Danas je na MZL Zagreb press konferenciju imao Janson McGuinness, CCO Ryanaira radi promocije zimskog reda letenja. Ryanair je objavio da će ove zime letjeti 19 linija, više nego Croatia Airlines, i da će u 2023. prevesti 1,2 milijuna putnika iz Zagreba. McGuinness je rekao da je povećanje u Zagrebu konstanta.
Na moje pitanje kako je O’Leary rekao da će u 2022. u Zagrebu bazirati 4. i u 2023. i 5. avion, te da se isto nije desilo, McGuinness je rekao da je ekspanzija nešto usporena, ali da on ne dvoji da će u Zagrebu biti i 4. i 5, pa i 6. i 7. avion, te da je realno da Ryanair u Zagrebu ima preko 5 milijuna putnika.
Na moje pitanje zašto Ryanair ne leti za Stockholm, Berlin, Prag, Bukurešt, McGuinness je rekao da to možemo reći i za ostalih 230 destinacija u Europi za koje ne lete iz Zagreba, te da govorimo o tržištima na kojima je velika konkurencija dočim i te kako treba procijeniti treba li letjeti na njih ili ne.
Pitao sam i da su žestoko reagirali na povećanje cijena taksi u Zagrebu, te jel to bilo upozorenje za Zagreb i postoje li mogućnost da napuste Zagreb ako će se cijena taksi povećavati u budućnosti. McGuinness je rekao da su oni vrlo skromni i jednostavni ljudi i da je sva stvar matematike, tj. da ako je cijena imputa previsoka oni moraju otići sa aerodroma na destinacije gdje su uvjeti bolji. Aerodromi se bore za kapacitete Ryanaira i jednostavno Ryanair gleda koji su troškovi gdje. Ako su troškovi veliki to je loše za putnike, to je loše za konektiranost i to je loše za popunjenost aviona. Ako su negdje drugdje uvjeti bolji Ryanair će otići tamo.
Pitao sam kako to da je Ryanair u zimu 2021/22 imao 61 let, prošle zime 56 letova, a sada 55 letova, McGuinness je rekao da je Ryanair povećao broj letova ove godine, te broj putnika za 22%. No, Ryanair ne može baš svake sezone povećavati letove i to nije pravilo kompanije. Ryanair ima 6 međunarodnih linija više od Croatie iz Zagreba i ponosan je na to. McGuinness je rekao da je vrlo zadovoljan terminalom i uvjetima u Zagrebu, te ovom terminalu nedostaju još samo putnici. Ryanair ne vidi razloga zašto ne bi iz Zagreba u idućih 5 do 10 godina imao 5 milijuna putnika.
Na moje pitanje zašto Zadar nema letove zimi, a O’Leary je rekao da će ih imati već 2021/22 McGuinness je rekao da je najveći problem turizma u Hrvatskoj sezonalnost i da se to mora prevladati. Rekao je da na tome trebaju intenzivno raditi svi segmenti turizma od turističkih zajednica, Hrvatske turističke zajednice, gradova, hotela… Nažalost Ryanair ne vidi da svi ulažu u turizam u Hrvatskoj koliko ulaže Ryanair. Ryanair u svojoj mreži zimi ima 70% kapaciteta koje ima ljeti, na nekim destinacijama poput Kanarskih otoka imaju i više letova zimi nego ljeti, no da bi se desili letovi u Zadru zimi potrebno je daleko više nego što se danas radi na smanjenju sezonalnosti.
Pitao sam i zašto su napustili Tuzlu i jednostavno je rekao: „digli su takse i to je jedini rezlog“. Pitao sam ima li šanse da pokrenu letove za Beograd i Sarajevo. McGuinness je rekao da oni uvijek traže nova tržišta i da Sarajevo ima šanse, ali Beograd ne jer ima puno prevelike takse. Ryanair ima jako puno mogućnosti za rast i širenje diljem Europe, pa traže gdje je povoljnije letjeti. Beograd to danas nikako nije.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: MZL Zagreb
Najbolje je letjeti sa njima. Karte su za svaku pohvalu. Samo da oni rade. Sretno im.
Da li bi se isplatilo Ryanairu da bazira jedan avion u Hrvatskoj i obavlja PSO letove? Ako se ne varam u Italiji su to preuzeli od Ali Italie. Ovo što zapravo radi Trade air. Mislim da bi im se zasigurno veći dio godine isplatilo. Jedino što bi ljudi možda izgubili konekcije Trade Air – Croatia airlines…
I naravno da naprave malo aktivnije linije, npr umjesto ZAG-OSI svaki dan dva puta, preko sezone uvest svakodnevne letove za more iz ZAG i OSI.
LCC ne lete PSO letove. Ima baš jakoooo malo PSO letove koje lete LCC.
ZAG-OSI? To vam LCC sigurno neće letjeti, niti bi PSO plaćao tako velika avion za ovu liniju. Jedine dvije logične linije za A320 bi bile za Split i Dubrovnik.
Pa upravo to i govorim. Npr umjesto ZAG – OSI uvest liniju ZAG – SPU – OSI – SPU – ZAG (W). Takve stvari bi bile puno logičnije.
Ne nego umjseto ZAG-OSI uvesti liniju OSI-RJK-SPU-RJK-OSI-DBV-ZAD/PUY-DBV-OSI-RJK-SPU-OSI, 5 puta tjedno svakim radnim danom, te OSI-RJK-SPU-RJK-OSI subotom ujutro i nedjeljom navečer.
Da, ali to u ovom slučaju koji je sad, kad se promet obavlja Saabom ili bilo kojim propelercem. Mislim da bi to bile malo prekratke linije za dizat Boeing.
Apsolutno.
Zašto pitate za Beograd ili Sarajevo, a o aerdromima u svojoj državi ne pitate. Hoće li Ryanair pojačavati i/ili dodavati letove u Rijeci, Osijeku, Zadru ili Puli?
Je li moguće da pitate za Beograd i Sarajevo samo kako bi bili u nekakvoj kompetenciji s njima?
Pitao sma za BEG i SJJ jel je to aktualna tema. O širenjima u RJK, OSI, ZAD i PUY stalno pišemo. Konačno neće vam nitko odgovoriti koji su im planovi za iduće ljeto. To zaboravite, pa bi i pitanje bilo glupo.
Zašto ne bi imali zimske letove, bar 1-2 po aerodromu? Split je preko ljeta jako jak, a vjerujem da bi zaživila 2-3 Ryanova i zimska leta (npr. London, Stockholm, Pariz). Pula ista priča. Zadar ima odlične odnose s Ryanom ljetna je baza. A Osijeku je i tako svejedno jer nema posebnog ljetnog turizma (a i let za London bi mogli produžit preko zime jer je popunjenost odlična koliko pratim).
