Hrvatska je u 2021. imala skoro 4,8 milijuna putnika. Naime, danas su objavljene statistike Zagreba, Splita i Zadra, a jučer smo objavili statistiku Dubrovnika.
Zagreb je u XII. mjesecu imao 179.582 putnika (u XII/2020. 41.498). Ovo je bitno više putnika nego je aerodrom imao u VII. mjesecu, a vrlo blizu broju putnika VIII. mjeseca. Konačno Zagreb je svake godine imao bitno manje putnika u XII. nego u XI. mjesecu i to nekih 10% manje. Ove godine ima 9,3% više u XII. nego u XI. mjesecu. To je razlika od skoro 20 postotnih bodova spram prošlih godina. No, ipak treba uzeti u obzir da je Zagreb dobio 10 novih linija, od kojih je 8 krenulo na samom početku mjeseca. To je bar 25.000 putnika koje je akumulirao samo Ryanair (sa 85% load faktora koliko Ryanair trenutno ima na cijeloj mreži). Stoga 15.304 putnika razlike i ne djeluje baš toliko puno. Ipak, da je situacija uobičajena kao i prethodnih godina Zagreb bi imao 147.850 putnika u XII. mjesecu, stoga sada ima zapravo 31.732 putnika više nego je to bilo prethodnih godina. A to pak znači da je Ryanair akumulirao i više putnika nego što je 85% load faktora. Aerodrom je imao 3218 operacija (u XII/2020 1392 operacije).
Split je imao 24.568 putnika (u XII/2020 8.665). Manje nego u XI. mjesecu i zapravo je ovo najlošiji mjesec od V. mjeseca ove godine.
Zadar je pak imao 1054 putnika (u XII/2020 242). Aerodrom je imao 63 operacije (u XII/2020 36), te 0,3 tone carga (u XII/2020 0,1 tone).
Istim su u 2021. četiri najveće zračne luke imale:
- Split 1.577.584 putnika
- Zagreb 1.404.478
- Dubrovnik 927.924
- Zadar 513.093
Kao što sam predvidio Split ima 173.106 putnika više od Zagreba. To znači po prvi puta u povijesti Split ima više putnika od Zagreba. Ovime se Split plasirao na 3. mjesto u regiji (iza Beograda i Prištine), a Zagreb tek na 4. mjesto.
Kako će Pula imati oko 270.000 putnika, Rijeka oko 56.000, te Osijek, Brač i Lošinj zajedno oko 30.000 ovo će značiti da će hrvatske zračne luke u 2021. imati oko 4.779.000 putnika.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: ZL Split
Vise putnika nego stanovnika 😀
Gdje?
U HR
Što je i logično.
Sve u svemu solidan rezultat. Ništa lošiji, a ni ništa bolji od naših mediteranskih konkurenata koji više manje imaju slična emitivna tržišta.
Na “ne zadovoljne” u komentarima se bolje ne obazirati jer neće biti zadovoljni bilo kojim postignutim rezultatom, najviše jer žele prikazati hrvatsko zrakoplovstvo u negativnom svjetlu bez smislenih argumenta.
Upravo tako. Potpisujem.
Sljedeće godine će bit ko i 2019…Zagreb,Split,Dubrovnik…ne moraju se određene persone posebno uzbuđivati i naslađivati…Lp
Neće baš biti kao 2019, ali neće biti ni puno iza.
Ono sto nije napisano ovde je da je Zagreb u 2021 na 41% saobracaja iz 2019 dok se Evropa ukupno nalazi na 56% saobracaja iz 2019.
Ovo je jako los rezultat bez obzira koliko se pokusava nasminkati rezultatom iz samo jednog, poslednjeg meseca gde je razlika u poredjenju sa Evropom samo minijaturnih 3.5 procentnih poena (Zagreb 77.6% , Evropa 74%) u poredjenju sa celokupnom godinom gde je razlika 15 procentnih poena.
