autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Alen Šćuric
Na današnjoj press konferenciji CEO Ryanair Holdinga Michael O’Leary je rekao nekoliko vrlo važnih činjenica o planovima Ryanaira u Hrvatskoj.
Prvo je na moje pitanje o tome kako je moguće da i dalje provode program poticaja iako je isti završio 30.6. O’Leary pošteno rekao da se program nastavlja i da je to bio uvjet Ryanaira. Naime, Ryanair će, kada uvidi popunjenost neke linije ukinuti, druge će otvoriti umjesto njih, pa nije moguće da program završi 30.6. O’Leary je rekao da će o samoj Zračnoj luci Zagreb ovisiti kolika će biti prisutnost Ryanaira u Zagrebu. Ako će MZL Zagreb dijeliti viziju Ryanaira razvijati će se, a ako neće dijeliti viziju promet će padati. No, O’Leary je rekao da je siguran da će MZL Zagreb dijeliti viziju Ryanaira.
Na moje pitanje O’Leary je rekao da pregovaraju sa Zračnom lukom Zagreb da do idućeg ljeta baziraju četvrti i peti avion. No, da je mnogo aerodroma koji žele oporavak vezati uz Ryanair, pa je pitanje hoće li uspjeti bazirati još dva aviona, ali da je siguran da će do ljeta 2022. u Zagrebu imati 4. avion.
O’Leary je jasno naglasio da je nonsens da Zagreb kao grad od milijun stanovnika ima tek 3,4 milijuna putnika, da je ozbiljno podkapacitiran, te je naglasio da je realna brojka 10 milijuna putnika. O’Leary je siguran da će Zagreb 2022. imati bar 5 milijuna putnika, do 2024. bar 7 milijuna putnika, a do 2026. bar 10 milijuna putnika. To će podići cijene nekretnina, motivirati izgradnju, povećati promet restorana, hotela, taksista, autobusnih prijevoznika, suvenirnica, trgovina… On misli da je zagrebačka podkapacitiranost upravo odlična prilika koju će Ryanair iskoristiti.
O’Leary naglašava da ne reklamira Zagreb kao destinaciju samo kroz svoju internetsku stranicu nego da Zagreb kao short break destinaciju reklamira i u La Mondeu, The Sunu i ostalim najtiražnijim novinama. O’Leary naglašava da je Zagreb cjelogodišnja destinacija, to je višekratno napomenuo, te da ju Ryanair doživljava kao short break destinaciju. Istovremeno ističe da Ryanair kreira promet i sam akumulira gomilu putnika. Kad su krenuli sa Poljskom prije 10 godina Poljska je imala 12 milijuna putnika, a danas samo Ryanair ima 40 milijuna putnika u Poljskoj.
Na moje pitanje ima li šanse da Ryanair otvori još koju bazu u Hrvatskoj, primjerice Pulu, O’Leary je rekao “nikad ne reci nikad” no da je Pula vrlo sezonalna, da je ona odlična ljeti, no da se tamo nema zašto letjeti zimi. Tamo nema city breaka. Također je naglasio da je Zagreb vrlo poznat u Europi i da će zato zimi biti city break destinacija, no da Pula to baš i nije. “Tko zna za Pulu, dok svi znaju za Zagreb”, rekao je O’Leary.
Istim sam upitao O’Learya znači li to da će letjeti zimi i iz Zadra, O’Leary je jasno rekao da hoće! Zadar će već ove zime imati letove Ryanaira. Naravno na moje pitanje o kojim se linijama radi rekao je da će to za sada ostati tajna i predmet neke buduće press konferencije.
Odkad Zagreb ima milijun stanovnika?! Do sad je imao 600.000
Zagreb ima 600.000 stanovnika. Čestitam. Zagreb je 600.000 stanovnika imao 1969.
Svaka mu čast i sve najbolje ali….
Ne da se Croatia tako lako, nije preko noći nastala niti će preko noći nastati kako neki žele.. 🙂
Ha… i prije Ryanaira i Covida Croatia je, za razliku od drugih kompanija, bila u teškoj banani. I dok su svi stvarali profite ona je stvarala gubitke. Mislite da će sada nakon Covida i sa Ryanairom u dvorištu situacija biti bolja?
Zasto bi CA smetao covid ili loša/bolja gospodarska situacija? Pa to je kao da kažete da ćemo vidjeti da li državnoj agenciji za istraživanje ruda i gubljene vremena u poslovanju ometa covid.