Da to sam i ja rekao. Prvenstveno za Zadar.
London-Osijek ne ide dobro. Nema sanse da ce ga produljiti na zimu.
Ne ide? Kako to znate?
Pa svakako je sezonska linija.
Па Алене ако сте први питали за Београд зашто се онда чудите када људи овде пишу о Београду.
A ja se čudim?
Ako je za Ryan BEG preskup, kako nije za WIZZ? Ili “madjari” imaju neke povlastice?
Bilo bi dobro da Ryan dođe u BEG, siguran sam da bi i AS i WIZZ poboljšao kvalitet usluga.
Wizz ima povlastice na BEG. Ozbiljne povlastice.
Ето, што се и Рајанер не би изборио за то? Раније је Визер имао проблем с високим наметима, па је испреговарао боље услове. Дакле, преговарање није лак посао, али је неопходан ако нешто желите. Ко неће, нађе изговор.
Ma boli briga Ryanair za Beograd. Što bi oni pregovarali. Oni su toliko moćni da čekaju kada će im netko doći i ponuditi odlične uvjete.
Pa nek ih boli. Zato Wizz dodaje godisnje 1 avion u Beograd. Zato JU raste 50% u odnosu na 2019. godinu. Slobodno neka ih boli idalje.
Sve to neće promijeniti stav Ryanaira da ih boli ona stvar za Beograd.
Doima se da je ta bol obostrana. I to je dobro jer ne mora uvijek i svugdje biti po njihovom.
Jeste li razmišljali da im se ponudite za razvoj tržišta iz Zagreba, mislim da se ne može naći netko tko bolje od vas pozna regionalno tržište (ne bih rekao da ste dovoljno stručni za Albaniju i Mađarsku, ali za prostor exYU vam, po mom sudu, nema ravna). Osim zaslužena angažmana mislim da bi vam to donijelo i dobre novce!
Nisam razmišljao. Ali nije glupa ideja.
FR i “dobri novci”…😂😂😂. Kod njih su “dobri novci” rezervirani isključivo za onih par na vrhu. Sve ostalo se tretira kao roblje!
Gospodin Alan bi vjerojatno bio canjski konzultant ako bi s njima bio u poslu. A onda su pravila vasa. Vjerujem da Alan ne radi za kikiriki! To je osoba s velikim znanjem!
Jesu li opet bili u dresovima Hrvatske? Šou za široke narodne mase, opet euforija u Zagrebu, skoro će opet rapidno sustizanje! Ovo može samo u banana državi Hrvatskoj proći
Nisu bili u dresovima Hrvatske.
Hrvatska je banana država? Ako je Hrvatska banana država što su onda Srbija, BiH, Crna Gora, Makedonija, Albanija, Moldavija, Bjelorusija…?
Па када узмете географску карту и погледате облик Хрватске онда можете видети облик деформисаног кроасана или деформисане банане. Тако да није далеко од истине да је Хрватска банана држава.
Hahahaha… 🙂
Пустите то, Хрватска се упоређује са осталим чланицама ЕУ.
Ni jedna članica EU nije banana država. Inače ne bi postala članica EU.
Nema vređanja drugih država, ovde se radi o Hrvatskoj!
???
Sve stoji osim banana države. Ljudi ne poznaju dovoljno geografske pojmove pa lupetaju misleći da je banana = u banani.
Banana država znači da je gospodarstvo orijentirano samo na jednu granu tržišta. Ona ako je jaka, jaka je i država.
Kao npr turizam u Hrvatskoj?
Turizam svakako nije jedna privredna grana u Hrvatskoj. On sudjeluje sa 25% BDP-a,a 75% su druge djelatnosti.
Otvori promet zagreb. Berlin
To stalno ponavljamo.
Kako komentarišete to što JU povećava Budimpeštu na čak 18 nedeljnih letova ove zime?
Bravo JU. Iako spram ljeta to i nije ogromno povećanje.
Alene vi ste jedini istinski novinar koji je bio tamo i postavljao pitanja, a ostalima je bolje da se bave nekim drugim hobijem! Sve kao neki stručnjaci a nisu u stanju postaviti suvislo pitanje
Sve ostalo su bili novinari opće prakse. Nažalost.
Jel bio Luka? Zar ni on nije pitao niti jedno pitanje? Vidim da su bili iz Croatian Aviation-a i da niti oni nisu pitali pitanja. Da nije bilo vas, Hrvatska bi se izblamirala na presici.
Luka nije bio. Mislim da nisu bili ni oni iz Croatian Aviationa jer su samo prepisali press materijal MZL Zagreb.
Stvarno je žalosno da ni jedna tema koja se tiče Zagreba ne može proći u normalnoj diskusiji jer pojedinci koji imaju teške komplekse kad je Zagreb u pitanju zagadjuju svaku raspravu sa svojim frustracijama prema Zagrebu.
Nažalost velika istina.
Iskreno nadam se da ce doci u Sarajevo i poboljsati povezanost sa zapadom Evrope.
daj bože.
Koje se po vama cine pametne linije iz SJJ za FR?
Za FR?
Za ryan, kod mu je FR, linije koje bi bile dobre za Ryan iz Sarajeva
Aha želite pitati koje linije bi FR trebao letjeti iz SJJ? No, o tome bi trebalo razmisliti, a ja sad stvarno nemam vremena.
Da
OT:
Noćas je Ethiopian leteo iz Beograda za Jaunde, glavni grad Kameruna. Let je bio sa Boeing-om 737-860 i trajao je malo iznad 6 sati.
Tko su bili putnici?
Možda ilegalni imigranti koji će nama u Sloveniji trčati po cestama
Vjerojatno Tito i nesvrstani putnici
Cargo
Ne znam, ali i veceras ima let Jaunde – Beograd.
Мировњаци при УН мисији тамо.
Hvala za info.
Super ,samo da krenu sa letovima za Sarajevo. Nadam se da će letiti iz Malmö za Sarajevo. Još samo kad bi letili iz Malmö za Zadar to bi bilo odlično. Sada ne lete cijele godine iz Malmö za Zagreb a bilo bi dobro kad bi letili
Nisu rekli da će krenuti nego da ima šanse za te letove.
Malmo nije njihov aerodrom
Zasto je u Hrvatskoj tolika opsesija sa N1? Najgori medij.
Kaj got. U Hrvatskoj je N1 potpuno normalan medij kojeg nitko ne kritizira.
