i Elactre.
Iako je prošle godine bio jedini aerodrom koji je imao manje putnika nego 2020. u regiji, Niš se ozbiljno probudio, no to u prvom redu može zahvaliti PSO letovima Srbije. Niš u promatranom periodu ima 42 leta, dok je prošlog VIII. mjeseca imalo 25 tjednih letova. Aerodrom ima u prosjeku 6,0 letova dnevno, najviše letova ima u utorak i subotu (8), a najmanje u ponedjeljak (3).
Morava nakon što nije imala letova većinu prošle godine, sada je imala 6 tjednih letova, sve sa Air Serbijinim ATR-72. Aerodrom ni jednog leta nema u ponedjeljak, četvrtak i nedjelju. Morava ima 0,9 letova u prosjeku dnevno.
Skopje je u promatranom periodu imalo 193 tjedna leta, dok je prošle godine imalo 162 leta. Wizz Air je od toga ostvario tek malo manje od pola letova, njih 89 na 32 linija. Uz to 26 letova na 3 linija ima Turkish, 14 Austrian, 11 Pegasus i 10 Croatia. Aerodrom u prosjeku ima 27,6 letova tjedno, najviše u nedjelju (32), a najmanje u utorak (24).
Ohrid je konačno dostigao zavidniju količinu letova. Njih 31. Wizz od toga ima 14 letova. Najviše letova Ohrid ima u utorak (8), a najmanje u nedjelju (2).
Podgorica je u VIII. mjesecu prošle godine imala 108 tjednih letova, a sada ima 144 tjedna leta. Najviše letova ima za Beograd (30) koje obavljaju dva prijevoznika. Najviše letova ima Air Montenegro (36), pa Wizz Air (22) i Air Serbia (21). Podgorica najviše letova ima u subotu (27), a najmanje u petak (17). Aerodrom u prosjeku ima 20,6 letova tjedno.
Tivat je prošle godine u VIII. mjesecu imao 161 let, no ove godine ima bitno manje, njih samo 144, dočim spada u istinski rijetke aerodrome koji imaju manje letova ove nego prošle godine. Najviše letova ima Air Serbia 48 na tri linije, pa Air Montenegro 33 na 6 linija i easyJet 10 letova na 4 linije. Aerodrom najmanje letova ima u utorak (15), a najviše u ponedjeljak (21), dok prosječno ima 19,1 let dnevno.
Zadar se istinski preporodio sa Ryanairom i izvjesno je da će ove godine preskočiti milijun putnika, čak 200.000 više nego rekordne 2019. Aerodrom ima 195 tjednih letova (prošle godine u VIII. mjesecu je imao 150 letova). Najviše letova iz Zadra ima Ryanair, njih 118, bitno više od pola svih letova, pa Croatia (19) i easyJet (13). Zadar najviše letova ima u subotu (42), a najmanje u petak (22). Aerodrom u prosjeku ima 27,9 letova dnevno.
Pula je prošlog VIII. mjeseca imala 91 tjedni let, a sada je imala 100 letova. Najviše letova iz Pule ima easyJet (25), pa Croatia (19) i Ryanair (11). Pula najviše letova ima subotom (25), a najmanje četvrtkom (10). Prosječno Pula je imala 14,3 leta dnevno.
Rijeka ima 39 tjednih letova, a prošlogodišnjeg VIII. mjeseca je imala 27 tjednih letova. Najviše letova ima Eurowings (12). Rijeka nema letova ponedjeljkom, a najviše letova ima u nedjelju (11). Prosječno Rijeka ima 5,6 letova dnevno.
Brač je ove godine imao 6 tjednih letova na 4 linije, dok je prošle godine imao 5 tjednih letova. Aerodrom ima 5 letova subotom i 1 let utorkom.