Odlilčan 12. mjesec!
Ne loša cijela godina.
Upravo tako.
Ne možete znati koliki je postotak putnika bio u EU. Brojke još nisu objavljene.
To sto vi analiticaru niste nasli ne znaci da nisu objavljene.
Hocete po mesecima da vam izlistam? Moze.
JAN – 36%
FEB – 36%
MAR – 36%
APR – 36%
MAI – 39%
JUN – 50%
JUL – 65%
AUG – 71%
SEP – 70%
OCT – 73%
NOV – 77%
DEC – 74% (ocekivano je bilo 82% ali ih je omikron verovatno u tome sprecio)
Znači Zagreb je bio viši od prosjeka EU u 12. mjesecu, a ipak je bilo komentatora koji su tvrdili da je rezultat jako loš. Zanimljvo.
Baš zanimljivo. Čudni neki ljudi.
OK, hvala. Ne znam odakle vam za 12. mjesec. Ja te podatke nisam našao.
A zašto bi gledali prosek godine? Ok, za neku godišnju statistiku, ali koga za to briga osim statističare… Jeste li vi statističar? Iz godišnjeg proseka se ne vidi glavna stvar i ono što definitivno jeste vest – Zagreb stiže evropski prosek nakon i više od godinu dana ispodprosečnog rezultata. Vama to može da se dopada ili ne, naravno, ali ne možete ignorisati da su se stvari od jeseni ozbiljno popravile u Zagrebu.
Zato sto je to obracunski period godine.
U suprotnom bi se uzimalo samo ono sto neko zeli – sto i vi radite – i doslo bi do zloupotrebe ukupnog rezultata, pogotovo sto jedan mesec ne znaci nista. Ako se taj rezultat bude ponovio u sledecih 3-4 meseca prvi cu reci da je Zagreb ispred evropskog proseka.
Ako bi se islo vasom logikom mogli bismo isli po sedmicnom nivou, pa po dnevnom, pa svakog sata. Tome nema kraja.
Upravo tako, potpisujem.
Ma kakva obračunska godina, ovo je klasično “Da komšiji crkne krava”
Vec je crkla
Kajgot. Ali ovo je baš totalna glupost što ste napisali.
O da.
Čovječe trend je evidentan i jasan. I ide jako u korist Zagrebu.
Upravo tako. Trend je evidentan!
Pula može i mora bolje od ovoga.
Da, to je istina.
Prepuno malo, ni 50% prometa iz 2019, Zagreb sa toliko novih linija jedva preko 40%. Samo Zadar svijetla tačka.
Ja bih rekao puno prepuno malo. Posebno je Zagreb razocarao.
Dubrovnik i Zagreb katastrofa, interesantno da li je ovo jedan od najgorih rezultata u Evropi sa 42% prometa iz 2019 godine?
Malo pretjerujete. Situacija uopće nije tako loša i Hrvatska nije na samom dnu Europe. Posebno optimizam uljeva činjenica da je Zagreb u XII. mjesecu imao 77,7% prometa iz 2019. što je za 2,3 postotna boda bolje nego u prosjeku Europe.
Odgovorite nam molim vas procentualno gledajući gdje se Hrvatska nalazi u odnosu na ostale članice EU.
Taj podatak ćete dobiti za koji dan kada EU iznese te podatke. Oni još nisu vani.
Pošto vi ne znate reći ću vam ja, Evropa je na 56%, sad vi to usporedite, samo 14% manje od prosjeka a to je plačevan rezultat.
A 77,7% u XII. mjesecu. 3,7 postotnih bodova više od EU prosjeka?
Odlično a u januaru koliko je bilo? U februaru it itd, šta ste se uhvatili samo decembra? Zato se i gleda čitava godina a ne jedan mjesec.
U Covidu-19 bogami nitko više ne gleda čitavu godinu.