Pa ocigledno jer ne smete da ih kritikujete, stigla takva naredba iz EU…
I kakva je to konferencija gde stoji mikrofon samo jednog medija…
Nama je stigla naredba iz EU? Pa jeste vi normalni. Niti EU daje takve naredbe (pa ubili bi ih mediji da pokušaju tako nešto napraviti), niti bi nas bolila ona stvar što kaže EU.
Gdje stoji mikrofon samo jednog medija???? Što vam to znači?
Pa i u Bosni. Osim Dodika, on sve kritizira
Koja opsesija, pa gledanost im je jako niska
U Srbiji je opsesija s N1. Zasto? Pa zato sto je jedini (ili jedan od malobrojnih) koji ne piše kako mali od parizera diktira.
Dobro hajde sada dostav više o N1. On nije tema ovdje niti ima puno poveznica sa zrakoplovstvom.
Ovo je bot iz Beograda 🤣
N1 kritiziraju samo oni koji podržavaju SNS u Srbiji i nacionaliste u BiH
Pa to je bilo juce! Nije danas!
Kad je pisan tekst bilo je danas, pobogu.
ZAG mora vratit liniju za JFK
Je, mora. Samo ona nikako nema veze sa Ryanairom.
Kako mislite vratiti kad je nije imao vise od 30 godina?
A kad he imao liniju za JFK?
1989.
Wow! Bas i nije tako davno…
I ispričavam se nije 1989, nego 1991.
Naravno da je davno.
“Nažalost Ryanair ne vidi da svi ulažu u turizam u Hrvatskoj koliko ulaže Ryanair. “… Ryanair ulaže??? Ha, ha, ha, ha, ha, ha,… Da im ZAD veli da više neće plaćati oglase u njihovom magazinu (jer to naravno nije subvencija…), pokupili bi prnje u roku keks…
Da bi.
Recite kakav je to rok od keksa?!
@anon 15.48: zar zaista ne znate za taj izraz?
mislio je “rob sexa”
???
Ove godine imace udeo barem 35% a to je prehuge. Sigurno 50% naredne
Nije prehuge. To je razina kakvu imaju drugdje.
Aha, u Atini, Beču i ostalim aerodromima sigurno imaju toliko. Kako da ne. Vidi se da znate materiju.
Da imaju. Poglavito u Beču. Tamo enormno puno letova ima Ryanair i Wizz Air, a letove ima i Air Cairo, Anadolujet, Eurowings, Jet2, Norwegian, Pegasus, Smartwings, Transavia, Volotea i Vueling.
Atena ima bitno manje LCC letova od Beča, ali svejedno ima letove easyJeta, Egiptaira, Eurowingsa, Jet2, Norwegiana, Transavie, Voloteje, Vuelinga, te značajan broj letova Ryanaira i Wizz Aira.
Ryanair ne vidi da svi ulazu u turizam Hrvatske tko Ryanair😂
Ovo je vrh bezobrastine!
Sreca da nikad nisam bio prisiljen da koristim to smece od kompanije!
Smeće? Ja ih jako ne volim i sa njima ne letim, ali ipak ne koristim ovako puno pretjeran izraz. 160 miljuna putnika godišnje ne smatra da su smeće. To je 60% više od drugoplasirane Lufthansa grupe. Dakle????
Mc Donalds je lanac koji godisnje zaraduje miljarde, to ne menja cinjenicu da je ponuda hrane nezdravo smece!
Imaju svoju vijernu musteriju koja zivi za to!
To sto je nekome vrh kulinarstva je sasvim druga prica, isto vrijedi za Ryan.
Samo sto zaboravite a to me iskreno cudi kod vas , isti Ryan ima hrpu afera zbog krsenja bilo cega u svijetu zrakoplovstva.
Lose radne uvijete na rubu sigurstveni propisa do usluge za putnike na razini nula.
To meni kod Lufthanse nije do sada poznato.
Koliko god sam veliki kriticar LH , kao korisnik Senator programa.
Ekonomska uspjesnost jedne firme ne mora biti ogledalo proizvoda kojeg firma nudi.
Tu niste u pravu gospon Alen.
Ryanair je dobar ljudima kojim je svijet na razini Ryanaira, jeftin, sto jeftinije to bolje.
Za tu klientelu imate cijelu industriju od hotela do ugostiteljstva i putovanja all inclusive do smrti za bagatelu. Ali to ne menja cinjenicu da za normalne ljude je to ili nuzno zlo i no go jer je u biti skupo smece.
Na kraju, svatko ima pravo na svoje misljenje 👍
Potpisujem. Ne razumijem što nisam u pravu, pa ja se potpuno slažem sa Vama Mike.
Meni je evo ryanair super i ne vidim po cemu je losiji od vecine drugih europskih kompanija na kratkim letovima? Ok izuzetak je jedino Turkish koji je sasvim druga prica…
U LH, AF, KLM i BA su sretni radnici? Pa sto onda strajkaju svako malo ako je super?
Sto toliko ljudi onda odlaze iz OU? Sto da placam OU kartu 10x skuplje nego FRu? I jedan i drugi ce me odvesti od tocke A do tocke B. Usluga je recimo u OU, OS pa i u LH uzasna i po cemu da placam skuplje kartu kad u najmanju ruku za istu razinu usluge po puno nizoj cijeni letim s FR?
Uz to FR ima puno noviju flotu od svih gore navedenih kompanija, kasnjenja su im minimalna. Korisnicka podrska funkcionira odlicno, sve se rijesi chatom vrlo brzo, po tome su puno sposobniji od debele vecine nacionalnih prijevoznika.
Ono sto su nekad bili EU nacionalni prijevoznici, pojam prestiza sad su to bliskoistocke kompanije (+Turkish kojeg ja osobno vise volim svrstat uz bok blisko istocnih kompanija), dok su danasnji nacionalni prijevoznici uslugom i svime pali na jednu vrlo nisku razinu, ali su cesto vrlo skupi. Tako da ja osobno vidim puno vise prednosti FR u odnosu na vecinu “fancy” EU kompanija…putujem i putovat cu FR koliko god, barem mi je do sad uvijek garantirao polazak i dolazak u predvidjeno vrijeme (eventualno s minimalnim kasnjenjem).
Vi vidite to sto zelite vidjeti, a realnost vas u svakoj tocki dementira!
Izvlacite iz konteksa ono sto vam pase pa na manipulativan nacin probate postaviti neku argumentaciju koja sa realnom stanju nema ambas nista!
Usporedivati po usluzi i radnoj klimi LH sa Ryanom moze samo netko tko blage veze o tematici nema! Da ne koristim grublje rijeci!