Zbog nevjerojatne inercije Ministarstva i nepokretanja PSO letova već 4 mjeseca, Osijek ima samo 4 tjedna leta na 3 linije Croatie Airlines (po jedan let za Dubrovnik i Split, te dva za Minhen). Aerodrom letove ima samo ponedjeljkom, srijedom i petkom.
Maribor, Portorož i Lošinj nisu imali redovnih letova.
Covid-19 je ubio promet u regiji. Dvije grozne i jako teške godine. No, ove godine niz aerodroma je prešao 100% prometa. Stanje će se rapidno popravljati i idućeg ljeta gotovo svi aerodromi će preči 100% prometa iz 2019.
Pozdrav čitateljima iz Mendea i Carmauxa u Francuskoj, te Italiji gdje je ovaj članak napisan u autobusu.
Evo, nadam se jedna poslastica: trazim kartu za Moskvu do 15 septemba ostala jedna karta 4 sep. cena 168.000 rublji (oko 2800 €) jedan smer doduse business. Moji dva prijatelj iz Beograda odleteli juce za Xabarovsk iz Moskve, 9 h. traje let boeing 777 povratnu kartu takodje business platili 50.000 rublji (oko 630 €).
Mozda se regija budi al mi bolje da spavamo!
Veliki pozdrav urednicima sajta a i ostalima.
Marko iz Velikog Dupljaka.
velik pozdrav i vama i hvala na ovoj informaciji.
Juli 2022
KVO 2747 putnika
OSI 2096 putnika
Eto dodjosmo i do toga da se mogu dobiti informacije o broju putnika u KVO kao i da jedan novo otvoreni a uvek od autora osporavani aerodrom ima vise putnika od jednog davno izgradjenog aerodroma.
Otkud to. KVO do sada nije objavljivao takve podatke.
Da, ali Osijek je tu od sezdesetih, i nema logile zatvarati ga kad je vec tu. U KVO je upucano 40 milijuna EUR, sad se godisnje upucava par milijuna u aerodrom za 2000 putnika u top sezoni. Majko mika.
Pa eto, ima sposobnih ljudi da nadju takve informacije.
Novac koji se danas baca u OSI nije iz sezdesetih vec iz sadasnjeg budzeta i zato je daleko logicnije zatvoriti nesto sto stvara gubitke nego ga i dalje vestacki odrzavati pogotovo kad se uzme u obzir da mu to visedecenijsko postojanje nije donelo da ima cak ni vise putnika od novootvorene Morave.
Dakle Moravu, Brac i Osijek treba zatvoriti? Cestitam
Ne. Brac i Morava imaju buducnost, Osijek nikakvu.
Decenijama samo tavori a novac se u njega baca li baca.
Kako to Brač i Morava imaju budućnost, a Osijek nema ako imaju isti broj putnika, a Osijek ima više putnika zimi od njih oba, više linija i frekvencija?
Osijek treba sigurno zatvoriti a ne da vam svako malo tamo dolazi ručak i dobila honorarno novac od ljudi koji su politički postavljeni!!
Uostalom ja sam taj ja sam taj jedini jedini u Hrvatskoj ko je prvi sleteo na aerodrom Osijek 1900 91 prva linija Zagreb Osijek UPS sleteli Zdenko i Stjepko sarjanović sa pilotom Klarić aerodrom Klisa ,a 1995 opet sam ja u atr 42 1 avion koji kad sletio na aerodrom Čepin Osijek!!
Poštom pitajte te političke marionete narod Roma Osijek tko je Berislav mlinarević koji meni dao besplatno hotel waldinger i godinama mi daje besplatno jesti u restoranu Waldinger. Nije u i taj čovjek nedavno ušao u zadnji krug za gradonačelnika Osijeka protiv HDZ kandidata jedan jedini u cijeloj Hrvatskoj kao nezavisnih kandidata u velikom gradu!! Što znači braća Ivica imate škojo za Osijek i Slavoniju te Marko pipinić koje znam 27 godina a na skijanju smo bili barem tri četiri puta , Kaprun i Sexten. Troje najbogati Slavonaca i moja malenkost.