Oni imaju stalne prihode iz proračuna, a letovi i putnici su im samo jedna smetnja u poslovanju.
Nažalost tako ste u pravu. Max, tako ste u pravu!!!!
“Dijeliti viziju Ryanaira”… Prevedeno na hrvatski: mi vama za aerodromske usluge ne plaćamo ništa, vi plaćate “reklamu” u našem putnom časopisu, vi plaćate poticaje, vi ne želi platiti – mi odlazimo!
da, njihova vizija je takva. Ili da citiram AF: “Novac naš, slava Vaša”.
No, nekako je i dalje jeftinije plaćati njima “reklamu” uz opipljive rezultate nego CA one puste stotine milijuna koje bacaš u vjetar.
Odlično je imati i Ryanair na aerodromu, ali je jako loše imati samo RA. Pitanje je šta će se desiti kad zažele još više para a Zagreb neće imati alternativu.
Da, da, upravo tako imenjače. No, O’Leary to potpuno drugačije tumači. Pričekaj intervju pa ćeš vidjeti.
Max:
Upravo tako. Potpisujem.
Evo Croatia je odgovorila uvode Osijek – Munchen.
Na što je odgovorila. Na Ryanair sa linijom Osijek-Minehn. Ma dajte…
Šala? nije valjda netko ovo ozbilno shvatio.
Pa ja jesam.
Ne mogu vjerovati da ste ovo ozbiljno shvatili.Bio sam samo sarkastičan.Naravno da ne mislim da ovo odgovor na Ryanair.
Sorry, ali na ovom portalu bar 30 puta dnevno pročitam tolike gluposti i preglupe tvdnje da više ne razlikujem sarkazam od “ozbiljnih” komentara. Zapravo strašno, zar ne?
Vi se predsfavljate stalno kao regjonalni portal pa ste ga mogli pitati oga regiju. Da li ce otvarati jos baza u Podgorici, Nišu, Banja Luci ili BG a ne samo za Hrvatsku.
Haha zamisli facu kada bi ga pitali da li će otvoriti bazu u Nišu 😀
Pitao sam.
I šta kaže ?
Da nema planova za nove baze u regiji.
Novosti u OSI?
https://sib.net.hr/vijesti/osijek/4107994/uvodi-se-zracna-linija-izmedju-osijeka-i-njemacke/?fbclid=IwAR1iHOgBHaaKIYyzqwKuipxpwAjIAygp6tvzA3OOelrkbsBwMakqgGtdnac
Da, da, imate članak objavljen i na zamaaero.
Ako ovako javno prete reketiranjem aerodroma “ako ne budete igrali po nasim pravilima, otici cemo” sta li im onda rade na sastancima van prisustva novinara?
O da… zamislite što se tek tamo dešava. O’Leary je prije pressice bio na sastanku sa CEO MZL Zagreb. Nekako mislim da nisu baš ugodno čakulali.
Nemoj da bude dala baba gros da udje u kolo a dva da izadje.
Ništa čudno, to je potpuno uobičajeno u poslovnom svijetu, pogotovo u relacijama Ryanair – MZLZ koje su na razini Real Madrid – NK Rijeka. Naravno da O’Leary gleda svoj interes, odnosno interes svoje kompanije, a ne razmišlja o tome kako će biti Zagrebu, MZLZ-u ili drugima. No, jednako tako, u pravu je da će rastom Ryanaira u Zagrebu, rasti i sve drugo. I to je realno ono što nas treba zanimati. Putnika iz Zagreba, turista, vlasnika hotela, restorana i drugih turističkih sadržaja, najmanje briga odnos MZLZ-a i Ryanaira
Upravo tako. Najjača mi je O’Learieva izjava na pressici “mi smo mala i skromna kompanijica, kako bi mi mogli ucjenjivati zračne luke?”.
Ovde na portalu 8 od 10x ne ukapirate da je sarkazam. Tu ste valjda ubrali da jeste.
hahahahha e ovo vam je dobra. Bravo Anon 10:02
Znate, jako je teško shvatiti da je nešto sarkazam u brdu komentara koji su negativni, koji napadaju, koji trolaju i kritiziraju i svaki zarez. Vjerujte mi to je više nego teško. Eto danas sam na čitanju jutarnjih komentara već puna dva sata. Puna dva sata čitam, moderiram i odgovaram. Majko mila!!!!