To sto u LH strajkuju je samo znak koliko je zdrava tvrtka za razliku od Ryana ili Mc Donaldsa i slicnog nivoua vaseg omiljenog svijeta. Jer da pokrenete strajk u jednoj od ti firma brzo sljedi otkaz!!
Moj susjed je bio pilot instruktor kod Ryana i prije toga kod Air Berlina danas radi na jako dobroj poziciji u air cargo UPSa.
Tako da dobro znam kako je raditi za Ryan I kako je dobro izbjegavati Ryan zbog puno toga sto za javnost nije.
Lufthansa je jedna bahata arogantna stara dama koju trebas platiti da te uopce pogleda!
Ali sto se first I business segmenta tice pogotovo na intercontinental liniji je jos uvijek Campions League.
Kao sto i vi vidite sto zelite vidjeti, pa tako i postupate.
Ovo je na razini onih taksista sto su prosvjedovali protiv ubera, a to sto su oni do tad uzduz i poprijeko derali narod nikome nista?
Koji K da placam staru damu LH koja je puno skuplja, razmak medju sjedalima kao i FR? Ako je prestiz dobit na short haul letu casu vodu – onda evo svaka vam cast. Meni je pojam prestiza ipak nesto puno vise od toga. A jos kako i sami rekli – STARA je dama. FR je DAMA koja kontinuirano odrzava svoju MLADOST koja je vecinom uredno i na vrijeme obavlja svoje duznosti.
Vecina legacy kompanija se unazad par godina srozala prakticki na razinu low cost kompanija, ali cijene karata nisu bas korigirali shodno tomu. Ja zbilja ne vidim zasto evo da letim za London Heathrow s OU za 400-500€, kad mogu za 100€ letit za Stansted koji isto tako ima express liniju do centra grada? Placao sam toliko kad vise nisam imao izbora i za kaj? Za vozit se u 20god starom poluraspadnutom avionu za dobit prestizne krekerice i casu jane? Ne treba, hvala.
Vama ako je to pojam prestiza – go ahead. Ja tu apsolutno nikakav prestiz ne vidim. Ocito ste vi jos zapeli u nekim starim vremenima.
Velim, druga su stvar blisko istocne kompanije. Turkishu i Qataru se uvijek radujem kad letim s njima i tu mi nije nimalo zao dati vise novaca.
I btw ne hranim se u McDonaldsu, koji je i dalje prestizniji od OU krekerica i case vode u OS, OU, LH.
Potpisujem.
Iskreno vas ne kuzim 🤷♂️
Gore ste potvrdili moju izjavu o katastrofalnoj radnoj, sigurstvenoj politici Ryana i losoj usluzi kad sam vam napisao zasto tu firmu i uslugu iste nazivam smece.
Da sada potpisujete izjavu s ruzicasto laznom pricom o Ryanu koji je vrhunac od poslodavca sa razinom usluge koja je daleko iznad nivoua LH i slicni kompanija???
Oprostite gospon Alen, ili me pravite bedakom ili sami sebi niste sigurni sto zelite?
Generalno ako vi smatrate uslugu Ryanaira bolju od toga sta LH nudi u svim segmentima, onda ja tu nemam vise sta da pisem.
Zelim vam iskreno puno uspijeha u zivotu i sa Zamaaerom!
Pozzdrav!
Samo bih jos nadodao da je za putnika s prosjecnim ili umjereno visokim primanjima koji vole vise puta tijekom godine otici na GO, Ryanair nesto najbolje sto se moglo desiti u MZLZ i to je nesto sto ce koristiti dobar dio domaceg stanovnistva. Ne moramo otvarat linije samo za turiste i dijasporu. Mislim da je totalno kriva slika da hrvati (uopce) ne putuju. Putuju, samo sto su do nedavno to najvecim djelom cinili iz Budimpeste, Beca i Venecije. Otvaranjem baze u Zagrebu, siguran sam da je time motiviralo dosta ljudi da putuju iz Zagreba umjesto da koriste okolne aerodrome.
Dakako da treba radit i na dovodjenju ostalih, vrlo vaznih legacy kompanija, poglavito tu mislim na Emirates, ali drago mi je da sad konacno ima malo vise opcija i za nas “obicne smrtnike” koji smo zeljni jeftinijih karata kako bi putovali vise puta godisnje. I jako pozdravljam uvodenje leta za Lanzarote, mislimn da je to bio bas pun pogodak, nesto sto je Zagrebu jako dobrodoslo.
Potpisujem.
Sta to konkretno ima sa LH i Ryanaira?
Hocete mi sad nabrojiti sve zrakoplovne kompanije svijeta?
Da ste suvlasnik Ryana jos bi vas razumio.
Ovako je to za mene samo povrijedeni ego😉
Samo vi slobodno koristite Ryan, nemam nista protiv!
A meni dozvolite da koristim business i first i svako od nas stetan u svom svijetu😉
Sad mozete,komentar ala da da business, ma nemoj first , tamo cistite zahode .
Ako vam je lakse slobodno!
To je nazalost nivou ove platforme 👍
Ja bogme ne vidim nikakav tvoj doprinos ovoj platformi, jer konstantno tulis da je LH bolja ali bez ikakvih argumenata, samo to ponavljate ko papiga. Nikakav protuargument ne dajete jer ga ocito nemate, pa se oslanjate na ad hominem, ali necete me spustit na tu razinu komunikacije, necu vam priustit to zadovoljstvo :). Ako vam je argument da LH treba platit vise bez obzira na sve jer je ona ipak STARA, AROGANTNA dama, onda stvarno ne znam sto bih vam rekao. Odnosno znam, ali onda cu prekrsit ovo sto sam rekao da se ne zelim spustat na nisku razinu komunikacije.
Radije napisite nesto smisleno, diskutirajte kao normalna osoba. Ako ste zeljni rasprave onda i arugmentirajte, a ne tak se prepirati ko da ste na placu.
Blago vama u Zagrebu posto ce vam glavni prevoznik u buducnosti biti Ryanair.
Porasce do nivoa da ce mu ucenjivaki potencijal biti ogroman a zna se kako oni “posluju” sa aerodromima. Trazice jos nize i nize cene, placanje raznih oglasavanja i sta sve ne a cim dobiju prvo ne pokupice se i otici.
Onda ce Zagreb tek biti u ogromnom problemu.
Za sada ne izgleda da će Ryanair biti glavni prijevoznik.
Kako ne? Pa vec su na 35% dakle vise nego trecina. Dogodine idu na 50% sigurno
Idu na 50%. Znači još dva aviona će bazirati u Zagrebu u godinu dana?