Pošto sam nedavno za svoga boravka u Subotici Novom Sadu zaključio sa srpskim stručnjacima da postavimo aerodromu trokutu Novi Sad Sombor Subotica nas potencijal je najmanji 2,5 puta do 4 puta veći od aerodroma Osijek!!! I bar tri puta veći od aerodroma kraljevo Kragujevac Čačak.
Uostalom i ovde Zdenko stavio svoj život puni devet mjeseci je Zdenko spavao na aerodromu Kraljevo Lađevci. I to za najgore zime ikada u povijesti Jugoslavije 1984 kad je pao takav snijeg da je od Zagreba do Beograda dva dana bilo nemoguće doći vlakom avionom ili autobusom!!! Komandant potpukovnik Dušan malivuković je izdao naredbu samo FAP kamioni i pinzgauer mogu izaći na ibarsku magistralu i to odmah da pomognu stanovništvo. Šokirani Zdenko se šverca jer sam samo bio vodio vozni park aerodroma Kraljevo, a nisam bio vozač uzeo sam Pinzgauer i krenuo voziti sa pogonom na sva četiri kotača bilo je to prekrasno iskustvo. Ali taj džip se mučio na ibarskoj magistrali prema Čačku kroz selo Mrčajevci najpoznatijeg srpskog pjevača , nanosi su bili ogromni i po metar visoki
Jbt mislio sam da su braća Rajt prvi napravili avion i letjeli ali sam se prevario. Sad razumijem zašto imate doživotno besplatno spavanje i klopu po restoranima.
🙂
Jedan OFF – Alene prepustili ste crticu iz hrvatske “civilne avijacije”, zapravo više iz Alan Forda.
Gdje naš pilot na Brniku trampi Cessnu za Galeb G2 (civilni molim lijepo) koji nije letio 2 godine.
Na Brniku ga stručnim okom proglašavaju potpuno ispravnim i kreće let za Brač (ne smiju za Sinj jer tamo nema carine, pa će na Braču obaviti sve procedure za uvoz iliti unos jer je EU).
Odmah nakon polijetanja Galeb postaje nešto manje ispravan i ostaju bez generatora (par puta), nakon čega više puta mjenjaju kurs i ne javljaju se na stanicu.
NATO komanda u Španjolskoj u potjeru za 60 godina starim Galebom šalje adekvatnog 50 godina starog MIG21 (ili dva) koji ga do slijetanja ne uspijevaju stići.
U međuvremenu u Galebu se sjete da ipak imaju ručnu stanicu taman da se najave za hitno slijetanje u Sinj (u koji inače ne bi smjeli jer nema carine) i sretno slijeću baš tamo gdje im najviše paše.
Predlažem da se po ovom događaju snimi neki film, uz scenarij sličan onome “Tko to tamo peva” 🙂
Još da je Grunf bio pilot…
Da pročitao sam tu vijest. Ali to nije zona interesa ovog portala.
ipak je to civilna avijacija, a vijest je od velike humorističke vrijednosti 🙂
To da
Sledeća linija je Pjongjang s međusletanjem u Teheranu.
Bit će karte u prodaji od novembra.
Ma može i Pjongjang, samo nek se JU širi, a kome smeta neka crkne od muke
Ma kajgot.
Ma istinski nonsens!
Crknut će ta linija skoro jer će shvatiti da su pogrešili.
Koja konkretno ce „crknut“?
Ljubomora curi na usi 🤮🤮🤮
?????
Air Serbia pokrece letove za Kazanj KZN dva puta nedeljno, ponedeljkom i cetvrtkom od 19.09.2022. godine. Red letenja je sledeci:
JU668 18:00 BEG – KZN 23:00 Air Serbia A319
JU669 23:55 KZN – BEG 03:05+1 Air Serbia A319
Ovakav red letenja omogucava konekcije iz celog regiona, kao i nekih zapadnih linija. Povratak omogucuje konekcije na sve zapadne linije iz jutarnjeg talasa.