Ali niko vas ne tera da odgovarate na svaki komentar. Eto bolje je bilo da ste juče napisali vest i objavili a ne raspravljati se na portalu kojekakve gluposti. Bukvalno ste poslednji objavili vest nakon dolaska ovog pavijana. Juče gledam čak i B92 objavio… crni Alene
Pa nećete mu valjda vi određivati da li će svakoj krpi biti zakrpa? Ovo je ozbiljan strukovni portal koji se bavi mjerenjem čij je veći i bez autora to nije to! Podrška za autora.
Danas već dva pobednička komentara! Bravo
Anonymous 10:22
Vijest je napisana čim sam došao sa pressice, dakle oko 16:45. No, mi svoje vijesti objavljujemo uvijek iza ponoći.
Poanta ovog portala je da reagiramo na sve komentare, potićemo raspravu i komuniciramo sa ljudima, kanaliziramo raspavu i moderiramo je. To je specifičnost ovog portala i na to trošimo jako puno vremena i energije. Mislim da to treba cijeniti.
Bice da brojka od 5 miliona putnika u sledecoj godini je pogresna. Ona je planirana da bude premasena tek u 2023 (poznato je da O’Leary olako daje ovakve izjave u svrhu bombasticnih vesti i marketinga) a da li ce biti ostvarena tesko je za sad reci.
“The airport should be handling 3.5 million passengers next year, six million in 2023 and over seven million travellers in 2024.”
Iskreno i ja mislim da je ta brojka prenapuhana i da se ona neće desiti. OK Ryaniar će akumulirati dodatnih milijun putnika, ako bazira i 4. avion do ljeta biti će to i 1,2 milijuna. No:
– Zagreb će imati jako malo long-haula, Korean i Emirates neće letjeti iduće zime, Air Canada i Air Transat će imati manje letova
– promet ostalih će biti oko 90% iz 2019.
– vrlo su skromne najave novih linija
U tom kontekstu ako Zagreb dostigne u 2022. 3,8 do 4,0 milijuna putnika biti će to superuspjeh.
Proverite da li vi imate dobru informaciju o 5 miliona u 2022.
Kao sto vidite drugi portali navode da je procena za 2022 u ZAG 3,5 miliona.
Ja dobru informaciju imam. O’Leary je rekao baš tako, 5 milijuna putnika!
Dokaz koliko je to samo nerealno.
Mislim da je.
O’Leary je jasno naglasio da je nonsens da Zagreb kao grad od milijun stanovnika ima tek 3,4 milijuna putnika, da je ozbiljno podkapacitiran, te je naglasio da je realna brojka 10 milijuna putnika.
Na ovo sam mislio i ja kada sam pre neki dan komentarisao vest o broju putnika po državama u Evropi. Sve ex-yu zemlje imaju puno veći potencijal pa i sama Hrvatska koja najbolje stoji u poredjenju sa ostalima. Sad, da li je brojka od 10 miliona realna u 5 godina, o tome se može diskutovati.
Više sam očekivao da će najaviti neke linije, ali dobro to će verovatno na kašičicu objavljivati kako bi se što više pričalo o Ryanu, što je sigurno bio i jedan od ciljeva ove posete.
Zanimljiv period svakako pred Zagrebom i biće zanimljivo pratiti dalji razvoj Ryana kao i odgovor CA na širenje.
Neko je pomenuo u komentarima da pitanja novinara (sem Alena) i nije bilo. Tako je i u Srbiji. Kvalitet novinara medija sa nacionalnom frekvencijom koji mogu da iznesu temu saobraćaja (i avio i generalno), infrastrukture i slično je skandalozno nizak. Na sličnim konferencijama ti mediji dobiju pravo da postave pitanje i onda postave pitanje tipa Pera iz Stranke ŠKLJ je rekao to i to…. Mislim koga briga. I onda nekolicina novinara specijalizovanih za avio saobraćaj jedva dobije priliku da pita nešto.
Upravo tako Miloše.
Ovo što se desilo je klasično “silovanje medija”, tj. kupovanje dodatnog medijskog prostora. Dakle, prvo na kapaljku najave par linija, svi se raspišu, pa naprave pressicu gdje najave brdo novih linija ponovo se svi raspišu, a onda pošalju big gazdu sa reputacijom te svi još jednom pišu naveliko.
Bila su 4 pitanja ostalih (uz napomenu da su stvarno bila kvalitetna ta 4 pitanja). Ja sam mu ih postavio 10 i još cijeli intervju sa još 20 pitanja. 🙂 To vam je tako kada imate novinare opće prakse koji ne vide dalje od nosa.