Neka bude Zagreb u problemu. Glavno je da putnici imaju cime putovati.
Jedva čekam da preteknu Croatiu Airlines po broju putnika. Jedva čekam.
To će se desiti vrlo brzo.
Što je loše po MZLZ jer ovime raste i ucenjivački potencijal Ryanair-a.
Pa svejedno Ryanair sa svojom ucjenjivačkom politikom leti na 92 aerodroma svijeta.
Recite to “svejedno” svima onima koje su ucenjivali i gde su baze zatvorili.
Da, a takvih je aerodroma prilično. No, činjenica je da na velikoj većini aerodroma opstaju. I šire se.
Blago tim aerodromima.
Velika većina tih aeorodroma odlično radi.
Interesantno je da je ovo prva presica na kojoj su Ryanair i Zagreb zajedno. Izgleda da su stvarno u jako dobrim odnosima. Šteta da je Croatia Airlines u tako očajnom stanju i da i oni nisu.
Da, istina, ovo je prva presica da je bila na MZLZ i da su na njoj zajedno.
Mozda se sprema nesto veliko
Možda.
Ех, кад смо близу тога да „Туђманов” највећи клијент буде Рајанер. Али, нова времена, нови приоритети.. Важно да се лети.
Još uvijek je Croatia veći klijent MZLZ od Ryanaira.
Bravo za pitanja, svaka čast. I sramota za hrvatsko novinarstvo da je samo N1 mikrofon bio tamo.
Ma nije. Bilo je puno medija, ali baš nitko nije postavio ni jedno jedino pitanje.
Sramota. Tako je bilo i prosli put i opet ste vi vodili diskusiju.
Da
Jer ne znaju što bi pitali. A to je stoga što ne znaju ništa o zrakoplovstvu. No dobra je strana ta da onda vi možete postaviti više pitanja a ne samo jedno.
Stoji.
Konacno neka realna pitanja a ne kao ona tipa “kako se boriti sa W6 na globalnom nivou itd.”
Što fali tom pitanju? To je i te kako bitno pitanje za planetarno zrakoplovstvo.
Nebitno za region u potpunosti.
Apsolutno i te kako bitno za regiju. Ako vi to ne vidite onda ste istinski na krivom portalu i nemojte se baviti zrakoplovstvom. Niti kao hobijem.
Jedna od članaka najsadržanijih informacijama u zadnje vrijeme, smislena pitanja a začuđujuće McGuinness nije izbjegavao odgovore.
Pa i nisam baš sretan sa odgovorima. Moglo je to i puno bolje.
Nije McGuinness O’Leary. O’Leary je kapacitet kakvog u Europskom zrakoplovstvu nema. Taj sve zna i u sve se razumije.
Da, takav je O’Leary.
O’Leary = rajanovanje.
I te kako.
Eh da ste ga pitali da li će BNX imati koristi pd širenja na Kopenhagenu…
Ne razumijem ovo pitanje.
Da prevedem:
Ryan je najavio povratak na Kopenhagen, a Wizz hoće da ukine liniju Malme – Banjaluka, pa možda bi Ryan mogao to vidjeti kao dobru priliku i već uhodan posao…
Mogao bi, no…
MMX je aerodrom koji je od malmea dalji od CPH s dosta bezveznom autobuskom vezom s gradom u odnosu na CPH koji je elegantno povezan dvadesetominutnim vozom, tako da imam osjecaj da je vise do MMX nego do BNX. ako vec krecu s bazom CPH, ne bi me zacudilo da povezu ex-YU i s CPH. tu ima platezne moci i u svedskoj i u danskoj da se plati koja kruna vise za CPH.
Da, sigurno je BNX prioritet iz CPH…
Je baš.
Jok Zagreb je
Nije.
Pa i Malme je bio popunjen, kakvbaje razlika par desetina kilometara preko kanala?
Ako W6 ukine Malmö -Banja Luka, onda je CPH-BNX itekako interesantno…
Da
Vec jest. Ima par mjeseci
Odlican izbor pitanja, cestitke!
Hvala.
Sve što je rekao je točno. Kod Ryanaira nema previše matematike. Imaju takvu moć i tržišnu poziciju da mogu ići gdje hoće i kad hoće za razliku od drugih avioprijevoznika.
Činjenica je da se od očekivalo puno više od njih kad su došli u Zagreb, ali s obzirom na to da je avijacija maraton, a ne sprint treba pričekati još neko vrijme da bi se dala završna ocjena.
Što se tice zimskog reda letenja, tu se naše zračne luke, a pogotovo one na moru moraju očito više potruditi pa makar pružale svoje usluge besplatno neko vrijeme.
Potpisujem.
Sto se tice Beograda oni i dalje vode pogresnu politiku jer konkurentu prepustaju trziste.
Ako je cena koju placaju Wizzair, easyJet, Pegasus, Norwegian i Eurowings prihvatljiva i oni ostvaruju sa njom profit i vecinom otvaraju nove linije onda bi morala biti prihvatljiva i Ryanairu.
Ocigledno je da su tu na gubitku jer preskacu aerodrom koji ce ove godine imati blizo 8 miliona putnika.
Ali dobro, njihova stvar. Beograd raste jako dobro i bez njih.
Nisu na gubitku, jer oni svoje avione i te kako imaju gdje zaposliti. Lista onih koji čekaju je ogromna.
Naravno da jesu jer imaju ogromnu kolicinu propustenog profita.
Ne nisu, jer im je profit drugdje bitno veći.
Ne moze profit biti veci na aerodromu od 2 mil putnika od onog sa 8 miliona cak i ako su cene vece uz istu mrezu letova. Nikako.
Naravno da može. Kompanija na aerodromu od 2 milijuna putnika može ostvariti ogroman popust, imati 600.000 putnika (2 bazirana aviona) i ostvariti bitno veći profit.
Ne postoji “završna” ocjena, u niti jednom trenutku. Linije se otvaraju, zatvaraju, kompanije dođu ili odu preko noći, okolnosti se relativno brzo mijenjaju. Može se jedino govoriti o nečemu što se trenutno što događa na nekoj zračjnoj luci.
Što se tiče ZAG i Ryanaira, trenutno možemo reći da je postignuta neka zadovoljavajuća ocjena. Otvoreno je (za ZAG) značajno mnogo linija, one koje im nisu bile isplative su ukinuli, koje su ok i dalje prometuju, mnoge su pojačane dodatnim frekvencijama, i malo po malo će biti novih linija – što je najavljeno za sljedeće ljeto.