Karte su vec u prodaji, povratna karta je od 500€.
Uhh Hvala vam sto se opet napisalu ovu sjajnu vest. ☺️☺️☺️
Hvala sto si ponovio moj originalni post.
Na njemu sam jos napisao da je po mom misljenju mozda raspored letenja mogao biti pomeren za 2 sata kasnije ali i ovako je dobro jer kaci JU konekcije.
Mislim da ne bi nista dobili tim pomeranjem za 2h, vec bi izgubili. Evo i zasto. Dakle, talas iz zapadne Evrope stize u Beograd oko podneva, dok talas iz regiona, juzne Evrope, London, Madrid i jos neki stizu oko 5 popodne. Ovako sve te linije mogu da imaju konekcije za KZN. Veci deo zapadne Evrope uz stop od 5h, ostali uz stop oko 1h. Time sto bi pomerili na 20:00 poletanje ne bi dobili nista jer nema letova koji slecu u to vreme u Beograd, vec bi samo povecali vreme konekcija. Jednostavno je linija predugacka da bi usla u standardni nocni talas, ali svakako slece u 03:05, sto omogucava zapadne konekcije koje krecu od 06:30 ujutru. Mislim da su vremena jako dobro podesena.
Air Serbia ce na tim letovima sigurno imati neka kasnjenja. Cak i u 5 da se vrati opet ce kaciti jutarnji talas.
Stoji.
Hvala na obrazlozenju i smatram da ste velikim delom u pravu.
Moje se samo misljenje baziralo na tome da bi za putnike bilo povoljnije da slete u Beograd u 05.00h pa hvataju dalje konekcije nego da to bude u 03.05 pogotovo ako ta dva sata ne igraju veliku ulogu za JU.
Kad se uzme u obzir da i TK leti za KZN mislim da treba da povedu racuna i o atraktivnosti konekcije.
Slazem se. Ali kao sto sam napisao, ne da sumnjam nego sam 100% siguran da ce kasniti. Nisu oni za dzabe i neke dolaske iz Moskve postavili u 03:30 ili tako nesto.
Zbog prijave botova antiteroristicka jedinica vrlo cesto intervenise pre samog poletanja aviona za Rusiju. Zatim sama po sebi linija je duga. I na kraju praksa je do sada bila da turnaround u Rusiji zna da bude jako dug. To smo vidjali i u KRR, ROV ali nekad i SVO i LED.
Taman malo lufta da imaju da se ne jure sa konekcijama.
Ma da, to je logično po svim kriterijima.
Slazem se da je bolje da slete u 05:00, ali u tom slucaju su mogli da imaju duzi turn around u KZN. Na primer da polete u 02:00 I slete na BEG u 05:10. Moguce je da aerodrom ne radi posle ponoci ili posle 1, pa je zato ovakav red letenja.
Aerodrom radi 24h.
A da, posada se taman uklapa sto se vreme rada tice. Sve duze od toga znaci da jedna posada nece moci da odradi povratni let.
Da, a to je i te kako bitno.
Da, ali ovo je istinski logično.
Мора овако због кашњења из Русије, Москва такође одређеним данима стиже око 03. Изгледа да постоји разлог за овакав ред летења.
Da
Slažem se. Potpuno ste u pravu. Ovako iz Zapadne Europe imaju vrijeme konekcije 5 sati, a u Zapanu Europu 3 sata.
Hvala puno za info.
Gde su nestali komentari o KZN?
Zar je vasa mrznja zaista toliko duboka prema JU i Srbiji?
Ne mozete ni jedan novi let da otrpite a da ne izbrisete?
Nista o tome nije brisano osim nobsensa o ratnom profiterstvu
Nije istina.
