Danas (u petak 30.6.) Air Serbia je otkazala let za grčki Zakynthos i let prebacila na Kefaloniju. Air Serbia kaže da je isto morala napraviti radi opterećenosti Zakynthosa i jer nije bilo mogućnosti slijetanja na taj aerodrom. Iskreno ovo jako čudi jel je aerodrom imao te 52 leta u petak, te nije bilo ni jednog drugog otkazivanja osima Air Serbie. Operacije su bile od 5:30 do 21:30, što znači da je u 16 sati operacija bilo 52 leta ili prosječno 3,25 leta po satu, niti 50% kapaciteta aerodroma. Aerodrom je u petak imao tek 11 letova koji su kasnili od 16 do 59 minuta, ni jedan let koji je kasnio više od sat vremena. Uz to u vrijeme dok je trebala slijetati Air Serbia aerodrom je imao tek tri aviona u razmaku od sat vremena. Zakynthos ima kapacitet od 7 aviona u satu. Stoga je ipak vjerojatnije da je razlog otkazivanja neki drugi. Zakynthos je u 2022. imao 1,9 milijuna putnika.
Kako god kompanija je osigurala let do Kefalonije umjesto Zakynthosa, putnici su prebačeni autobusom, trajektom pa ponovo autobusom na Kefaloniju za što su potrošili dodatnih tri sata puta. Niz putnika, poglavito onih sa malom djecom i trudnice kojih je bilo na letu, su bili frustrirani ovim potezom kompanije i vrlo žestoko reagirali.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb), foto: Air Serbia
Evo 100% proverene informacije. Tačno je da Air Serbia nije dobila slot na Zakintosu, ali samo zato jer ga nije tražila na vreme. Što znači da nisu tražili slotove za celu sezonu, već to rade ad hoc. Sa druge strane, ČITAV PUT DO ZAKINTOSA DO KEFALONIJE PLATILE SU I ORGANIZOVALE AGENCIJE, zakupci čartera. Na sam dan poletanja, samo par sati ranije, Air Serbia je obavestila agencije da će umesto na Zakintos, sleteti na Kefaloniju. Agencije su u čudu morale da reaguju i da organizuju transfer autobusima i brodom. A da informacije bude potpuna, nije organizovan samo transfer sa Zakintosa ka Kefaloniji, već je avion koji je sleteo na Kefaloniju, takođe dovezao sledeću grupu upravo za Zakintos. Tako da je taj isti brod i autobusi prevezao putnike i u suprotnom smeru. Air Serbia je “preveslala” oko 250 putnika, i agencije. Jer su, kao bahati monopolisti, sigurni da ih agencije neće tužiti, jer će im trebati čarteri i za narednu sezonu. Ako strana kompanija pokuša da organizuje partnere, na njih se obruši čitava režimska birokratija. Upućeni se sećaju turske kompanije i Argus tours-a, koji su odbili ucene Air Serbia. Agencija umalo nije bankrotirala, jer je pred sam početak sezone država zabranila turskom operateri da sleće u Beograd.
Imate pravo što ne želite da letite Air Serbi-om više. To postaje opasno.
P.S. ukoliko vas interesuje da proverite informacije, imate moj mail
Srdačan pozdrav
Tako sam i prepostavio da je Air Serbia uprskala sa slotom, čak sam to i napisao.
Vrlo interesantno! Hvala na informaciji!
Bome da.
Ako je ovo istina, onda se njima , zaista, ne treba verovati.
Nadam se da ćemo uspjeti to provjeriti.
Dali je realno da ljudi skupo plate kartu da slete na Brac i onda ic Croatia lijepo ostavi u splitu,da li je realno da se vec dvije subote za redom putnici za zagreb ostavljaju bez prijevoza i na otoko…a mnogi od njih imaju konektirane letove ujutro…
Da li je realno da se croatia o tome ne brine,i da ce svaki puta opravdanje biti vremenski uvijeti..cak i onda kada 10 ak minuta na istu tu luke bez ikakvih probelma sleti drugi avion…
Dali je ovo zabranjena tema o kojoj se ne smije pricati?