Zagreb u XII. mjesecu ima 77,7% putnika iz 2019. Evidentno je da je prema kraju godine ozbiljno porastao. I taj trend treba respektirati.
Bas vala ali sada sledi objasnjenje kako je Rajan pokrenuo linije tek krajem godine, kako one pokrenute pocetkom leta su bile simbolicne, kako se nenormalno dobro razvija Zagreb i da niko vise u regiji ne moze da ga isprati… bljuc…
Brojke su neminovne i one su pokazatelj uspjeha ili neuspjeha, jednostavno se usporedi sa ostalim tržištima i sve bude jasno a još kad se uzme u obzir ovogodišnja ekspanzija FR u Zagrebu i Zadru ovi rezultati mi se čine prilično prepuno loši.
Zadru? Je li vi vidite rezultat koji su oni postigli? Vidi se da ste ekstremno subjetkivni i da iako aerodrom postigne 65% prometa vama je to loše.
Zadar je ovde spomenut u kontekstu cijele Hrvatske, to je jedini aerodrom u Hrvatskoj koji je uradio dobar čak odličan posao, ostali su bili ispod prosjeka, posebno Zagreb koji je kao i Zadar dobio puno linija ali su mu rezultati plačevni.
Zagreb ima 77,7% putnika iz 2019. u XII. mjesecu. To je vama loš rezultat??? Pa to je bolje od prosjeka Europe, pobogu!
Da, jeste jer 2021.nije samo XII mesec gde su svima dobre brojke.
Naravno, ali u prvih 5 mjeseci ove godine cijela Europa je imala mrtav kaos.
Ovako dobar rezultat od 9. mjeseca, a izvanredan u 12. mjesecu nam pokazuje da je trend dobar i da će broj putnika u idućoj godini biti više nego zavidan.
U članku su izneseni podaci za godinu pa tako i ja govorim o godišnjem rezultatu, molim vas da sa razumijevanjem čitate članak i komentare, hvala.
Da, ali trendovi, poglavito u drugoj polovici godine su i te kako važni. I tu Hrvatska ne zaostaje za EU.
Ovde se ne govori o trendovima nego o godišnjem rezultatu.
Zašto se ovdje ne bi govorilo o trendovima. Pa to je daleko važnije nego godišnji rezultat na koji je utjecalo prvih 5 mjeseci koji su bili tragedija u cijeloj Europi.
Govorite vi o čemu hoćete ali to ne mjenja rezultate u 2020 godini i ispodprosječan broj putnika u Hrvatskoj.
O bože! Ima li kraja ljudskoj gluposti. Zar mislite ako ćete dovoljno puta nešto ponoviti da će to postati istina?
Koji god rezultat bio postignut u Hrvatskoj vi ćete naći razlog za pljuvanje po istom. Tako je bilo prije pandemije, a tako će i biti poslije.
Kako ispod prosjeka? Je li vi uopće znate na kojoj su razini ostale EU države po pitanju oporavka? Ne znate, već ne argumentirano pljujete.
Upravo tako!
Zadar ima stvarno dobre rezultate.
Od ekspanzije Ryanaira rezultati nisu loši. Prije te ekspanzije jesu. Ali ništa što nije tako u ostatku Europske Unije.
@anonimac 08.28: Ne zna gdje vi to čitate. Ovdje zasigurno ne!
Zašto bljuc? Pa to sve je istina. Zagreb je imao 77,7% prometa iz 2019. u XII. mjesecu. To je istinski respektabilno.
Slažem se da je 41% malo, međutim Zagreb ima kontinurirani rast postotka putnika u odnosu na 2019.