Ryanair Zagrebu i nije problem, pored problema sa Croatia Ailrinesom i nedostatkom long haula kojeg su izgubili.
Jasno.
Iskreno, da je netko rekao da ce Ryanair u Zagrebu imati tri aviona u dvije godine to bi bilo sasvim izvrsno. Ljudi pljuju i govore o razocaranjima jer je Ryanair naglo u samo par mjeseci napravio ogromnu ekspanziju i od tada samo usavrsava raspored letenja.
Zracne luke i da stave besplatno, nitko ne bi letio jer je u Hrvatskoj zima hladna.
Stoji.
Ne, oni su rekli da ce do sad imati 5 aviona, tako da vasa tvrdnja ne stoji.
Ja bih jos dodao pitanje da li u skorijoj buducnosti planiraju operirati domace letove tipa ZAG DBV sta bi bio pun pogodak. OU bi tako izgubio i tih bijednih 16% market shera što ima u ZAG.
Pa to smo pitali prošli puta.
To bi bilo izvrsno. Svaki dan dva – ujutro i popodne. Ali moguce je da ne zele zapoceti izravan rat sa Croatijom.
Je baš se Ryanair boji Croatie. Sav dršće. Ryanair je već u megasukobu sa Croatiom.
Uf, to mi je san već dugo vremena. Mislim da bi pola Dubrovnika svaki drugi vikend bilo u Zagrebu od 11. do 4. mjeseca.
Pola? 🙂
Pitao sam ima li šanse da pokrenu letove za Beograd i Sarajevo. McGuinness je rekao da oni uvijek traže nova tržišta i da Sarajevo ima šanse, ali Beograd ne jer ima puno prevelike takse.
Zar vi niste tvrdili da Wizz u Beogradu plaća skoro isto kao FR u Zagrebu!? Kako to sad u Beogradu puno prevelike takse?
Ne nisam to tvrdio, iako nije ni puno više. No, to je Wizz dobio jer ima preko milijun putnika, Ryanaira to ne može dobiti dok ne dostigne tu brojku, a za to im treba bar dvije godine.
Naravno da ste tvrdili
“Dakle, Air Serbia i Wizz Air evidentno ne plaćaju više nego Ryanair u Zagrebu.”
https://zamaaero.com/29/12/2022/analize/koliko-popusta-dobiva-air-serbia-u-beogradu/
Zagreb je u međuvremenu ozbiljno povećao takse. Sada nikak više nisu isti iznosi u igri.
Kakve to veze ima što je Zagreb podigao takse? Po slovima predstavnika FR takse u Beogradu su i dalje “puno prevelike” za razliku od Zagreba! Vi ste tvrdili suprotno i to je poenta.
Pa Zagreb je povisio takse pobogu i Ryanair je vrlo ozbiljno reagirao na to. I da Ryanair je izjavio da su takse u Beogradu previsoke.
Oni bi sve na tacni kao sto su dobili u Zagrebu.
E pa ne moze, Moraju da zarade popust.
I kao što to svagdje drugdje dobivaju.
I boli ih uho. Beograd neće kako oni traže, i zato ne lete za Beograd. Ima i te kako dovoljno destinacija gdje mogu letjeti.
Da, sigurno u BUD, ATH i VIE dobijaju popust 🤣
Beogradu ne trebaju oni da bi bio debelo iznad 2019 kao i mnogo iznad evropskog proseka. Daleko im lepa kuca.
Kako znate da ne dobivaju?
Jer su ti aerodromi sami po sebi toliko veliki i pofitabilni da im ne treba da spustaju cenu i gube novac na Ryanove gluposti i ucene.
Vrlo prosto.
Je baš. A Ryanair bi tamo letio zašto?
Znaci Wizz je zasluzio popust u Beogradu, a dobio bi ga i Ryanair kada bi imao milion putnika.
Da
Bez namjere da drzim stranu Beogradu ali nije mi jasna ni ryanova logika da treba da dobiju enormne popuste samo zato sto su to oni…kao i u trgovini ako kupite kamion pomorandzi dobicete veliki popust u odnosu na onoga sto je kupio jednu kesu.Siguran sam da bi ryan kad bi dosao posle godinu-dvije dobio velike popuste i bio profitabilan u BEG…ovako nije fer da dobiju odmah uslove za koje su JU i Wizz radili godinama.OK ovdje ce vise izgubiti aerodrom nego kompanija ali ipak treba imati neke principe
Principe koje nema nitko drugi u široj regiji. Čestitam.
Nije vam jasna njihova logika? To vam je logika može mi se, i “tup se s rogatim ne može bosti”. Moćni su i jaki i mogu to tražiti, pa traže.
Pa vidite da ne mora tako. Nema ih u Beogradu a Beograd ima daleko veci rast bez tog FR nego Zagreb sa njim. Koliko bese ono u julu? 0.8% sa tri aviona?
Beograd ima Wizz Air koji ima više baziranih aviona u Beogradu nego Ryanair u Zagrebu.
Samo za jedan avion i taj jedan ne pravi razliku koju ima BEG naspram ZAG u poredjenju sa 2019.
Jedan avion akumulira do 300.000 putnika. To je velika brojka čak i za BEG.
Jedan avion vise. I taj avion je dosao tek u junu ove godine. Rast Beograda je od pocetka godine, dakle i pre novog aviona Wizza, bio oko 25%.
I opet je tada BEG imao veci rast nego ZAG sa FR. Sada ima mnogo puta veci rast, a jedan avion ne moze da napravi toliku razliku.
Jedan avion je 250-300.000 putnika. Malo li je?
Wizz koji plaća isto kao i svi ostali shodno uslovima aerodroma Beograd, ogromna razlika u odnosu na FR u Zagrebu, zaboravili ste to napomenuti.
Wizz Air ima tek neznatno više cijene taksi u Beogradu nego Ryanair u Zagrebu.
Ali Beograd je pretekao mnoge aerodrome regije, dakle zasto bi smanjivali svoju zaradu? I ovako Tesli ide super
Tacno tako. Tacno tako!
I ne dobijaju.
Tako ce i ostati. Beogradu dolazi British a oni neka lete tamo gde ih mole da dodju.
I tako će i biti.
Odlicno znaci 7 aviona u Zagrebu i 5 miliona prevezenih putnika. To znaci da ce ZAG imati preko 7 milion putnika. Da li je koncesionar poceo da siri zgradu terminala kao Vinci u Beogradu tokom korone?
Nije, ali nije bilo ni potrebe, Zagreb je tek dobio potpuno novi terminal.