Uopce nije bitno kakve ce to poslijedice osviti na turoperatore koji pune let,na same putnike,kao i samo promociju linije i Braca kao destinacije?
Zašto bi ovo, pobogu, bila zabranjena tema?
Da li je realno? Je. Da li je prihvatljivo? Nije. Dali je moralno? Nije. Ali boli Croatiu kao i za sve drugo ona stvar.
Sto ne pisete o tome?
Svakako nećemo pisati o svakom otkazanom letu. Da pišemo o svakom otkazanom letu samo za Beograd bi imali preko 40 članaka tjedno.
Sto…od 6 letova 3 preusmijerena na split…
.tj 50 Posto letova i nije velika stvar?
Ocito se salite
Ostavljanje putnika na cjedilu..
Da dvije subote zaredim putnici na liniji brac zagreb ostaju zarobljeni na bracu, i croatia ne prizaje troskove jer ne mogu utijecati na vrijeme?
Dal treba naglasit da je pod iatim takvim vremenom sletio drugi avion na bwk,
A usto vrijeme je bilo u dubrovniku sat vremena kasnije…uz jos jaci vjetar i tamo je uredno sletijela..
Vjerujm da se salite kad kazete da nije velika stvar kad 50 posto letova na jednoj liniji zavrsi na drugom aerodromu…
Nemojmo zaboraviti,da ste pisali kad je Ju sletila na drugi otok samo jednom….
Nije. Ovaj portal stvarno ne može pisati o svakom preusmjerenom ili otkazanom letu. Ako se ta praksa nastavi pisat ćemo o tome. Ali bogami radi tri leta nećemo.
Ovo sa JU je vrlo specifična stvar jel su putnici morali putovati 6-7 sati i radi se o nekih 140 putnika. Nikako nije ista stvar.
U tekstu ste napisali 3 sata,a ne 6-7 sati?!
Da, ali su me čitatelji kasnije demantirali. Ja stvarno ne znam koliko se putuje.
@anon 13.02: dajte smirite hormone. Ja ne želim nikoga opravdavati, ali OU ima vrlo jasne odrednice za sletanje na BWK. Razgovarao sam prošli tjedan sa čovjekom iz Osijeka koji je preko ljeta na ispomoć na SPU i BWK. Prošle subote kada je let diverted to SPU, vjetar je bio bočni sa 15-18 čvorova. U dnevnim uvjetima po tom vjetru se slijeće, noću ne. On kaže da je maksimalno po internim OU propisima 15 čvorova. Za ovu subotu ne znam točno, ali ako je odlučeno da se ide u SPU, onda je vjerojatno bilo 15 i više čvorova. Naravno da nije dobro za putnike, ali od toga ne treba praviti dramu u 5 činova! Pogotovo ne kroz prizmu činjenice da je za OU daleko jednostavnije ako mašina sleti na BWK i ne bude divertirana na SPU.
Nikakvog vjetra nije bilo…..bila je kisa i to je razlog..
Stvarno je ljudim vec muka od toga koliko branite Ou
@anon 10.22: ja branim OU? Ajde malo pročitajte moje komentare o OU u temama pa onda to napišite ponovno! I ja nisam govorio o ovoj suboti (01.07.) već o prošloj (24.06.) kada je bio vjetar.
Da ste vi isli s tim letom na godisnji od 7 dana i da su vas ostavili u kastelima…pa da se sami snalazite kako doci do splita …cekati trajekt do 5 jjutro na ulici….bez da vam netko nadomijesto troskove i upozna s time sto se.dogada..
Pogotovo kad ste prvi put u hr s malom dijecom,i.noc docekate.na ulici…1 fan godisnjeg a vec sste skuplja platili kartu da bi vas neko dovezao direkt na.otok..