Kasno se probudio kao i inače u svemu, ali je napredak vidljiv i situacija ide na bolje. Po mjesecima to izgleda ovako:
1. – 19,9 %
2. – 17,4 %
3. – 18,8 %
4. – 19,3 %
5. – 22,2 %
6. – 23,0 %
7. – 42,1 %
8. – 51,9 %
9. – 54,6 %
10. – 55,3 %
11. – 66,4 %
12. – 77,7 %
Najveci skok je vidljiv upravo u 7. mjesecu pocetkom spice sezone koja se preklopila sa vec velikim i sve vecim brojem cijepljenih. Kad bi se odvojio taj dio godine situacija nebi izgledala ni priblizno ovako lose kao sto izgleda brojka za cijelu godinu. U svakom slučaju očekujemo puno bolju godinu za sve zracne luke.
To što govorite u 7. mjesecu je direktan rezultat pokretanja 6 linija Ryanaira. 77,7% u XII. mjesecu je istinski više nego fascinantno.
I onda pogledas brojke jedne Tirane u siromasnoj Albaniji i shvatis da su u 11 meseci imali 2,656,935 putnika.
Potpuno neusporedivo. Govorite o drzavi koja ima valjda najvece iseljenistvo u ovom dijelu Europe (u odnosu na ukupni broj stanovnika sigurno), koja ima prilicno turista zbog niskih cijena i u kojoj svi ti turisti i iseljenici kod dolaska imaju samo jedan izbor kud ce letjeti.
I koja je izuzetno daleko od Europe. Putniku iz Tirane do Europe treba 24 i više sati automobilom.
Ma dajte ne budite smesni. Albanija mnogo bolje vodi svoju vazduhoplovnu politiku i to se vidi vec dugi niz godina. Neko ko generalno leti avionom ce to ciniti ma koliko god da distanca bila mala a to se vidi po mnogobrojnim kratkim letovima po Evropi. Iz Zagreba jednostavno nema tako puno putnika, sa ili bez voznje kolima.
Pa to je i logično. Iz Zagreba vam do Europe treba 8-10 sati. Iz Albanije 24 i više. Logično je da su oni prisiljeni više koristiti avione.
Pogledate i shvatite da je to jedini medjunarodni aerodrom u toj zemlji i da Albanija ima samo pola putnika Hrvatske.
Nista bolje ni u Srbiji koja ima daleko vise stanovnika. Jadno
Ja vas razumijem da ste frustrirani rezultatima koji su jedni od najgorih u Evropi poredeći sa godinom prije pandemije ali nadam se da će sljedeća godina biti bolja što vam od srca želim ali ova godina je puno prejadna za hrvatsko zrakoplovstvo.
Kakva frustracija čovječe pa Hrvatska nema ništa lošije rezultate oporavka kao ostale zemlje Mediterana.
Jedino vidim da si ti ovdje isfrustriran Hrvatskim rezultatima pa trebaš početi pljuvati po istim.
Potpuno se slažem. Konačno Hrvatska ima daleko više avioputnika nego Srbija, iako je Srbija bitno veća država.
Ma i to ce biti kratkog daha, ne mislite valjda da ce uvek tako biti posebno kako se nasi aerodromi jako lepo razvijaju. Sam BEG je trebalo da opsluzi 7 miliona putnika da nije bilo korone.
A eto, hrvatski se aerodromi ne razvijaju? A što sve ovdje čovjek neće čuti…
Baš! Majko mila.
Da nije bilo Covida-19 Beograd bi 2021. sigurno imao 7 milijuna putnika.
Što će biti kratkog daha?
Mi nismo ovde na TI, molim vas da budete kulturni, ja eto nalazim razumijevanja za vaše frustracije ali nemojmo se spuštati na nivo “tikanja”.
Apsolutno, to je neprihvatljivo, gospodina ne znate i malo elementarne kulture.
Kulture kod jednog trola koji konstantno ponavlja da su hrvatski rezultati loši bez ijednog smislenog argumenta ne postoji.
Apsolutno!
Hrvatski rezultati postignuti ove godine nisu ništa lošiji, ni ništa gori od ostalih mediteranskih konkurenata. Također u EU nisu postignuti ništa bolji ni ništa lošiji rezultati po pitanju oporavka.