O ratnom profiterstvu ste pisali vi i vasi sunarodnici juce. Zanimljivo da to juce nisu bili nonsensi koje ste i vi podrzavali a danas jesu?
Obrisali ste i red letenja Air Serbije za Kazanj. Zasto?
Ja ga obrisao nisam. Stvarno nisam
U redu, napisacu ga ponovo i nadam se da nece biti obrisan.
Nece. Stvarno ne znam zasto je to WP izbrisao. Sorry
A vi znate da su to baš Hrvati pisali? Zašto mrzite Hrvate?
Ovde su bili komentari koji su izneli red letenja na liniji za KZN. Zasto je to obrisano?
Nije. Uzbrisana su tri komentara koja su brijala o ratnom profiterstvu JU na toj liniji.
Jel moguce da ste to izgovorili Alene? Sramota!!
Ne znam da li bi bilo pametno da umesto KRR ROV uspostave liniju ka STW. Jednog dana kada se KRR otvori onda da je prebace opet na KRR. Vidim da aerodrom radi i da nema mnogo letova.
JU prodaje karte za KRR i ROV, pa vracaju novac ukoliko je aerodrom i dalje zatvoren.
Prvi glas. Pobogu nisam to znao!
Sta znaci Prvi glas?
Natjecanje / takmičenje pjevača amatera.
Da to prvi puta čujem. Da to nisam nikad prije čuo.
Ovo je sjajno!!! SVAKA CAST!
Kakva pljusketina i to ogromna onima koji su juce pljuvali po JU i cak brinuli i za ruske kompanije jer nema reciprociteta.
A tek one sto zagovaraju obustavu preleta preko EU. Pljusketina da se puse…
Letovi JU668 i JU669 ponedeljkom i cetvrtkom
BEG – KZN 18:00 – 23:00
KZN – BEG 23:55 – 03:05
Dobro se kace na JU mrezu letova mada su mogli pomeriti mozda za 2 sata kasnije, ali i ovako je sjajno! Svaka cast JU!
O, da kakva pljusketina!
Svaka cast
Zasto je to pljusketina?
JU je inace imala 4 linije za Rusiju: SVO, LED, AER, ROV.
Pardon, AER greska. KRR treba da stoji.
Dubrovnik je jedini aerodrom u regiji koji ima interkontinentalne letove strane kompanije, Uniteda za Newark.
Hainan za Beograd? To nije interkontinentalni let strane kompanije?
Uostalom, interkontinentalni znaci izmedju dva kontinenta, pa su tako to svi letovi za Afriku, Aziju i Ameriku. Takvih ima brdo, ali dobro znamo da se misli na long-haul interkontinentalne koji se lete sa widebody avionima.
Ma kakav Beograd. Samo Hainan.
Naravno ni reci o 6x nedeljno za JFK.
Je li to strana kompanija? Hmm….???
JU libg-haul nije tema ovog clanka. Bio je tema 4 analize i 26 clanaka. Ovog nije
Ma kakvi, Hainan za Beograd nije interkontinentalni long-haul, ali zato Zagreb – Dubai svakako jeste 😂
Ево Хаинан унео летове за Београд и током зиме. Београд ће бити једини аеродром који ће имати интерконтиненталне летове ове зиме
Interkontinentalan je let i iz Beograda ka HRG, AUH, ESB, SAW, DXB, DOH, JFK, TLV.
Hainan ka Beogradu ce biti jedini u ex Yu koji ce kao strana kompanija leteti cele zime interkontinentalno sa sirokotrupcem.
Super
i ja mislim da je to super.
I ja!
Sorry nemam na putu goigle translator i ne mogu procitati cirilicu
Da,Hainan je
Da zaboravio sam na Hainan
Zasto konstantno zaboravljate da JU i KL imaju codeshare? Nije samo TK i AF, a tu su i AZ, A3 i LO.