Da sigunoo ni vi ne bi dramili…
Da morate sami platitihotel.extra a zna.se.kolike su cijenesmjestaja zadnji tren, a vec imate placeno.na.bracu do kojeg ne.mozete doci…
Da imate pravo sto.bi.netko dramio
To je sasvim.normalno.jer se ne dogada Vama nego drugome…ne placate extra troskove vi nego netko drugi,ne placu vama djeca nego nekome drugom…
Sve je onda puno lakse….
@anon 10.28: vaše izlijevanje žuči na OU bez poznavanja situacije je smiješno. Samo za vašu informaciju: ako avion sletio u SPU u 22.15, zadnji trajekt za Supetar ide u 23.59 što znači da ga bez problema stižete. Danas svatko ima internet i može se informirati. Ali to nije bit stvari. Bit je da OU ima svoje kompanijske minimume za BWK (baš kao i sve kompanije ovoga svijeta za aerodrome na koje lete), teako oni nisu ispunjeni, ne riskira se. Ja jednostavno ne vjerujem da neki kapetan onako iz “ćefa” sleti na SPU umjesto na BWK ako BWK ima minimum. I još jednom: da, dramite do beskraja. Nažalost se takve stvari dešavaju svakodnevno u svijetu. Evo prije nekih 3 tjedna su moji gosti umjesto na FNC sletili na TFS. I dana im je mogućnost: ili se iskrcati i dokopati se Madeire kako znaju ili letiti natrag za VIE. Pa probajte vi sa Tenerife za Madeiru… I na kraju: zamislite da kapetan odluči sletiti na BWK iako je aerodrom ispod minimuma i nešto se dogodi? Vi bi prvi vrištali da OU ubija ljude!
To idalje nije opravdanje. Kako druge kompanije mogu sleteti na BWK, a OU ne moze?
I ponovno ne opravdava nikoga, ali jedno je Q400 a drugo je mali poslovnjak.
Da li je moguce da se to dogadja?
I danas je croatia na split preusmijerila let iz minhena za bwk,sve je vise ocito da nekome je u interesu unistiti tu liniju…
Kao i zadnji puta i ovaj let je iso direkt za split…
A samo 10 ak min prije njega je na bwk sletio avion iz nice…
A vjetar je bio samo 6km..
Čudno, istinski čudno.
JU za Tivat em kasni em otkazuje.
A dole poplave
https://m.cdm.me/drustvo/video-potop-na-aerodromu-tivat/?fbclid=IwAR3tCB9uGjqAKcFzMer1Ag93SbDYLejbW5RPED-bTAb8XVGwK1TKiODuTN8
Da, imate članak.
А шта треба да ради? Да слети у поплаву?
kakve veze ima poplava na terminalnoj zgradi sa aviokompanijom koja se parkira na apronu?
Pa juce je JU skoro sat vremena kruzila iznas TIV jer nije mogla da sleti. Ocigledno da ima veze. Kako ce aerodromska infrastruktura ishendlati dolazak aviona ako je poplavljena? Je l treba koferi da plivaju?
Ma ne pretjerujte. Nisu koferi plivali, pobogu.
A Vi znate da nije voda prodrla u sortirnicu? Kako da ne…
Ne znam. A vi znate?
Како нема? Ви се шалите?!
Nravano da nema. Avion se parkira i na njega ne djeluje poplava jer na apronu nema poplave. Putnici odu iz aviona na polavljen terminal. OK, nije ugodno, ali su izašli iz avona. Putnici dođu i u aviona iz poplavljenog terminala. Mokrih nogu i pokojeg pada ali dođu. I kave veze onda advion ima sa poplavama?
Majko mila!!! Mokrih nogu…
Bogami je prilično putnika imalo mokre noge, neki su i pali.
Општи хаос и распад система на Закинтосу данас, летови баш али баш касне тако да ме не чуди да је српски национални превозник имао озбиљних проблема. Боље нека иду тамо где им саобраћај може бити бржи, јачи и бољи.