Jasno.
Apsolutno se ne slažem. Godina je dobra, posebno sezona i nakon sezone. Tu je Hrvatska iznad prosjeka Europe.
Da, ti rezultati stvarno nisu dobri. Ni Albanije, ni Srbije. Daleko iza broja putnika Hrvatske. A Hrvatska je bitno manja zemlja od Srbije.
Koliko je procentualno u odnosu na 2019 godinu putnika imala Srbija akoliko Hrvatska? Hvala na odgovoru.
Srbija još nije objavila brojke svojih putnika. Ali imat će negdje oko 50% brojki iz 2019. Hrvatska ima oko 41,4% prometa iz 2019.
Srbija će imati preko 50% što znači da je ove godine svoj domaći zadatak uradila mnogo bolje od Hrvatske, tako da je Hrvatska bila na tom nivou imala bi oko milion putnika više ali na žalost nije.
Hrvatska ima daleko više putnika od Srbije.
Zemlje izvan EU imaju neusporedivo više putnika nego one u EU i daleko veće postotke. Tu Srbija kao zemlja ispred EU nije baš briljirala.
Kme kme bolji smo od Srbije.
?????
Hrvatska ima tolike putnike, ne zbog svog stanovnistva vec zbog turista koji dolaze tokom leta tamo da se odmaraju. Prava situacija hrvatskog trzista se vidi po aerodromima u Zagrebu, Osijeku kao i van sezone na obali. Ako se oduzmu turisti, Hrvatka ima putnika kao Moldavija ili Slovacka.
Bravo na komentaru! Također, Hrvatska ima putnika kao Njemačka, samo se trebaju oduzeti onih 80 milijuna njemačkih stanovnika, oni svi pusti turisti te ekonomija od 4.7 trilijuna dolara.
I hvala vam jer smo zbog vas došli do genijalnog zaključka da u pravilu Njemačka ima putnika kao i Moldavija.
🙂
Dobro, zbog turista. Jednako tako Srbija radi odlaznih turisat u Grčku, Tursku, Tunis, Cipar i Egipat ima gomilu putnika. I? Zar su ti putnici manje vrijedni ili se oni ne broje?
Srbija je svetlosnih godina ispred Zagreba kao i ostatka Hrvatske. Prvo sredite sezonalnost pa drugima drzite lekcije. A sto se Beograda tice, on je za sada ispred Sofije i za dlaku iza Soluna, dakle Tirana se upgrade-ovala u nasu kategoriju dok je ZAG sa svojih 1.5 milion u rangu Skoplja, Tirane, Bratislave itd.
Prvo se upoznajte s brojevima. Koliko ono Srbija ima putnika? A koliko ono Hrvatska?
Hrvatska je ispred Srbije, što znači da je važa teza “Srbija je svetlosnih godina ispred Zagreba kao i ostatka Hrvatske” upotpunosti ne točna.
Ma kakvi ispred Srbije, ne budite smesni. Pa i te brojke sto imate nisu vasa zasluga vec stranih turistickih organizacija kao i stranih kompanije koje dovode te ljude da letuju kod vas. Vasa sposobnost se vidi po sve manjem udelu OU na obali kao i sa beskrajnom sezonalnoscu koju za razliku od Bugara (na primer) niste uspeli da resite. Dakle kada nesto dodje do Hrvata tu rezultata jednostavno nema.
Pa eto i taj Zagreb koji toliko spominjete, morali su Irci da vam dodju da vam nabudze brojke. Sta su Hrvati uradili sa OU? Dakle oladite
A čiji je srpski uspjeh onda? U 2019. 3.7 mil. putnika su vam prevezle inozemne aviokompanije, a više od 90% prometa je ostvareno na aerodromu sa stranom kontrolom.
Što želite dokazati? Ekstremno ste subjektivni.