Tu je i RO.
Mislim da JU nema code share sa LO.
Ima i sa ITA, i sa Aeroflotom.
Sa Aeroflotom nema
Naravno da ima, trazite letove za ruske gradove iz Beograda i izacice Vam. JU do SVO, a zatim Aeroflot pod JU7XXX brojem dalje. Dakle, imaju codeshare. Ne iznosite netacne informacije.
JU je ukinuo code-share sa Aeroflotom
Naravno da nije.
Pa evo lako je to na primeru Kazanja to proveriti. Ne govorite stvari koje ne znate.
O tome je pisala sama kompanija.
Provjerit cu
Alene, prvo proverite pre nego sto napisete ovako nesto. Evo primera:
30.08.2022. BEG-SVO-KZN
JU652 14:30 BEG – SVO 18:40 Air Serbia A319
JU7717 22:15 SVO – KZN 23:55 Aeroflot B738
Dakle, codeshare postoji.
Rekao sam provjerit cu
U redu, nadam se da necemo dugo cekati na clanak u kome cete pobrojati codeshare linije izmedju JU i SU.
Zasto mu uopste dajete takve informacije. Odmah ce napisati clanak i popljuvati JU za te kodserove. Pa on jedva ceka nesto tako.
Ja ću popljuvati Air Serbiu? Kada sam to učinio? Ovaj portal izuzetno hvali Air Serbiu.
Има и са Bulgaria Air
JU ima,lose code-share sa malo konekcija. Ja,mislim da JU nema code-share na LO. JU nema,code share na KLM BEG-AMS
Bogami nema codeshare sa malo konekcija. Niste u pravu. Imaju konekcije za celu Evropu doslovno. Preko AMS i CDG za zapadnu Evropu, preko FCO i ATH za juznu, preko CPH, ARN i OSL za severnu i preko IST, SVO i AER za istocnu Evropu, Rusiju i bliski istok.
Nema codeshare na BEG-AMS, ali ima ako hocete da letite za LHR preko AMS, MAN, itd…
Bogami nema. Zimi su konekcije bile i po 24 sata, fali niz bitnih destinacija, broj frekvencija je los…
Imati 62,5% udeo u spicu sezone je odlicno!
Da je. Ali to samo pokazuje da je Beograd ekspanziju imao isključivo radi Air Serbie, ne i ostalih kompanija.
kakve to veze ima, naravno da uvijek neko utiče, eto npr u Zagrebu je oporavak vezan za dolazak FR, pa šta sad?
I te kako ima jer se ta ekspanzija temelji na kompaniji koja je visokosubvencionirana od strane Srbije. Biti će uskoro članak o tome.
I vi vasu visokosubvencionisete pa imate sve manje i manje 😂
Ryanair u Zagrebu nitko ne subvencionira
Ko je pominjao FR?
I šta je bilo sporno u mom komentaru?
Nemam ni najmanjeg pojma. Danas par tisuća posjeta i par stotina komentara. Nemam pojma što je tko napisao.
Kao i ZAG sa FR.
Autor je obecao da cemo 9imati pregled legacyja po gradovima ili bar u Beogradu i Zagrebu kad ono nista…
A tko kaže da neće biti. Kad prođe gužva sa člancima biti će.
Rekli ste da ce biti danas objavljeno u okviru ove analize.
Čudno, to nikada nije dio ovih članaka. Nikad nije bilo, niti će biti. ili ste vi nešto krivo razumijeli ili sam ja krivo napisao.
Anonymous
16.08.2022. 11:52
Mene cudi da nema informacije o broju legacyja na vecim aerodromima regije.
Odgovori
Alen Šćuric
Author
Odgovori Anonymous
16.08.2022. 12:45
To će biti u 2. nastavuku ovog članka, kao i uvijek.
Занимљиво
I ide delete za 3, 2, 1…
Kajgot
Neka greska, stvarno ne znam. Nikad u ovim serijalima o tome pusali nismo.