Nije baš da je novi terminal “tek” otvoren, ali i ovakakv uredno može opslužiti 5-6 milijuna putnika godišnje tako da nema brige. Veće je pitanje je li koncesionar kalkulira sa brojem putnika da što više odgodi tih 5 mil godišnje kada je obavezan pokrenuti sljedeću fazu proširenja.
Terminal je mlad i u svim relacijama on je “tek otvoren”. Da on može opsluživati 5 miljuna putnika, moguće i 6. No, ove godine je od VI. do IX. mjeseca istinski bila ogromna gužva. Nije se mogla naći stolica u čekaonicama, u kafićima, restoranima, gužva je bila po trgovinama… To će morati uskoro promijeniti. Foaje nije problem, ali krakove gateova će morati produžiti.
Da koncesionar evidentno kalkulira sa brojem putnika i želi prolongirati proširenje.
Ma nema sanse za to. Ako se Ryanair krene opet siriti, Zagreb ce dignuti takse da ga zaustavi i to je to. Koncesionar ne zeli siriti terminal.
Da tako izgleda.
Da ima putnika u ZAGu onda bi on rastao organski, ovako tapkaju u mestu
Nego kako. Bravo za BEG! Nema skidanja gaca da bi se Ryanair doveo po svaku cenu. Plati pa se klati – sto bi rekao nas narod.
Ni u Zagrebu ga ne bi bilo da se nije desio Kovid i da nisu gledali na bilo koji nacin da ublaze fijasko. Nazalost i to je malo pomoglo…
To je malo pomoglo? Zahvaljujući Ryanairu Zagreb ima više putnika nego 2019.
Bas mnogo vise.
Sa brojem destinacja koje su otvorili Zagreb bi morao imati putnika bar kao Tirana a on je daleko ispod.
Da, bi da su u Zagrebu ostali Emirates, Air Canada, Korean, Swiss, Brussels, da niz kompanija nije smanjio broj letova, da je Croatia obnovila 8 linija koje nije. Ovako Ryanairov višak samo naknađuje gubitak tih kompanija.
Da su se svi oni vratili ZAG ne bi ni ponudio smesno niske cene Ryanairu.
Možda bi, možda ne bi. Zagreb kasni sa LCC dobrih 10 ili više godina i bio je zadnja zračna luka po broju LCC.
A zasto je niz kompanija smanjio broj letova i otisao iz Zagreba?
Koji je to niz kompanija smanjio broj letova i otišao iz Zagreba?
Али не знатно више него 2019.
Овог лета бројке уопште нису тако добре. У јулу 0.8% раст а у августу 3%. То мора много боље ако Туђман хоће ући у топ 100 аеродрома.
Zagreb je u prvih 8 mjeseci imao skoro 108% prometa iz 2019. To je dobar rezultat. Nisu vam točne brojke za srpanj i kolovoz.
A sta bi bilo da nije doveden FR? Danas bi ZAG imao bitno manje putnika.
Da imao bi i bio bi zadnja luka Europe po broju LCC.
Baš ste bi BEG fanovi dosadni ko proljev, na svakom članku koji vas se uopće ne tiče iskačete ko iz paštete sa nepotrebnim usporedbama i neinteligentnim komentarima. Jeste li već sebi dosadni pomalo?
Bome da.
Па споменут је Београд у тексту. Зашто је аутор питао за Београд на конференцији за штампу у Загребу? То вам не смета?
Moжда да питате аутора. Он је помињао Београд на слабо посећеној конференцији за новинаре, па је тако кренула дискусија. И, молим вас, без увредљивог тона.
Pressica nije bila loše posječena. Bilo je tamo nekih tridesetak novinara. Čisto solidno.
Pa Beograd ima jaku Air Srbiju i ne treba mu Ryanair. Zagreb ima ogroman problem sa Croatiom Airlines i morao je pronaci neko rjesenje.
Beogradu ne treba Ryanaira? Pa kako on treba Ateni, Tirani, Sofiji, Bukureštu, Budimpešti, Zagrebu, Beču, Veneciji, Milanu, Rimu… a ne treba JEDINO Beogradu?
Upravo tako.
Eto Zagreb sa Ryanairom ima povecanje u procentima i to jednocifreni. Dok Beograd bez njega ima i po 20-30%. I sta cemo sad?
A Beograd nema Wizz Air, koji je povećao broj aviona za 100%, a kapaciteta za 130%?
U kom to vremenskom periodu je W6 povecao broj aviona za 100% u BEG?
Zadnjih dvije godine.
Па ви не причате о Визеру већ о Рајанеру. Нико не спори да нам одлично иде са Визером.
Da, ali Wizz Air u Beogradu ima više aviona i letova nego Ryanair u Zagrebu.
Krivo sam se izrazio. Treba svima, ali Beogradu ipak nije toliko potreban koliko je bio potreban Zagrebu kada je došao jer to nisu bila baš neka bajna vremena za ZAG. Svi long haul letovi su bili ukinuti, a Croatia je bila u banani kao što je i danas. Air Serbia za razliku od CTN raste i razvija svoju mrežu letova iz Beograda i sigurno Beograd kao aerodrom ima drugaciju pregovaračku poziciju prema Ryanairu u odnosu na neke druge zračne luke.
To je isto kao SPU i ZAD.
To je istina.
Inace svi ovi pomenuti gradovi imaju i Wizz. Kako to da ga Zagreb nema?
Većina aerodroma u Hrvatskoj nema Wizz Air. Očito se kompanije nije odlučila na ekspanziju u Hrvatskoj. Jedini aerodrom koji ima ozbiljniji broj letova Wizz Aira je Split, no i on ih ima samo četiri mjeseca sezone.
Izgleda da ste mu samo vi postavljali pitanja?
Da apsolutno nitko drugi nije postavio ni jedno jedino pitanje. A bilo je novinara.
Šteta za Beograd, kad bi ušao Rayanair baš bi se dobro cene prodrmale
Istina.
Eto i Ryan potvrdio da je Zagreb skinuo gace a Beograd nije.
Kao što su gaće skinuli i Atena, Tirana, Sofija, Bukurešt, Budimpešta, Beč, Venecija, Milano, Rim… dakle baš svi u široj regji, samo Beograd eto nije.
Kako vi znate da su ovi ostali skinuli gace kao sto je Zagreb?
Kako vi znate da nisu.
Ryanair ne otvara letove ako ne dobije enormne popuste.
Zato sto to njima nije bila potrebno i nisu bili ocajni za razliku od Zagreba.
Itekako oni otvaraju letove kad vide da njihovo inacenje ne prolazi. Samo je pitanje vremena kad ce u BEG popustiti.