Po meni u trenutnoj situaciji uopce nije nonsens da Zagreb kao grad od milijun stanovnika ima tek 3,4 milijuna putnika. Hrvatska ima puno aerodroma i vecina turizma se dešava na obali sezonski.
Također, Hrvati kao turisti daleko češće ljetuju po Hrvatskoj nego što putuju lete na vanjske destinacije.
Također, Zagreb je cestovno odlično povezan prema Europi i velikim aerodromima. Čak i velika većina gastarbajtera dolazi cestom.
Najbolje vidjeti fenomen Prištine gdje ćete vidjeti da je situacija obrnuta.
Sigurno će u Zg postupno rasti broj putnika, ali uz poštovanje gornjih činjenica nema rezona da Zagreb ima ne znam koliko milijuna.
A ne, niste u pravu. Puno aerodroma ima i Grčka pa pogledajte koliko putnika ima Atena. Puno aerodroma ima i Bugarska, i Rumunjska, i Poljska, i Irska, i Portugal… pa ipak glavni gradovi imaju neusporedivo više putnika.
Portugal ima 10,3 milijuna stanovnika (tek duplov više od Hrvatske), turistička su zemlja. Njihovi aerodromi imaju neusporedivo više putnika, poglavito Lisabon koji je 10 puta veći od Zagreba:
31,1 Lisabon
13,1 Porto
9,0 Faro
3,3 Funchal
2,4 Ponta Delgada
0,6 Terceira
0,3 Horta
0,2 Porto Santo
0,1 Santa Maria
0,1 Flores
Ovo sa Hrvatima koji ne putuju van je ista stvar i sa Grcima i Portugalcima. Pa imaju neusporedivo više putnika.
Slažem se da Zagreb itekako ima prostora povećati promet. Ali se ne slažemk da je u sitoj situaciji kao Lisbon ili Atena, bez obzira što i te države imaju dosta drugih ZL. Glavna razlika je to što u te gradove iz središnje Europe ideš ISKLJUČIVO avionom, a do Zagreba je to prilično jednostavno ostvariti autom. Čak i taj Portugal, jedino mu je blizu Španjolska a za bilo koju drugu državu se autom jednostavno ne isplati ići.
Dobro, u pravu ste. Stoji da su i Portugal i Atena bitno dalje od Zagreba. Nije to sporno. Ali ipak je omjer stanovnika tih država 1:2,5, a omjer avioprometa 1:9.
“Prvo je na moje pitanje o tome kako je moguće da i dalje provode program poticaja iako je isti završio 30.6. O’Leary pošteno rekao da se program nastavlja i da je to bio uvjet Ryanaira”.
“O’Leary je rekao da će o samoj Zračnoj luci Zagreb ovisiti kolika će biti prisutnost Ryanaira u Zagrebu. Ako će MZL Zagreb dijeliti viziju Ryanaira razvijati će se, a ako neće dijeliti viziju promet će padati”.
U prevodu ako nam budete placali (“davati nam poticaje”) letecemo za ZAG i izmisljati nove linije od kojih cemo neke i gasiti ali ako slucajno odlucite drugacije znate sta vas ceka 🙂
Upravo tako. Dobro ste preveli. U intervjuu ćete dobiti informaciju što O’Leary misli o popustima i privilegijama na aerodromima.
Zna li se ukupan iznos novca koji Ryanair od aerodroma Zagreb dobija za ove podsticaje?
Ne.
Zar to ne bi trebalo da bude transparentno?
MZL Zagreb je privatno poduzeće. Oni ne moraju objavljivati ovakve podatke. To moraju javna poduzeća, privatna ne.
MZLZ je u koncesiji, ako se ne varam bio je oslobodjen placanja iste…Zadar je drzavna firma, i konstantno dobiva novac od RH( koji onda djelomicno prosljedjuje Rayanu)…po onoj staroj narodnoj; tko o cemu, kur.a o postenju…
Tako O’Leary o tome kako je on protiv subvencija:)))) a ovdje otvoreno ucjenjuje aerodrom, ne treba ni zaboraviti njihove prijetnje na pocetku pandemije, da ce tužiti aerodrome koji pokusaju pomoci kompanijama… oni su prljavi igraci, gdje god mogu igraju prljavo, bilo u pregovorima sa aerodromima, ili sa Boeingom, uzasni su prema svojim radnicima, i kada god mogu krse sva prava i radnika i putnika i zakonodavstva…naravno , zahvaljujući njima doslo je do velikog smanjivanja cijena karata i optimizacije kompanija….