Stvarno ne znam kakavo je stanje danas, niti je to bitno. Air Serbia je letjela u petak kada gotovo da nije bilo kašnjenja na Zakynthosu.
Па очигледно да тамо влада општи хаос тако да је то до аеродрома а не до ЈУ.
Ma po čemu je to očigledno? U petak gotovo da nisu imali kašnjenja, a otkazana je bila smao Air Serbia, Kako je to onda kaos? Dajte nemojte braniti kompaniju tamo gdje je neobranjivo, ne činite joj uslugu time.
Nije tacno da je bilo kakav haos na aerodromu
Da, na aerodromu nema kaosa, upravo suprotno.
Bravo! Maltretiranje bez potrebe.
Da, bez potrebe.
Trajekt vozi od Zakynthosa do Sami 3 sata, ide u 05.30 i dolazi u 08.30. Od Sami do aerodroma su još oko 45 minuta busom. Ne znam gdje su turisti stanovali ali moramo računati sa najmanje još 45 minuta na Zakynthosu. Onda ide rezerva jer trajekt ne čeka. To znači da su putnici morali biti na trajektu najkasnije u 05.00 što znači da su u hotelima pokupljeni između 03.30 i 04.00 sata (sigurno nisu ljude vozili Direkt o taksijii nego je jedan bis kupio putnike po hotelima). Avion je poletio u 11.00… Stoga transfer do polijetanja nije trajao tri sata (1 sat od hotela do aerodroma plus 2 sata prije polijetanja na Check inu)nego više od 7 sati…
Ali jedno me interesira: da li su na letu za i iz Kefalonije bili samo putnici za i iz ZTH ili su bili i putnici za i iz Kefalonije. Jer ako je to bio slučaj, onda se radilo o klasičnom spajanju letova zbog slabog LF-a svakog pojedinog aerodroma i već samom time je laž da nisu dobili dozvolu za slijetanje. A i inače mi to zvuči jako čudno, jer za takve letove se ne traži dozvola “ad hoc” nego se ugovaraju slotovi za cijelu sezonu unaprijed.
Ajoooj. 7 sati. Majko božja.
Da, ovo pitanje ti je na mjestu.
A odakle vama ideja da je uopste bio planiran let za Kefaloniju? Ili ste to po obicaju ovu teoriju opet sami izmislili?
Naravno da je let za Kefaloniju bina programu,ali je spojen sa letom za Prevezu,u kome smo mi bili i u startu je kasnio 3 sata.Nakon naseg izlaska za Kefaloniju je nastavilo vise od pola aviona.Za povratak je receno da ulazimo u Prevezi,letimo po putnike na Kefaloniju i onda direktno u BG.
Hvala na odgovoru.
Vrlo interesantno! Dakle spojili su tri leta u jedan: Prevezu, Kefaloniju i Zakynthos…
Ja još uvijek ne vidim da su spojili Kafeloniju i Zakynthos.
Ja vidim da su 30.6. iz Kafelonie išli
JU9467 u 14:47
JU9539 u 11:00 i
JU9669 u 21:17
Dakle bila su tri leta i ova dva za Zakynthos nisu spojena sa onima za Kafeloniju
Zar 9539 nije bio taj koje je doveo ZTH putnike?
@anon 08.48: A gdje ja tvrdim da je to tako? Gdje je moja “teorija” koju sam “sam izmislio”? Kako ste očito ili polupismeni ili zlonamjeran -pri čemu vjerujem da ste ovo drugo – ponavljam rečenicu za koju vas molim da polako i sa razumijevanjem pročitate:
“Ali jedno me interesira: da li su na letu za i iz Kefalonije bili samo putnici za i iz ZTH ili su bili i putnici za i iz Kefalonije. Jer ako je to bio slučaj, onda se radilo o klasičnom spajanju letova zbog slabog LF-a svakog pojedinog aerodroma i već samom time je laž da nisu dobili dozvolu za slijetanje.”