Bogami trvde da neće jer imaju brdo aerodroma koji im nude super uvjete da tamo lete i koje će prije otvoriti od BEG.
Па Београд и не мора, ево престигли смо Софију и Солун који су скинули гаће. Очигледно да та формула даје жељене резултате.
Jedini u široj regiji. Čestitam.
Имамо Визер са четири А321. Ето Загреб је једини аеродром у регији који нема Визер. Чак га и Љубљана има!
Nije istina. Wizz Air nema niz aerodroma u regiji.
Wizz Air leti na svim aerodromima sire regije: BEG, SPU, DBV, OTP, SOF, SJJ, TZL, BNX, TIA, SKP, OHD, LJU, VIE.
Zasto se onda ne postavi pitanje sto ne leti i za ZAG? Kako ima interes da leti za sve ove aerodrome, a nema za ZAG?
I te kako se postavlja ovo pitanje. Konstantno se postavlja.
Који то низ аеродрома нема? Има их VCE, LJU, BNX, BUD, TSR, SOF, IST, ATH…
Ето Истанбул има Визер а нема Рајанер. Ужас. Требало би да се угледају на просперитетни Загреб.
Wizz Air ne leti za Osijek, Zagreb, Pulu, Rijeku, Zadar, Mostar i Tivat, zimi ne leti ni za Split i Dubrovnik. Za Sarajevo i Ljubljanu leti tek jednu liniju.
Atina, Bec, Milano i Rim nisu skinuli gace. FR je tamo dosao po komercijalnim uslovima i dobio standardne popuste prema broju prevezenih putnika, a koje bi dobila i bilo koja druga kompanija.
Kako vi to možete znati? Ryanair nigdje ne dolazi po komercijalnim uslovima. Kada su mu početni popusti na Frankfurtu pretvoreni u komercijalnu cijenu otišao je iz Frankfurta.
Nije istina.
Oni su dobili standardne cene u Frankfurtu bez popusta ali kad su te standardne cene povecane oni su otisli.
Oni su dobili popuste na FRA za nove linije. Popusti su bili vremenski ograničeni.
I taj popust je bio istekao mnogo pre nego sto su otisli jer su im standadne cene bile povecane.
Dakle, nije stvar u popustu nego u povecanju standardnih cena.
Izvolite
“Ryanair, Europe’s largest airline, today (Fri 7th January) confirmed that it will close its Frankfurt am Main base on 31st March 2022 and has reallocated these five aircraft to airports that have responded with lower airport charges to stimulate traffic recovery.
In a post Covid recovery phase, airports must incentivise traffic recovery, unfortunately Frankfurt instead of providing traffic recovery incentives, has chosen to increase prices even further, making Frankfurt uncompetitive with European airports”
Klasican dokaz da Frankfurt ne da nije ponudio nize cene nakon pandemije vec je podigao cene koje su bile bez smanjenja u tom trenutku aktuelne.
Zar netko tvrdi drugačije?
Jer su Atina, Bec, Milano i Rim turisticke velesile i tu im ne trebaju enormni pocetni popusti da bi leteli – putnika ce uvek biti i to brdo njih. Tu su svoje popuste zaradili prevozenjem odredjenog broja putnika.
Frankfurt nije turisticka sila i tamo ce FR traziti pocetne popuste. Kao i u svim gradovima koji nisu turisticke sile.
Što sa Ryanairom lete isključivo turisti? Frankfurt kao business centar Europe nema potencijala za letove Ryanaira? Jesu li i Copnehagen, Stockholm, Dublin, Bari, Billund, Birmingham, Bologna, Bordeaux, Bratislava, Bristol, Bukurešt, Cologne, East Midlands, Edinburgh, Glaskow, Gothenburg, Hahn, Karlsruhe, Kaunas, Leeds, Liverpool, Manchester, Marseille, Memmingen, Newcastle, Nuremberg, Pisa, Poznan, Riga, Shannon, Sofija, Toulouse, Treviso, Torino, Vilnijus, Varšava, Wroclw, Weeze… turističke velesile pa tamo Ryanaira ima baze?
Ajme gluposti. Ryanair dobiva ogromne popuste na svim tim aerodromima.
Hvala bogu da je tako. Neka im ga i neka se usrece sa njima.
Zahvaljujuci tom Ryanair u Zagrebu ne vracaju se ni Brussels, Swiss i drugi a povlace se TAP, Vueling verovatno i Finnair. Pitanje i sa Ibera sta ce biti.
U isto to vreme Croatia ne obnavlja linije, seli se polako na SPU i obalu generalano.
Dok u Beogradu i domaci prevoznik ali i W6 i ostali rastu.
Kakve veze ima TAP, Vueling i Finnair sa Ryanairom. Ryanair ne leti iz Zageba ni za Lisabon, ni za Barcelonu, ni za Helsinki. Ne lete čak ni blizu tim aerodromima.
Nista od dolaska Ryan u Beograd, to je jako lose za Beograd. Zato ce Zagreb krenuti ka vrhu sa 5 miliona putnika koje donosi Ryan. Respect! Zapravo to nije dobro za Croatia Airlines ali OU uvek ima domace linije i feed za LH grupu.
Tako izgleda, ali znate kako je zrakoplovstvu, ništa nije uklesano u kamen. I stvari se promijene preko noći. Sa Ryanairom vam se može desiti da sutra odu iz Zagreba i pokrenu letove u Beogradu.
Mema trika da dodje FR na BEG jer onda mogu samo katanac da stave na JU
Ne baš katanac, ali da bi to udarilo opako na JU bi. I vjerojatno zato i ne dozvoljavaju da dođe Ryanair.
Ko mu ne dozvoljava? Gde ste to procitali da bilo ko ne dozvoljava FR da dodje?
Jedno je sto BEG ne zeli da skine gace i da popuste predatoru bez rezultata. A po trzisnim uslovima JU i W6 koje imaju na BEG slobodno moze FR da dodje.
A nije da fali… jer i bez njega BEG ima opako povecanje. Sto se ne bi reklo za ZAG.
I judini u ŠIROJ REGIJI nema Ryanaira. Čestitam!
Sta ako Wizz dodje u Zagreb? Da li je istina da ZAG ne dozvoljava Wizzu bazu u Zagrebu?
Nije istina.
I treba da cestitate. Nego niste odgovorili na pitanje. Zasto ne odgovorite?
Ko mu ne dozvoljava? Gde ste to procitali da bilo ko ne dozvoljava FR da dodje?
Nisam pročitao. To je samo pretpostavka radi zaštite JU. Logična pretpostavka.