Da sumiram, ne bih volio biti u kozi onih koji bi ovisili samo o njima….
O da, potpuno se slažem sa napisanim.
Da, to je interesantno kako je Ryanair bar 10 puta rekao da ne dobiva nikakve subvencije, kako je na 4 sliede imao 0 kuna subvencija, a zanemaruje ono što dobiva u Zadru, Puli i Rijeci. A to stvarno nije malo!!!!
Kako je privatno? Zar nije drzava vlasnik
Ne MZL Zagreb upravlja koncesionar koji je privatnik. I on nema obvezu objave takvih podataka.
Znaci u regiji samo ZAG placa LCC da lete odatle. U SKP barème drzava daje pare.
Zagreb ne plaća Ryanairu da leti. On je smanjio aerodromske takse, ali ne plaća Ryanairu ništa.
Bar koliko je javnosti poznato (ako je nešto dogovoreno ispod žita i nije objavljeno to ne možemo znati).
Kaze Majkl da ce doc do rasta cijena nekretnina u Zagrebu? U tom slucaju nije nam potreban ni on ni Ryanair. Iovako su cijene nerealne. Najbolje da budu u razini sa Hong Kongom 😂
Btw. zasto niste malo upotpunili clanak pitanjima drugih ljudi koii su bili na konferenciji?
Jesam. Ali, nažalost sveukupno je bilo 4 pitanja ostalih koji su bili na konferenciji, za razliku od mojih 10 pitanja.
Pozdrav svima,
Alen je bio na konferenciji, sjedio je u drugom redu kao i ja, samo na suprotnom (desnom) krilu.
Gospodin O’Leary je upravo sve tocno u rijec rekao kako Alen prenosi: 5 miliona putnika u 2022. i zimski letovi za Zadar.
Zasto drugi mediji nisu prenijeli isto moze biti jer ovakve pompozne izjave uzimaju s rezervom ili ne razumiju da je veca vijest za Hrvatsku zimski turizam u jednom Zadru, nego radna mjesta i bla bla…sto ne znaci da nije vrijedno spomena, ali glavna vijest nije.
Pitanja hrvatskih medija su bila zapanjujuca, jer ih nije bilo. Pokazali su veliku nepripremljenost ili nezainteresiranost za temu.
p.s. veselim se objavi detaljnog interviewa Alene sa sefom Ryanaira 🙂
možda zato jer je sve jasno i nema se što ni za pitati? čovjek je sve rekao, nitko nije htio lupetati pitanja o letovima bez pilota, kao ta ekipa haha
A bogami se imalo i te kako što za pitati. Da nisam pitao ne bi doznali niti da će bazirati 4. (možda i 5.) avion u Zagrebu, niti da će Zadar imati letove zimi, niti projekcije brojki…
Na sva pitanja je odgovarao opširno i vrlo zainteresirano. Ni jedno pitanje koje je postavljeno nije bilo glupo. Čak ni ovo za pilote. I tu je odgovor bio više nego interesantna i realan.
Sjedio sam u 1. redu 🙂
Sve ostalo potpisujem!
Mislim da ne postoji nikakva sansa da Zagreb ima 5 miliona putnika 2022-ge,i 3 miliona bi bio veliki uspjeh
Biti će 3,8 do 4 milijuna, pet neće biti. Jasno ako pandemija opet ne poludi.
Michael je najjači. Mi svi pišemo danima koje su to nove linije, a lik je došao, obukao dres, najavio nešto malo, ali ništa konkretno…. i bye bye. Index i drugi portali jučer i danas pišu svi o Ryanairu. Eto to je bio cilj, a ne nove linije poput Berlina itd. Za to im ne treba Michael da bi to iznijeli pa da se o njima piše …
Ryanair se vraća u Rijeku, vraća Dubrovnik – Dublin … za sada se samo to zna.
Četvrti i peti avion u Zagrebu, Zadar po zimi… pomalo. Dok se ne može bookirati im ne treba previše vjerovati.
Zapravo nista nije rekao. Tresla se gora rodio se mis.
Pa sad da je rekao ništa tu se nikako ne slažem. Ali da se očekivalo da će najaviti linije, je.