Odakle vama ova gomila netacnih informacija?Ljudi su presli sa Zak na Kef u 09.45 ,putovali 1 h 30 minuta do Pesada,sacekali ih autobusi ,odvezli na aerodrom,ukrcali putnike koji su stigli ,doveli ljude na trajekt ,AS platila najam broda samo za nase putnike ,prevezla ih na Zak i u 15.00 su bili u smjestaju.Na letu su bili SAMO putnici za Zak ,let je sletio sa putnicima za Kefaloniju pre toga.
Ma da je i tako to je enormnih 5 sati putovanja. Naporno i nimalo motivirajuće, dva autobus i trajekt. Air Serbia je platila brod za 130 putnika? Malo mi to ne drži vodu.
U pravu je Zante. Ja sam jedna od putnika sa tog leta, JU 9467. Sve je bilo savrseno organizovano. Od Agios Nikolaosa do Kefalonije smo isli trajektom i bilo je jos desetak automobila i jedan minibus osim nas. Na trajektu smo imali besplatne sokove i flasiranu vodu! Po izlasku su nas cekali autobusi. Brzo smo stigli na aerodrom, cekirali se i sacekali let za Bgd.
Brzo? Ma što je 5-6 sati. Prođe za čas.
Zašto vam ne vjerujem da ste zaista bilo na tom letu? Zato jer trajekt od Agios Nikolaos za Kefaloniju ide tek u 09.45 i vozi sat i pol a avion je sa Kefalonije krenuo nešto iza 11.00 sati. Dakle niti pomoću filmskih trikova niste mogli uhvatiti taj let. A od Like do aerodroma na Kefaloniju ima 45 minuta. Stoga mažite nekog drugog. Vi osobno niste ni Zakynthosa i Kefalonije niti primirisali, već pišete po službenoj dužnosti!
Definitivno! Jer ako su već platili brod, onda bi brod išao daleko ranije da stigne do negdje 6.30. na Kefaloniju plus sat i pol do aerodroma (a ni to mi ne drži vodu jer od Sami do aerodroma su 45 minuta a ne sat i pol!) i putnici bi time bilo već oko 08.00 na aerodromu i let je mogao ići oko 9.30 za BEG. Osim toga ono što “Zante” ne računa je transfer na Zakynthosu. Ako je taj navodni brod išao iz samog grada Zakynthosa, onda do tamo nema transfera ispod pola sata (Laganas i Vasilikos), a turisti su vjerojatno bili i na drugim mjestima… Sve je to nekako mutno i nedorečeno…
Nije “gomila nezačnih informacija”. Trajekt vozi 3 sata prema internetskoj stranici. A vidim da niti vi ne poznajete situaciju jer čak i ako su stigli na Kefaloniju u 09.45 i putovali još sat i pol do aerodroma, kako je onda mašina mogla poletjeti za BEG već u 11.00???
Bila su dva leta za Kefaloniju. Jedan je ovaj sa ZTH, a drugi je u spoju sa Prevezom. Taj preko Preveze je standardno takav, sa jednim stopom.
Bila su tri leta.
@anon 14.13: hvala na informaciji.
Evo gledam na FR24 playback-u, juce je u 08:15 po grckom vremenu na ZTH bilo tacno 7 aviona, a to je vreme kada je JU sletela na EFL. Stoga je istina da je ZTH bio prebukiran.
To nije istina. Tada su bila na aerodromu 3 aviona:
07:47 Austrian
08:10 Olympic
08:44 Prague
Brno u 8:55 je mogao doći na mjesto Austriana koji je otišao u 8:48
Dakle bile su slobodne 4 parkirne pozicije.
Buduci da sumnjate u opravdanje Air Serbie, koje je Vase objasnjenje zasto nisu sleteli na ZTH, koji je od EFL udaljen samo 53km, sto je nekih 3 minuta dodatnog leta?
Itekako sumnjam da je kriva Air Serbia ovde jer njima nista ne znaci da li su sleteli na EFL ili na ZTH, isti je operativni trosak. Ocigledno je da nisu dobili dozvolu za sletanje na ZTH.