Ovakav tekst treba uraditi i u Decembru zato sto ce tada npr Tuzla imati 2 kompanije i svaki dan po 7 letova
To je bar neki napredak
Ovaj tekst pišemo tri puta godišnje: u IV, VIII. i XII. mjesecu. Tako će biti i dalje.
U decembru kada mnoge kompanije imaju dodatne letove zbog Nove godine?
Daleko je još prosinac. Sto puta će se do tada promijeniti red letenja.
Шта је просинац? Нисам при компјутеру па не могу проверити на Гугл транслејту.
ahahaahahah, pošteno.
Sorry nisam na putu sam i ne mogu citati cirilicu.
Нисам на путу сам, пуно премало?
Sorry nem google translator i ne mogu citati cirilicu
Decembar .
Опа, хвала! Нека треба да пише да га сви разумеју
Sorry ne mogu citati cirilicu. Nemam google translazor.
Ево ја ћу Вам одговорити уместо Алена.
Немојте брукати ни себе, ни Србију, глупим шалама.
Ако Вам се ставови аутора не свиђају, комотно пређите на друге сајтове.
Ако не разумете неке речи, које се користе у Хрватском језику или не разумете латиницу, такође пређите на други сајт.
Делује да Вас на овај портал доводи искључиво мржња према Хрватској.
Ово је портал хрватске фирме и ствар је основне културе научити да је њихово писмо латиница.
Ако Вам све што сам написао није јасно, питаћу Вас и да ли на сајтовима кинеских фирми пишете ћирилицом? Или на сајтовима британских и америчких фирми, такође пишете ћирилицом?
Hvala puno na komentaru i na podršci.
Срећом, сад сте при Гугл преводиоцу!
Da jesam.
Аутор овај портал назива РЕГИОНАЛНИМ. У складу са европским вредностима, сви језици и писма треба да буду равноправни, тј.
да сви из региона користе свој језик и писмо. Трудимо се да разумемо речи и изразе хрватског језика, а очекујемо да труд буде обостран. Осим тога, г. Шћуриц је, не тако давно, дао статистичке податке о томе из које државе региона има највише пратилаца, шта мислите одакле су?
А што се тиче прилично бесмислене примедбе о кинеским и америчким фирмама, могли бисте да знате да „фирме” које послују у региону, имају могућност комуникације на локалном језику, па и писму. Замислите!
Da jesam. I najviše posjetioca ovog poratala je iz Hrvatske.
Zar je netko ikada zabranio čitateljima da pišu na ćirilici na ovom portalu. Ali da je notorni nonsens pisati komentare koje ne može pročitati većina čitatelja, to svakako je.
Нисте ништа схватили о европским вредностима о равноправности језика и писма на РЕГИОНАЛНОМ порталу кони водите. Просто прихватите да се, У РЕГИОНУ, користи ћирилица- у Србији, Босни и Херцеговини, Македонији, и Црној Гори. Саберите колико је то становника- потенцијалних посетилаца. „Ноторни је нонсенс”, по Вашем начину закључивања, користити речи које се говоре/ разумеју само у Вашој земљи. Нико, сем Вас, не истиче да му је неопходан Гугл преводилац. Читаоци се, просто, потруде да разумеју о чему се ради. Тако можете и Ви, без неумесног понављања како „нисте при Гугл транслејту”. Чак и ако нисте, сачекајте да будете,, па онда коментаришите. Није никаква журба.
Nitko ne brani nikome da piše na ćirilici na ovom portalu.
Ovaj portal ne piše “nerazumen” riječi. Mjeseci se npr. pišu kao rimski brojevi, kada su neke riječi nerazumne piše se i srpska inačica npr.Veleposlanstvo (ambasada).
Једна занимљивост: веровали или не, Срби су у давније време користили реч „велепосланство”.
Cool