Ovaj čovijek je veliki manipulator, sve što kaže bih uzeo po rezervom…
Mario, znate što. Do jučer sam razmišljao jednako kao i vi. Jučer sam imao prilike biti sa O’Learyem više od sat vremena nasamo i reči ću vam slijedeće čovjek je:
– nevjerojatno inteligentan i elokventan, nikada još nisam vidio tako nešto
– izuzetno prizeman, on oomaže svojoj PR postaviti baner, projektor, pomiće stvari
– vrlo pristupačan i duhovit
– opako dominantan
Sve sto ste naveli su tipicne osobine manipulatora….ono, skolski primjer….
Osobne manipulacije? Što to da je čovjek inteligentan i elokventan su osobne manipulacije?
Nisu isključivo osobine manipulacije ali su “must” osobine za svakog manipulatora. Bez toga ne možete biti manipulator, sve i da hoćete.
Inteligencija i elokventnost su prirodne osobine, one nikako nisu osobine manipulatora koje se stvaraju.
Ubavi pozdravi od Skopje!! Sega sam 9 denov vo Makedonija! Deneska sostanok so pilot travel i Guliver travel. Tema e Trade Air i sorabotka. Marko Cvijin me včera baraše na srpskiot mobilen. Beše na svetskata Dublin aviation conference vo London. Bev vo Beograd 13.09. sabajle. Go smeniv loš Flix bus od Zagreb za ušte pološiot Niš express za Skoplje! ZAŠTO SU POBOGU SVI WC-I A AUTOBUSNOM KOLODVORU BEOGRAD TAKO ČISTI I UREDNI A PO ALENU NA AERODROMU BEOGRAD PRLJAVI??? Nastavljam u srpskom da me ceo svet razume. Horoscope lézard de Volnay. Drugim Riječima, mi u Skoplju možemo bez Ryanair dosta nam je Wizzair. Sutra ujutro opet ne letim nego sa autobusom za Struga na ohridsko jezero. Tema je opet Trader i aerodrom Ohrid ali i svjetski prvak u šahu Magnus Carlssen, bivše svetske prvakinje u šahu ukrajinke iz lavova Ana i Marija Muzičuk, koje nisam vidio od Batumi Gruzija 2018 kad su me neugodno šokirali na aerodromu Istanbul s bahatošću i agresivnoću. I to na dan kad je u Istanbulu ubijen čovjek koji je rođen isti dan i iste godine kad i ja, Jamal Khashoggi!! A rastavili su ga bolje, nego Velja nevolja u Ritopeku, nestao je.
Trade Air i Aerodrom Ohrid????
A poslednja slika kao najava dolaska cirkusa u grad. Jos dodato i Planetarna atrakcija. Transfer blama.
P.S. Jel ovo intervju sa Vama ili transkript konferencije koji se moze procitati na AvioRadar-u?
Transcript, nije bio pozvan po obicaju.
Ipak je bio
evo ga
https://www.youtube.com/watch?v=ohprJPmwvts
Ma da. Stvarno sam bio? Ma ne, To je sigurno neki falsifikat. treba vjerovati anonimcima koji sve znaju iz svojih malih sobičaka, i tijesnih ureda ili stroja u tvornici. Oni znaju da se mene ne poziva, da ja izmišljam…
Zar je moguce da je bilo ovoliko malo ljudi na press konferenciji?
Pa nije bilo previše ljudi. Nekih 20-tak. Malo sam se i ja razočarao. Stvarno sam vjerovao da će sve biti krcato i da će sve prštiti od pitanja. No, eto, nije.
Po običaju vi lažete Anon.
Ovo je intervju koji mi je O’Leary dao 1 na 1. Trajao je sat vremena i istinski ima svjetske objave. Masu toga što O’Leary nije rekao nikome do sada. Njegova ozbiljna promišljanja, niz novih iformacija, niz informacija koje nigdje i nikada nisu izrečene.
Na drugim portalima jave, da je moguce, da ce Zadar dobit zimske linije, al da Nije sigurno. A Vi pišete, da je sigurno 🤷♂️
Jel nije malo pre kasno, zimske linije za Zadar objavit?
Drugi portali prepričavaju što su čuli, ja sam čovjeka dirketno pitao i dobio jasan odgovor. Na moje direktno pitanje “znači li to da će Zadar ove zime dobiti letove”, O’Leary je jasno rekao “Da, Zadar će ove zime imati letove”. Na moje pitanje o kojim se linijama radi, rekao je da to za sada još neće iznositi.
Slažem se da je kasno za objavu i da je to već trebalo odavno objaviti. Nije uobičajno za Ryanair da mjesec dana prije leta nema karte već u prodaji.