Da očito nisu dobili dozvolu. Ovako ih je sve skupa bitno više koštalo: isti troškovi leta, a trebalo je platiti autobuse, trajekt, te su avioni čekali i gubili vrijeme. No, pitanje je zašto nisu dobili dozvolu slijetanja na ZTH, tko je tu kriv aerodrom ili Air Serbia.
Izgovor da je aerodrom prepun je netočan. To jednostavno nije istina. Zašto je kompanija lagala?
Pogledajte na FR24 kakvo je stanje bilo na ZTH juce u 08:15 po grckom vremenu (05:15 UTC). Videcete da zaista jeste bio prebukiran aerodrom. Imali su 7 aviona na stajanci. Dakle istina je ono sto je JU rekla.
Nije istina, imali su 3 aviona u to vrijeme na stajanci, 4 pozicije su bile prazne.
Zašto su lagali? Kakvu zavjeru pokušavaju prikriti?
Ma nema tu nikakve zavjere. Moguće su nešto administrativno uprskali pa su tražili izgovor. Može biti i milijun drugih razloga. Ali izgovor ima je jako šuplji.
Air Serbia je pustila u prodaju navlake za kofere sa likom najpoznatijeg srpskog naucnika Nikole Tesle! Cena je od 20 do 30 evra, u zavisnosti od velicine.
Da vidio sam to u njihovim novinama dok sam letio za Beograd prošli tjedan. To nije novo. Koliko ja znam to se prodaje više od mjesec dana.
Ne znam, ja sam primetio to sinoc.
No, tako je. Kako god, bravo za kompaniju.
Nešto ste (ne)namjerno pogriješili u komentaru
Sta sam pogresio? Sve je istina u komentaru, svidelo se to Vama ili ne.
Ja cu ovoga puta poverovati izjavi kompanije , jer smatram da sebi , u ovim trenucima, kompanija ne bi dozvolila jos propusta i poigravanja sa svojim ugledom i putnicima, kao i neistinom prema ino partneru, u ovom slucaju aerodromom Zakynthos. Sumnje uvek postoje , previse ih je, sa razlogom, ali ovo smatram realnim razlogom problema .
Bogami sada bi i te kako kompanija trebala sebi dozvoliti za izvrče istinu, jel su ljudi frustrirani, jel im je rejtin vrlo loš i jel im ne treba dodatnih skandala i loših informacija.
Videcemo, pravi info ce sigurno negde isplivati.
Teško.
Air Serbia trenutno ima 29 aviona u floti.
Super, no za dobre operacije trebali bi ih imati 30.
Nije tacno. Bar ne za sada. Evo jutros su imali tri aviona koji nisu leteli. Dakle imali su viska kapaciteta jutros.
Jutros je subota, drugi najlošiji dan u tjednu. Dobro da niste rekli u utorak. A što je sa petkom, ponedjeljom, nedjeljom? Tada im ne nedostaje kapaciteta?
Juce, petak ujutru, nisu leteli: YU-APD i YU-APS. Dakle i u petak ujutru su imali viska kapaciteta.
Bogami u petak nema viška kapaciteta. To je i razlog zašto je Air Serbia imala kašnjenja na 89% letova.
Сутра улази YU-ASB дакле имаће 30 плус два Е95 која стижу значи да ће имати 32 у флоти.
YU-ASB je uracunat u 29 aviona.
Postovani, sto pricate o avionima, oni nisu problem, problem je u posadama…
Bogami su bili.
BREAKING:
DoT odobrio JU-B6 codeshare!
No to je bilo za očekivati. To nikako nije Breaking.
Ja mislim da je Air Serbia htela eto da se poigra sa putnicima pa su im priredili ovu malu avanturu.
Salu na stranu, JU nije imala ni jedan razlog da ovo uradi a da nije bila primorana na to. Imali su avion, imali su posadu i ocigledno je bilo do Grka sto su morali da promene aerodrom gde su sletali.