Bogami i te kako subjektivni. Kao da Wizz Air ne leti iz Beograda i nema linija skoro kao Ryanair iz Zagreba. A o Turkishu, Lufthansi, Air Montenegru, KLM-u, easyJetu… da i ne govorimo.
Kao što su i brojke iz Beograda zasluga turista koji su išli u Tursku, Tunis, Egipat, Maltu, Cipar, Grčku… I? Putnik ko putnik.
OU je smeče od kompanije. I? Mađarska nema nacionalnog prijevoznika, pa čak ni smeče od OU, pa se svejedno razvija. I?
A Vama mađarski Wizz, turski Turkish i njemačka Lufthansa ne pumpaju brojke? A svašta!
Upravo tako. Hrvatska ima bitno više avio-putnika nego Srbija.
Jako ste objektivni, osim što Srbija ima skoro 2x više stanovnika od Hrvatske. Naravno da Beograd ima toliko putnika, pa to vam je jedini aerodrom koji imate. Alen po meni griješi, preoptimistican je po pitanju Zagreba, veliki dio putnika iz 2019 su bili turisti i to je sada palo, dok se situacija ne smiri teško je očekivati oporavak.
Da, velik broj putnik su bili turisti. Ali činjenica je da se Zagreb ozbiljno oporavlja. Konačno!
Kako je Srbija svjetlosnim godinama ispred ako ima bitno manje putnika nego Hrvatska, a toliko je veća zamlje.
Tirana je jedini aerodrom u Albaniji, uz to albanska dijaspora je istinski velika, Albanija je veoma daleko od Europe (čak 900 km dalje od Zagreba). Ljudima iz Tirane do Europe treba 24 i više sati puta automobilom. Stoga je avio-promet i te kako bitan i u masu slučajeva nezamijenjiv.
Također, lako je učiniti kvalitetan oporavak kada ti je zrakoplovni sektor slabob razvijen. Lijepo se u statistikama vidi da najjači oporavak imaju one zemlje sa većim postotkom iseljenog stanovništva i gdje većina ne može priuštiti putovanje avionom. U Albaniji ni 50% stanovništva jednom godišnje ne putuje avionom.
Upravo tako. No, niste u pravu za postotak u Albaniji.
Koliki je postotak?
Ako je u 2019. bilo 3,3 milijuna putnika preko Tirane, a u prvih 11 mjeseci 2021. njih čak 2,7 milijuna, a Albanija ima 2,8 milijuna stanovnika, to znači da će ove godine broj putnika biti veći nego broj stanovnika.
Točno to. Ni 50% stanovnika Albanije ne putuje jednom godišnje.
Kako pobogu?
Ako putujete avionom iz svoje države putjete u oba smjera. Ako ih ima 2.8 trebalo bi biti 5.6 mil. putnika. A osim toga dobar dio albanskih putnika čine turisti i dijaspora.
Ne, 2,8 milijuna putnika su dolazni i odlazni putnici.
Točno to. Što točno ne razumijete?
Ja sve razumijem. Očito netko gore ne razumije kako se računaju brojevi putnika.
Nonsense. Eto pogledajte cenjeni i prepodnobni Alene njihovu mrezu ka Italiji. Po vasoj logici lakse bi im bilo da idu trajektom pa putem do svog krajnjeg odredista. Oni to ne rade vec lete avionom. To je vise stvar mentaliteta. Hrvati ocigledno vise vole da se voze autobusom jer tamo mogu unet vise zembila i svojih licnih stvari dok su se Albanci probrcnuli i zakoracili u 21. vek
Naporan si sa konstantnim pljivanjem po Hrvatima.
Nema tu pljuvanja, samo cinjenice i surova realnost. Ali vidim da tebi smeta jer je poturica uvek gori od turcina.
Kakva surova činjenica? Hrvati ne putuju avionom je tebi činjenica, a Albanci da?
Kaj got!
Bogami da.
Čovječe od Tirane treba 24 sata do Europe. Od Zagreba treba 8-10 sati. Koji dio tu nije jasan?