Ma stoji. Zašto bi to uradili. Svakako je do Grka. Sad je samo pitanje što je kod Grka bilo? Radi li se o nekoj grešci kompanije radi čega im je zabranjeno sletanje ili o nekim tehničkim problemima na aerodromu, ili su iz nekog razloga smanjeni kapaciteti (radovi, poslovni avioni na stajanci…).
A šta bi mogao biti razlog da AS odluči da leti sa Kefalonije (ako već nije tačno da je Zakintos bio prebukiran, kako AS tvrdi) umjesto sa Zakintosa? Da li im je to jeftinije? Da li su već imali neki dolazni let na Kefaloniju? Ne vjerujem da im je motiv bio samo da nerviraju svoje putnike?
Ne vjerujem da bi ljude mrcvarili radi toga što je nešto jeftinije. Prije bi se moglo raditi da su nešto uprskali sa slotovima ili administracijom.
Ma kornjače, najvjerovatnije da je JU bio najlakše otkantati.
Ma kaj got. Ima daleko slabijih i manje utjecajnih kompanija. Za taj aerodrom ima i po 6-7 letova u satu, zašto bi onda otkantali JU kada su imali 2-3 leta po satu.
Super tura po zakintosu pa na trajektu i po kefaloniji.To se inače plaća ovako smo imali gratis
Je baš. Ludilo od sreće svakom putniku.
Verujem da je većini to bilo ok. Ljudi su bili na odmoru i par sati im apsolutno ništa ne menja. Mogao je let da kasni deset sati i da čekaju na terminalu sa sve trudnicama i decom. Već viđeno pravljenje drame tamo gde je nema.
Kako može nekome biti ok da su ustali ured noći i putovali nekih 6-7 sati više? To vama nije drama. Putovati 7 sati duže, promijeniti dva autobusa i trajekt. O moj bože.
Pa da.
Dajte nemojte se i šaliti sa time.
Putnici.dobili besplatno krstarenje,blago njima.
Je da. Krstarenje trajektom. Čudo jedno! 🙂
Brine to što Air Serbia daje komentare koji su prepuni laži. Kao mala deca. Brine, jer to znači da žele da guraju probleme pod tepih, a ne da ih reše. To je modus operandi tabloidnih medija. Samo što legacy carrierom leti puno ljudi koji su dovoljno informisani da im ne možete prodati priče koje prodaju opskurni Informer ili Alo.
I taj transfer sigurno nije samo 3 sata. Nema šanse, sa čekanjem trajekta, ukrcajem itd, to je minimum 4 sata, a verovatno i više.
Sramota. Megalomanija je glavni neprijatelj običnog čoveka
Dobro svakako nije.
A sta su slagali?
Poznato je da su kornjace sa obliznje plaze jako osetljive na JU avione! A Grci mere nivo buke !
🙂
Da, istina je. Treba samo da proguglate.
Ma nije istina. Tijekom dana nema ograničenja.
Citalac nije pominjao dnevna ogranicenja.
Ali letovi Air Serbie su usred dana. Dakle na njih se ograničenja ne odnose.
Pa sta im fali, obisli su jos jedno ostrvo 😂.
Ma super. Ludilo.
Zestoko reagovali 😅.
Bar oni koji su davali izjave medijima.
To su od onih koji uvijek burno reagiraju.Japaja.
Budite sigurni da ni jedan od putnika nije bio sretan radi ovoga.
Kako vi to znate?
Ne nego su bili presretni.
Niko ni nije dak izjavu medijima, nego “nezavisni” mediji pisu sta im padne na pamet.
Pa ako napišu ljude imemom i prezimenom onda je tome za vjerovati. Konačno, zar vi stvarno mislite da ljudi nisu negodovali ako su morali dodatno putovati autobusom-brodom-autobusom preko tri sata?
Nisu jer su dobili čast i privilegiju da lete sa JU!
Hahahaha… jako duhovito.