Da, prvi dio godine je bio smak svijeta, sve do 7. mjeseca (i dolaska Ryanaira) stanje je bilo loše. A onda je Zagreb krenuo ozbiljno rasti. U XII. mjesecu ima 77,7% putnika iz 2019. što je stvarno izuzetno dobro i na razini Europe. Bravo za Zagreb!
Zapravo nikako nije jasno kako procenat u 12.mesecu moze biti vazniji od procenta cele godine?
Ili se stvari zele prikazati bojim nego sto jesu….
A koliko ste vi ovdje puta rekli “loš rezultat” kada je u pitanju Hrvatska? To vam nije trolanje?
Upravo tako. Ja sam samo odgovorio na svaki taj “trol”. Nisam dodao ni jedan jedini komentar više od odgovora.
Džaba 12-ti mjesec kad je Hrvatska ispod prosjeka EU za čitavu godinu, očigledno nešto ne štima u hrvatskom zrakoplovstvu.
Polako. Dajte da vidimo prvo brojke EU pa ćemo onda moći komentirati. Svi u EU su na početku godine bili sa tragičnim brojkama. Tragičnim. To smo ovdje redovno i objavljivali.
Izvolite brojke
EU prosek 56%
Zagreb prosek 41%
Kako znate EU prosjek ako on još nije objavljen?
Ja vas razumijem sto ste frustrirani ali cinjenica da usprkos relativno slabim brojkama Hrvatska ima veci zracni promet nego bilo koja drzava ex. YU ukljucujuci tu i pomenutu Albaniju.
Da Hrvatska ima bitno više putnika nego i jedna druga država regije. Bitno više!
Pa on pokazuje trend pobogu. Postotak rapidno raste od VII. mjeseca. I to do vraga znači da se promet ozbiljno oporavio.
Jedna lasta ne cini prolece.
Da bi se video trend mora nekoliko meseci zaredom procenat da bude na nivou Evrope.
Podseticu vas da je ZAG u novembru bio na 66% saobracaja iz 2019 a Evropa na 77%. Takodje ne zaboravite da je Ryanair ozbiljno smanjio letove ka ZAG tokom januara i februara i u tom svetlu rezultat iz decembra koji je malo iznad evropskog proseka ne mora apsolutno nista da znaci.
Pa postotak izuzetno raste od VII. mjeseca.
Izuzetno uopste nije.
I pored rasta taj procenat je jos jako daleko od procenta Evrope u poslednjih 6 meseci 2021
JUN21
EUR 50%, ZAG 30%
JUL21
EUR 65%, ZAG 42%
AUG21
EUR 71%, ZAG 52%
SEP21
EUR 70%, ZAG 54%
OCT21
EUR 73%, ZAG 55%
NOV21
EUR 77%, ZAG 66%
DEC21
EUR 74%, ZAG 77%
Dakle, vidi se tek od novembra da je od prosecnih 19% zaostatka u periodu JUN-OCT Zagreb dosao na -11%, odnosno +3% u decembru (ocekivanja za Evropu su bila 82% ali su ih ocigledno nove restirkcije u tome sprecile).
To je premalo za bilo koji ozbiljniji trend pogotovo sto ZAG ocekuje smanjenje FR letova u prva dva meseca 2022. Uostalom i sami ste o tome pisali.
Ma trend rapisnog rasta je evidentan. I to je evdentno sve od VII. mjeseca.
Znači jer se vidi da je oporavak krenuo u pozitivnom smjeru.
To jeste ali ni blizo kao sto autor to ovde prezentuje.
Ako vi tako kažete. Tko sam ja i što sam ja u zrakoplovstvu da pariram jednom anonimcu.
Ne govorim ja nego brojke a one ne lazu. A njima je svejedno ko ste i sta ste vi.
Ako vi tako kažete…
🤣🤣🤣
Da, tako je.